Skip to content Skip to navigation

Idrott

Företag:
Kårkulla samkommun
Arbetsbeskrivning:

Vi söker inhoppare till Treklangens serviceenhet i Malmgård, Helsingfors.

Treklangens serviceenhet på Bagarstugevägen 4 i Helsingfors erbjuder både arbetslivsorienterande (ALO) och livsorienterande (LO) service för personer med funktionsnedsättningar. ALO innebär service med inriktning på arbete i olika former, medan LO innebär service som främst stöder vardagsfunktionerna.

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

We are now looking for students and fresh graduates for our internship program to start their career in the international business world.

At Management Events, we commit high-level executives from the top 500 companies to attend to our world-class invitation-only events organized in over 10 different countries. 

Your role as a Research Support Intern is to support our Project Managers and the event creation process from the start, helping our teams to have an up-to-date list of the right companies and contacts in our database. In your daily work, you research target companies and their executives on multiple markets, by finding out various information from company turnover and personnel numbers to decision maker contact information by online searching and calling switchboards. In this role, it's important to understand the structures of large companies and having fluent communication skills while being in contact with the companies.

What's in it for you?

  • Career opportunities in our international organization - we are growing fast and want to commit the brightest talents in different career paths!
  • Valuable work experience in an international business-to-business environment
  • Thorough training for your tasks and constant feedback and support to enhance your professional growth
  • Variable activities and learning points during your internship to give you a great internship experience
  • Fun loving and unique working atmosphere! Networking opportunities with international colleagues.

We are looking for a colleague with:

  • Business education or previous work experience in customer service/working over the phone is an advantage
  • Attention to detail and good basic skills with Excel and Word
  • Fluent/Professional level of English skills.
  • Other language skills for example in Swedish, German or Turkish are also considered as a plus but not required.
  • Ambition to learn and enjoying to work with targets
  • Positive attitude and team spirit

The internship period is for 5-6 months and the ideal starting time is August 2018 or asap. In addition to the monthly internship salary, you will receive lunch vouchers and sports coupons as well as the possibility for an additional, performance-based bonus at the end of your internship.

We are interested in getting to know you! Send your application and CV in English via the link below.

>> https://managementevents.com/jobs/o5Ei7fwS/?s=FI_Arcada

 

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Vipattaako juoksujalkasi ja rakastat aktiivista elämäntyyliä? Omaatko hyvät kommunikointitaidot ja uskallat ottaa kontaktia uusiin ihmisiin? Kokoamme tiimin ulospäinsuuntautuneita Brand Ambassadoreja (5kpl) ja Tuotekouluttajia (2 kpl) lanseeraamaan adidaksen uutta mallistoa. Lähetä hakemuksesi viipymättä ja tule mukaan toteuttamaan vuoden hauskinta PR-tapahtumaa!

KUVAUS

Academic Work etsii osa-aikaisia Brand Ambassadoreja ja Tuotekouluttajia työskentelemään ympäri suomea.

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Nordicipmarketing AB:lla.

TYÖTEHTÄVÄT

Tässä tehtävässä toimit osana suurempaa PR-kiertuetta, joka järjestetään ympäri Suomea, Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa. Sinun tehtävänä on toimia Suomessa osana tapahtumatiimiä edustaen adidasta joko Brand Ambassadorina tai Tuotekouluttajana. Brand Ambassadorin tehtävässä vedät hauskoja PR-stuntteja Helsingissä. Pääset samalla liikkumaan ja tekemään töitä, voiko parempaa yhdistelmää löytyä? Tuotekouluttajan tehtävässä perehdytät urheiluliikkeen henkilökuntaa uudesta mallistosta. Tuotekouluttajan tehtävässä menestyminen edellyttää kiinnostusta ja harrastuneisuutta juoksemisen parista, mutta saat kattavan koulutuksen tehtävään.

Toivomme, että erittelet hakemukseesi mistä toimenkuvasta olet erityisen kiinnostunut ja oletko alustavasti käytettävissä seuraavina päivinä (huom. lopullinen aikataulu ja tuntimäärä vahvistuu vko 16)

  • 7-8.5.2018 (Brand Ambassador)
  • 9-12.5.2018 (Brand Ambassador)
  • 8-20.5.2018 (Tuotekouluttaja)
  • 4-17.6.2018 (Tuotekouluttaja)

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Etsimämme henkilöt heittäytyvät mielellään uusiin tilanteisiin ja kokevat vahvuudekseen erinomaiset sosiaaliset taitonsa. Tämän lisäksi etsimme ystävällistä asiakaspalvelijaa, joka pystyy samaistumaan adidakseen merkkinä. Brand Ambassadorina hymysi ei hyydy kiperissäkään tilanteissa ja löydät ratkaisuja nopeasti mahdollisiin ongelmatilanteisiin. Nautit urheilullisesta elämäntyylistä ja pystyt aidolla innolla edustamaan adidaksen tuotteita. Tuotekouluttajana nautit ihmisten edessä puhumisesta ja karismaattinen luonteesi saa muutkin innostumaan tuotteesta. Osaat taidokkaasti neuvoa henkilökuntaa adidaksen tuotteista, näin ollen lenkkipolku ei ole tuntematon paikka sinulle. Tuotekouluttajan tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta Suomessa sekä mahdollisesti perehdytysmatkaa Ruotsiin. Tehtävissä menestyminen vaatii hyviä kommunikointitaitoja sekä suomeksi että englanniksi.

Etsimällämme henkilöillä on:

  • Heittäytymiskykyä uusiin tilanteisiin
  • Erinomaiset sosiaaliset sekä asiakaspalvelutaidot
  • Urheilullinen elämäntyyli
  • Kommunikointitaidot suomeksi ja englanniksi
  • Matkustusvalmiutta (Tuotekouluttaja)

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aikaisempaa kokemusta promoottorintehtävistä tai asiakaspalvelutehtävistä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Vaihtelevasti yllämainitun aikataulun mukaisesti

Työmäärä: Osa-aikainen

Kesto: Vaihtelevasti yllämainitun aikataulun mukaisesti

Paikka: Helsinki + muu Suomi

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 9.4.2018

Hae tästä: https://www.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/urheilullisia-tapahtumatii...

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltammehttps://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA

Nordicipmarketing AB on osa kansainvälistä markkinointitoimistoa CIP Marketingia, jolla on laaja kokemus vähittäiskaupasta ja tapahtumamarkkinoinnista eri kumppaneille. He ovat erikoistuneet vähittäiskaupan aktivointiin, vähittäiskaupan koulutuksiin, vähittäiskaupan palveluihin, vähittäismyynti- ja merkkituotteisiin. He ovat adidas-konsernin virallinen yhteistyökumppani, jonka palveluksessa on 440 työntekijää ja 150 Brand Ambassadoria 17 maassa.

Företag:
Leasegreen / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Energiatehokkuuden merkitys nyky-yhteiskunnassa kasvaa kovaa vauhtia ja samalla kasvaa myös tarve osaaville tekijöille alalla. Suomen johtava energiapalveluyritys LeaseGreen kouluttaa ja rekrytoi yhteistyössä Academyn kanssa 15 uutta rakennusten energiatehokkuusasiantuntijaa. 12 viikon intensiivikoulutuksen aikana saat valmiudet suunnitella energiatehokkuusratkaisuja, jotka pienentävät CO2-päästöjä ja säästävät kustannuksia. Koulutuksen jälkeen tulet kasvamaan ja kehittymään energiatehokkuusasiantuntijana LeaseGreenillä vakituisessa työsuhteessa.

KUVAUS

Energiatehokkuutta edistävien toimenpiteiden oppiminen ei tapahdu kädenkäänteessä. Olemme kuitenkin vakuuttuneita siitä, että oikeiden työkalujen ja tukemme avulla tämä on mahdollista. Tätä taustatietoa vasten olemme kehittäneet yhteistyössä LeaseGreenin ja alan parhaiden opettajien kanssa koulutusohjelman, joka mahdollistaa sinulle menestyksekkään uran energiatehokkuusasiantuntijana.

12 viikon aikana koulutamme sinulle kaiken, mitä tarvitset menestyäksesi energiatehokkuusasiantuntijana. Tämä pitää sisällään runsaasti teknistä asiaa, mutta menestyneeksi konsultiksi kasvaminen vaatii muutakin – siksi opetamme myös viestintää, myyntitaitoja, projektinvetämistä sekä taloudellista ajattelutapaa. Opiskelu on äärimmäisen intensiivistä mutta myös tehokasta: 12 viikon kuluttua olet valmistunut ja valmis aloittamaan uuden urasi LeaseGreenillä!

TYÖTEHTÄVÄT

Academyn maksuttoman 12 viikon koulutuksen jälkeen työllistyt vakituiseen työsuhteeseen Academic Workille ja tulet työskentelemään konsulttina LeaseGreenillä. LeaseGreen on suurten kiinteistöjen modernisointeihin ja energiaratkaisuihin erikoistunut suomalainen palveluyritys, joka parantaa asiakkaidensa toiminnan kannattavuutta ja ympäristöystävällisyyttä. Heillä pääset etsimään markkinoilta parhaat ratkaisut ja toteuttamaan energiatehokkuusprojektit niin, että niiden tavoitteet täyttyvät.

LeaseGreenillä pääset aluksi kasvamaan ja kehittymään osana suunnittelutiimiä, jossa tehtäviisi kuuluu kiinteistöjen energiatehokkuustoimenpiteiden kartoittaminen ja projektien suunnittelu. Projektin alussa tulet suorittamaan energiatehokkuuskartoituksia kohdekiinteistöihin ja havaintojesi perusteella simuloimaan kohteen energian kulutuksen. Yhdessä muun tiimin kanssa ideoitte tämän jälkeen potentiaalisia energiansäästötoimenpiteitä kohteeseen, joiden pohjalta teet suunnitelmat ja laskelmat niiden kannattavuudesta. Teet tiiviisti yhteistyötä projektinjohto- ja myyntitiimien kanssa koko prosessin ajan ja kun olet saanut kokemusta perusprosessista, voit suuntautua mielenkiintosi ja mahdollisen aiemman taustasi perusteella myös myyntitehtäviin, projektinjohtoon tai elinkaaripalveluihin.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Academyyn voi hakea kuka tahansa aiempaan taustaan katsomatta ja koulutamme ohjelmaan valitut henkilöt uuteen ammattiinsa vain kolmessa kuukaudessa. Etsimillämme henkilöillä on analyyttinen ajattelutapa, kiinnostusta tekniikkaa ja energiatehokkuutta kohtaan, hyvät ongelmanratkaisutaidot, itseohjautuva työskentelyote sekä motivaatiota ja kunnianhimoa menestyä erittäin vaativassa intensiivikoulutuksessa ja monipuolisessa energiatehokkuusasiantuntijan roolissa tämän jälkeen.

Aiemman kokemuksen sijasta keskitymme rekrytointiprosessissamme enemmän oppimispotentiaaliin sekä motivaatioon. Mikäli sinulla kuitenkin on jo joku relevantti teknisen alan koulutus tai työkokemusta, näemme sen luonnollisesti eduksi. Voidaksesi hakea tehtävään, sinun tulee kuitenkin ensin läpäistä loogista, numeerista ja verbaalista päättelykykyä mittaavat testimme. Saat tiedon testien läpäisemisestä 24 tunnin sisällä ja sähköpostiisi hakulinkin, josta pääset hakemaan mukaan koulutukseen lähettämällä motivaatiokirjeesi ja CV:si.

Koulutuskielenä toimii suomi, joten sinun odotetaan osaavan suomea niin suullisesti kuin kirjallisesti ja se on edellytys koulutusohjelmaan valitsemiselle. Lisäksi sinulla tulisi olla ajokortti, koska työssäsi tulet liikkumaan autolla projektikohteisiin.

Hae Academyyn jo tänään ja aloita uusi urasi LeaseGreenillä energiatehokkuusasiantuntijana! Aloita hakuprosessi ja tee testit täällä, mahdollisimman pian sillä valitsemme henkilöt kurssille heti sopivien henkilöiden löydyttyä! 

Aikataulu: 

Hakuaika koulutusohjelmaan 12.3 - 23.4.2018 (huomioithan että valinnat saatetaan tehdä jo ennen haun päättymistä) 

Lanseerausilta 8.5.2018, jossa tapaat muut koulutusohjelmaan valitut ja josta alkaa itsenäinen opiskelu ennen koulutuksen alkua 

Kokopäiväinen koulutus 4.6.2018 

Loma heinäkuun puolivälissä, 9.7 - 22.7.2018 

Valmistuminen 7.9.2018 

Ensimmäisen työpäivä ja vakituisen työsopimuksen alku 10.9.2018  

Muuta: 

Koulutus on kokoaikainen ja se järjestetään Academyn Kampuksella Keilarannassa, osoitteessa Keilaranta 6, 02150 Espoo.

Koulutuksen jälkeen tulet työskentelemään LeaseGreenin toimistolla Helsingissä osoitteessa Aku Korhosen tie 8 sekä projektikohteissa pääasiassa pääkaupunkiseudulla.

Laajuus: Kokoaikainen, vakituinen (alkuun koulutus ja energiatehokkuusasiantuntijan työ tämän jälkeen. Kesäloma-ajalla 9.7 - 22.7.2018 ei opetusta) 

Hae työpaikkaa: Rekrytointiprosessimme alkaa testeillä, jotka pääset tekemään alla olevasta linkistä. Läpäistyäsi testit saat sähköpostiisi linkin 24 tunnin kuluessa, jonka kautta voit hakea mukaan koulutusohjelmaan 

Mikäli sinulla herää mitään kysyttävää, vastaamme mielellämme osoitteessa: info@academy.fi. HUOM! Emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia. 

Yksityisyys: Kun lähetät hakemuksesi Academic Workille, hyväksyt ja suostut että Academic Work käsittelee henkilötietojasi Henkilötietolain mukaisesti. Lue lisää Henkilötietolaki -sivultamme.

INFOA ASIAKKAASTA

LeaseGreen on Suomen johtava energiapalveluyhtiö. Leasegreenin palveluksessa työskentelee Suomessa ja Ruotsissa yli 50 talotekniikan asiantuntijaa ja yhtiö tarjoaa työtä noin 300 kiinteistöammattilaisen verkostolle. LeaseGreenin kehittämälle palvelumallille on myönnetty useita julkisia tunnustuksia. Yhtiön pääomistajat Tomi Mäkipelto ja Juho Rönni palkittiin syksyllä 2017 vuoden nuorina kasvuyrittäjinä.

Mikä on Academy?

Olemme vakuuttuneita siitä, että aika on nyt kypsä uudenlaiselle koulutukselle myös Suomessa. Tämän vuoksi olemme perustaneet Academyn, koulun, joka tarjoaa Accelerated Learning –menetelmään pohjautuvia koulutusohjelmia.

Koulutusohjelmamme on kehitetty yhteistyössä omien alojensa asiantuntijoiden sekä asiakkaidemme kanssa. Academy kuuluu Academic Workin konserniin, jolla on lähes 20 vuoden kokemus henkilöstöpalvelualasta. Luotamme Academyssa kattavaan rekrytointiprosessiin, joka varmistaa oikeiden henkilöiden valinnan koulutusohjelmiimme niin motivaation kuin kognitiivisten kykyjen osalta. Prosessin kautta valikoituneelle ryhmälle tarjoamme ainutlaatuisen koulutusmahdollisuuden sekä uniikin oppimisympäristön, jossa pääset todella kehittymään sekä näyttämään taitosi!

Academy on osa Academic Workia ja me yhdessä rakennamme tulevaisuuden koulun, tänään!

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary 

Art in Tanzania has partnered with UNICEF, Save the Children, and other NGOs as a part of The Children’s Agenda Initiative in Tanzania. This program has focus on Early Childhood and Children’s Rights issues in Tanzania.

Details

The Children’s Agenda Tanzania has been developed by more 40 Tanzanian and International NGOs including UNICEF, Save the children and many others. The primary focus is on children's rights for education, medication, sanitation and other necessities. We also work closely with children's families to facilitate needs. Art in Tanzania tailors its efforts as the lead of the media team to give visibility for the program and the results. 

The program has10 key investment points being to Invest to Save the Lives of Children and Women, Invest in Good Nutrition, Invest in Better Hygiene and Sanitation in Schools and Health Facilities, Invest in Early Childhood Development Invest in Quality Education for all Children, Invest to Make Schools Safe, Invest to Protect Infants and Adolescent Girls from HIV, Invest to Reduce Teenage Pregnancy, Invest to Protect Children from Violence, Abuse, and Exploitation and Invest in Children with Disabilities.

We use our Facebook pages strong visibility (more than 50k followers) for to advocate the public in common., 

https://youtu.be/NXE9nGPFCmY - Internship Children’s Agenda

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

Paid internships include a local minimum wage/stipend of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week. 24-hour general assistance is free.​ 

You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at low cost.

To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.org, or visit us at www.artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania.

http://bit.ly/volunteerchildrenagenda

Web: www.artintanzania.org

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns

Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs

Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania

Facebook anti-corruption https://www.facebook.com/artsagainstcorruption/

Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org

Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania

Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania

Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/

YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Nets / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Vi letar efter kundtjänstspecialister till ett internationellt företag Nets. Har du tidigare erfarenhet inom kundservice? Vill du jobba i ett framgångsrikt företag där alla hjälps åt och spelar i samma lag? Trivs du även i en arbetsroll som kännetecknas av högt tempo och variation i arbetet? Då kan det här vara perfekta tjänsten för dig! Vi arbetat med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag.

KUVAUS
Academic Work söker kundtjänstspecialister till Helsingfors.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Nets. Uppdraget kommer att vara på heltid.

TYÖTEHTÄVÄT
Som kundtjänare är ditt ansvar är att ge kunderna råd och vägledning av de tjänster som företaget erbjuder. Du kommer att arbeta som en del av ett team, som är ansvarig över tekniska supporten för kunder i Sverige och Finland. Arbetet är rutinmässigt, schemalagt och sker i snabb takt. Arbetet passar utmärkt åt dig som är organiserad och har en positiv attityd.

Tjänsten passar dig som brinner för kundkontakt och att ge service över telefon. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in på ett internationellt företag, där alla hjälps åt och spelar i samma lag. Du får även möjlighet att utvecklas inom kundrelationer och service och bygga på ditt CV med värdefull erfarenhet.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundservice och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke med kundkontakt över telefon. Du har antingen yrkeshögskole- eller universitetsutbildning. Som person är du vidare positiv, lösningsorienterad, du har en stor vilja att hjälpa kunden och är en riktigt teamspelare.

Vi söker dig som har:

- Passlig utbildning (yrkeshögskola/universitet)
- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst
- Systematisk och organiserat arbetssätt
- Positiv attityd och förmåga att arbeta i ett team
- Goda kunskaper i svenska och engelska, finska ses som förmån

Skicka in din ansökan så snabbt som möjligt, eftersom vi börjar med intervjun så fort de rätta personerna har sökt jobbet!

Start: 2.5.2018

Omfattning: Heltid

Längd: 12 månader

Placering: Helsingfors

Lön: Enligt överenskommelse

Publicerad: 21.3.2018

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till www.academicwork.fi. Sök tjänsten genom att klicka på Hae työpaikkaa. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på hel02@academicwork.fi under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA
Nets är ett företag som erbjuder ett brett urval av betalningslösningar för företag, huvudsakligen i Danmark, Norge, Sverige och Finland, men även i de Baltiska länderna.

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

B2B Project Coordinator, German market

Are you a sales-minded, freshly graduated customer service super star looking to start your career in one of the most innovative and fast growing event businesses in the market? This is your chance to kick-start your career in the international business world!

Management Events brings together top-level executives and solution providers, providing high value to both parties. Our concept attracts 20 000 visionary leaders to our events in ten countries, over 120 times a year.

Now we are looking for energetic Project Coordinators to commit the top decision makers from European countries to our world-class invitation-only events. As a project coordinator you are responsible for presenting and pitching our concept to the top decision makers of the biggest companies in Germany.

 

We are looking for:

•             A genuine "can-do" attitude with a sales oriented approach

•             Ability and motivation to communicate with high level decision makers mainly on the phone and through e-mail

•             You can be in the beginning of your professional career, but we highly appreciate any previous experience from customer service / sales

•             You are a native German speaker but have no problems using English as our official company language

 

What's it like to work at Management Events?

•             See the video: Our International Family wants you!

•             Be part of the culture where we enjoy working together towards our targets!

•             We offer a well-organized On-Boarding process run by our experienced trainers at the start of your employment. We also provide you with continuous training and self-development opportunities on your ME career path.

•             Join the international growth organization with plenty of opportunities! ME has been awarded several times as one of the Best Places To Work in Europe (by Great Place to Work Institute).

 

We are interested in getting to know you! Send your application, CV and salary request in English via the link below.

Apply link >> https://managementevents.com/jobs/oECB2fwD/?s=FI_Arcada

For more information, please contact: Donna Apilado +358968159235

Get to know your future colleagues on Facebook!

Företag:
Parasta Lapsille ry
Arbetsbeskrivning:

Haluaisitko antaa aikaasi ja tarjota kivaa tekemistä sekä elämyksiä lapsille ja lapsiperheille?

Etsimme ennakkoluulottomia, tavallisia ja turvallisia aikuisia ohjaajiksi Parasta Lapsille ry:n lasten, nuorten ja lapsiperheiden kesäleireille 2018.

Parasta Lapsille ry on 1945 perustettu ennaltaehkäisevää lastensuojelutyötä tekevä järjestö. Järjestämme vuosittain viitisentoista lasten ja nuorten leiriä sekä yhdeksän perheleiriä. Perheleirit ovat monikulttuurisia ja leireillä on myös paljon maahanmuuttajaperheitä. Tästä huolimatta kaikki toimintamme järjestetään suomen kielellä. Jokaisella leirillämme on 6 vapaaehtoista sekä yksi palkattu työntekijä, eli vapaaehtoiset saavat tukea koko tehtävänsä ajan. Työ on vapaaehtoistyötä, eli emme työstä pysty valitettavasti palkkaa maksamaan. Tarjoamme kuitenkin vapaaehtoisille mahdollisuuksia koulutuksiin, täyshoidon leireillä sekä maksamme leireistä aiheutuneet matkakustannukset. Leirejä järjestetään kevään ja kesän ajan.

Vapaaehtoiseksi haluavan ammatilla tai koulutuksella ei ole vapaaehtoistyössämme merkitystä. Kaikilla ihmisillä on elämässään hankittuja tietoja ja taitoja, joita voi hyödyntää toiminnassamme. Tärkeää on olla aidosti kiinnostunut lasten ja perheiden hyvinvoinnista sekä heidän kanssaan työskentelystä. Toivotamme uudet ihmiset lämpimästi tervetulleiksi toimintaamme!

Kaikki vapaaehtoiseksi hakevat henkilöt haastatellaan ja jokaisen tulee osallistua Parasta Lapsille ry:n peruskoulutukseen (kesto 6 h).

Lue lisää osoitteesta: http://www.parastalapsille.fi/vapaaehtoiseksi

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä: katja.timlin@parastalapsille.fi tai 050 430 6664

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Töitä näkyvissä Siljan iloisessa ja reippaassa miehistössä!

Miltä kuulostaa auringossa kimmeltävä meri, inspiroivat työpäivät ja vaihtuvat maisemat, kansainvälinen huippuporukka, uudet mielenkiintoiset haasteet ja mahdollinen lähtölaukaus uudelle uralle? Tee check-in elämäsi kesään ja ole mukana rakentamassa aurinkoisia ja ikimuistoisia risteilyelämyksiä.

Silja Linen laivat kuljettavat risteilymatkustajia Tukholmaan sekä Helsingistä että Turusta. Onnistunut risteily vaatii monenlaista työpanosta. Haemme nyt työntekijöitä Silja Serenadelle ja Baltic Princessille seuraaviin tehtäviin: ravintoloihin, keittiöön, myymälöihin, leikkihuoneelle ja hotelliosastolle.

Mitä odotamme?

Olethan palveluhenkinen, kielitaitoinen (ainakin suomi ja englanti - muu kielitaito lasketaan meritöissä eduksi), positiivinen, joustava ja reipas tiimityöntekijä. Aikaisempi työkokemus vastaavista tehtävistä on eduksi, kuten myös hakemaasi tehtävään liittyvä tutkinto tai koulutus.

Edellä mainittujen tehtävien lisäksi haemme kesätyöntekijöitä laivojemme kansi- ja koneosastoille. Näihin tehtäviin vaaditaan tarvittavat pätevyyskirjat ja koulutus.

Tarjoamme

Mielenkiintoisen työympäristön, haastavan ja vaihtelevan työn, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen sekä hyvät mahdollisuudet uran luomiselle suuressa organisaatiossa.

Tarjolla olevien kesätyöjaksojen pituus vaihtelee ja työtä löytyy keikkaluontoisesti jo ennen kesää sekä kesän jälkeen. Etsimme myös laivojemme sijaispankkiin kesän ajaksi keikkatyöntekijöitä. Kesän aikana työssään hyvin menestyneille voimme tarjota töitä myös jatkossa.

Kesätyöntekijöitä rekrytoidaan aina huhtikuun loppuun asti. Olemme kevään aikana yhteydessä niihin hakijoihin, jotka kutsutaan haastatteluun. Kaikkiin hakijoihin ollaan joka tapauksessa yhteydessä viimeistään hakuajan päätyttyä.

Käy katsomassa aiempien kesätyöntekijöidemme mietteitä työstään youtube-kanavallamme.

Hae kesätöitä oheisella hakulomakkeella viimeistään 30.4.2017. Huomiothan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.

Jobbtitel:
Företag:
ICD
Arbetsbeskrivning:

Introduction

The ICD Internship Project (2008-17) is a 10 year program with the main purpose to enable students who need an internship as a compulsory part of their BA or graduate studies to engage in cultural diplomacy and in doing so, to further promote cultural diplomacy and multiculturalism worldwide.

The positioning of the ICD in the center of Europe, makes it a natural hub for the younger generation and indeed, the past years of the project have been witness to interns being active participants in the multicultural field, where lasting friendships were formed and valuable contacts made, which immediately expanded each individual’s network to all parts of the world.

The diverse multicultural environment provides an excellent framework for Cultural Diplomacy to be practiced on a daily basis within the office as well as outside of the office. One of the main privileges afforded by the project is to work in a young, interdisciplinary and international environment, which serves as a model of successful multiculturalism in practice. The experience of learning to work together in a multicultural and international organizational environment is a rare, unique and a rewarding common experience.
The ICD invites applications from individuals who are coming from the following fields:

Film, Photography & Visual Art
Arts & Culture
International Relations & Politics
Marketing & Public Relations
History & Philosophy
Business & Economics
Communication & Journalism
Business Administration

Sidor

Prenumerera på Idrott