Skip to content Skip to navigation

Kultur

Företag:
Smartum Oy / Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Smartum on suomalainen perheyritys, joka kehittää hyvinvointia edistäviä ratkaisuja työelämän käyttöön.
Smartum on alansa edelläkävijä ja markkinajohtaja, joka kehitti ensimmäisenä Liikuntasetelin (1996) ja Kulttuurisetelin (2005) sekä toi liikunta- ja kulttuurieduille ensimmäisenä sähköisen ratkaisun, Smartum Saldon (2009). Smartum Lounas lanseerattiin 2014. Smartum Työmatkasaldo sekä Hyvinvoinnin kannusteet, joihin kuuluu myös Smartum Smoothie -seteli, tulivat markkinoille 2015. Tällä hetkellä työnantajien tarjoamien Smartum-etujen piirissä on noin miljoona työntekijää.

Yli 13 000 työnantaja-asiakastamme edistää henkilöstönsä hyvinvointia etujemme avulla. Smartumin asiakkaina on yksityisiä ja julkisia organisaatioita eri toimialoilta. Esimerkiksi: Alko Oy, Bayer Oy, Finnkino Oy, Hausjärven kunta, Kansaneläkelaitos, Kone Oyj, Mehiläinen, Nordea, Oras Oy, Planmeca Oy, Tampereen Seudun Osuuspankki, Toimihenkilöunioni.

Smartum sai oikeuden käyttää avainlippu-tunnusta merkkinä suomalaisesta työstä 5. helmikuuta 2013.

Me Studentworkilla etsimme nyt asiakkaallemme Smartumille projektityöntekijää Smartumin työnantaja-asiakkaille suunnattuun lisä- ja uusmyyntityöhön. Työsuhde kokoaikainen ja aluksi kuuden kuukauden määräaikaisuus, jonka jälkeen on mahdollisuus työllistyä Smartumille pysyvästi.

Projektityöntekijänä tehtäväsi on ottaa yhteyttä Smartumin asiakasyrityksien HR-organisaation päättäjiin ja levittää ilosanomaa ihmisten kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin yhteydessä yrityksen tuottavuuteen. Työskentelet osana 8-henkistä myyntitiimiä ja nautit modernin markkinoinnin tuottamista prosesseista.

Työaika on liukuva ja joustava ja toivomme, että voit aloittaa työ mahdollisimman pian.

Toivomme sinulta:
- Asiakaslähtöistä ajattelutapaa sekä asiakaspalvelu- ja myyntihenkisyyttä
- Sosiaalisuutta, rohkeutta ja oma-aloitteisuutta
- Suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on plussaa

Tarjoamme sinulle kannustavan työilmapiirin, mukavat työkaverit sekä hyvän perehdytyksen tehtävään.

Hakuohjeet:
Mikäli koet olevasi ”match” tehtävään ja haluat päästä työskentelemään mahtavassa organisaatiossa, niin lähetä hakemus ja CV palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian. Aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, 050 401 0539

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

We are now looking for students and fresh graduates for our internship program to start their career in the international business world.

At Management Events, we commit high-level executives from the top 500 companies to attend to our world-class invitation-only events organized in over 10 different countries. 

Your role as a Research Support Intern is to support our Project Managers and the event creation process from the start, helping our teams to have an up-to-date list of the right companies and contacts in our database. In your daily work, you research target companies and their executives on multiple markets, by finding out various information from company turnover and personnel numbers to decision maker contact information by online searching and calling switchboards. In this role, it's important to understand the structures of large companies and having fluent communication skills while being in contact with the companies.

What's in it for you?

  • Career opportunities in our international organization - we are growing fast and want to commit the brightest talents in different career paths!
  • Valuable work experience in an international business-to-business environment
  • Thorough training for your tasks and constant feedback and support to enhance your professional growth
  • Variable activities and learning points during your internship to give you a great internship experience
  • Fun loving and unique working atmosphere! Networking opportunities with international colleagues.

We are looking for a colleague with:

  • Business education or previous work experience in customer service/working over the phone is an advantage
  • Attention to detail and good basic skills with Excel and Word
  • Fluent/Professional level of English skills.
  • Other language skills for example in Swedish, German or Turkish are also considered as a plus but not required.
  • Ambition to learn and enjoying to work with targets
  • Positive attitude and team spirit

The internship period is for 5-6 months and the ideal starting time is August 2018 or asap. In addition to the monthly internship salary, you will receive lunch vouchers and sports coupons as well as the possibility for an additional, performance-based bonus at the end of your internship.

We are interested in getting to know you! Send your application and CV in English via the link below.

>> https://managementevents.com/jobs/o5Ei7fwS/?s=FI_Arcada

 

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Vipattaako juoksujalkasi ja rakastat aktiivista elämäntyyliä? Omaatko hyvät kommunikointitaidot ja uskallat ottaa kontaktia uusiin ihmisiin? Kokoamme tiimin ulospäinsuuntautuneita Brand Ambassadoreja (5kpl) ja Tuotekouluttajia (2 kpl) lanseeraamaan adidaksen uutta mallistoa. Lähetä hakemuksesi viipymättä ja tule mukaan toteuttamaan vuoden hauskinta PR-tapahtumaa!

KUVAUS

Academic Work etsii osa-aikaisia Brand Ambassadoreja ja Tuotekouluttajia työskentelemään ympäri suomea.

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Nordicipmarketing AB:lla.

TYÖTEHTÄVÄT

Tässä tehtävässä toimit osana suurempaa PR-kiertuetta, joka järjestetään ympäri Suomea, Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa. Sinun tehtävänä on toimia Suomessa osana tapahtumatiimiä edustaen adidasta joko Brand Ambassadorina tai Tuotekouluttajana. Brand Ambassadorin tehtävässä vedät hauskoja PR-stuntteja Helsingissä. Pääset samalla liikkumaan ja tekemään töitä, voiko parempaa yhdistelmää löytyä? Tuotekouluttajan tehtävässä perehdytät urheiluliikkeen henkilökuntaa uudesta mallistosta. Tuotekouluttajan tehtävässä menestyminen edellyttää kiinnostusta ja harrastuneisuutta juoksemisen parista, mutta saat kattavan koulutuksen tehtävään.

Toivomme, että erittelet hakemukseesi mistä toimenkuvasta olet erityisen kiinnostunut ja oletko alustavasti käytettävissä seuraavina päivinä (huom. lopullinen aikataulu ja tuntimäärä vahvistuu vko 16)

  • 7-8.5.2018 (Brand Ambassador)
  • 9-12.5.2018 (Brand Ambassador)
  • 8-20.5.2018 (Tuotekouluttaja)
  • 4-17.6.2018 (Tuotekouluttaja)

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Etsimämme henkilöt heittäytyvät mielellään uusiin tilanteisiin ja kokevat vahvuudekseen erinomaiset sosiaaliset taitonsa. Tämän lisäksi etsimme ystävällistä asiakaspalvelijaa, joka pystyy samaistumaan adidakseen merkkinä. Brand Ambassadorina hymysi ei hyydy kiperissäkään tilanteissa ja löydät ratkaisuja nopeasti mahdollisiin ongelmatilanteisiin. Nautit urheilullisesta elämäntyylistä ja pystyt aidolla innolla edustamaan adidaksen tuotteita. Tuotekouluttajana nautit ihmisten edessä puhumisesta ja karismaattinen luonteesi saa muutkin innostumaan tuotteesta. Osaat taidokkaasti neuvoa henkilökuntaa adidaksen tuotteista, näin ollen lenkkipolku ei ole tuntematon paikka sinulle. Tuotekouluttajan tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta Suomessa sekä mahdollisesti perehdytysmatkaa Ruotsiin. Tehtävissä menestyminen vaatii hyviä kommunikointitaitoja sekä suomeksi että englanniksi.

Etsimällämme henkilöillä on:

  • Heittäytymiskykyä uusiin tilanteisiin
  • Erinomaiset sosiaaliset sekä asiakaspalvelutaidot
  • Urheilullinen elämäntyyli
  • Kommunikointitaidot suomeksi ja englanniksi
  • Matkustusvalmiutta (Tuotekouluttaja)

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aikaisempaa kokemusta promoottorintehtävistä tai asiakaspalvelutehtävistä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Vaihtelevasti yllämainitun aikataulun mukaisesti

Työmäärä: Osa-aikainen

Kesto: Vaihtelevasti yllämainitun aikataulun mukaisesti

Paikka: Helsinki + muu Suomi

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 9.4.2018

Hae tästä: https://www.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/urheilullisia-tapahtumatii...

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltammehttps://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA

Nordicipmarketing AB on osa kansainvälistä markkinointitoimistoa CIP Marketingia, jolla on laaja kokemus vähittäiskaupasta ja tapahtumamarkkinoinnista eri kumppaneille. He ovat erikoistuneet vähittäiskaupan aktivointiin, vähittäiskaupan koulutuksiin, vähittäiskaupan palveluihin, vähittäismyynti- ja merkkituotteisiin. He ovat adidas-konsernin virallinen yhteistyökumppani, jonka palveluksessa on 440 työntekijää ja 150 Brand Ambassadoria 17 maassa.

Företag:
Leasegreen / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Energiatehokkuuden merkitys nyky-yhteiskunnassa kasvaa kovaa vauhtia ja samalla kasvaa myös tarve osaaville tekijöille alalla. Suomen johtava energiapalveluyritys LeaseGreen kouluttaa ja rekrytoi yhteistyössä Academyn kanssa 15 uutta rakennusten energiatehokkuusasiantuntijaa. 12 viikon intensiivikoulutuksen aikana saat valmiudet suunnitella energiatehokkuusratkaisuja, jotka pienentävät CO2-päästöjä ja säästävät kustannuksia. Koulutuksen jälkeen tulet kasvamaan ja kehittymään energiatehokkuusasiantuntijana LeaseGreenillä vakituisessa työsuhteessa.

KUVAUS

Energiatehokkuutta edistävien toimenpiteiden oppiminen ei tapahdu kädenkäänteessä. Olemme kuitenkin vakuuttuneita siitä, että oikeiden työkalujen ja tukemme avulla tämä on mahdollista. Tätä taustatietoa vasten olemme kehittäneet yhteistyössä LeaseGreenin ja alan parhaiden opettajien kanssa koulutusohjelman, joka mahdollistaa sinulle menestyksekkään uran energiatehokkuusasiantuntijana.

12 viikon aikana koulutamme sinulle kaiken, mitä tarvitset menestyäksesi energiatehokkuusasiantuntijana. Tämä pitää sisällään runsaasti teknistä asiaa, mutta menestyneeksi konsultiksi kasvaminen vaatii muutakin – siksi opetamme myös viestintää, myyntitaitoja, projektinvetämistä sekä taloudellista ajattelutapaa. Opiskelu on äärimmäisen intensiivistä mutta myös tehokasta: 12 viikon kuluttua olet valmistunut ja valmis aloittamaan uuden urasi LeaseGreenillä!

TYÖTEHTÄVÄT

Academyn maksuttoman 12 viikon koulutuksen jälkeen työllistyt vakituiseen työsuhteeseen Academic Workille ja tulet työskentelemään konsulttina LeaseGreenillä. LeaseGreen on suurten kiinteistöjen modernisointeihin ja energiaratkaisuihin erikoistunut suomalainen palveluyritys, joka parantaa asiakkaidensa toiminnan kannattavuutta ja ympäristöystävällisyyttä. Heillä pääset etsimään markkinoilta parhaat ratkaisut ja toteuttamaan energiatehokkuusprojektit niin, että niiden tavoitteet täyttyvät.

LeaseGreenillä pääset aluksi kasvamaan ja kehittymään osana suunnittelutiimiä, jossa tehtäviisi kuuluu kiinteistöjen energiatehokkuustoimenpiteiden kartoittaminen ja projektien suunnittelu. Projektin alussa tulet suorittamaan energiatehokkuuskartoituksia kohdekiinteistöihin ja havaintojesi perusteella simuloimaan kohteen energian kulutuksen. Yhdessä muun tiimin kanssa ideoitte tämän jälkeen potentiaalisia energiansäästötoimenpiteitä kohteeseen, joiden pohjalta teet suunnitelmat ja laskelmat niiden kannattavuudesta. Teet tiiviisti yhteistyötä projektinjohto- ja myyntitiimien kanssa koko prosessin ajan ja kun olet saanut kokemusta perusprosessista, voit suuntautua mielenkiintosi ja mahdollisen aiemman taustasi perusteella myös myyntitehtäviin, projektinjohtoon tai elinkaaripalveluihin.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Academyyn voi hakea kuka tahansa aiempaan taustaan katsomatta ja koulutamme ohjelmaan valitut henkilöt uuteen ammattiinsa vain kolmessa kuukaudessa. Etsimillämme henkilöillä on analyyttinen ajattelutapa, kiinnostusta tekniikkaa ja energiatehokkuutta kohtaan, hyvät ongelmanratkaisutaidot, itseohjautuva työskentelyote sekä motivaatiota ja kunnianhimoa menestyä erittäin vaativassa intensiivikoulutuksessa ja monipuolisessa energiatehokkuusasiantuntijan roolissa tämän jälkeen.

Aiemman kokemuksen sijasta keskitymme rekrytointiprosessissamme enemmän oppimispotentiaaliin sekä motivaatioon. Mikäli sinulla kuitenkin on jo joku relevantti teknisen alan koulutus tai työkokemusta, näemme sen luonnollisesti eduksi. Voidaksesi hakea tehtävään, sinun tulee kuitenkin ensin läpäistä loogista, numeerista ja verbaalista päättelykykyä mittaavat testimme. Saat tiedon testien läpäisemisestä 24 tunnin sisällä ja sähköpostiisi hakulinkin, josta pääset hakemaan mukaan koulutukseen lähettämällä motivaatiokirjeesi ja CV:si.

Koulutuskielenä toimii suomi, joten sinun odotetaan osaavan suomea niin suullisesti kuin kirjallisesti ja se on edellytys koulutusohjelmaan valitsemiselle. Lisäksi sinulla tulisi olla ajokortti, koska työssäsi tulet liikkumaan autolla projektikohteisiin.

Hae Academyyn jo tänään ja aloita uusi urasi LeaseGreenillä energiatehokkuusasiantuntijana! Aloita hakuprosessi ja tee testit täällä, mahdollisimman pian sillä valitsemme henkilöt kurssille heti sopivien henkilöiden löydyttyä! 

Aikataulu: 

Hakuaika koulutusohjelmaan 12.3 - 23.4.2018 (huomioithan että valinnat saatetaan tehdä jo ennen haun päättymistä) 

Lanseerausilta 8.5.2018, jossa tapaat muut koulutusohjelmaan valitut ja josta alkaa itsenäinen opiskelu ennen koulutuksen alkua 

Kokopäiväinen koulutus 4.6.2018 

Loma heinäkuun puolivälissä, 9.7 - 22.7.2018 

Valmistuminen 7.9.2018 

Ensimmäisen työpäivä ja vakituisen työsopimuksen alku 10.9.2018  

Muuta: 

Koulutus on kokoaikainen ja se järjestetään Academyn Kampuksella Keilarannassa, osoitteessa Keilaranta 6, 02150 Espoo.

Koulutuksen jälkeen tulet työskentelemään LeaseGreenin toimistolla Helsingissä osoitteessa Aku Korhosen tie 8 sekä projektikohteissa pääasiassa pääkaupunkiseudulla.

Laajuus: Kokoaikainen, vakituinen (alkuun koulutus ja energiatehokkuusasiantuntijan työ tämän jälkeen. Kesäloma-ajalla 9.7 - 22.7.2018 ei opetusta) 

Hae työpaikkaa: Rekrytointiprosessimme alkaa testeillä, jotka pääset tekemään alla olevasta linkistä. Läpäistyäsi testit saat sähköpostiisi linkin 24 tunnin kuluessa, jonka kautta voit hakea mukaan koulutusohjelmaan 

Mikäli sinulla herää mitään kysyttävää, vastaamme mielellämme osoitteessa: info@academy.fi. HUOM! Emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia. 

Yksityisyys: Kun lähetät hakemuksesi Academic Workille, hyväksyt ja suostut että Academic Work käsittelee henkilötietojasi Henkilötietolain mukaisesti. Lue lisää Henkilötietolaki -sivultamme.

INFOA ASIAKKAASTA

LeaseGreen on Suomen johtava energiapalveluyhtiö. Leasegreenin palveluksessa työskentelee Suomessa ja Ruotsissa yli 50 talotekniikan asiantuntijaa ja yhtiö tarjoaa työtä noin 300 kiinteistöammattilaisen verkostolle. LeaseGreenin kehittämälle palvelumallille on myönnetty useita julkisia tunnustuksia. Yhtiön pääomistajat Tomi Mäkipelto ja Juho Rönni palkittiin syksyllä 2017 vuoden nuorina kasvuyrittäjinä.

Mikä on Academy?

Olemme vakuuttuneita siitä, että aika on nyt kypsä uudenlaiselle koulutukselle myös Suomessa. Tämän vuoksi olemme perustaneet Academyn, koulun, joka tarjoaa Accelerated Learning –menetelmään pohjautuvia koulutusohjelmia.

Koulutusohjelmamme on kehitetty yhteistyössä omien alojensa asiantuntijoiden sekä asiakkaidemme kanssa. Academy kuuluu Academic Workin konserniin, jolla on lähes 20 vuoden kokemus henkilöstöpalvelualasta. Luotamme Academyssa kattavaan rekrytointiprosessiin, joka varmistaa oikeiden henkilöiden valinnan koulutusohjelmiimme niin motivaation kuin kognitiivisten kykyjen osalta. Prosessin kautta valikoituneelle ryhmälle tarjoamme ainutlaatuisen koulutusmahdollisuuden sekä uniikin oppimisympäristön, jossa pääset todella kehittymään sekä näyttämään taitosi!

Academy on osa Academic Workia ja me yhdessä rakennamme tulevaisuuden koulun, tänään!

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary

Art in Tanzania is partnering a consortium of NGOs and private sector actors to develop online and mobile friendly innovative therapeutic, advocative and educational tool.

Details

Some 75% of Tanzanian people live in rural areas including the most vulnerable target groups in the society. We are developing online and mobile friendly advocacy tool called the Rolling Stories; https://rollingstories.com/index.php/english/,to reach the rural Tanzania.

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Sample production as https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051

This innovative tool is multi-purpose platform for therapeutic, educational and advocative tasks. It is also interactive. Interns will develop the tool content, produce storytelling for target topics and introduce it for to use in the schools.

Interns can be for IT, software or game development but also having social, environmental and other sector background to produce the content storytelling.

Interns work 6-8 hours per day from Monday to Friday.

Your internship will be supervised by our media team leaders.

BASICS:

• You receive USD 100 per month being about 2x Tanzania national minimum wage. Not much but some money here to spend as the cost structure is low.

• All International flights are personal cost

• You do not need much money here for living cost. If you attend a safari, Mt Kilimanjaro climb etc budget from usd 500 to usd 1600 depending on various student options.

• Safety; Tanzania is probably more safe than your home place.

• Vaccinations: Only common shots as tetanus, hepatitis etc that you keep valid in any case

• Malaria: You can uses preventives but in case you get malaria it is a routine to medicate here.

• Medical services: Many clinics and hospitals with easy access and medication standard is good and cost nominal.

• Please take a common travel insurance

• Working hours are 6-8 hours per day from Monday to Friday and can be adjusted

Contact us for more details at info@artintanzania.org  or visit us at www.artintanzania.org  or SKYPE with us at infoartintanzania.

Web: www.artintanzania.org 

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 

Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 

Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania

Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org 

Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania 

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 

Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 

Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/ 

YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary
Art in Tanzania is partnering a consortium of NGOs and private sector actors to evaluate and produce solutions to the combination of climate change and human rights in rural Africa.

Details
Some 75% of Tanzanian people live in rural areas and their livelihood, based on agricultural income, will be hardly affected by the climate change.

The vulnerable groups as women youth and people living with disabilities are most affected. This program is multi professional student approach to evaluate what is happening, future scenarios and develop model solutions.

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.
Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

Interns work 6-8 hours per day from Monday to Friday.

Your internship will be supervised by team leaders.

BASICS:
• You receive USD 100 per month being about 2x Tanzania national minimum wage. Not much but some money here to spend as the cost structure is low.
• All International flights are personal cost
• You do not need much money here for living cost. If you attend a safari, Mt Kilimanjaro climb etc budget from usd 500 to usd 1600 depending on various student options.
• Safety; Tanzania is probably more safe than your home place.
• Vaccinations: Only common shots as tetanus, hepatitis etc that you keep valid in any case
• Malaria: You can uses preventives but in case you get malaria it is a routine to medicate here.
• Medical services: Many clinics and hospitals with easy access and medication standard is good and cost nominal.
• Please take a common travel insurance
• Working hours are 6-8 hours per day from Monday to Friday and can be adjusted
Contact us for more details at info@artintanzania.org or visit us at www.artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania.

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania 
Blog: http://volunteer-africa-blog.org 
Twitter: https://twitter.com/artintanzania 
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 
Instagram: https://instagram.com/artintanzania/ 
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary

Human Rights program include working with Tanzanian human rights professionals focusing on Children, Women, Disabled rights but also focusing on sexual rights with limitations. Research focus can be included.

Details

Art in Tanzania maintains compliance with The Children’s Agenda Tanzania program that includes Children and Women Rights focus. We also have Art in Tanzania Rights team including our team members, private Tanzanian people as lawyers and other rights oriented citizens and participating interns and volunteers.

The practical work is advocacy, seminars, teaching and visibility. Rights issues are always sensitive matters and team work and networking is important. The Children’s Agenda program was developed by  team of NGOs including UNICEF, Save the Children and others and it is chaired by the Ministry of Community Work Gender and Children. 

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

We are looking for to hire multi-professional students and interns to support our work. We tailor posts according to the participant's focus and interests and skills.

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

Interns work in teams of international students and volunteer professionals. We encourage innovation in the program approach. Work hours are 6-8 hours per day, Monday thru Friday. The Children's Agenda is an ongoing program, and we can adjust start dates.

Paid internships include a local minimum wage of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. 

Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week.

You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at low cost.

To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.org  or visit us at www.artintanzania.org  or SKYPE with us at infoartintanzania.

http://bit.ly/volunteerchildrenagenda 

Web: www.artintanzania.org 

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 

Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 

Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania 

Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org 

Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania 

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 

Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 

Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/ 

YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary 

Art in Tanzania has partnered with UNICEF, Save the Children, and other NGOs as a part of The Children’s Agenda Initiative in Tanzania. This program has focus on Early Childhood and Children’s Rights issues in Tanzania.

Details

The Children’s Agenda Tanzania has been developed by more 40 Tanzanian and International NGOs including UNICEF, Save the children and many others. The primary focus is on children's rights for education, medication, sanitation and other necessities. We also work closely with children's families to facilitate needs. Art in Tanzania tailors its efforts as the lead of the media team to give visibility for the program and the results. 

The program has10 key investment points being to Invest to Save the Lives of Children and Women, Invest in Good Nutrition, Invest in Better Hygiene and Sanitation in Schools and Health Facilities, Invest in Early Childhood Development Invest in Quality Education for all Children, Invest to Make Schools Safe, Invest to Protect Infants and Adolescent Girls from HIV, Invest to Reduce Teenage Pregnancy, Invest to Protect Children from Violence, Abuse, and Exploitation and Invest in Children with Disabilities.

We use our Facebook pages strong visibility (more than 50k followers) for to advocate the public in common., 

https://youtu.be/NXE9nGPFCmY - Internship Children’s Agenda

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

Paid internships include a local minimum wage/stipend of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week. 24-hour general assistance is free.​ 

You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at low cost.

To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.org, or visit us at www.artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania.

http://bit.ly/volunteerchildrenagenda

Web: www.artintanzania.org

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns

Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs

Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania

Facebook anti-corruption https://www.facebook.com/artsagainstcorruption/

Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org

Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania

Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania

Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/

YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary

Art in Tanzania is ideveloping environmentally friendly solutions for the Tanzanian communities as use of solar systems, dry toilets, composting and household water reuse. We are planting bamboo as eco-friendly solution for construction. We develop sustainable tourism operations.

Details

Tanzanian communities are lacking economic strength to implement environmentally friendly solutions in their households. Presently less than 50% of the households have a toilet. Interns are developing sustainable and affordable solutions including a dry toilet for households and schools. 

Other green work includes developing composts, sustainable sources for cooking heat, development of tree and bamboo nurseries as well as neighbourhood education and advocacy.  A local source of funding and sustainability for Art in Tanzania are wildlife safari and other tourism operations. We are developing a NGO business model to streamline revenue back into communities.

We are developing more opportunities to expand our field of international volunteering and internships to empower our work in Tanzania.  Though we believe that most of the value in our internships come from the hands-on experience and opportunities, we offer both paid and non-paid internships.  

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

The working hours are 6-8 hours per day from Monday to Friday. This is ongoing program and we can adjust the starting dates.

Paid internships include a local minimum wage/stipend of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week. 24-hour general assistance is free.​ 

You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at slow cost.

To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.org  or visit us at www.artintanzania.org  or SKYPE with us at infoartintanzania.

Web: www.artintanzania.org 
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania 
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org 
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania 
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/ 
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Nokia
Arbetsbeskrivning:

Nokia is a global leader in the technologies that connect people and things. With state-of-the-art software, hardware and services for any type of network, Nokia is uniquely positioned to help communication service providers, governments, and large enterprises deliver on the promise of 5G, the Cloud and the Internet of Things.  Serving customers in over 100 countries, our research scientists and engineers continue to invent and accelerate new technologies that will increasingly transform the way people and things communicate and connect. Nokia is an equal opportunity employer that is committed to diversity and inclusion.

We are looking for Technical marketing trainee in our Executive Experience Center for six months.

Executive Experience Center in Nokia Headquarters is our main showroom to showcase more than 60 customer demonstrations for more than 250 visiting groups annually.

We support marketing, sales and government relations types of visits.

As a Technical marketing trainee, you will:

  • Support visits and events in the Executive Experience Center, EEC in Espoo by preparing HTML or live demos.
  • Prepare and run the audiovisual equipment e.g projectors, displays, led panels, microphones
  • Demonstrate customer demonstrations based on the individual skills

Key competencies:

  • Fluent English
  • Communications, storytelling and interpersonal skills
  • Basic computer, network knowledge. AV-knowledge is good plus
  • You study marketing or communications (University of Applied Sciences or University background)

Your start date can be negotiated. Please mention in your job application when you would like to start!

Please apply via this link by 30 April at the latest: 

https://aluperf.referrals.selectminds.com/jobs/suomen-mentorit-trainee-m...

We look forward to receiving your application!

    Sidor

    Prenumerera på Kultur