Skip to content Skip to navigation

Media

Jobbtitel:
Företag:
Dentsu Aegis Network
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Vakituinen
Suositusvuosikurssi: 1.-2. vuosikurssi, opintojen alkuvaihe
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian
Työaika: 4-15h / vko
Sijainti: Helsinki
Haun deadline: Tiistai 24.4.2018

Dentsu Aegis Network on Suomen monipuolisin ja analyyttisin markkinointiviestinnän konserni.
Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa kahdeksassa eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, luova digitoimisto Isobar, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet. Näiden lisäksi talossamme toimii Insight & Analytics -yksikkö, joka on keskittynyt tutkimus- ja analytiikkatiedon tuottamiseen. Työskentelemme Suomen suurimpien ja kansainvälisesti merkittävien brändien kanssa, kuten Arla, Coca-Cola Company, Finnair, Kesko, Neste ja Veikkaus. Toteutamme työssämme konsernimme selkeää visiota: Innovating the Way Brands Are Built. Visiomme toimii johtotähtenä työntekijöillemme ja luo suunnan asiakastyöllemme.

Dentsu Aegis Network etsii nyt joukkoonsa sosiaalista ja itseohjautuvaa Office Assistenttia! Tässä tehtävässä olet vastuussa ilmoitusten tarkastamisesta sekä postien jakamisesta. Tehtävä vaatii sinulta oma-aloitteista ja itsenäistä työotetta sekä rohkeutta tuoda esiin omat mielipiteesi. Toimit tehtävässä kahdessa eri tiimissä ja teet heidän kanssaan yhteistyötä.

Toivomme, että et pelkää tarttua uusiin työtehtäviin, vaan suhtaudut muuttuviin tilanteisiin ennakkoluulottomalla ja positiivisella asenteella. Tehtävässä menestymisen kannalta sinulla tulisi olla sopivasti sosiaalista pelisilmää sekä kyky tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa! Emme odota sinulta aikaisempaa työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Saat rinnallesi kokeneen ja huumorintajuisen työyhteisön, jossa jokaisen työpanosta arvostetaan!

Toivomme sinulta:

• Luotettavuutta
• Itsenäistä ja joustavaa työotetta, tarkkuutta sekä reippautta
• Hyviä sosiaalisia taitoja sekä joustavaa asennetta

Dentsu Aegis Network tarjoaa:

• Mahdollisuuden päästä katsomaan millaista työskentely on isossa mediatalossa
• Loistavasti opintojen oheen sopivan äärimmäisen joustavan työn

Kiinnostuitko? Hienoa! Lähetä hakemuksesi ja CV:si mielellään pdf-muodossa heti tai viimeistään 24.4. tänne: https://apply.atalent.fi/dentsu-aegis-network-office-assistant-4-2018. Huomioithan, että potentiaalisten hakijoiden kanssa saatetaan edetä jo hakuajalla, joten toimi heti!

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista tarjoaa Talentin Recruitment Coordinator Ada Ikäheimonen (+358 40 769 6788, ada.ikaheimonen[at]atalent.fi). Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi.
Dentsu Aegis Networkista voit lukea lisää osoitteessa http://www.dentsuaegisnetwork.fi.

Företag:
Smartum Oy / Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Smartum on suomalainen perheyritys, joka kehittää hyvinvointia edistäviä ratkaisuja työelämän käyttöön.
Smartum on alansa edelläkävijä ja markkinajohtaja, joka kehitti ensimmäisenä Liikuntasetelin (1996) ja Kulttuurisetelin (2005) sekä toi liikunta- ja kulttuurieduille ensimmäisenä sähköisen ratkaisun, Smartum Saldon (2009). Smartum Lounas lanseerattiin 2014. Smartum Työmatkasaldo sekä Hyvinvoinnin kannusteet, joihin kuuluu myös Smartum Smoothie -seteli, tulivat markkinoille 2015. Tällä hetkellä työnantajien tarjoamien Smartum-etujen piirissä on noin miljoona työntekijää.

Yli 13 000 työnantaja-asiakastamme edistää henkilöstönsä hyvinvointia etujemme avulla. Smartumin asiakkaina on yksityisiä ja julkisia organisaatioita eri toimialoilta. Esimerkiksi: Alko Oy, Bayer Oy, Finnkino Oy, Hausjärven kunta, Kansaneläkelaitos, Kone Oyj, Mehiläinen, Nordea, Oras Oy, Planmeca Oy, Tampereen Seudun Osuuspankki, Toimihenkilöunioni.

Smartum sai oikeuden käyttää avainlippu-tunnusta merkkinä suomalaisesta työstä 5. helmikuuta 2013.

Me Studentworkilla etsimme nyt asiakkaallemme Smartumille projektityöntekijää Smartumin työnantaja-asiakkaille suunnattuun lisä- ja uusmyyntityöhön. Työsuhde kokoaikainen ja aluksi kuuden kuukauden määräaikaisuus, jonka jälkeen on mahdollisuus työllistyä Smartumille pysyvästi.

Projektityöntekijänä tehtäväsi on ottaa yhteyttä Smartumin asiakasyrityksien HR-organisaation päättäjiin ja levittää ilosanomaa ihmisten kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin yhteydessä yrityksen tuottavuuteen. Työskentelet osana 8-henkistä myyntitiimiä ja nautit modernin markkinoinnin tuottamista prosesseista.

Työaika on liukuva ja joustava ja toivomme, että voit aloittaa työ mahdollisimman pian.

Toivomme sinulta:
- Asiakaslähtöistä ajattelutapaa sekä asiakaspalvelu- ja myyntihenkisyyttä
- Sosiaalisuutta, rohkeutta ja oma-aloitteisuutta
- Suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on plussaa

Tarjoamme sinulle kannustavan työilmapiirin, mukavat työkaverit sekä hyvän perehdytyksen tehtävään.

Hakuohjeet:
Mikäli koet olevasi ”match” tehtävään ja haluat päästä työskentelemään mahtavassa organisaatiossa, niin lähetä hakemus ja CV palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian. Aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, 050 401 0539

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

The Mission of Management Events is to bring together the visionary leaders of the world. We employ 300 talented professionals in 11 countries across Europe and Asia and we are all the time looking for fresh talents to join us. 

Toimistoassistentin harjoittelussa vastaat iloisella ja reippaalla asiakaspalveluotteellasi kansainvälisen 150 hengen Helsingin toimistomme arjen sujuvuudesta, viihtyvyydestä, asiakaspalvelusta sekä vierailijoille luotavasta ensivaikutelmasta.  Vastuullesi kuuluvat mm. puhelinvaihteen hoitaminen, kokoushuoneista ja varauksista vastaaminen, matkavarauksissa ja taloushallinnon rutineissa avustaminen, henkilöstötilaisuuksien organisointitehtävät sekä muut avustavat tehtävät. Työssäsi olet siis aitiopaikalla tekemässä ja kokemassa myönteisiä asiakaspalvelukokemuksia!

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Saat loistavaa työkokemusta asiakaspalvelusta ja harjoittelun jälkeen olet todellinen asiakaspalvelun sekä hallinnollisten tehtävien moniosaaja
  • Edistääksemme ammatillista kasvuasi tarjoamme koulutuksen tehtävillesi sekä jatkuvaa palautetta ja tukea työllesi
  • Harjoittelun aikana sinulla on erinomainen mahdollisuus verkostoitua kansainvälisten kollegoidesi kanssa ja osallistua yhteisiin juhla-, kulttuuri- ja urheiluaktiviteetteihin
  • Katso oheisesta videosta, millaista on työskennellä Management Eventsillä: What's it like to work at Management Events

Odotamme sinulta

  • Iloista olemusta sekä erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
  • Kykyä toimia systemaattisesti ja tarkasti hallinnollisissa tehtävissä
  • Perustaitoja Microsoft Office -ohjelmien käytöstä
  • Toimistotyökokemus ja kansainvälinen opiskelu- tai työkokemus katsotaan eduksi
  • Sujuvaa kommunikointia englanniksi (yrityksemme sisäinen kieli) ja suomeksi
  • Tehtävään soveltuu hyvin esimerkiksi korkeakoulututkintoaan suorittava opiskelija tai valmistuvassa oleva opiskelija

Harjoittelun kesto on 6 kuukautta alkaen keväällä 2018. Kuukausittaisen harjoittelupalkan lisäksi tarjoamme sinulle mahdollisuuden lounas- ja liikuntasetelietuuksiin sekä harjoittelun lopuksi mahdollisuuden suoriutumiseen perustuvaan bonukseen. 

Me haluamme tutustua sinuun! Lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta.

Apply link >> https://managementevents.com/jobs/oBsk7fwe/?s=FI_Arcada

Tutustu meihin Facebookissa  

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

B2B Account Manager, Management Events
 

Is your passion to boost sales processes and marketing actions for B2B service- and solution providers by enabling them to reach the right prospects at the right time?

As a B2B Account Manager you have ownership of the complete sales process from A to Z - from prospecting to closing the deals - both new business and growing your named accounts. Your daily work is about bringing the Management Events message across to sales and marketing C-level decision makers mainly within the tech and consultancy space. You make them aware of the benefits of using our events to build sales pipeline and increase awareness in their most desired customer target groups. In this position you build both your own and your customers' success on a daily basis.

We're looking for socially equipped, energetic team players with 2-3 years of experience from B2B sales. You're familiar working with set targets for both activities and results. You still get the kicks of calling the prospect for the first time, and at the same time customer relationship building is your forte as well.  You have a track record on successful B2B sales and you can share some customer references with us when applying. You are ready to take the next step in your career and join our international sales team and leave your handprint in our next growth leap?

Our commitment to your development and success?

  • In the beginning of your employment we offer you a 4-week onboarding to learn all about our products, sales process and customers. This will equip you to a successful start of your career with us! You will practice all necessary skills before going to action.
  • After your onboarding the ME Sales Academy continues to build your professional competencies from multiple angles; international sales, account management, resilience, EQ - and many more.
  • Future career opportunities are diverse, high performers can fast track to new responsibilities, both managerial and specialist positions.
  • Your rewarding is a combination of base salary and monthly commissions based on each deal you bring in plus a quarterly bonus when reaching your set sales quota.
  • Every year we have special incentive trips to best performing individuals - the Millionaires Club - and teams who reach their fall season targets.
  • What is it like to work with us?  Our International Family warmly welcomes you to join!

Management Events brings together top-level executives and solution providers, providing high value to both parties. Our concept attracts 20 000 visionary leaders to our events in 15 countries, over 120 times a year. Our solution provider customers are mainly within the technology and consultancy space, this is how one of them describe our service;

"European Business AI and Robotics event in Helsinki last October set a new benchmark in terms of providing relevant future oriented thinking and content - how we will all change the world, starting now! Management Events again set the scene and standard of flagship event for Senior Executives around the world - best event ever in my book. Mr. Arto Kuusinen, Chief Executive - Europe, Symbio"

 

We are interested in getting to know you! Send your motivation letter, CV and salary request in English via the link below.

>> https://managementevents.com/jobs/oAyd2fw7/?s=FI_Arcada

Get to know your future colleagues on Facebook! 

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Vipattaako juoksujalkasi ja rakastat aktiivista elämäntyyliä? Omaatko hyvät kommunikointitaidot ja uskallat ottaa kontaktia uusiin ihmisiin? Kokoamme tiimin ulospäinsuuntautuneita Brand Ambassadoreja (5kpl) ja Tuotekouluttajia (2 kpl) lanseeraamaan adidaksen uutta mallistoa. Lähetä hakemuksesi viipymättä ja tule mukaan toteuttamaan vuoden hauskinta PR-tapahtumaa!

KUVAUS

Academic Work etsii osa-aikaisia Brand Ambassadoreja ja Tuotekouluttajia työskentelemään ympäri suomea.

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Nordicipmarketing AB:lla.

TYÖTEHTÄVÄT

Tässä tehtävässä toimit osana suurempaa PR-kiertuetta, joka järjestetään ympäri Suomea, Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa. Sinun tehtävänä on toimia Suomessa osana tapahtumatiimiä edustaen adidasta joko Brand Ambassadorina tai Tuotekouluttajana. Brand Ambassadorin tehtävässä vedät hauskoja PR-stuntteja Helsingissä. Pääset samalla liikkumaan ja tekemään töitä, voiko parempaa yhdistelmää löytyä? Tuotekouluttajan tehtävässä perehdytät urheiluliikkeen henkilökuntaa uudesta mallistosta. Tuotekouluttajan tehtävässä menestyminen edellyttää kiinnostusta ja harrastuneisuutta juoksemisen parista, mutta saat kattavan koulutuksen tehtävään.

Toivomme, että erittelet hakemukseesi mistä toimenkuvasta olet erityisen kiinnostunut ja oletko alustavasti käytettävissä seuraavina päivinä (huom. lopullinen aikataulu ja tuntimäärä vahvistuu vko 16)

  • 7-8.5.2018 (Brand Ambassador)
  • 9-12.5.2018 (Brand Ambassador)
  • 8-20.5.2018 (Tuotekouluttaja)
  • 4-17.6.2018 (Tuotekouluttaja)

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Etsimämme henkilöt heittäytyvät mielellään uusiin tilanteisiin ja kokevat vahvuudekseen erinomaiset sosiaaliset taitonsa. Tämän lisäksi etsimme ystävällistä asiakaspalvelijaa, joka pystyy samaistumaan adidakseen merkkinä. Brand Ambassadorina hymysi ei hyydy kiperissäkään tilanteissa ja löydät ratkaisuja nopeasti mahdollisiin ongelmatilanteisiin. Nautit urheilullisesta elämäntyylistä ja pystyt aidolla innolla edustamaan adidaksen tuotteita. Tuotekouluttajana nautit ihmisten edessä puhumisesta ja karismaattinen luonteesi saa muutkin innostumaan tuotteesta. Osaat taidokkaasti neuvoa henkilökuntaa adidaksen tuotteista, näin ollen lenkkipolku ei ole tuntematon paikka sinulle. Tuotekouluttajan tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta Suomessa sekä mahdollisesti perehdytysmatkaa Ruotsiin. Tehtävissä menestyminen vaatii hyviä kommunikointitaitoja sekä suomeksi että englanniksi.

Etsimällämme henkilöillä on:

  • Heittäytymiskykyä uusiin tilanteisiin
  • Erinomaiset sosiaaliset sekä asiakaspalvelutaidot
  • Urheilullinen elämäntyyli
  • Kommunikointitaidot suomeksi ja englanniksi
  • Matkustusvalmiutta (Tuotekouluttaja)

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aikaisempaa kokemusta promoottorintehtävistä tai asiakaspalvelutehtävistä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Vaihtelevasti yllämainitun aikataulun mukaisesti

Työmäärä: Osa-aikainen

Kesto: Vaihtelevasti yllämainitun aikataulun mukaisesti

Paikka: Helsinki + muu Suomi

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 9.4.2018

Hae tästä: https://www.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/urheilullisia-tapahtumatii...

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltammehttps://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA

Nordicipmarketing AB on osa kansainvälistä markkinointitoimistoa CIP Marketingia, jolla on laaja kokemus vähittäiskaupasta ja tapahtumamarkkinoinnista eri kumppaneille. He ovat erikoistuneet vähittäiskaupan aktivointiin, vähittäiskaupan koulutuksiin, vähittäiskaupan palveluihin, vähittäismyynti- ja merkkituotteisiin. He ovat adidas-konsernin virallinen yhteistyökumppani, jonka palveluksessa on 440 työntekijää ja 150 Brand Ambassadoria 17 maassa.

Företag:
Leasegreen / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Energiatehokkuuden merkitys nyky-yhteiskunnassa kasvaa kovaa vauhtia ja samalla kasvaa myös tarve osaaville tekijöille alalla. Suomen johtava energiapalveluyritys LeaseGreen kouluttaa ja rekrytoi yhteistyössä Academyn kanssa 15 uutta rakennusten energiatehokkuusasiantuntijaa. 12 viikon intensiivikoulutuksen aikana saat valmiudet suunnitella energiatehokkuusratkaisuja, jotka pienentävät CO2-päästöjä ja säästävät kustannuksia. Koulutuksen jälkeen tulet kasvamaan ja kehittymään energiatehokkuusasiantuntijana LeaseGreenillä vakituisessa työsuhteessa.

KUVAUS

Energiatehokkuutta edistävien toimenpiteiden oppiminen ei tapahdu kädenkäänteessä. Olemme kuitenkin vakuuttuneita siitä, että oikeiden työkalujen ja tukemme avulla tämä on mahdollista. Tätä taustatietoa vasten olemme kehittäneet yhteistyössä LeaseGreenin ja alan parhaiden opettajien kanssa koulutusohjelman, joka mahdollistaa sinulle menestyksekkään uran energiatehokkuusasiantuntijana.

12 viikon aikana koulutamme sinulle kaiken, mitä tarvitset menestyäksesi energiatehokkuusasiantuntijana. Tämä pitää sisällään runsaasti teknistä asiaa, mutta menestyneeksi konsultiksi kasvaminen vaatii muutakin – siksi opetamme myös viestintää, myyntitaitoja, projektinvetämistä sekä taloudellista ajattelutapaa. Opiskelu on äärimmäisen intensiivistä mutta myös tehokasta: 12 viikon kuluttua olet valmistunut ja valmis aloittamaan uuden urasi LeaseGreenillä!

TYÖTEHTÄVÄT

Academyn maksuttoman 12 viikon koulutuksen jälkeen työllistyt vakituiseen työsuhteeseen Academic Workille ja tulet työskentelemään konsulttina LeaseGreenillä. LeaseGreen on suurten kiinteistöjen modernisointeihin ja energiaratkaisuihin erikoistunut suomalainen palveluyritys, joka parantaa asiakkaidensa toiminnan kannattavuutta ja ympäristöystävällisyyttä. Heillä pääset etsimään markkinoilta parhaat ratkaisut ja toteuttamaan energiatehokkuusprojektit niin, että niiden tavoitteet täyttyvät.

LeaseGreenillä pääset aluksi kasvamaan ja kehittymään osana suunnittelutiimiä, jossa tehtäviisi kuuluu kiinteistöjen energiatehokkuustoimenpiteiden kartoittaminen ja projektien suunnittelu. Projektin alussa tulet suorittamaan energiatehokkuuskartoituksia kohdekiinteistöihin ja havaintojesi perusteella simuloimaan kohteen energian kulutuksen. Yhdessä muun tiimin kanssa ideoitte tämän jälkeen potentiaalisia energiansäästötoimenpiteitä kohteeseen, joiden pohjalta teet suunnitelmat ja laskelmat niiden kannattavuudesta. Teet tiiviisti yhteistyötä projektinjohto- ja myyntitiimien kanssa koko prosessin ajan ja kun olet saanut kokemusta perusprosessista, voit suuntautua mielenkiintosi ja mahdollisen aiemman taustasi perusteella myös myyntitehtäviin, projektinjohtoon tai elinkaaripalveluihin.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Academyyn voi hakea kuka tahansa aiempaan taustaan katsomatta ja koulutamme ohjelmaan valitut henkilöt uuteen ammattiinsa vain kolmessa kuukaudessa. Etsimillämme henkilöillä on analyyttinen ajattelutapa, kiinnostusta tekniikkaa ja energiatehokkuutta kohtaan, hyvät ongelmanratkaisutaidot, itseohjautuva työskentelyote sekä motivaatiota ja kunnianhimoa menestyä erittäin vaativassa intensiivikoulutuksessa ja monipuolisessa energiatehokkuusasiantuntijan roolissa tämän jälkeen.

Aiemman kokemuksen sijasta keskitymme rekrytointiprosessissamme enemmän oppimispotentiaaliin sekä motivaatioon. Mikäli sinulla kuitenkin on jo joku relevantti teknisen alan koulutus tai työkokemusta, näemme sen luonnollisesti eduksi. Voidaksesi hakea tehtävään, sinun tulee kuitenkin ensin läpäistä loogista, numeerista ja verbaalista päättelykykyä mittaavat testimme. Saat tiedon testien läpäisemisestä 24 tunnin sisällä ja sähköpostiisi hakulinkin, josta pääset hakemaan mukaan koulutukseen lähettämällä motivaatiokirjeesi ja CV:si.

Koulutuskielenä toimii suomi, joten sinun odotetaan osaavan suomea niin suullisesti kuin kirjallisesti ja se on edellytys koulutusohjelmaan valitsemiselle. Lisäksi sinulla tulisi olla ajokortti, koska työssäsi tulet liikkumaan autolla projektikohteisiin.

Hae Academyyn jo tänään ja aloita uusi urasi LeaseGreenillä energiatehokkuusasiantuntijana! Aloita hakuprosessi ja tee testit täällä, mahdollisimman pian sillä valitsemme henkilöt kurssille heti sopivien henkilöiden löydyttyä! 

Aikataulu: 

Hakuaika koulutusohjelmaan 12.3 - 23.4.2018 (huomioithan että valinnat saatetaan tehdä jo ennen haun päättymistä) 

Lanseerausilta 8.5.2018, jossa tapaat muut koulutusohjelmaan valitut ja josta alkaa itsenäinen opiskelu ennen koulutuksen alkua 

Kokopäiväinen koulutus 4.6.2018 

Loma heinäkuun puolivälissä, 9.7 - 22.7.2018 

Valmistuminen 7.9.2018 

Ensimmäisen työpäivä ja vakituisen työsopimuksen alku 10.9.2018  

Muuta: 

Koulutus on kokoaikainen ja se järjestetään Academyn Kampuksella Keilarannassa, osoitteessa Keilaranta 6, 02150 Espoo.

Koulutuksen jälkeen tulet työskentelemään LeaseGreenin toimistolla Helsingissä osoitteessa Aku Korhosen tie 8 sekä projektikohteissa pääasiassa pääkaupunkiseudulla.

Laajuus: Kokoaikainen, vakituinen (alkuun koulutus ja energiatehokkuusasiantuntijan työ tämän jälkeen. Kesäloma-ajalla 9.7 - 22.7.2018 ei opetusta) 

Hae työpaikkaa: Rekrytointiprosessimme alkaa testeillä, jotka pääset tekemään alla olevasta linkistä. Läpäistyäsi testit saat sähköpostiisi linkin 24 tunnin kuluessa, jonka kautta voit hakea mukaan koulutusohjelmaan 

Mikäli sinulla herää mitään kysyttävää, vastaamme mielellämme osoitteessa: info@academy.fi. HUOM! Emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia. 

Yksityisyys: Kun lähetät hakemuksesi Academic Workille, hyväksyt ja suostut että Academic Work käsittelee henkilötietojasi Henkilötietolain mukaisesti. Lue lisää Henkilötietolaki -sivultamme.

INFOA ASIAKKAASTA

LeaseGreen on Suomen johtava energiapalveluyhtiö. Leasegreenin palveluksessa työskentelee Suomessa ja Ruotsissa yli 50 talotekniikan asiantuntijaa ja yhtiö tarjoaa työtä noin 300 kiinteistöammattilaisen verkostolle. LeaseGreenin kehittämälle palvelumallille on myönnetty useita julkisia tunnustuksia. Yhtiön pääomistajat Tomi Mäkipelto ja Juho Rönni palkittiin syksyllä 2017 vuoden nuorina kasvuyrittäjinä.

Mikä on Academy?

Olemme vakuuttuneita siitä, että aika on nyt kypsä uudenlaiselle koulutukselle myös Suomessa. Tämän vuoksi olemme perustaneet Academyn, koulun, joka tarjoaa Accelerated Learning –menetelmään pohjautuvia koulutusohjelmia.

Koulutusohjelmamme on kehitetty yhteistyössä omien alojensa asiantuntijoiden sekä asiakkaidemme kanssa. Academy kuuluu Academic Workin konserniin, jolla on lähes 20 vuoden kokemus henkilöstöpalvelualasta. Luotamme Academyssa kattavaan rekrytointiprosessiin, joka varmistaa oikeiden henkilöiden valinnan koulutusohjelmiimme niin motivaation kuin kognitiivisten kykyjen osalta. Prosessin kautta valikoituneelle ryhmälle tarjoamme ainutlaatuisen koulutusmahdollisuuden sekä uniikin oppimisympäristön, jossa pääset todella kehittymään sekä näyttämään taitosi!

Academy on osa Academic Workia ja me yhdessä rakennamme tulevaisuuden koulun, tänään!

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko myynnillinen tyyppi, joka ei pelkää tarttua puhelimeen? Kiinnostaako osa-aikainen työ, jossa saat mukavan ja rennon paikan näyttää kyntesi myynnin kasvussa, samalla niittäen mainetta ja kunniaa saavutuksistasi? Tarjolla on uusi myyntihenkinen paikka, jossa välittävässä hengessä kontaktoit asiakkaita ja buukkaat asiakastapaamisia. Työssäsi huolehdit aidosti asiakkaista ja herätät heissä mielenkiintoa liittyä palveluidemme piiriin. Tämä työ ei ole pelkkää myyntiä vaan asiakaslähtöistä keskustelua. Pääset vaikuttamaan työsi sisältöön oman innokkuutesi mukaan. Tässä oiva mahdollisuus kehittää osaamistaan kohti unelmien duunipaikkaa!

KUVAUS

Academic Work etsii osa-aikaista myyjää Porvooseen!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme Mediatoimisto Maijamedia Oy.

TYÖTEHTÄVÄT

Tässä työssä tehtäväsi on kontaktoida potentiaalisia asiakkaita ja sopia asiakastapaamisia Vainua työkalunasi hyödyntäen. Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan sinulla on mahdollisuus päästä osallistumaan myös avustaviin myynnin ja markkinoinnin tehtäviin. Tässä tehtävässä tulet työskentelemään yksityisyrittäjän tukena häntä avustaen. Töitä on yksi päivä viikossa, huhtikuussa mahdollisesti enemmänkin. Työhuone sijaitsee Porvoossa, mutta halutessasi tehtävässä on mahdollisuus myös etätöihin.

Työtehtäviisi kuuluu:

  • Asiakkaiden kontaktointi puhelimitse
  • Asiakastapaamisten sopiminen
  • Myynnin ja markkinoinnin avustavat tehtävät

Tehtävä sopii sinulle joka etsit osa-aikaista työtä vaikkapa opintojesi oheen ja haluat päästä näyttämään kyntesi myynnillisten tehtävien parissa!

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Ideaalihakijamme on ulospäinsuuntautunut ja reipas opiskelija, joka ei pelkää tarttua puhelimeen ja tehdä tulosta. Sinulla on aiempaa kokemusta mielellään ainakin asiakaspalvelutyöstä. Kokemus myynnin ja markkinoinnin parista on plussaa! Olet ihmisläheinen ja välität aidosti asiakkaista myyntihenkisyyttä kuitenkaan unohtamatta. Ymmärrät, että myyntityön salaisuus on pitkälti kuunnella asiakasta ja laittaa tämän tarpeet edelle. Hae tätä paikkaa jos tunnistit itsesi!

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Soveltuvat opinnot meneillään (esim. myynnin/markkinoinnin parissa)
  • Asiakaspalvelukokemusta
  • Hyvät IT-taidot
  • Asenne kohdillaan
  • Sujuva suomen kielitaito, ruotsi eduksi

Eduksi katsotaan myös, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta Vainun käytöstä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: 1 päivä viikossa, huhtikuussa enemmän

Kesto: 4 kuukautta, mahdollisuus jatkoon

Paikka: Porvoo, mahdollisuus etätyöhön

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 5.4.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltammehttps://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA

Maijamedia on vuodesta 2009 tarjonnut selkeitä ja monipuolisesti toimintaa kehittäviä media- ja mainostoimistopalveluita yrityksille ja yhdistyksille toimialasta riippumatta. Maijamedia on tarjonnut harjoittelupaikkoja lukuisille työharjoittelijoille ja palkinnut hyvät tekijät uusilla projekti- ja työmahdollisuuksilla sekä uniikilla ja vaikuttavalla työtodistuksella tai suosituksilla. Kun uusi sopimus syntyy, biletämme!

Företag:
Valmennuskeskus Public
Arbetsbeskrivning:

Harjoittelija, Toimistotyö –trainee, Helsinki

Sinä valitset tulevaisuutesi – yhdessä onnistumme! Tällä periaatteella Valmennuskeskus Public tuottaa valtakunnallisesti valmennus- ja ohjauspalveluita. Lisätietoa löydät sivuiltamme osoitteessa www.valmennuskeskuspublic.fi.

Jos haluat suorittaa opintoihisi kuuluvan harjoittelujakson innostavassa ja nuorekkaassa ilmapiirissä, menestyvässä koulutus- ja valmennusyrityksessä, laita hakemuksesi Trainee-ohjelmaamme. 

Harjoittelun aikana pääset työskentelemään monipuolisissa, valmennuksia hallinnoivan tiimin, avustavissa tehtävissä. Toimistoharjoittelijana saat todella laajan kokemuksen ja opit uusia asioita meidän tärkeimpien tukitehtävien organisoimisesta ja päivittäisistä tehtävistä. Työ on enimmäkseen käytännönläheistä toteuttamista, mutta olet mukana myös yrityksen suunnittelu- ja kehittämistehtävissä. Valmennuskeskus Publicissa kaikki osallistuvat kaikkeen tekemiseen ja auttavat toisiaan yli projektirajojen, myös harjoittelijat.

Harjoittelijoilta edellytettävät perusvalmiudet:
Toivomme harjoittelijalta toimistotyöntekijän, assistentin ym. koulutusta tai kokemusta, mutta muukin koulutustausta käy. Pääasia on, että harjoittelu meillä olisi sinulle ja meille arvokas kokemus. Jos olet utelias, reipas ja toimeen tarttuva sekä motivoitunut, viihdyt varmasti työyhteisössämme erinomaisesti.

Harjoittelun kesto ja hakuprosessi:
Harjoittelun kesto on vähintään viisi kuukautta. Harjoittelun voi aloittaa syksyn 2018 tai kevään 2019 aikana, sopimuksen mukaan. Harjoittelusta maksetaan harjoittelukorvausta 660 €/kk. 
Hakuaika päättyy 29.4.2018. Harjoittelijahaastattelut järjestetään ryhmähaastatteluina myöhemmin ilmoitettavana päivänä, Helsingissä. Hakemuksen ja CV:n voi jättää osoitteessa 
https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?520abeab

Merellinen toimistomme sijaitsee Ruoholahdessa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Tarjoamme mukavien työkavereiden tuen kannustavassa ja rennossa ilmapiirissä. Valmennamme ja koulutamme ihmisiä työksemme ja se näkyy Trainee-ohjelmassamme. Saat perehdytyksen tehtäviisi ja säännöllistä ohjausta harjoittelusi aikana. Meillä saat näköalapaikan yksityisen valmennusyrityksen sekä julkisen sektorin toimintaan. 

Lisätietoja tehtävästä antaa teresa.puurtinen(at)valmennuskeskus.fi.

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary

Art in Tanzania is partnering a consortium of NGOs and private sector actors to develop online and mobile friendly innovative therapeutic, advocative and educational tool.

Details

Some 75% of Tanzanian people live in rural areas including the most vulnerable target groups in the society. We are developing online and mobile friendly advocacy tool called the Rolling Stories; https://rollingstories.com/index.php/english/,to reach the rural Tanzania.

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Sample production as https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051

This innovative tool is multi-purpose platform for therapeutic, educational and advocative tasks. It is also interactive. Interns will develop the tool content, produce storytelling for target topics and introduce it for to use in the schools.

Interns can be for IT, software or game development but also having social, environmental and other sector background to produce the content storytelling.

Interns work 6-8 hours per day from Monday to Friday.

Your internship will be supervised by our media team leaders.

BASICS:

• You receive USD 100 per month being about 2x Tanzania national minimum wage. Not much but some money here to spend as the cost structure is low.

• All International flights are personal cost

• You do not need much money here for living cost. If you attend a safari, Mt Kilimanjaro climb etc budget from usd 500 to usd 1600 depending on various student options.

• Safety; Tanzania is probably more safe than your home place.

• Vaccinations: Only common shots as tetanus, hepatitis etc that you keep valid in any case

• Malaria: You can uses preventives but in case you get malaria it is a routine to medicate here.

• Medical services: Many clinics and hospitals with easy access and medication standard is good and cost nominal.

• Please take a common travel insurance

• Working hours are 6-8 hours per day from Monday to Friday and can be adjusted

Contact us for more details at info@artintanzania.org  or visit us at www.artintanzania.org  or SKYPE with us at infoartintanzania.

Web: www.artintanzania.org 

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 

Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 

Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania

Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org 

Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania 

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 

Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 

Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/ 

YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary
Art in Tanzania is partnering a consortium of NGOs and private sector actors to evaluate and produce solutions to the combination of climate change and human rights in rural Africa.

Details
Some 75% of Tanzanian people live in rural areas and their livelihood, based on agricultural income, will be hardly affected by the climate change.

The vulnerable groups as women youth and people living with disabilities are most affected. This program is multi professional student approach to evaluate what is happening, future scenarios and develop model solutions.

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.
Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

Interns work 6-8 hours per day from Monday to Friday.

Your internship will be supervised by team leaders.

BASICS:
• You receive USD 100 per month being about 2x Tanzania national minimum wage. Not much but some money here to spend as the cost structure is low.
• All International flights are personal cost
• You do not need much money here for living cost. If you attend a safari, Mt Kilimanjaro climb etc budget from usd 500 to usd 1600 depending on various student options.
• Safety; Tanzania is probably more safe than your home place.
• Vaccinations: Only common shots as tetanus, hepatitis etc that you keep valid in any case
• Malaria: You can uses preventives but in case you get malaria it is a routine to medicate here.
• Medical services: Many clinics and hospitals with easy access and medication standard is good and cost nominal.
• Please take a common travel insurance
• Working hours are 6-8 hours per day from Monday to Friday and can be adjusted
Contact us for more details at info@artintanzania.org or visit us at www.artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania.

Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania 
Blog: http://volunteer-africa-blog.org 
Twitter: https://twitter.com/artintanzania 
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 
Instagram: https://instagram.com/artintanzania/ 
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Sidor

Prenumerera på Media