Skip to content Skip to navigation

Media

Företag:
Vainu.io
Arbetsbeskrivning:

Vainu on yksi Pohjois-Euroopan nopeimmin kasvavia yrityksiä. Olemme kasvaneet kolmessa vuodessa kolmen hengen startupista lähes 150 henkilön kansainväliseksi kasvuyritykseksi. Softamme on myyjän paras kaveri ja me vainulaiset autamme asiakastamme myymään fiksummin, nopeammin ja paremmin. Palveluamme käyttää B2B-yritykset globaaleista pörssiyrityksistä kasvaviin startupeihin. Rakennamme 100 miljoonan yrityksen tietokantaa ja tavoitteenamme on muuttaa tapaa jolla yritykset tekevät B2B-myyntiä. Päästäksemme tavoitteisiimme haluamme pitää olemassa olevista asiakkaistamme parasta huolta ja varmistaa Vainun heille luoma lisäarvo.

Etsimme nyt CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTia vahvistamaan Customer Success -tiimiämme.

Osana Customer Success-tiimiä varmistat, että portfoliossamme olevat asiakkaamme tekevät tehokkaampaa, nopeampaa ja fiksumpaa myyntiä Vainun avulla. Meillä on lähes 1500 asiakasta ja uusia saamme päivittäin. SaaS- liiketoiminnassa asiakkuuksien pysyvyys on erittäin keskeisessä roolissa. Customer Support Specialistin tehtävä on hieno mahdollisuus päästä toimimaan lähelle B2B-asiakasrajapintaa mielenkiintoisessa ja nopeatempoisessa kasvuyrityksessä.

Customer Support Specialist tulee vastaamaan intuitiivisesta konsultoivasta asiakaspalvelusta Intercom-chatin välityksellä vastaten asiakkailtamme tulleisiin kysymyksiin. Pääset selvittämään eri tyylisiä ongelmia ja kaivamaan ratkaisuja sekä ohjelmistoon että asiakkaaan myyntiprosessiin liittyen. Osana rooliasi tutkit ja raportoit bugeja ja kehitysehdotuksia, vaikuttaen myös tuotteemme kehittämiseen.

Työpisteesi sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Kampissa. Tehtävä on mieletön mahdollisuus opiskelijalle päästä osaksi kasvutarinaa. Henkilö palkataan puolipäiväiseen työsuhteeseen ja työsuhde on määräaikainen toukokuuhun asti. Tämän jälkeen jatkosta voidaan keskustella. Hyviä tuloksia tekevälle Vainun kasvu mahdollistaa myös erilaisia kansainvälisiä kehittymismahdollisuuksia.

Täytämme paikan sopivan ehdokkaan löydyttyä, joten toimithan ripeästi.

 

Tehtävässä onnistuminen edellyttää

  • loppuunsaattavaa otetta tekemiseen
  • erinomaisia sosiaalisia taitoja ja iloisen rehtiä asiakaspalveluhenkisyyttä
  • pitkäjänteisyyttä ja sinnikyyttä
  • kykyä oma-aloitteisesti hallita useita rinnakkaisia tehtäviä
  • analyyttisyyttä ja intohimoa hyviin tuloksiin
  • kykyä viestiä ongelmitta suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
  • halua kasvaa osana timanttista työyhteisöä ja nautit mahdollisuudesta päästä osaksi kasvutarinaamme
  • kokemusta asiakaspalvelusta

Edellisten lisäksi auttaa hurjasti, mikäli

  • tunnet B2B-myynnin ja -markkinoinnin maailmaa jo entuudestaan
  • liiketoimintaymmärrystä laajasti eri toimialoista
  • ymmärrät Software as a Service (SaaS) -liiketoimintaa
  • olet valmistunut tai vastavalmistumassa korkeakoulusta
Jobbtitel:
Företag:
INS Industrial News Service
Arbetsbeskrivning:

Are you interested to see behind the curtain of presswork? Are you curious about what kind of work is included in project work for an international press campaign? Are you the person who enjoys working with a small but international team? Do you enjoy the challenges of learning new things and working with them right away? Would you enjoy having changing tasks all the time and also work with your mother tongue? If you answered the questions above with “yes, that´s me!”, the only things between you and your internship at INS are a few details. We are looking for someone who is: - open minded - is able to work independently - able to work in a team - willing to learn - has strong MS Office skills - fluent in English, because our office language is English We offer you: -start your Internship right away - a great international teams - experience in project work - interesting and changing tasks - working in your mother tongue as well as internationally - nice office in the middle of downtown Helsinki - length of the Internship at least 3 months (max. 6 months) - nice office in the middle of downtown Helsinki If you have questions or just want to know more just send an email to Katrin.Leinonen@ins.fi

Företag:
Viria LAN&WAN Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Onko sinulla kyky pitää langat käsissäsi ja organisoida työtä tehokkaasti? Viihdytkö asiakasrajapinnassa ja nautit kanssakäymisestä eri tiimien ja sidosryhmien kanssa? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Viria LAN&WAN Oy:lle vuorovaikutuskykyistä projektipäällikköä, joka vie projektit onnistuneesti ajallaan maaliin. Paineensietokyky on tehtävässä tärkeää, mutta samalla sinulle tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus päästä näkemään koko toimitusketju organisaatiossa, joka tarjoaa myös koulutus- ja kehittymismahdollisuuksia. Tärkeintä tehtävässä on motivoitunut asenne ja ymmärrys projektityöskentelystä! Jatka lukemista ja hae tehtävään mahdollisimman pian, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

KUVAUS

Academic Work etsii kokoaikaista projektipäällikköä Espooseen!
Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme Viria LAN&WAN Oy:llä.

TYÖTEHTÄVÄT

Projektipäällikkönä Viria LAN&WAN:illa tärkeimpänä vastuualueenasi on palvelutoimitusten koordinointi. Käytännössä vastaat projektin etenemisestä; suunnittelet projektin aikataulun ja kokoat siinä tarvittavat resurssit. Asiakasrajapinta on sinun hallussasi ja toimit projektin yhdyshenkilönä asiakkaisiin päin. Pidät myös yhteyttä toimittajiin ja vastaat projektin seurannasta ja raportoinnista. Toimit roolissasi tiiviissä yhteistyössä organisaation asiantuntijoiden ja myyjien kanssa.
Työtehtäviisi kuuluu:
• projektien etenemisestä, läpiviemisestä ja kustannusten seuraamisesta vastaaminen
• resurssien käytön ohjaaminen ja seuraaminen
• kokonaisaikataulusta ja tiedottamisesta vastaaminen
• projektiin liittyvä dokumentointi
• projektin riskienhallinta

Tehtävä sopii sinulle, joka koet olevasi organisointitaitoinen ja nautit yhteistyöstä erilaisten sidosryhmien ja ihmisten kanssa. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kehittää projektiosaamistasi edelleen ja kouluttautua organisaation sisällä – pääset tässä positiossa todellakin hyödyntämään motivaatiotasi ja intoasi uuden oppimiseen. Tulet työskentelemään hyvin monipuolisessa tiimissä, jossa viihdytään keskimäärin varsin pitkään. Tiimissä on myös toinen projektipäällikkö, ja saat asiaankuuluvan perehdytyksen toimenkuvaasi. Työsuhteen jatkuessa Viria LAN&WAN tarjoaa käyttöösi myös kattavat henkilöstöedut.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Haemme tehtävään pedanttia henkilöä, jonka työskentelyote on tarkka ja järjestelmällinen. Koska toimit hyvin aktiivisesti erilaisissa sosiaalisissa konteksteissa ja tulet tapaamaan suuren määrän asiakkaita sekä yrityksen omaa henkilökuntaa, edellytämme positiivisuutta, sosiaalisuutta ja laadukasta ulosantia. Sinulle on ominaista myös ratkaisulähtöinen toimintatapa. Tehtävään voi soveltua hyvin monenlainen koulutustausta, mutta kyetäksesi vastaamaan projektinhallinnasta toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta projektityöskentelystä ja sen perusperiaatteiden osaamista. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä suullisia ja kirjallisia taitoja niin suomeksi kuin englanniksikin. Tärkeintä tehtävässä ei ole pitkä kokemus, vaan oikeanlainen asenne ja tekemisen meininki.

Etsimällämme henkilöllä on:
-soveltuva koulutustausta tai korkeakouluopinnot loppusuoralla
-kokemusta projektityöskentelystä
-kykyä nähdä kokonaisuuksia ja toimia asiantuntijaorganisaatiossa
-hyvät vuorovaikutustaidot ja positiivinen asenne
-tarkka, järjestelmällinen ja joustava työskentelyote
-paineensietokykyä ja hyvät organisointitaidot
-ymmärrystä ICT-toimialasta ja hyvät IT-taidot (Microsoft Office -ohjelmat)
-sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa

Eduksesi hakuprosessissa katsotaan myös, jos sinulla on osaamista tai kokemusta PRINCE2-viitekehyksestä, ITIL-osaamista tai projektimenetelmien tuntemusta. Ruotsin kielen taito katsotaan myös eduksesi tässä tehtävässä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian

Työmäärä: Kokoaika, toimistoajat liukumalla

Kesto: 12 kk, jonka jälkeen mahdollisuus keskustella jatkosta

Paikka: 02630 Espoo

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 20.10.2017

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.
Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

INFOA ASIAKKAASTA

Viria LAN&WAN Oy on tietoturvan, tietoliikenteen sekä kiinteistöturvallisuuden palvelutuottaja ja asiantuntijaorganisaatio. LAN&WAN on perustettu vuonna 1993 ja yrityksessämme työskentelee 95 henkilöä. Tuotamme yrityksen neljästätoista toimipisteestä ympärivuorokautisia palveluita globaalisti yli 20 maahan.
Visiomme on turvata asiakkaidemme liiketoimintaa tuottamalla laadukkaita kyberturvallisuuspalveluita. Toiminta-ajatuksenamme on tarjota uusimman teknologian mukaisia ratkaisuja ja palveluita asiakkaiden tarpeisiin laadukkaasti, luotettavasti ja kustannustehokkaasti.
Lue lisää: http://www.lanwan.fi/fi/etusivu/?id=2

Företag:
Studentwork Group
Arbetsbeskrivning:

Kotimaan Energia on maanlaajuisesti toimiva itsenäinen sähköyhtiö, joka tarjoaa sähköä kilpailukykyiseen hintaan. Kotimaan Energialla on yli 130 000 asiakasta Suomessa. Kotimaan Energia Oy on osa Hafslundin Markets-liiketoiminta-aluetta, jolla on tytäryhtiöitä myös Ruotsissa ja Norjassa. Hafslund Marketsilla on yli miljoona sähköasiakasta Pohjoismaissa. Kotimaan Energia Oy:n liikevaihto vuonna 2016 oli 28 miljoonaa euroa ja yritys työllistää 50 alan ammattialaista. Olemme nuori, dynaaminen ja mutkaton organisaatio. Tutustu yritykseen tarkemmin osoitteessa https://www.kotimaanenergia.fi/ 

Me Studentworkilla haemme nyt asiakasyrityksellemme Kotimaan Energialle Helsingin Salmisaareen myyntihenkistä ja oma-aloitteista palveluneuvojaa asiakaspalvelutiimiin vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Kyseessä on suorarekrytointi, joten työllistyt suoraan Kotimaan Energialle. 

Työtehtävässä kontaktoit puhelimitse ja sähköpostitse jo olemassa olevia asiakkaita ja löydät heille sopivat ratkaisut onnistuneen asiakassuhteen jatkamiseksi. Päivittäinen työ pitää sisällään mm. sähkösopimusten uusimista ja lisäarvopalveluiden myyntiä. Roolissa olet avainpelaajana luomassa loistavaa asiakaspalvelukokemusta osana mahtavaa tiimiä!

Toivomme sinulta:
- Positiivista ja innostunutta työotetta sekä kiinnostusta myyntityötä kohtaan
- Rohkeutta ja halua sekä kehittää että kehittyä
- Vastuullisuutta, oma-aloitteellisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- Erinomaisia vuorovaikutustaitoja 
- Suomen- ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän asiakaspalvelun ja myynnin parissa, kattavan perehdytyksen ja mukavan työyhteisön.

Hakuohjeet:
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, niin lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoiveineen mahdollisimman pian alla olevan linkin kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, puh. +358 50 401 0539.

Företag:
Savanni.com
Arbetsbeskrivning:

TÖITÄ TARJOLLA VERKKOKAUPAN ALALLA

Savanni.com on lävistyskoruihin ja vaihtoehtoismuotiin erikoistunut verkkokauppa. Etsimme joukkoomme uutta työntekijää Espoon Kilossa sijaitsevalle toimistollemme. Olet etsimämme henkilö jos

-olet energinen ja innokas, sekä joustava niin työaikojen kuin –tehtävien suhteen
-olet järjestelmällinen mutta luova: sinulta luonnistuu tilausten käsittely, varastoseuranta ja asiakaspalvelu sähköpostitse
-omaat vähintäänkin perustiedot kuvankäsittelystä, videoeditoinnista ja www-maailmasta – tai jos et osaa, haluat ainakin palavasti oppia
-olet sosiaalisen median taitaja ja pursuat toteuttamiskelpoisia ideoita
-roikut netissä liiankin paljon, seuraat säännöllisesti blogeja ja vlogeja, ehkä jopa kirjoitat omaasi
-Magenton tai muun verkkokauppapohjan tuntemus luetaan ehdottomasti eduksi, samoin ruotsin kielen taito (ei välttämätöntä)

Meillä on joustavat työajat ja rento työilmapiiri, joten työ soveltuu erinomaisesti esim. media-alan opiskelijalle. Myös työharjoittelu mahdollinen. Työnkuva vaihtelee osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Vapaamuotoiset hakemukset sähköpostitse os. info@savanni.com. Hakemukseen mukaan vähintäänkin CV, palkkatoivomus (tuntipalkka) sekä toivomus työtuntien määrästä. Emme vastaa puhelintiedusteluihin.

Företag:
Gasmet Europe
Arbetsbeskrivning:

Oletko markkinoinnin tai viestinnän opiskelija? Vai kiinnostaako muuten joustava ja monipuolinen rooli markkinoinnin parissa opiskelujen oheen?

Tyyppi: Määräaikainen, osa-aikainen
Tausta: 2.-5. vsk., neuvoteltavissa
Työaika: 20 h/vko, neuvoteltavissa
Aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian, neuvoteltavissa
Sijainti: Roihupelto, Helsinki
Haun deadline: Ma 30.10.2017

Gasmet -yhtiöt on helsinkiläinen vakavarainen teknologiakonserni, joka on perustettu vuonna 1990. Konserni koostuu emoyhtiöstä ja seitsemästä tytäryhtiöstä, joista kolme on Suomessa ja neljä ulkomailla. Henkilöstöä on yhteensä noin 90. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 16 milj. euroa. 

Gasmet -yhtiöt kehittää, valmistaa, myy ja huoltaa kaasuanalyysilaitteita mm. voimalaitosten ja jätteenpolttolaitosten päästöjen jatkuvatoimiseen valvontaan. Kauppa on maailmanlaajuista, päämarkkina-alueita ovat Eurooppa, Aasia ja Pohjois-Amerikka. 

Gasmet Europe etsii nyt reipasta, osa-aikaista markkinointiassistenttia! Monipuolisessa roolissa toimit myynnin ja markkinoinnin tiimissä markkinointipäällikön oikeana kätenä. Töitä riittää noin 20 tuntia viikossa, joten tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle, joka haluaa kartuttaa kokemusta opintojen ohella. Työ tapahtuu pääasiassa Gasmetin toimistolla Roihupellossa, mutta myös etätyö on toisinaan mahdollista. Työsuhde on aluksi vuoden mittainen määräaikaisuus, mutta jatkosta on mahdollista keskustella työsuhteen edetessä.

Markkinointiassistenttina teet monipuolisesti graafisia tehtäviä, kuten tuotat kuvia, videoita, dokumenttipohjia, markkinointimateriaaleja ja esitteitä. Lisäksi päivität Gasmetin nettisivuja Wordpress-alustalla ja viet sisältöä sosiaaliseen mediaan. Toivomme sinun olevan innostunut markkinoinnista ja osallistuvan markkinointitiimin tukena markkinoinnin suunnitteluun ja ideointiin.

Ilmapiiri toimistollamme avoin ja kannustava, joten toivomme sinun olevan luonteeltasi positiivinen ja rohkeasti toimeen tarttuva. Seuraat markkinoinnin alalla tapahtuvia muutoksia ja saat hommat hoidettua tarkasti aikataulussa. Pystyt itsenäiseen työhön, mutta toimit mielelläsi myös yhteistyössä tiimisi kanssa. Kirjoitat ja puhut sujuvaa englantia ja käytät vaivattomasti tietoteknisiä järjestelmiä. 

Gasmet Europe edellyttää:

• Kesken olevia tai valmiita korkeakouluopintoja
• Hyviä IT-taitoja ja kokemusta graafisten ohjelmien (Illustrator, InDesign, Photoshop, Illustrator Draw)
• Huolellista ja järjestelmällistä työotetta
• Rohkeaa asennetta ja kykyä tarttua toimeen
• Erinomaista englannin kielen taitoa

Eduksi luetaan:

• Videoiden editointitaidot
• Kokemus web-analytiikkatyökalujen käytöstä 
• Muu kielitaito, esim. saksa tai kiina

Gasmet Europe tarjoaa: 

• Monipuolisen työtehtävän globaalissa yrityksessä
• Nuorekkaan ja dynaamisen tiimi, jolta saat täyden avun ja tuen työhösi
• Joustavat työajat, jotka voidaan sovittaa omien aikataulujesi mukaan

Oletko Gasmet Europen etsimä Markkinointiassistentti? Lähetä CV:si, hakemuksesi ja työnäytteesi mielellään pdf-tiedostoina mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään maanantaina 30.10. täällä: https://apply.atalent.fi/gasmet-europe-markkinointiassistentti-10-2017

Lisää Gasmetista voit lukea täältä: http://www.gasmet.com/ . Työtehtävästä ja hakuprosessista saat lisätietoa Recruitment Manager Meeri Sarkkiselta (+358 504350511, meeri.sarkkinen[ät]atalent.fi) .

Företag:
MaaS
Arbetsbeskrivning:

Type: Fulltime/part-time also negotiable, permanent
Suitable background: End of studies - graduated
Work hours: 37,5h/week, negotiable
Starting date: As soon as possible
Location: Lönnrotinkatu, Helsinki
Deadline: Sunday 29.10.2017

Want to change how people move and travel for good? The biggest disruption in transport since the invention of the automobile is taking place, and we at MaaS Global want to lead that change. We aim to be the world's first global Mobility Operator, helping people move with our award-winning Whim application.

MaaS Global Ltd is bringing into reality the concept of Mobility as a Service (MaaS), by building the world’s first mobility ecosystem. MaaS Global aspires to upgrade the service level of transportation by joining together public and private transportation providers. Collaboration and integration of services will create a seamless and compelling travel experience for everyone, locally and globally. Imagine if all your daily travel needs would be covered, with one simple app, with one simple payment – directly from your mobile. Travel as much as you like with a flat fee, or pay-as-you-go, with buses, trains, taxis, cars and more - MaaS provides you the ultimate way to move around. Our revolutionary mobile app, Whim, liberates people from timetables, fixed routes, parking worries and the high costs of owning a car. Born out of a need to be spontaneous, it gives people access to a huge variety of transport options. A Whim subscription means true freedom of mobility.

MaaS Global is now looking for an innovative and versatile Content Marketing Coordinator to boost their social media presence! As a Content Marketing Coordinator at MaaS Global, you will coordinate and deliver creative social campaigns and produce compelling and optimized content across different social media channels (Facebook, Twitter, Instagram) together with MaaS Global’s employees. You are familiar with social media as well as other marketing channels and tools and able to create content that will bring MaaS Global closer to its customers.

We are not expecting you to invent MaaS Global’s voice – rather we need someone with versatility and ability to adapt to different styles. We hope you to perform well under pressure, be comfortable with chaos and able to juggle many things at the same time. We expect you to have previous experience in content creation but you don’t have to be the complete package right away – your proactiveness and willingness to learn will get you far in this role!
In this position you will be working closely with the marketing, communication and customer support team. What brings people at MaaS Global together is the passion to find the best solutions in urban and transportation planning. MaaS Global is creating something completely new so we hope you to be open-minded and ready to jump into a fast-paced team.

MaaS Global is looking for:

• Experience in content creation (e.g. your own blog)
• Customer orientation and the ability to communicate effectively to a commercial audience
• Understanding of different social media channels and some knowledge of analytics
• Creativity and the ability to think outside the box
• An eye for esthetics and interest towards visual design
• Fluent skills in Finnish and English

Considered as an advantage:

• Experience in content creation in customer projects
• Skills in photography and photo editing
• International experience

MaaS Global offers:

• The possibility to affect how people move and to contribute to the development of new, more enjoyable and sustainable ways of moving
• A passionate startup environment with a culture of trust and proactivity
• A chance to develop and take on more responsibility as you grow with the role, as well as a chance to be a part of the whole company’s growth story
• Great location in central Helsinki

Does this sound good? Please send your CV, application letter and portfolio preferably in PDF form to: https://apply.atalent.fi/maas-content-marketing-coordinator-10-2017 no later than Sunday 29th of October. You can familiarize with MaaS Global at http://maas.global/ . For more information on the recruitment process you can contact aTalent’s Recruitment Manager Meeri Sarkkinen (+358 50 435 0511, meeri.sarkkinen[at]atalent.fi).

Företag:
Roima Intelligence Inc.
Arbetsbeskrivning:

Kuuluuko opintoihisi videokuvausta ja haluaisitko päästä harjoittelemaan kuvaamista käytännössä? Roima etsii parhaillaan media-alan opiskelijoita videoimaan asiakastapahtumamme esitelmiä ja puheenvuoroja keskiviikkona 8.11.2017 Helsingin Messukeskukseen. Kuvattava osuus kestää n. klo 12–16.30 ja sinulla tulisi olla oma kamera ja välineet. Tarjoamme kuvaajille pienen palkkion.

Kiinnostuitko? Laita meille viestiä osoitteeseen lilli.lanki@roimaint.com viimeistään tiistaina 31.10.2017. Kuvaajia tarvitaan useampi, joten vinkkaathan tilaisuudesta myös kaverillesi!

Lisätiedot: Lilli Lanki, lilli.lanki@roimaint.com tai puh. +358 40 548 3446

Företag:
Signal Partners
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Vakituinen
Työaika: Täysipäiväinen
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Työpaikan sijainti: Vantaa
Haku-DL: 02.11. Huom! Hakemuksia käsitellään jo hakuajalla.

Signal Partners on vuonna 2010 perustettu suomalaisessa omistuksessa oleva yritys. Signal Partnersin missio on mobilisoida yritysten liiketoimintaa: auttaa niitä hyödyntämään liikkuvan työn, mobiiliteknologian ja langattomuuden mahdollisuudet sekä hallitsemaan IT-infrastruktuuriaan. Olemme suurten ja keskisuurten organisaatioiden kumppani mobiliteetissa ja mobiliteetin hallinnassa sekä tietoliikenneverkoissa. Asiakkainamme on suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä ja julkisen sektorin organisaatioita eri toimialoilta. Ne luottavat Signal Partnersin osaamiseen ja palveluihin kumppaninaan niin, että ovat luottaneet käsiimme liiketoimintansa perustalla olevan IT-infrastruktuurin. Suunnittelemme, rakennamme, ylläpidämme, hallinnoimme ja valvomme heidän tietoverkkojaan ja mobiililaitekantaansa.

Haemme mobiliteettiasiantuntijaa Mobility-palvelutiimiimme Vantaalle mobiliteetin hallinnan ja ylläpidon pariin. Toimit monipuolisissa ja haastavissa tehtävissä mobiiliteknologian parissa. Tulet työskentelemään asiakasprojekteissamme alusta alkaen. Tehtäväkenttääsi kuuluvat erilaiset mobiililaitteet ja niiden käyttöjärjestelmät sekä mobiililaitteiden hallintajärjestelmät. Tartut mobiliteettiin liittyviin ongelmatilanteisiin ratkaisuhakuisella asenteella. Hoidat tehtäviäsi sekä itsenäisesti että yhteistyössä tiimin muiden asiantuntijoiden kanssa. Matkustaminen on oleellinen osa työtäsi ja ajokortti on tarpeellinen.

Arvostamme: 

• Käyttöjärjestelmäosaamista (Windows, Android)
• Ymmärrystä it-infrastruktuurista ja taustajärjestelmistä 
• Aitoa kiinnostusta tietotekniikkaa kohtaan, esimerkiksi kiinnostus ja harrastuneisuus skriptauksen tai ohjelmoinnin parissa
• Palvelualttiutta ja ”can do” -asennetta
• Järjestelmällistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta
• Hyviä kommunikointi- ja yhteistyötaitoja suomeksi ja englanniksi
• Valmiutta matkustaa sekä oman auton käyttömahdollisuutta

Tarjoamme sinulle:

• Työpaikan kasvavassa ja alan johtavassa yrityksessä
• Mukavan ja asiantuntevan tiimin tuen
• Joustavat työajat sekä mahdollisuuden etätyöskentelyyn
• Mahdollisuuden edetä urallasi esimerkiksi arkkitehti/konsulttitasolle
• Mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisen ja monipuolisen asiakaskentän parissa – asiakkaamme ovat suomalaisia ja kansainvälisiä suuria yrityksiä

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä CV:si, hakemuksesi pdf-tiedostoina mahdollisimman pian, mutta viimeistään 02.11. täällä https://apply.atalent.fi/signal-partners-system-engineer-10-2017. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. Lisää Signal Partnersista voit lukea täältä: www.signalpartners.fi. Lisätietoja työtehtävästä ja hakuprosessista tarjoaa Recruitment Manager Hanna Väisänen (+358 405845425, hanna.vaisanen[at]atalent.fi).

Företag:
Bonusway.se
Arbetsbeskrivning:

Working time: Full-time
Location: Helsinki, Finland
Requested starting date: as soon as possible, negotiable
DL for applications: 29.10.2017

 

We are looking for an enthusiastic Swedish speaking Marketing Coordinator to work at our Helsinki office. The tasks are varied and include everything from customer support to marketing related tasks. Please note that full professional proficiency in Swedish is required in this position.

 

About us

Bonusway is a 2011 established Helsinki-based growth company. Bonusway offers cash rewards and online shopping inspiration for consumers. For eCommerce businesses we offer loyal customers and a way to reach their marketing goals. 

Bonusway operates in 14 countries and is the market leader in Northern and Eastern Europe with over 4 000 000 users and 7 000 eCommerce partners worldwide. 

 

The role

  • Customer support
  • Marketing related tasks
  • Developing the swedish business on Bonusway.se

 

Language skills

  • native level swedish
  • fluency in english

 

Seen as Benefits

  • Previous experience from customer service related jobs
  • Previous experience from sales/marketing/social media
  • Knowledge of the Swedish blogosphere
  • Business-related educational background
  • Good writing skills
  • Positive mindset and a ”can-do” attitude
  • Analytical mindset
  • eCommerce knowledge
  • Affiliate business knowledge
  • Previous experience in business development
  • Knowledge of Swedish online ecosystem

 

What we offer

  • Full-time job as Marketing Coordinator within a dynamic European growth company
  • Challenging position and good possibilities to influence your own career development
  • Flexible working hours
  • Central office environment in Helsinki

 

Join us and be part of an international team of young talents who enjoy having fun together!

Does this sound interesting? Please send your CV and application letter as soon as possible, but no later than 29.10.2017 to sara@bonusway.se

Sidor

Prenumerera på Media