Skip to content Skip to navigation

Sociala området

Jobbtitel:
Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

Elämäsi Adato Oy on suomalainen yritys, joka on erikoistunut henkilökohtaisen avun järjestämiseen jo yli 10 vuoden ajan koko maan alueella. Olemme nopeasti kasvava yritys vahalla arvopohjalla. Lue lisää www.elämäsi.com

Haemme nyt palveluohjaajaa Helsingin toimistollemme.

Estimme vahvasti asiakaspalveluhenkistä organisoitua ja itseohjautuvaa henkilöä, joka viihtyy monipuolisessa ajoittain hektisessä työssä. Palveluohjaajana vastaat Helsingin henkilökohtaisen avun palveluiden järjestämisestä ja ohjauksesta. 

Palveluohjaajan tehtäviin kuuluu mm:
Henkilökohtaisen avun järjestäminen ja ohjaaminen
Asiakaspalvelu
Palvelusuunnittelu
Avustajien lähiesimiestehtävät
Yrityksen edustaminen eri tapahtumissa ja messuilla
Palvelun edistäminen ja kehittäminen
Henkilökohtaisena avustajana työskentely asiakkaidemme luona

Edellytämme sinulta:
-Oma-aloitteellisuutta
-Tiimityöskentelytaito
-Joustavuutta
-Organisointikykyä
-Halu kehittyä ja oppia uusia asioita

Plussat:
-Ruotsinkieli
-Aiempi kokemus vammaistyöstä
-Aiempi kokemus esimiestyöstä
-Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan koulutus tai kokemus

Työ tehdään pääsääntöisesti arkisin klo 8-17. Työn luonteen vuoksi tarpeen mukaan myös joustavasti.

Tarjoamme sinulle kehittyvän ja joustavan työyhteisön, sekä mielenkiintoisen ja haastavan työtehtävän, jossa pääset vaikuttamaan yksikkömme kehittämiseen.

Aloitamme haastattelut ennen hakuajan päättymistä. Työ alkaa sopimuksen mukaan tai heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsopimuksessa sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Företag:
Studentwork Group
Arbetsbeskrivning:

Semantix on Pohjoismaiden johtava kielipalveluyritys. Semantix tarjoaa sekä käännös- ja tulkkauspalveluja. Semantixilla on yli 7 500 kääntäjän, tulkin ja kielikonsultin verkosto, ja se tarjoaa kielipalveluja kaikilla maailman kielillä.

Etsimme asiakkaallemme Semantixille osa-aikaista teknistä dokumentoijaa koostamaan asiakkaittensa asennus-, käyttö- ja huolto-ohjeita. Työtä tehdään hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin kantakaupungissa.

Teknisenä dokumentoijana työtehtäviisi kuuluu ohjeiden koostaminen käyttämällä erilaisia työkaluja, kuten XML DocBook ja Adobe FrameMaker. Aiempi työkokemus näistä aihepiireistä ei ole välttämätöntä, kunhan olet kiinnostunut tekniikan ja teknologian alasta ja olet oppimishaluinen. Sen sijaan työtehtävässä sinulta toivotaan järjestelmällisyyttä ja kykyä työskennellä itsenäisesti. Nopea oppimiskyky erityisesti koskien ohjelmistoja takaa sinulle hyvät edellytykset tehtävän menestyksekkääseen hoitamiseen. Eduksesi katsotaan CAD-kuvien tulkintaymmärrys sekä rakennedokumentaation tuntemus.

Odotamme sinulta: 
• soveltuvaa koulutusta, esim. tekninen koulutus
• suomen kielen lisäksi vähintään tyydyttävää englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi
• kykyä omaksua erilaisia ohjelmistoja

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän mukavassa toimintaympäristössä, jossa saat mahdollisuuden työskennellä sekä kehittyä alan johtavien asiantuntijoiden kanssa. 

Tehtävä on osa-aikainen (15 – 37,5 h/vko) ja kahdeksan kuukauden määräaikaisuus vuokratyösuhteena Studentworkin kautta. Työtunnit vaihtelevat viikoittain loppuasiakkaan toimitusprojektien mukaisesti, ja niitä on mahdollisuus sovittaa joustavasti muiden menojen kanssa yhteen. Taitonsa näyttävällä työntekijällä voi olla mahdollisuus myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävän aloitus on heti sopivan henkilön löydyttyä. Jos siis tunnistat itsesi tehtävän vaatimuksista, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian ja viimeistään 5.2.2018. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Katriina Karlsson p. +358 (0) 50 383 9295.

 

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä. 
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Töitä näkyvissä Siljan iloisessa ja reippaassa miehistössä!

Miltä kuulostaa auringossa kimmeltävä meri, inspiroivat työpäivät ja vaihtuvat maisemat, kansainvälinen huippuporukka, uudet mielenkiintoiset haasteet ja mahdollinen lähtölaukaus uudelle uralle? Tee check-in elämäsi kesään ja ole mukana rakentamassa aurinkoisia ja ikimuistoisia risteilyelämyksiä.

Silja Linen laivat kuljettavat risteilymatkustajia Tukholmaan sekä Helsingistä että Turusta. Onnistunut risteily vaatii monenlaista työpanosta. Haemme nyt työntekijöitä Silja Serenadelle ja Baltic Princessille seuraaviin tehtäviin: ravintoloihin, keittiöön, myymälöihin, leikkihuoneelle ja hotelliosastolle.

Mitä odotamme?

Olethan palveluhenkinen, kielitaitoinen (ainakin suomi ja englanti - muu kielitaito lasketaan meritöissä eduksi), positiivinen, joustava ja reipas tiimityöntekijä. Aikaisempi työkokemus vastaavista tehtävistä on eduksi, kuten myös hakemaasi tehtävään liittyvä tutkinto tai koulutus.

Edellä mainittujen tehtävien lisäksi haemme kesätyöntekijöitä laivojemme kansi- ja koneosastoille. Näihin tehtäviin vaaditaan tarvittavat pätevyyskirjat ja koulutus.

Tarjoamme

Mielenkiintoisen työympäristön, haastavan ja vaihtelevan työn, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen sekä hyvät mahdollisuudet uran luomiselle suuressa organisaatiossa.

Tarjolla olevien kesätyöjaksojen pituus vaihtelee ja työtä löytyy keikkaluontoisesti jo ennen kesää sekä kesän jälkeen. Etsimme myös laivojemme sijaispankkiin kesän ajaksi keikkatyöntekijöitä. Kesän aikana työssään hyvin menestyneille voimme tarjota töitä myös jatkossa.

Kesätyöntekijöitä rekrytoidaan aina huhtikuun loppuun asti. Olemme kevään aikana yhteydessä niihin hakijoihin, jotka kutsutaan haastatteluun. Kaikkiin hakijoihin ollaan joka tapauksessa yhteydessä viimeistään hakuajan päätyttyä.

Käy katsomassa aiempien kesätyöntekijöidemme mietteitä työstään youtube-kanavallamme.

Hae kesätöitä oheisella hakulomakkeella viimeistään 30.4.2017. Huomiothan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.

Företag:
Luona Oy
Arbetsbeskrivning:

Tarjolla mielenkiintoinen keikkatyö!

Etsimme nyt useampaa Sosiaaliohjaajaa ohjaustiimiin sekä sosiaalityöntiimiin keikkailemaan. Työskentelyalueina ovat Vantaan ja Espoon vastaanottokeskukset.

Vastaanottokeskuksissa tehtävänämme on tarjota ensivaiheen vastaanottopalvelut ja sosiaaliohjaus turvapaikanhakijoillemme. Tavoitteenamme on tukea asukkaidemme sopeutumista Suomeen, parantaa heidän elämänlaatuaan sekä ohjata heitä hyvään itsenäiseen elämään.

Sosiaaliohjaajana tärkein tehtäväsi on asiakkaidemme itsenäinen ohjaustyö, ongelmien ratkominen ja avustaminen sosiaalityön eri osa-alueilla. Työskentelet sekä nimettyjen oma-ohjaus asiakkaiden kanssa, että erilaisissa ryhmä- ja perhetapaamisten parissa.

Sosiaaliohjaajana pidät yhteyttä viranomaisiin, esim. poliisi ja lastensuojelu. Toimit linkkinä kotouttamispalveluihin ja autat asiakkaitamme asioinnissa muiden sidosryhmien, kuten koulujen ja sosiaalivirastojen kanssa. Lisäksi tehtävääsi kuuluu esimerkiksi yhteistyö muiden vastaanottokeskusten kanssa esimerkiksi perheitä yhdistettäessä. Ohjaustiimissä korostuvat myös arjen pyörittäminen.

Työ ohjaustiimissä on vuorotyötä ja sosiaaliohjaustiimissä työ on arkisin tapahtuvaa päivätyötä. Sosiaalitiimin tehtävien luonteen takia, toivomme sinun olevan jo loppuvaiheen opiskelija. Ohjaustiimiin voi hakeutua kaikki sosiaalialan opiskelijat.

Odotamme sinulta:

  • alalle soveltuvaa koulutusta, kuten sosionomiopiskelija, aikaisempi kokemus sosiaalityöstä katsotaan eduksi
  • työotteeltasi olet rohkea, reipas ja itseohjautuva, sinulla on menetelmätuntemusta ja pystyt itsenäiseen työskentelyyn
  • sinulla on vähintään sujuva suomen ja englanninkielen taito
  • hyvät it- ja vuorovaikutustaidot ovat tehtävässä menestymisen kannalta itsestäänselvyys

Viihdyt meillä, mikäli:

  • uskallat ajatella toisin ja uudella tavalla
  • olet loistava tiimipelaaja ja arvostat itse hyvää tiimihenkeä ja yhdessä kivaa tekemistä
  • arvostat matala hierarkista ja ketterää toimintaympäristöä
  • olet avoin muutoksille ja uusille toimintatavoille
  • haluat tehdä työtä persoonallisella #luonaotteella

Mikäli kiinnostuit avoimesta tehtävästämme, jätäthän välittömästi hakemuksesi järjestelmäämme! Kerrothan hakemuksellasi kiinnostaako keikkailu ohjaustiimissä, sosiaalitiimissä taikka molemmissa. Kerrothan myös milloin pystyisit aloittamaan ja palkkatoiveesi. Hae paikkaa linkin kautta: https://careers.barona.fi/tyopaikka/5a16e794a93f747d89a811ad/

Meidät löydät myös Twitteristä, Instagramista ja Linkedinistä.

Företag:
Studentwork Group
Arbetsbeskrivning:

Saint-Gobain on maailman markkinajohtaja asuin- ja teollisuusrakentamisen alalla. Me suunnittelemme, valmistamme ja toimitamme suorituskykyisiä rakennusmateriaaleja sekä kehitämme innovatiivisia ratkaisuja kasvun, energiatehokkuuden ja ympäristönsuojelun haasteisiin. Me tarjoamme monipuolisia ura- ja kehittymismahdollisuuksia – tule mukaan rakentamaan yhdessä tulevaisuutta!

Me Studentworkillä etsimme Saint-Gobainille asiakaspalveluassistentteja kokopäiväiseen työsuhteeseen, Pitäjänmäelle. Asiakaspalveluassistentin roolissa palvelet asiakkaita puhelimitse sekä sähköpostilla. Hoidat tilausten käsittelyä ja autat muissa toimistotöissä tarpeen mukaan. Kokemuksen mukaan on mahdollista päästä toimimaan myös viennin ja laskutuksen tehtävissä.

Odotamme kaikilta asiakaspalvelijoilta oma-aloitteisuutta, sekä positiivista myyntihenkeä. Tehtävässä tarvitset myös hyviä kommunikaatiotaitoja, sekä tiimityöskentelytaitoja. Mikäli haluat keskittyä vientiin, niin tehtävä edellyttää kykyä työskennellä englannin kielellä.

Asiakaspalveluassistenttina pääset osaksi huippu tiimiä, ja saat tehtävään kattavan perehdytyksen. Yrityksessä kiinnitetään huomiota työntekijöiden viihtyvyyteen ja hyvistä tyypeistä halutaan pitää kiinni.

Tunnistatko itsesi:
- Omaat positiivisen asiakaspalveluasenteen ja hyvät kommunikaatiotaidot
- Olet oma-aloitteinen ja tartut ripeästi uusiin haasteisiin
- Sinulla on hyvät tietotekniikan perustaidot

Arvostamme:
- SAP ja CRM kokemusta
- Rakennusalan tuntemusta 

Työsuhde solmitaan aluksi määräaikaisena Studentworkin kautta ja aloitus tehtävässä on joustavasti maaliskuusta alkaen. Työ on mahdollista aloittaa myös osa-aikaisena koulun ohella. Työsuhde kestää elokuun loppuun, mutta toivomme että pystyisit työskentelemään syyskuun loppuun asti. 

Mikäli koet olevasi etsimämme asiakaspalveluassistentti, niin lähetäthän CV:si ja hakemuksesi alla olevan linkin kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Wilma Vilen puh. 040 940 2670, wilma.vilen@studentwork.com.
 

Meidän tarinamme

Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä. 
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa. 

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Hallitsetko dokumenttien hallintajärjestelmän sekä haluat työskennellä projektien suunnittelun parissa? Kiinnostaako sinua työskentely yhdessä öljy- ja kaasualan johtavista kansainvälisistä yrityksistä? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Document Controllereita työskentelemään projektien suunnittelun parissa. Hae tehtävää jo tänään, sillä aloitamme haastattelut heti sopivien henkilöiden haettua paikkaa!

KUVAUS

Academic Work etsii neljää määräaikaista Document Controlleria Porvoon Kilpilahteen!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme.

TYÖTEHTÄVÄT

Document Controllerina työskentelet projektien suunnittelu- ja muun dokumentaation hallinnan parissa. Tehtäviisi kuuluu muun muassa varmistaa, että tarvittavat dokumentit löytyvät järjestelmästä, ja että niihin liittyvä oheisinformaatio on myös paikallaan sekä tarvittaessa olla yhteydessä projektin sidosryhmiin tarvittavien tietojen saamiseksi.

Työtehtäviisi kuuluvat mm:

  • Dokumenttien hallintajärjestelmien tunteminen
  • Varmistaa, että projektin tarvittavat dokumentit ja niiden oheisinformaatio on tallennettu järjestelmään
  • Projektihenkilöstön opastaminen tarvittaessa dokumenttijärjestelmän käytössä
  • tiedostojen käsittely
  • Tietojen keruu järjestelmistä
  • Muut dokumenttihallinnan tehtävät

Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden työskennellä alansa johtavassa biokaasun ja kemianalan kansainvälisessä yrityksessä. Saat tehtävääsi kattavan perehdytyksen ja työskentelet kokeneemman Document Controllerin kanssa.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Ideaalihakijamme on tehtävään soveltuva koulutustausta tekniseltä tai kaupalliselta alalta, esim. tradenomi. Sinulla on hieman kokemusta esimerkiksi dokumenttienhallinnasta tai projektityöstä. Omaksut helposti uusia järjestelmiä ja sinulla on hyvät MS Office-taidot. Luonteeltasi olet avoin, yhteistyökykyinen ja sosiaalinen, eikä sinulla mene sormi suuhun ongelmien edessä. Olet oma-aloitteinen, ratkaisukeskeinen ja reipas tekijä, joka hoitaa työnsä tehokkaasti mutta huolella. Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

  • tehtävään soveltuva tekninen tai kaupallinen (esim. tradenomi) koulutustausta
  • hieman kokemusta dokumenttienhallinnasta tai projektityöstä
  • hyvät MS Office-taidot
  • kyky omaksua uusia järjestelmiä nopeasti
  • sosiaalinen ja avoin luonne
  • ratkaisukeskeinen, tehokas ja huolellinen työskentelyote
  • sujuva suomen ja englannin kielen taito

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: mahdollisimman pian

Työmäärä: määräaikainen

Kesto: 6 kk aloituksesta

Paikka: Porvoo, Kilpilahti

Palkka: sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 12.1.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel01@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltammehttps://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA

Asiakasyrityksemme on kansainvälinen teknologia-, suunnittelu- ja projektijohtopalveluiden ja ratkaisujen toimittaja. Työpaikan toimitilat sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Porvoon Kilpilahdessa (noin puolen tunnin automatkan päässä Helsingistä).

Företag:
Studentwork Group
Arbetsbeskrivning:

Jos haluat kehittyä ja oppia myyntiä tulevaisuuttasi varten, tule meille töihin. Tässä oikeasti mukava työpaikka myynnin ja markkinoinnin parissa!

Etsimme asiakkaallemme, Suomen Monetan myyntitiimiin kesätyöntekijöitä. Suomen Moneta myy ja markkinoi mm. kultaisia ja hopeisia keräilyrahoja ja –mitaleita ja muita numismaattisia tuotteita.Yritys on alallaan tunnettu ja luotettava niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Tutustu tarkemmin Monetaan: http://www.suomenmoneta.fi/

Tässä loistava tilaisuus työllistyä mukavaan tiimiin, josta ei tekemisen meininkiä puutu!

Myyntityössä kontaktoidaan asiakkaita, jotka ovat jo aikaisemmin tilanneet tuotteita ja ovat kanta-asiakkaita, tai ilmaisseet kiinnostuksensa ja haluavat kuulla lisää uusista tuotteista. Kyseessä on siis vahvasti myynnillinen ja markkinoinnillinen tehtävä. Työt alkavat sopimuksen mukaan. Sinulla on mahdollisuus työskennellä osa-aikaisesti 20-37,5h/vko tai kokoaikaisesti 37,5h/vko. Myös aloittaminen ennen kesäkautta on mahdollista.

Toivomme hakijalta:
- Tervettä kilpailuhenkisyyttä
- Hyviä vuorovaikutustaitoja 
- Tahtoa oppia myynnin ja markkinoinnin tekniikoita
- Soveltuvia opintoja, esim. kaupallinen ala, luovat alat kuten esim musiikki, desing taidesuunnittelu, teatteri, media tai viestintäala
- Pitkäjänteisyyttä ja energisyyttä
- Sujuvaa suomen kielen osaamista
- Pidätpä sitten lukemisesta, matkustelusta, kulttuurista tai urheilusta, niin niistä on kaikista hyötyä tässä työssä

Etuna katsomme:
- Aikaisemman kokemuksen puhelintyöstä tai puhelinasiakaspalvelusta
- Harrastuksina työssä auttaa esim matkailu, lukeminen tai kiinnostus urheiluun, vaikka vain penkkiurheilijanakin

Tarjoamme:
- Erinomaisen perehdytyksen ja koulutuksen tehtävään ja tuotteisiin
- Hyvän pohjapalkkauksen ja kannustavan provision myynneistäsi
- Kannustavan työilmapiirin koko yhtiössä
- Erinomaista työkokemusta tulevaisuuden haasteita ajatellen 
- Mukavan toimiston hyvillä kulkuyhteyksillä 

Kaiken taustalla on erinomainen ja kannustava tiimi! Moneta huolehtii kattavasta perehdytyksestä työhön ja tuotteisiin. Työntekijöille tarjotaan kannustava tuntipalkka ja päälle hyvät provisiot. Moneta tarjoaa työntekijöilleen myös mahdollisuuden kuntosalin käyttöön ilmaiseksi.

Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, olet motivoitunut ja haluat suuntautua uralle jossa myynnin syventävästä osaamisesta on sinulle hyötyä, lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Katriina Karlsson, 0503839295, katriina.karlsson@studentwork.com

Företag:
Cityterveys Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko ulospäinsuuntaunut ja asiakaspalveluhenkinen opiskelija? Haluaisitko tietää, millaista arki terveydenhuollon toimijalla on? Etsimme nyt osa-aikaisia asiakaspalvelijoita asiakasyrityksemme Cityterveyden vastaanottoon! Olet etsimämme henkilö, jos olet kiinnostunut sosiaali- ja terveysalasta, ja haluat tarjota asiakkaillesi ainutlaatuista palvelua. Hae tehtävään mahdollisimman pian, sillä etenemme heti sopivien hakijoiden löydyttyä!

KUVAUS
Academic Work etsii kahta osa-aikaista asiakaspalvelijaa Helsinkiin!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme Cityterveys Oy:llä.

TYÖTEHTÄVÄT
Tässä positiossa tulet työskentelemään asiakasyrityksemme Helsingin toimipisteen vastaanotossa. Tarkistat asiakkaiden asiakirjoja ja ohjaat heidät oikeaan paikkaan. Lisäksi toimenkuvaasi kuuluu myös rahastamista sekä muita avustavia tehtäviä. Kaiken tämän teet luonnollisesti hymyssä suin! Asiakaspalvelijana työskentelet vaihtelevasti vastaanoton aukioloaikojen mukaisesti (ma-pe 8-20, la 9-16). Tehtävässä pääset työskentelemään osana Cityterveyden ammattitaitoista ja energistä aulapalvelutiimiä.

Tehtävä sopii sinulle, joka haluat työskennellä terveydenhuollon parissa jo opintojesi aikana kerryttäen käytännön kokemusta alalta. Positio tarjoaakin erinomaisen mahdollisuuden tutustua mielenkiintoiseen toimialaan kasvavassa kotimaisessa yrityksessä.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimämme henkilö on sosiaali- ja terveysalan korkeakouluopiskelija, joka on motivoitunut kerryttämään alan kokemusta opintojensa ohella. Ideaalihakijallamme on positiivinen ja reipas asenne, eikä hymy hyydy kiireisinäkään hetkinä. Tämän lisäksi sinulta löytyy ymmärrystä terveydenhuollon prosesseista ja alan sanasto on entuudestaan tuttua. Tärkeintä kuitenkin on aurinkoinen asiakaspalveluasenne ja aito innostus tarjota laadukasta palvelua. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa, mutta myös englannin ja ruotsin hallinta katsotaan eduksi.

Etsimämme henkilö on sosiaali- ja terveysalan korkeakouluopiskelija, joka on motivoitunut kerryttämään alan kokemusta opintojensa ohella. Ideaalihakijallamme on positiivinen ja reipas asenne, eikä hymy hyydy kiireisinäkään hetkinä. Tämän lisäksi sinulta löytyy ymmärrystä terveydenhuollon prosesseista ja alan sanasto on entuudestaan tuttua. Tärkeintä kuitenkin on aurinkoinen asiakaspalveluasenne ja aito innostus tarjota laadukasta palvelua. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa, mutta myös englannin ja ruotsin hallinta katsotaan eduksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

-soveltuva sosiaali- ja terveysalan korkeakoulutausta (esim. röntgen- tai sairaanhoitaja)
-energinen ja asiakaspalveluhenkinen asenne
-kykyä ottaa muut huomioon
-hyvät tietotekniset valmiudet
-sujuva suomen kielen taito (englanti ja ruotsi katsotaan eduksi)

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aikaisempaa kokemista asiakaspalvelutehtävistä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: osa-aika, 15–22,5h/vko

Kesto: 31.5.2018 asti

Paikka: Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 9.1.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA
Cityterveys Oy on suomalainen sekä suurista ketjuista että lääkäriasemista riippumaton toimija. Yrityksen intohimona on lääketieteellinen diagnostiikka ja sen tuominen kaikkien tarvitsevien saataville. Siksi Cityterveys pyrkiikin karsimaan kaikki potilaalle ja lähettävälle lääkärille lisäarvoa tuottamattomat asiat pois tuotantoketjustaan, ja tuomaan siitä säästyvän kustannuksen suoraan potilaan hyväksi. Cityterveydessä palvelevat suomalaiset terveydenhuollon ammattilaiset, joilla on vuosikymmenten kokemus mm. magneettikuvantamisesta sekä seulonta- ja kliinisistä mammografiosta.

Företag:
Yksityinen
Arbetsbeskrivning:

Kehitysvammaisen hoitaja kesäloma-ajalle 4. - 17.6.2018 ja 15. – 30.7.2018 Opiskelija/valmistunut  STUDENT/FLUENT ENGLISH SUFFICIENT IN CASE NO FINNISH SKILLS

Etsitään ”perhepäivähoitotyyliin” reipasta ja lämminhenkistä henkilöä kehitysvammaisen hoitajaksi hoivakodin kesäloman ajaksi (4 vko). Kyseinen työjakso sijoittuu pääkaupunkiseudulla saaressa sijaitsevalle kesämökille, jossa hoidettava asuu kesälomansa aikana.

Hoidettava on 37 -vuotias iloinen ja hyväsydäminen herrasmies, joka kaipaa päivittäistä perushuolenpitoa ja seuraa. Hoidettava kärsii tuberoskleroosista, ei tarvitse apuvälineitä, on pitkälti itsenäinen ja hänen kanssaan voi kommunikoida normaalisti. Päivittäisissä perusaskareissa hän kuitenkin kaipaa jatkuvaa apua.

Työnkuvaan kuuluu hoidettavan päivittäinen perushoito: mm. ruuanlaitto, seuranpito, siivous- ja pyykinpesu, perushygieniasta ja lääkinnästä huolehtiminen, ruokakaupassa käynti ja muut jokapäiväiset rutiinit. Työjakson ajan edellytetään majoittumista saarella. Kesämökki on hyvin varusteltu, ja mikäli hoitajalla on perhettä, mahtuu mökkiin majoittumaan useampikin henkilö.

Toiveena on perustaa läheinen ja pitkäaikainen lomahoitosuhde eläköityneen edeltäjän korvaajaksi.

Tehtävä sopii erinomaisesti esim. opinnoissaan puoleenväliin edenneille.

 

Hakijalta edellytämme:

-iloista ja reipasta asennetta sekä lämminhenkisyyttä

-soveltuvaa hoiva-alan tutkintoa (esim. lähihoitaja, kehitysvammaisen hoitaja, erityisopettaja tai sairaanhoitaja) tai tutkintoon valmistumista lähiaikoina

-oma-aloitteisuutta

-sujuvaa suomen kielen taitoa/OR FLUENT ENGLISH

-omaa toiminimeä tai sellaisen perustamista (työnantaja voi antaa neuvoja toiminimen perustamisen suhteen)

-ajokorttia

-aiempi kokemus kehitysvammaisten hoitamisesta katsotaan eduksi

-mahdollisuus pidempiaikaiseen yhteistyöhön katsotaan eduksi (satunnaiset pääkaupunkiseudulle sijoittuvat viikonloppuhoidot sekä mahdolliset ulkomaanmatkat)

 

Hakemukset palkkatoiveineen 31.1.2018 mennessä osoitteeseen leia.ahlstrom@gmail.com, lisätietoja annetaan mielellään numerosta 0500 675579.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä.

Företag:
FINAGO
Arbetsbeskrivning:

Finago hakee nyt kokoaikaista (37,5h/vko) yritysasiakasneuvojaa määräaikaiseksi kiireapulaiseksi Procountor -tuotelinjan asiakaspalveluun. Jos olet asiakaspalvelutyössäsi systemaattinen ja aikaansaava, älä aikaile vaan hae nyt – haku päättyy jo 10. tammikuuta 2018!

Finago on osa talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita sekä ohjelmistoja tuottavan Accountorin ohjelmistoliiketoimintaa. Yhteensä organisaatiossamme työskentelee noin 200 sähköisen taloushallinnon ammattilaista muun muassa ohjelmistokehityksen, myynnin ja koulutuksen parissa. Ohjelmistotuotteitamme Procountoria ja Tikonia käyttää yli 1 400 tilitoimistoa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, ja niillä hoidetaan yli 120 000 pienen ja keskisuuren yrityksen kirjanpitoa. Olemme sähköisen taloushallinnon tiennäyttäjä, ja määrittelemässä niin alan ammattilaisten kuin yritystenkin työtapoja.

Etsimme nyt kokoaikaista yritysasiakasneuvojaa määräaikaiseksi kiireapulaiseksi Finagon – tarkemmin Procountor -tuotelinjan – asiakaspalveluun Espoon Keilaniemeen. Tehtäväsi on viestiä manuaalisesti maksu- ja verkkolaskuvirheistä yritysasiakkaille, joten Zendesk -tikettijärjestelmän käyttö on keskeinen osa volyymin omaisia rutiinejasi. Pankeilta ja operaattoreilta saadut tekniset virhetekstit vaihtelevat aina epäonnistuneista lähetyksistä veloittamatta jääneisiin maksuihin ja tehtäväsi on siis tulkita niitä yhdessä teknisen tiimin sekä muun yritysasiakaspalvelutiimin kanssa ja muuntaa ne – välillä jopa epäselvätkin – virhetekstit asiakasystävällisiksi ja selkeiksi antaen kaikki tarvittavat tiedot kerralla ja vastaten asiakkaiden kaikkiin kysymyksiin!

Ketä etsimme?

Joustavuus, itseohjautuvuus ja kiireensietokyky ovat perusedellytyksiä tässä tehtävässä. Etsimämme henkilö on ennen kaikkea asiakaspalvelutyössään systemaattinen ja aikaansaava sekä utelias omaten reippaan ja avoimen asenteen uusia asioita kohtaan. Tehtävässä korostuu tämän lisäksi hyvät suomen ja englannin kielen kirjalliset taidot. 

Edellytämme:

  • Halua tuottaa erinomaista asiakaspalvelua 
  • Sujuvan suomen kielen lisäksi myös sujuvan englannin kielen

Katsomme eduksi:

  • Aiemman kokemuksen Zendesk -tikettijärjestelmän käytöstä

Miksi Finagolle töihin? 

Motivoituneet ja tyytyväiset tekijät ovat nopean kasvumme ja kansainvälistymisemme kantava voima. Olemme rakentaneet itsellemme työympäristön, joka ruokkii työssä viihtymistä, ammatillista kehittymistä sekä oman elämän tasapainoa. Pidämme huolta työntekijöistämme ja esimerkiksi etupalettimme on suunniteltu tukemaan henkilöstöämme töissä ja vapaa-ajalla. Tarjoamme esimerkiksi ergonomiaa tukevat työvälineet, tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Järjestämme useamman kerran vuodessa vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä. Tavoitteenamme on siis olla alan halutuin työnantaja! Lue lisää meistä sekä siitä, mikä taloushallinnon ohjelmistotalossa vetää puoleensa, täältä: http://blog.procountor.com/onneksi-on-maanantaiaamut.

Työsuhde on kokoaikainen (37,5h/vko) ja työaika on joustava asiakaspalvelun palveluajan (klo 8.30-15.30) puitteissa. Määräaikaisuuden alustava kesto on neljä kuukautta, alkaen sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja päättyen toukokuun 2018 lopussa. Työsuhteen jatkosta, esim. kesätyöstä, on mahdollisuus neuvotella työsuhteen edetessä. Huomioithan, että tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalentin kautta vuokratyösuhteeseen eli työskentelet aTalentin konsulttina Finagolla.

Jos olet etsimämme asiakaspalveluhenkinen kiireapulainen, jonka hymy välittyy myös kirjoitetusta tekstistä, haethan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään keskiviikkona 10. tammikuuta 2018. Kiiretilanteesta johtuen käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla ja paikka täytetään heti oikean henkilön löydyttyä. Lähetä suomenkielinen hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa osoitteeseen: https://apply.atalent.fi/finago-yritysasiakasneuvoja-1-2018. Ilmoitathan hakemuksessasi, milloin pystyisit aloittamaan uusissa tehtävissä sekä palkkatoiveesi. Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Recruitment Manager Mikaela Johanssonilta (mikaela.johansson[ät]atalent.fi, +358 50 351 2400).

* This job ad is in Finnish, because this particular job requires fluent Finnish language skills. *

Sidor

Prenumerera på Sociala området