Skip to content Skip to navigation

Turism

Företag:
Confedent International
Arbetsbeskrivning:

Confedent International är grundad 1996 och agerar som ledande kongressbyrå på marknaden i Finland. Företaget beskrivs som Professional Congress Organizer (PCO). Vi erbjuder tjänster av hög kvalité för att ordna kongresser och vetenskapliga konferenser i olika storlekar inom nationella gränser. 

Confedent International söker en flitig praktikant från och med januari 2018 eller enligt överenskommelse. Arbetet är mångsidigt och du kommer att arbeta med produktion av flera konferenser samtidigt tillsammans med kongresscheferna. Du kommer också få ansvara för projektartade uppdrag som till exempel forskning i industrin och tillhandahålla potentiella kunder. Vi förväntar dig vara flytande i både finska och i engelska språket (muntligt och skriftligt).

Anställningstiden är 3 till 5 månader och påbörjas enligt överenskommelse. Vårt kontor ligger i Helsingfors centrum.

 

Ansök om arbetsplatsen med att skicka din CV och ett ansökningsbrev till ria.karppinen@confedent.fi, du bör också ringa mig på 0407607900 för ytterligare information.

Jobbtitel:
Företag:
INS Industrial News Service
Arbetsbeskrivning:

Are you interested to see behind the curtain of presswork? Are you curious about what kind of work is included in project work for an international press campaign? Are you the person who enjoys working with a small but international team? Do you enjoy the challenges of learning new things and working with them right away? Would you enjoy having changing tasks all the time and also work with your mother tongue? If you answered the questions above with “yes, that´s me!”, the only things between you and your internship at INS are a few details. We are looking for someone who is: - open minded - is able to work independently - able to work in a team - willing to learn - has strong MS Office skills - fluent in English, because our office language is English We offer you: -start your Internship right away - a great international teams - experience in project work - interesting and changing tasks - working in your mother tongue as well as internationally - nice office in the middle of downtown Helsinki - length of the Internship at least 3 months (max. 6 months) - nice office in the middle of downtown Helsinki If you have questions or just want to know more just send an email to Katrin.Leinonen@ins.fi

Företag:
Studentwork Group
Arbetsbeskrivning:

Kotimaan Energia on maanlaajuisesti toimiva itsenäinen sähköyhtiö, joka tarjoaa sähköä kilpailukykyiseen hintaan. Kotimaan Energialla on yli 130 000 asiakasta Suomessa. Kotimaan Energia Oy on osa Hafslundin Markets-liiketoiminta-aluetta, jolla on tytäryhtiöitä myös Ruotsissa ja Norjassa. Hafslund Marketsilla on yli miljoona sähköasiakasta Pohjoismaissa. Kotimaan Energia Oy:n liikevaihto vuonna 2016 oli 28 miljoonaa euroa ja yritys työllistää 50 alan ammattialaista. Olemme nuori, dynaaminen ja mutkaton organisaatio. Tutustu yritykseen tarkemmin osoitteessa https://www.kotimaanenergia.fi/ 

Me Studentworkilla haemme nyt asiakasyrityksellemme Kotimaan Energialle Helsingin Salmisaareen myyntihenkistä ja oma-aloitteista palveluneuvojaa asiakaspalvelutiimiin vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Kyseessä on suorarekrytointi, joten työllistyt suoraan Kotimaan Energialle. 

Työtehtävässä kontaktoit puhelimitse ja sähköpostitse jo olemassa olevia asiakkaita ja löydät heille sopivat ratkaisut onnistuneen asiakassuhteen jatkamiseksi. Päivittäinen työ pitää sisällään mm. sähkösopimusten uusimista ja lisäarvopalveluiden myyntiä. Roolissa olet avainpelaajana luomassa loistavaa asiakaspalvelukokemusta osana mahtavaa tiimiä!

Toivomme sinulta:
- Positiivista ja innostunutta työotetta sekä kiinnostusta myyntityötä kohtaan
- Rohkeutta ja halua sekä kehittää että kehittyä
- Vastuullisuutta, oma-aloitteellisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- Erinomaisia vuorovaikutustaitoja 
- Suomen- ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän asiakaspalvelun ja myynnin parissa, kattavan perehdytyksen ja mukavan työyhteisön.

Hakuohjeet:
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, niin lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoiveineen mahdollisimman pian alla olevan linkin kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, puh. +358 50 401 0539.

Företag:
Gasmet Europe
Arbetsbeskrivning:

Oletko markkinoinnin tai viestinnän opiskelija? Vai kiinnostaako muuten joustava ja monipuolinen rooli markkinoinnin parissa opiskelujen oheen?

Tyyppi: Määräaikainen, osa-aikainen
Tausta: 2.-5. vsk., neuvoteltavissa
Työaika: 20 h/vko, neuvoteltavissa
Aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian, neuvoteltavissa
Sijainti: Roihupelto, Helsinki
Haun deadline: Ma 30.10.2017

Gasmet -yhtiöt on helsinkiläinen vakavarainen teknologiakonserni, joka on perustettu vuonna 1990. Konserni koostuu emoyhtiöstä ja seitsemästä tytäryhtiöstä, joista kolme on Suomessa ja neljä ulkomailla. Henkilöstöä on yhteensä noin 90. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 16 milj. euroa. 

Gasmet -yhtiöt kehittää, valmistaa, myy ja huoltaa kaasuanalyysilaitteita mm. voimalaitosten ja jätteenpolttolaitosten päästöjen jatkuvatoimiseen valvontaan. Kauppa on maailmanlaajuista, päämarkkina-alueita ovat Eurooppa, Aasia ja Pohjois-Amerikka. 

Gasmet Europe etsii nyt reipasta, osa-aikaista markkinointiassistenttia! Monipuolisessa roolissa toimit myynnin ja markkinoinnin tiimissä markkinointipäällikön oikeana kätenä. Töitä riittää noin 20 tuntia viikossa, joten tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle, joka haluaa kartuttaa kokemusta opintojen ohella. Työ tapahtuu pääasiassa Gasmetin toimistolla Roihupellossa, mutta myös etätyö on toisinaan mahdollista. Työsuhde on aluksi vuoden mittainen määräaikaisuus, mutta jatkosta on mahdollista keskustella työsuhteen edetessä.

Markkinointiassistenttina teet monipuolisesti graafisia tehtäviä, kuten tuotat kuvia, videoita, dokumenttipohjia, markkinointimateriaaleja ja esitteitä. Lisäksi päivität Gasmetin nettisivuja Wordpress-alustalla ja viet sisältöä sosiaaliseen mediaan. Toivomme sinun olevan innostunut markkinoinnista ja osallistuvan markkinointitiimin tukena markkinoinnin suunnitteluun ja ideointiin.

Ilmapiiri toimistollamme avoin ja kannustava, joten toivomme sinun olevan luonteeltasi positiivinen ja rohkeasti toimeen tarttuva. Seuraat markkinoinnin alalla tapahtuvia muutoksia ja saat hommat hoidettua tarkasti aikataulussa. Pystyt itsenäiseen työhön, mutta toimit mielelläsi myös yhteistyössä tiimisi kanssa. Kirjoitat ja puhut sujuvaa englantia ja käytät vaivattomasti tietoteknisiä järjestelmiä. 

Gasmet Europe edellyttää:

• Kesken olevia tai valmiita korkeakouluopintoja
• Hyviä IT-taitoja ja kokemusta graafisten ohjelmien (Illustrator, InDesign, Photoshop, Illustrator Draw)
• Huolellista ja järjestelmällistä työotetta
• Rohkeaa asennetta ja kykyä tarttua toimeen
• Erinomaista englannin kielen taitoa

Eduksi luetaan:

• Videoiden editointitaidot
• Kokemus web-analytiikkatyökalujen käytöstä 
• Muu kielitaito, esim. saksa tai kiina

Gasmet Europe tarjoaa: 

• Monipuolisen työtehtävän globaalissa yrityksessä
• Nuorekkaan ja dynaamisen tiimi, jolta saat täyden avun ja tuen työhösi
• Joustavat työajat, jotka voidaan sovittaa omien aikataulujesi mukaan

Oletko Gasmet Europen etsimä Markkinointiassistentti? Lähetä CV:si, hakemuksesi ja työnäytteesi mielellään pdf-tiedostoina mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään maanantaina 30.10. täällä: https://apply.atalent.fi/gasmet-europe-markkinointiassistentti-10-2017

Lisää Gasmetista voit lukea täältä: http://www.gasmet.com/ . Työtehtävästä ja hakuprosessista saat lisätietoa Recruitment Manager Meeri Sarkkiselta (+358 504350511, meeri.sarkkinen[ät]atalent.fi) .

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme asiakasyrityksellemme kokoaikaisia henkilöitä kiireavuksi asiakaspalveluun toimimaan SAP-tehtävien pariin Espooseen! Voit aloittaa tehtävässä välittömästi ja tarjoamme sinulle töitä aina 31.12.2017 asti! Työajat ovat joustavat klo 6:00-22:00 välillä, joten tehtävät sopivat loistavasti opiskelijoille opintojen oheen. Edellytämme sinulta asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hieman SAP-osaamista. Haethan paikkaa välittömästi, mikäli kiinnostuit!

 

KUVAUS

 

Academic Work etsii kokoaikaisia Junior SAP-osaajia Espooseen!

 

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme.

 

TYÖTEHTÄVÄT

 

Junior SAP-osaaja: kyseessä on teknisempi rooli, jossa tulet auttamaan asiakasyritystämme heidän SAP-projektissaan. Työskentelet monipuolisesti laskutuksen eri tehtävien parissa. Tulet saamaan tarvittavan SAP-koulutuksen sekä työhön perehdyttämisen. Työajat sijoittuvat aina 6:00-22:00 välille arkisin ja pystyt sovittamaan työt loistavasti opintojen oheen, mutta edellytämme kokoaikaista työskentelyä (37,5h/vko). Työt alkavat ASAP ja kestävät 31.12.2017 asti. Tämän jälkeen sinulla on mahdollista keskustella jatkosta niin halutessasi.

 

Asiakasyrityksemme tarjoaa sinulle GDP-koulutuksen. (good distribution practice).

 

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

 

Etsimme oma-aloitteisia ja reippaita henkilöitä aloittamaan mahdollisimman nopealla aikataululla asiakkaamme Espoon toimipisteessä.

 

Jos olet kiinnostunut SAP-osaajan positiosta niin olet tarkka sekä huolellinen henkilö, jolla on hyvät tietotekniset taidot. Toivomme, että omaksut ja opit nopeasti eri järjestelmiä ja sinulta löytyy hyvää osaamista sekä Excelistä että SAPista.

 

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä toivomme, että valitut henkilöt aloittavat tehtävissään välittömästi.

 

Aloitus: mahdollisimman pian - ASAP

Työmäärä: kokoaika, 37,5h/vko

Kesto: 31.12.2017 asti

Paikka: Espoo

Palkka: sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 10.10.2017

 

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

 

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

 

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

 

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel03@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

 

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

 

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

 

INFOA ASIAKKAASTA

 

Kyseessä on suuri kansainvälinen lääkealan yritys.

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

Etsimme nyt tiimiimme energistä harjoittelijaa tapahtumatuotannon tehtäviin!

Tapahtumatuotannon harjoittelijana pääset tutustumaan koko tapahtumatuotannon prosessiin ennakkovalmisteluista jälkitöihin saakka. Olet vastuussa kutsuvierastilaisuuksiemme käytännönjärjestelyistä yhteistyössä tuotantopäällikön kanssa. Tehtäviisi sisältyy mm. yhteydenpito tapahtuman yhteistyökumppaneihin. Harjoittelijana nautit asiakaspalvelutehtävistä ja kykenet pitämään langat käsissäsi paineenkin alla. Työskentelykielinä on pääasiallisesti suomi ja englanti, muu kielitaito katsotaan eduksi.

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Katso oheinen video: What's it like to work at Management Events!
  • Mahdollisuuden luoda uraa kansainvälisessä organisaatiossamme - me kasvamme nopeasti ja haluamme sitouttaa lahjakkaimmat harjoittelijat!
  • Arvokasta työkokemusta kansainvälisestä bisnesmaailmasta ja tapahtuma-alalta
  • Edistääksemme ammatillista kasvuasi tarjoamme koulutuksen tehtävillesi sekä jatkuvaa palautetta ja tukea työllesi
  • Harjoittelun aikana sinulla on erinomainen mahdollisuus verkostoitua kansainvälisten kollegoidesi kanssa ja osallistua yhteisiin juhla-, kulttuuri- ja urheiluaktiviteetteihin

Odotamme sinulta:

  • Aitoa kiinnostusta tapahtuma-alaan
  • Oma-aloitteellisuutta ja can-do-asennetta
  • Vahvoja sosiaalisia taitoja
  • Hyviä IT-taitoja (MS Office)
  • Energiaa ja positiivista asennetta!

Harjoittelun kesto on 5-6 kuukautta ja toivottu aloitusajankohta tammikuussa 2017. Kuukausittaisen harjoittelupalkan lisäksi tarjoamme sinulle mahdollisuuden lounas- ja liikuntasetelietuuksiin sekä harjoittelun lopuksi mahdollisuuden suoriutumiseen perustuvaan bonukseen.

Mikä sinua motivoi tässä työssä? Me haluamme tutustua sinuun! Lähetä hakemuksesi ja CV:si englanniksi alla olevan linkin kautta. 

Apply now >> https://managementevents.com/jobs/oym75fwQ/?s=FI_Arcada

Tutustu meihin Facebookissa!

 

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

We are now looking for students and fresh graduates for our internship program to start their career in the international business world. 

At Management Events, we commit high-level executives from the top 500 companies to attend to our world-class invitation-only events organized in over 10 different countries. 

Your role as a Research Support Intern is to support our Project Managers and the event creation process from the start, helping our teams to have an up-to-date list of the right companies and contacts in our database. In your daily work, you research target companies and their executives on multiple markets, by finding out various information from company turnover and personnel numbers to decision maker contact information by online searching and calling switchboards. In this role, it's important to understand the structures of large companies and having fluent communication skills while being in contact with the companies.

What's in it for you?

  • Career opportunities in our international organization - we are growing fast and want to commit the brightest talents in different career paths!
  • Valuable work experience in an international business-to-business environment
  • Thorough training for your tasks and constant feedback and support to enhance your professional growth
  • Variable activities and learning points during your internship to give you a great internship experience
  • Fun loving and unique working atmosphere! Networking opportunities with international colleagues.

We are looking for a colleague with:

  • Business education or previous work experience in customer service/working over the phone is an advantage
  • Attention to detail and good basic skills with Excel and Word
  • Fluent/Professional level of English skills. German or Turkish language skills are considered as an big advantage!
  • Other language skills for example in Finnish or Swedish are considered as a plus
  • Ambition to learn and enjoying to work with targets
  • Positive attitude and team spirit

The internship period is for 5-6 months and the ideal starting time is January 2018In addition to the monthly internship salary, you will receive lunch vouchers and sports coupons as well as the possibility for an additional, performance-based bonus at the end of your internship.

We want to get to know you! Send us your application and CV in English via the link below.

Apply link >> https://managementevents.com/jobs/oLL65fwr/?s=FI_Arcada

Get to know us on Facebook!

 

Företag:
Stockholm HK Ltd
Arbetsbeskrivning:

STOCKHOLM is a haven for Swedish lifestyle, fashion and design in the heart of Hong Kong. With several boutiques and growing online presence, they are delivering the experience of Swedish products to local consumers .

We are now looking for a MARKETING INTERN to support the brand development.

The intern would work closely with all daily marketing activities: social media, interact with customers, coordinating marketing campaigns and creating marketing materials. In addition, you would get responsibility for planning marketing strategy in line with the company objectives and developing the brand. You would also get experience from preparing different campaigns in print and online and following the results.

This is a great learning opportunity for someone interested in marketing, branding and online campaigns. You will get a hands-on experience of consumer behaviour in Hong Kong and how business is done in Asia. We will support and guide you, but you will also get responsibility and independence.

What you need:

  • Positive attitude and motivation to get things done
  • Excellent written and spoken skills in English
  • Studies, interest or passion for marketing
  • Interest to branding
  • Some skills in Adobe,  Photoshop or Lightroom
  • Wordpress experience is appreciated

Facts:

  • Location: Central Hong Kong
  • Start: Late 2017 or Early 2018
  • Duration: 3 to 6 months
  • Support for settling to Hong Kong and finding housing etc.

 

Interested? Send your CV to apply@internshipasia.net and include a brief message telling us why you are interested in this opportunity. We will make decisions immediately when the right candidates are found.

 

The internship will be done directly with Stockholm HK. Internship Asia is supporting the recruitment process and will also help the chosen intern with practicalities when arriving in Hong Kong.

Jobbtitel:
Företag:
ICD
Arbetsbeskrivning:

Introduction

The ICD Internship Project (2008-17) is a 10 year program with the main purpose to enable students who need an internship as a compulsory part of their BA or graduate studies to engage in cultural diplomacy and in doing so, to further promote cultural diplomacy and multiculturalism worldwide.

The positioning of the ICD in the center of Europe, makes it a natural hub for the younger generation and indeed, the past years of the project have been witness to interns being active participants in the multicultural field, where lasting friendships were formed and valuable contacts made, which immediately expanded each individual’s network to all parts of the world.

The diverse multicultural environment provides an excellent framework for Cultural Diplomacy to be practiced on a daily basis within the office as well as outside of the office. One of the main privileges afforded by the project is to work in a young, interdisciplinary and international environment, which serves as a model of successful multiculturalism in practice. The experience of learning to work together in a multicultural and international organizational environment is a rare, unique and a rewarding common experience.
The ICD invites applications from individuals who are coming from the following fields:

Film, Photography & Visual Art
Arts & Culture
International Relations & Politics
Marketing & Public Relations
History & Philosophy
Business & Economics
Communication & Journalism
Business Administration

Prenumerera på Turism