Skip to content Skip to navigation

Sports

Job title:
Company:
Academic Work
Job description:

Viihdytkö asiakaspalvelutilanteissa kuin kala vedessä? Etsimme Academic Workin aulaan energistä asiakaspalvelijaa, joka rakastaa tavata uusia ihmisiä. Haussa on useampi korkeakouluopiskelija työskentelemään osa-aikaisena Receptionistina sekä Helsingin, että Espoon toimistoillamme. Meille on tärkeää ylläpitää ainutlaatuista yrityskulttuuriamme, joka kannustaa pitämään hauskaa. Etsimmekin nyt henkilöitä, jotka omalla läsnäolollaan vahvistavat yrityskulttuuriamme jakaen energiaa niin sisäisille kollegoille kuin toimistomme ulkoisille vierailijoillekin.

TIETOA TOIMEKSIANNOSTA

Academic Work tekee huimaa kasvua henkilöstöpalvelualalla ja tavoitteemme onkin olla muutaman vuoden kuluttua alan suurimpien toimijoiden joukossa. Viime vuonna liikevaihtomme kasvoi 54% ja nykyään meitä on Suomessa yli 180. Kasvumme lähtee ammattitaitoisesta ja kannustavasta työyhteisöstämme, halusta työllistää nuoria ammattilaisia sekä hyvin viihtyvistä työntekijöistä. Haluatko sinäkin osaksi energistä joukkuettamme?

TYÖNKUVA

Näin osa-aikainen Receptionistimme Nea kuvailee työtään:

”Aulassa yksikään päivä ei ole tylsä, tasainen tai samanlainen. Me tuemme koko toimistoa huolehtimalla, että jokaisella työntekijällä on työvälineet kunnossa ja kahvia riittävästi varastossa. Vastuullamme on huolehtia asiakaspalvelusta vaihteessa ja sähköpostitse. Asiakaspalvelun lisäksi työhön kuuluu hallinnollisia töitä sekä vaihtuvia back-office-tehtäviä yksin ja yhdessä tiimin kanssa. Otamme vastaan asiakkaat sekä haastatteluun tulijat lämpimästi luomalla rennon ilmapiirin aulaan ja tarjoamalla kupin kuumaa juotavaa. Tiivistetysti tarjoamme maailman parasta asiakaspalvelua asiakkaille, työnhakijoille sekä myös sisäisille työntekijöillemme. Lisäksi Academic Workilla ja aulan tiimissä on ollut kaikin puolin hyvä olla!”

Asiakaspalvelu Academic Workilla on aktiivista ja se tehdään täydellä sydämellä. Receptionistina huolehdit niin vieraiden vastaanottamisesta, mieleenpainuvien asiakaskohtaamisisten luomisesta, tilausten tekemisestä ja käsittelystä kuin kahvitarjoiluista. Olet tärkeä osa Academic Workin toimistoa ja pidät huolen siitä, että kaikilla sisäisillä kollegoillasi on tarvittavat eväät menestyä työssään. Roolisi on merkittävä myös nuorten ammattilaisten ensimmäisten työpaikkojen saannissa, olethan usein viimeinen henkilö jonka he näkevät ennen työhaastatteluaan ja antamasi viime hetken tsempit voivat auttaa pitkälle tulevaisuuteen!

Etsimme nyt uusia osa-aikaisia Receptionisteja Espoon ja Helsingin toimistollemme työskentelemään noin 2-3 työpäivänä viikossa. Vastaanotto on avoinna arkipäivisin 8.00-16.30 ja työt ajoittuvat näihin raameihin.

Haluatko kurkistaa aulamme arkeen? Järjestämme Instagramissamme @academicworkfinland aulan takeover-viikon 23.7.-27.7.. Voit tuolloin seurata päivittäistä työtämme, mutta löydät postaukset myös jälkikäteen profiilimme kohokohdista.

TYÖTEHTÄVÄ

Receptionistina Academic Workilla toimit tärkeässä roolissa yrityksemme kasvoina ulospäin ja luot ainutlaatuista ensivaikutelmaa. Olet aulassa vieraileville usein ensimmäinen henkilö, jonka he tapaavat ja tehtävänäsi onkin toimia yrityskulttuurimme saumattomana edustajana ulospäin. Etsimme tehtävään useampaa korkeakouluopiskelijaa, jolla on jo aiempaa työkokemusta kasvokkain tehtävästä asiakaspalvelusta sekä aito halu auttaa muita. Nautit yllätyksistä ja muuttuvista tilanteista, työskentelytavoiltasi olet positiivinen, itsenäinen sekä ratkaisukeskeinen.

Olet etsimämme henkilö mikäli:

* Olet alku- tai keskivaiheen korkeakouluopiskelija
* Sinulla on aiempaa työkokemusta asiakaspalvelusta
* Olet asiakaspalvelualtis ja sinulla on positiivinen asenne työntekoon
* Sinulla on rohkea lähestymistapa ja aito halu työskennellä ihmisten kanssa
* Olet oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen
* Kommunikoit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä
* Osaat käyttää Office-ohjelmia sujuvasti

Aloitus: Elo-/syyskuu 2018

Työmäärä: Osa-aikainen (15–25 tuntia viikossa)

Kesto: Vakituinen

Paikka: Helsinki (Kamppi) tai Espoo (Keilaranta)

Palkka: Sopimuksen mukaan, tuntipalkka

Julkaisupäivämäärä: 25.7.

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Tulemme ottamaan yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:seesi tai hakemukseesi. Hakemaan pääset alta kohdasta ” Hae työpaikkaa”. Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen
talentacquisitionhel@academicwork.fi.
Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

YRITYSKUVAUS

Me olemme energinen porukka, jolla riittää kunnianhimoa! Haluamme jatkuvasti kehittyä ja olla aina entistä parempia. Mikäli kaipaat työtä, joka haastaa sinua joka päivä sekä upeaa työyhteisöä, joka tukee ja innostaa sinua menestymään – me tarjoamme sinulle kodin. Academic Work on Home of The Young Professionals. Tutustu meihin lisää kotisivuiltamme kohdasta meistä. Sivulta löydät työntekijäesittelyjä, lisätietoja yrityksemme arvoista sekä kuvia ja videoita.

Company:
Bitfactor Oy
Job description:

Etsimme Office & HR-assistenttia Helsingin keskustaan. Pääset meillä osaksi rentoa ja mukavaa tiimiä, jossa pääset huolehtimaan kotipesästämme ja tiimistämme ja pääset osaltasi luomaan parasta työpaikkaa!

KAIPAAMME SINULTA
Positiivista asennetta, kykyä tarttua toimeen itsenäisesti ja ennenkaikkea olet ihmisläheinen.

TEHTÄVÄT
Tehtäviisi kuuluu mm.
-luot positiivista ilmapiiriä ja henkeä kotipesäämme
-huolehdit ihmisistä
-toimistosta huolehtiminen
-vieraiden vastaanotto
-tapahtumien järjestäminen
-edistät oikeanlaista kulttuuria

TYÖN LUONNE
Noin 2 päivää viikossa.

HAKEMINEN
Jos kiinnostuit, hae tehtävää jo tänään, etenemme haussa nopealla aikataululla ja pyrimme tapaamaan soveltuvat henkilöt mahdollisimman pian!

Voit hakea tehtävään lähettämällä 1-3 minuutin mittaisen videohakemuksen (esim. vimeo tai youtube linkki) ja CV:n osoitteeseen rekry@bitfactor.fi

TIETOA MEISTÄ
Olemme 150 ihmisen ketterä digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Asetamme työntekijämme etusijalle kaikessa ja pyrimme rakentamaan Bitfactorista parasta työpaikkaa. Tiimimme koostuu ohjelmistokehittäjistä, data-analytiikan ammattilaisista sekä designereista, jotka kehittävät Suomen johtavia digitaalisia palveluita asiakkaillemme. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Company:
Babysits
Job description:

Etsitkö kesätöitä tai haluatko muuten vaan tienata hieman taskurahaa? Babysitsiltä voit löytää töitä lasten parissa. Me olemme julkinen yhteisö, joka yhdistää vanhemmat ja lastenhoitajat eli toisin sanoen lastenhoidon tarjonnan ja kysynnän samassa paikassa. Alustamme toimintaperiaate on yksinkertainen. Rekisteröidy maksutta, tee profiilistasi yksityiskohtainen ja mielenkiintoinen ja sen jälkeen olet valmis ottamaan yhteyttä työntarjoajiin ja suunnittelemaan tapaamisia. Kommunikointi tapahtuu helposti ja turvallisesti viestipalvelumme välityksellä.

Me tarjoamme lastenhoitajille joustavuutta, vapautta ja mahdollisuuksia. Me emme ota provisiota, ja annamme sinulle vapaat kädet neuvotella vanhempien kanssa omista työtunneistasi ja palkastasi. Merkkijärjestelmämme avulla voit lisätä näkyvyyttäsi vanhemmille ja näin moninkertaistaa mahdollisuutesi työllistyä. Lyhyesti sanottuna, meidän alustallamme olet itse itsesi pomo.

Käy tutustumassa alustaamme osoitteessa www.babysits.fi, asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa kaikissa mahdollisissa kysymyksissä.

Company:
Digital Outsouce Services
Job description:

This is a very exciting role within the growing Customer Support Department at Digital Outsource Services.  Operating within the e-commerce industry, we provide excellent services to our international clients and their businesses.  The core element of Digital Outsource Services are our people, as we recognize that the employees are the driving force of the business, hence we ensure that we employ individuals with high-potential allowing them to develop their career and themselves within the business.

We are an international company with offices in London, Cape Town and Malta. London will also be your first stop where you will complete your training and will start working while our immigration team processes your work visa application for Cape Town. Full relocation assistance is provided by covering the cost of your flights, accommodation and shuttle service from the airport. You will be accommodated in a furnished apartment with easy access to the office and public transport.

Once your visa has been processed and the time has come for you to relocate to Cape Town, once again relocation assistance is provided by covering flights, shuttle service from the airport and 3 months of free accommodation. Our Cape Town office also offers many perks such as a free meal daily, free access to our gym, return flight home once per year, awesome coffee from our onsite coffee bar and Friday bar. We have over 1 800 multi-national employees as we provide services in the European Region, Canada and Australia.  The diverse nature and culture of the company gives us the edge in a highly competitive market, thus making us an employer of choice in Cape Town.

Due to the geographical locations we service, please note that this position entails shift work based on the 24 / 7 operational requirements of the organization and its clients.

Duties will include, but not limited to:

  • Responding to customer queries by telephone, email and online chats in Finnish language
  • Processing and taking ownership of all incoming and outgoing contacts in a multimedia environment
  • Processing pertinent information into relevant databases
  • Customer relationship building & management
  • Problem solving tasks during shift
  • Handling and taking full responsibility for customer related queries
  • Make outgoing calls and execute outbound campaigns to identified customers, e.g. welcome calls, failed purchases, etc.
  • Performing extra tasks given by managers / shift supervisors as required

Non-Negotiables:

  • Finnish as home/first language essential
  • Be available for 24/7 shift rotations

Advantageous Requirements:

  • Be in a possession of a degree or a diploma

Personal Competencies:

  • Be a self-starter, self-motivated & goal orientated
  • Be able to work independently yet be a team player
  • Be an analytical thinker with problem solving ability
  • Be deadline driven & goal orientated
  • Excellent time management skills
  • Be able to meet deadlines in a highly pressurised dynamic environment
  • Be able to handle confidential and personal matters
  • Be fully computer literate and have accurate typing skills

 If you are interested in this vacancy and if you feel you have the ability to perform in this position, please send your CV to careers@digioutsource.com

Company:
Parasta Lapsille ry
Job description:

Haluaisitko antaa aikaasi ja tarjota kivaa tekemistä sekä elämyksiä lapsille ja lapsiperheille?

Etsimme ennakkoluulottomia, tavallisia ja turvallisia aikuisia ohjaajiksi Parasta Lapsille ry:n lasten, nuorten ja lapsiperheiden kesäleireille 2018. Tarvetta on myös syksyn 2018 aikana järjestettävään lasten viikonlopputoimintaan. Hanki siis itsellesi nyt harjoittelupaikka kesälle tai syksylle tai tule muuten vaan mukaan tekemään hyvää!

Parasta Lapsille ry on 1945 perustettu ennaltaehkäisevää lastensuojelutyötä tekevä järjestö. Järjestämme vuosittain viitisentoista lasten ja nuorten leiriä sekä yhdeksän perheleiriä. Perheleirit ovat monikulttuurisia ja leireillä on myös paljon maahanmuuttajaperheitä. Tästä huolimatta kaikki toimintamme järjestetään suomen kielellä. Jokaisella leirillämme on 6 vapaaehtoista sekä yksi palkattu työntekijä, eli vapaaehtoiset saavat tukea koko tehtävänsä ajan. Työ on vapaaehtoistyötä, eli emme työstä pysty valitettavasti palkkaa maksamaan. Tarjoamme kuitenkin vapaaehtoisille mahdollisuuksia koulutuksiin, täyshoidon leireillä sekä maksamme leireistä aiheutuneet matkakustannukset. 

Vapaaehtoiseksi haluavan ammatilla tai koulutuksella ei ole vapaaehtoistyössämme merkitystä. Kaikilla ihmisillä on elämässään hankittuja tietoja ja taitoja, joita voi hyödyntää toiminnassamme. Tärkeää on olla aidosti kiinnostunut lasten ja perheiden hyvinvoinnista sekä heidän kanssaan työskentelystä. Toivotamme uudet ihmiset lämpimästi tervetulleiksi toimintaamme!

Kaikki vapaaehtoiseksi hakevat henkilöt haastatellaan ja jokaisen tulee osallistua Parasta Lapsille ry:n peruskoulutukseen (kesto 6 h).

Lue lisää osoitteesta: https://www.parastalapsille.fi/vapaaehtoiseksi

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä: katja.timlin@parastalapsille.fi tai 050 430 6664.

Job title:
Company:
ICD
Job description:

Introduction

The ICD Internship Project (2008-17) is a 10 year program with the main purpose to enable students who need an internship as a compulsory part of their BA or graduate studies to engage in cultural diplomacy and in doing so, to further promote cultural diplomacy and multiculturalism worldwide.

The positioning of the ICD in the center of Europe, makes it a natural hub for the younger generation and indeed, the past years of the project have been witness to interns being active participants in the multicultural field, where lasting friendships were formed and valuable contacts made, which immediately expanded each individual’s network to all parts of the world.

The diverse multicultural environment provides an excellent framework for Cultural Diplomacy to be practiced on a daily basis within the office as well as outside of the office. One of the main privileges afforded by the project is to work in a young, interdisciplinary and international environment, which serves as a model of successful multiculturalism in practice. The experience of learning to work together in a multicultural and international organizational environment is a rare, unique and a rewarding common experience.
The ICD invites applications from individuals who are coming from the following fields:

Film, Photography & Visual Art
Arts & Culture
International Relations & Politics
Marketing & Public Relations
History & Philosophy
Business & Economics
Communication & Journalism
Business Administration

Subscribe to Sports