Skip to content Skip to navigation

Technology

Company:
Academic Work
Job description:

Innostaako sinua työskentely kansainvälisesti kasvavassa ja menestyvässä yrityksessä? Etsimme uransa alkuvaiheessa olevaa QC-valvojaa asiakkaallemme Kilpilahteen kemianteollisuuden ja öljynjalostuksen projekteihin. Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisissa teollisuusprojekteissa osana kokenutta ja omistautunutta tiimiä. Hae tehtävää mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti sopivien hakijoiden haettua paikkaa!

 

Kuvaus

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme Neste Engineering Solutions Oy:llä.

 

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

 

Työtehtävä

Tässä tehtävässä pääset itse vastaamaan projektin QC-yhteistyön järjestämisestä, tarkastuksista ja toimenpiteiden valvonnasta viranomaisvaatimukset täyttäen ja asiakkaan edun huomioiden. QC-insinööri raportoi työmaapäällikölle ja/tai putkiston lopputarkastajille sekä tiedottaa muuta projektiorganisaatiota. Lisäksi QC-insinööri raportoi Construction QA/QC-päällikölle laatuun liittyvistä asioista projektissa.

 

Tehtäviisi kuuluu:

- Asiantuntijana ja valvojana toimiminen putkistojen ja teräsrakenteiden esivalmistukseen ja asennukseen liittyvissä asioissa.

- QA/QC -ohjeiden ja menetelmätapojen kehittäminen ja ylläpitäminen

- Urakoitsijoiden auditointeihin osallistuminen

- Oman henkilöstön, asiakkaiden ja urakoitsijoiden kouluttaminen

- Projektien laatuinsinöörinä toimiminen

 

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva teknillinen koulutus (AMK/DI)

- Työkokemusta suunnittelu-, projekti-, kunnossapito-, laadunvarmistus- tai NDT-tarkastajan tehtävistä

 

Eduksi katsomme hitsaajan taustan sekä työturvallisuus-, tulityö- sekä ensiapukoulutukset.

 

Muuta tietoa

Aloitus: Sopimuksen mukaan

Kesto: 12kk

Sijainti: Kilpilahti, Porvoo

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Neste Engineering Solutions Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen krn01@academicwork.fi. Paikkaa voi hakea täältä: https://jobs.academicwork.fi/annons/qcvalvoja-porvoon-kilpilahteen/15030962.

 

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

 

Yrityskuvaus

Neste Engineering Solutions Oy on vaativien teknologia-, suunnittelu- ja projektijohtopalveluiden ja ratkaisujen toimittaja laajalle joukolle öljy- ja kaasu-, kemianteollisuuden sekä biotekniikan alan yrityksiä. Työpaikan toimitilat sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Kilpilahdessa, Porvoossa (noin puolen tunnin automatkan päässä Helsingistä). Tämä Pohjoismaissa suureksi kasvanut yritys pyrkiikin tulevaisuudessa laajentamaan toimintaansa globaaleilla markkinoilla ja tarvitsee alan tulevia huippuosaajia mukaan matkalle kohti menestystä.

Company:
GAC Finland
Job description:

Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen
Haettu tausta: Valmistunut - muutama vuosi työelämässä
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
Sijainti: Merituulentie 424, 48310 Kotka
Haku-DL: 2.9.2019

GAC is a global provider of integrated shipping, logistics and marine services. Emphasising world-class performance, a long-term approach, innovation, ethics and a strong human touch, GAC delivers a flexible and value-adding portfolio to help customers achieve their strategic goals. Established since 1956, the privately-owned Group employs over 9,000 people in more than 300 offices worldwide.

GAC Finland etsii joukkoonsa Kotkaan reippaan työskentelytyylin omaavaa, motivoitunutta Laivanselvittäjää! Tässä monipuolisessa roolissa toimit asiakasvarustamoiden
paikallisena kumppanina. Vastaat alusten tulo- ja lähtöselvityksistä sisältäen mm. tarvittavien asiakirjojen täyttämisen ja asioinnin eri viranomaisten kanssa ja autat järjestämään alusten tarvitsemia palveluita niiden satamavierailuiden ajaksi (esim. miehistön vaihto, lääkäri, laitekorjaukset ja muonitus). Pidät tiiviisti yhteyttä kansainvälisiin varustamoihin ja sidosryhmiin sekä seuraat laivojen liikennöintiä. Tämän lisäksi laadit laskuja, toimitat vientiasiakirjoja sekä huolehdit tietojärjestelmän päivityksistä. Teet töitä osana pientä ja tehokasta kolmen hengen tiimiä, jossa kokeneet kollegat tarjoavat hyvän tuen perehtymisellesi. Tehtävässä toimit kansainvälisessä ympäristössä, joten tarvitset työssäsi sujuvaa englannin osaamista. Sillä työ sisältää myös päivystysvuoroja, sinun tulisi olla ajoittain valmis työskentelemään myös toimistoaikojen ulkopuolella. Tehtävä soveltuu erinomaisesti uransa alkupuolella olevalle tekijälle, jolla on motivaatiota kasvaa alan asiantuntijaksi.

Hakijalta odotetaan:
- Soveltuvaa koulutusta (kaupallinen, tekninen, logistiikka tai merenkulkuala)
- B-ajokorttia
- Vahvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Mahdollisuutta työskennellä ajoittain normaalien toimistoaikojen ulkopuolella (työssä on kiertävä päivystysvuoro)

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aikaisempi kokemus laivanselvityksestä tai muuten merenkulkualalta
- Aikaisempi kokemus kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä
- Muu kielitaito

Tarjoamme sinulle:
- Haastavan ja monipuolisen työtehtävän
- Aidosti kansainvälisen työympäristön
- Erinomaisen mahdollisuuden päästä oppimaan merenkulkualasta

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritteesi, sekä CV:si viimeistään 2.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/gac-finland-oy-laivanselvittaja-ship-agent-8-2019 . Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

GAC Finland Oy:stä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.gac.com/gac-worldwide/europe/finland/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme GAC Finland Oy:n palvelukseen.

Job title:
Company:
Delfoi
Job description:

Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Työaika: Täysipäiväinen
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian
Sijainti: Vänrikinkuja 2, FI-02600 Espoo
Haku-DL:1.9.2019

Delfoi toimittaa valmistavalle teollisuudelle sekä palvelu- ja terveydenhuoltosektorille suunnitteluratkaisuja ja -palveluja, joilla organisaatiot ja yritykset voivat parantaa kilpailukykyään ja kannattavuuttaan tehostamalla tuotteen valmistus- ja toimitusprosessia sekä nopeuttamalla uuden tuotteen pääsyä markkinoille. Asiakkaitamme ovat teollisuudessa mm. ABB, Fazer, Valio, Valmet ja terveydenhuollossa mm. HUS, Varsinaissuomen Sairaanhoitopiiri, TAYS, OYS ja Järvenpään kaupunki. Sovit riveihimme, jos olet valmis tarttumaan asiakkaidemme meille heittämään haasteeseen: nopeammin, edullisemmin ja tehokkaammin!

Delfoi etsii nyt Espoon toimistolle tarkkaa ja kehittymishaluista Analyytikkoa osaksi kokenutta ja osaavaa konsultointiryhmäänsä! Tässä tiimissä työskentelet asiakkaiden simulointi- ja toiminnankehitysprojekteissa esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhuollon, teollisuuden ja logistiikan sektoreilla.

Analyytikkona osallistut asiakasprojekteihin osana projektitiimiä. Tärkeimpänä työtehtävänäsi on analyysityö, mikä pitää sisällään esimerkiksi nykytila- ja prosessianalyysejä sekä laajojen datamassojen käsittelyä. Tuotat myös raportteja ja osallistut asiakastyöhön esimerkiksi presentoimalla analyysiä ja tuloksia. Toivomme siis sinun olevan sujuva Excelin käyttäjä sekä osaat kiteyttää ja selkeyttää asiat raportoitavaan muotoon.

Etsimämme henkilö on tarkka ja matemaattinen henkilö työssään, joka ei kuitenkaan pelkää kokeilla uutta ja tuoda ideoitaan esille. Olet osana tiivistä tiimiämme sekä toimit myös luontevasti asiakkaiden parissa. Voit olla valmistunut tai valmistumassa oleva tai sinulla voi olla jo työkokemusta vastaavista tehtävistä (0 – 2 vuotta). Delfoi tarjoaa mahdollisuuden päättötyön tekemiseen töiden ohessa. Koulutustaustaltasi voit olla esimerkiksi olla automaatio- ja systeemitekniikan, kone- tai tuotantotekniikan, tietotekniikan tai tuotantotalouden insinööri tai diplomi-insinööri. Työhön sisältyy myös matkustamista Suomen sisällä.

Hakijalta odotetaan:
- Relevantteja korkeakouluopintoja
- Erinomaisia Excel-taitoja ja taitoa käsitellä laajoja datamassoja
- Analyyttistä ja tarkkaa työskentelyotetta
- Hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä luontevaa presentoimista
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kokemus simuloinnista tai optimoinnista (esimerkiksi opintojen kautta)
- Työkokemusta logistiikan, tuotannon tai sote-prosessien parista tai jo kertynyt kokemus analyysityöstä

Tarjoamme sinulle:
- Paikan kasvussa olevassa edelläkävijäyrityksessä, jossa tarjoamme pitkäaikaisen ja nousujohteisen uran hyville tekijöille
- Tehtävän monipuolisten ja kiinnostavien asiakasprojektien parissa - pääset näkemään laajasti ja vaihtelevasti erilaisia projekteja
- Matalahierarkkisen työympäristön, jossa on joustava työkulttuuri ja etätyömahdollisuus

Oletko sinä etsimämme henkilö? Lähetä CV:si ja hakemuskirjeesi PDF-muodossa viimeistään sunnuntaina 1.9.2019 osoitteessa: https://apply.atalent.fi/delfoi-analyytikko-8-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.
Delfoista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.delfoi.com/fi/ ja tästä pääset suoraan yhteen Delfoin referenssiin: Delfoin refenssicase. Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (+358407508821, jenni.tontti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Delfoin palvelukseen.

Company:
Danske Bank A/S
Job description:

Oletko positiivinen tiimipelaaja ja haluat olla mukana luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia Danske Bankin yritysasiakkaille? Haluatko työskennellä hyvän työporukan kanssa, sekä saada vankan osaamisen yritysten tukemisesta? Etsikö työharjoittelupaikkaa esimerkiksi ammatti- tai ammattikorkeakouluopintoihisi liittyen?

Haemme Junior Operations Officer -työharjoittelijaksi asiakaspalveluhenkistä pankkiammattilaista, tai sellaiseksi haluavaa, tekemään yritysasiakkaiden pankkiasioinnista helppoa.

Tavoitteena erinomaiset asiakaskokemukset

Maksuliikepalvelut-tiimi on osa Customer care -yksikköä. Tarjoamme yritysasiakkaille ratkaisuja kaikissa maksuliikeasioissa, joten työ koostuu pääsääntöisesti asiakaspalvelutehtävistä, myynnistä sekä myynnin tukitehtävistä. Kartoitamme lisäksi asiakkaidemme sijoitus- ja rahoitustarpeita, pyrkien antamaan lisäarvoa asiakkaillemme jokaisessa kohtaamisessa. Olemme aktiivisia ja otamme usein yhteyttä asiakkaisiin proaktiivisesti. Asiakastyytyväisyys on aina ykköstavoitteemme. 
Haluamme antaa asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja laadukasta palvelua puheluiden, viestien ja chat-palvelun avulla. Tässä tehtävässä pääset nopeasti kehittymään ja oppimaan uutta, sekä hyödyntämään erinomaisia asiakaspalvelu- ja kommunikaatiotaitojasi. Tehtävä tarjoaa mielenkiintoisen ja nopeatempoisen työn. Tueksi saat innostuneet ja ammattitaitoiset työkaverit.

Tarjoamme sinulle

Olemme yksi Suomen suurimmista finanssialan työnantajista – meillä opit jatkuvasti uutta ja sinua kannustetaan kehittymään ja kehittämään osaamistasi koko ajan.  Tarjoamme sinulle huipputiimin ympärillesi, kattavan koulutuksen tehtävääsi sekä mahdollisuuden oppia paljon uutta. Meille on tärkeää, että toimimme suoraselkäisesti, niin asiakkaita kuin kollegoitamme arvostaen. Tarjoamme sinulle siis ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä dynaamiseen ja moderniin työympäristöön, missä keskitymme erinomaisiin asiakaskokemuksiin ja työntekijöiden kehittämiseen!

Toivomme sinulta

  • Aktiivisuutta ja joustavuutta
  • Oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä. Arvostamme erityisesti positiivista asennetta ja hyvää otetta tekemiseen
  • Halua työskennellä mielellään erilaisten ihmisten kanssa
  • Halun kehittää prosessejamme entistä paremmiksi
  • Tehokkuutta myös paineen alla ja että olet tarkka työsi laadusta
  • Käytät työssä päivittäin englantia. Ruotsin kielen taito katsotaan suureksi eduksi.

Kiinnostuitko? Hae tehtävään nyt. Käymme hakemuksia läpi ja aloitamme haastatteluita jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Oili Tikkanen 050 521 5946 (lomalla  12.8.-3.9) tai Marjo Leppälammi, 040 760 4525

Lähetä hakemus ja CV viimeistään 30.8.2019 tämän linkin kautta: https://www.danskebank.fi/fi-fi/tietoa-danske-bankista/Tyojaura/Tyopaika...

Danske Bank on pohjoismainen pankki, jolla on vahvat paikalliset juuret ja siltoja muualle maailmaan. Yli 145 vuoden ajan olemme auttaneet ihmisiä ja yrityksiä Pohjoismaissa toteuttamaan tavoitteensa. Danske Bankilla on yli 19 000 työntekijää 16 maassa ympäri maailmaa, ja he palvelevat 3,4 miljoonaa henkilö-, yritys- ja laitosasiakastamme. Pankkipalvelujen lisäksi tarjoamme myös henkivakuutuksia ja eläkepalveluita, kiinnelainoja, varainhoitoa sekä kiinteistö- ja leasingpalveluita.

Company:
Yleiselektroniikka
Job description:

Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: valmistunut - relevanttia työkokemusta
Työaika: 38h/vk
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
Sijainti: Luomannotko 6, 02200 Espoo
Haku-DL: 2.9.2019

Yleiselektroniikka Oyj/ YE International on Suomen merkittävin komponentti- ja tuotantolaitetoimittaja vaativiin elektroniikka- ja tietoliikennekohteisiin. Konsernissa viidessä yhtiössä Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa työskentelee 220 henkilöä. Muutos ja mukautuminen on ollut yrityksemme DNA:ssa perustamisestamme vuodesta 1969 asti. Jo silloin aloimme myymään ajan huipputekniikkaa, eli radioputkia ja osia stereoihin. Maailma on muuttunut ja niin mekin, joka päivä. Tänä päivänä tuotevalikoimaamme kuuluu n. miljoona eri komponenttia ja laitetta.

Haemme Chief Digital Officeria uuteen vastuulliseen tehtävään johtamaan Yleiselektroniikka Oyj:n digitaalista liiketoimintaa ja siihen liittyvää murrosta kokonaisvaltaisesti. Sijoitut tehtävässä johtoryhmäämme vastaamaan strategisella otteella konsernimme seitsemän maayhtiön digitaalisesta kehityksestä ja toimit IT-puolen työntekijöidemme esimiehenä. Tavoitteenasi on kehittää ja tukea organisaatiomme myynnin, markkinoinnin ja IT:n prosesseja, jotta tiedonkulku, integraatio ja automaatio kanavoituvat lopulta tehokkaammaksi myynniksi ja asiakkaan lisäarvoksi. Pöydällesi asettuvat esimerkiksi verkkoliiketoiminnan jatkokehitys, tuotevalikoiman laajentaminen, tilaus- ja toimitusprosessien kehittäminen sekä CRM-järjestelmän käyttöönotto ja seuranta.

Odotamme sinulta kokemusta ja osaamista digitaalisesta liiketoiminnasta, kanavista ja teknologiahankkeista. Taustasi kautta ymmärrät, miten uusi teknologia, analytiikka ja digitaaliset ratkaisut voivat muuttaa ja parantaa yrityksen toimintaa. Näet teknologiahankkeet sekä taloudelliselta että teknilliseltä kulmalta, sillä olet ollut mukana yrityksen digitaalisissa projekteissa, kuten verkkokaupan kehittämisessä, digimarkkinoinnissa tai järjestelmäprojekteissa. Suhtaudut työhön toteuttavalla ja ratkaisukeskeisellä otteella, etkä tyydy vain osoittamaan haasteita. Johtamistavassasi näkyvät muiden osallistamisen ja innostamisen lisäksi oman tekemisen merkitys. Emme edellytä, että olet aiemmin toiminut vastaavassa roolissa tai muissa ylimmissä johtotehtävissä, sillä arvostamme projekteihin osallistumista käytännön tasolla. Et jää tehtävässä yksin, sillä tarjoamme sinulle kattavasti perehdytystä ja ohjeistusta, jotta pääset tehtävässä tehokkaasti alkuun. Näin ollen tämä positio voi hyvin olla merkittävä edistysaskel urallasi vastuullisempaan rooliin. Näemme eduksi, mikäli sinulla on kokemusta ohjelmoinnista, tietokannoista tai palvelinylläpidosta.

Tehtävä tarjoaa vapautta, vastuuta ja haastetta pitkän historian omaavassa ja kasvavassa kansainvälisessä pörssiyrityksessä. Emme ole jumiutuneet aloillemme kehityksen edetessä, vaan pyrimme jatkuvasti uudistumaan ja pysymään ajan hermolla teknologian kehittyessä. Tässä uudessa tehtävässä pääset aidosti vaikuttamaan suuntaamme, johtamaan ja luomaan uutta liiketoimintamme digitalisaatiossa. Meillä ei ole turhaa byrokratiaa hidastamassa toimintaasi, vaan strategiamme mukaisesti keskitymme ja tarjoamme resursseja digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen varmistamiseksi.

Hakijalta odotetaan:
- Kokemusta yrityksen digitaalisesta liiketoiminnasta, kuten järjestelmähankkeista- ja integraatioista, verkkokaupan kehittämisestä tai ohjelmistokehitysympäristössä työskentelystä
- Teknistä osaamista verkkokauppajärjestelmien ja digitaalisten kanavien parista
- Strategista ja taloudellista lähestymistapaa tavoitteita ja hankkeita kohtaan
- Kiinnostusta uuden teknologian tuomia mahdollisuuksia kohtaan
- Johtamistaitoja ja toteuttavaa “hands-on” suhtautumista työhön

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Ohjelmointi-, tietokanta- ja palvelinylläpitokokemus
- Aiempi esimieskokemus

Mikäli kiinnostuit ja koet sopivasi CDO:n tehtävään Yleiselektroniikalle, lähetä CV:si ja hakemuksesi viimeistään 2.9.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/yleiselektroniikka-chief-digital-officer-8-2019 Mainitsethan hakemuskirjeessäsi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloitusajankohdan.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Yleiselektroniikan palvelukseen.

Käy tutustumassa Yleiselektroniikkaan tarkemmin osoitteessa https://www.yeint.fi. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Mikko Lahti (mikko.lahti(at)atalent.fi, +358 400 495 946).

Company:
Academic Work/ Pohjola Rakennus Oy Suomi
Job description:

Oletko rakennusalan opiskelija ja etsit mahdollisuutta päästä kerryttämään arvokasta kokemusta työmaainsinöörin tehtävistä koulun ohella? Me etsimme nyt osa-aikaista työmaainsinööriharjoittelijaa Espooseen! Mikäli sinulta löytyy jo hieman aikaisempaa työkokemusta alalta ja olet innokas oppimaan lisää sekä kehittymään rakennusalan huipuksi, saatat olla etsimämme henkilö!

Kuvaus
Tässä tehtävässä tulet työskentelemään työmaainsinööriharjoittelijana Pohjola Rakennus Oy Suomen Espoon kerrostalotyömaalla, kohde on uudisrakennustyömaa. Tämä positio tarjoaa mahdollisuuden kerryttää arvokasta kokemusta työmaainsinöörin tehtävistä ja pääset seuraamaan kokeneiden ja kannustavien mestareiden ohjeistuksessa erilaisia tehtäviä. Kokemuksen karttuessa sinulla on mahdollisuus saada enemmän vastuuta ja kasvaa työnjohdon tehtäviin.

Tarjoamme
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä:https://www2.academicwork.fi/tyonhakijoille/osa-aikatyo.

Työtehtävä

Pääasiassa toimit vastaavan mestarin työparina. Työnkuvasi on monipuolinen ja tehtäviisi kuuluu esimerkiksi perussuunnitelmien läpikäynti ja seuranta, työvaiheiden aikataulujen tekeminen sekä työmaahankintojen avustaminen

Etsimällämme henkilöllä on

Ideaalihakijamme on rakennusalan insinööriopiskelija, joka on esimerkiksi opintojensa puolivälissä tai loppuvaiheessa. Sinulla tulisi olla hieman aikaisempaa työkokemusta rakennusalalta, esimerkiksi harjoittelusta tai kesätöistä. Omaat hyvät yhteistyötaidot ja sinulla on jatkuva halu oppia lisää sekä intoa kehittyä ja kasvaa Pohjola Rakennuksella tulevaisuuden rakennusalan huipputekijäksi! Sinulla ei mene sormi suuhun ongelmien edessä vaan tartut rohkeasti toimeen ja uskallat kysyä. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä kommunikaatiotaitoja suomeksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuvat rakennusalan opinnot
- Aikaisempaa työkokemusta rakennusalan tehtävistä (esim. harjoittelu tai kesätyö)
- Oppimishaluinen, aktiivinen ja asioihin tarttuva työote sekä hyvät vuorovaikutustaidot
- Sujuva suomen kielen taito
- Hyvät MS Office-taidot

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian

Kesto: 15.8.2020 asti. Aloituksesta osa-aikainen (2pvä/vko) koulun ohella ja kesällä kokoaikainen.

Sijainti: Espoo, Niittykumpu

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Pohjola Rakennus Oy Suomi puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille: krn01@academicwork.fi.

Hae tehtävää Academic Workin kotisivujen kautta: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/tyomaainsinooriharjoittel...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Pohjola Rakennus Oy Suomi on hyvien naapurustojen rakentaja. Vuonna 1989 perustetulla perheyrityksellä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella, Turussa, Oulussa, Jyväskylässä ja Kuopiossa. Yhtiö koostuu omasta maanhankinnasta, hankekehityksestä ja kerrostalotuotannosta. Olemme rakentaneet jo yli 12 000 kotia, jotka sijaitsevat hyvillä paikoilla, ja joiden pohjaratkaisut suunnitellaan ammattitaidolla. Pohjola Rakennus Oy Suomessa työskentelee noin 250 henkilöä.

Company:
Academic Work
Job description:

Etsimme nyt osa-aikaista myyntikoordinaattoria asiakasyrityksellemme Orbion Consultingille tietoliikenneverkkojen kuuluvuusongelmien ratkaisujen pariin. Mikäli haluat kehittyä myyjänä uniikilla toimialalla, et pelkää epäonnistumisia ja omaat sisäisen palon asiakastyössä toimimiseen, on myyntikoordinaattorin paikka sinua varten. Mikäli kiinnostuit, lue alta lisää ja hae tehtävään jo tänään!

Kuvaus

Myyntikoordinaattorina tarkoituksesi on kartoittaa ja prospektoida potentiaalisia asiakkaita ja myydä heille kuuluvuuskartoituksia ja -ratkaisuja. Asiakkaisiin kuuluu siten esimerkiksi rakennusliikkeitä, kiinteistöyhtiöitä ja -sijoittajia sekä teleoperaattoreita. Käytännössä pyrit tarjoamaan asiakkaille kuuluvuusmittauksia, ja sitä kautta hakemaan ratkaisuja asiakkailla ilmeneviin ongelmiin. Työaika keskittyy arkisin kello 8–16 välille, ja osa työstä on mahdollista suorittaa myös kotoa käsin. Työympäristöösi kuuluu mm. suunnittelijoita, rakennuttajia, myyjiä sekä muita sidosryhmiä.

Tarjoamme:
- Joustavat työajat
- Mahdollisuuden etätyöhön (esim. viikossa 1 päivä toimistolla, 1 päivä kotona)
- Uniikin toimialan
- Mahdollisuuden edetä yrityksen sisällä ja laajentaa tehtävänkuvaa oman motivoituneisuuden ja kehittymisen mukaisesti

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä: https://www2.academicwork.fi/tyonhakijoille/osa-aikatyo.

Työtehtävät

- Noin 30% kylmäsoittelua
- Noin 70% prospektointia ja muuta taustatyötä, sekä liidien läpikäyntiä ja palaverien sopimista
- Oman kehityksen mukaan mahdollista osallistua myös asiakastapaamisiin

Etsimällämme henkilöllä on

Tehtävä sopii sinulle, joka haluat kehittyä myyjänä haastavalla toimialalla ja uskallat ottaa myös asiakkaiden kielteisiä päätöksiä vastaan. Tehtävässä menestyminen edellyttää siis positiivista, aktiivista ja lannistumatonta asennetta, hyviä vuorovaikutustaitoja, sekä jonkin verran ymmärrystä rakennusalasta ja/tai radioverkoista.

Tehtävään ei edellytetä aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, mutta aikaisempi kokemus asiakkaiden kontaktoimisesta puhelimitse katsotaan toki eduksi. Etsimällämme henkilöllä on siten:

- Hyvät vuorovaikutustaidot
- Ymmärrystä rakennusalasta
- Positiivinen ja lannistumaton asenne
- Sujuva suomen kielen taito
- Hyvät Office-taidot

Eduksi katsomme myös englannin osaamisen, muun teknisen osaamisen sekä mahdollisen toimialatuntemuksen.

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian
Kesto: 12 kk, 7,5–22,5 tuntia viikossa
Sijainti: Äyrite 16, 01510 Vantaa
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Orbion Consultingin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille (krs03@academicwork.fi).

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Orbion Consulting (http://www.orbionconsulting.fi/tietoa-meista/) on pohjoismainen huippuosaaja. Orbion Consulting on luotettava kumppani kaikissa tietoliikenneverkkojen, verkotetun infrastruktuurin ja langattomien radioverkkojen rakentamiseen ja käyttöön liittyvissä asioissa.

Job title:
Company:
Nokia Technologies Oy
Job description:

Looking for

We at Studentwork are looking for Legal Trainee to our client Nokia Technologies. The role starts as soon as possible. This position is a part-time and 6 months fixed-term employment.

As a Legal Trainee you will be part of Nokia’s Trainee program at the technology team. We are looking for a candidate who has previous experience with working in a legal environment, a genuine interest in technology and an urge to learn more about the industry. Studies in the area of intellectual property rights are expected and software engineering or similar studies are appreciated but not mandatory.

The program currently spans over the areas of Law, Finance and Data Science/Economics. By default, the positions are part-time during the term and full-time during study breaks. The contract duration is 6 months.

The main responsibilities are

-working in the Licensing Operations team
-assisting Nokia professionals in various legal and contractual matters, such as non-disclosure agreements, different types of license agreements, consultancy agreements and open source software
-other similar tasks relating also to privacy compliance contract management and audit programs

We want from you

-Close to graduating or, as minimum, at least halfway through your studies, within Law, Finance or Data Science/ Economics/ Industrial Engineering and Management
-Strong and positive interpersonal skills and a proactive and diligent approach to accomplishing tasks
-Excellent communication skills
-Strong initiative, analytical skills and the ability to develop creative solutions
-Ability to maintain a high degree of confidentiality and tact
-Flexible attitude and fast learning skills
-Fluent spoken and written English

Nokia offers

-an excellent opportunity to develop your professional skills
-experience from a wide range of projects and tasks, in cooperation with our top-notch professionals
-international working environment
-supportive team who makes sure you have some fun along the way as well

Apply now!

If you think you are the perfect person to fill this position, please send your CV and application letter as soon as possible via link below! The last day to apply is 31.8.2019. If you have any questions about the position, feel free to contact Senior Consultant Manager Hanni Lehmusvirta (hanni.lehmusvirta@studentwork.com).

Apply here: https://www.studentwork.fi/job?id=101565

Company:
Academic Work / Edenred Finland Oy
Job description:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Haemme kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille osa-aikaiseen tehtävään Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun. Emme edellytä sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta, sillä keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla! Työtehtävä on osa-aikainen (vähintään 7,5 h/kk) ja tarpeen mukaan töihin kutsuttava eli sopii joustavuutensa ansiosta erinomaisesti esimerkiksi opintojen ohelle.

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Asiakaslähtöinen ja energinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Osa-aikainen, tarpeen mukaan töihin kutsuttava (vähintään 7,5 h /kk)

Aloitus: 23.9.2019 alkaen

Kesto: 12kk

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae tehtävää kotisivujemme kautta osoitteessa https://jobs.academicwork.fi/annons/osaaikaisia-customer-care-specialist...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Company:
Edenred Finland Oy / Academic Work
Job description:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Etsimme nyt kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
- Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Kokoaikainen, työajat arkisin klo 8-17 välillä

Aloitus: 23.9.2019. alkaen

Kesto: 28.2.2020 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus keskustella jatkosta osa-aikaisena

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae paikkaa kotisivujemme kautta osoitteessa: https://jobs.academicwork.fi/annons/kokoaikaisia-customer-care-specialis...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Pages

Subscribe to Technology