Skip to content Skip to navigation

Tourism

Company:
LänsiAuto Oy
Job description:

Olemme avaamassa Herttoniemen uusitun toimistomme yhteyteen Call Centeriä ja etsimme nyt myynnin tueksi innokasta ja toimeen tarttuvaa Call Center-työntekijää.

Call Centerin Outbound-työntekijänä olet avainasemassa asiakaskontakteissamme ja teet aktiivista yhteistyötä automyynnin sekä huollon ammattilaisten kanssa. Työssä avautuu mahdollisuus päästä keskeiseen rooliin yhtiön asiakaspalvelutoiminnoissa puhelintyön kautta.

Outbound-työntekijänä keskeisimpiin työtehtäviisi kuuluu:

  • Aktiivinen yhteydenpito olemassa oleviin asiakkaisiin sekä uusasiakashankinta erilaisia kanavia hyödyntäen
  • Myynti- ja huoltoliidien hankkiminen puhelintyön kautta sekä koordinointi eteenpäin
  • Markkinointiaktiviteettien tukeminen

Tehtävä sopii myös esim. opiskelijalle, koska työtä on tarvittaessa mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti.

Odotamme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta tai soveltuvia esim. kaupallisia opintoja
  • kokemusta myynti- ja/tai asiakaspalvelutehtävistä; kokemus puhelintyöstä on iso etu
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa niin suullisesti kuin kirjallisesti

Arvostamme myynnillistä ja tehokasta otetta työn tekemisessä, asiakaslähtöisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä innokkuutta tulokselliseen asiakaspalvelutyöhön. Autotietämys ja kokemus autoalalta katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätön – riittää, että olet kiinnostunut autojen parissa työskentelemisestä ja haluat oppia niistä lisää.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn dynaamisessa yrityskulttuurissa, kasvavan ja kannattavan konsernin palveluksessa. Tehtävässä työskentelet pääkonttorillamme Herttoniemestä, minne kesällä valmistui täysin uudistuneet ja modernit työtilat konsernipalveluissamme työskenteleville noin 60 henkilölle. Saat mahdollisuuden työskennellä ja kehittyä rautaisista alan ammattilaisista koostuvan työyhteisön kanssa.  Palkkaus muodostuu kiinteästä pohjapalkasta ja suoritukseen perustuvasta provisiosta.

Lisätietoa tehtävästä antaa mahdollinen uusi esimiehesi Aulikki Hahl, puh. 040 570 7087, tiistaina 17.9. klo 14-15 ja perjantaina 20.9. klo 14-15.

Kiinnostuitko? Hae jättämällä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.9.2019. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti, sillä tehtävä täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä!

Company:
Studentwork/Europark Finland Oy
Job description:

Etsitkö esimerkiksi opintojen ohelle työpaikkaa, jossa pääset kerryttämään asiakaspalveluosaamistasi? Jos vastasit kyllä, voit olla etsimämme asiakasneuvoja!

EuroPark on vakavarainen yritys ja sen toiminnan perusta on innovatiivinen ajattelu ja ratkaisut, jotka takaavat asiakkaille, kohteiden omistajille ja yhteistyökumppaneille jatkuvan pysäköintipalveluiden kehittämisen ja tehokkaan pysäköintihallien operoinnin.

Tarjoamme asiakkaillemme helppoa ja asiakasystävällistä pysäköintiä. Meillä on Helsingin keskustassa useita pysäköintihalleja, pysäköintitalo Helsinki-Vantaan lentokentällä ja Autopay-kohteet Helsingissä, Joensuussa ja Rovaniemellä. Kohteisiin ajaminen on helppoa. Hallit ovat siistejä, valoisia ja turvallisia. Toimintaamme sisältyy myös muita palveluja – esimerkiksi autopesu, renkaiden vaihto ja varjoparkki.
https://europark.fi

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme nyt asiakkaallemme EuroPark Finland Oy:lle asiakasneuvojaa osa-aikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsinkiin. Kyseessä on suorarekrytointitoimeksianto, joten työllistyt suoraan EuroParkille.

Asiakasneuvojan tehtävässä työskentelet Helsingin keskustassa sijaitsevissa EuroParkin pysäköintihalleissa ilta- ja viikonloppupainotteisesti. Työt sijoittuvat arkisin klo 15:45-22:00, lauantaisin klo 9:00- 22:00 ja sunnuntaisin klo 9:00-19:00 välisille ajoille. Tehtävänkuvaan kuuluu asiakaspalvelua, kassanhoitoa, siisteyden ylläpitoa, pysäköintijärjestelmän toimivuuden valvontaa ja varmistamista sekä mahdollisten ongelmien selvittelyä.

Pääasialliset työtehtävät

Asiakaspalvelu
Pysäköintijärjestelmän toimivuuden valvonta ja varmistus
Ongelmatilanteiden selvittely

Odotamme sinulta

Iloista palveluasennetta
Vastuuntuntoisuutta ja reippautta
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
B-ajokorttia

Tarjoamme sinulle hienon mahdollisuuden kerryttää asiakaspalvelukokemusta mielekkään ja joustavan työn parissa.

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme nopeasti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 26.9.2019, mutta nopeus on valttia! Huomioithan, ettemme voi vastaanottaa hakemuksia mailitse ja hoidamme asiakaskasyrityksen puolesta kaikki työpaikkaan liittyvät tiedustelut. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Manager Hanni Lehmusvirta.

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!
Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80 % on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Company:
Studentwork Group
Job description:

Etsimme sinua
Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Electroluxille, ongelmanratkaisukykyistä asiakaspalvelijaa maaliskuuhun 2020 asti kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen Helsinkiin. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään Studentworkin kautta.

Pääset osaksi tiimiä, joka palvelee kuluttaja-asiakkaita liittyen Electroluxin tuotteisiin. Työssäsi vastaanotat ja välität huoltopyyntöjä sekä tarjoat tuoteneuvontaa. Lisäksi päivität ohjeita yhteiseen tietopankkiin asiakkaiden yhteydenottojen pohjalta ja avustat asiakkaita tuoterekisteröinnissä. Asiakaspalvelu tapahtuu puhelimitse, sähköpostitse sekä chatissa arkisin klo 8-18 välillä.

Electrolux on maailman johtava kodinkonevalmistaja, joka keskittyy huolellisesti suunniteltuihin innovaatioihin. Se on toiminut vuodesta 1919 ja yrityksen päätoimisto sijaitsee Tukholmassa. Electroluxilla asiakas on jokapäiväisen toiminnan keskiössä, joten ammattimaisesti, iloisesti ja ystävällisesti hoidettu asiakaskohtaaminen on ensiarvoisen tärkeää. Voit tutustua Electroluxiin lisää heidän nettisivuillaan: https://www.electrolux.fi/

Pääasialliset tehtävät

  • Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja chatissa
  • Huoltopyyntöjen käsittely ja välittäminen
  • Yhteisen tietopankin päivittäminen

Odotamme sinulta

  • Aitoa halua tarjota erinomaista palvelua ja ylittää asiakkaan odotukset
  • Sujuvia suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja niin englanniksi kuin suomeksi
  • Loistavia tiimityötaitoja
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja

Tarjoamme sinulle

  • Paikan huipputiimissä
  • Työn kiinnostavassa kansainvälisessä yrityksessä
  • Mahdollisuuden kehittää asiakaspalveluosaamistasi
  • Hyvät etenemismahdollisuudet
  • Kattavan perehdytyksen

Hae tehtävään heti!
Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 26.9.2019, mutta nopeus on valttia! Aloitus tehtävässä on mahdollisimman pian. Huomioithan, ettemme voi vastaanottaa hakemuksia mailitse ja hoidamme asiakaskasyrityksen puolesta kaikki työpaikkaan liittyvät tiedustelut. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Manager Wilma Vilen (wilma.vilen@studentwork.com, 0409402670).

Hakemukset: https://www.studentwork.fi/job?id=103737
 
Lisätietoja Studentworkista
Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!
Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Company:
Spain Internship
Job description:

Our collaborator is a high quality Hotel Resort in Lanzarote, in the Canary Island, Spain. It has been awarded by Trip advisor and it is known as one of the best hotels in Lanzarote. They are customer oriented, therefore customer care and relations are really important for them. Their staff is fun and diligent, making the stay of the customers the best possible.

Positions

BAR AND RESTAURANT
- Serving customers (breakfast, lunch and dinner)
- Preparing drinks and the dining room
- Bar service (the hotel offers an all-inclusive service) so also responsible for the beverage service, both day and night during the hotel opening hours.
- To prepare tables before the opening of the restaurant and check the cleanliness of them.
- To accompany the guests to their table and ensure that they consistently lack nothing
- To prepare and serve beverages
- To collect the glasses and keep the area neat and tidy
- To prepare the room, clean and maintain clean: preparation of tables, dishwashing, stocking refrigerators, coffee makers, machine washing glasses

Requirements:
- Minimum 3 months stay
- Liability and health insurance

Internship hours:
40 hrs / week (split internship schedule)

Conditions:
- 300€ per month
- Accommodation + meals provided

Company:
Spain Internship
Job description:

Our collaborator is a high-quality housing boutique located in Eivissa, Spain. They are working with high-class customers from all over the world, ensuring a satisfying experience when staying in Eivissa.
Within this placement, you will learn how to work in the real estate industry as well as gain experience working with luxury properties.

REQUIREMENTS

- High level of English spoken & written
- Enjoying to travel
- Be extremely organized and punctual- this is crucial
- Good admin skills and people skills and paying attention to details
- Great communication skills
- French or Spanish is a plus
- Knowledge of Ibiza, Mallorca, and Marbella is a plus.

TASKS

YOU WILL DO

- Give back-office support to the Head of Concierge
- Update services, prices, and suppliers in our CRM system
- Revise documentation
- Help to find new suppliers for different destinations
- Research for potential new services in different destinations
- Attend our weekly meeting and report your results
- Assist your clients during their stay if needed and follow up in case of issues

BENEFITS

- 500€/ gross a month
- Working iPhone

Company:
Spain Internship
Job description:

Our collaborator is a luxury rental accommodation in Marbella. Considering it one of the top sunny destinations in Spain, the company believes a great rental should take back to genuine customer service, high-end properties and real locals living next door.

We are looking for a warm welcome, a happy smile, a positive attitude, a pro-active person who is passionate about delivering excellence in guest service.

If you are looking for a unique opportunity to develop your professional skills in hospitality, then this company is your best option.

Responsibilities

- In charge of the guest relation since a reservation is confirmed until the departure.
- Send guests pre-arrival information and assist them with any need/doubts they may have via email, telephone, and WhatsApp.
- Coordinate check-ins at our office or in the house and make sure all information is well delivered and explained.
- In communication with housekeeping/maintenance to control those properties are clean/well prepared when the new guests are coming.
- In charge of keys collection and track the keys report guaranteeing all keys are controlled.
- Follow up daily calls and emails. Provide an answer within 24 hours.
- Responsible for the closing cashier
- Being knowledgeable of information on the properties and surrounding areas

Requirements

- Related studies or previous experience in the hospitality and tourism industry
- High level of English. Spanish intermediate
- Other languages as an asset
- Strong communication skill, pro-active, customer service oriented
- Driving license is essential (for our scooter)
- Professional appearance and manner
- Minimum 3 months internship

Internship benefits
500 € gross per month

Internship hours
40 hours per week changing schedules

Location
Puerto Banús, Marbella

Company:
Kids Factory Oy
Job description:

Harjoittelijahaku syksylle on nyt käynnissä!
Oletko kiinnostunut tapahtumatuotannon tehtävistä ja harjoittelupaikkaa vailla? Kids Factory etsii nyt harjoittelijaa loka-joulukuulle! Harjoittelun kestosta ja aloituksesta voidaan myös neuvotella. Harjoittelijana tulet työskentelemään toimistollamme Helsingin Lauttasaaressa, sekä tapahtumissamme pk-seudulla ja mahdollisesti myös muualla päin Suomea. Työ soveltuu esim. kaupallisen alan tai kulttuurituotannon opiskelijalle.

Kids Factory on Suomen johtava lapsiperhemarkkinointiin erikoistunut yritys. Tuotamme erilaisten palvelu- ja myyntikonseptien lisäksi vuosittain yli 150 erilaista lapsiperhetapahtumaa yhdessä yli 300 lastenalanammattilaisen kanssa.

Harjoittelussa pääset sukeltamaan tapahtumatuotannon syövereihin ja huolehtimaan erilaisista tapahtumien toteutukseen liittyvistä töistä. Tehtäviisi kuuluu mm. tarpeistohankinnat, logistiikan hallinta (varasto, tapahtumakuljetukset), tapahtumamyynnissä avustaminen sekä tapahtumissa työskentely. Tehtäviä on mahdollista räätälöidä oman osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan.

Odotamme sinulta:
- Innostunutta hands on -asennetta: Olet toiminnannainen tai -mies, et pelkää käyttää puhelinta, poraa tai äänentoistolaitteita.
- Tapahtumatuotannon perusasioiden ymmärtämistä.
- Valmiutta työskennellä viikonloppuisin ja perheiden loma-aikoina.
- B-ajokorttia.
- Kiinnostusta perehtyä perhekohderyhmään ja lastenmaailmaan.
- Toimisto-ohjelmien perusosaamista.

Tarjoamme sinulle:
- Mielenkiintoisia, vaihtelevia ja varmasti riittävän haastavia työtehtäviä.
- Onnistumisesi tueksi kokeneen tiimin tuen ja turvan.
- Hauskoja päiviä lasten parissa mitä monipuolisimmissa projekteissa

Harjoitteluajalta maksetaan harjoittelukorvaus, mikäli koululta ei ole mahdollista saada harjoittelutukea.

Kiinnostuitko?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV osoitteella anette.mikander@kidsfactory.fi.

 

Company:
Trainers House Oyj
Job description:

MITEN SINÄ KEHITÄT ITSEÄSI SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma. Työskentelet opintojen ohella markkinoijana mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa ja valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat jo opintojen aikana tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Vuoden mittaiselle polullesi pääset eteenpäin muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella.

 

ODOTAMME SINULTA

 

•            Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa suomalaisissa sekä kielitaidon mukaan mahdollisesti kansainvälisissä asiakkuuksissa.

•            Kommunikaatiotaidot. Olet yhteydessä asiakkaisiin sekä tapaat heitä säännöllisesti.

•            Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.

 

TARJOAMME SINULLE

 

•            Joustavan työajan.

•            Vuoden mittaisen valmennusohjelman.

•            Kiinteän tuntipalkan.

•            Hyvät etenemismahdollisuudet.

•            Mahdollisuuden työskennellä ulkomailla.

 

 

TYÖTEHTÄVÄ

 

Markkinoijana työskentelet toimistollamme Espanjan Torreviejassa. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Trainers’ House Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Työtä tehdään arkisin kello 08.00 – 17.00 välillä kiinteällä tuntipalkalla. Käytät sujuvasti työskentelykielenä suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Hae meille osoitteessa www.rekrytointi.trainershouse.fi. Hakuaikaa on sunnuntaihin 29.9. Kutsumme haastatteluun ja allekirjoitamme työsopimukset välittömästi hyvien tyyppien sattuessa kohdalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Company:
Trainers House Oyj
Job description:

MITEN SINÄ KEHITÄT ITSEÄSI SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma. Työskentelet opintojen ohella markkinoijana mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa ja valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat jo opintojen aikana tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Vuoden mittaiselle polullesi pääset eteenpäin muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella.

 

ODOTAMME SINULTA

 

•            Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa suomalaisissa sekä kielitaidon mukaan mahdollisesti kansainvälisissä asiakkuuksissa.

•            Kommunikaatiotaidot. Olet yhteydessä asiakkaisiin sekä tapaat heitä säännöllisesti.

•            Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.

 

TARJOAMME SINULLE

 

•            Joustavan työajan.

•            Vuoden mittaisen valmennusohjelman.

•            Kiinteän tuntipalkan.

•            Hyvät etenemismahdollisuudet.

•            Mahdollisuuden työskennellä ulkomailla.

 

 

TYÖTEHTÄVÄ

 

Markkinoijana työskentelet Helsingin toimistollamme Salmisaaressa meren rannalla. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Trainers’ House Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Työtä tehdään arkisin kello 08.00 – 17.00 välillä kiinteällä tuntipalkalla. Käytät sujuvasti työskentelykielenä suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Hae meille osoitteessa www.rekrytointi.trainershouse.fi. Hakuaikaa on sunnuntaihin 29.9. Kutsumme haastatteluun ja allekirjoitamme työsopimukset välittömästi hyvien tyyppien sattuessa kohdalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Company:
Academic Work/ Vantaan Tulkkikeskus Oy
Job description:

Asiakasyrityksemme Vantaan Tulkkikeskus Oy etsii nyt lukuisia osa-aikaisia tulkkeja kasvavaan tiimiinsä. Etsimme tulkkeja esimerkiksi vietnamin, ranskan, kiinan ja thain kielille, mutta kurkkaa kielilista kokonaisuudessaan alempaa. Rooli on todella joustava, joten tämä on loistava mahdollisuus esimerkiksi opintojen ohelle tai lisätyöksi!

Kuvaus
Todella joustavat työtunnit, sillä henkilö saa itse valita vastaanottamansa asiakastilaukset
Itsenäisen työn, mutta myös työpaikan, jossa tuetaan tarvittaessa

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

HAE TÄÄLTÄ: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/tulkkeja-paakaupunkiseudu...

Työtehtävä

Tulkkaustyöt asiakkaan tarpeen mukaisesti
Työn yhteydessä tapahtuva asiakaspalvelu
Tässä roolissa saat myös ottaa itse asiakkaalta vastaan tilauksia, joten hyvin hoidetusta tulkkaustyöstä voi johtaa pitkäkin yhteistyö!

Etsimämme kielet ovat:

kurmandzi(syyria)
turkeemi
albania
vietnam
tigrinja
burma
swahili
thai
sorani
viro
portugali
badini
bosnia
bulgaria
ranska
bengali
kiina
kinjaruanda
nepali
tamili
pashtu
punjabi
uiguri
persia/farsi

Etsimällämme henkilöllä on:

Sujuva suomen kielen taito
Sujuva tulkattavan kielen taito
Asiakaspalveluhenkinen ja ratkaisukeskeinen asenne työhön
Hyvät kuuntelutaidot ja sanasto
Tehtävässä nähdään eduksi, mikäli löytyy kokemusta tulkkauksesta sekä sosiaali-, terveys-, tai lakisanaston osaamista.

Muuta tietoa

Aloitus: mahdollisimman pian

Kesto: toistaiseksi voimassa oleva, tarpeen mukaan, 0-20 h/vko

Sijainti: pääkaupunkiseutu

Tehtävään valituille henkilöille tehdään turvallisuusselvitys

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Vantaan Tulkkikeskus Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Vantaan Tulkkikeskus Oy on kolmen ahkeran naisyrittäjän toimesta syntynyt suomalainen perheyritys. Yritys on saanut alkunsa vuonna 2012, jolloin päätimme perustaa rehellisen ja työllistämistä tukevan yrityksen kasvavalle alalle, josta kaikilla perustajilla oli jo kokemusta, niin tulkkaamisesta kuin tulkkikeskuksen hallinnollisesta puolesta. Vuosien varrella olemme haalineet joukkoomme suuren joukon kokeneita ja ennen kaikkea erittäin pidettyjä tulkkeja, joita olemme sitouttaneet hyvällä palkkauksella sekä helposti lähestyttävällä työnantaja-asenteella. Tämä on taannut meille sen, että samat hyvät työntekijät tekevät kauttamme edelleen mieluusti toimeksiantoja luotettavasti ja huolellisesti. Tämä tietysti takaa asiakkaalle aina laadukkaan ja saumattoman tulkkauskokemuksen.

Pages

Subscribe to Tourism