Teknik

Etsimme Hygga Oylle asiakaspalveluhenkistä ja kehittymishaluista IT-alan osaajaa Service Deskiin osa-aikaiseen työhön! Jos työskentely terveydenhuoltoalan palveluiden parissa ja asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkaiseminen saavat sinut syttymään, jätä hakemuksesi jo tänään. Etenemme heti soveltuvan henkilön löydyttyä.

 

Kuvaus

Tässä tehtävässä pääset ratkomaan puhelimitse ja sähköpostitse asiakkaiden ongelmatilanteita ja tukemaan heitä järjestelmän käytössä. Asiakkaat ovat terveydenhuollon työntekijöitä Suomesta ja Ruotsista. Tehtävässä menestyminen vaatii hyviä vuorovaikutus ja viestintätaitoja niin puhelimitse kuin sähköpostitse ja ratkaisukeskeistä työotetta ja nopeutta. Yhtenä keskeisenä työtehtävänäsi on myös dokumentointi ja toimintaohjeiden kirjaaminen.

Kyseessä on uusi rooli, joten pääset mukaan vaikuttamaan valittaviin työtapoihin ja roolin rakentumiseen. Kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan, sinulla on mahdollisuus päästä kasvamaan yrityksen sisällä osana 7 henkistä IT-tiimiä. Tehtävään valittavalta henkilöltä toivotaan oppimishalua ja kiinnostusta järjestelmätestausta kohtaan.

Työvuorot sijoittuvat arkipäiviin 7.15-12.00 ja 15.00-19.00 väliselle ajalla.

 

Tarjoamme

- Mukavat työkaverit ja tiimin tuen

- Mahdollisuuden kasvaa yrityksen sisällä

- Viihtyisän työskentely-ympäristön Helsingin keskustassa

 

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

 

Työtehtävä

- Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse

- Ongelmatilanteiden ratkaiseminen

- Tikettien kirjaaminen ja hoitaminen

- Työohjeiden dokumentaatio

 

Etsimällämme henkilöllä on

- Linuxin hyvä hallinta

- Sujuva suomen, ruotsin ja englannin kielitaito

- Aiemman työkokemuksen, harrastuneisuuden tai opintojen kautta kertynyt osaaminen

- Oppimishaluinen asenne

 

Etsimämme henkilö on:

- Asiakaspalveluhenkinen

- Oma-aloitteinen

- Yhteistyökykyinen

 

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian

Kesto: 5kk, 10-20h viikossa, jatko mahdollinen

Sijainti: Helsinki, keskusta

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Hygga Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille. Academic Workille.

 

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

 

Yrityskuvaus

Hygga Solutions on vuonna 2010 perustettu suomalainen edelläkävijä terveydenhuollon digitaalisissa ratkaisuissa. Ainutlaatuinen yhdistelmä käytännön kliinistä kokemusta ja tietoteknisen, rohkean kehityksen osaamista mahdollistavat kasvualustan yrityksen tulevaisuuden innovaatioille.