Företagsekonomi, Kultur, Hälsovård, Media, Sociala området, Idrott, Teknik, Turism, Övriga

Oletko sinä etsimämme asiakasvastaava, joka rautaisella asiakaspalveluasenteellaan ja terävillä hoksottimillaan pelastaa asiakkaat erilaisista pulmatilanteista? Oletko kiinnostunut ohjelmistokehityksen dynaamisesta maailmasta? Entä työroolista, jossa pääset sekä toimimaan asiakasrajapinnassa että vaikuttamaan vahvasti ohjelmistotuotteen ja palveluprosessien kehittymiseen?

Tässä on tilaisuutesi! Minjon hakee jälleen uutta jäsentä CSI Helsingin monitaitoiseen palvelutiimiin tukemaan asiakkaita CSI-ohjelmiston käytössä. 

ASIAKASVASTAAVAN TEHTÄVÄT. Työskentelet vauhdikkaassa ja asiantuntevassa palvelutiimissä, joka on asiakkaiden viiden tähden luottopakki. Työpäivääsi kuuluu yhteydenpitoa asiakkaisiin, ihmisten auttamista ja CSI-ohjelmiston käyttöopastusta. Nautit vaihtelevasta arjesta eivätkä varma työotteesi ja ystävällinen asenteesi herpaannu kiireessäkään. Järjestelmällisellä ja itseohjautuvalla työotteellasi varmistat, että asiakkaat saavat vastaukset ohjelmiston käyttöön liittyviin kysymyksiinsä.

Tehtävänkuvasi keskiössä ovat:  

- asiakkaiden tukipyyntöjen hoitaminen yhteistyössä muun palvelutiimin sekä CSI:n konsulttien ja tuotekehitystiimin kanssa

- erityisesti toimeksiannon laskutukseen ja suoritusten käsittelyyn liittyvien kysymysten ja ongelmien selvittely

- käyttäjäkokemuksen kehittäminen ja asiakkaiden tyytyväisyyden varmistaminen

- ohjelmiston käyttöohjeistuksen ylläpito ja kehittäminen yhdessä muun tiimin kanssa

- osallistuminen ohjelmiston kehittämiseen, mm. asiakkaiden tuotekehitystoiveiden keräämiseen ja ohjelmistoversioiden laadunvarmistukseen

- kotimaisten ja kansainvälisten asiakkaiden käyttöönotot ja käyttäjäkoulutukset

CSI HELSINKI kehittää ohjelmistoja, jotka helpottavat asiakastoimeksiantojen hallintaa ja laskuttamista asianajo- ja lakiasiaintoimistoissa. CSI on markkinajohtaja Suomessa, mutta lähes 3000 käyttäjän joukkoon mahtuu asiakkaita myös Baltiasta ja Ruotsista. Ohjelmistojen jatkuva kehittäminen sekä yleensäkin jatkuva oppiminen ovat CSI:n toiminnan sydämessä: he haluavat ymmärtää asiakkaidensa erilaisia toimintaympäristöjä ja pitää asiakastyytyväisyyden huipussaan! CSI uskoo yhteistyön voimaan ja vaalii erinomaista työilmapiiriä, joten tässä työyhteisössä kuunnellaan toisia ja tuodaan rohkeasti omat ideat esiin. Päivät täyttyvät monipuolisista työtehtävistä, uuden oppimisesta, hyvistä keskusteluista – ja naurusta. Aika ei siis käy pitkäksi!

Olet CSI:lle unelmien asiakasvastaava, jos 

- olet koulutukseltasi esimerkiksi tradenomi

- sinulla on kokemusta / osaamista myyntireskontran tehtävistä

- tartut omatoimisesti toimeen ja hoidat tehtävät huolellisesti loppuun asti

- pidät asiakaspalvelusta, ja sinulla on kyky luoda henkilökohtainen puheyhteys ihmisiin

- sinulla on hyvät ongelmanratkaisutaidot ja kärsivällinen työote

- saat energiaa muiden auttamisesta ja haluat olla tekemässä arjesta sujuvampaa.

CSI kansainvälistyy vauhdilla ja panostaa etenkin Ruotsin markkinaan, joten on tärkeää, että kommunikoit sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Työsi edellyttää MS Office -ohjelmien osaamista, ja myös muu IT-osaaminen on luonnollisesti eduksi. Jos sinulla sattuu olemaan kokemusta asianajotoimialalta, pääset ehdottomasti paalupaikalle! 

Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen, ja työpaikka sijaitsee Helsingin Sörnäisissä. Rekrytointiprosessista vastaa Minjon Oy.

Innostuitko? Lähetä meille hakemuksesi alla olevan linkin kautta ja höystä se CV:lläsi. Kerro meille myös palkkatoiveesi. Hakuaika tähän tehtävään päättyy 26.07.2020, mutta haethan mahdollisimman pian, sillä haastattelemme hakijoita jo ennen haun päättymispäivää.  Lisätietoja pestistä saat, kun soitat Minjonin Elin Bergmanille +358 40 779 2808

https://ats.talentadore.com/apply/Haussa-Asikasvastaava-CSI-Helsinki-Oy:lle/D4RMv8