Företagsekonomi

Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen 
Haettu tausta: Kokemusta taloushallinnosta
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian
Sijainti: Tynnyrintekijänkatu 1 C, 00580 Helsinki 
Haku-DL: 13.10.2020

Suomen Pakkauskierrätys RINKI Oy on voittoa tavoittelematon, Suomen teollisuuden ja kaupan vuonna 1997 perustama ja omistama palveluyhtiö. Yrityksille tuotamme tehokkaita ja kestäviä ratkaisuja pakkausten tuottajavastuun toteutukseen. Kuluttajille tarjoamme Rinki-ekopisteverkoston pakkausten keräykseen, järjestämme myös lasipakkausjätteen kierrätyksen.
 
Etsimme uutta itsenäistä Taloushallinnon osaajaa liittymään RINKI Oy:n porukkaan! Tehtävässä tuet yrityksen talouspäällikköä ja tärkeimpänä vastuualueenasi ovat myynti- sekä ostoreskontra. Myyntireskontran puoli on pitkälti automatisoitua, joten sen parissa tehtävät liittyvät myyntilaskutuksen seurantaan, myynnin raportointiin ja asiakastietojen ajan tasalla pitämiseen. Ostoreskontrassa pyörii suuri määrä laskuja vuosittain ja vastuullasi on näiden käsittely, tiliöinti ja maksatus. Reskontran lisäksi osallistut sisäiseen raportointiin ja budjetin seurantaan sekä HR:n luontoisetuuksien järjestelyyn, matkalaskujen ja päivärahojen laskentaan sekä palkka-aineiston koostamiseen. Taloushallinnon järjestelmänä on käytössä Visma Netvisor. 

Tehtävässä autat asiakkaita eli tuottajayhteisöjä ja yritysasiakkaita heidän kysymyksissä, kuten myös sisäisesti omaa henkilöstöä. Toivomme sinulta positiivista ja reipasta asennetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin. Monipuolisten taloustehtävien lisäksi hoidat toimistoon liittyviä tehtäviä kuten tarviketilauksia, kokousjärjestelyitä ja vieraiden vastaanottoa. Yritys ja tiimi on pieni, joten on tärkeää, että olet joustava, motivoitunut ja pystyt toimimaan itsenäisesti ja tehokkaasti. Tehtävää on myös mahdollista muokata osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan esimerkiksi uusilla vastuualueilla. Voit siis löytää tehtävästä seuraavan kehitysaskeleesi urasi alkutaipaleelle tai olla jo kokeneempi taloushallinnon tekijä!
 
Hakijalta odotetaan: 
- Relevanttia kaupallista koulutusta (esimerkiksi merkonomin tai tradenomin tutkinto)
- Taloushallinnon kokemusta - Osaamista ja kokemusta osto- ja myyntireskontrasta
- Excel osaamista 
- Numerotarkkuutta ja huolellisuutta, kuten myös kykyä hallita isompia kokonaisuuksia
- Sujuvaa suomen kielen ja perustason englannin kielen osaamista

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kokemus Visma Netvisorin käytöstä (tai muusta Visman järjestelmästä)
- Laajempi kokemus taloushallinnosta esimerkiksi palkanlaskennasta, tilinpäätöksistä, käyttöomaisuuskirjanpidosta tai eri HR:n osa-alueista 

Tarjoamme sinulle:  
- Paikan mielenkiintoisessa yrityksessä, joka toimii merkityksellisellä kentällä vastuullisuus- ja ympäristöasioiden parissa. Kiertotalous on myös erittäin kehittyvä ja kasvava toimiala!
- Monipuolisen tehtäväkentän, jota voit kehittää oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan 
- Kompaktin kokoisen ja kehittyvän organisaation sekä mukavat työkaverit
- Viihtyisät toimitilat Kalasatamassa hyvien kulkuyhteyksien varrella   

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi, sekä CV:si pdf-muodossa viimeistään 13.10.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/suomen-pakkauskierratys-rinki-oy-taloushallinnon-osaaja-10-2020. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Suomen Pakkauskierrätys RINKI Oy:stä voit lukea lisää osoitteessa: ​www.rinkiin.fi​. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (0407508821, jenni.tontti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Suomen Pakkauskierrätys RINKI Oy:n palvelukseen.