Företagsekonomi

Oletko kiinnostunut työskentelemään vastuullisessa asiantuntijan roolissa? Haluatko lähteä rakentamaan kanssamme uutta liiketoiminta-aluetta asuntolainaukseen liittyen? Kuulostaako rento yrityskulttuuri ja monipuolinen työtehtävä alati kehittyvässä yrityksessä kiinnostavalta?

Haemme kuluttajarahoitustiimiimme kokenutta asuntoluototuksen ammattilaista Rahoitusasiantuntijaksi vakituiseen, kokopäiväiseen työsuhteeseen Helsingin toimipisteeseemme.

Työtehtävä:

Rahoitusasiantuntijan työtehtävässä työskentelet asuntolainoihin liittyvän luotonmyöntöprosessin parissa vastaten pankkimateriaalien valmistelusta, sopimus- ja vakuusdokumentaation hallinnasta, lainan noston edellytysten täyttymisestä sekä pankkiraportoinnista. Lisäksi vastaat päivittäisestä, laadukkaasta asiakaspalvelusta ja neuvonnasta kuluttaja-asiakkaillemme. Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa näkemystä ja kokemusta asuntolainatuotteista sekä halukkuutta vaikuttaa ja lähteä rakentamaan uutta liiketoiminta-aluetta, jossa keskitymme erityisiin lainanhakijasegmentteihin.

Odotamme sinulta:

  • vähintään viiden (5) vuoden laaja-alaista työkokemusta luotonmyöntöprosessista asuntoluottojen parissa
  • vahvaa kokemusta sopimus- ja vakuusdokumentaation hallinnasta asuntolainoihin liittyen
  • tehtävään soveltuvaa kaupallisen alan korkeakoulutusta (esim. tradenomi)
  • valmiutta ja halukkuutta kehittää toimintoja ja prosessia
  • itsenäistä päätöksentekokykyä sekä oma-aloitteellisuutta
  • erinomaisia neuvottelu- ja asiakastyöskentelytaitoja sekä kykyä tiimipelaamiseen
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (suullinen ja kirjallinen), ruotsin kielitaito katsotaan eduksi
  • lisäksi arvostamme laajaa maantieteellistä kokemusta asuntolainojen parissa työskentelystä, aiempaa kokemusta esimiestehtävistä sekä vahvaa perintäkaaren tuntemusta

Tarjoamme sinulle:

Me vuorostamme tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä mukaan uuden liiketoiminta-alueen rakentamiseen yhdessä Suomen parhaista työpaikoista. Rahoitusasiantuntijan tehtävässä saat tilaisuuden päästä käyttämään kertynyttä ammattitaitoasi monipuolisessa ja haasteellisessa tehtävässä. Lisäksi pääset kehittämään tuotetta ja vaikuttamaan sen tekemiseen yhdessä johdon kanssa. Näiden ohella saat työskennellä muiden mukavien ja osaavien svealaisten kanssa.

Me Svealla panostamme laajasti myös henkilöstömme hyvinvointiin ja työssä viihtymiseen moninaisin eduin (mm. vapaa-ajan vakuutus, virike- ja lounasetu, tiimipäivät sekä paljon yhteisöllisyyttämme korostavia mukavia tapahtumia). Tarjoamme siis haastavan tehtävän sekä työpaikan, jossa on mukava työskennellä!

Kiinnostuitko?

Hae paikkaa 19.7.2020 mennessä suoraan rekrytointijärjestelmämme kautta osoitteessa https://www.svea.com/fi/fi/tietoa-meista/tyopaikka/ Tehtävä täytetään sopivan henkilön löydettyä. Lisätietoja tehtävästä antavat 10.7.2020 saakka, arkisin klo 9-16

  • liiketoimintajohtaja Teemu Laine p. +358405143547 / teemu.laine@svea.fi
  • maajohtaja Pasi Väre p. +358405500988 / pasi.vare@svea.fi

 

Svea on pohjoismainen toimija – olemme tarjonneet yrityksille rahoitusratkaisuja ja luotonhallinnan, perinnän sekä reskontranhoitoon liittyviä palveluita jo liki 40 vuotta. Kuluttajille tarjoamme erilaisia laina- ja luottotuotteita, autorahoitusta ja maksuratkaisuja, sekä talletustuotteita. Nykyisin toimimme yli kymmenessä Euroopan maassa lähes 2000 hengen voimin, joista 200 työskentelee Suomessa. Perustamme on aina ollut henkilöstölähtöinen tapa tehdä töitä yhdessä, motivaation ja hyvinvoinnin kautta innovaatioihin ja kasvuun tähdäten. Osoituksena tästä olemme pärjänneet hyvin Great Place to Work® -tutkimuksessa, sijoittuen yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista jo yhdeksänä perättäisenä vuotena.