Skip to content Skip to navigation

Heltid

Företag:
Spain Internship
Arbetsbeskrivning:

Our collaborator is the number one private boat company Barcelona! They are providing hands-on sailing experiences with a professional guide creating a unique and unforgettable experience to their clients.

Their main goal is to share with them their love for the sea, nature and sailing while watching the city from the sea, relaxing with the music and with a glass of wine, eating something special with natural tasty and listen the voice of the wind!

This position is a great opportunity for you to gain experience in marketing, customer service and public relations. You would be working in a multicultural team and interacting with international clients on a daily basis.

Your main tasks are going to be:

  • Welcoming the guest when required at the meeting point at the Marina
  • Support management in guest bookings, calls, chat
  • Support the skipper in the on board procedures
  • Support the skipper with the guest needs
  • Handle check out in terms of questionnaire, collect guest feedback from the experience (no money or payment process involved)
  • Manage follow up in terms of social media, collect on line reviews and marketing campaign

Requirements

Fluent in English
Knowledge of Spanish is consider as a plus
Maintain professional attitude

Duration: minimum 4-6 months or more

Remuneration: 200 € per month.

Företag:
Studentwork / Mecaplan Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme sinua
Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Mecaplan Oy:lle, motivoitunutta mekaniikkasuunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen Vantaalle. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään suoraan Mecaplan Oy:lle.

Mekaniikkasuunnittelijana pääset kehittämään osaamistasi monipuolisesti mielenkiintoisten asiakasprojektien parissa. Tehtävä alkaa Mecaplanin perehdytyksellä Vantaalla, jonka jälkeen pääset tekemään töitä osaamistasi vastaavassa asiakasprojektissa. Töitä tehdään asiakkaiden tiloissa ja asiakkuudet sijaitsevat pääkaupunkiseudulla. Pääset osaksi ammattitaitoista tiimiä, jossa tehtävät jaetaan osaamisen ja kokemuksen mukaan. Tällä hetkellä heillä on käynnissä tuotekehitysprojekteja, joissa on mahdollisuus päästä luomaan täysin uutta tai jatkokehittämään olemassa olevia ratkaisuja.

Mecaplan on vuonna 2001 perustettu yritys, joka tarjoaa asiakkailleen tuotekehityksen asiantuntijapalveluita. Asiantuntijoidensa tuoteosaaminen sekä tuotanto- ja valmistusmenetelmien tuntemus auttavat heidän asiakkaita nopeuttamaan tuotekehitysprojekteja, tuotteiden siirtämistä sarjavalmistukseen sekä parantamaan tuotteiden valmistettavuutta. Valmistustekniikoiden monipuolinen tuntemus sekä kotimainen ja kansainvälinen yhteistyöverkosto tukevat tuotekehitystä projektin eri vaiheissa. He toimivat myös tiiviissä yhteistyössä eri tutkimus- ja kehitysorganisaatioiden sekä kone- ja laitetoimittajien kanssa. Lisätietoja yrityksestä: https://mecaplan.fi/

Pääasialliset tehtävät
- Mallinnus
- Ideointi yhdessä tiimin kanssa
- Ongelmanratkaisu
- Dokumentointi

Odotamme sinulta
- Konetekniikan opintoja (AMK tai DI)
- Aikaisempaa suunnittelukokemusta harjoitteluiden ja/tai kesätöiden kautta
- Kokemusta jostakin 3D-suunnitteluohjelmasta
- Halua kehittyä ja kykyä omaksua uutta

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden
- Kerryttää arvokasta työkokemusta haastavissa projekteissa työskennellessäsi teknologiateollisuuden asiakkailla, joihin kuuluu Suomen ja Euroopan merkittävimpiä alan toimijoita
- Kehittää osaamistasi koulutusten ja erilaisten kehitysprojektien kautta
- Henkilökohtaiseen oppimissuunnitelmaan sekä mahdollisuuden vaikuttaa urakehitykseesi
- Kattaviin henkilöstöetuihin, joihin kuuluu muun muassa laajat terveydenhuoltopalvelut
- Motivoituneen ja ammattitaitoisen työyhteisön tukeen
- Yrityskulttuuriin, jossa mutkattomuus, suoraviivaisuus sekä asiakaslähtöisyys ovat toiminannan keskiössä

Hae tehtävään heti!
Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 1.10.2019, mutta nopeus on valttia! Aloitus heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Huomioithan, ettemme voi vastaanottaa hakemuksia mailitse ja hoidamme asiakaskasyrityksen puolesta kaikki työpaikkaan liittyvät tiedustelut. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Manager Wilma Vilen (0409402670, wilma.vilen@studentwork.com).
Hakemukset: https://www.studentwork.fi/job?id=104109

Lisätietoja Studentworkista
Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Företag:
Howden Turbo Fans Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme nyt kokoaikaista suunnitteluinsinööriä asiakasyrityksellemme Howden Turbo Fans Oy:lle Espooseen! Mikäli kansainvälisessä ympäristössä ja kehittyvässä toimenkuvassa työskentely kiinnostaa, lue lisää ja hae paikkaa jo tänään!

KUVAUS

Academic Work etsii kokoaikaista suunnitteluinsinööriä Espooseen!
Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme Howden Turbo Fans.

TYÖTEHTÄVÄ

Tässä tehtävässä tulet työskentelemään monipuolisesti erilaisten teollisten tuotteiden rakenteiden ja kokonaisuuksien parissa. Tehtävissäsi tulet hyödyntämään erityisesti Creo-suunnitteluohjelmaa sekä MS Officea.

Työtehtäviisi kuuluu:
• Tuotemallien ja -ohjeiden käyttö sekä ylläpitäminen
• Projektitiedosto-työkalun käyttö ja kehittäminen
• Asiakirjojen tuottaminen, läpikäyminen sekä pätevyyden tarkistaminen
• Myynnin tukeminen suunnitteluvaiheessa
• Tuotteiden arvoketjun tukeminen aina määrittely- ja valmistustehtävistä tilauksiin ja jälkimarkkinapalveluihin saakka
Tulet työskentelemään tehtävissäsi osana noin 5-6 henkilön tiimiä. Lisäksi toimenkuvaan kuuluu tiivistä yhteistyötä myynnin, hankinnan sekä teknikkojen kanssa. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kasvattaa vastuualueitasi ja kehittää omaa toimenkuvaasi sekä keskustella jatkosta määräaikaisuuden jälkeen.

ETSIMÄLLÄMME HENKILÖLLÄ ON

Etsimällämme henkilöllä on tehtävään soveltuva tekninen korkeakoulutausta, esimerkiksi kone- tai mekaniikkasuunnittelun parista. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää osaamista CAD-ohjelmiston parista sekä vähintään perustetasoista osaamista Creo-suunnitteluohjelmistosta. Lisäksi toivomme, että olet ehtinyt jo kerryttää jonkin verran aikaisempaa työkokemusta suunnittelutehtävien parista.
Edellytämme hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito luetaan eduksesi. Työskentelet tehokkaasti niin osana tiimiä kuin itsenäisestikin, etkä pelkää muuttuvia tilanteita tai paineen alla toimimista.

Etsimällämme henkilöllä on:
• Tehtävään soveltuva korkeakoulutausta (DI/AMK)
• Hyvä osaaminen CAD-ohjelmistosta sekä vähintään perustetasoinen osaaminen Creo-suunnitteluohjelmistosta
• Osaamista MS Office-ohjelmistosta, erityisesti Excelistä
• Yhteistyökykyinen asenne sekä kyky työskennellä myös itsenäisesti
• Kyky ratkaista ongelmia sekä tehdä päätöksiä
• Hyvät kommunikaatiotaidot englanniksi sekä suomeksi
Eduksi katsotaan myös aikaisempi kokemus prosessiteollisuuden tuotteista, vaativista asiakasprojekteista sekä ohjelmoinnista (esim. VBA).
Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

MUUTA:

Aloitus: Sopimuksen mukaan
Työmäärä: Kokoaika
Kesto: 12 kk, jonka aikana mahdollisuus keskustella jatkosta
Hae paikkaa: https://jobs.academicwork.fi/annons/suunnitteluinsinoori-espooseen/15032425
Paikka: Espoo

YRITYSKUVAUS
Howden Turbo Fans toimittaa tuotteita teollisuuden prosessien pariin. Yritys on kuulunut osaksi kansainvälistä Howden Groupia vuodesta 2013 saakka. Heidän toimintaansa Espoossa sisältyy esimerkiksi tuotteiden ja brändin hallintaa, tuotekehitystä ja optimointia, tuotemyyntiä sekä jälkimarkkinointia. Yrityksen toimipiste sijaitsee Espoon Karamalmilla erinomaisten kulkuyhteyksien päässä.

Företag:
LINK Mobility
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Työaika: 38 h/vk
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian
Sijainti: Rajatorpantie 8 A, 01600 Vantaa
Haku-DL: 2.10.2019

LINK Mobility on Euroopan johtava digitaalisen mobiiliviestinnän tarjoaja. Tarjoamme laajan valikoiman innovatiivisia ja skaalautuvia mobiilipalveluita toimialasta riippumatta, luoden arvokasta digitaalista lähentymistä yritysten ja asiakkaiden, sekä alustojen ja käyttäjien välillä. Asiakkaitamme ovat hyvin monipuolisesti eri toimialojen yritykset - suurista johtavista brändeistä aina pienempiin yrityksiin.

Vuonna 2016 toimimme yhdeksässä maassa. Siitä lähtien liikevaihtomme on lähes kolminkertaistunut, ja nykyään toimimme yli 500 LINKkiläisen voimin 18 maassa. Etsimme nyt uusia tiimin jäseniä kasvavaan joukkoomme. LINKkiläiset ovat asiantuntevia, ennakkoluulottomia, uteliaita ja ketteriä joukkuepelaajia, joiden tavoitteena on aina toimittaa parhaita mobiilipalveluja asiakkaillemme.

Haemme (Junior) Account Manageria osaksi LINK Mobilityn Suomen organisaatiota. Tässä tehtävässä pääset vastaamaan koko myyntisyklistä alkaen ensikontaktoinnista aina kauppojen syntymiseen ja pitkäaikaisen asiakassuhteen ylläpitoon asti.

Työtehtäväsi sisältävät muun muassa potentiaalisten yritysasiakkaiden kontaktointia, myyntitapaamisia, tarjousten laatimista ja sopimusneuvotteluja. Ajan myötä asiakasportfoliosi kasvaa ja tulet huolehtimaan omien asiakkuuksiesi ylläpidosta ja lisämyynnin tehtävistä. Tulet saamaan Suomen tiimiltä ja konsernitasolta kattavan perehdytyksen ja edistyneet työkalut tehtäviisi, sillä haluamme tukea kehittymistäsi osaavaksi LINKkiläiseksi osana tuloksellista myyntitiimiämme.

Odotamme, että olet jo päässyt tekemään tavoitteellista myyntityötä kuluttaja- tai yritysasiakkaiden parissa. Vaikka näemme aikaisemman B2B-myyntitaustan eduksesi, tämä tehtävä voi myös olla askeleesi kuluttajamyynnistä yritysmyynnin asiakaspäällikön tehtäviin. Emme edellytä tehtävään tiettyä opintotaustaa, mutta näemme kaupallisen koulutuksen eduksesi. Niin ikään ymmärrys toimialastamme ja digitaalisen mobiiliviestinnän ratkaisuista katsotaan eduksesi. Aiempaa kokemusta tärkeämpää on aktiivinen ja motivoitunut asenne myyntityöhön, halu saavuttaa tuloksia ja halu tuottaa lisäarvoa asiakkaillemme palveluidemme avulla.

LINK Mobilityn (Junior) Account Managerina voit seistä ylpeästi edustamiesi tuotteiden takana, sillä ratkaisumme tunnetaan laadukkaina ja ne tuottavat asiakasyrityksillemme selkeää lisäarvoa. Pääset osaksi matalahierarkista ja rentoa, mutta työhön tavoitteellisesti suhtautuvaa tiimiä. Olemme kansainvälisesti kasvava organisaatio, joten meillä aukeaa etenemismahdollisuuksia sitoutuneille tekijöille niin Suomessa kuin maailmallakin. Tämä onkin erinomainen vaihe liittyä porukkaamme, sillä vuodesta 2016 lähtien olemme laajentaneet yhdeksään uuteen maahan ja tuoteportfoliomme kasvaa ja kehittyy alati vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita.

Hakijalta odotetaan:
-Aiempaa kokemusta B2B- tai B2C-myynnistä
-Itseohjautuvaa asennetta ja motivoitunutta otetta myyntityöhön
-Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:
-Soveltuva koulutustausta esimerkiksi kaupallisten opintojen parista
-Mobiiliviestinnän ja digitaalisten ratkaisujen tekninen ymmärrys
-Aiempi kokemus CRM-järjestelmistä

Mikäli kiinnostuit ja koet soveltuvasi (Junior) Account Managerin tehtävään LINK Mobilitylle, lähetä hakemuskirjeesi, CV:si ja viimeisin opintosuoritteesi viimeistään 2.10.2019 seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/link-mobility-junior-account-manager-9-2019. Mainitsethan hakemuskirjeessäsi myös palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän. Lähetäthän hakemusdokumenttisi PDF-muodossa.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme LINK Mobilityn palvelukseen. LINK Mobilityyn voit tutustua tarkemmin osoitteessa: https://linkmobility.fi/

Tehtävästä, aikataulusta ja hakuprosessista voit kysyä tarkemmin aTalent Recruitingin rekrytointipäällikkö Mikko Lahdelta (+358 400 495 946, mikko.lahti@atalent.fi.)

Företag:
VitalSignum
Arbetsbeskrivning:

Type: Full-time, permanent
Preferred background: Some previous work experience in mobile development (Android / iOS)
Work hours: 37,5 h/week
Starting date: As soon as possible, negotiable
Location: Kuortaneenkatu 2, 00510 Helsinki
Application deadline: October 1st, 2019

VitalSignum Oy develops and provides easy-to-use remote mobile health monitoring solutions and services. Our mission is saving lives by providing everyone with the most reliable, affordable and easy to use mobile monitoring solutions. We are looking to be the most desirable mobile health monitoring solution provider globally. Read more https://www.beat2phone.com/.

VitalSignum is now looking for a Mobile Developer (React Native) to further develop their mobile solution for a medical electrocardiogram (ECG), that enables monitoring a person's heart activity and detects any arrhythmia and changes in heart function in a timely and preventive manner. The product called Beat2Phone is a simple, reliable and easy-to-use device and phone app for people with heart conditions and those who have concerns about their cardiovascular health. VitalSignum is a growing startup company and in this position, you’ll have a great opportunity to make an actual impact on how mobile development will be done at VitalSignum in the future.

In this position, you’ll develop further the user interface of the solution and make improvements to the product based on the test results and customer feedback. You are in charge of the Beat2Phone application maintenance and enhancements. In the future, you’ll also be responsible for the development of the cloud platform. You are a key contributor to the agile development team that relies on your initiative and provides support when needed. This role is made for a person who enjoys working independently and has the courage to move things forward.

There are plenty of opportunities for growth in every direction, so the job is a great chance for someone who wants to progress in their career. We hope you to have some previous work experience from mobile application development or other sufficient evidence of competence, and independent skills in React Native, Node.js, and Redux. This is a great opportunity for someone eager to make an actual impact on people’s health and even saving lives.

VitalSignum provides:

- The opportunity to work with an important and significant health tech in a meaningful role
- A position where you can really learn more about mobile development and health tech through challenging tasks
- Startup company’s growth opportunities
- Small yet professional and experienced team’s support
- Flexible working hours and a remote work opportunity
- Competitive salary and fringe benefits such as the gym
- An inspiring work environment at Health Innovation Village with good public transportation connections

We hope you have:

- Interest in health technology, and development of healthcare equipment
- Some previous work experience from commercial mobile development or sufficient evidence of competence, for example, from hobby projects or studies
- Strong interest and motivation to work on and develop mobile solutions
- Studies from a relevant field
- Independent programming skills with JavaScript, React Native, Node.js and Redux
- Fluent skills in English

We consider as an asset:

- Knowledge or experience from any of the following from our stack: cloud platforms such as AWS, Java and/or Objective-C.
- Fluent Finnish language skills

Sound like you? Please submit your application letter and CV in PDF no later than 1st of October here: https://apply.atalent.fi/vitalsignum-mobile-developer-react-native-9-2019. Please mention your salary request and possible starting date in your application documents. If you have a LinkedIn, GitHub, Stack Overflow, or similar profile, please also link them to your CV. Please note that the position will be filled as soon as the right candidate has been found.

In this position, you’ll be employed directly to VitalSignum

For more information about the position and recruitment process contact aTalent’s Recruitment Manager Miili Reponen (+358 50 475 4889, miili.reponen[at]atalent.fi).

Företag:
Geometrix
Arbetsbeskrivning:

Geometrix: Fullstack Developer (Geographic Information System)
Sopimustyyppi: Vakituinen, kokoaikainen
Työaika: 37,5 h/vko tai neuvoteltavissa
Aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian, neuvoteltavissa
Sijainti: Kutomotie 16, 00380 Helsinki
Vaatimukset: Ohjelmointiosaamista JavaScriptillä, HTML:llä, CSS:llä ja Java EE:llä
Positio: IT, Ohjelmistokehitys, Tekniikka
Hae viimeistään: ti 1.10.2019

Geometrix Oy on helsinkiläinen paikkatietojärjestelmiä tekevä ohjelmistoyritys. Teemme karttapohjaisia tiedonhallintaratkaisuja ammattikäyttöön. Asiakkaitamme ovat liikkuvaa työtä tekevät toimijat, jotka haluavat tehostaa liiketoimintaansa. Tuotamme asiakkaillemme huippuluokan mobiili- ja web-sovelluksia monimutkaisen tiedon käsittelyyn yksinkertaisella tavalla.

Geometrix on yhteensä 13 henkilön rento asiantuntijaorganisaatio, jonka kokeneeseen joukkoon haetaan nyt Fullstack Developeria tuotekehityksen pariin. Geometrixin karttapohjaista toiminnanohjausjärjestelmää hyödynnetään eri toimialoilla esimerkiksi ajoneuvonseurannassa, työmaapäiväkirjana, työaikakirjauksissa sekä työnohjauksessa. Tutustu lisää Geometrixiin ja heidän tuotteeseen oheisesta videosta:

https://www.youtube.com/watch?v=oRsGK2V8NXA

Aloittaessasi tehtäväsi liittyvät Geometrixin ratkaisun käyttöliittymän ja käytettävyyden (UI/UX) jatkokehittämiseen. Tehtäväsi on kehittää tuotteesta intuitiivisempi ja parantaa olemassaolevia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia sekä luoda graafisia kuvakkeita, jotta tuotteen visuaalinen ilme vastaisi toivottua lopputulosta. Saat vapaat kädet ja päätösvaltaa vaikuttaa tuotteen visuaalisuuteen alusta alkaen ja Geometrixillä arvostetaan mielipidettäsi ja uusia ideoita. Tulevaisuudessa pääset myös mukaan erilaisiin asiakasprojekteihin esimerkiksi julkiselle sektorille, rakennusalalle, logistiikkaan, valvontaan ja kunnossapitoon. Osaamisesi karttuessa vastuullasi on kehittää koko fullstackiä palvelinpuolelta ohjelmointirajapintoihin ja frontendiin. Tehtävästä on erinomaiset mahdollisuudet lähteä kehittämään omaa osaamista sekä urapolkua esimerkiksi mobiilikehitykseen, asiakasvastuullisempiin tehtäviin, projektinvetovastuuseen tai lead-rooliin oman kiinnostuksesi mukaan.

Tehtävä sopii hyvin jo jonkin verran ohjelmointikokemusta kerryttäneelle kehittäjälle, jolla on visuaalista silmää ja kiinnostusta sekä käytettävyydestä ja käyttöliittymistä että intoa laajentaa omaa osaamista myös backend-kehittämiseen. Geometrix etsii ensisijaisesti kokoaikaista kehittäjää, mutta joustoa löytyy, mikäli opintosi ovat esimerkiksi loppuvaiheessa. Geometrix toivoo, että voisit työskennellä vähintään 30 tuntia viikossa.

Geometrix tarjoaa:
- Vastuuta ja vapautta UI/UX-kehittämiseen
Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät ja asiakasprojektit paikkatiedosta kiinnostuneelle − Geometrix on mukana esimerkiksi energiasektorilla, kaupunkitekniikassa ja Smart City -projekteissa
- Mahdollisuuden kehittää osaamista laajasti sekä urapolkuja mielenkiintosi mukaan - voit laajentaa osaamistasi esimerkiksi mobiilikehitykseen ja/tai laajentaa tehtävänkuvaasi esimerkiksi lead-rooliin
- Opinnäytetyömahdollisuuden
- Mukavat toimistotilat ja sijainnin Pitäjänmäessä hyvien liikenneyhteyksien varrelta - myös autopaikka tarjotaan
- Monipuoliset työsuhde-edut, kuten lounasetu, virikesetelit ja kuntosali
- Kattavan perehdytyksen sekä kokeneen ja rennon tiimin tuen matalassa organisaatiossa
- Joustavat työajat ja etätyömahdollisuuden
- Mahdollisuuden osallistua alan koulutuksiin

Toivomme sinulta:
- Itsenäistä ohjelmointiosaamista HTML:llä, CSS:llä, JavaScriptillä ja Java EE:llä (plussaa jQuerystä, Angularista, Reactista, Vue:stä ja/tai Hibernatesta )
- Jonkin verran aikaisempaa työkokemusta kaupallisesta ohjelmistokehityksestä esimerkiksi kesätöiden tai harjoittelujen parista
- Opintoja relevantilta alalta
- Oma-aloitteista ja itsenäistä otetta työskentelyyn
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kiinnostus paikkatietojärjestelmiin ja karttapalveluihin

Kuulostaako tämä sinun seuraavalta urastepiltäsi? Hienoa! Lähetä meille CV sekä hakemuskirje PDF-muodossa viimeistään ti 1.10.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/geometrix-fullstack-developer-geographic-inform.... Jos sinulla on LinkedIn, GitHub- , Stack Overflow tai muu vastaava profiili, linkitä ne myös ansioluetteloosi. Kerrothan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloitusajankohdan. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla, joten hae tehtävään mahdollisimman pian!

Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan Geometrixin palvelukseen.

Lue lisää yrityksestä täältä: https://www.geometrix.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Miili Reponen (0504754889, miili.reponen[ät]atalent.fi).

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Account Manager B2B-myyntiin Academic Workille

Minkä tahansa lajin huipuksi yltäminen vaatii kovaa treeniä, paljon toistoja ja osaavan valmentajan. Me Academic Workilla tiedämme, että sama ideologia pätee myös B2B-myynnissä. Me luomme puitteet menestyä tarjoamalla sinulle kaiken tarvittavan, mitä huippumyyjänä loistamiseen tarvitset. Se, miten niitä hyödynnät, on sinusta itsestäsi kiinni. Tuloksia syntyy vain toistojen kautta lajissa kuin lajissa – myös B2B-myynnissä.

Kuvaus
Etsimme osaavaan ja kovaa tulosta takovaan myyntiorganisaatioomme niin aloittelevia kuin kokeneempiakin B2B-myyjiä. Sinun ei tarvitse olla valmis paketti voidaksesi loistaa meillä, mutta sinulta on löydyttävä motivaatiota oppia ja sinnikkyyttä jaksaa ajoittain raskasta, mutta sitäkin palkitsevampaa työtä.

“Olen aina nauttinut työskentelystä muiden ihmisten kanssa. Account Managerina saan tavata uusia ihmisiä päivittäin. Minulla on vahva halu näyttää itselleni ja muille mihin pystyn ja tuntuu, että tämä työ on täydellinen siihen.” Silja, aloitti Account Managerina elokuussa 2018.

Vauhtimme on päätähuimaava ja kasvumme kovaa. Viime vuonna liikevaihtomme kasvoi 48 % ja nykyään meitä on Suomessa jo lähes 200 työntekijää. Emme pelkää sanoa ääneen, että tähtäämme korkealle ja aiomme rikkoa 100 miljoonan euron liikevaihdon rajapyykin vuonna 2022. Suuntamme on oikea, mutta maaliin on vielä matkaa.

Tarjoamme kattavan myyntikoulutuksen ja jatkuvan tuen asiakasportfoliosi kasvattamiseen ja asiakassuhteiden johtamiseen. Asetamme kunnianhimoisia tavoitteita ja palkitsemme sekä tuloksista että aktiivisuudesta avokätisesti. Account Managerinamme sinulla ei ole palkkakattoa.

Lisäksi tarjoamme
- 1 vkon ylimääräisen palkallisen loman joka vuosi
- Ei palkkakattoa! Meillä voit tienata niin paljon, kuin pystyt.
- Motivoivat työsuhde-edut menestyksen tueksi, kuten lounas- ja virike-edun ja wellness-keskuksen maksutta käyttöösi
- Osakkeiden ostomahdollisuuden
- Intensiivinen startti myyntialalle: Account Managerina rakennat paitsi asiakasverkostoamme myös ammatillista verkostoa itsellesi.
- B2B Sales Programin, joka antaa eväät tehokkaaseen prospektointiin, buukkaamiseen, myyntineuvotteluihin ja clousaamiseen, sekä asiakassuhteiden kehittämiseen ja kasvattamiseen.
- Hyvin strukturoidun myyntiprosessin ja toimivat työkalut
- Jatkuvan koulutuksen ja loistavat urakehitysmahdollisuudet: tukenasi ovat mm. Team Leaderit, Sales Coachit sekä koko johtomme, joista suurin osa on myös aloittanut uransa meillä Account Managereina.
- Merkityksellisen työn - Account Managerina luot uria nuorille ammattilaisille ja mahdollistat asiakasyritysten kasvun
- Konsultoivan työnkuvan- resursoinnin asiantuntijana autat asiakasyrityksiäsi ymmärtämään ja ratkaisemaan resursointihaasteensa.
- Kiinnostavat ja monipuoliset asiakkaat
- Kasvavan, kehittyvän ja monipuolistuvan toimialan
- Upean työyhteisön, jota ohjaa välittämisellä ja kunnianhimolla kuorrutettu kulttuuri
- Selkeät tavoitteet ja tulokset: meillä tekemisellä on vahva visio ja selkeä suunta.

Vaadimme myyjiltämme hyvin aktiivista, vastuullista ja itsenäistä työskentelyotetta - vastineeksi tarjoamme kattavan koulutuksen, kehityspolkuja sekä mahdollisuuden huipputienesteihin.

Työtehtävä
- Vastaat omista asiakkuuksistasi sekä niiden kehittämisestä
- Prospektoit ja bookkaat itse omat tapaamisesi
- Tapaat aktiivisesti kasvotusten esimiehiä sekä henkilöstö- että liikkeenjohtoa
- Konsultoit ja tuet asiakkaita heidän muuttuvissa henkilöstö- ja rekrytointitarpeissaan
- Vastaat asiakassopimuksista ja hintaneuvotteluista
- Teet kiinteää yhteistyötä rekrytointipäälliköidemme kanssa

Academic Workin Account Managerina rakennat oman asiakasportfolion alusta asti ja toimit omien asiakkaittesi strategisena kumppanina. Tapaat asiakkaitasi säännöllisesti kartoittaaksesi heidän resursointitarpeitaan. Meillä myyntiä tehdään konsultoivalla otteella, mikä tarkoittaa, että pyrit jatkuvasti paitsi tunnistamaan haasteita, myös ratkaisemaan niitä rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalveluidemme avulla. Lisäksi pääset kartoittamaan kokemusta IT-osaamisen myynnistä sisaryhtiömme Academyn palveluiden avulla. Asiakaskohtaamisten keskiössä on halu auttaa asiakasyritystä kasvamaan kunnianhimoisten korkeakoulutettujen nuorten ammattilaisten voimalla.

Etsimällämme henkilöllä on
- Opinnot paketissa
- B-ajokortti
- Sujuva suullinen ja kirjallinen sekä suomen että englannin kielen taito

Etsimämme henkilö on lisäksi:
- Rohkea – heittäydyt mielelläsi epämukavuusalueellesi, koska siellä pääset kehittymään
- Tavoitteellinen – tulosten takominen saa adrenaliinisi virtaamaan
- Kunnianhimoinen – asetat rimaa jatkuvasti korkeammalle
- Sosiaalisesti älykäs – hyvät vuorovaikutustaidot ovat avainroolissa myyjän työssä
- Soveltuvuustestit toimivat hakemuksenasi

Pitkä kokemuksemme B2B-myyjien coachina on todistanut, että AW:n Account Managerille ei ole muottia. Jotta yksikään nykyinen tai tuleva huippumyyjä ei menisi sivusuun, käytämme rekrytoinnin alkuseulana soveltuvuustestejä.

Täysin tätä hakuamme varten räätälöidyt testit mittaavat potentiaaliasi menestyä B2B-myyjän roolissa - taustasta viis.

Testien suorittaminen vaatii keskittymistä ja kestää maksimissaan 30 minuuttia. Varmista siis, että sinulla on kunnolla aikaa testejä varten, jotta unelmaduunisi ei tyssää ajan tai keskittymisen puutteeseen. Pääset tekemään tehtävää tämän linkin kautta: https://jobs.academicwork.fi/annons/account-manager-b2bmyyntiin-academic...

Muuta tietoa
Aloitus: 13.1.2020 tai sopimuksen mukaan syksyllä 2019
Kesto: Vakituinen, Kokoaikainen
Sijainti: Keilaranta 4 tai Keilaranta 5, sekä asiakaskäynnit pääosin Uudellamaalla
Palkka: Pohja + provisio + bonukset (ei palkkakattoa)
Yhteyshenkilöt: Talent Acquisition Managerit Alina Kurppa ja Emmi Matvejeff
Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen talentacquisition@academicwork.fi.

Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Yrityskuvaus
Academic Workin palveluista, työpaikoista ja kulttuurista löydät lisää tietoa kotisivuiltamme www.academicwork.fi ja lisätietoa tehtävästä löydät osoitteesta www.paikkaparhaalle.fi.

Företag:
Upseller Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

Vi anställer nu Svenskspråkig Digital Sales Representative, som ansvarar för att sälja tjänster och produkter via chatten på våra kunders hemsidor.

Du kan antingen jobba hel- eller deltid, valet är ditt!

Vi erbjuder en utsiktsplats i digitala försäljningens värld och möjlighet att uvecklas till proffs i flere branscher.

Som Digital Sales Representative kommer du att sälja våra kunders tjänster och produkter i chatten på deras hemsidor. 

Vi söker dig som

  • Skriver snabbt och noggrant (tio fingers system eller motsvarande kompetens)
  • Har gärna tidigare erfarenhet av kundservice- och försäljningsarbete
  • Njuter av hektiska situationer men tål även rutiner
  • Du förstår något av världens gång och har näsa för business
  • Kan arbeta självständigt 
  • Kan kommunicera flytande i skrift på svenska OCH finska
  • Kan även uttrycka dig på engelska
  • Kan anamma nya saker snabbt och anpassa dig till olika situationer som kan uppstå i arbetet

Vi erbjuder dig

  • En ung och energisk arbetsatmosfär
  • Möjlighet att utvecklas till proffs i digital B2B-försäljning
  • En arbetsplats nära goda kommunikationer i Vallgård, Helsingfors
  • Konkurrenskraftig
  • Kontinuerlig utbildning och träning

Om du blev intresserad skicka din CV och ansökan till Customer Success Manager Mia Tackman, mia.tackman@upseller.fi.

Tveka inte, utan ansök så fort som möjligt, eftersom intervjuer sker löpande, men senast den 27.9. 

Kolla mer på våra hemsidor och KOM MED I VÅRT TEAM!

Företag:
Lejos Oy / Rekryhaku Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

Oletko sinä Lejos Oy:n seuraava Logistiikkapäällikkö?

Haluatko toimia vastuullisessa ja keskeisessä logistiikan esimiesroolissa osana kansainvälisiä merkkituotteita maahantuovaa modernia, kotimaista yritystä, jonka juuret ulottuvat aina toiminnan alkamiseen, vuoteen 1921 asti.

Haemme Lejokselle Espoon Keilaniemeen ahkeraa ja oikean asenteen omaavaa logistiikkapäällikköä vastaamaan tavarankuljetusten toimivuudesta ja tehokkuudesta. Työtehtävässäsi toimit logistiikkaosaston esimiehenä osallistuen itse operatiiviseen toimintaan aktiivisesti. Raportoit tehtävässä toimitusjohtajalle.

Työtehtäviisi kuuluu mm.

kysynnänennustaminen, ostaminen ja muut vastuualueisiin liittyvät päivittäiset tehtävät
päämiesyhteistyö logistiikan osalta
yhteistyön kehittäminen ja ylläpitäminen sisäisten sidosryhmien kanssa
tiimin osaamisen, toimintatapojen ja toiminnan tehokkuuden jatkuva kehittäminen
strategian luominen ja jalkauttaminen omassa tiimissä
vastuu toimitusvarmuudesta, varaston palvelutasosta, logistiikan kustannus- ja toiminnallisesta tehokkuudesta tavarankuljetusten toimivuudesta ja tehokkuudesta sekä niiden seurannasta
vastuu varastoyhteistyöstä ulkoistuskumppanien kanssa
vastuualuetta koskevien ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä
logistiikan toiminnan analysointi ja avainlukujen raportointi
Edellytämme sinulta aikaisempaa kokemusta logistiikan tai varastonhallinnan tehtävistä, tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, sujuvaa englannin kielen taitoa (suullinen ja kirjallinen) suomen kielen taidon lisäksi sekä itseohjautuvaa ja oma-aloitteista asennetta työtä kohtaan. Toivomme sinulta myös aikaisempaa esimieskokemusta.

Lisäksi toimit työtehtävässä pääkäyttäjänä Relex –kysynnänennustamis- ja varastonhallintajärjestelmän parissa, joten tuntemus kyseisestä järjestelmästä katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle:

vakituisen työn alallaan tunnetun, arvostetun ja kasvavan perheyrityksen palveluksessa
mielenkiintoisen ja haastavan tehtävänkuvan
hyvät työvälineet sekä kilpailukykyisen palkkauksen
erinomaisen mukavat työkaverin ja työyhteisön
mahdollisen kehittyä ja kasvaa ammatillisesti.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 29.9.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Logistiikkapäällikkö” varustettuna. Lisätietoa tehtävästä antaa Rekryhaku Finlandin Henrik Haukanhovi puh. 040 413 4909 torstaina 19.9. klo 10-11, tiistaina 24.9. klo 9-10 tai perjantaina 26.9. klo 11-12.

Lejos on jo vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejos seuraa tarkasti maailman ruokatrendejä ja pitää asiakkaansa ajan tasalla alan kehityssuunnista. Päämiehiä on ympäri maailmaa, yli 10 eri maassa.

Lejoksella on pitkä historia ja perheyrityksen vankat perinteet, joista se on ylpeä. Lejos panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin sekä viihtyvyyteen, ja on tämän johdosta ansioitunut yhtenä Suomen parhaista työpaikoista jo kolmena peräkkäisenä vuonna (Great Place to Work, 2017, 2018 ja 2019). Lisätietoa: https://www.lejos.fi

Jobbtitel:
Företag:
Evertaste Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme joukkoomme Vantaalle Sinua, tuotannon työnjohtaja (Supervisor)!

Haluatko työskennellä tuotannon työnjohtajan toimenkuvassa yhdessä Suomen suurimmista take away- ja lentocatering-tuotteita tuottavista yrityksistä?

Etsimme elintarviketuotannon työnjohtajaa vuorotyöhön Vantaalle. Työssä toimit vastuullisessa esimiesroolissa Evertaste Oy:n tuotannossa vastaten mm. työn suunnittelusta, aikataulusta, laadusta, seurannasta ja raportoinnista sekä operatiivisesta johtamisesta. Alussa sinut perehdytetään kattavasti tuotteisiin ja tuotannon eri osa-alueisiin.

Työtehtävissä työnjohtajana saat laittaa itsesi koville hektisessä tehdasympäristössä ja ratkoa erilaisia ongelmia. Pääset johtamaan suurta joukkoa ja toimimaan yhdessä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Tehtävänäsi on olla vastuussa operatiivisesta toiminnasta muiden työnjohtajien kanssa. Vastuualueita on mm. työasemien suunnittelu ja aikataulutus, työntekijä tarpeiden resurssointi päiväkohtaisesti sekä seuranta ja raportointi laatunäkökulmasta.

Osallistut myös erilaisiin kehityshankkeisiin. Alaisia vuorossa sinulla on 14-35 työntekijää riippuen päivästä ja vuorosta.

Toivomme sinulta:

paineensieto- ja organisointikykyä sekä rohkeutta puuttua poikkeamiin
elintarvikealan koulutusta ja työkokemusta (esim. esimiesasemassa olemista tai linjavastuuta)
IT ja SAP osaamista
hygieniapassia
suomen- sekä englannin kielen taitoa
Tehtävässä menestyminen vaatii aktiivista ja rohkeaa asennetta sekä ennen kaikkea ryhmätyöskentelytaitoja. Toimit yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Kyseessä on määräaikainen toimenkuva (äitiyslomasijaisuus).

Kiinnostuitko? Jätä hakemus sekä ansioluettelo palkkatoivomuksineen 30.9.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Työnjohtaja”. Lisätietoa tehtävästä antaa Rekryhaku Finlandin suorahakukonsultti Henrik Haukanhovi, puh 040 413 4909 parhaiten seuraavina ajankohtina: torstaina 19.9. klo 11-12, tiistaina 24.9. klo 10-11 tai perjantaina 26.9. klo 12-13.

Evertaste Oy on yksi suurimmista take away – ja lentocatering-tuotteita tuottavista yrityksistä maassamme. Ydinliiketoimintaamme ovat take away – ja valmisruokatuotteiden valmistaminen kahviloiden, ravintoloiden ja kaupan tarpeisiin. Yrityksemme toimitilat sijaitsevat Vantaan Virkamiehen kylässä, lentokentän läheisyydessä.

Olemme valmistaneet korkealaatuisia take away -tuotteita Suomessa jo vuodesta 1972 lähtien, ja tänään olemme osa maailman johtavaa on-board tuotteita ja palveluita tarjoavaa LSG Groupia. Lentocatering-palveluiden ohella LSG Group valmistaa tuotteita vähittäismyyntiin sekä tarjoaa lennonaikaisia viihdepalveluita, onboard-tarvikkeita sekä logistisia palveluita, konsultointia ja lounge-palveluita. Omistautuminen ruoanvalmistukselle ja kokemus logistiikasta ovat laajentaneet yrityksen toimintaympäristöä maailmanlaajuisesti junien ateriapalveluihin sekä valmisruokamarkkinoille. www.lsg-group.com

Tuotekehityksessä panostamme uusiin trendeihin ja pakkausvaihtoehtoihin. Osaamisemme ulottuu myös erikoisruokavalioihin ja etnisiin keittiöihin. Osana maailmanlaajuista emoyhtiötä meillä on uusia ideoita tuotekehitykseen ja kansainvälinen yhteistyöverkosto.

Tuotteidemme turvallisuus sekä ympäristöstä huolehtiminen ovat meille tärkeitä asioita. Tarkan omavalvonnan ohella noudatamme lentoliikenteen vaativia laatu- ja turvallisuusstandardeja ja työmme on sertifioitu FSSC 22 000 laatusertifikaatilla. Lue lisää yrityksemme arvoista ja vastuullisuudesta. Lisätietoa https://www.godeli.fi/evertaste-oy/

Sidor

Prenumerera på Heltid