Skip to content Skip to navigation

Praktik

Företag:
Spain Internship
Arbetsbeskrivning:

Spain Internship was established in 2010 by highly motivated internationals. We offer internships and traineeship services for students and graduates worldwide, connecting students, companies and universities all over the world. We are constantly trying to extend our programs, to make the experience abroad for everyone as good as possible. You can be a part of this process, by helping us in our central offices in Seville, Spain.

To support the sales and business development manager, we are looking for sales interns who can help us to generate leads and help us to grow. We are looking for a motivated intern who likes to talk to people, are extroverted and want to gain experience in sales. This is a 30 hours per week position.

Requirements:

Enrolled in higher education studies 
Proactive, organized, extroverted
English fluent, not strong accent
Interested in sales, crm and customer management and leads generation
Previous knowledge in Hubspot is a plus

Tasks

Contacting customers and generate leads by phone
Create mailing and send to potential customers
Handle and input data in our CRM
Guide customers through all the processes 
Customer care

Benefits

250 € per month
Health insurance and social security
Training plan

 

 

Företag:
Spain Internship
Arbetsbeskrivning:

Spain Internship was established in 2010 by highly motivated internationals. We offer internships and traineeships services for students and graduates worldwide. Spain Internship Student Agency is proud to be a young innovative and ambitious company which strives to find the right interns for the right company. We are constantly trying to extend our programs, to make the experience abroad for everyone as good as possible. You can be a part of this process, by helping us in our office.

Tasks:

Human resources
- Interviewing possible candidates
- Evaluating their qualifications regarding the positions
- Revising the candidates CVs to ensure a good match with the company 

Customer service
- This is done via email, phone and Skype
- Using the CRM system to ensure a good information flow
- Maintenance of the databases 

Online marketing
-Creating social media content (Facebook, Twitter, Google+ and Linkedin)
-Initiate contact via social media
-Manage social media accounts

Market research
-Arranging possible collaborations
-The student´s interest can influence this task 

Requirements:
-Good level of English
-Spanish would be a plus
-Open and friendly
-Able to work in a team

Benefits: Unpaid, possibility to apply Erasmus+ scholarship from your university

Internship hours: 
38h/week, from Monday-Friday

Location: 
Seville, Spain

Företag:
Azets Insight Oy
Arbetsbeskrivning:

Azets on teknologiavetoinen osaamiseen erikoistunut yritys, joka on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, palkanlaskennan, ohjelmistopalveluiden sekä HR-palveluiden ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Azets on osa CogitalGroupia, joka on kansainvälinen yrityspalveluihin erikoistunut konserni. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.

Oletko käytännönläheinen liiketalouden opiskelija, jota kiinnostavat monipuoliset liike-elämän tehtävät osaavassa ja nopeatempoisessa hallinnon tiimissä? Nyt sinulla on loistava mahdollisuus aloittaa urasi Azetsin asiantuntijoiden opastuksella ja tulla meille harjoittelijaksi!

Haemme nyt liiketalouden korkeakoulu- tai yliopisto-opiskelijaa kokoaikaiseen

Työharjoitteluun

taloushallinnon tiimiimme Helsingin toimistollemme.

Työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset taloushallinnon avustavat tehtävät (osto- ja matkalaskujen käsittely, myyntireskontra, toiminnanohjausjärjestelmän ylläpito, erilaiset kehitysprojektit ja muut vaihtelevat tehtävät talousosastollamme). Pääset osallistumaan myös henkilöstöhallintoon liittyviin tehtäviin. 

Odotamme sinulta:

  • Soveltuvia opintoja taloushallinnosta / laskennasta, HR-opinnot ovat eduksesi
  • Kiinnostusta kirjanpitoa & sähköistä taloushallintoa kohtaan
  • Järjestelmäosaamista sekä oppimiskykyä
  • Reipasta ja tiimihenkistä asennetta
  • Huolellisuutta ja asiakaslähtöisyyttä
  • Suomen ja englannin kielen osaamista. Ruotsin kielen taito on eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen oppimismahdollisuuden kansainvälisessä ja kasvavassa yrityksessä sekä mahdollisuuden olla mukana mielenkiintoisissa kehitysprojekteissa. Pääset työskentelemään mielenkiintoisessa ja nuorekkaassa työympäristössä, osana asiantuntevaa tiimiä. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Toimistomme sijaitsee ydinkeskustassa Elielinaukiolla.

Harjoittelu alkaa sopimuksen mukaan, mutta mieluiten heti tammikuun alkupuolella 2019 ja kesto on 4-6kk. Harjoitteluajalta maksetaan korvaus ja toivomme, että sinulla olisi myös mahdollisuus jatkaa meillä kesätyöntekijänä harjoittelun jälkeen.

Kiinnostuitko?

Mikäli tunnistit kuvauksesta itsesi, kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut heti ensimmäisten hakemusten saapuessa, joten lähetäthän hakemuksesi meille viipymättä, mutta kuitenkin viimeistään 21.12.2018.

Mainitsethan hakemuksessasi, milloin olisit valmis aloittamaan ja kuinka pitkää harjoittelujaksoa haet. Kysymyksiisi vastaa mielellään HR Manager Henri Lappalainen, henri.lappalainen@azets.com.

Företag:
Nissan Nordic Europe Oy
Arbetsbeskrivning:

Nissan Nordic Europe Oy is searching for energetic and committed candidates with the ability and drive to deliver first class performance and service for the entire Nordic and Baltic region. Nissan offers you a unique opportunity to be a part of an organization in an exciting and international working environment, with worldwide career opportunities. Join Us!

Nissan Nordic Europe's Regional Headquarters is located in Keilaniemi, Espoo.

We are now looking for an analytical person to join our team as an:

AFTERSALES LOGISTICS TRAINEE

This position is for a 6-month period and preferably to be completed as an internship to support studies. A small trainee compensation will be provided. The position is ideal for an undergraduate student.

Tasks and responsibilities:

In this position you work as a member of Nissan Nordic Europe’s Aftersales Logistics team and assist in its daily routines and projects. Your tasks include supporting in e.g.

  • Claims management in all Nissan Nordics markets
  • Logistics reporting
  • GASS sales system data maintenance
  • Daily logistics activities, including warehouse cooperation 
  • Other ad hoc activities and analyses assigned by the Manager

We are looking for:

You are currently an undergraduate student preferably in Logistics, Economic Sciences, Business Economics or Technology and Engineering. You possess a motivated and enthusiastic mindset with initiative and ability to manage several tasks simultaneously. You are an efficient user of Excel and PowerPoint, and you have an understanding of and interest towards logistics and supply chain management. Fluent communication skills in English are mandatory, while knowledge of the Nordic languages is seen as an advantage.

The anticipated start date is 7th of January 2019, but is still negotiable.

Please apply through our Global Career Site by following this link: https://alliance.wd3.myworkdayjobs.com/nissanjobs/job/Espoo/Aftersales-Logistics-Trainee_R00022995. If you are eager to join our exciting team, apply now and don’t miss the opportunity! Please be quick, the position will be filled as soon as the suitable candidate is found. However, submit your CV and cover letter in English latest on the 23rd of December 2018.

For more details please contact Accessory Product Manager Bastiaan Hagenaar +358 (0)10 77 05 271 on 13th of December between 09:00 – 11:00 and on 20th of December between 13:00 – 15:00.

Nissan Nordic Europe is an import and marketing company operating for Nissan in Finland, Sweden, Norway, Denmark, Estonia, Latvia and Lithuania. The company employs around 185 professionals and the Headquarters is in Espoo, Finland.

Nissan has one of the most comprehensive European presences of any overseas manufacturer, employing over 17,000 people across locally-based design, research & development, manufacturing, logistics, and sales & marketing operations. Nissan’s product line includes award-winning crossovers, commercial vehicles, and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle. The company’s vision aims for zero emission and zero fatality future mobility. Nissan aspires to become the most desirable Asian brand in Europe.

Jobbtitel:
Företag:
Nissan Nordic Europe Oy
Arbetsbeskrivning:

Nissan Nordic Europe Oy is searching for energetic and committed candidates with the ability and drive to deliver first class performance and service for the entire Nordic and Baltic region. Nissan offers you a unique opportunity to be a part of an organization in an exciting and international working environment, with worldwide career opportunities. Find your drive with us!

Nissan Nordic Europe's Regional Headquarter is located in Keilaniemi, Espoo.

We are now looking for an active person with passion for the automotive industry to join our team as:

PURCHASING TRAINEE

This full-time traineeship is for a 6-month period, preferably to be completed to support studies. Therefore, the position is the most ideal for an undergraduate student. A small trainee compensation will be provided.

Tasks and responsibilities:

In this position you work as a member of Nissan Nordic Europe’s Finance department and assist the Purchasing team in its daily routines and projects. Your tasks include supporting in administrative tasks e.g.

  • Asking offers and supporting purchasing of goods and services
  • Cost comparisons and identification of future savings potentials
  • Handling new supplier registrations
  • Contract management
  • Providing project support for Nissan’s e-Invoicing project
  • Providing support for other Purchasing projects and tasks as required

We are looking for:

You are currently an undergraduate student preferably in Economics, Technology and Engineering or Law. You possess a motivated and enthusiastic mindset with initiative and ability to take responsibility. You are an efficient user of Excel and PowerPoint with strong data analytical and problem solving skills. Fluent communication skills in English and in one Nordic language are required. Other language skills are seen as an advantage for this position.

The anticipated start date is 22nd of January 2019, but it is still negotiable.

Please apply through our Global Career Site by searching for jobs in Finland: https://alliance.wd3.myworkdayjobs.com/nissanjobs/job/Espoo/Purchasing-Trainee_R00022720. Please be quick, as we start interviewing suitable candidates immediately and the position will be filled as soon as the right candidate is found. However, submit your CV and cover letter in English latest on 31st of December 2018.

For more details please contact Purchasing Section Manager Johnny Skåtar +358 (0)10 770 5331 on 17th of December between 10:00-11:00 and on 20th of December between 10:00-11:00.

Nissan Nordic Europe Ltd is an import and marketing company operating for Nissan in Finland, Sweden, Norway, Denmark, Estonia, Latvia and Lithuania. The company employs around 185 professionals and the Headquarters is in Espoo, Finland.

Nissan has one of the most comprehensive European presences of any overseas manufacturer, employing over 17,000 people across locally-based design, research & development, manufacturing, logistics, and sales & marketing operations. Nissan’s product line includes award-winning crossovers, commercial vehicles, and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle. The company’s vision aims for zero emission and zero fatality future mobility. Nissan aspires to become the most desirable Asian brand in Europe.

Företag:
Barona Teollisuus Oy
Arbetsbeskrivning:

Haemme kahta työharjoittelijaa, jotka jatkaisivat meillä myös kesätöissä, Baronalle Tikkurilan toimipisteeseen Teollisuus-toimialan palkanlaskentatiimiin. Tehtävä soveltuu erinomaisesti esimerkiksi kaupallisen alan tradenomiopiskelijoille.

Harjoittelijana pääset perehtymään laaja-alaisesti palkanlaskennan eri työtehtäviin alan rautaisten ammattilaisten kanssa. Työtehtäviin voivat kuulua erilaiset palkanlaskennan avustavat tehtävät kuten verokorttien talletus ja postitus työsuhteen päättyessä, palkkatodistusten teko, työtodistusten laadinta, ilmoitusten ja hakemusten teko vakuutusyhtiöön sekä Kelaan, palkanlaskenta ja laskutus sekä työntekijöiden tiedusteluihin vastaaminen. Työnkuvasi kehittyy kykyjesi mukaan alkaen avustavista tehtävistä.

Olet tarkka, huolellinen, oma-aloitteinen ja huumorintajuinen sekä olet tottunut tekemään töitä. Lisäksi arvostamme asiakaspalvelukokemusta ja aitoa halua oppia.

Tarjoamme sinulle palkallisen harjoittelun lisäksi erinomaisen tilaisuuden päästä perehtymään palkanlaskennan tehtäviin ja erilaisiin työehtosopimuksiin sekä niiden tulkintaan henkilöstöpalvelualan johtavassa yrityksessä. Pääset työskentelemään rennossa, huumorintajuisessa ja ammattitaitoisessa tiimissä. Tiimimme jäsenet ovat kulkeneet meillä saman polun harjoittelun kautta töihin, joten tukevat sinua kaikissa asioissa.

Harjoittelusi jälkeen sinulle on tarjolla kesätyö. Riippuen opintojesi vaiheesta sinulla on mahdollisuus myös tehdä opinnäytetyö Baronalle ja työllistyä syksyllä määräaikaiseen tai vakituiseen työsuhteeseen joko kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti.

Harjoittelu alkaa joustavasti tammi-helmikuun aikana, mutta laitathan hakemuksesi jo ennen joulua viimeistään 20.12, sillä pyrimme täyttämään paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Alla vielä muutamia kommentteja meillä aiemmin eri tehtävissä harjoittelussa olleilta opiskelijoilta:

Pääsin tekemään töitä rennossa, nuorekkaassa ja kannustavassa työyhteisössä. Työtehtävät olivat monipuolisia ja kehittyessäni sain koko ajan lisää vastuuta. Sain tehdä samoja tehtäviä kuin muutkin kollegani ja minut otettiin heti mukaan porukkaan. Harjoitteluni jälkeen työllistyinkin Barona Logistiikan rekrytointiin. -Elina, Barona

Ollut mielenkiintoista päästä tutustumaan suuren yrityksen taloushallintoon ja sen toimintaan sekä päästä sisälle ostoreskontran toimintatapoihin ja siihen, miten koko homma pyörii. Olen saanut hyvää työkokemusta omalta alalta sekä mahdollisuuden tehdä mielenkiintoinen opinnäytetyö Baronalle. Lisäksi olen saanut tehdä töitä rennossa ja vapaassa ilmapiirissä hyvän työporukan kanssa. -Ville, Metropolia Ammattikorkeakoulu

Ilmapiiristä: Baronalla pääsi osaksi todella mukavaa työporukkaa ja nauttimaan hyvästä työilmapiiristä. Itse harjoittelusta: Koko harjoittelun ajan käytiin säännöllisesti läpi työtilannetta ja pohdittiin jatkoa, jolloin itse pääsi vaikuttamaan harjoittelun rakentumiseen. Harjoittelun ajan annettiin mahdollisuus itsenäiseen työskentelyyn, mutta tuki oli lähellä aina tarvittaessa. -Siiri, Haaga-Helia

Företag:
Varma
Arbetsbeskrivning:

Haemme myynnin harjoittelijaa / tuntityöntekijää pienyritysasiakkuudet -osastollemme aloittavien ja pienten yritysten myynnin pariin. Varman yksi strateginen painopiste on pienissä ja kasvissa yrityksissä. Pienyritysasiakkaat -osastomme tekemistä kuvaa reipas ja asiakaslähtöinen, uudenlainen tekeminen. Seuraamme vahvasti markkinoita ja olemme valmiita reagoimaan nopeasti asiakastarpeiden ja -käyttäytymisen muutokseen. Suoran myyntityön lisäksi vastaamme osastolla Varman myyntikumppanuuksista ja -kanavista.

Kokemustasi ja taustaasi tärkeämpää on halu kehittyä, positiivinen asenne sekä palo asiakas-, myynti- ja tiimityötön. Olet kiinnostunut pienyritysten ja yrittäjien toiminnasta. Olet valmis mukautumaan muuttuviin tilanteisiin asiakkaan tarve edellä. Tuntityöntekijänäkin olet tärkeä osa aktiivista joukkuettamme, jonka päämääränä on ottaa pienyritysmyynnin haastava kenttä ja tavoitteet haltuun Varman menestystä tukemaan.

Tehtävänkuvaasi kuuluvat mm.:
• myynnin päivystys, tuki ja saavutettavuuden varmistaminen
• asiakkaiden yhteydenottojen hallinta
• YEL-uusmyyntiä aloittaville yrityksille sekä erilaiset asiakaskontaktoinnit
• vakuutusten haltuunottoprosessi
• muut osaston toimintaa tukevat tehtävät

Tarjoamme 6 kk kestävän osa-aikaisen (max 16 tuntia/viikko) harjoittelujakson. Asiakastyötä tehdään normaaliin päiväaikaan, mutta sitä voidaan muuten sovittaa joustavasti opiskelujen ohelle. Tehtävä voidaan rakentaa osaksi opintoihisi kuuluvaa työharjoittelua. Harjoittelu on palkallinen ja työsuhde tarjoaa myös muita henkilöstöetuja, kuten kuntosalin käytön ja henkilöstöravintolan herkut. Saat hyvä perehdytyksen ja työkavereiden tuen tekemiseen. Sparraavan ja motivoituneen tiimin kanssa työpäivistäsi ei tule puuttumaan iloa ja intohimoa. Töihin tullessasi sinua odottaa motivoitunut energinen osasto, jossa ei huumori lopu kesken.

Lisätietoja tehtävästä antaa pienyritysasiakkuuksista vastaava johtaja Ilari Abdeen (040 519 7678). Tehtävä pyritään täyttämään nopeasti, joten hae tehtävää pian, kuitenkin viimeistään keskiviikkona 19.12.2018. Aloitamme haastattelut jo hakuajalla!

Företag:
Arcada UAS
Arbetsbeskrivning:

Are you looking for a part-time job/internship during the spring semester and a full time job/internship during summer? We can offer you both!

The admissions services at Arcada is looking for someone who can help us out between January – August. You would work on an hourly basis, approximately 20h/week in January- May, and full time in June-August. Starting date 7.1. 2019. The salary is 11€/hour and 1650€ /month full time.

The person we are looking for is:
- Finishing/about to finish their studies, for example at Arcada or another higher education institution
- Capable of working independently/taking initiative
- Skilled in office-tools: excel and various IT-systems
- A good communicator in both written and spoken English, language skills in Finnish or Swedish are a plus but not a requirement!
- Other language skills are helpful as well!
We are offering you:
• valuable insight in administrational Higher Education in Finland
• a great team, where you are an appreciated member
• ability to learn new skills and use your previous knowledge and experience
• flexible working hours

Your responsibilities would be answering e-mails, calls and enquiries through social media and preparing various documents related to admission. Other tasks according to abilities and interest.

Företag:
Revoltti Experience
Arbetsbeskrivning:

Me olemme palvelleet satoja brändejä, yrityksiä, yksityishenkilöitä ja yhteisöjä sekä toteuttaneet elämyksiä ja luoneet villeimmistä ideoista menestyksiä jo vuodesta 2006. Intohimomme on säväyttäminen ja vaikuttaminen promootioiden, räätälöityjen tapahtumien ja omien tapahtumakonseptiemme kautta. Emme monista, vaan rakennamme uniikkeja ratkaisuja aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Toimistomme sijaitsee Helsingin Punavuoressa, mutta toimintamme kattaa koko Suomen. 

Tutustu tarkemmin yritykseemme www.revoltti.fi sekä sosiaalisessa mediassa https://www.instagram.com/revoltti/ sekä https://www.facebook.com/Revoltti/ 

Haemme tiimimme vahvistukseksi työharjoittelijaa sekä tapahtumien, asiakaspalvelun, myynnin että markkinoinnin saralle. Parhaiten työ sopii esimerkiksi liiketalouden, markkinoinnin tai kulttuurituotannon opiskelijalle tai vastavalmistuneelle, joka hakee kannuksiaan työelämässä.  

Harjoittelu alkaa tammikuun alussa ja kestää noin 5 kuukautta. 

Sinä:  

Olet vikkelä, asiakaspalveluhenkinen, itsenäinen ja myyntityöstä kiinnostunut tyyppi. Olet oma-aloitteinen ja haasteita pelkäämätön ulospäin suuntautunut persoona. Hallitset perus Office-ohjelmat, kuvankäsittelyohjelmien tuntemus ei ole pakollista, mutta toivottavaa. Some-osaaminen on hyvä olla hallussa ja arvostamme omaa aktiivisuuttasi sosiaalisessa mediassa. Puhelin on sinulle tuttu työväline ja voit myös tarvittaessa hypätä auton rattiin. Aiempi kokemus promootio- ja tapahtuma-alalta on ehdoton plussa, mutta ei välttämättä edellytys. 

Työtehtäviisi voi kuulua mm. 

-Erilaiset selvitystyöt 

-Logistiikka 

-Tapahtumien suunnittelussa avustaminen 

-Tapahtumien somistus 

-Asiakaspalvelu ja myyntityö 

-Juoksevien asioiden hoito 

-Tapahtumien ja kampanjoiden katumarkkinointi 

Työharjoittelusta saat erinomaista kokemusta ja näköalapaikan elämyksellisen markkinoinnin maailmaan ja arvokasta osaamista ja näkemystä tulevaisuuden varalle. Mentoroimme ja autamme harjoittelijoitamme kehittymään kuunnellen heidän toiveitaan ja mielenkiinnon kohteitaan. Meillä pääset syventämään ammattitaitoasi, haastamaan itsesi ja oppimaan alan kokeneilta ammattilaisilta. 

Laita vapaamuotoinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi pikimmiten osoitteeseen irina@revoltti.fi, sillä täytämme harjoittelupaikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Företag:
Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
Arbetsbeskrivning:

20 vuotta sitten Nordnet mullisti sijoittamisen maailman ensimmäisenä nettipankkina Euroopassa. Nyt aiomme tehdä sen taas. Luomme maailman parhaan asiakaskokemuksen toimialallamme ja rakennamme seuraavan sukupolven pankin. Tule rakentamaan uutta Nordnetiä kanssamme!

Tule asiakaspalveluumme työharjoitteluun!

Haemme Nordnetin Suomen toimipisteeseen Helsinkiin työharjoittelijoita tutustumaan finanssialaan ja palvelemaan säästäjiä ja sijoittajia asiakaspalvelutiimissämme.

Työharjoittelussa pääset näköalapaikalta perehtymään arvopaperivälitykseen ja tutustumaan monipuolisesti pankkialan asiakaspalvelutyöhön. Palvelemme pääasiassa yksityissijoittajia. Tarjoamme palvelua monissa eri kanavissa ja tapaamme sijoittajia erilaisissa tapahtumissa.

Asiakaskasvumme on vahvaa, mikä näkyy päivittäisten asiakasyhteydenottojen määrässä. Tarjoamme sinulle mahdollisuutta tulla työharjoitteluun sellaiseen työpaikkaan, jossa ei varmasti ole tylsää.

Etsimme innokkaita ja energisiä henkilöitä, joilla on

  • kiinnostusta finanssialaa kohtaan
  • positiivinen vaikutus työyhteisöön
  • aktiivisuutta ja kykyä omaksua uusia asiakokonaisuuksia nopeasti
  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
  • mahdollisuutta työharjoitteluun arkisin klo 9.00 ja 17.00 välillä.

Tarjoamme

  • näköalapaikan Suomen laadukkaimman arvopaperivälittäjän ja sijoituskentän ykkösbrändin palveluksessa
  • monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät
  • mukavan työyhteisön, joka sparraa ja tukee kehitystä.

Työharjoittelu sopii hyvin esimerkiksi korkeakouluopiskelijalle.

Työharjoitteluhakemuksen voit lähettää mahdollisine liitteineen sähköpostitse osoitteeseen janne.virtakangas@nordnet.fi.

Haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana, joten jätä hakemus mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.12.2018. Työharjoittelun aloitus sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään tammikuun 2019 aikana. Työharjoittelujakso on palkaton ja työharjoittelun kesto on 3-6 kuukautta sopimuksen mukaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Janne Virtakangas p. 09 6817 8679.

Sidor

Prenumerera på Praktik