Skip to content Skip to navigation

Företagsekonomi

Företag:
Poolia Suomi Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme Helsingin Pitäjänmäessä sijaitsevalle kiinteistöpalveluita tuottavalle asiakasyrityksellemme reipasta

OSTORESKONTRANHOITAJAA

määräaikaiseen työsuhteeseen. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä ja kestää elokuun 2019 loppuun asti.

HAE TEHTÄVÄÄN TÄÄLTÄ!

Työtehtävät

Toimenkuvaasi tulee kuulumaan saapuneiden ostolaskujen kustannuspaikkojen syöttäminen ja tiliöintien tarkistaminen sekä muut avustavat taloushallinnon tehtävät. Ostolaskujen kierrätys- ja kirjanpito-ohjelmana on L7.

Edellytykset

Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä ja eduksesi luemme rakentamispalvelun käänteisen arvonlisäverotuksen osaamisen sekä kirjanpitokokemuksen. Työntekijänä olet oma-aloitteinen, huolellinen, tarkka ja yhteistyökykyinen.

Lisätiedot

Haethan tehtävään pikaisesti ja liitä hakemukseesi myös palkkatoiveesi!

HAE TEHTÄVÄÄN TÄÄLTÄ!

Yhteyshenkilö

Tarja Laakso

tarja.laakso@poolia.fi

+358207290837

Poolia Suomi Oy

Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

Företag:
Poolia IT
Arbetsbeskrivning:

We are looking for a

Consultant to Windows 10 upgrade project

for our client in the financial and banking industry in Helsinki. The job starts in May and is estimated to last for 6 months.

APPLY HERE!

Job description

The consultant will support Windows 7 to Windows 10 upgrade project. Their main task will be to receive computers from colleagues in the loading centers/meeting rooms. Then they will perform standard upgrade with known process and handle them back when colleagues return to work on the following day. 

In case of issues, troubleshooting with coordination with internal technical team will be required. In some cases, this upgrade task will be supported by the team remotely.

Qualifications

Finnish language is not required, but it is considered as an advantage.

- Knowledge about Microsoft technologies Windows 7 and Windows 10 
- Technical (IT) background 
- IT Support experience
- Excellent communication skills in English 
- Possibility to work odd hours (early or late) (preferred full time but for the right candidate flexibility is possible) 
- Knowledge about SCCM and AD is considered as an advantage

More information

With any questions please contact our recruitment consultants 
Sigrid sigrid@poolia.fi, +358 20 7290839 or
Annastiina annastiina@poolia.fi, +358 20 7290835.

APPLY HERE!

Poolia Suomi Oy

Poolia's business concept is to provide companies and organisations with temporary staffing and permanent recruitment. This means that we are specialists in temporary staffing and permanent recruitment within the bank & finance, accounting & control, HR, IT, office, sales & marketing and technology sectors.

Företag:
Intendit
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Työaika: 38h/viikko
Aloitus: Sopimuksen mukaan
Sijainti: Karhumäentie 3, 01530 Vantaa, Finland
Haun deadline: 6.5.2019

WeIntendit AB is a Nordic web agency with a solid history of over 10,000 created websites ever since 1999. Our product line, however, consists of more than just websites as it consists also of the latest products within e-commerce and social media where we also include faithful, free-of-charge support and service. This means that we can offer all our customers – whether they’re small or medium-sized – an individually customized website or e-commerce. We at Intendit work hard to ensure our customer’s success stories online, and we believe that success is created through commitment, creativity, and a positive attitude!
Since day one our goal has been to be not only the biggest but also the best web agencies in the Nordics, and throughout the years we have expanded our operations from Sweden to Finland. Today, we have more than 20 employees in both Sweden and Finland, with headquarters in Malmö, Sweden. In the next few years, further growth is on the agenda!

Intendit etsii nyt motivoitunutta Business Development Manageria liittymään kasvavaan Suomen tiimiinsä Vantaalle. Business Development Managerina olet keskeisessä B2B-myyntivastuussa asiakkuuksien hankinnassa ja ylläpidossa kasvattaen Intenditin jo vakaata asiakaskuntaa Suomessa. Roolissa tapaat potentiaalisia asiakkaita, esittelet Intenditin ratkaisuja ja neuvottelet sopimuksista. Lisäksi huolehdit hallinnollisista tehtävistä, kuten asiakasraporttien laatimisesta. Toimit myös pääasiallisena yhteyshenkilönä Intenditin Suomen asiakkuuksille. Intenditin Ruotsissa toimivat myyntiedustajat varaavat suurimman osan myyntitapaamistasi, jotka sijoittuvat pääosin Helsingin seudulle, mutta aika ajoin myyntitapaamisia voi olla myös muualla Suomessa. Intendit tarjoaakin sinulle työsuhdeauton, jotta työmatkasi sujuvat mukavasti.

Tässä roolissa sijoitut osaksi Intenditin Suomen tiimiä, samalla toimien tiiviissä yhteistyössä suuremman pohjoismaisen tiimin kanssa. Teet yhteistyötä web-suunnittelijoiden kanssa varmistaaksesi onnistuneen ja aikataulun mukaisen palveluiden toimittamisen - siten pitäen asiakkaat tyytyväisinä läpi koko prosessin tilauksesta toimitukseen. Oli sitten kyse kasvokkaisesta tapaamisesta, sähköpostitse tai puhelimitse kommunikoinnista, tarvitset tehtävässä erinomaisia viestinnällisiä taitoja sekä asiakkaiden että oman tiimisi kanssa. Jyrkkä oppimiskäyräsi Intenditin Business Development Managerina alkaa viikon mittaisella perehdytysjaksolla Intenditin pääkonttorilla Ruotsin Malmössa.

Intendit tarjoaa sinulle:
-Mahdollisuuden kehittyä ja menestyä myynnin ammattilaisena nopeasti kasvavassa pohjoismaisessa yrityksessä.
-Asiantuntevat kollegat Suomessa ja Ruotsissa, jotka auttavat sinua oppimaan lisää kaikista web-suunnittelun osa-alueista ja edistämään uraasi alalla.
-Uramahdollisuuksia ja laajempaa vastuuta pidemmällä tähtäimellä kasvavan organisaation sisällä.
-Kansainvälisen työympäristön ja matkat Ruotsin pääkonttorille neljännesvuosittain.
-Loogisen ja selkeän palkkamallin, joka koostuu pohjapalkasta ja provisiosta.

Vaatimukset:
-Työkokemus myynnin parissa ja motivaatio kasvaa myynnin ammattilaisena
-Yrittäjähenkisyys, halu ottaa vastuuta ja “can-do” -asenne
-Sujuva suomen ja englannin kielen taito
-B-luokan ajokortti

Eduksi luetaan:
-Kokemus web-suunnittelun, CMS:n, nettikaupan, etc. parista
-Sujuvat ruotsin kielen taidot

Tässä rekrytoinnissa valittu työntekijä työllistyy suoraa Intenditin työntekijäksi.
Lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si viimeistään 6.5.2019 seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/intendit-business-development-manager-4-2019. Mainitsethan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja milloin voisit aloittaa tehtävässä.
Voit tutustua Intenditiin täällä: https://www.intendit.fi/. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa aTalentin Recruitment Manager Mikko Lahti (+358 400 495 946, mikko.lahti[at]atalent.fi).

Företag:
Helsingin Seudun Osuuspankki
Arbetsbeskrivning:

Helsingin Seudun Osuuspankki on OP Ryhmän suurin vähittäispankki ja kasvaa vahvasti pääkaupunkiseudun talouskasvun imussa. Haluamme olla johtava ja vetovoimaisin finanssipalveluiden tarjoaja pääkaupunkiseudulla vuonna 2025. Asiakkaita meillä on lähes 400 000, joista yritysasiakkaita lähes 30 000. Palvelemme asiakkaitamme yli 600 pankki- ja vakuutusalan ammattilaisen voimin. Toimintamme perustuu meille tärkeisiin arvoihin: ihmisläheisyyteen, vastuullisuuteen ja yhdessä menestymiseen. Tervetuloa mukaan!

Helsingin Seudun Osuuspankki hakee pääkaupunkiseudulle määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin kokoaikaisia

Asiakaspalvelun ammattilaisia

työskentelemään pankin neuvontapalveluissa monipuolisissa tehtävissä. Tehtävässä neuvot asiakkaitamme sekä vastaat sujuvasta ja laadukkaasta asiakaskokemuksesta sekä parhaiden päivittäisasiointiin liittyvien ratkaisujen myymisestä asiakkaillemme. Selvität rohkeasti asiakkaidemme tarpeet ja löydät juuri heille sopivat ratkaisut. Kohtaat asiakkaamme ammattimaisesti niin kasvokkain, verkon kautta kuin puhelimitsekin.

Odotamme sinulta

• myyntihenkisyyttä ja tuloksentekokykyä
• innostunutta ja yritteliästä asennetta
• intohimoa asiakastyöhön
• hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
• sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä vähintään toisen asteen koulutusta.

Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutamme sinut tehtävään työsuhteen alussa. Taustasi voi olla esimerkiksi toiselta toimialalta, mutta omaat kokemusta kuitenkin asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä. Sinulta löytyy joustoa työaikojen suhteen ja olet valmis työskentelemään eri tiimeissämme ympäri pääkaupunkiseutua.

Tämä on loistava mahdollisuus ottaa ensiaskeleesi finanssimaailmassa tai syventää aiempaa osaamistasi ja kokemustasi. Pääset kehittämään myyntitaitojasi ja rakentamaan asiantuntijuuttasi kivojen kollegoiden kanssa reilussa työympäristössä. Panostamme henkilöstön osaamisen kehittämiseen ja meillä on erinomaiset uramahdollisuudet. Isona talona pystymme tarjoamaan myös monia muita mukavia etuja henkilöstöllemme.

Tule mukaan joukkoomme!

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelusuunnittelija Anna Partanen p.0401984741.
Jos innostuit tehtävästä, lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen OPn urasivuston kautta mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin viimeistään 7.5.2019 mennessä. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana.
Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot, yritysyhteydet sekä teetetään huumaisainetesti ja terveyskysely. Liitäthän hakemukseesi myös suosittelijasi ja hänen yhteystietonsa.

Jobbtitel:
Företag:
Asiakasyritys / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme asiakkaallemme kokoaikaiseen Pricing Assistant-tehtävään aktiivista ja vastuuntuntoista henkilöä hallinnoimaan hinnoittelua ja sopimusehtoja, ja tukemaan Pricing Manageria päivittäisisä tehtävissä. Tässä paikassa pääset tutustumaan tukku- ja vähittäiskaupan toimintaan, ja kerryttämään arvokasta kokemusta hankintatoimen tehtävistä. Jos sinulla on soveltuva kaupallinen korkeakoulutausta ja hyvä Excel-osaaminen, lue lisää tehtävästä alta ja hae paikkaa heti!

Kuvaus

Tarjoamme
- Mahdollisuuden kehittyä alan ammattilaiseksi
- Hyvän työympäristön, joka tukee uuden oppimisessa ja kehityksessä

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä
- Sopimusehtojen hallinta
- Hinnoittelun ja hinnoitteluehtojen hallinta
- Selvitystyö
- Pricing Managerin tukeminen

Etsimämme henkilö on
- Kaupallinen korkeakoulutausta (valmistunut/opinnot loppuvaiheessa)
- Vahvat Excel-taidot
- Laskentatoimen ja talousmatematiikan osaaminen katsotaan eduksi
- Tukku- tai vähittäiskaupan toiminnan tuntemus, sekä aikaisempi kokemus toimistotyöskentelystä ja SAP-järjestelmästä katsotaan eduksi
Etsimämme henkilö on:
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

- Yhteistyökykyinen
- Vastuuntuntoinen
- Oma-aloitteinen

Muuta tietoa
- Aloitus: Mahdollisimman pian
- Kesto: 6kk
- Sijainti: Vantaa
- Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Tietoa asiakasyrityksestä
Asiakasyrityksemme on globaali toimija pakkausalalla. Toimipiste sijaitsee Vantaalla lentokentän läheisyydessä

Hae paikkaa
https://jobs.academicwork.fi/annons/pricing-assistant-hankinnan-tehtavii...

Företag:
Academic Work Oy
Arbetsbeskrivning:

Tasemylly Oy:lle haetaan idearikasta ja toimeen tarttuvaa henkilöä myynnin ja markkinoinnin tehtäviin. Tehtävässä pääset kerryttämään kokemusta esim. somemarkkinoinnista sekä uusasiakashankinnasta. Tasemylly on nopeasti kasvava yritys, ja sinulla on loistava mahdollisuus vaikuttaa yrityksen kehitykseen.

TEHTÄVÄN KUVAUS

Tarjoamme

* Mukavan työympäristön pienessä ja kasvavassa yrityksessä
* Vaihtelevat työtehtävät myynnin ja markkinoinnin parissa
* Mahdollisuuden vaikuttaa Tasemyllyn myynti- ja markkinointiprosesseihin

TYÖTEHTÄVÄT

*Osallistuminen Tasemyllyn nettisivujen uudistamisprojektiin
*Somemarkkinointi
*Sähköpostilistojen luomista
*Myynti- ja markkinointiprosessien kehittämistä
*Viikoittainen tulos- ja KPI-raportointi

VAATIMUKSET

Etsimällämme henkilöllä on:

*Tehtävään soveltuva koulutus, esim. tradenomi
*Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelusta
*Asiakaspalveluhenkinen asenne
*Hyvät organisointikyvyt
*Oma-aloitteinen työskentelyote, sekä uskallus tuoda omia ideoita esille
*Sujuvat suomen- sekä englannin kielen taidot

Muuta tietoa

* Aloitus: Mahdollisimman pian

* Kesto: Vakituinen

* Sijainti: Klaukkala

* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Tasemyllyn Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille
(mailto:hel03@academicwork.fi).

Hae paikkaa tästä: https://jobs.academicwork.fi/annons/myynti-ja-markkinointiassistentti-ta...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

TIETOA ASIAKASYRITYKSESTÄ

Tasemylly Oy on tilitoimisto, joka on sopiva sekoitus vuosikymmenten kokemusta ja ammattitaitoa sekä nykyaikaisia toimintamalleja. Kokemusta kirjanpidosta ja taloushallinnosta löytyy kolmelta vuosikymmeneltä. Henkilöstö kouluttautuu jatkuvasti osallistumalla alan viimeisiin tapahtumiin.

Företag:
Nissan Nordic Europe Oy
Arbetsbeskrivning:

Nissan Nordic Europe is an import and marketing company operating for Nissan in Finland, Sweden, Norway, Denmark, Estonia, Latvia and Lithuania. The company employs around 175 professionals and the Headquarters is in Espoo, Finland.

Nissan Nordic Europe Oy is searching for energetic and committed candidates with the ability and drive to deliver first class performance and service for the entire Nordic and Baltic region. Nissan offers you a unique opportunity to be a part of an organization in an exciting and international working environment, with worldwide career opportunities. Join Us!

We are now looking for an outgoing person to join our team as:

COMMUNICATIONS TRAINEE

This full-time traineeship is for a 6-month period, preferably to be completed to support studies. Therefore, the position is the most ideal for an undergraduate student. A small trainee compensation will be provided.

Tasks and responsibilities:

In this position you will support the Nordic Communications team in its daily tasks and routines, such as:

  • Managing press release process and newsroom updates
  • Supporting in press car loa
  • Creating content to intranet and support in internal communication activities
  • Press event support
  • Supporting in media monitoring and concluding reports
  • Supporting dealer communications
  • Various daily tasks

We are looking for:

An undergraduate student with ongoing studies in Communication, Marketing or Business Administration with the following skills:

  • Interest in creating and editing content in external and internal channels
  • Motivated and energetic, genuine interest in communications
  • Ability to work independently and take responsibility
  • Well organized and structured
  • Excellent Finnish and English skills (written and spoken). Knowledge of other Nordic languages is an advantage.
  • Good IT skills including MS Office and ability to learn new systems fast
  • Driver’s license B is a must
  • Experience in an international environment is an advantage
  • A team player who likes to work in an international environment

We offer you an interesting position in our international Communications Team. You will be working with exciting and versatile communication tasks in a multinational environment. We hope you are eager to work with our brand and vehicles including award-winning crossovers and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle.

The anticipated start date is 3rd of July 2019 but is still negotiable. Please apply through our Global Career Site by following this link: https://alliance.wd3.myworkdayjobs.com/nissanjobs/job/Espoo/Communications-Trainee_R00035038. Please submit your CV and cover letter in English latest on 5th of May 2019.

For more details please contact Communications Manager Mika Särkelä +358 (0)10 77 05 356 on Wednesday 24th of April between 10:00 – 11:00 or Thursday 2nd of May between 14:00 – 15:00.  

We look forward receiving your application!

Nissan has one of the most comprehensive European presences of any overseas manufacturer, employing over 17,000 people across locally-based design, research & development, manufacturing, logistics, and sales & marketing operations. Nissan’s product line includes award-winning crossovers, commercial vehicles, and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle. The company’s vision aims for zero emission and zero fatality future mobility. Nissan aspires to become the most desirable Asian brand in Europe.

 

Företag:
Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Are you a proactive and business-oriented internal accounting expert? Would you be interested in versatile financial management tasks in an international listed company? If you answered yes, you may be the Business Controller we are looking for!

Looking for

We at Studentwork are looking for an active and accurate Business Controller to our client organization Biohit Oyj. This position is a full-time and fixed-term employment for parental leave and located in Helsinki.

As a Business Controller, your main responsibility is to manage Biohit's internal financial reporting and proactively produce analyses to support business and decision-making. Your tasks also include areas for business development and taking part in strategic projects as an economic representative. You will work in close cooperation with the Group CFO. In addition, at your work, you will provide important support for unit managers, sales and other stakeholders.

Biohit Oyj is a globally operating Finnish biotechnology company. Biohit produces innovative products and services to promote research and early diagnosis. Biohit’s operations are based on a goal-oriented and long-term innovation and patenting strategy. They work with scientific communities to produce new technologies, products, and services based on research results and innovations that can be used to develop safe and cost-effective diagnostic tests for the early detection and prevention of diseases of the gastrointestinal tract. Biohit is headquartered in Helsinki, Finland, and has subsidiaries in Italy and the UK. The Biohit Group employs around 50 people. Biohit’s series B share (BIOBV) is quoted on NASDAQ OMX Helsinki, Small cap/Healthcare since 1999. Biohit’s products are sold by many distributors around the world. (https://www.biohithealthcare.com/fi/)

The main responsibilities are

- Monthly financial reporting
- Sales and cost reporting
- Market monitoring
- Pricing and business case calculations
- Assistance in financial statements and external financial reporting
- Business analyses also on ad hoc phasis

We want from you

- Relevant education e.g. M.Sc. (Economics)
- Previous experience in similar financial management tasks
- Excellent Excel skills
- Proactivity and problem-solving skills
- Cooperation skills, accuracy, and punctuality
- Excellent communication skills both in Finnish and English
- Experience of Visma and SalesForce is considered as an advantage

We offer

- A versatile and responsible tasks
- Possibility to develop your professional expertise and great career opportunities
- Supportive team
- Opportunity to be involved in the development of a Finnish listed company in the international market, where the contribution of one's own work is shown in concrete terms

Apply now!

If you think you are the perfect person to fill this position, please send your CV and application letter as soon as possible via link below! The last day to apply is 5.5.2019. If you have any questions about the position, feel free to contact Consultant Manager Emmi Telanne (emmi.telanne@studentwork.com).

Our story

The story of Studentwork started in a small student apartment in Helsinki, when two students, Lucas, and Tomas decided in 2004 to set up a company of their own. Today Studentwork is one of the largest recruitment and staffing agencies in the Nordic countries specialized in young talents.

Studentwork helps young talents in finding a great start for their careers and enterprises to find the best and most suitable employees. Through staffing services, a client company receives either a permanent, part-time or seasonal employee. Through recruitment, companies recruit young talents to longer contracts. Studentwork´s most important task is to help customers and young talents to find each other.

Företag:
Suomen Olympiakomitea ry
Arbetsbeskrivning:

Unelmien liikuntapäivä 10.5. on kaikenlaisen liikkumisen kokeilu- ja pop up -päivä, jonka aikana koko Suomi täytyy sadoista liikunnan tapahtumista. 

Etsimme 2-4 opiskelijaa dokumentoimaan Unelmien liikuntapäivän tapahtumia valokuvien ja videoiden muodossa omalla kalustollaan.

Tapahtumia on perjantaina 10.5. aamusta iltaan ja lukuisissa eri paikoissa, joten kuvaukset voidaan suunnitella opiskelijoiden aikataulujen ja sijainnin mukaan. Kuvia sekä videoklipeistä koostettava video julkaistaan Unelmien liikuntapäivän ja Olympiakomitean kanavissa.

Lähetä CV:si tai portfoliosi sekä palkkiotoiveesi mahdollisimman pian Lotta Heikkerille (lotta.heikkeri@olympiakomitea.fi). Kerro myös, monelta ja missä päin haluaisit dokumentoida tapahtumia (fokus pääkaupunkiseudulla, myös muut alueet otetaan huomioon), niin koostamme tiimin dokumentoimaan päivän tapahtumia. 

Taustaa: Kaikille avointa Unelmien liikuntapäivää vietetään jo neljättä kertaa. Viime vuonna päivän sadat tapahtumat liikuttivat sataatuhatta suomalaista. Kaikkien yhteistä liikkumisen juhlapäivää on toteuttamassa suuri joukko eri toimijoita yhdessä. Kokonaisuutta koordinoi ja tapahtumasivustoa ylläpitää Suomen Olympiakomitea. https://www.unelmienliikuntapaiva.fi/ 

***

We're looking for 2 to 4 students to take photos and video on various events at Unelmien liikuntapäivä on May 10th (own gear required). There will be events around the clock and in various locations, so the time and location of documentation can be worked around the selected students' preferences and schedules. 

Please send your portfolio and salary request to Lotta Heikkeri (lotta.heikkeri@olympiakomitea.fi) as soon as possible. Please let us know where and when you'd be interested in documenting events (main focus on capital region, other locations can also be considered). 

Read more :https://www.unelmienliikuntapaiva.fi/en/

Företag:
Rakennustieto Oy
Arbetsbeskrivning:

Haluatko olla mukana parantamassa suomalaista rakentamisen laatua? Haluatko saada erinomaista työkokemusta johtavassa rakentamisen tietotalossa?

Etsimme sinua Tuotetietohallinnan koordinaattori
Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme Rakennustiedolle kokoaikaista Tuotetietohallinnon koordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen Helsingin Kamppiin. Tehtävässä työllistyt suoraan Rakennustiedolle. Tuotetietohallinnon koordinaattori vastaa tietokannan sisällön laadusta, ajantasaisuudesta sekä yhteyksistä tuoteteollisuuteen ja tiedon käyttäjiin.

Rakennustieto on rakennusalan täyden palvelun tieto- ja mediatalo. Rakennustieto-yhteisö muodostuu Rakennustietosäätiö RTS sr:stä ja Rakennustieto Oy:stä. He edistävät hyvää rakennustapaa toimimalla talonrakentamisen, talotekniikan, kiinteistönpidon sekä infra-alan tiedon tuottajana ja välittäjänä suunnittelusta ylläpitoon asti. Lue lisää kotisivuilta: www.rakennustieto.fi

Pääasialliset työtehtävät

-Asiakkaiden tuotetietojen ylläpito
-Rajapintaprojekteihin osallistuminen
-Tuotteiden perustietojen sekä ominaisuustietojen ja kemikaalitietojen tuotanto tietokantaan
-Uusimpien tiedotteiden hankkiminen toimittajien nettisivuilta / toimittajilta sähköpostitse
-Muut avustavat tehtävät

Odotamme sinulta

-Soveltuvaa tutkintoa (esim. tekninen tai kaupallinen)
-Sujuvia tietoteknisiä valmiuksia, MS Office-taitoa sekä kykyä etsiä ja löytää tietoa
-Huolellista, tarkkaa sekä oma-aloitteista otetta työtehtäviin
-Sujuvaa suomen kielen taitoa
-Kemianalan ja rakennusalan tuntemuksesta on sinulle tehtävässä etua

Tarjoamme sinulle

-Erinomaisen perehdytyksen ja työkalut työssä menestymiseen
-Mahdollisuuden kehittää osaamistaan alan johtavassa tietotalossa
-Osaavan työyhteisömme tuen tehtävässä menestymiseen sekä loistavat työkaverit
-Mainiot työsuhde-edut, kuten lounas- ja liikuntaedun, joustavan työajan sekä kehittymis- ja kouluttautumismahdollisuudet
-Mahdollisuuden tehdä vaikuttavaa ja merkityksellistä työtä rakennusalan digitaalisen kehittymisen kärjessä

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 5.5.2019, mutta nopeus on valttia! Aloitus mielellään toukokuussa 2019. Lisätietoja puhelimitse antaa Talent Manager Anri Helokangas keskiviikkoisin kello 14-16.

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Hae tehtävää täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=92726

Sidor

Prenumerera på Företagsekonomi