Skip to content Skip to navigation

Företagsekonomi

Företag:
Nissan Nordic Europe Oy
Arbetsbeskrivning:

Nissan Nordic Europe Oy is searching for energetic and committed candidates with the ability and drive to deliver first class performance and service for the entire Nordic and Baltic region. Nissan offers you a unique opportunity to be a part of an organization in an exciting and international working environment, with worldwide career opportunities. Join Us!

We are now looking for an active person to join our team as:

GENERAL AFFAIRS TRAINEE

This position is for a 6-month period and preferably to be completed as an internship to support studies. A small trainee compensation will be provided. The position is ideal for an undergraduate student.

Tasks and responsibilities:

In this position you work as a member of Nissan Nordic Europe’s General Affairs function which is part of Human Resources & General Affairs department. Your main duties are assisting in internal company car management. This includes insuring and registering company cars, managing car papers/documents for company car users, communicating with Nissan dealer, working with excel and creating reports. Your daily work will include email correspondence and general office tasks, checking invoices and creating purchase orders for General Affairs. You will also be assisting our employees with facility related matters, for instance, seating layout and taking care of office maintenance.

We are looking for:

You are currently an undergraduate student who is studying a suitable subject and wants to complete an internship in an international performance driven environment. You possess interest in problem solving and in administrative office tasks. You have excellent interpersonal skills as well as the ability to communicate well both verbally and in writing. We highly appreciate open-minded and hands-on approach to work. You are known for your self-initiative habit and your prioritizing skills, and you communicate fluently both in Finnish and in English. Good skills in MS Office (Excel, Word, PowerPoint) are considered as an asset. Driving license (B) is required in this position.

We offer you an interesting learning opportunity in our General Affairs team in a dynamic multinational environment.

The anticipated start date is 21st of August 2018, but is still negotiable.
Please apply through our Global Career Site by following this link: https://nissan.wd5.myworkdayjobs.com/nissanjobs/job/Espoo/General-Affair.... Please be quick, as we start interviewing suitable candidates immediately and the position will be filled as soon as the right candidate is found. However, submit your application latest on 29th of July 2018.

For more details please contact General Affairs Officer Laura Salo (+358 107 705 173) on date 17.7. – 19.7.2018 between 12:00 – 14:00 and on 23.7. between 12:00-14:00.

Nissan Nordic Europe is an import and marketing company operating for Nissan in Finland, Sweden, Norway, Denmark, Estonia, Latvia and Lithuania. The company employs around 185 professionals and the Headquarters is in Espoo, Finland.

Nissan has one of the most comprehensive European presences of any overseas manufacturer, employing over 17,000 people across locally-based design, research & development, manufacturing, logistics, and sales & marketing operations. Nissan’s product line includes award-winning crossovers, commercial vehicles, and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle. The company’s vision aims for zero emission and zero fatality future mobility. Nissan aspires to become the most desirable Asian brand in Europe.

Företag:
Barona IT
Arbetsbeskrivning:

Toimitko mielelläsi asiakasrajapinnassa, oletko aidosti kiinnostunut tietotekniikasta ja omaksut nopeastikin uusia tietoteknisiä kokonaisuuksia? Etsimme nyt asiakkaallemme asiakaspalveluhenkistä ja kielitaitoista ohjelmistoneuvojaa Vantaalle.

Ohjelmistoneuvojan tehtäviin kuuluvat sovellus- ja järjestelmäneuvonta nimetyille yritysasiakkaille sekä näihin liittyvä tekninen ongelmanratkaisu. Työskentelet tehtävässä tiiviisti asiakasrajapinnassa palvellen asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse ja etäyhteyksien avulla. Työ edellyttää riittäviä teknisiä taitoja, jotta työvuoroissa voi tarpeen mukaan työskennellä myös yksin.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

-IT-alan yliopistotutkintoa, AMK-tutkintoa tai alan loppuvaiheen opintoja

-Vahvaa osaamista Windows -työasemaympäristöistä

-Unix/Linux -ymmärrystä

-Perusosaamista verkkoympäristöön liittyvästä vian kartoituksesta

-Vahvaa teknistä orientaatiota ja kykyä omaksua nopeasti uusia kokonaisuuksia

-Asiakaslähtöistä työskentelyotetta ja vahvaa ongelmanratkaisukykyä

-Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Hakijalta toivotaan myös ohjelmointiosaamista (erityisesti JavaScript, .NET ja SQL) tai vähintään kiinnostusta ohjelmointia kohtaan. Lisäksi katsomme eduksi aiemman työkokemuksen IT-tuki- ja asiakaspalvelutehtävistä sekä vahvan ruotsin kielen taidon.

Mitä tarjoamme?

Saat työtehtäviin ja tuettaviin sovelluksiin kattavan perehdytyksen, tiimisi vahvan tuen sekä viihtyisän työyhteisön. Tehtävä antaa erinomaiset mahdollisuudet kartuttaa työkokemusta ja tarjoaa kasvupaikan kehittyä järjestelmien rautaiseksi ammattilaiseksi kansainvälisesti toimivassa yrityksessä.

Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan heinäkuun lopulla/elokuun alussa. Työsuhde solmitaan alkuun määräaikaisena (noin 6kk), mutta tehtävä sisältää hyvän option jatkosta. Tehtävässä on myös mahdollisuudet edetä pidemmällä aikavälillä vaativampiin asiantuntijatehtäviin. Työ on vuorotyötä ja vuorot sijoittuvat ma-su klo 6-23 välille. Voit tuoda hakemuksissasi esille, millaiset työskentelyajat soveltuvat sinulle parhaiten. Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT.

Lähetä hakemuksesi meille CV:n ja palkkatoiveesi kera mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa. Lisätietoja tehtävästä antaa Heini Vehmas (heini.vehmas@barona.fi, p. 0504120876.

Företag:
Wärtsilä / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

About the position

Wärtsilä is a global leader in smart technologies and complete lifecycle solutions for the marine and energy markets. Wärtsilä global IM (Information Management) integrates Processes, Systems and Information, supporting Wärtsilä’s businesses in developing the operations and innovating new business opportunities by utilising technology and information. Wärtsilä partners with world leading IT vendors and has a competent international IM organisation. For development minded person, Wärtsilä offers an opportunity to shape the future of its IM environment.

We are now looking for a curious, development minded Robotic Process automation (RPA) developer for our customer Wärtsilä to their office in Vaasa.

Are you eager to learn new technologies and grow your expertise? Are you ready to jump into a fast-paced environment? Do you consider yourself as self-driven, resourceful and innovative?

This position provides a great opportunity to work on divers set of technologies and build innovative solutions for business challenges. In this position you will use your programming skills to help drive process automation goals of internal stakeholders and support to build best in class automation practise. You will be a member of a fast growing team of process automation & robotic software services area within Data & Analytics team. You will get good onboarding and the professional team will support you the whole time. In this position you will have the opportunity to learn new technologies and grow your expertise.

In this position you will grow your expertise in the development of automation solutions using variety of technologies & platforms.

This includes, for example:
- Agile software development practices, testing standards, source code management, continuous delivery, and software architecture
- Participation in agile development projects
- Participation in the full software development cycle including coding, testing, implementation and support
- Participation in RPA platform development and maintenance
- Documentation and communication in own responsibility area

Requirements:
- Programming skills (e.g.Microsoft .Net, VB, JavaScript, Python etc)
- Good communication and documentation skills
- Fluent written and spoken English

We appreciate:
- Knowledge of databases technologies (e.g. MsSQL, Oracle, etc)
- Knowledge of different integration technologies (REST, SOAP)

The position begins in August with full-time, twelve months fixed-term employment via Studentwork.
Interested? Please apply by sending your CV and application, via link below. We start the interviews straight away when the potential candidates apply. The position will be filled as soon as the suitable candidate is found! If you have any questions concerning this position, feel free to contact us in Studentwork. For more information contact Consultant Manager Wilma Vilen, p. +358 40 940 2670, wilma.vilen@studentwork.com.

Our story
The story of Studentwork started in a small student apartment in Helsinki, when two students, Lucas and Tomas decided in 2004 to set up a company of their own. Today Studentwork is one of the largest recruitment and staffing agencies in the Nordic countries specialized in young talents.
Studentwork helps young talents in finding a great start for their careers and enterprises to find the best and most suitable employees. Through staffing services, a client company receives either a permanent, part-time or seasonal employee. Through recruitment, companies recruit young talents to longer contracts. Studentwork´s most important task is to help customers and young talents to find each other.

Jobbtitel:
Företag:
Vähittäiskaupan Tilipalvelu VTP
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Täysipäiväinen
Kesto: Vakituinen
Työaika: 37,5h/vko
Toivottu tausta: Uran alkuvaihe, valmistunut / valmistumisen kynnyksellä
Toivottu aloituspäivämäärä: Syyskuussa 2018
Työpaikan sijainti: Mannerheimintie 113, 00280 Helsinki
Haku-deadline: 25.7.2018, etenemme prosessissa jo hakuajalla

Vähittäiskaupan Tilipalvelu VTP Oy on Kesko Oyj:n osakkuusyhtiönä toimiva tilitoimisto, joka hoitaa noin 1100 asiakkaan kirjanpito-, palkanlaskenta-, verotus- ja yhtiöoikeudelliset palvelut. Yhtiön liikevaihto on 9,3 milj. € ja henkilökuntaa on 122 henkeä. VTP Oy:n Helsingin tilipalveluyksikössä Helsingin Ruskeasuolla työskentelee 28 henkilöä, jotka vastaavat Etelä-Suomen alueella toimivien Kesko Oyj:n ketjuliiketoimintaa harjoittavien vähittäiskauppayritysten (K-Citymarket, K-Supermarket, K-market ja Neste K) kirjanpidon, verotuksen ja laskenta-asioiden hoidosta.

VTP Oy etsii nyt Helsingin yksikköönsä vakinaiseen työsuhteeseen kirjanpitäjiä (tilineuvojia). Perehdytysjakson jälkeen tulet saamaan henkilökohtaisia asiakasvastuita. Tehtävässäsi vastaat omien asiakkaidesi kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä sähköisessä toimintaympäristössä. Työ sisältää myös asiakkaiden tulosten analysointia, puhelinneuvontaa ja keskustelua asiakkaiden kanssa sekä tilikausittain tapahtuvia asiakastapaamisia, jotka mahdollistavat asiakassuhteiden syventämisen.

Mitä etsimme?

Etsimämme henkilö on oppimiskykyinen ja hänellä on valmiudet kehittyä SAP-pohjaisen, pitkälle integroidun taloushallintojärjestelmän taitavaksi käyttäjäksi. Tehtävä edellyttää hyviä asiakaspalvelu-, vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja niin kasvotusten kuin puhelimitsekin. Työ on ajoittain melko nopearytmistä, joten toivomme että pystyt toimimaan tehokkaasti paineen alla myös hektisissä tilanteissa.

Hakijalta odotamme:

• Vähintään opistotasoista soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi)
• Kokemusta taloushallinnon tehtävistä
• Yhteistyökykyä, vastuuntuntoisuutta, oma-aloitteisuutta ja joustavuutta
• Täsmällisyyttä ja numerotarkkuutta, mutta myös hyvää asiakokonaisuuksien hallintaa
• Hyvää ajanhallintaa ja priorisointikykyä
• Sujuvaa suomen kielen taitoa

Eduksi luemme:

• Henkilö-, yritys- ja arvonlisäverolakien tuntemus
• Aiempi kokemus tilitoimistotyöstä (toivomme, että olet oppinut vähintään kirjanpidon ja tilinpäätöksen perusteet työsi kautta)
• Hyvät tietotekniset taidot ja kokemusta seuraavien työkalujen käytöstä: SAP, Rondo, Basware iBanking

Tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle vaativan ja haasteellisen tehtävän sekä mahdollisuuden päästä osaksi K-ryhmää. Asiakaskuntamme koostuu vähittäiskauppiaista ja on melko homogeeninen, joten prosessimme ovat pitkälle hioutuneet ja pystymme tarjoamaan kattavasti ohjeistusta työsi tueksi. Meillä saat:
• Mahdollisuuden työskennellä itsenäisesti osaavan tiimin tukemana
• Mahdollisuuden toimia läheisessä suhteessa asiakkaisiin
• Koulutus- ja kehittymismahdollisuudet suuressa yhtiössä
• Liukuvan työajan ja Kesko-konsernin henkilökuntaedut (alennusoikeudet, lounasetu, liikunta- ja kulttuurisetu, kuntosali, tulospalkkaus)

VTP ja aTalent toteuttavat rekrytointiprosessin yhteistyössä. Pyydämme osoittamaan kaikki rekrytointiin liittyvät tiedustelut aTaletille (0503799208, minnamari.jokinen[at]atalent.fi). Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan VTP Oy:lle.
Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi PDF-tiedostoina mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 25.7.2018 täällä: https://apply.atalent.fi/vahittaiskaupan-tilipalvelu-vtp-kirjanpitaja-7-.... Etenemme rekrytointiprosessissa jo hakuajalla, mutta huomioimme kaikki 25.7 mennessä saamamme hakemukset. Kerrothan hakemuksessasi, miksi olet kiinnostunut kirjanpitäjän tehtävästä ja mitkä ovat vahvuutesi tehtävän kannalta.

Företag:
Rune & Berg Design
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Vakituinen, täysipäiväinen
Haettu tausta: joustava
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, syksyllä 2018
Työaika: kokoaikainen
Sijainti: Helsinki, Töölö
Haku DL: Maanantai 30.7.2018

Rune & Berg Design on merkityksellisiä kokemuksia luova suunnittelutoimisto. Muotoilemme yrityskulttuurin ja asiakaskokemuksen kokonaisuuksia käyttäjälähtöisesti. Töölöläisyydestään ylpeä Rune & Berg Design aloitti toimintansa Runeberginkadulla vuonna 2011. Monialainen tiimimme koostuu 20:stä innostavasta ja innostuvasta ammattilaisesta, joilla on vahva näkemys ja rento ote. Olemme yhtä aikaa sopivasti tinkimättömiä ja sopivasti joustavia – meidän kanssa työnteko on kivaa ja lopputulos priimaa.

Rune & Berg Design hakee nyt tiimiinsä Toimistokoordinaattoria huolehtimaan toimiston arjesta! Tehtävässä vastaat toimiston juoksevista asioista ja siitä, että arki rullaa. Hoidat esimerkiksi toimiston käytännön organisointitehtäviä, asiakkaiden vastaanottamista ja erilaisten materiaalien valmistelua. Voit olla juuri valmistumassa oleva tai jo useamman vuoden työelämässä ollut tekijä. Riippuen vahvuuksistasi ja osaamisestasi pääset myös vaikuttamaan työnkuvaasi.

Tekijänä olet toimeen tarttuva ja sosiaalinen tiimipelaaja. Rune & Berg Design on asiakaskokemukseen ja yrityskulttuuriin erikoistunut suunnittelutoimisto, joten visuaalinen silmä ja muotoilun ymmärrys on iso plussa, mutta ei vaatimus. Kokemusta ja koulutusta tärkeämpänä pidämme asennetta ja valmiuksia pitää monet langat käsissäsi. Saat myös joustavan työyhteisön tuen.

Hakijalta edellytämme:

• Joustava tausta, toimeen tarttuva asenne tärkeämpi
• Organisointitaitoja
• Erinomainen tilannetaju
• Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksi luemme:

• Visuaalinen silmä ja muotoilun ymmärrys on iso plussa

Rune & Bergillä työskentelisit yhdessä monialaisen tiimin kanssa, joka työskentelee intohimoisesti ja vankalla ammattitaidolla. Työilmapiiri Rune & Bergillä on avoin, joustava ja toisista huolehtiva.

Tarjoamme:

• Vakituisen työpaikan kasvavassa ja kehittyvässä suunnittelutoimistossa
• Miellyttävän työskentelymiljöön Töölössä ja 20 tutkitusti tyytyväistä työkaveria
• Monipuolisen tehtävän, jota mahdollisuus räätälöidä omien vahvuuksien mukaan
• Tulevaisuudessa mahdollisuuden ottaa vastuuta ja ohjata roolia oman kiinnostuksen ja osaamisen puitteissa

Mikäli olet etsimämme uusi tekijä Rune & Berg Designin tiimiin, lähetä CV:si ja videohakemuksesi ohjeiden mukaisesti pikimmiten, kuitenkin viimeistään ma 30.7.2018. Jätä CV:si pdf-muodossa täällä: https://apply.atalent.fi/rune-berg-design-toimistokoordinaattori-7-2018. Jätä videohakemuksesi täällä: https://www.recright.com/interview/public/929eb947e3630610fea1a461455625.... Huomioithan, että hakemuksia käydään läpi jo hakuajalla, joten hae pikaisesti!

Pääset tutustumaan Rune & Berg Designiin paremmin täällä: http://rbdesign.fi/meista/.
Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Talent Research Specialist Minna Ruohonen (minna.ruohonen(ät)atalent.fi, 0505134642). Huom! Lisätietoja tehtävästä 23.7.-27.7.2018 välisenä aikana antaa Recruitment Manager, Team Lead Minnamari Jokinen (+358 50 379 9208, minnamari.jokinen(ät)atalent.fi).

Jobbtitel:
Företag:
Oma Säästöpankki Oyj / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen tyytyväisten asiakkaiden pankki. Olemme Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan noin 135 000 asiakasta 250 asiantuntijan voimin. Päätökset teemme konttoreissa paikallisesti, joustavasti ja nopeasti. Oma Säästöpankilla on yli 2,7 miljardin euron tase. Vakavaraisuus on erinomainen ja kannattavuus koko toimialan parhaimmistoa. Oma Säästöpankin omistavat suomalaiset säästöpankkisäätiöt ja Oma osuuskunnat. Myös henkilökunta omistaa pankkia. Lähellä ja läsnä omasp.fi.

Haluatko päästä työskentelemään yhdessä Suomen nopeimmin kasvavassa täyden palvelun pankissa? Oletko taitava suhteiden rakentaja, omaksut hyvät sosiaaliset taidot ja myyminen on intohimosi? Arvostatko työssäsi ja tiimissäsi energisyyttä, positiivisuutta ja ahkeruutta? Jos vastasit kyllä, voit olla täydellinen ”match” tähän tehtävään!

Studentwork etsii asiakkaalleen Oma Säästöpankki Oyj:lle palveluneuvojaa Riihimäellä sijaitsevaan toimipisteeseen. Jos koet vahvuuksiesi olevan ilo, energisyys, positiivisuus ja ahkeruus, nyt sinulla on mahdollisuus tehdä myös ura tiimissä, jossa nämä arvot vallitsevat. Oma Säästöpankin palveluneuvojana tehtävänäsi on uusien yritysasiakkaiden hankinta, olemassa olevien asiakassuhteiden hoitaminen sekä asiakkaiden neuvonta niin lainoihin, säästämiseen kuin sijoittamiseenkin liittyen. Rohkeana ja myyntihenkisenä henkilönä tartut myös kaikkiin lisämyynnin tilaisuuksiin kiinni ja pyrit kotiuttamaan kauppoja sekä olet valmis edustamaan yritystä tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Pystyt itse vaikuttamaan työtehtäviisi omalla aktiivisuudellasi ja kokemuksellasi. Tehtävässä menestyäksesi et välttämättä tarvitse aiempaa alan työkokemusta, vaan tärkeämpää on aktiivinen työote ja halu kehittyä! Työtehtävässä vaaditaan B- ajokorttia.

Työntekijältä toivomme
• Myynnillistä asennetta ja yrittäjähenkisyyttä
• Palvelualttiutta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja
• Kokemusta yritysasiakkaiden parista sekä aitoa halua tarjota kaupungin parasta pankkipalvelua
• Uteliaisuutta ja energistä asennetta
• Oma auto katsotaan eduksi

Oma Säästöpankki haluaa tarjota asiakkailleen paikkakunnan parasta palvelua, jonka mahdollistavat ammattitaitoinen tiimi sekä nopeat ja ketterät toimintamallit. Oma Säästöpankissa pääset työskentelemään ammattitaitoiseen ja energiseen tiimiin, jossa työt hoidetaan ripeällä asenteella. Tämä positio tarjoaa vastuullisen ja itsenäisen työtehtävän, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa huippuasiakassuhteiden rakentajaksi ja myynnin ammattilaiseksi!

Työllistyt suoraan asiakasyritykseemme kokoaikaiseen vakituiseen työtehtävään, Studentwork toimii match makerina tässä hakuprosessissa! Työ alkaa viimeistään syyskuun alussa, mutta mielellään elokuun puolessa välissä. Työajat ovat joustavat, mutta pääsääntöisesti ne sijoittuvat arkipäivisin 8-18 välille sekä satunnaisesti myös lauantaille. Toivommekin sinulta joustavuutta ja yrittäjämäistä asennetta.

Mikäli koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä ansioluettelosi, palkkatoiveesi sekä hakemuksesi meille nettisivujemme kautta mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Katriina Karlsson (puh. 046 922 4036 tai katriina.karlsson@studentwork.com) sekä Junior Consultant Manager Meri Penttinen (meri.penttinen@studentwork.com).

Jobbtitel:
Företag:
Hitachi High-Tech Analytical Science Finland Oy / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Hitachi High-Tech Analytical Science is a former Oxford Instruments company that recently joined Hitachi High-Tech through business acquisition. We provide materials identification and/or thickness gauging analysis instrumentation to industrial customers with diverse needs. Our products are used by most of the world’s major international companies and leading research institutes for industrial analysis and quality control. Hitachi High-Tech is an international company with an annual turnover of 644 545 M JPY. To see more, visit: https://hha.hitachi-hightech.com/en/

Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Hitachi High-Tech Analytical Science Oy:lle Junior Accountantia projektiluontoiseen kesätyösuhteeseen. Työssä pääset työskentelemään osana talouden tiimiä ja avustamaan monissa eri taloushallinnon ja laskentatoimen tehtävissä. Junior Accountantin työtehtäviin kuuluvat muun muassa ostolaskujen käsittely ja erilaiset ostoreskontran tehtävät.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Soveltuvia loppuvaiheen opintoja tai tutkintoa, esimerkiksi Tradenomi/KTK/KTM
- Vähintään yhden vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
- Järjestelmällistä, tarkkaa sekä aktiivista työskentelyotetta
- Sujuvaa MS Office -osaamista (erityisesti Excel) ja kykyä oppia erilaisia järjestelmiä
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- IFS-järjestelmän tuntemus katsotaan eduksi

Olet urasi alkuvaiheilla ja valmis sitoutumaan oman osaamisesi kehittämiseen ja oppimiseen työn ohessa. Työkokemusta tärkeämpää on positiivinen, joustava ja itseohjautuva asenne sekä hyvät tiimityötaidot.

Tehtävään valittu henkilö tulee työllistymään asiakasyritykseen Studentworkin kautta määräaikaiseen työsuhteeseen yhteensä 4 viikoksi ajoilla 6.-19.8. ja 15.-28.10. Työpiste sijaitsee Espoon Perkkaalla.

Jos haluat liittyä osaksi Hitachi High-Techiä, lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi mahdollisimman pian, viimeistään 23.07.2018. Aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager, Katriina Karlsson, katriina.karlsson@studentwork.com.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Limente / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Löytyykö sinulta kaupallisen alan koulutus sekä kokemusta asiakaspalvelusta? Oletko joustava tiimipelaaja, joka pitää langat käsissä tilanteessa kuin tilanteessa? Etsimme kokoaikaista asiakaspalvelijaa Limentelle ja juuri sinä voit olla etsimämme henkilö! Tehtävässä tulet työskentelemään osana asiakaspalvelutiimiä, jossa asiakaspalveluhenkisyys on kaiken ydin. Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa jo tänään!

KUVAUS
Academic Work etsii kokoaikaista asiakaspalvelijaa Helsinkiin! Vakavarainen työnantaja tarjoaa modernit työkalut ja alan mielenkiintoisimman tuotevalikoiman, joiden avulla pääset kehittämään ammattitaitoasi osana huipputiimiä.

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Limentellä.

TYÖTEHTÄVÄ
Tässä tehtävässä pääset osaksi rautaista asiakaspalvelutiimiä, jossa positiivisuus ja asiakaspalveluhenkisyys on kaiken a ja o. Pääasiallisesti tulet palvelemaan Limenten yritysasiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse sekä käsittelemään tilauksia, tarjouksia ja reklamaatioita. Olet aktiivisesti yhteydessä mm. Limenten nykyisiin asiakkaisiin heidän tarpeidensa kartoittamiseksi.

Työtehtäviisi kuuluu:

Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
Tilausten käsittely
Tarjousten tekeminen
Aktiivinen yhteydenpito sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin
Muut myynnin tukitehtävät
Tehtävä sopii sinulle, joka ymmärtää, miten tärkeä osa asiakaspalvelu on yrityksen tulosta ja haluat olla juuri se, joka jää asiakkaiden mieleen positiivisena palveluna.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Hae tätä paikkaa, jos sinulla on kaupallinen koulutustausta (esim. tradenomi) ja olet ollut asiakaspalvelutehtävissä vähintään vuoden verran. Tuotat tekstiä korrektisti ja selkeästi. Selviät myös paineen alla mahdollisista hankalista asiakastilanteista. Persoonana olet positiivisesti ajatteleva, mahdollisuuksia näkevä henkilö, jolla on kaupallinen ajatustapa. Et vain suorita työtäsi, vaan mietit aina muutaman askeleen pidemmälle ja haluat tuottaa Limenten asiakkaille parhaan asiakaspalvelun. Tulet tarvitsemaan työssäsi suomen lisäksi englantia ja ruotsin kieltä ainakin kirjallisesti.

Etsimällämme henkilöllä on:

Kaupallinen koulutus (esim. tradenomi)
Vähintään 1 vuoden asiakaspalvelukokemus
Sujuva suomen ja englannin kielen taito, hyvä ruotsin kielen taito
Positiivinen, mahdollisuuksia näkevä, kaupallinen ajattelutapa
Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: 12 kk, jatko mahdollinen

Paikka: Kankiraudantie 1, Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 9.7.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

MUUTA TIETOA
Oy Limente Ab:n juuret ovat 1982 perustetussa Lapetekissa, josta Limente jakaantui omaksi yhtiöksi 2016. Limente keskittyy kodin valaistukseen erityisesti keittiössä ja kylpyhuoneissa. Tuoteryhmiin kuuluvat muun muassa LED-lamput, valaisuratkaisut, himmentimet ja katkaisijat. Kaikki tuotteet kantavat ylpeänä Limente-brändiä ja tuotteiden suunnittelusta vastaa yrityksen oma tuotekehitys.

Företag:
Samlink/Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Kiinnostaisiko sinua syventää osaamistasi toimisto- ja asiakaspalvelutyötehtävien parissa mielenkiintoisessa IT –alan yrityksessä? Oletko luonteeltasi oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen huolellisen työotteen omaava työntekijä, joka viihtyy hyvin myös tiimityön äärellä? Jos edelliset kysymykset herättivät kiinnostuksesi, jatka lukemista ja lähetä hakemuksesi tehtävään mahdollisimman pian!

Kuvaus

Academic Work etsii kokoaikaista Back Office-assistenttia Espooseen!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Oy Samlink Ab:lla.

Työtehtävät

Tässä tehtävässä tulet työllistymään Back Office –tehtäviin IT –alan yrityksessä. Tehtäviisi kuuluu muun muassa raporttien läpikäyntiä sekä korttiasioihin liittyviä taustatehtäviä. Tarkoituksena on, että tietotasosi ja osaamisesi kasvaessa tehtävänkuvaasi voidaan laajentaa edelleen kattamaan myös asiakaspalvelutehtäviä Service Desk –tukitehtävien parissa. Service Deskissä tehtävänäsi on hoitaa asiakaspalvelua tikettijärjestelmän kautta yrityksen asiakkaille. IT Back Office –assistenttina tulet siten työskentelemään monipuolisesti sekä toimiston puolella avustavien tehtävien parissa, että asiakasrajapinnassa tukihenkilönä.

Työtehtäviisi kuuluvat avustavat Service Desk –tehtävät, kuten:
• Korttiasioihin liittyvät taustatehtävät

• Osaamistason kasvaessa Service Desk -asiakaspalvelutehtävät

Oletko kiinnostunut työskentelemään Back Office- ja tukihenkilön tehtävien parissa? Tehtävä tarjoaa erinomaisuuden mahdollisuuden saada työkokemusta tehtävien äärellä, joiden hallitsemista todella arvostetaan työelämässä.

Etsimämme henkilö on

Etsimällämme henkilöllä on kaupallinen tai tekninen koulutustausta, tai olet viimeistelemässä opintojasi. Olet motivoitunut kehittämään osaamistasi entisestään Back Office -puolen toimistotehtävien ja asiakaspalvelutehtävien äärellä. Työtehtävässä menestyminen edellyttää huolellista ja tarkkaa työotetta, asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hyviä IT-taitoja. Tärkeintä on kuitenkin innostunut asenne, kiinnostus sekä motivaatio omien taitojensa hyödyntämiseen ja kehittämiseen Back Office –työtehtävien ja IT –asiakaspalvelun parissa.

Etsimällämme henkilöllä on:
• Aiempaa työkokemusta toimisto- ja/tai asiakaspalvelutehtävistä

• Hyvät tietotekniset valmiudet toimistotehtävissä menestymiseen

• Hyvät vuorovaikutustaidot ja asiakaspalveluhenkisyyttä

• Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Eduksi katsomme, jos pystyt viestimään suullisesti ja kirjallisesti myös ruotsin kielellä.

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Elokuussa

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: 31.12.2018 asti

Paikka: Espoo

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 6.7.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel03@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Infoa asiakkaasta

​Asiakasyrityksemme Samlink on suomalainen, kokenut finanssialan ratkaisujen kehittäjä ja palveluntuottaja, jonka ydinosaamista ovat mm. vähittäispankkijärjestelmät sekä analytiikan ja raportoinnin, mobiilipuolen ja rahoitushallinnon palvelut. Samlinkin toimistot sijaitsevat hyvien kulkuyhteysien päässä Espoossa ja Jyväskylässä.

Företag:
Opinahjo Oy
Arbetsbeskrivning:

Oletko yrittäjähenkinen, aikaansaava ja uusista ideoista helposti innostuva tiimipelaaja?

Haluatko olla osa yritystä, jonka tarkoituksena on varmistaa erinomainen palvelu ja asiakaskokemus? Olet idearikas, omaat vahvan tilannetajun ja haluat tuottaa asiakkaalle maksimaalisen lisäarvon ammattitaidon kehittämisessä?

Jos vastasit kyllä, voit olla etsimämme Palvelukoordinaattori.

Pääasialliset tehtäväsi:

-Opiskelijoiden innostaminen, motivointi ja uusien opiskelutapojen jatkuva kehittäminen
-Erilaiset keskustelut talous- ja HR-päättäjien kanssa puhelimitse ja Skypen välityksellä
-Asiakastietojen päivittäminen

Mitä odotamme sinulta:

-Erinomainen ja positiivinen palveluasenne: haluat tuottaa asiakkaalle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen
-Vahvat viestintä- ja kommunikointikyvyt
-Työkokemus palvelualalta
-Luova ongelmanratkaisukyky, ratkaisukeskeisyys, et pelkää tarttua haasteisiin
-Erinomainen tilannetaju sekä sosiaaliset taidot, joiden avulla saat tarvittavat kehitystarpeet ja ongelmakohdat nostettua pintaan
-Uskallat haastaa ja innostaa asiakkaita parempiin tuloksiin
-Organisointikyky
-Englannin kielen taito

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi pikimmiten osoitteeseen linda.paasikallio-kari@opinahjo.fi. Hakuaika päättyy 15.8.2018.

Lisätiedot: Linda Paasikallio-Kari, 041 505 5784, linda.paasikallio-kari@opinahjo.fi

Opinahjo Oy on positiivista energiaa pursuava kansainvälinen koulutusteknologiayritys. Toimimme Suomen lisäksi Norjassa ja Ruotsissa. Kansainvälistymisellä on iso rooli tulevien vuosien suunnitelmassamme.

Suomen organisaatiossamme, toimistollamme Helsingin kattojen yllä, työskentelee tällä hetkellä 20 henkeä ja työyhteisöämme voisi kuvata raikkaaksi, innostuneeksi ja eteenpäin suuntautuneeksi huikeasta yhteishengestä puhumattakaan. Tutustumalla tiimiimme voit huomata haluavasi kuulua joukkoomme: opinahjo.fi/opinahjoarki.

Opinahjo on osa Accountor konsernia. Accountor on Pohjois-Euroopan laajin talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita tuottava yritys. Accountor toimii seitsemässä maassa ja työllistää lähes 3000 henkilöä 140:ssä eri toimipisteessä. Lue lisää osoitteessa accountor.fi.

Sidor

Prenumerera på Företagsekonomi