Skip to content Skip to navigation

Företagsekonomi

Företag:
Academic Work Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme asiakasyrityksellemme Business Analystiä pankkialan viranomaisraportointiin liittyviin vastuullisiin tehtäviin. Jos olet työotteeltasi tarkka ja analyyttinen, eikä Excelin pyörittely ole koskaan tuottanut vaikeuksia, niin lue lisää. Tämä työtehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittyä datankäsittelyn sekä pankkiliiketoiminnan ammattilaiseksi!

Job description
Tässä tehtävässä vaaditaan analyyttistä ajattelutapaa sekä tarkkaa työotetta. Pääset työstämään suuria datamassoja, etsimään oikeaa tietoa tietokannoista ja tuottamaan tarvittavia raportteja. Pääset sisälle pankkialan liiketoimintaan, ja aiemmasta pankkialan kokemuksesta onkin tässä työtehtävässä suurta hyötyä.
Tarjoamme sinulle
* Mielenkiintoiset ja haastavat työtehtävät suuren datamäärän parissa.
* Mahdollisuuden kerryttää haluttua työkokemusta suuressa kansainvälisessä yrityksessä.
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä: https://www2.academicwork.fi/tyonhakijoille/kokoaikatyo.

Job duties
* Monipuoliset pankkialan viranomaisraportointiin liittyvät vastuulliset tehtävät.
* Raportteihin tarvittavan datan itsenäinen määrittely ja sen hakeminen asiakkaan tietojärjestelmistä.
* Erilaisten raporttien tuottamien ja niiden eteenpäin vieminen, sekä kommunikaatio eri osastojen välillä.

Requirements
* Soveltuva korkeakoulutausta
* Aikaisempaa työkokemusta, eduksi katsomme kokemuksen pankkialalta tai työskentelyn erilaisten tietojärjestelmien parissa
* Kokemusta finanssialan viranomaisraportoinnista, esim MIFID tai FINREP raportointi (muistathan mainita tämän myös ansioluettelossasi)
* Sujuva suomen ja englannin kielitaito
Eduksi katsotaan kokemus pankkialan raportointijärjestelmistä (esim. Basel), tietokannoista tai data-analytiikan työkaluista.

Etsimämme henkilö on
* Tarkka
* Analyyttinen
* Hyvät kommunikaatiotaidot omaava
Muuta tietoa
* Aloitus: Sopimuksen mukaan (toiveena syyskuun alku)
* Kesto: 6 kuukautta, mahdollisuus keskustella jatkosta
* Sijainti: Helsinki
* Yhteystiedot: Kaikki positioon liittyvät tiedustelut voi lähettää Academic Workille sähköpostiosoitteeseen krn03@academicwork.fi
* Hae paikkaa tästä: https://jobs.academicwork.fi/annons/business-analyst-finanssialan-virano...
HUOM! Liitäthän hakemukseesi englanninkielisen ansioluettelon.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
Client information
Asiakasyrityksemme on IT-palveluyritys, joka toimittaa asiakkailleen konsultointipalveluita liiketoimintaprosessien kehittämiseen. Yritys konsultoi useita johtavia yrityksiä ja julkishallintoa ympäri Eurooppaa. Tässä tehtävässä työskentelisit heidän asiakasyrityksessään.

Företag:
Nordnet
Arbetsbeskrivning:

Yli 20 vuotta sitten Nordnet mullisti sijoittamisen maailman ensimmäisenä nettipankkina Euroopassa. Nyt aiomme tehdä sen taas. Luomme maailman parhaan asiakaskokemuksen toimialallamme ja rakennamme seuraavan sukupolven pankin. Tule rakentamaan uutta Nordnetiä kanssamme!

Tule työskentelemään meille online-arvopaperikaupankäynnin parissa!

 Haemme Nordnetin Suomen toimipisteeseen Helsinkiin asiakaspalvelijaa palvelemaan säästäjiä ja sijoittajia ja innostamaan suomalaisia vaurastumaan.

Olemme Suomen suurin yksityissijoittajien käyttämä osakevälittäjä ja asiakaskasvumme on vahvaa. Haluamme säilyttää korkean asiakastyytyväisyyden ja nopeat vastausajat, joten meillä on paikka auki ehkä juuri sinulle.

Asiakkaamme ovat osakemarkkinoilla aktiivisesti kauppaa käyviä sijoittajia sekä rahastoista kiinnostuneita pitkäaikaissäästäjiä ja kaikkea siitä väliltä. Työ on monipuolista, vaihtelevaa, nopeatempoista sekä haastavaa ja tarjoaa hyvän näköalapaikan arvopaperimarkkinoista ja asiakaspalvelusta kiinnostuneelle henkilölle. Tarjoamme palvelua monissa eri kanavissa pääasiassa yksityissijoittajille. Pääset työskentelemään tutkitusti Suomen tyytyväisimpien sijoittajien kanssa osana Nordnet Suomen asiakaspalvelutiimiä.

Etsimme innokasta ja energistä henkilöä, jolla on

  • kiinnostusta toimia sijoitusalalla vaativissa asiakaspalvelutehtävissä
  • monipuolinen arvopaperimarkkinatuntemus
  • kykyä ja uskallusta tarttua toimeen erilaisissa asiakaskohtaamisissa
  • positiivinen vaikutus työyhteisöön.

Lisäksi edellytämme

  • aktiivisuutta ja kykyä omaksua uusia asiakokonaisuuksia nopeasti
  • hyvää suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa
  • mahdollisuutta työskennellä arkisin klo 9–19 välillä.

Tarjoamme

  • näköalapaikan Suomen laadukkaimman arvopaperivälittäjän ja sijoituskentän ykkösbrändin palveluksessa
  • modernit toimitilat Helsingin keskustassa
  • monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät
  • mahdollisuuden vaikuttaa ja ottaa vastuuta
  • mahdollisuuden syventää osaamista laaja-alaisesti
  • mukavan työyhteisön, joka sparraa ja tukee kehitystä ja jossa viihdytään pitkään.

Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian.

Hakuaika tehtävään päättyy 30.9.2019, mutta haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana, joten jätäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen sivun https://nordnetab.com/nordnetjobs/asiakaspalvelija-kokoaikainen-vakituinen/ kautta mahdollisimman pian.

Lisätietoa tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Niklas Vuorinen p. 09 6817 8391.

Företag:
Grant Thornton / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Mistä on Grant Thorntonin traineen päivät tehty? Kenties Excelin näpyttelystä ja kahvin keittämisestä? Ehkä jossain päin työelämää, mutta ei meillä! Academic Work etsii Grant Thorntonin Helsingin toimistolle tulevaisuuden ammattilaisia loistamaan. Tarjolla vastuullinen ja monipuolinen tilintarkastustyö organisaatiossa, jossa keskiössä on erinomainen asiakaskokemus ja jokaisen työntekijän hyvinvointi. Grant Thorntonilla työpanoksellasi on merkitystä - joka päivä.

Kuvaus
”Kun on päässyt tekemään tilintarkastuksen alusta loppuun, niin siinä on oppinut ihan valtavasti.” Joakim Jousisto, kevään 2019 Audit Trainee

Grant Thorntonilla tulet näkemään tilintarkastuksen koko elinkaaren, tutustumaan moneen eri toimialaan sekä saat vastuullesi kokonaisia tilintarkastuksia. Työskentelet läheisesti kokeneempien tilintarkastajien kanssa, mutta saat myös tehdä itsenäisesti vastuullisia tehtäviä ja kehittyä aidosti harjoittelujakson aikana.

Tarjoamme:
- Aidon mahdollisuuden kehittää osaamistasi tilintarkastuksien parissa
- Kokeneen ja asiantuntevan tiimin, jossa pääset mukaan erilaisiin toimeksiantoihin
- Matalan hierarkian ja joustavan organisaation, jonka keskiössä on erinomainen asiakas- ja työntekijäkokemus
- Rennon ja tsemppaavan yhteishengen

Työtehtävä
- Avustavat tilintarkastustehtävät isommissa tilintarkastusasiakkaissa
- Pienempien yritysten tilintarkastus kokonaisuudessaan
- Toimit eri toimialoilla toimivien kotimaisten ja kansainvälisten yhtiöiden tilintarkastuksen parissa

Etsimällämme henkilöllä on
- 2.-5. vuoden laskentatoimen opinnot meneillään (Kauppakorkeakoulu / AMK)
- MS Office -ohjelmat hallussa, erityisesti Excel
- Hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
- Kiinnostus tilintarkastustyötä kohtaan
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Työntekijänä olet:
- Itseohjautuva ja positiivinen
- Ratkaisukeskeinen
- Tarkka
- Erinomainen tiimipelaaja

Mikäli sinulta sujuu ruotsin kieli sujuvasti, niin se lasketaan sinulle eduksi. Tehtävässä menestyminen ei edellytä aikaisempaa työkokemusta, mutta eduksesi katsomme harrastuneisuuden sekä esimerkiksi relevantin kesätyökokemuksen. Arvostamme myös hyvää koulumenestystä ja kiinnostusta toimia tilintarkastustehtävissä myös tulevaisuudessa.

Rekrytointiprosessin eteneminen
19.8.2019 haku aukeaa
27.8.2019 klo 16:30 Urailta kaikille Grant Thorntonista työnantajana kiinnostuneille
20.8.-5.9.2019 puhelinhaastattelut potentiaalisille kandidaateille
2.-.9.2019 kutsut lähtevät valituille henkilöille seuraavaan vaiheeseen
13.9.2019 Connect and Recruitment Day Grant Thorntonilla (alla tarkempaa tietoa)
Viikko 38 päätökset valittavista henkilöistä

Grant Thornton järjestää yhdessä Academic Workin kanssa tiistaina 27.8.2019 työnantajaillan heidän toimistollaan (Tietokuja 4, Helsinki). Kaikki Grant Thorntonista kiinnostuneet opiskelijat ovat sydämellisesti tervetulleita tähän tapahtumaan! Tilaisuudessa pääset kuulemaan Grant Thorntonin edustajan puheenvuoron alan trendeistä ja asiantuntijatyön tulevaisuudesta nuorten osaajien näkökulmasta. Sinulla on myös mahdollista pienemmissä ryhmissä päästä kuulemaan Grant Thorntonin työntekijöiden innostavia uratarinoita. Paikkoja on rajoitetusti, joten käy ilmoittautumassa mahdollisimman pian tapahtumasivulta!

Connect and Recruitment Day järjestetään osana rekrytointiprosessia, jonne kutsutaan puhelinhaastatteluiden jälkeen potentiaalisimmat kandidaatit. Grant Thornton ja työnhakija pääsevät tutustumaan toisiinsa mm. casetehtävän ja lyhyen yksilöhaastattelun osalta. Tilaisuus kestää yhden henkilön osalta n. 3 h ja tarkempaa tietoa tulee kutsussa valituille henkilöille.

Muuta tietoa
Aloitus: Tammikuu 2020
Kesto: 4 kk, mahdollisuus jatkaa osa- tai kokoaikaisena
Sijainti: Munkkiniemi, Helsinki
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Grant Thorntonin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Yrityskuvaus
Grant Thornton on yksi maailman johtavasta tilintarkastus-, vero-, yritysjärjestely- ja muita asiantuntijapalveluita tarjoavasta yrityksestä!

Företag:
GAC Finland
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen
Haettu tausta: Valmistunut - muutama vuosi työelämässä
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
Sijainti: Merituulentie 424, 48310 Kotka
Haku-DL: 2.9.2019

GAC is a global provider of integrated shipping, logistics and marine services. Emphasising world-class performance, a long-term approach, innovation, ethics and a strong human touch, GAC delivers a flexible and value-adding portfolio to help customers achieve their strategic goals. Established since 1956, the privately-owned Group employs over 9,000 people in more than 300 offices worldwide.

GAC Finland etsii joukkoonsa Kotkaan reippaan työskentelytyylin omaavaa, motivoitunutta Laivanselvittäjää! Tässä monipuolisessa roolissa toimit asiakasvarustamoiden
paikallisena kumppanina. Vastaat alusten tulo- ja lähtöselvityksistä sisältäen mm. tarvittavien asiakirjojen täyttämisen ja asioinnin eri viranomaisten kanssa ja autat järjestämään alusten tarvitsemia palveluita niiden satamavierailuiden ajaksi (esim. miehistön vaihto, lääkäri, laitekorjaukset ja muonitus). Pidät tiiviisti yhteyttä kansainvälisiin varustamoihin ja sidosryhmiin sekä seuraat laivojen liikennöintiä. Tämän lisäksi laadit laskuja, toimitat vientiasiakirjoja sekä huolehdit tietojärjestelmän päivityksistä. Teet töitä osana pientä ja tehokasta kolmen hengen tiimiä, jossa kokeneet kollegat tarjoavat hyvän tuen perehtymisellesi. Tehtävässä toimit kansainvälisessä ympäristössä, joten tarvitset työssäsi sujuvaa englannin osaamista. Sillä työ sisältää myös päivystysvuoroja, sinun tulisi olla ajoittain valmis työskentelemään myös toimistoaikojen ulkopuolella. Tehtävä soveltuu erinomaisesti uransa alkupuolella olevalle tekijälle, jolla on motivaatiota kasvaa alan asiantuntijaksi.

Hakijalta odotetaan:
- Soveltuvaa koulutusta (kaupallinen, tekninen, logistiikka tai merenkulkuala)
- B-ajokorttia
- Vahvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Mahdollisuutta työskennellä ajoittain normaalien toimistoaikojen ulkopuolella (työssä on kiertävä päivystysvuoro)

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aikaisempi kokemus laivanselvityksestä tai muuten merenkulkualalta
- Aikaisempi kokemus kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä
- Muu kielitaito

Tarjoamme sinulle:
- Haastavan ja monipuolisen työtehtävän
- Aidosti kansainvälisen työympäristön
- Erinomaisen mahdollisuuden päästä oppimaan merenkulkualasta

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritteesi, sekä CV:si viimeistään 2.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/gac-finland-oy-laivanselvittaja-ship-agent-8-2019 . Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

GAC Finland Oy:stä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.gac.com/gac-worldwide/europe/finland/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme GAC Finland Oy:n palvelukseen.

Företag:
Danske Bank A/S
Arbetsbeskrivning:

Oletko positiivinen tiimipelaaja ja haluat olla mukana luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia Danske Bankin yritysasiakkaille? Haluatko työskennellä hyvän työporukan kanssa, sekä saada vankan osaamisen yritysten tukemisesta? Etsikö työharjoittelupaikkaa esimerkiksi ammatti- tai ammattikorkeakouluopintoihisi liittyen?

Haemme Junior Operations Officer -työharjoittelijaksi asiakaspalveluhenkistä pankkiammattilaista, tai sellaiseksi haluavaa, tekemään yritysasiakkaiden pankkiasioinnista helppoa.

Tavoitteena erinomaiset asiakaskokemukset

Maksuliikepalvelut-tiimi on osa Customer care -yksikköä. Tarjoamme yritysasiakkaille ratkaisuja kaikissa maksuliikeasioissa, joten työ koostuu pääsääntöisesti asiakaspalvelutehtävistä, myynnistä sekä myynnin tukitehtävistä. Kartoitamme lisäksi asiakkaidemme sijoitus- ja rahoitustarpeita, pyrkien antamaan lisäarvoa asiakkaillemme jokaisessa kohtaamisessa. Olemme aktiivisia ja otamme usein yhteyttä asiakkaisiin proaktiivisesti. Asiakastyytyväisyys on aina ykköstavoitteemme. 
Haluamme antaa asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja laadukasta palvelua puheluiden, viestien ja chat-palvelun avulla. Tässä tehtävässä pääset nopeasti kehittymään ja oppimaan uutta, sekä hyödyntämään erinomaisia asiakaspalvelu- ja kommunikaatiotaitojasi. Tehtävä tarjoaa mielenkiintoisen ja nopeatempoisen työn. Tueksi saat innostuneet ja ammattitaitoiset työkaverit.

Tarjoamme sinulle

Olemme yksi Suomen suurimmista finanssialan työnantajista – meillä opit jatkuvasti uutta ja sinua kannustetaan kehittymään ja kehittämään osaamistasi koko ajan.  Tarjoamme sinulle huipputiimin ympärillesi, kattavan koulutuksen tehtävääsi sekä mahdollisuuden oppia paljon uutta. Meille on tärkeää, että toimimme suoraselkäisesti, niin asiakkaita kuin kollegoitamme arvostaen. Tarjoamme sinulle siis ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä dynaamiseen ja moderniin työympäristöön, missä keskitymme erinomaisiin asiakaskokemuksiin ja työntekijöiden kehittämiseen!

Toivomme sinulta

  • Aktiivisuutta ja joustavuutta
  • Oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä. Arvostamme erityisesti positiivista asennetta ja hyvää otetta tekemiseen
  • Halua työskennellä mielellään erilaisten ihmisten kanssa
  • Halun kehittää prosessejamme entistä paremmiksi
  • Tehokkuutta myös paineen alla ja että olet tarkka työsi laadusta
  • Käytät työssä päivittäin englantia. Ruotsin kielen taito katsotaan suureksi eduksi.

Kiinnostuitko? Hae tehtävään nyt. Käymme hakemuksia läpi ja aloitamme haastatteluita jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Oili Tikkanen 050 521 5946 (lomalla  12.8.-3.9) tai Marjo Leppälammi, 040 760 4525

Lähetä hakemus ja CV viimeistään 30.8.2019 tämän linkin kautta: https://www.danskebank.fi/fi-fi/tietoa-danske-bankista/Tyojaura/Tyopaika...

Danske Bank on pohjoismainen pankki, jolla on vahvat paikalliset juuret ja siltoja muualle maailmaan. Yli 145 vuoden ajan olemme auttaneet ihmisiä ja yrityksiä Pohjoismaissa toteuttamaan tavoitteensa. Danske Bankilla on yli 19 000 työntekijää 16 maassa ympäri maailmaa, ja he palvelevat 3,4 miljoonaa henkilö-, yritys- ja laitosasiakastamme. Pankkipalvelujen lisäksi tarjoamme myös henkivakuutuksia ja eläkepalveluita, kiinnelainoja, varainhoitoa sekä kiinteistö- ja leasingpalveluita.

Företag:
Yleiselektroniikka
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: valmistunut - relevanttia työkokemusta
Työaika: 38h/vk
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
Sijainti: Luomannotko 6, 02200 Espoo
Haku-DL: 2.9.2019

Yleiselektroniikka Oyj/ YE International on Suomen merkittävin komponentti- ja tuotantolaitetoimittaja vaativiin elektroniikka- ja tietoliikennekohteisiin. Konsernissa viidessä yhtiössä Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa työskentelee 220 henkilöä. Muutos ja mukautuminen on ollut yrityksemme DNA:ssa perustamisestamme vuodesta 1969 asti. Jo silloin aloimme myymään ajan huipputekniikkaa, eli radioputkia ja osia stereoihin. Maailma on muuttunut ja niin mekin, joka päivä. Tänä päivänä tuotevalikoimaamme kuuluu n. miljoona eri komponenttia ja laitetta.

Haemme Chief Digital Officeria uuteen vastuulliseen tehtävään johtamaan Yleiselektroniikka Oyj:n digitaalista liiketoimintaa ja siihen liittyvää murrosta kokonaisvaltaisesti. Sijoitut tehtävässä johtoryhmäämme vastaamaan strategisella otteella konsernimme seitsemän maayhtiön digitaalisesta kehityksestä ja toimit IT-puolen työntekijöidemme esimiehenä. Tavoitteenasi on kehittää ja tukea organisaatiomme myynnin, markkinoinnin ja IT:n prosesseja, jotta tiedonkulku, integraatio ja automaatio kanavoituvat lopulta tehokkaammaksi myynniksi ja asiakkaan lisäarvoksi. Pöydällesi asettuvat esimerkiksi verkkoliiketoiminnan jatkokehitys, tuotevalikoiman laajentaminen, tilaus- ja toimitusprosessien kehittäminen sekä CRM-järjestelmän käyttöönotto ja seuranta.

Odotamme sinulta kokemusta ja osaamista digitaalisesta liiketoiminnasta, kanavista ja teknologiahankkeista. Taustasi kautta ymmärrät, miten uusi teknologia, analytiikka ja digitaaliset ratkaisut voivat muuttaa ja parantaa yrityksen toimintaa. Näet teknologiahankkeet sekä taloudelliselta että teknilliseltä kulmalta, sillä olet ollut mukana yrityksen digitaalisissa projekteissa, kuten verkkokaupan kehittämisessä, digimarkkinoinnissa tai järjestelmäprojekteissa. Suhtaudut työhön toteuttavalla ja ratkaisukeskeisellä otteella, etkä tyydy vain osoittamaan haasteita. Johtamistavassasi näkyvät muiden osallistamisen ja innostamisen lisäksi oman tekemisen merkitys. Emme edellytä, että olet aiemmin toiminut vastaavassa roolissa tai muissa ylimmissä johtotehtävissä, sillä arvostamme projekteihin osallistumista käytännön tasolla. Et jää tehtävässä yksin, sillä tarjoamme sinulle kattavasti perehdytystä ja ohjeistusta, jotta pääset tehtävässä tehokkaasti alkuun. Näin ollen tämä positio voi hyvin olla merkittävä edistysaskel urallasi vastuullisempaan rooliin. Näemme eduksi, mikäli sinulla on kokemusta ohjelmoinnista, tietokannoista tai palvelinylläpidosta.

Tehtävä tarjoaa vapautta, vastuuta ja haastetta pitkän historian omaavassa ja kasvavassa kansainvälisessä pörssiyrityksessä. Emme ole jumiutuneet aloillemme kehityksen edetessä, vaan pyrimme jatkuvasti uudistumaan ja pysymään ajan hermolla teknologian kehittyessä. Tässä uudessa tehtävässä pääset aidosti vaikuttamaan suuntaamme, johtamaan ja luomaan uutta liiketoimintamme digitalisaatiossa. Meillä ei ole turhaa byrokratiaa hidastamassa toimintaasi, vaan strategiamme mukaisesti keskitymme ja tarjoamme resursseja digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen varmistamiseksi.

Hakijalta odotetaan:
- Kokemusta yrityksen digitaalisesta liiketoiminnasta, kuten järjestelmähankkeista- ja integraatioista, verkkokaupan kehittämisestä tai ohjelmistokehitysympäristössä työskentelystä
- Teknistä osaamista verkkokauppajärjestelmien ja digitaalisten kanavien parista
- Strategista ja taloudellista lähestymistapaa tavoitteita ja hankkeita kohtaan
- Kiinnostusta uuden teknologian tuomia mahdollisuuksia kohtaan
- Johtamistaitoja ja toteuttavaa “hands-on” suhtautumista työhön

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Ohjelmointi-, tietokanta- ja palvelinylläpitokokemus
- Aiempi esimieskokemus

Mikäli kiinnostuit ja koet sopivasi CDO:n tehtävään Yleiselektroniikalle, lähetä CV:si ja hakemuksesi viimeistään 2.9.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/yleiselektroniikka-chief-digital-officer-8-2019 Mainitsethan hakemuskirjeessäsi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloitusajankohdan.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Yleiselektroniikan palvelukseen.

Käy tutustumassa Yleiselektroniikkaan tarkemmin osoitteessa https://www.yeint.fi. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Mikko Lahti (mikko.lahti(at)atalent.fi, +358 400 495 946).

Jobbtitel:
Företag:
Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa
Arbetsbeskrivning:

Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa on terveysalan ja sosiaali- ja terveysalan ammatillisen tutkinnon suorittaneiden tai kyseisten alojen ammatillista tutkintoa opiskelevien työttömyysturvaetuuksien hoitaja. Kassassa on jäseniä 128.000 ja työntekijöitä 22. Kassan toimisto sijaitsee Helsingissä, Itä-Pasilassa.

 

 

Haemme joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

 

ETUUSKÄSITTELIJÄÄ

 

Etuuskäsittelijän työtehtäviin kuuluvat työttömyyspäiväraha- ja vuorottelukorvaushakemusten käsittelyyn liittyvät tehtävät sekä asiakaspalvelutehtäviä.

 

Edellytämme soveltuvaa koulutusta, esim. liiketalouden amk-tutkintoa, sekä erittäin hyvää ruotsin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

 

Arvostamme erityisesti työkokemusta työttömyysetuuksien käsittelytyöstä tai työskentelystä TE-toimistossa. Valittavan henkilöiden aikaisemmasta kokemuksesta ja koulutuksesta riippuen työtehtäviin voi sisältyä myös muita tehtäviä.

 

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän ja kilpailukykyisen palkan sekä henkilöstöedut kassassa noudatettavan työehtosopimuksen mukaisesti. Meillä on mahdollista tehdä myös etätyötä.

 

Kassan käytössä on Digian Tytti-maksatusjärjestelmä sekä Aada-asianhallintajärjestelmä.

 

Lisätietoja tehtävästä antavat toimistopäällikkö Minna Rämö puh 050 567 7139 ja kassanjohtaja Markus Rantanen puh 050 557 8818. Vapaamuotoiset hakemukset pyydetään toimittamaan 23.8.2019 mennessä sähköpostiosoitteella minna.ramo@tehy.fi

 

Företag:
LähiTapiola
Arbetsbeskrivning:

Haemme joukkoomme korvausneuvojia kokoaikaisiksi sekä tuntityöntekijöiksi ajoneuvo- ja irtaimistokorvauksiin Tampereen ja Espoon toimipisteisiin. Tehtäväsi korvausneuvojana on huolehtia sekä suomeksi että ruotsiksi asiakkaidemme elämänturvasta sekä varmistaa asiakkaidemme tyytyväisyys huolehtimalla heidän vakuuttamisen palveluistaan ja tuomalla LähiTapiolan edistykselliset ratkaisut heidän käyttöönsä. Työsi korvausneuvojana on pääasiassa puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua ja korvausneuvontaa sekä suomeksi että ruotsiksi. Hoidat asiakasyhteydenottoja myös erilaisissa sähköisissä kanavissa sekä kartoitat asiakkaidemme elämäntilanteita ja tarpeita tarjotaksesi parasta kokonaisratkaisua. 
Puhelinpalvelumme on auki maantaista perjantaihin klo 08-19 sekä lauantaisin klo 09-17. Perehdytysjakson jälkeen työ painottuu iltoihin. 

Odotamme sinulta

  • Empaattista ja asiakaslähtöistä palveluasennetta
  • Kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn muuttuvassa ympäristössä
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisukykyä sekä suomeksi että ruotsiksi puhelimen ja verkon kautta tapahtuvaan asiointiin
  • Itseohjautuvaa ja tavoitteelista työskentelyotetta
  • Positiivista ja innostavaa asennetta 

           Aikaisempi kokemus korvauskäsittelystä katsotaan eduksi, mutta tärkeintä on halu oppia uutta.

Tarjoamme 

  • Haasteellisen ja monipuolisen tehtävän korvausneuvojatiimissämme
  • Mahdollisuuden kehittyä työssäsi ja laajentaa tehtävää tulevaisuudessa osaamistaustasi mukaan
  • Mahdollisuuden joustavaan työskentelytapaan itseohjautuvassa tiimissä
  • Loistavat työsuhde- ja henkilöstöedut
  • Ympärillesi erinomaisen työyhteisön, joka on valmis auttamaan sinua menestyäksesi tehtävässä parhaalla mahdollisella tavalla

Lisätietoja 

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, lisätietoja antavat 

Hae tehtävää täyttämällä oheinen hakulomake 8.9.2019 mennessä. Mainitsethan hakemuksessasi haetko koko- vai osa-aikaista työtä, ja milloin olisit valmis aloittamaan perehdytyksen tehtävään. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikkoja sopivien henkilöiden löydyttyä.

Tehtävään alustavasti valitun henkilön luottotiedot tarkastetaan. Ajoneuvokorvauskäsittelyyn sisältyy tehtäviä, jotka edellyttävät Trafin myöntämiä rekisteröintioikeuksia. Trafi tarkastaa valitun henkilön tiedot oikeusrekisterikeskuksesta (ORK).

 

Företag:
K. Hartwall
Arbetsbeskrivning:

Want to join a company that encourages growth and development? Does a position in a global logistics solutions company make you excited? Great news ahead, K. Hartwall is looking for you!

As a Market Services Coordinator, your responsibilities will include sales inquiries handling and entering orders from Northern Europe, South Africa and other parts of the world to our ERP system (D365). You will support the sales by providing data and information for documents requested during tendering. You have an important role in maintaining and developing customer relationships; customer claim handling and the CRM (Customer Relationship Management System) updates are on your table. You get to work closely with the sales – producing sales statistics and calculating sales commissions will be your responsibilities. You get to interact with product development, production teams and even the board and our CEO. In this opportunity, you’ll rock two roles – you’ll also be the Executive Assistant for the Board and CEO, ensuring that all their meeting, event and travel arrangements run smoothly.

We offer you a central role in a growing organization. Your versatile responsibilities and great colleagues will keep the boredom away. We have a dynamic team, and everyone welcomes you to the family! We are constantly searching for competent and enthusiastic people to join our team. Being goal-oriented, we always value the right attitude and personal qualities, and in return believe in rewarding and recognising our staff.

You’re expected to have excellent communication skills in Finnish and Swedish – professional fluency in English and other language skills is highly appreciated. We expect you to have customer service experience, the service-minded attitude should be natural for you. An import / export experience is seen as a plus. You have a tertiary level education in business management or similar. In this role, positive attitude, proactivity and structuredness will take you far. We highly value integrity, honesty and reliability. Prioritizing and time management skills are an advantage to golden success. We wish you to be familiar with basic IT skills, such as Microsoft Office systems, ERP and CRM.

If you want to be part of our team and change the future of logistics please apply soon! For further information of the position, K. Hartwall and the recruitment process, contact Sari McEvoy, +358 50 468 8382 on Monday 19th August 2019 at 9am.

We kindly inform that we may start discussions with the most suitable candidates already during the application period and the position will be filled as soon as possible.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Hei sinä asiakaspalveluhenkinen tiimipeluri, joka haluat saada arvokasta finanssialan työkokemusta! Etsitkö työtä, jossa pääset kehittämään itseäsi dynaamisessa ympäristössä? Etsimme LähiTapiola Rahoitukseen kahta reipasta ja oma-aloitteista rahoitusneuvottelijaa vastaamaan autorahoitukseen liittyvästä asiakaspalvelusta ja luottopäätöksistä. Täytämme paikat heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa, joten haethan paikkaa mahdollisimman pian!

Kuvaus

Rahoitusneuvottelijana toimit asiakaspalveluyksikössä, joka vastaa luottopäätöksistä, sopimusten käsittelystä, henkilö- ja yritysasiakkaiden palvelusta sekä yhteistyökumppaneiden palvelusta. Työtehtäväsi painottuvat luottopäätösten tekemiseen kuluttajille ja yritysasiakkaille sekä asiakaspalveluun puhelimitse ja sähköisissä kanavissa. Työvuorot sijoittuvat asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa maanantaista perjantaihin klo. 8–19 välille ja lauantaisin klo. 10–16. Työskentelemme kausiluontoisesti myös sunnuntaisin. Töitä tehdään osa-aikaisesti 2 – 5 päivää viikossa ja kesällä 2020 kokoaikaisesti 37,5 tuntia viikossa.

Tarjoamme

Mahdollisuuden oppia kattavasti ajoneuvorahoituksesta sekä erinomaisen työilmapiirin ja motivoituneet työkaverit. Saat hoitaaksesi haasteellisen tehtävän, jossa pääset tekemään itsenäisiä päätöksiä. Annamme täyden tuen tehtävässä menestymiseen ja kattavan perehdytyksen ajoneuvorahoitukseen.

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

  • Autorahoitukseen liittyvät asiakaspalvelutehtävät puhelimitse ja sähköpostitse
  • Luottopäätösten käsittely
  • Luottosopimusten käsittelyä ja tarkistamista
  • Muut rahoitukseen liittyvät tehtävät

Etsimällämme henkilöllä on

  • Kaupalliset korkeakouluopinnot loppusuoralla (esim. tradenomi/KTM)
  • Oma-aloitteinen, aktiivinen ja reipas työote
  • Joustavuutta sekä oma-aloitteista ja reipasta työotetta
  • Hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot
  • Pitkäjänteisyyttä sekä kyky tehdä numerotarkkaa työtä
  • Kokemusta asiakaspalvelusta sekä innokasta otetta asiakaspalveluun
  • Kykyä sietää välillä kiirettä ja ruuhkaa sekä työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Digiajan tietoteknisiä taitoja
  • Rohkeutta ja kykyä itsenäiseen päätöksentekoon sekä halua oppia uutta
  • Mahdollisuus tehdä töitä joustavasti maanantaista perjantaihin klo. 8 – 19 välillä, ja lauantaisin klo. 10-16.
  • Eduksi katsomme työkokemuksen vastaavanlaisista tehtävistä finanssialalla, kyvyn tulkita yritysten tunnuslukuja sekä ruotsin kielen taidon.

Muuta tietoa

  • Aloitus: elo-syyskuu 2019
  • Työmäärä: 20 – 37,5 tuntia viikossa
  • Kesto: 12kk (mahdollisuus jatkoon)
  • Paikka: Vantaa
  • Palkka: TES:n mukaan
  • Julkaisupäivämäärä: 16.8.2019
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

LähiTapiola on kehittyvä ja aktiivinen toimintaympäristö, joka tarjoaa näköalapaikan terveyden, hyvinvoinnin ja turvallisuuden liiketoiminnan parissa. Visionamme on tarjota omistaja-asiakkaillemme turvallisempaa ja terveempää elämää. LähiTapiola Rahoitus Oy on LähiTapiola-ryhmän omistama rahoituspalveluja tuottava yritys. Tarjoamme osamaksurahoitusta auton ja koneiden hankintaan yhteistyössä auto- ja koneliikkeiden sekä maahantuojien kanssa. Tule mukaan osaksi elämänturvayhtiötämme auttamaan asiakkaitamme tekemään arjestaan turvallisempaa, terveellisempää sekä taloudellisesti menestyksekkäämpää!

Sidor

Prenumerera på Företagsekonomi