Skip to content Skip to navigation

Företagsekonomi

Jobbtitel:
Företag:
KSF Media
Arbetsbeskrivning:

Etsimme kokoaikaista asiakaspalvelijaa KSF Medialle Helsinkiin!

Kommunikoitko sujuvasti ruotsin ja suomen kielellä? Oletko ulospäinsuuntautunut persoona, jolle asiakkaan tyytyväisyys on lähellä sydäntä? Etsimme KSF Medialle ammattitaitoista asiakaspalvelijaa! Jos vastasit edellisiin kysymyksiin kyllä, saatat olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä sinulla on erinomainen tilaisuus kerryttää arvokasta kokemusta asiakaspalvelun parista.

KUVAUS
Academic Work etsii kokoaikaista asiakaspalvelijaa Helsinkiin!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina KSF Medialla.

TYÖTEHTÄVÄT
Tässä tehtävässä tulet työskentelemään kuluttajille suunnatussa asiakaspalveluyksikössä. Työskentelet sujuvasti ruotsin ja suomen kielellä (sekä kirjallisesti että suullisesti). Asiakaspalvelu tapahtuu puhelimen, sähköpostin, chatin ja sosiaalisen mediankanavien kautta. Autat asiakkaita esimerkiksi laskutukseen ja tilauksiin liittyvissä asioissa.

Tehtävä sopii sinulle, joka nautit työskentelystä asiakasrajapinnassa. Olet jo kerryttänyt hieman osaamista asiakaspalvelun saralta ja nautit asiakkaiden kanssa työskentelystä. Tämä tehtävä antaa sinulle erinomaisen tilaisuuden kehittää osaamistasi asiakaspalvelun saralla ja pääset osaksi arvostettua mediataloa.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Ideaalihakijamme on asiakaspalveluhenkinen persoona, jolle asiakkaan tyytyväisyys on tärkeää. Ymmärrät ja kuuntelet asiakasta ja pyrit vastaamaan hänen tarpeisiin mahdollisimman hyvin. Sinulla on ulospäinsuuntautunut asenne, etkä pelkää tarttua haastaviinkaan työtehtäviin.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Sujuva ruotsin ja suomen kielen osaaminen

- Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä

- Tehtävään sopiva koulutus

- Positiivinen asenne asiakapalvelutehtäviä kohtaan

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on kokemusta puhelimessa tehtävästä asiakaspalvelutyöstä, myyntityöstä ja sujuva englannin kielen osaaminen.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: vuoden 2019 alussa

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: 12kk

Paikka: Helsinki

Palkka: Tuntipalkka

Julkaisupäivämäärä: 17.10.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA
KSF Media KSF Media är det ledande svenskspråkiga medieföretaget i Finland. I KSF Media ingår Hufvudstadsbladet, Västra Nyland, Östnyland, Loviisan Sanomat och Hangötidningen – Hangon lehti. Företaget sysselsätter omkring 130 personer och har en omsättning på 19 miljoner euro.

Jobbtitel:
Företag:
Music Finland
Arbetsbeskrivning:

Music Finland etsii joukkoonsa työharjoittelijaa. Tarjoamme näköalapaikan suomalaiseen ja kansainväliseen musiikkibisnekseen sekä monipuolisen ja haastavan työympäristön.

Työharjoittelijan tehtäviin kuuluu mm. projektien tuotannossa avustaminen, viestinnälliset tehtävät, yhteydenpito suomalaiseen musiikkikenttään sekä yleiset toimistotyöt. Harjoittelija pystyy myös oma-aloitteisuudellaan muokkaamaan työtehtäviä kiinnostuksensa mukaisiksi.

Odotamme hakijalta:
• ylioppilastutkintoa
• erinomaista sekä suomen että englannin suullista ja kirjallista osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
• Microsoft Office -ohjelmien hallintaa
• soveltuvat korkeakouluopinnot ja aikaisempi kokemus musiikkialalta katsotaan eduksi.

Arvostamme tilanneälyä, sosiaalisia taitoja, järjestelmällisyyttä, kunnianhimoa sekä oma-aloitteista ja innostunutta asennetta työntekoon.

Työharjoittelun kesto on kuusi kuukautta. Harjoittelu alkaa 2.1.2019 ja päättyy5.7.2019,toimipaikkana Helsinki. Harjoittelijan tulee ensisijaisesti hakea harjoittelutukea oppilaitokseltaan. Ellei muuta tukea ole saatavilla, Music Finland maksaa harjoittelijalle harjoittelupalkan.

Lähetä pdf-muotoinen hakemuksesi ansioluettelon kera 4.11.2018 mennessä osoitteeseen assistant@musicfinland.fi. Haastattelut järjestetään marraskuussa viikolla 46.

 

Lisätietoja antaa Riku Salomaa, riku.salomaa@musicfinland.fi.

 

Harjoittelijahaku nettisivuillamme

Företag:
Prog-It Oy / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Prog-It Oy on IT-Palvelutalo, joka on erikoistunut tekniseen tuen, projektikonsultaation ja ohjelmistotuotteiden tuottamiseen. Toiminta-ajatuksenamme on asiakkaan ohjaaminen tehostamaan liiketoimintaprosessejaan tietotekniikan avulla.

Etsimme asiakkaallemme Prog-It:lle osa-aikaista Marketing Specialistia. Marketing Specialistina tehtäviisi lukeutuu muun muassa digi- ja printtimateriaalien tuottaminen ja kuvittaminen, sisällöntuottaminen blogiin ja uutiskirjeisiin, hakukoneoptimointi sekä sosiaalisen median hallinta. Osaamisen kehittyessä, myös vastuualueesi kehittyvät. Tämä työ antaa siis uransa alkuvaiheella olevalle markkinoinnin osaajalle hienon mahdollisuuden ottaa seuraava askel urallaan.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

Soveltuvaa koulutustaustaa tai loppuvaiheen opintoja markkinoinnin parissa (AMK/Yliopisto)
Vähintään työharjoittelun verran kokemusta vastaavista tehtävistä
Perusteet kuvankäsittelystä (esimerkiksi Photoshop)
Hallitset MS Office-sovellukset
SEO ja SEM osaamista
Asiakaslähtöistä, itseohjautuvaa ja oma-aloitteista työskentelyotetta
Sujuvaa suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista
Lisäksi koemme, että voisit olla ”match” tähän tehtävään ja organisaatioon, mikäli olet sosiaalinen ja ”tuumasta toimeen”-persoona, joka kykenee hallitsemaan työaikaansa tehokkaasti. Lisäksi toivomme, että omaat luovaa ongelmanratkaisua sekä visuaalista silmää. Prog-It tarjoaa sinulle monipuolisia markkinoinnin työtehtäviä kovaa vauhtia kasvavassa IT-alan yrityksessä, jossa tuki ja kannustus on taattu.

Tehtävä on osa-aikainen ja toivomme, että pystyt sitoutumaan noin 15 tuntiin viikossa. Aloitus tehtävässä on marraskuussa sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valittu henkilö työllistyy Studentworkin kautta 6 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen ja jatko on mahdollinen. Työajat ovat joustavat toimistotyöajat. Työpaikka sijaitsee Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Hakuohjeet

Kuulostaisiko tämä sinun paikaltasi? Hae työpaikkaa oheisen linkin kautta. Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager, Katriina Karlsson puh. +358 50 383 9295.

Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan! Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää.

Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Do you want to work in an international environment? Are you passionate about customer service? We are looking for Customer Success Manager to join an international team to work with our customers company's German speaking customers. If you are interested to work in a growing Fintech company, read more and apply today!

JOB DESCRIPTION

Academic Work is looking for a Customer Success Manager to our client in Helsinki.

You will be recruited to our client company. Academic Work will take care of the recruitment process, therefore candidates are kindly asked to direct all questions to Academic Work [hel03@academicwork.fi](mailto:hel03@academicwork.fi/).

JOB DUTIES

In this position, you will provide excellent customer service for clients, who are mainly entrepreneurs. You are ensuring first class experience and you are not afraid of taking care and solving demanding customer service situations. In this position, you are also building long lasting customer relations and trust with clients.

Clients are contacting you via email and phone in German but also in English. Our client company is an international Fintech company with more than 90 colleagues with 18 different nationalities. Our client’s modern office is located in the heart of Helsinki.

The job includes:

- Providing excellent customer service in English and German

- Answering questions and helping clients via email and phone

This position suits you who enjoy working in an international environment and has passion for great customer service!

REQUIREMENTS

Our ideal candidate has previous customer service experience (minimum couple years). As a person you are customer orientated and ready to take the extra step in order to answer customer’s needs. You have excellent communication skills both in German and English. You are solution oriented and able to work under the pressure.

Apply for this position if you have:

- Previous experience in customer service (minimum couple years)

- Fluent German and English skills

- Customer orientated attitude

- Excellent communication skills

- Solution-oriented mindset

It is also seen as an advantage if you have interest towards Fintech & banking industry. Also it is seen as an advantage if you have worked with micro-entrepreneurs previously.

Start: As soon as possible

Working hours: Full time

Employment period: Permanent

Location: Helsinki

Salary: According to agreement

Published: 18.10.2018

To apply for the job you need to register on our website and then click on “Apply here”. Remember to attach your CV into your application! We only process applications through our website but if you have questions about the position you can reach us via email in hel03@academicwork.fi/. Please write the advert ID in the subject field and paste the advert link in the mail.

We are continuously screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please note that the advert can be removed prior to the last application dates on our external advertising pages. In the event the advert has been removed it is either due to the process being completed or because we have a sufficient number of qualified applications and are proceeding to the selection/interview phase in the process.

We are the Home of the Young Professionals. We are experts in recruitment and staffing university students, recently graduated and professionals in the beginning of their career. You can be employed by us as a consultant in one of our client companies or be recruited directly to our client via our recruitment co-operation. You can read more about us at http://www.academicwork.fi/.

CLIENT INFORMATION
Our client company is a company that provides digital service built by entrepreneurs for entrepreneurs. By combining banking and business tools, their goal is to significantly reduce the amount of overhead and manual processes of traditional business administration. Their vision is to create a new banking model: “Entrepreneurship-as-a-service”.

Företag:
Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Oletko meidän uusi Presales Coordinatorimme myynnin tekemistä ja onnistumista mahdollistavassa Presales -funktiossamme?

 

Studentwork koostuu kunnianhimoisista tekijöistä, joita yhdistää tahto ja kyky luoda parempaa työelämää tukemalla nuoria osaajia alkuun omalla urallaan. Meillä kaikilla on intohimoa ja halua saavuttaa tuloksia. Vahvistamme myynnin funktiomme Presales-tiimiä, ja etsimme nyt kahta PRESALES COORDINATORIA laadullistamaan myynnin tekemistämme ja mahdollistamaan onnistumisia niin meidän kuin lopulta asiakkaidemmekin näkökulmasta.  

 

Presales koordinaattorien työ on strategisesti todella merkityksellisessä asemassa ja kasvutavoitteidemme ytimessä mahdollistamassa uusia asiakaskohtaamisia ja kohdennetumpaa palvelua asiakkaillemme. Heidän tärkein tehtävänsä on tuottaa prospekteja sekä lämmitettyjä liidejä myyntiorganisaatioomme. He ovat monessa tapauksessa ensimmäinen kontaktimme asiakkaillemme. Työllä on merkitystä etenkin Account Managereidemme työssä onnistumisen, mutta myös koko myyntijoukkueen menestyksen mahdollistamisen näkökulmasta. Tehtävä sopii hieman kokemusta omaavalle osaajalle, joka haluaa tehdä myyntiä monikanavaisesti myyntifunnelin alkupäässä tai uran alkutaipaleella olevalle myynnin tai markkinoinnin tulevalle ammattilaiselle, jolla on paloa henkilöstöpalvelualaa kohtaan. Koska haluamme olla parhaita siinä, mitä teemme, roolissa korostuu laadukkaan asiakaspalvelun tarjoaminen jokaiselle sidosryhmällemme. Outbound-tiimi tekee hyvin tiivistä yhteistyötä myös markkinointitiimin kanssa.

 

Presales Coordinator

  • Tuottaa laadukkaita prospekteja erilaisia työkalujamme hyödyntäen (mm. Vainu, LinkedIn)
  • Toimii keskustelun avaajana uusien potentiaalisten asiakkaiden kanssa markkinointiautomaation avulla
  • Suunnittelee prospektiviestinnän ja toteuttaa niitä työkalujamme hyödyntäen
  • Vastaa siitä, että olemme aktiivisesti asiakkaidemme mielessä

 

Hakemallamme Presales Coordinatorilla on..

  • halua ja sinnikkyyttä oppia markkinoinnillisen myynnin saloja
  • erinomaiset viestintätaidot, luovuutta lähestyä potentiaalisia asiakkaitamme sekä taitoa tulkita numeroita
  • erinomainen asiakaspalveluasenne, tiimityöskentelytaitoja ja ratkaisukeskeinen ajattelutapa
  • kärsivällisyyttä sekä rutiiniensietokykyä
  • sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
  • intohimoa työskennellä yrityksessä, jossa yhtenä strategisena kilpailuetuna on yrityskulttuuri ja arvot
    • ALWAYS DELIVER: Haluat saattaa projektit, tehtävät ja toimeksiannot päätökseen. Myyntihenkisyys näkyy kaikessa tekemisessäsi.
    • BE CREATIVE: Omaksut nopeasti uusia asioita ja tartut innolla tuumasta toimeen. Uskallat ajatella laatikon ulkopuolelta, kun kyse on asiakastyöstä.
    • TAKE RESPONSIBILITY: Asenne ennen kaikkea: sinulle mikään tehtävä ei ole vähäpätöisempi kuin toinen. Olet valmis kantamaan vastuuta ja tekemään osasi yhteisten tavoitteiden eteen.
    • SHARE FUN: Levität ympärillesi hyvää fiilistä, jonka huomaavat työkaverien lisäksi myös asiakkaat, konsultit sekä työnhakijat.

 

Olemmeko match?

Tehtävä on kokoaikainen ja työsuhde on alkuun 6 kuukauden määräaikaisuus. Toivomme löytävämme tekijän, jolla olisi innokkuutta jatkaa tämän jälkeenkin mahdollisuuksien mukaan. Jos haluat saada arvokasta työkokokemusta henkilöstöpalvelualan ammattilaisten parissa ja liittyä osaksi huipputiimiämme, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä täytämme positiot heti sopivien kandien löydyttyä. 

Hakuaikataulumme on seuraavanlainen:

  • Haku auki 17.10. – 31.10.
  • Hakemuksia käsitellään ja haastattelut aloitetaan jo hakuaikana
  • Haastattelut viikoilla 44-45
  • Valinnat viikolla 45-46

 

Lisätietoja tehtävästä antaa toimistotyöaikaan Culture&Talent Manager Anri Helokangas 0442184381 tai anri.helokangas(at)studentwork.com.

 

Företag:
Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Meidän tekemistä ohjaa vahvasti ajatus ”We believe in graduates – they inspire companies to become better”. Se tarkoittaa sitä, että olemme Studentworkillä tavattoman ylpeitä siitä, että saamme joka päivä työllistää nuoria osaajia asiantuntijatehtäviin. Samalla autamme eri toimialoilla toimivia asiakkaitamme löytämään heille huipputyyppejä tukemaan heidän kasvuansa. Haluamme itse olla myös mahdollisuus nuorille osaajille ja nyt etsimme Helsinkiin Finance-tiimiimme sinua taloushallinnon guruksi tähtäävä

FINANCE TRAINEE

Studentworkin Finance Trainee -jakso on erinomainen mahdollisuus sinulle, joka haluat saada kokemusta kokonaisvaltaisesti taloushallinnon prosesseista kasvuyrityksessä. Trainee-jakson aikana pääset ennen kaikkea oppimaan mutta myös hankkimaan monipuolista kokemusta taloushallinnon erilaisista tehtävistä ja omien kiinnostuksen kohteiden ja tilanteiden mukaan syventämään osaamistasi. Työtehtäviisi kuuluu tehtäviä mm. seuraavilta osa-alueilta:

  • palkanlaskenta ja työehtosopimusten tulkinta
  • osto- ja myyntireskontra
  • kirjanpito
  • sisäinen em. tehtäväkokonaisuuksiin liittyvä asiakaspalvelu ja konsultointi

Tärkeimmät onnistumisen avaimet työssä ovat asenne, sitkeys sekä vahva halu onnistua. Tunnet olosi kotoiseksi itsenäisesti työskennellen, mutta samanaikaisesti olet tärkeä osa erinomaista tiimiämme, meidän joukkuetta.

Toivoisimme tulevalta Finance Traineellamme olevan

  • soveltuvia opintoja esim. laskentatoimen, rahoituksen, liiketalouden tai vastaavalta alueelta
  • rakkautta numeroihin ja kiinnostusta kehittää omaa osaamistaan
  • ennakkoluulottomuutta, oma-aloitteisuutta ja rutiiniensietokykyä
  • asiakaspalvelutaitoa ja ratkaisukeskeistä maailmankatsomusta
  • halu työskennellä yrityksessä jonka arvot ovat: Always deliver, Take responsibility, Be creative sekä Share fun
     

Lupaamme sinulle
Lupaamme sinulle arvokasta työkokemusta opiskelemaltasi alalta ja mahdollisuuden päästä kokemaan kasvuyrityksen arkea oikealla tekemisen tasolla. Meille on tärkeää, että työntekijämme kokevat merkityksellisyyttä tekemässään työssä. Työ itsessään on jo merkityksellistä, mutta sitä ja henkilökohtaista kehittymistäsi tukeaksemme tarjoamme sinulle ammatillisia kehittymismahdollisuuksia ja näyttöjen myötä myös urakehityspolkuja. Haluamme tukea työn, perhe-elämän ja vapaa-ajan sulavaa yhteensovittamista. Meille on tärkeää, että juhlimme saavutuksiamme sekä onnistumisiamme. Koska olemme yksi joukkue, meille on tärkeää viettää myös rennompia hetkiä kollegoidemme kanssa mm. kick-offin tai vuosikokousten merkeissä, kotimaassa ja ulkomailla.

Olemmeko match?
Työsuhde on 6 kk harjoittelujakso ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävä sijoittuu Helsinkiin Kampin Autotaloon. Tehtävästä maksamme Henkilöstöpalvelualan työehtosopimuksen palkan. 

Valittavalta henkilöltä tarkastamme luottotiedot.

Hakuaikataulumme on seuraavanlainen:

  • Haku auki 17.10. – 28.10.
  • Hakemuksia käsitellään ja haastattelut aloitetaan jo hakuaikana
  • Haastattelut viikoilla 43-44
  • Valinta viikolla 44

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin toimistotyöaikaan Studentworkin Finance Manager Olli Heinonen, p.  044 055 2857. Voit tarvittaessa kysyä tehtävästä myös sähköpostitse olli.heinonen(at)studentwork.com.

 

Företag:
Lääkärit Ilman Rajoja
Arbetsbeskrivning:

Lääkärit Ilman Rajoja etsii palveluhenkistä varainhankinnan suunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen! Järjestö on vasta avaamassa Suomen toimistoa ja tehtävä on uusi.

Pääset luomaan prosessit lahjoittajapalvelun viestintään ja asiakaspalveluun. Lahjoittajat ovat meihin yhteydessä puhelimitse ja sähköpostitse ja tehtäväsi on varmistaa, että he saavat erinomaista asiakaspalvelua. Pääset myös tuottamaan markkinointimateriaalia ja miettimään yhdessä viestintätiimimme kanssa, miten ja missä tavoitat lahjoittajat parhaiten. Tehtäviisi kuuluvat myös talousraportoinnin sekä varainhankinnan analysoinnin avustavat tehtävät.

Toivomme että sinulla on kokemusta asiakaspalvelusta ja olet tarkka työssäsi. Ruotsin kielen taito on tehtävässä suuri etu. Toimistomme on uusi, eivätkä kaikki prosessit ja rutiinit ole vielä paikallaan. Toivomme, ettet säikähdä keskeneräisyyttä, vaan näet sen mahdollisuutena päästä vaikuttamaan siihen, minkälaiseksi Lääkärit Ilman Rajoja -järjestö Suomessa muodostuu.  

Työtehtäviisi kuuluvat

  • asiakaspalvelu- ja viestintäprosessien luominen
  • markkinointimateriaalin tuottaminen
  • lahjoitusmahdollisuuksien ja lahjoitustapojen luominen ja ylläpitäminen yhdessä varainhankintapäällikön kanssa
  • lahjoittajien palvelu puhelimitse ja sähköpostitse
  • lahjoittajarekisterin ylläpito
  • talousraportoinnissa avustaminen
  • varainhankinnan raportointi ja varainhankinnan analysoinnissa avustaminen
  • erilaiset postitus- ja laskutustehtävät

Toivomme että sinulla on ennakkoluulottoman asenteen lisäksi

  • tarkka ja huolellinen työote
  • vahva palveluasenne
  • kokemusta asiakastietojärjestelmän käyttämisestä
  • valmius palvella lahjoittajia suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

Tehtävä on vakituinen ja siinä on kuuden kuukauden koeaika. Tehtävän palkka on 2 684 euroa kuukaudessa. Lisäksi tarjoamme lounasedun sekä liikuntaedun. Viikkotyöaika on 38 tuntia. Toivomme että voit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian. Toimistomme sijaitsee Helsingin Sörnäisissä.

Hae tehtävään linkin kautta viimeistään keskiviikkona 31.10.2018:

 https://lakareutangranser.se/lediga-tjanster?rmpage=job&rmjob=399&rmlang=UK

Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöpäällikkö Kaisa Loikkanen maanantaina 22.10. klo 14–16 ja torstaina 25.10. klo 10–12 numerossa 040 485 1748.

Lääkärit Ilman Rajoja (Médecins Sans Frontiéres) on sairaanhoitoon erikoistunut, riippumaton humanitaarinen avustusjärjestö. Pelastamme ihmishenkiä ja autamme siellä, missä hätä on suurin. Hoidamme ihmisiä riippumatta heidän etnisestä, uskonnollisesta tai poliittisesta taustastaan. Vuoden jokaisena päivänä yli 40 000 työntekijäämme antaa humanitaarista apua ja hoitoa noin 70 maassa ympäri maailmaa.

Företag:
Lähitapiola Kiinteistövarainhoito Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Hei sinä innokas asiakaspalveluhenkisellä asenteella varustettu henkilö, joka haluat päästä työskentelemään B2B-asiakasrajapinnassa! Kiinnostaako sinua työ, jossa pääset kehittymään kiinteistöalalla? Etsimme Lähitapiola Kiinteistövarainhoito Oy:lle hyvät ongelmanratkaisukyvyt omaavaa ja oma-aloitteista Junior Leasing Manageria vastaamaan uusien vuokralaissuhteiden aktiivisesta hankkimisesta ja eri tahojen päättäjien kontaktoinnista.

KUVAUS

Academic Work etsii osa-aikaista Junior Leasing Manageria Espooseen!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme.

TYÖTEHTÄVÄT

Toimenkuvassasi työskentelet osana kiinteistöjohtamisen tiimiä ja vastaat uusien vuokralaissuhteiden aktiivisesta hankkimisesta ja päättäjien kontaktoinnista. Pääsääntöisiin työtehtäviisi kuuluu myös potentiaalisten asiakkaiden suunnitelmallinen tavoittelu, asiakassuhteiden ylläpito ja hoito. Toimitilojen markkinointi ja kampanjoiden toteutus yhdessä vuokraus- ja markkinointipäällikön kanssa kuuluvat myös olennaisena osana työnkuvaasi.

Työtehtäviisi kuuluu:

- Vuokrauksiin liittyvien kampanjoiden rakennukseen liittyvät tehtävät
- Tavoitteellinen uusasiakashankinta, puhelinsoittokampanjat, suoramarkkinointi ja tapaamisten järjestäminen
- Osallistuminen buukkaamiisi vuokraus- ja suurasiakastapaamisiin
- CRM:n aktiivinen kehitystyö
- Leadien tallentaminen järjestelmään ja raportointi

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Ideaalihakijamme on henkilö, joka on ehtinyt jo kerryttää hieman kokemusta B2B-asiakasrajapinnassa työskentelystä ja jolla on erinomainen kyky oivaltaa asiakkaan tarpeet. Puhelintyö kuuluu olennaisena osana työnkuvaasi, joten aiempi kokemus puhelintyöstä on tärkeää. Sinulla on aktiivinen ja tiimihenkinen asenne ja erinomaiset ongelmanratkaisutaidot.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Opinnot loppusuoralla (esimerkiksi kaupallinen tai teknillinen korkeakoulutus)
- Oma-aloitteinen, aktiivinen ja ratkaisukeskeinen työote
- Erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot
- Asiakaslähtöinen ajattelutapa
- Hyvät vuorovaikuttamis- ja neuvottelutaidot
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on tuntemusta kiinteistö- tai vuokrapalveluista.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Lokakuu 2018

Työmäärä: 3-5 päivää viikossa

Kesto: 31.5.2019 asti, jatko mahdollinen

Paikka: Espoo

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 17.10.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA

Lähitapiola Kiinteistövarainhoito Oy. LähiTapiola Kiinteistövarainhoito-konsernin muodostavat emoyhtiö LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy ja kiinteistörahastoliiketoiminnan hallinnointiyhtiöt. Vuonna 2007 perustettu LähiTapiola Kiinteistövarainhoito hallinnoi noin 3 miljardin euron kiinteistökantaa.

Jobbtitel:
Företag:
Handelsbanken
Arbetsbeskrivning:

Handelsbanken on vakavarainen ja kansainvälinen pankki, jolla on toimintaa yli 20 maassa. Pankki tunnetaan erinomaisesta asiakaspalvelustaan, ja kestävän kehityksen periaatteet ohjaavat kaikkia liiketoiminnan osa-alueita.

Haemme Helsingin ydinkeskustassa toimivaan Helsinki-Kampin konttoriin toimihenkilöä määräaikaiseen työsuhteeseen 31.8.2019 asti.

Kampin konttori on täyden palvelun konttori, joka palvelee toiminta-alueensa kaikkia yritys-, yhteisö- ja henkilöasiakkaita. Tiimissämme työskentelee tällä hetkellä 12 pankkiammattilaista. Konttorimme sijaitsee Graniittitalossa (6 krs.) Kampin kauppakeskuksen vieressä hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Haettava toimenkuva sisältää asiakaspalvelua eri kanavissa ja voit kartuttaa ammattitaitoasi asiakaskohtaamisissa. Tulemme myös kouluttamaan valittavan henkilön yrityspankin maksuliikenteen tehtäviin, jossa tuet konttorin asiakasvastuullisia päivittäisissä työtehtävissä.   

Toivomme hakijalta mahdollisuutta työskennellä joko täysipäiväisesti tai väh. 25 tuntia/vko. Toivomme, että olet asiakassuuntautunut, tavoitteellinen ja oma-aloitteinen. Tehtävä edellyttää hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Positiivinen asenne ja halu oppia uutta kuvastaan sinua. Kokemus asiakaspalvelusta on eduksi. Palvelemme kansainvälisen verkostomme asiakkaita suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Pyrimme täyttämään haettavan tehtävän mahdollisimman nopeasti.

Tarjoamme monipuolisen työtehtävän aktiivisen ja hyvähenkisen työyhteisön jäsenenä Helsingin ydinkeskustassa. Valittava henkilö saa ison organisaation tuen ja näköalapaikan tutustua kansainvälisen pankin toimintaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa konttorinjohtaja Sami Hoffrén puh. 050-323 3315 / sami.hoffren@handelsbanken.fi

Viimeinen hakupäivä on 31.10.2018. Hakemuksen voit lähettää suoraan yllä mainittuun sähköpostiin.

Tervetuloa Handelsbankeniin !

 

 

Jobbtitel:
Företag:
Swedbank AB (publ), Finnish Branch
Arbetsbeskrivning:

Swedbank etsii ammattitaitoiseen joukkoonsa motivoitunutta tiimipelaajaa Junior Accountant -tehtävään. Tehtävä on vakituinen ja täytetään sopimuksen mukaan, mielellään joulukuun alussa. Viikoittainen työaika on sovittavissa 30 ja 37,5 tunnin välille.

Päätehtäviisi kuuluu Suomen sivuliikkeen juokseva kirjanpito, joka on pääosin automatisoitu. Laadit joitakin kirjanpitotositteita, kuluvarauksia, poistoja ja muita kirjanpidon kirjauksia. Olet vastuussa pankkitilien täsmäytyksistä sekä niihin liittyvistä kirjanpitovienneistä.

Osallistut myös kuukausittaisten tilinpäätösten laatimiseen ja viranomaisraportointiin yhdessä Controllerin kanssa.

Työskentelet tärkeänä osana hallintotiimiä ja toimit tiiviissä yhteistyössä Controllerin kanssa. Raportoit tehtävässä Suomen sivuliikkeen hallintojohtajalle.

Olet hakemamme henkilö, jos sinulla on
• laskentatoimen tradenomin tai kandidaatin tutkinto tai muu soveltuva koulutus
• kirjanpidon ja verotuksen perusteiden osaamista
• jonkin verran kokemusta kirjanpidon tehtävistä (harjoittelu, kesätyö tms.)
• ajantasaiset IT-taidot (erityisesti Excel)
• hyvät tiimityötaidot, mutta myös kykyä itsenäiseen työskentelyyn
• sujuva suomen ja englannin kielen taito.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtäväkentän kansainvälisessä organisaatiossa. Pienehkössä tiimissä työskentely tarjoaa myös mahdollisuuden oppia laaja-alaisesti ja saada erittäin hyvä ja selkeä kokonaiskuva kansainvälisestä pankkitoiminnasta. Toimitilamme sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien päässä.

Hakuprosessi käynnistyy heti, joten lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian rekrytointiportaalimme kautta:
https://swedbank.easycruit.com/intranet/external/vacancy/2158471/148807?iso=gb

Sidor

Prenumerera på Företagsekonomi