Skip to content Skip to navigation

Företagsekonomi

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö omaa huippuduuniasi esimerkiksi välivuoden ajaksi tai ponnahduslaudaksi tulevaisuuden haasteisiin? Gigantilla pääset työskentelemään osana energistä ja avointa työporukkaa. Pääset myös haastamaan itseäsi tavoitteellisessa ympäristössä osaavien esimiesten ja kollegoiden tukemana. Gigantti yrityksenä tarjoaa sinulle monipuoliset työtehtävät, joustavan työvuorosuunnittelun, innokkaat työkaverit sekä hyvät etenemismahdollisuudet yrityksen sisällä!

Kuvaus:
Asiakaspalveluneuvojana pääset osaksi tehokasta asiakaspalvelutiimiä, jossa työtehtävänäsi on ottaa vastaan asiakkaiden puheluita ja ratkaista heidän huoliaan liittyen esimerkiksi ostetun tuotteen tyytyväisyyteen, vaihdettuun tuotteeseen tai kuljetukseen. Pääset kartuttamaan kokemustasi monipuolisissa tehtävissä sekä vastaamaan asiakaskontakteista kokonaisvaltaisesti.

Gigantilla panostetaan työviihtyvyyteen ja se näkyy myös palautteessa, jota olemme saaneet nykyisiltä sekä entisiltä Gigantin työntekijöitä. Tässä muutamia kommentteja Giganttilaisilta:

” Työporukka keräsi pisteet tästä - kun on hyvä jengi ja reilu ilmapiiri, niin viihtyy, hyvin on viihdytty ja ikävä lähteä.”
”Erinomainen ja ystävällinen ilmapiiri sekä avoin kulttuuri. ”
” Työtehtävät ollut mielenkiintoisia, jotka oppi paremmin ajan kanssa.”
” Aivan huippu esimiestiimi täällä ja sille isot peukut.”

Tarjoamme:
- Viihtyisän ja avoimen työympäristön
- Hyvät kehittymismahdollisuudet organisaation sisällä
- Joustavan työvuorosuunnittelun
- Kattavan perehdytyksen työtehtäviin

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää sivuiltamme: https://www.academicwork.fi/tyonhakijoille/kokoaikatyo

Työtehtävä: 
- Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse sekä chat-palvelun kautta
- Asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkaisu
- Myyntitehtävät

Etsimällämme henkilöllä on:
- Iloinen, energinen ja ulospäinsuuntautunut persoona
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Asiakaspalveluhenkinen sekä myynnillinen työote

Muuta tietoa:
Aloitus:27.8.2019
Kesto: 29.2.2020
Sijainti: Helsinki
Työmäärä: 30h/vk
Työaika: klo 8-20 välillä (n. 6h/päivä), myös viikonloppuisin
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Gigantti Oy Ab:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen krs02@academicwork.fi.

Haun eteneminen:
17.6.19 Haku aukeaa ja lähetämme kutsun kaikille hakijoille henkilöarviointitestiin
1.7.2019 Aloitamme haastattelut Academic Workilla
14.8.2019 Haastattelut Gigantilla
27.8.2019 Aloitus & 2 viikon kokoaikainen perehdytysjakso

Lähetäthän hakemuksesi sisään jo tänään ja vinkkaa myös kaverille tästä mahdollisuudesta! Hakulinkin löydät osoitteesta: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/asiakaspalveluneuvoja-gig...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Asiakasyrityksemme Gigantti Oy Ab on Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä. Yrityksen palveluksessa työskentelee liki 1 000 henkilöä 40 myymälässä, yritysmyynnissä, Customer Care Centerissä sekä internetkaupassa.
 

Företag:
S-Pankki
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Täyspäiväinen, Määräaikainen noin 2 kk
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Työaika: 38 h/viikko
Toivottu aloituspäivämäärä: Heinäkuun alku (vk 28)
Sijainti: Fleminginkatu 34, 00510 Helsinki (Ässäkeskus)
Haku-DL: 30.6.2019 - Huomioithan, että etenemme haussa jo hakuajalla.

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle, joille haluamme tarjota ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele. S-Pankki on jo seitsemän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Etsimme S-Pankin taloushallinnon tiimiin Taloushallinnon assistenttia kesän ajaksi Ässäkeskukseen Helsinkiin! Tässä roolissa avustat tiimiä erilaisissa taloushallinnon tehtävissä. Työtehtäviisi kuuluu mm. osto- ja myyntireskontran hoitoa sekä avustavia kirjanpidon tehtäviä ja täsmäytyksiä. Käytät työssäsi eri järjestelmiä ja työkaluja, kuten SAP:ia, Basware IP:tä ja Exceliä. Työnkuvaa on mahdollista jonkin verran muokata osaamisesi mukaan.

Toivomme, että olet opinnoissasi suuntautunut taloushallintoon tai muuhun relevanttiin alaan ja kartuttanut jotain taloushallinnon kokemusta esimerkiksi kesätöiden kautta. Työotteeltasi olet tarkka ja täsmällinen, etkä vierasta rutiineja. Autat mielelläsi muita ja tartut oma-aloitteisesti toimeen.

Tehtävä tarjoaa hyvän tilaisuuden uransa alussa olevalle tai jo kokeneemmalle taloushallinnon osaajalle päästä työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Tiiviissä seitsemän hengen tiimissä apu on tarvittaessa lähellä ja pääset oppimaan osaavilta kollegoiltasi. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian heinäkuun alkupuolella. Tehtävä on määräaikainen kesätyö kestoltaan noin 2 kuukautta.

Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen tehtävän ja mahdollisuuden kehittää taloushallinnon osaamistasi
- Tilaisuuden kerryttää merkityksellistä työkokemusta Suomen vastuullisimmaksi valitussa pankissa
- Osaavan tiimin tuen, jossa apu on lähellä

Hakijalta odotamme:
- Soveltuvia kaupallisia opintoja (esim. laskentatoimi)
- Kokemusta jostakin taloushallinnon avustavista tehtävistä (esim. kesätöiden kautta)
- Tarkkaa ja oma-aloitteista työotetta
- Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsomme:
- Aiemman kokemuksen reskontran hoidosta ja kirjanpidon avustavista tehtävistä
- Osaamisen SAP ja Basware IP -järjestelmistä

Oletko sinä etsimämme Taloushallinnon assistentti S-Pankin tiimiin? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään su 30.6. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/s-pankki-taloushallinnon-assistentti-6-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten kandidaattien kanssa jo hakuajalla.

S-Pankista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa 26.6. saakka aTalent Recruitingin Rekrytointipäällikkö Vilma Järvinen (050 513 4740, vilma.jarvinen[ät]atalent.fi) ja 27.-28.6. Rekrytointipäällikkö Mia Paatsalo (050 468 0610, mia.paatsalo[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi S-Pankille.

Företag:
Admicom Oyj
Arbetsbeskrivning:

Finance & Accounting services Trainee: Assistera i kundtjänsten av den ekonomiska förvaltningen

Admicom är en finsk Saas-framgångshistoria:  Tietoviikkos TIVI-företag 2018 och Helsingfors First Norths mest framgångsrika listade företag 2018. Bolaget är en pionjär vad gäller utvecklingen av affärssystem för små och medelstora företag på bygg-, VVS- och industrins branscher. Bolaget har växt nästan +40% varje år under de senaste sju åren och har nu ungefär 130 anställda.

Admicom har väckt stort internationellt intresse och den har ofta jämförts med den svenska Saas-framgångshistorien Fortnox. Nu håller Admicom på att granska internationaliseringen och ska nu grunda en ny organisation för det. Bolaget erbjuder nu praktikplatser speciellt för svenskspråkiga framtida experter i teamen i Vanda/Jyväskylä. 

Det är fråga om en betald 6–12 månaders praktik (deltid eller heltid) på kontoret i Vanda och målet är att fortsätta från praktiken till en fast anställning i Finland eller i Norden. Vad vi förväntar oss av våra praktikanter är: 

-    Inledande utbildning eller studier, t.ex. företagsekonomi, tradenom.

-    Vilja att utveckla sig till proffs på affärssystem och ekonomisk automation.

-    Förmåga att tillgodogöra informationssystem och uppfatta processer.

-    Intresse för att betjäna små och medelstora företag i Finland och i andra nordiska länder.

Vi erbjuder en unik chans att vara med och bli en viktig del i internationaliseringshistorien av den finska Saas-framgångaren. Praktiken börjar i september eller flexibelt under 2019. Ansökan med CV och löneanspråk ska skickas till adressen rekrytoinnit@admicom.fi.

Kontakta oss på adressen rekrytoinnit@admicom.fi om du vill ha ytterligare information om praktiken.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme myynnin kasvusta syttyvää Digital Marketing Developeria, jolla on asenne kohdallaan! Tässä tehtävässä sinulla on loistavat urakehitysmahdollisuudet ja pääset toteuttamaan digitaalisen markkinoinnin strategioita tiiviissä yhteistyössä markkinointipäällikön kanssa etsien jatkuvasti kehitysmahdollisuuksia. Mikäli olet tavoitteellinen digimarkkinoinnin generalisti ja sinulta löytyy jo aiempaa kokemusta markkinoinnin parista hae paikkaa jo tänään!

Kuvaus

Tarjoamme

  • Ison talon monipuoliset uramahdollisuudet
  • Mahdollisuuden kehittyä markkinoinnin ammattilaiseksi
  • Markkinoinnin monipuolisia tehtäviä

Työtehtävä

  • Markkinointipäällikön oikeana kätenä toimiminen
  • Tapahtumien ja webinaarien järjestäminen
  • Markkinoinnin automaatiot
  • Sivuston liikenteen analysointi ja vierailijapolkujen kehittäminen
  • Verkkosivujen uusiminen
  • Hakusanamainonta (SEO)
  • CRM:n kehittäminen
  • Sosiaalisen median ylläpito ja mainonta (LinkedIn, Twitter ja Instagram)

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva koulutustausta markkinoinnista (AMK/KTM)
  • Vähintään vuoden kokemus digimarkkinoinnista, markkinointiautomaatiosta ja sisällön tuottamisesta
  • Aktiivinen työote ja aikaansaava persoona
  • Sujuva suomen ja englannin kielitaito
  • Kokemusta Dynamics 365:sta ja ClickDimentonista

Lisäksi katsomme eduksi, mikäli sinulla on jo olemassa olevaa sisällöntuottonäyttöä esimerkiksi blogikirjoitusten, artikkeleiden tai verkkosivujen kautta. Voit laittaa näytteet hakemuksen liitteeksi.

Muuta tietoa

  • Aloitus: Elo-syyskuun vaihteessa.
  • Kesto: 12 kk, jatko mahdollinen
  • Palkka: Sopimuksen mukaan
  • Työmäärä: Kokoaikainen
  • Sijainti: Keilaniemi, Espoo
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon sekä ICT -ja ohjelmistoratkaisuihin ja ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa. Vuosittaisen henkilöstökyselyiden tulokset osoittavat, että Accounterin henkilöstö pitää työympäristöään helposti lähestyttävänä ja avoimena. Lisäksi kyselyn tulokset osoittivat, että Accounter on työpaikka, missä ihmiset voivat olla omia itsejään ja jossa kaikkia kohdellaan oikeudenmukaisesti – asemasta​​ tai taustasta riippumatta.

Lue lisää täältä:

https://www.accountor.com/fi/finland/accountor-tyonantajana

Jobbtitel:
Företag:
Admicom Oyj
Arbetsbeskrivning:

B2B Sales Trainee: Assistera i B2B lösningsförsäljningens uppgifter

Admicom är en finsk Saas-framgångshistoria:  Tietoviikkos TIVI-företag 2018 och Helsingfors First Norths mest framgångsrika listade företag 2018. Bolaget är en pionjär vad gäller utvecklingen av affärssystem för små och medelstora företag på bygg-, VVS- och industrins branscher. Bolaget har växt nästan +40% varje år under de senaste sju åren och har nu ungefär 130 anställda.

Admicom har väckt stort internationellt intresse och den har ofta jämförts med den svenska Saas-framgångshistorien Fortnox. Nu håller Admicom på att granska internationaliseringen och ska nu grunda en ny organisation för det. Bolaget erbjuder nu praktikplatser speciellt för svenskspråkiga framtida experter i teamen i Vanda/Jyväskylä. 

Det är fråga om en betald 6–12 månaders praktik (deltid eller heltid) på kontoret i Vanda och målet är att fortsätta från praktiken till en fast anställning i Finland eller i Norden. Vad vi förväntar oss av våra praktikanter är: 

-    Inledande utbildning eller studier, t.ex. företagsekonomi, tradenom.

-    Vilja att utveckla sig till proffs på affärssystem och ekonomisk automation.

-    Förmåga att tillgodogöra informationssystem och uppfatta processer.

-    Intresse för att betjäna små och medelstora företag i Finland och i andra nordiska länder.

Vi erbjuder en unik chans att vara med och bli en viktig del i internationaliseringshistorien av den finska Saas-framgångaren. Praktiken börjar i september eller flexibelt under 2019. Ansökan med CV och löneanspråk ska skickas till adressen rekrytoinnit@admicom.fi.

Kontakta oss på adressen rekrytoinnit@admicom.fi om du vill ha ytterligare information om praktiken.

Företag:
Admicom Oyj
Arbetsbeskrivning:

ERP-consulting Trainee: Deltagning i programmens driftsättningsprojekt

Admicom är en finsk Saas-framgångshistoria:  Tietoviikkos TIVI-företag 2018 och Helsingfors First Norths mest framgångsrika listade företag 2018. Bolaget är en pionjär vad gäller utvecklingen av affärssystem för små och medelstora företag på bygg-, VVS- och industrins branscher. Bolaget har växt nästan +40% varje år under de senaste sju åren och har nu ungefär 130 anställda.

Admicom har väckt stort internationellt intresse och den har ofta jämförts med den svenska Saas-framgångshistorien Fortnox. Nu håller Admicom på att granska internationaliseringen och ska nu grunda en ny organisation för det. Bolaget erbjuder nu praktikplatser speciellt för svenskspråkiga framtida experter i teamen i Vanda/Jyväskylä. 

Det är fråga om en betald 6–12 månaders praktik (deltid eller heltid) på kontoret i Vanda och målet är att fortsätta från praktiken till en fast anställning i Finland eller i Norden. Vad vi förväntar oss av våra praktikanter är: 

-    Inledande utbildning eller studier, t.ex. företagsekonomi, tradenom.

-    Vilja att utveckla sig till proffs på affärssystem och ekonomisk automation.

-    Förmåga att tillgodogöra informationssystem och uppfatta processer.

-    Intresse för att betjäna små och medelstora företag i Finland och i andra nordiska länder.

Vi erbjuder en unik chans att vara med och bli en viktig del i internationaliseringshistorien av den finska Saas-framgångaren. Praktiken börjar i september eller flexibelt under 2019. Ansökan med CV och löneanspråk ska skickas till adressen rekrytoinnit@admicom.fi.

Kontakta oss på adressen rekrytoinnit@admicom.fi om du vill ha ytterligare information om praktiken.

Företag:
Swedbank
Arbetsbeskrivning:

Miltä kuulostaisi näköalapaikka vakavaraisessa kasvavassa yrityspankissa? Oletko kirjanpidon ammattilainen, joka haluaa ottaa seuraavan askeleen? Haluatko irti rutiineista haastavaan ja monipuoliseen positioon? Haluatko työskennellä rennossa, mutta myös rautaisen ammattitaitoisessa tiimissä? Jos mielenkiintosi heräsi, lue lisää Swedbankin Financial Specialist – positiosta.

Kuvaus

Financial specialistina vastaisit osaltasi monimutkaisimmista kirjanpidollisista tapahtumista, sisäisestä kontrolloinnista, hallinnollisista sekä lainsäädännöllisistä projekteista ja monesta muusta. Positiossa tekisit tiivistä yhteistyötä tukien ja koordinoiden tiimin controlleria sekä kirjanpitäjää muun muassa viranomaisraportoinnissa niin Suomeen kuin Ruotsiin. Työnkuvassasi valmistelisit materiaaleja yhteistyössä controllerin kanssa hallituksen sekä johtoryhmän kokouksiin, sekä osallistuisit johtoryhmän kokouksiin sihteerin roolissa. Monipuolinen työnkuva sopii henkilölle, joka ei pelkää itse tarttua toimeen ja ratkoa ongelmia itsenäisesti.

Tarjoamme

- Näköalapaikan kasvavaan yrityspankkiin

- Monipuolisen ja haastavan työnkuvan

- Rennon ilmapiirin ammattitaitoisesta tiimistä

- Mahdollisuuden luoda uraa Swedbankissa

Työtehtävä

- Haastavat kirjanpidolliset tapahtumat sekä muita kirjanpidollisia, verotuksellisia sekä raportointi tehtäviä

- Sisäinen kontrollointi

- Hallituksen ja johtoryhmän materiaalien valmistelu sekä johtoryhmän kokouksiin osallistuminen sihteerin roolissa

- Projekteihin osallistuminen

- Prosessien koordinointi ja tehostaminen yhdessä controllerin / kirjanpitäjän kanssa

- Controllerin ja kirjanpitäjän tuuraus ja tukeminen

- Lisäksi muita hallinnollisia tehtäviä

Etsimällämme henkilöllä on

- Relevantti koulutus: KTM tai AMK esimerkiksi Laskentatoimi pääaineena

. Sujuvat kommunikaatiotaidot suomeksi ja englanniksi

- Syvällinen ymmärrys kirjanpidosta muun muassa tuloslaskelman, taseen ja tilinpäätöksen osalta

- Käytännön työkokemus kirjanpidosta

- Persoonaltaan työtä pelkäämätön, proaktiivinen ja analyyttinen sekä hyvän loogisen päättelykyvyn omaava

- Suureksi eduksi katsotaan ruotsin kielen taito.

Muuta tietoa
Aloitus: 5.8.2019

Kesto: Vakituinen

Sijainti: Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Swedbank AB:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
“Swedbank established its branch office in Helsinki in 2005. We serve selected clients by providing strategic advice, tailored solutions and a broad range of financial services. We work with full focus on our clients and combine a strong local commitment with a Nordic organization and strategic partnerships with global reach to support our clients’ needs.”

Företag:
Kemira
Arbetsbeskrivning:

Haluaisitko päästä haastamaan itseäsi monipuolisissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä? Omaatko perustason SAP-osaamisen ja hyvät vuorovaikutustaidot? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme myyntikoordinaattori!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Kemiralle, oma-aloitteista myyntikoordinaattoria vuoden loppuun asti kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen Helsinkiin. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään suoraan Kemiralle.

Myyntikoordinaattorina toimit Kemira Paper -yksikön myynti- ja markkinointityön tukena. Tulet olemaan paljon yhteyksissä niin sisäisiin sidosryhmiin kuin asiakkaidenkin suuntaan ja varmistamaan näin laadukkaan asiakaspalvelun sekä tehokkaan myyntiprosessin toteutumisen. Työhösi kuuluu myös tarjousten valmistelua ja lähettämistä, hintojen ylläpitämistä (Deal Optimizer & SAP) sekä asiakas- ja toimitusraportointia. Tämä tehtävä onkin sinulle loistava mahdollisuus päästä kehittämään osaamistasi monipuolisten tehtävien parissa!

Kemira on globaali kemianyhtiö, joka palvelee asiakkaita runsaasti vettä käyttävillä teollisuudenaloilla. He tarjoavat asiantuntemusta, sovellusosaamista ja kemikaaleja, jotka parantavat asiakkaiden lopputuotteen laatua sekä prosessi- ja resurssitehokkuutta. Kemira tarjoaa työympäristön, jossa voit hyödyntää osaamistasi ja työlläsi on merkitystä. Jos haluat vaikuttaa, innovoida ja nähdä työsi tuloksia kansainvälisessä, alan johtavassa yrityksessä, Kemira on sinua varten. Lue lisää Kemiran nettisivuilla: https://www.kemira.com/fi

Pääasialliset tehtävät

-Myynnin ja markkinoinnin tukeminen
-Yhteydenpito sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin
-Tarjousten valmistelu ja lähettäminen sekä hintojen ylläpito
-Asiakas- ja toimitusraportointi

Odotamme sinulta

-Korkeakoulututkintoa tai opintoja soveltuvalta alalta (esim. liiketalous/myynti/markkinointi)
-Vähintään perustason SAP-osaamista
-Kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä (esim. kesätyön tai harjoittelun kautta)
-Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielitaitoa
-Erinomaisia vuorovaikutustaitoja

Tarjoamme sinulle

-Työnantajan, joka huolehtii niin ihmisistä kuin ympäristöstä ja on sitoutunut innovaatioihin ja asiakkaiden menestykseen
-Mielenkiintoiset tehtävät, joissa on mahdollisuus kasvattaa osaamista ja kehittyä
-Upeita ja osaavia työkavereita sekä asiantuntijaorganisaation tuen työtehtävissä menestymiseen
-Työn globaalissa suomalaisessa yhtiössä, jonka sisällä on paljon erilaisia urapolkuja ja -mahdollisuuksia
-Hyvän työilmapiirin ja työpaikan, jonne on kiva tulla

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa heti. Viimeinen hakupäivä on tiistaina 2.7., mutta nopeus on valttia! Aloitus tehtävässä on mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Consultant Manager Wilma Vilen (wilma.vilen@studentwork.com, 0409402670).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Hae tehtävää täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=98409

Jobbtitel:
Företag:
Fortum Oyj / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Asuuko sisälläsi pieni salapoliisi ja selvitystyö back officen ympäristössä tuntuu mielenkiintoiselta? Löytyykö sinulta luonnetta ratkoa uusia haasteita ja tarkkuutta hommien hoitamiseen? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Service Specialist!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Fortum Oyj:lle, innokasta Service Specialistia määräaikaiseen työsuhteeseen vuoden loppuun asti Espooseen. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään Studentworkin kautta asiakkaalle. Aloitus tehtävässä on kesän aikana.

Service Specialistin tehtävässä toimit projektipäällikön assistenttina selvittäen kaukolämmön liittymissopimuksiin liittyviä ongelmia ja tallentamaan tietoja järjestelmiin. Pääset vaikuttamaan työlläsi koko tiimin toimivuuteen ja eheään asiakaskokemukseen. Työ tarjoaa sinulle upean mahdollisuuden päästä kerryttämään kokemusta back officen -työtehtävistä suuressa organisaatiossa.

Fortum Oyj on Suomen johtava puhtaan energian yhtiö, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja liittyen sähköön, lämpöön, jäähdytykseen ja resurssitehokkuuden parantamiseen.

Pääasialliset tehtävät

-Liittymissopimusten selvitystyö
-Mahdollinen yhteydenpito asiakkaisiin
-Tärkeiden tietojen kirjaus tarkasti järjestelmiin
-Tuet työlläsi projektipäällikön ja koko tiimin työtä

Odotamme sinulta

-Kaupallista tai soveltuvaa koulutustaustaa
-IT- ja Excel-taitoja
-Hyvää suullista ja kirjallista englanninkielen taitoa
-Tarkkaa ja reipasta työotetta

Tarjoamme sinulle

-Mahdollisuuden kehittyä back officen selvitystehtävissä
-Mahdollisuuden saada arvokasta työkokemusta suuresta organisaatiosta
-Hyvän perehdytyksen
-Työyhteisön tuen

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 3.7., mutta nopeus on valttia! Aloitus on kesän 2019 aikana, viimeistään elokuussa. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager Marjukka Laakso (e. marjukka.laakso@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Hae tehtävää täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=98468

Företag:
Musti ja Mirri Oy
Arbetsbeskrivning:

Do you think there is nothing better in this planet than animals? Or do you get super excited every time you see a dog or a cat? If you answered yes, you are the Customer Service Advisor we are looking for!

We are looking for

We at Studentwork are looking for several Swedish speaking Customer Service Advisors for our client organization Musti ja Mirri Oy. The position is full-time and permanent employment at Musti ja Mirri. Employment will start as soon as the right person is found. Position is located at Vantaa, Tammisto.

As a Customer Service Advisor, you will help and answer customer’s question about Musti & Mirri products and services via phone, e-mail and chat. You will advise Nordic customers in their native language, so we hope you to have fluent Swedish and Finnish language skills. In this position you will also have various back office tasks such as handling product orders, deliveries, refunds and reclamations.

You are match for this position if you have paws-on attitude and excellent interpersonal skills. You also have a service-oriented attitude, desire to offer world class experience to your customers and passion to solve problems.

"We are here to make life of pets and pet owners easier, safer and more fun.” Musti Group is the largest pet specialty retailer in the Nordics. For us, more important than our size, is our vision to make life of pets and pet owners easier, safer and more fun. We have over 250 stores, of which are located in Finland, Sweden and Norway. We are proud of our customer service and blessed with excellent employee satisfaction. The combined sales of Musti Group is more than EUR 260 million (https://www.mustijamirri.fi/).

The main responsibilities are

-Helping and answering customer’s question about Musti & Mirri products and services via phone, e-mail and chat
-Various back office tasks such as handling product orders, deliveries, refunds and reclamations.

We want from you

-Fluent Swedish and Finnish language skills, and good English language skills
-Some experience in customer service
-Knowledge and experience about animals especially dogs and cats – or in the best scenario you share the love for pets!

We offer

-A diverse and an inspiring work in the rapidly growing and evolving business in one of the leading pet retail companies
-An enthusiastic, professional and animal loving community in the Nordics

Apply now!

If you think you are the perfect person to fill this position, please send your CV and application letter as soon as possible via link below! Note that we can’t take any applications via email and all contact regarding this position goes through Studentwork. The last day to apply is 7.7.2019 If you have any questions about the position, feel free to contact Consultant Manager Emmi Telanne (emmi.telanne@studentwork.com).

Our story

The story of Studentwork started in a small student apartment in Helsinki, when two students, Lucas and Tomas decided in 2004 to set up a company of their own. Today Studentwork is one of the largest recruitment and staffing agencies in the Nordic countries specialized in young talents.

Studentwork helps young talents in finding a great start for their careers and enterprises to find the best and most suitable employees. Through staffing services, a client company receives either a permanent, part-time or seasonal employee. Through recruitment, companies recruit young talents to longer contracts. Studentwork´s most important task is to help customers and young talents to find each other.

Apply now: https://www.studentwork.fi/job?id=98439

Sidor

Prenumerera på Företagsekonomi