Skip to content Skip to navigation

Företagsekonomi

Företag:
Ascom Oy (/Academic Work)
Arbetsbeskrivning:

Etsimme kokoaikaista Service Coordinatoria monipuoliseen työnkuvaan ERP-tehtävien sekä palvelupuolen hallinnollisten tehtävien pariin Ascom Oy:lle Turkuun! Mikäli olet luonteeltasi palveluhenkinen sekä omaat jo kokemusta tietojärjestelmien parissa työskentelystä, tämä voi olla sinun paikkasi. Hae tehtävää mahdollisimman pian, sillä työn aloitus on jo mielellään syyskuun alussa!

Kuvaus
Academic Work etsii kokoaikaista Service Coordinatoria Turkuun!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme Ascom Oy.

Työtehtävä
Ascom on ottamassa käyttöön uutta ERP-järjestelmää (Microsoft Dynamics AX) huhtikuun alussa ja tähän projektiin he tarvitsevat lisäkäsiä! Pääset mukaan avustamaan järjestelmän sujuvassa käyttöönotossa ja saat itsellesi tietyn vastuualueen järjestelmässä, josta vastaat. Teet läheistä yhteistyötä eri rooleissa toimivien kollegoiden kanssa.

Työtehtäviisi kuuluu:

Palvelupuolen hallinnolliset tehtävät
Avustavat kenttähuollon koordinointitehtävät ja varaukset
Asiakaskohtaisen tuoterakenteen koordinointi ja laitekannan ylläpitäminen
Muut mahdolliset Services–alueen hallinnolliset tehtävät uudessa järjestelmässä (laskutus, tuntikirjaukset, sopimusten päivitys)
Tehtävä sopii sinulle, mikäli olet jo työskennellyt IT-järjestelmien kanssa sekä olet halukas työskentelemään monipuolisissa työtehtävissä myös rutiininomaisia työtehtäviä tehden.

Etsimämme henkilö on
Etsimällämme henkilöllä on soveltuva koulutus ja aikaisempaa kokemusta järjestelmien kanssa työskentelystä. Olet työskennellyt joko ERP –järjestelmän pääkäyttäjänä, ollut järjestelmäprojektissa mukana käyttäjän näkökulmasta tai käyttänyt jotakin järjestelmää aktiivisesti työssäsi. Aikaisemman sovellusosaamisen lisäksi tärkeää on sinun innokas ja palveluhenkinen asenne työhön. Tartut reippaasti ja omatoimisesti eri tehtäviin ja viet niitä vastuullisesti eteenpäin. Tulet toimeen hyvin eri sidosryhmien kanssa ja omaan hyvät vuorovaikutustaidot. Siedät myös rutiininomaisia tehtäviä. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Soveltuva koulutus
- Kokemusta järjestelmien parissa työskentelemisestä
- Innokas ja palveluhenkinen asenne
- Omatoiminen työote
- Erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
- Sujuva suomen sekä englannin kielentaito

Eduksi katsotaan, jos sinulla on aikaisempaa kokemusta Microsoft Dynamics AX -järjestelmästä.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Heti kuin mahdollista, maaliskuun aikana

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: 6 kk, mahdollisuus jatkoon

Paikka: Turku

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 15.2.2019

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Hae tehtävää tämän linkin kautta: https://jobs.academicwork.fi/annons/service-coordinator-erpjarjestelman-...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Muuta tietoa
Ascom Oy on terveydenhuolto- ja sosiaalialan viestintä- ja henkilöturvajärjestelmien toimittaja, joka tarjoaa ratkaisujaan mm. sairaaloihin, palvelutaloihin ja itsenäiseen asumiseen. Suomessa työskentelee 40 henkilöä ja he kuuluvat maailmanlaajuiseen konserniin.

Företag:
K-Auto (/Academic Work)
Arbetsbeskrivning:

Oletko kiinnostunut autoalasta sekä monipuolisista asiakaspalvelun ja taloushallinnon tehtävistä? Asiakasyrityksemme K-Auto etsii asiantuntevaan ja energiseen joukkoonsa asiakaspalveluhenkistä myyntisihteeriä. Tässä työssä pääset kehittymään laskutuksen, neuvonnan, asiakaspalvelun sekä autopapereihin liittyvien tehtävien parissa. Iso organisaatio tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittää itseäsi omien haaveidesi mukaan. Lue alta lisää ja hae heti, sillä etenemme heti sopivan tekijän löydyttyä!

Kuvaus
Academic Work etsii kokoaikaista myyntisihteeriä Vantaalle!

Toimeksianto on osa rekrytointiyhteistyötämme, jolloin tulet työllistymään suoraan K-Autolle. Tämän rekrytoinnin hakuprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksen puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen esp02@academicwork.fi.

Työtehtävä
Tässä tehtävässä pääset kehittämään omaa osaamistasi monipuolisissa taloushallinnon sekä asiakaspalvelun tehtävissä autoalaan liittyen. Työtehtäviäsi ovat erilaiset autopapereihin liittyvät tehtävät, laskutus, asiakaspalvelu sekä neuvonta ja tulet toimimaan paljon automyyjien kanssa yhteistyössä. Tehtävä pitää sisällään myös ostolaskujen käsittelyä. Työnkuva vaatii asiakaspalveluhenkistä asennetta, reippautta sekä tarkkuutta.

Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kehittää jatkuvasti osaamistaan ison organisaation sekä asiantuntevan tiimin tukemana. Positiossa löytyy myös monipuoliset urapolkuvaihtoehdot kansainvälisessä porukassa. Asiakasyrityksemme on mielenkiintoisella ja muuttuvalla toimialalla ja tarjoaa hyvät työsuhde-edut!

Etsimämme henkilö on
Ideaalihakijamme omaa kaupallisen alan koulutuksen ja kiinnostuksen autoalaa kohtaan. Häneltä löytyy jo aiempaa kokemusta autoalalta sekä hyvät it-taidot. Tärkeintä kuitenkin on asiakaspalveluhenkinen, joustava ja oma-aloitteinen työote. Työssä menestyminen edellyttää myös tarkkuutta sekä järjestelmällisyyttä. Hae tätä paikkaa, jos kiire saa sinut motivoitumaan ja autoala on lähellä sydäntäsi!

Etsimällämme henkilöllä on:

- Kaupallinen koulutus (esim. merkonomi tai tradenomi)
- Mielellään aiempaa kokemusta autoalalta
- Tarkka ja joustava työote
- Palveluhenkinen ja kehittymishaluinen asenne
- Sujuva suomen kielen taito

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aiempaa kokemusta vastaavista työtehtävistä autoalalla. Myös ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: Vakituinen

Paikka: Vantaa

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 15.2.2019

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Hae tehtävää tämän linkin kautta: https://jobs.academicwork.fi/annons/autoalan-myyntisihteeri-kautolle/150...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Muuta tietoa
K-Auto Oy toimii Volkswagen‐, Audi‐, SEAT‐ ja Porsche‐henkilöautojen sekä Volkswagen Hyötyautojen maahantuojana ja markkinoijana Suomessa sekä SEATin osalta myös Virossa ja Latviassa. K Auto Oy toimii myös MAN‐kuorma‐autojen ja MAN‐ ja Neoplan‐linja‐autojen maahantuojana Suomessa. Maahantuonnin lisäksi K‐Auto toimii merkittävänä autojen vähittäiskauppiaana ja tarjoaa jälkimarkkinointipalveluja omissa liikkeissään pääkaupunkiseudulla ja Turussa. Perinteisen liiketoimintansa ohella K‐Auto kehittää erilaisia autoalan palvelukonsepteja ja monikanavaisia palveluja. Tarjolla on esimerkiksi verkkokauppoja, mobiiliapplikaatioita ja huollon verkkovarausjärjestelmiä.

Företag:
Fortum SolarPlus / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Oletko valmis antamaan osaamisesi mielenkiintoisen projektin käyttöön? Löytyykö sinulta luonnetta ratkoa uusia haasteita ja intoa saada hommat hoidettua? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme markkinointiassistentti!

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Fortumille markkinointiassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen. Tehtävä on osa-aikainen (22,5 – 37,5h/vko) ja tulet työllistymään Studentworkin kautta Fortumille projektin ajaksi. Projektin arvioitu kesto on 2-3 kuukautta.

Fortumin SolarPlus-tiimi myy ja kehittää aurinkoenergiaratkaisuja ja palveluita yritysasiakkaille. Markkinointiassistentin tehtävässä pääset kehittämään SolarPlussan sisäistä ja ulkoista markkinointisuunnitelmaa sekä kehittämään itse markkinointia.

Pääasialliset tehtävät

-Markkinointikanavien- ja toimenpiteiden tunnistaminen
-Markkinointimateriaalien laatiminen (myyntiesitteet, infograafit, esitykset)
-Sosiaalisen median sisällöntuotanto

Odotamme sinulta

-Markkinointiosaamista esimerkiksi opintojen kautta
-Visuaalista silmää
-Reipasta asennetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
-Hyvää suomen- ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle

-Mahdollisuuden päästä luomaan innostuneen tiimin markkinointistrategiaa
-Joustavan ja rennon työilmapiirin
-Fortumin viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijoiden tuen
-Arvokasta työkokemusta markkinoinnista
-Mahdollisuuden vaikuttaa oman työsi aikataulutukseen

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 28.2.2019, mutta nopeus on valttia! Aloitus mielellään maaliskuussa 2019. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager, Marjukka Laakso (marjukka.laakso@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Lue lisää tehtävästä ja hae täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=85028

Företag:
Academy, a part of Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Koodia, uusia uria ja mieletöntä yhteishenkeä – Academyn Assistant Teacherina olet mukana koulutusmaailmaa mullistavassa menestystarinassa. Tarjoamme sinulle, uran alkuvaiheen nuorelle IT-alan ammattilaiselle, vuorovaikutuksellisen ja käytännönläheisen työn osana start-upin ydintiimiä. Palatko halusta päästä kehittämään Academyn toimintaa sekä avustamaan konsulttejamme muun muassa parikoodauksen, sparrailun ja tiimityön kautta? Jos hallitset vähintään yhden ohjelmointikielen ja haluat ihmisläheisen työn merkityksellisessä yrityksessä, tutustu uniikkiin positioomme!

Kuvaus

Kiihdytettyyn oppimiseen perustuvasta Academysta on pelkästään Suomessa reilussa vuodessa valmistunut jo yli 130 uudelleenkoulutettua junior tason konsulttia tekijäpulasta kärsivälle IT-alalle, ilman vuosien opiskelua. Intensiivinen 12 viikon koulutus vaatii konsulteiltamme täydellistä omistautumista. Oletkin avainroolissa varmistamassa, että kaikki pysyvät vauhdissa mukana ja tarjoamassa auttavaa kättä, kun sellaista tarvitaan.

Koska kyseessä on taloudellisesti vakaa ja kovaa vauhtia kasvava startup ison konsernin sisällä, on monipuolinen työnkuva taattu. Kurssien aikana tuet erityisesti kurssilla opiskelevia konsulttejamme oppimisessa, sekä myös opettajia. Toimit myös Program Managereidemme työparina ja annat panoksesi tulevien kurssien suunnitteluun ja Academyn toiminnan kehittämiseen.

Työtehtävä

Suurin osa työajastasi kuluu konsulttiemme oppimisen tukemiseen. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että olet konsulttien tukena kurssien oppitunneille ja esiopintojen aikana sekä avustat heitä teknisissä asioissa. Lisäksi pääset tukemaan pääopettajaa kurssien aikana ja avustamaan muun muassa kurssimateriaalien tuottamisessa. Työskentelet myös läheisesti Program Managereidemme kanssa, jotka ovat vastuussa kurssien sisällöistä ja niiden kehittämisestä.

Assistant Teacherina kuulut pieneen viiden hengen Academy- tehotiimiimme, jossa lisäksesi loistaa Program Managerimme Maisa ja Nicolina, Brand Managerimme Vilja sekä Managing Directorimme Jukka. Pieni ja motivoitunut tiimimme takaa, että saat mahdollisuuden vaikuttaa Academyn kasvuun. Tämän lisäksi sisaryhtiöllämme Academic Workilla työskentelee lähes 200 kollegaa.

Etsimämme henkilö on

Emme vaadi aikaisempaa työkokemusta ohjelmoinnin parista, mutta sinun tulee hallita vähintään yksi ohjelmointikieli sujuvasti. Osaamisesi voi olla peräisin opinnoista tai itseopittua - tärkeintä on, että olet innostunut oppimaan lisää!

Olethan lisäksi:

  • Utelias: Kovaa vauhtia kasvavassa yrityksessä sinulla tulee olla sisäänrakennettu halu kehittyä ja oppia jatkuvasti uutta.
  • Avulias: Autamme ja mahdollistamme ihmisten uranvaihdon. Siksi on luontevaa, että jaat innostuksen missiotamme kohtaan ja haluat auttaa muita menestymään.
  • Yhteistyökykyinen: Assistant Teacherina teet tiiviisti töitä eri sidosryhmien, kuten konsulttien, opettajien ja koko Academy-tiimimme kanssa. Siksi sinun tulee omata loistavat yhteistyötaidot ja todella nauttia ihmisten parissa työskentelystä.
  • Joustava: Academy on uusi ja jatkuvasti kehittyvä konsepti, ja siksi yksikään päivä ei ole samanlainen. Sopeudutko kivuttomasti muuttuviin tilanteisiin ja omaatko joustavaan asenteen?

Edellytämme myös:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa (AMK tai yliopisto), tai että olet opintojesi loppuvaiheessa
  • Sujuvaa suomen- ja englanninkielentaitoa
  • Vähintään yhtä sujuvaa ohjelmointikieltä

Aloitus: Joustavasti tilanteesi mukaan, kuitenkin viimeistään toukokuussa

Työmäärä: Kokoaikainen 

Työaika: Joustavat työajat, ottaen kuitenkin huomioon, että opetusta tapahtuu klo 9-17 välisenä aikana sekä välillä konsultit tarvitsevat tukea opetuksen ulkopuolella

 Kesto: Vakituinen  

 Paikka: Keilaranta 6, Espoo

 Palkka: Sopimuksen mukaan, kuukausipalkka 

 Julkaisupäivämäärä: 16.1

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA 

 Hakemaan pääset tästä Otamme yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:eesi tai hakemukseesi. Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen    

talentacquisitionhel@academicwork.fi.  

Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.  

  Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme  

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Muuta tietoa

Academy on Academic Workin konserniin kuuluva yhtiö, joka tarjoaa intensiivikoulutuksia Accelerated Learning -menetelmään perustuen. Valmennamme ja koulutamme oikeilla ominaisuuksilla ja kunnianhimolla varustettuja henkilöitä uusiin haasteisiin ja ammatteihin aloille, joilla on osaajapula. Tutustu lisää Academyyn https://www.academy.fi/academysta/academy

Företag:
Studentwork/North European Oil Trade Oy
Arbetsbeskrivning:

NEOT (North European Oil Trade) on merkittävä Itämeren alueella toimiva polttoaineiden hankinta- ja jakeluyhtiö. Yhtiö hoitaa Pohjoismaissa toimivien suurten huoltamoketjujen St1:n, ABC:n ja Shellin polttoainehankinnan. NEOT:n päämääränä on mahdollistaa omistajiensa, St1:n ja SOK:n, menestyminen tarjoamalla heille kilpailukykyisiä ja vastuullisia polttoaineratkaisuja. NEOT:ssa panostetaan henkilöstön työhyvinvointiin, minkä ansiosta yhtiö sijoittui ykkössijalle Suomen innostavimmat työpaikat 2018 -listauksen pienten organisaatioiden sarjassa. Listauksen voitto myönnetään yhtiölle, joka on satojen yritysten joukosta saavuttanut parhaat tulokset Corporate Spiritin toteuttamassa henkilöstötutkimuksessa.

Haluaisitko työskennellä Suomen innostavimmassa työpaikassa? Miltä kuulostaa yrityskulttuuri, jossa päätöksiä tehdään huomisen sijasta tänään, ja menestyksen uskotaan koostuvan motivaatiosta, hyvinvoinnista ja hyvästä fiiliksestä?

NEOT (North European Oil Trade) on merkittävä Itämeren alueella toimiva polttoaineiden hankinta- ja jakeluyhtiö. Yhtiö hoitaa Pohjoismaissa toimivien suurten huoltamoketjujen St1:n, ABC:n ja Shellin polttoainehankinnan. NEOT:n päämääränä on mahdollistaa omistajiensa, St1:n ja SOK:n, menestyminen tarjoamalla heille kilpailukykyisiä ja vastuullisia polttoaineratkaisuja.

NEOT:ssa panostetaan henkilöstön työhyvinvointiin, minkä ansiosta yhtiö sijoittui ykkössijalle Suomen innostavimmat työpaikat 2018 -listauksen pienten organisaatioiden sarjassa. Listauksen voitto myönnetään yhtiölle, joka on satojen yritysten joukosta saavuttanut parhaat tulokset Corporate Spiritin toteuttamassa henkilöstötutkimuksessa.

Etsimme asiakkaallemme NEOT:lle, Assistant Controlleria vakituiseen työsuhteeseen Helsingin Kamppiin. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään suoraan asiakkaallemme. Assistant Controllerin tehtävässä tulet toimimaan osana kirjanpidon tiimiä.

Tehtävä sopii erinomaisesti vastavalmistuneelle tai muutaman vuoden työkokemusta omaavalle hakijalle. Työ tarjoaa sinulle mahdollisuuden liittyä osaksi innostavaa tiimiä ja ottaa seuraava askel urallasi.

Pääasialliset tehtävät

-Taloushallinnon avustavat työtehtävät
-Reskontran hoito
-Laskujen käsittely
-Sisäinen raportointi
-Yhteistyö muiden NEOT-tiimien kanssa

Odotamme sinulta

-Tehtävään soveltuvia opintoja, esimerkiksi laskentatoimesta
-Aiempaa työkokemusta taloushallinnosta
-Proaktiivista työotetta ja tiimityötaitoja
-Hyvää englanninkielen taitoa

Tarjoamme sinulle

-Mahdollisuuden tutustua mielenkiintoiseen ja yhteiskunnallisesti merkittävään toimialaan
-Arvokasta työkokemusta taloushallinnon tehtävistä
-Hyvän perehdytyksen työtehtäviisi ja toimialaan
-Erinomaiset työsuhde-edut
-Kannustavan työyhteisön, jossa panostetaan hyvään fiilikseen
-Yrityskulttuurin, jossa kaikki pyrkivät olemaan parhaita versioita itsestään

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 28.2.2019, mutta nopeus on valttia! Aloitus mielellään maaliskuussa 2019. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager Marjukka Laakso (marjukka.laakso@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Löytyykö sinulta ymmärrystä myynnin maailmasta sekä B2B-osaamista? Etsimme nyt asiakkaallemme kokoaikaista Sales Coordinatoria palveluiden sopimushallinnan ja myynnin tukitehtävien pariin Espooseen. Jos kiinnostuit, jatka lukemista ja lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian!

Kuvaus

Academic Work etsii kokoaikaista Sales Coordinatoria Espooseen!

Toimeksianto on osa rekrytointiyhteistyötämme, jolloin tulet työllistymään suoraan asiakasyrityksellemme. Tämän rekrytoinnin hakuprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksen puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen esp03@academicwork.fi.

Työtehtävä

Tässä tehtävässä teet yhteistyötä palvelupäälliköiden kanssa, ja pääsääntöisiin työtehtäviisi kuuluu jatkuvien palveluiden sopimushallinta ja erilaiset myynnin tukitehtävät. Työtehtävät sisältävät sopimuspuolen hallinnointia, kuten sopimuspohjien tekoa ja sopimusten ylläpitoa, sekä myös myyntimateriaalin valmistelua ja tekoa. Lisäksi teet myynnin raportoinnillisia tehtäviä liittyen esimerkiksi liikevaihtokehitykseen. Työnkuvaasi voisi mahdollisesti myös kuulua aiemmin ulkoistettu ostolaskutus.

Työtehtäviisi kuuluu:

- Sopimusten hallinnointi
- Myyntimateriaalin teko
- Myynnin raportoinnilliset tehtävät

Tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden olla osa iloista porukkaa, ja yritykselle tämän aivan uuden roolin myötä sinulla on nyt mahdollisuus olla itse mukana kasvattamassa kyseistä roolia!

Etsimämme henkilö on

Ideaalihakijallamme on jo aiempaa kokemusta myynnin tukitehtävistä ja tehtävään soveltuva koulutus. Etsimällämme henkilöllä on ymmärrystä myynnin maailmasta sekä B2B-osaamista esimerkiksi sopimuspuolelta. Olet aikaansaava ja oma-aloitteinen, mutta uskallat kuitenkin tarvittaessa kysyä apua. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta myös huolellisuutta sekä peräänantamatonta asennetta. Lisäksi pystyt nopeasti omaksumaan uutta ja kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva koulutus (esim. kaupallinen)
- Aiempaa kokemusta myynnin tukitehtävistä
- Ymmärrystä myynnin maailmasta
- B2B-osaamista, esimerkiksi sopimuspuolelta
- Oma-aloitteinen ja peräänantamaton asenne
- Huolellinen työote
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: Vakituinen

Paikka: Espoo

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 15.2.2019

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Hae työpaikkaa täältä: https://jobs.academicwork.fi/annons/kokoaikainen-sales-coordinator-espoo....

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp03@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Muuta tietoa

Asiakasyrityksemme kuuluu Suomen johtavien ohjelmistoyritysten joukkoon. Työllistyt osaksi yrityksen uudistuvaa Customer Experience Management -yksikköä, joka kehittää digitaalisia ratkaisuja asiakaskokemuksen hallintaan.

Företag:
Maria DB/ Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Are you interested in working in a dynamic and growing international company with a strong Open Source culture and whose products are used by big Internet and other companies all over the world? MariaDB is looking for a skilled C/C++ developer to join the MaxScale team as a Software Engineer. If you have eagerness to develop and can do–attitude, you might be the person we are looking for! Read more and apply already today!

About the role

Academic Work is looking for a Software Engineer to our client company MariaDB.

You will be recruited to our client company. Academic Work will take care of the recruitment process, therefore candidates are kindly asked to aim all questions to Academic Work at hel03@academicwork.fi

Job duties

The MaxScale team develops the MariaDB MaxScale database proxy that extends the high availability, scalability, and security of the MariaDB Server while at the same time simplifying application development by decoupling it from the underlying database infrastructure.

In this role, you will be developing and testing new functionality using C++. You will also debug and fix bugs and collaborate with the support organization to solve customer issues.

This is a great opportunity to contribute in each level of product development and be part of the growth of an international company!

We are looking for

Our ideal candidate has a suitable educational background (MSc/BSc) and good C/C++ programming skills. You have gained experience in programming for example through your own projects or work experience. Knowledge in databases and TCP/IP programming skills are also required. You also have some experience working in Linux environment. You communicate fluently in English and you have a passion for programming. It’s not expected that you’re an expert – more important is that you’re highly motivated and eager to learn more!

Apply for this position if you have:

  • Relevant academic background (MSc/BSc)
  • Good C/ C++ programming skills
  • Experience in databases (e.g. MariaDB, MySQL) and TCP/IP programming
  • Knowledge in Linux
  • Passion for programming
  • Fluent spoken and written English

It is also seen as an advantage if you have work experience for example in developing and debugging distributed and multithreaded applications, cloud environments, system administrator tasks on Linux or database administration.

Start: As soon as possible

Working hours: Full-time

Employment period: Permanent

Location: Helsinki

Salary: According to agreement

Published: 14.02.2019

INFORMATION ON THE APPLICATION PROCESS

To apply for the job click on “Apply here” below. Remember to attach your CV into your application! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you can reach us via email in hel03@academicwork.fi. Please write the advert ID in the subject and paste the advert link in the mail.

We are continuously screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

We are the Home of the Young Professionals. We are experts in recruitment and staffing university students, recently graduated and professionals in the beginning of their career. You can be employed by us as a consultant in one of our client companies or be recruited directly to our client via our recruitment co-operation. You can read more about us at www.academicwork.fi.

Client information

MariaDB Corporation is a Finland-based global software vendor. The company supports the adoption of MariaDB - the world's fastest growing open source database. It is a leader in open source database solution for SaaS, cloud, and on-premises applications that require high availability, scalability, and performance. Trusted by organizations like Deutsche Bank, DBS Bank, Nasdaq, Red Hat, The Home Depot, ServiceNow and Verizon – MariaDB meets the same core requirements as proprietary databases, but at a fraction of the cost.

Företag:
Konecrane/Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja järjestelmällinen tiimipelaaja, jolla on aikaisempaa kokemusta SAPin käytöstä? Pidätkö ihmisten kanssa työskentelystä ja sinulla on aiempaa kokemusta viennistä tai tilausten käsittelystä? Etsimme nyt reipasta ja sosiaalista vientikoordinaattoria Konecranesille osaksi vienti- ja tilaustiimiä. Tämä tehtävä tarjoaa loistavan mahdollisuuden kerryttää kokemusta mielenkiintoisella toimialalla. Lue lisää ja hae jo tänään, sillä etenemme haastatteluihin heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

Kuvaus

​Academic Work etsii kokoaikaista vientikoordinaattoria Hyvinkäälle!

​Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Konecranesilla.

Työtehtävä

​Vientikoordinaattorina Konecranella tulet työskentelemään osana kansainvälistä order management -tiimiä. Työtehtäviisi kuuluu tilaustenkäsittely, sekä vientitehtävien hoitaminen, kuljetusmuotojen valinta asiakkaan tarpeet huomioiden, rahtikirjojen ja dokumenttien valmistelu sekä toimitusten ja tilausten lähettämisen varmistaminen yhdessä tilaus- ja varastotiimin kanssa. Työnkuva pitää sisällään noin yhden päivystysvuoron viikossa, jolloin työt päättyvät klo 18:00.

Työtehtäviisi kuuluu:

  • Tilausten käsittely sekä vientitehtävien hoitaminen
  • Rahtikirjojen ja dokumenttien valmistelu
  • Toimitusten ja tilausten lähettämisen varmistaminen

Etsimämme henkilö on

Ideaalihakijamme on joko kaupallisen tai logistiikan alan koulutus sekä jo hieman aikaisempaa työkokemusta tilaustenkäsittelyn tai viennin työtehtävistä. Toivoisimme sinulla olevan myös aikaisempaa kokemusta SAPin käytöstä. Persoonaltasi olet avoin, aikaansaava ja joustava. Tartut erilaisiin tehtäviin ennakkoluulottomasti sekä halukas oppimaan uutta. Pidät ihmisten kanssa työskentelystä ja tulet toimeen kaikkien kanssa. Työskentelet kansainvälisessä ympäristössä, joten tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen ja englannin suullista ja kirjallista osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Tehtävään soveltuva koulutus, esim. logistiikka/tradenomi (AMK)
  • Jonkin verran aiempaa kokemusta vastaavanlaisista työtehtävstiä
  • Kokemusta SAPin käytöstä
  • Itsenäinen, reipas ja järjestelmällinen työote
  • Hyvät vuorovaikutustaidot sekä asiakaspalveluhenkinen asenne
  • Sujuva englannin suullinen ja kirjallinen osaaminen

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: Koko-aika

Kesto: 6kk

Paikka: Hyvinkää

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 14.2.2019

​Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel01@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

​Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Muuta tietoa

Konecranes on maailman johtava nostolaitevalmistaja, joka palvelee monenlaisia asiakkaita. Konecranes on maailmanlaajuinen yhtiö, jolla on 16 000 työntekijää ja 600 huoltopistettä 50 maassa. He ovat yli 80 vuoden ajan auttaneet kaikentyyppisiä teollisuudenaloja parantamaan liiketoimintojensa tehokkuutta ja suorituskykyä. He uskovat kestävän kasvun syntyvän vastuullisesta toiminnasta.

Företag:
Academic Work / Nordea Oyj
Arbetsbeskrivning:

Are you a detail-oriented and a logical thinker, who has some experience from banking / financial sector? We are looking for a compliance officer who wants to help Nordea do a good job in its communication with authorities - especially with their financial supervisors. This is an opportunity for you to help Nordea maintain a good relationship with our supervisory authorities and develop your understanding of authority communication. Sounds interesting? Continue reading and apply as soon as possible.

Kuvaus
Academic Work is looking for 3 Compliance Officer / Regulatory Coordinators to Nordea.

This job is a staffing position, which means that you will be employed by Academic Work and work as a consultant at our client company.

Työtehtävä
Your main duty is to support the day-to-day authority interactions, including identifying and involving relevant stakeholders and arranging supervisory meetings. You will also ensure adequate documentation and logging of authority interactions, and support in providing historical material when needed. You will also support in following up on FSA issues.

You’ll join Nordea Regulatory Affairs. This unit that focuses on Nordea’s interaction with financial supervisors (and other authorities) and tracking that issues raised by supervisors are being addressed. The Regulatory Affairs unit is located in Helsinki, Stockholm and Copenhagen. This role is based in Helsinki.

Etsimämme henkilö on
Our ideal candidate has a relevant educational background in law, finance or business administration. You have some previous experience from banking or financial sector (either from studies or work). We expect you to have attention to detail and an analytical mindset. You also have strong people skills and you communicate well in English.

Apply for this position if you have:

- BSc/BA in law, finance, business administration or a related field

- Knowledge from banking / financial sector (either from studies or work)

- Strong people skills

- Attention to detail and an analytical mindset

- Good communication skills in English (oral and written)

Finnish and/or Swedish skills are seen as a plus.

Start: As soon as possible

Working hours: Full-time

Employment period: End of 2019

Location: Vallila, Helsinki

Salary: According to agreement

Published: 14.2.2019

In this position you will be employed by Academic Work and we take care of all the legal responsibilities of an employer such as salary payments, insurances and health care. It is important for us that you feel well and perform in your job. Your consultant manager will be in regular contact with you during the assignment and guides you on your career. Academic Work is an authorized staffing and recruitment agency and our employees are extremely satisfied, something that we are very proud of. We are here to help you succeed!

INFORMATION ON THE APPLICATION PROCESS

To apply for the job click on “Apply here” below. Remember to attach your CV into your application! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you can reach us via email in hel03@academicwork.fi. Please write the advert ID in the subject and paste the advert link in the mail.

We are continuously screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

We are the Home of the Young Professionals. We are experts in recruitment and staffing university students, recently graduated and professionals in the beginning of their career. You can be employed by us as a consultant in one of our client companies or be recruited directly to our client via our recruitment co-operation. You can read more about us at www.academicwork.fi.

When employed at Academic Work you will have your own dedicated Consultant Manager, whose role is to answer your questions, support your career development and ensure you enjoy your place of work.

Muuta tietoa
Nordea is the largest financial services group in the Nordic region and one of the biggest banks in Europe. Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the four key values that guide us in being at our best.

Företag:
Academic Work / Konecranes
Arbetsbeskrivning:

Koetko, että järjestelmällinen sekä tarkka työote ovat vahvuusalueitasi? Oletko kiinnostunut teknisestä alasta ja dokumenttihallinnasta? Asiakkaamme Konecranes etsii kokoaikaista Projektiassistenttia Hyvinkäälle. Lue lisää alta ja lähetä hakemuksesi sisään jo tänään!

Kuvaus
Academic Work etsii kokoaikaista projektiassistenttia Hyvinkäälle!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Konecranesilla.

Työtehtävä
Tässä tehtävässä tulet työskentelemään pääsääntöisesti projektin valmistusdokumenttien hallinnoinnin tehtävien parissa. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä projektipäällikön ja projektisuunnittelijan kanssa koko projektin ajan. Tehtäviisi kuuluu muun muassa dokumenttijakelun Excel-työkirjan perustaminen, valmistusdokumenttien ylläpito, dokumenttien tallentaminen ja arkistointi sekä asiakasdokumenttien lähetyksen hallinnointi ja jakelu.

Etsimämme henkilö on
Ideaalihakijallamme on koulutus esimerkiksi kaupalliselta tai tekniseltä alalta, hyvä paineensietokyky sekä kyky omaksua uusia asioita. Sinulla hyvät taidot MS Officen työkalujen käytöstä, sillä tehtävässä tarvitaan erityisesti Excel- ja Word-näppäryyttä. Henkilönä olet tarkka ja järjestelmällinen työntekijä, joka pystyy hyvin suoriutumaan rutiininomaisessa työssä. Tehtävässä menestyminen vaatii sujuvan suomen kielen lisäksi erinomaista englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Hyvä paineensietokyky ja kyky omaksua uusia asioita
- Tarkka ja järjestelmällinen työote
- Hyvät MS Office -taidot
- Sujuva suomen ja englannin kielitaito
Eduksi katsotaan aikaisempi työkokemus vastaavista tehtävistä, esimerkiksi dokumenttihallinnasta.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Hae tästä: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/projektiassistentti-hyvin...

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: Kokoaika

Kesto: 6 kk, jatko mahdollinen

Paikka: Hyvinkää

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 14.02.2019

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen esp01@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Muuta tietoa
Konecranes on maailman johtava nostolaitevalmistaja, joka palvelee monenlaisia asiakkaita. Olemme maailmanlaajuinen yhtiö, jolla on 16 000 työntekijää ja 600 huoltopistettä 50 maassa. Olemme yli 80 vuoden ajan auttaneet kaikentyyppisiä teollisuudenaloja parantamaan liiketoimintojensa tehokkuutta ja suorituskykyä. Uskomme kestävän kasvun syntyvän vastuullisesta toiminnasta.

Sidor

Prenumerera på Företagsekonomi