Skip to content Skip to navigation

Idrott

Företag:
Studentwork/Europark Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö esimerkiksi opintojen ohelle työpaikkaa, jossa pääset kerryttämään asiakaspalveluosaamistasi? Jos vastasit kyllä, voit olla etsimämme asiakasneuvoja!

EuroPark on vakavarainen yritys ja sen toiminnan perusta on innovatiivinen ajattelu ja ratkaisut, jotka takaavat asiakkaille, kohteiden omistajille ja yhteistyökumppaneille jatkuvan pysäköintipalveluiden kehittämisen ja tehokkaan pysäköintihallien operoinnin.

Tarjoamme asiakkaillemme helppoa ja asiakasystävällistä pysäköintiä. Meillä on Helsingin keskustassa useita pysäköintihalleja, pysäköintitalo Helsinki-Vantaan lentokentällä ja Autopay-kohteet Helsingissä, Joensuussa ja Rovaniemellä. Kohteisiin ajaminen on helppoa. Hallit ovat siistejä, valoisia ja turvallisia. Toimintaamme sisältyy myös muita palveluja – esimerkiksi autopesu, renkaiden vaihto ja varjoparkki.
https://europark.fi

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme nyt asiakkaallemme EuroPark Finland Oy:lle asiakasneuvojaa osa-aikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsinkiin. Kyseessä on suorarekrytointitoimeksianto, joten työllistyt suoraan EuroParkille.

Asiakasneuvojan tehtävässä työskentelet Helsingin keskustassa sijaitsevissa EuroParkin pysäköintihalleissa ilta- ja viikonloppupainotteisesti. Työt sijoittuvat arkisin klo 15:45-22:00, lauantaisin klo 9:00- 22:00 ja sunnuntaisin klo 9:00-19:00 välisille ajoille. Tehtävänkuvaan kuuluu asiakaspalvelua, kassanhoitoa, siisteyden ylläpitoa, pysäköintijärjestelmän toimivuuden valvontaa ja varmistamista sekä mahdollisten ongelmien selvittelyä.

Pääasialliset työtehtävät

Asiakaspalvelu
Pysäköintijärjestelmän toimivuuden valvonta ja varmistus
Ongelmatilanteiden selvittely

Odotamme sinulta

Iloista palveluasennetta
Vastuuntuntoisuutta ja reippautta
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
B-ajokorttia

Tarjoamme sinulle hienon mahdollisuuden kerryttää asiakaspalvelukokemusta mielekkään ja joustavan työn parissa.

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme nopeasti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 26.9.2019, mutta nopeus on valttia! Huomioithan, ettemme voi vastaanottaa hakemuksia mailitse ja hoidamme asiakaskasyrityksen puolesta kaikki työpaikkaan liittyvät tiedustelut. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Manager Hanni Lehmusvirta.

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!
Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80 % on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Företag:
Pilke Päiväkodit Oy
Arbetsbeskrivning:

Pilke Päiväkodit Oy etsii sijaisia ja harjoittelijoita pääkaupunkiseudun päiväkoteihin. Meillä on myös ruotsinkielisiä yksiköitä! Lue lisää meistä: pilkepaivakodit.fi ja ota yhteyttä Ulla Keskinen, ulla.keskinen@pilkepaivakodit.fi, p. 0409052925.

Företag:
Trainers House Oyj
Arbetsbeskrivning:

MITEN SINÄ KEHITÄT ITSEÄSI SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma. Työskentelet opintojen ohella markkinoijana mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa ja valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat jo opintojen aikana tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Vuoden mittaiselle polullesi pääset eteenpäin muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella.

 

ODOTAMME SINULTA

 

•            Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa suomalaisissa sekä kielitaidon mukaan mahdollisesti kansainvälisissä asiakkuuksissa.

•            Kommunikaatiotaidot. Olet yhteydessä asiakkaisiin sekä tapaat heitä säännöllisesti.

•            Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.

 

TARJOAMME SINULLE

 

•            Joustavan työajan.

•            Vuoden mittaisen valmennusohjelman.

•            Kiinteän tuntipalkan.

•            Hyvät etenemismahdollisuudet.

•            Mahdollisuuden työskennellä ulkomailla.

 

 

TYÖTEHTÄVÄ

 

Markkinoijana työskentelet toimistollamme Espanjan Torreviejassa. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Trainers’ House Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Työtä tehdään arkisin kello 08.00 – 17.00 välillä kiinteällä tuntipalkalla. Käytät sujuvasti työskentelykielenä suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Hae meille osoitteessa www.rekrytointi.trainershouse.fi. Hakuaikaa on sunnuntaihin 29.9. Kutsumme haastatteluun ja allekirjoitamme työsopimukset välittömästi hyvien tyyppien sattuessa kohdalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Företag:
Trainers House Oyj
Arbetsbeskrivning:

MITEN SINÄ KEHITÄT ITSEÄSI SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma. Työskentelet opintojen ohella markkinoijana mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa ja valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat jo opintojen aikana tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Vuoden mittaiselle polullesi pääset eteenpäin muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella.

 

ODOTAMME SINULTA

 

•            Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa suomalaisissa sekä kielitaidon mukaan mahdollisesti kansainvälisissä asiakkuuksissa.

•            Kommunikaatiotaidot. Olet yhteydessä asiakkaisiin sekä tapaat heitä säännöllisesti.

•            Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.

 

TARJOAMME SINULLE

 

•            Joustavan työajan.

•            Vuoden mittaisen valmennusohjelman.

•            Kiinteän tuntipalkan.

•            Hyvät etenemismahdollisuudet.

•            Mahdollisuuden työskennellä ulkomailla.

 

 

TYÖTEHTÄVÄ

 

Markkinoijana työskentelet Helsingin toimistollamme Salmisaaressa meren rannalla. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Trainers’ House Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Työtä tehdään arkisin kello 08.00 – 17.00 välillä kiinteällä tuntipalkalla. Käytät sujuvasti työskentelykielenä suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Hae meille osoitteessa www.rekrytointi.trainershouse.fi. Hakuaikaa on sunnuntaihin 29.9. Kutsumme haastatteluun ja allekirjoitamme työsopimukset välittömästi hyvien tyyppien sattuessa kohdalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Jobbtitel:
Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

Elämäsi Adato Oy on suomalainen yritys, joka on erikoistunut henkilökohtaisen avun järjestämiseen jo yli 10 vuoden ajan koko maan alueella. Olemme nopeasti kasvava yritys vahalla arvopohjalla. Lue lisää www.elämäsi.com

Haemme nyt palveluohjaajaa Helsingin toimistollemme.

Estimme vahvasti asiakaspalveluhenkistä organisoitua ja itseohjautuvaa henkilöä, joka viihtyy monipuolisessa ajoittain hektisessä työssä. Palveluohjaajana vastaat Helsingin henkilökohtaisen avun palveluiden järjestämisestä ja ohjauksesta, sekä työskentelet henkilökohtaisena avustajana.

Palveluohjaajan tehtäviin kuuluu mm:
Henkilökohtaisena avustajana työskentely asiakkaidemme luona
Henkilökohtaisen avun järjestäminen ja ohjaaminen
Asiakaspalvelu
Palvelusuunnittelu
Avustajien lähiesimiestehtävät
Yrityksen edustaminen eri tapahtumissa ja messuilla
Palvelun edistäminen ja kehittäminen

Edellytämme sinulta:
-Oma-aloitteellisuutta
-Tiimityöskentelytaito
-Joustavuutta
-Organisointikykyä
-Halu kehittyä ja oppia uusia asioita

Plussat:
-Ruotsinkieli
-Aiempi kokemus vammaistyöstä
-Aiempi kokemus esimiestyöstä
-Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan koulutus tai kokemus

Työ tehdään pääsääntöisesti arkisin klo 8-17. Työn luonteen vuoksi tarpeen mukaan myös joustavasti.

Tarjoamme sinulle kehittyvän ja joustavan työyhteisön, sekä mielenkiintoisen ja haastavan työtehtävän, jossa pääset vaikuttamaan yksikkömme kehittämiseen.

ALOITAMME HAASTATTELUT ennen hakuajan päättymistä. Työ alkaa sopimuksen mukaan tai heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsopimuksessa sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

Elämäsi Adato Oy on vuonna 2012 perustettu suomalainen perheyritys, joka on erikoistunut henkilökohtaisen avun järjestämiseen. Etsimme kasvavaan joukkoomme jatkuvasti uusia työntekijöitä, jotka haluavat olla mukana luomassa parempaa ja turvallisempaa arkea asiakkaillemme. Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta. Työsuhde-etuna tarjoamme avustajillemme mm. vapaa-ajan vakuutuksen.

Henkilökohtaisena avustajana työskentely on monipuolista ja antoisaa. Arvostamme joustavuutta sekä positiivista työotetta. Työ sopii Sinulle, joka koet toisen ihmisen auttamisen itsellesi luontevaksi. Järjestämme työhön perehdytyksen, joten työ sopii myös Sinulle, jolla ei ole työkokemusta alalta. Olemme tukenasi kaikissa työhön liittyvissä asioissa.

Etsimme nyt osa-aikaista henkilökohtaista avustajaa asiakkaallemme Helsingin Veräjälaaksoon. Asiakas on mies, jolla on MS-tauti. Hänellä on liikkumisen apuvälineinä rollaattori, manuaalinen pyörätuoli sekä sähkömopo. Hän tarvitsee avustusta mm. kotitöissä, kuten siivouksessa ja ruoanlaitossa sekä asiointikäynneillä, sekä taidegrafiikka kurssilla. 

Työaika on noin. 20 tuntia/kuukausi ja työvuoroja on arkisin ja välillä myös viikonloppuisin. Käynnit ovat yleensä kestoltaan 4-5 tuntia ja käyntejä voi olla sekä aamuisin että iltapäivällä/illalla. Asiakas ja avustaja sopivat työvuoroista keskenään. 

Toivomme, että olet:
- Oma-aloitteinen
- Empaattinen
- Luotettava

Työ alkaa mahdollisimman pian. Aloitamme haastattelut ennen hakuajan päättymistä ja tehtävät täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Tallink Silja oy pyrkii saamaan laivoillensa Itämeren parhaan miehistön. Tällä hetkellä etsimme uusia työkavereita Silja Serenaden ja Baltic Princessin ravintolaosastolle.

Arvostamme ravintola-alan koulutusta ja – kokemusta, sekä kiinnostusta alaan. Merimiehiltä vaaditaan hyviä tiimityötaitoja ja joustavuutta. Olemme ylpeitä laivojemme hyvästä työilmapiiristä ja sellaisena haluamme sen pitää myös jatkossa.

Tällä hetkellä etsimme uusia työntekijöitä ravintoloidemme sijaispankkiin, mutta keikkatöinä alkava ura laivalla voi hyvinkin johtaa jossain vaiheessa pidempiin työsopimuksiin ja mahdollisesti myös vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Tarjoilijana pääasiallinen tehtäväsi on antaa parasta palvelua asiakkaillemme. Hyvän ruoka- ja viinituntemuksesi avulla tarjoat asiakkaillemme palvelua, joka ylittää heidän odotuksensa. Aktiivinen myyntityö on sinulle ominaista.

Tarjoilijana vastaat osaltasi ravintolaosaston (à la carte, buffet, muut ruokaravintolat, kokous- ja saunaosasto, Spice Ice tai baarit) asiakkaiden viihtyvyydestä ja tyytyväisyydestä, varmistaen aina ystävällisen, ammattitaitoisen ja sujuvan palvelun.

Arvostat erinomaista asiakaspalvelua ja haluat keksiä keinoja yllättää asiakkaat positiivisesti ja mahdollisuuksien mukaan tuoda heille sitä jotain pientä ”ekstraa”, mikä saa heidät palaamaan meille aina uudelleen. Teet työtäsi iloisella ammattiylpeydellä.

Arvostamme ravintola-alan koulutusta ja vahvaa kokemusta ja osaamista alalta.

Hommat hoituvat sinulta sujuvasti ainakin suomeksi ja englanniksi. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tallink Siljan arvot näkyvät päivittäisessä työssäsi. Annat panoksesi hyvän ja välittömän työilmapiirin luomiseen ja olet ystävällinen ja avulias kolleega.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Jätä hakemus meille viimeistään 30.9.2019, mutta paikat täytetään sitä mukaan kuin sopivia henkilöitä löytyy, joten jätä hakemus oheisella hakulomakkeella mahdollisimman pian ja sinuun ollaan yhteydessä mikäli sinut kutsutaan haastatteluun.

Jos keikkatyöntekijän/sijaisen työsuhde jossain kohtaa vakinaistetaan, edellytetään vakinaiseen tehtävään valitulta hyväksyttyä laivaväenlääkärintarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Kokkeja, kylmäköitä ja keittiön talousapulaisia laivojemme sijaispankkiin

Tallink Silja oy pyrkii saamaan laivoillensa Itämeren parhaan miehistön. Tällä hetkellä etsimme uusia työkavereita Silja Serenaden ja Baltic Princessin keittiöosastolle.

Arvostamme keittiöalan koulutusta ja – kokemusta, sekä kiinnostusta alaan. Merimiehiltä vaaditaan hyviä tiimityötaitoja ja joustavuutta. Olemme ylpeitä laivojemme hyvästä työilmapiiristä ja sellaisena haluamme sen pitää myös jatkossa.

Tällä hetkellä etsimme uusia työntekijöitä keittiöidemme sijaispankkiin, mutta keikkatöinä alkava ura laivalla voi hyvinkin johtaa jossain vaiheessa pidempiin työsopimukseen ja mahdollisesti myös vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Jätä hakemus meille viimeistään 30.9.2019, mutta paikat täytetään sitä mukaan kuin sopivia henkilöitä löytyy, joten jätä hakemus internetsivujemme kautta mahdollisimman pian ja sinuun ollaan yhteydessä mikäli sinut kutsutaan haastatteluun. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse tulleita hakemuksia.

Jos keikkatyöntekijän/sijaisen työsuhde jossain kohtaa vakinaistetaan, edellytetään vakinaiseen tehtävään valitulta hyväksyttyä laivaväenlääkärintarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Företag:
ACT Commodities
Arbetsbeskrivning:

The world is moving to a greener way of producing and doing business. Next to the positive change for our planet, here at ACT, we also see the sales opportunities. And sales is something we know very well. Do want to be involved in the renewables space and do you wish to sell? Then this vacancy could be for you!

As a Sales Trader at ACT Commodities you will work with the most interesting clients around the world, each with their own set of exciting challenges. You will manage and grow your own portfolio, using your strong interpersonal skills and charming personality to gain your clients’ confidence and trust.

You will have the full support of your colleagues at ACT, each – like you – adding their unique skills to the group. Our on-going personal development program will help you set and reach clear goals and career objectives, helping you to excel in your role. Naturally, your success comes with matching rewards. One of them being the satisfaction of knowing you’re a vital player in one of the world’s top teams in commodities trading.

 

Job requirements

  • native speaker Swedish and/or Finnish/Danish/Norwegian and fluent in English
  • bachelor’s/master's degree, preferably in Business Economics or Finance
  • 0-2 years’ experience in a sales trading or brokerage / business development role
  • stellar sales skills
  • excellent communication and interpersonal skills
  • ability to handle constructive criticism and not afraid to fail and try again
  • aptitude for taking initiative, a commercial and creative mind with an entrepreneurial attitude
  • relocation to Amsterdam (if necessary)

With our vacancy, this is what we offer

From day one, you will receive ample support, training, and great facilities. You will join a successful team that operates with purpose by creating a space for renewables every day. People that inspire, are open, and are the best in their field will be your colleagues. You will be part of a growing company within a growing market. A company that leads the way through its innovative products, services, and customer-focus. And of course, there are plenty of opportunities for personal growth and career expansion.

 

Apply today and discover ACT Commodities!

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Village Sports Program in Africa

Summary
Art in Tanzania is developing children and youth sports programs in village level in Tanzania. The main focus is on youth football and girls’ sports activities. This program is also part of Children’s Agenda created by NGO coalition of UNICEF and others.
 
Details
Tanzanian communities are lacking capacities to run children and youth sports programs. Commonly children make their football grounds themselves and play with makeshift balls. Organized Coaching is rare. 
 
Currently, Art in Tanzania is focused on developing youth football. We develop structures for village tournaments and select talented children for more advanced training. Tanzanian sports teachers are voluntarily assisting the program and our task is to develop a proper football education system. We are also developing girls’ teams and diversified coaching of other team sports.
 
We are also developing Community Training taking place weekends. This is coming more popular in Tanzania and part of the Public Health approach,
 
Interns help to structure program, to train our Tanzanian coaches, advise about sports in schools, perform coaching activities with the local coaches, and organize tournaments.
 
Interns are working in a team of international and Tanzanian multi-professional intern teams. Art in Tanzania Sports Team is tutoring this program.
 
https://youtu.be/glH_aDAeGJc  - Village football
 
We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.
 
Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 
 
Paid internships include a local minimum wage/stipend of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 
 
We offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week. 24-hour general assistance is free. You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at low. To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.org   or SKYPE with us at infoartintanzania.

Web: www.artintanzania.org 
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns 
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs 
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania 
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org 
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania 
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania 
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania 
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/ 
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania 

Sidor

Prenumerera på Idrott