Skip to content Skip to navigation

Kultur

Företag:
Academic Work / Edenred Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Haemme kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille osa-aikaiseen tehtävään Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun. Emme edellytä sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta, sillä keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla! Työtehtävä on osa-aikainen (vähintään 7,5 h/kk) ja tarpeen mukaan töihin kutsuttava eli sopii joustavuutensa ansiosta erinomaisesti esimerkiksi opintojen ohelle.

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Asiakaslähtöinen ja energinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Osa-aikainen, tarpeen mukaan töihin kutsuttava (vähintään 7,5 h /kk)

Aloitus: 23.9.2019 alkaen

Kesto: 12kk

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae tehtävää kotisivujemme kautta osoitteessa https://jobs.academicwork.fi/annons/osaaikaisia-customer-care-specialist...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Företag:
Edenred Finland Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Etsimme nyt kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
- Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Kokoaikainen, työajat arkisin klo 8-17 välillä

Aloitus: 23.9.2019. alkaen

Kesto: 28.2.2020 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus keskustella jatkosta osa-aikaisena

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae paikkaa kotisivujemme kautta osoitteessa: https://jobs.academicwork.fi/annons/kokoaikaisia-customer-care-specialis...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Företag:
Finlands Svenska Skolungdomsförbund FSS rf
Arbetsbeskrivning:

Elevbladet EBL är Finlands Svenska Skolungdomsförbunds språkrör och ett kreativt magasin med både informativt och underhållande innehåll. Tidningens primära målgrupp är elever i grundskolans övre årskurser och studerande på andra stadiet. Elevbladet erbjuder en plattform för unga skribenter att få sina texter publicerade och utvecklas under handledning.

Elevbladet utkommer digitalt året om och till pappers två gånger per år. Tidningen distribueras till tusentals skolungdomar runt om i Svenskfinland och finansieras med stöd av Föreningen Konstsamfundet.

För att utveckla tidningens innehåll söker vi nu en chefredaktör. Som chefredaktör för Elevbladet

  • koordinerar du hela processen för att skapa tidningen från planering till genomförande och utvärdering,
  • handleder du tidningens skribenter och sparrar dem i att lyckas och utvecklas,
  • producerar du journalistiskt innehåll till både webben och den tryckta tidningen och skriver själv artiklar och kolumner,
  • samarbetar du med tidningens Art Director för att skapa en tilltalande och kvalitativ tryckt tidskrift två gånger per år.

Arbetet förutsätter utmärkta kunskaper i svenska och journalistisk erfarenhet. Ett pedagogiskt grepp och bra samarbetsförmåga är till fördel vid handledningen av tidningens skribenter. Vi uppskattar intresse i frågor som berör unga och utbildning.

Arbetet är en projektanställning för att utveckla Elevbladet från september 2019 till maj 2020. Som chefredaktör arbetar du flexibelt både på förbundets kansli i centrala Helsingfors och ute på fältet. Arbetstiden är i genomsnitt 20 timmar per månad och för arbetet betalas en månadslön på ungefär 280 euro. Utöver det erbjuder vi andra förmåner, fina kollegor och mysiga kontorsutrymmen i Ulrikasborg, Helsingfors.

Skicka in en fritt formulerad ansökan med CV och arbetsprov på en text du skrivit till förbundsordförande Emilie Jäntti (emilie.jantti@skolungdom.fi) senast 28.8.2019. Arbetsintervjuerna ordnas under vecka 36 på vårt kansli på Kaserngatan 1 (om platsen och tidpunkten inte fungerar med din vardag är vi flexibla för andra arrangemang).

Tilläggsinformation och svar på eventuella frågor får du av verksamhetsledare Malin Lindholm, telefonnummer 050 323 7418. 

Läs mer om Elevbladet »

Vi önskar att personer av olika ålder, bakgrund och kön söker jobb hos oss. Alla arbetssökande behandlas likvärdigt i enlighet med vår likabehandlingsplan.

Finlands Svenska Skolungdomsförbund är en partipolitiskt obunden intresseorganisation för elever i grundskolans övre årskurser och studerande på andra stadiet.

Företag:
CheapSleep Helsinki - United Investments Oy
Arbetsbeskrivning:

As one of our team member, you will represent CheapSleep to our international and domestic guests. Your key role is to spread out our core value to our guests by showing great care, making them feel safe and well-treated during their stay in Helsinki.

Working environment in CheapSleep hostel is full of fun. We offer a flat hierarchy with a great chance to learn many interpersonal skills such as problem-solving, decision making, working under pressure and so on. We are an international team of young professionals working together. We will create the best hostel in Finland. At CheapSleep hostel we believe in creating a welcoming and affordable accommodation for both domestic and international travellers. We are proud of being sincerely caring and friendly to our guests coming to Helsinki from all over the world and from a variety of diverse backgrounds. This is reflected in our staff as much as our guests.

What will I be doing? As a Receptionist, you would be responsible for checking in and checking out guests in the hostel’s continuing effort to deliver outstanding guest service. Specifically, you would be responsible for performing the following tasks to the highest standards:

- Checking in and checking out guests.

- Respond to guest inquiries and in a timely, friendly and efficient manner.

- Provide directions for guests.

- Ensure product knowledge of the hostel.

- Assist fellow team members and other departments wherever necessary to maintain positive working relationship

Opportunities:

- A chance to learn and have fun in an international working environment of workmates and customers from all over the world.

- Developing greatly your customer-orientation, a crucial characteristic which is demanded in any kind of business.

- Learn to properly use property management software, channel managers, electronic lock systems and much, much more. All these are essential to gaining work in hotels and we use the same or similar software as many big chains.

- Improving interpersonal skills: time management, working under pressure, communication skill, problem solving skills, etc.

- A reference letter for your future job from our CEO.

- Free and comfortable accommodation in Vallila, close to the center of Helsinki, including furniture, sheets, wifi, washing machine and equipped bathroom.

- Free travel card for all travel inside Helsinki.

- Monthly staff evening to socialize with co-workers, with food and drink provided.

- Possibilities to gain working experience in other departments (event, breakfast, bar, etc) if you are interested.

Our expectation:

You are a student and will acquire academic credits for the internship.

- You have a first-aid card or a certificate of adequate knowledge and experience with first-aid.

- You speak fluently English and want to have deep training in hotel administration and customer service.

Starting date: As soon as you can. 

Send your C.V to stella.dinh@cheapsleep.fi and join the greatest team of Helsinki. You can also learn more about us at www.cheapsleep.fi

Företag:
Academic Work / Sato
Arbetsbeskrivning:

Etsimme SATOn asiakaspalveluun kielitaitoista, reipasta ja ratkaisukeskeistä palveluasiantuntijaa, jolla on tiimityöskentelytaidot hallussa. Jos olet kerryttänyt jo aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja olet kiinnostunut työskentelemään kiinteistöalalla, saatat olla etsimämme henkilö. Lue tehtävästä lisää alta ja lähetä hakemuksesi jo tänään!

Kuvaus
Tarjoamme

  • Rennon ja huumorintajuisen työilmapiirin
  • Monipuolisen tehtävänkuvan, jossa pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaiseksi
  • Mahdollisuuden kerryttää kokemusta tuloshakuisesta asiakaspalvelusta opintojen ohella

Saat tehtävään kattavan perehdytyksen. SATOlla työskentelee jo useampi Academic Workin tyytyväinen konsultti ja asiakaspalveluosaston kasvaessa tarjoamme mahdollisuuden jälleen yhdelle uudelle ammattilaiselle! Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä
Työtehtäväsi on hoitaa asiakaspalvelua suomeksi ja englanniksi niin puhelimitse, sähköpostitse kuin Facebookin ja Chat-kanavan kautta. Satolle asiakas tulee aina ensin, joten positiivinen, ratkaisukeskeinen sekä ihmisläheinen työskentelyote ovat tärkeitä. Tulet myös kontaktoimaan SATOn asiakkaita mm. asiakastyytyväisyyskyselyiden merkeissä, joten rohkeus tarttua puhelimeen ja kyky luoda luonteva dialogi ovat tärkeitä taitoja. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa ja haastavissa asiakaspalvelutehtävissä. Saton työkulttuurissa työntekijöitä arvostetaan ja huumoria riittää. Työskentely on tuloshakuista, kaikkien mahdollisuutta menestyä tuetaan jatkuvasti.

  • Asiakkaiden haasteiden ratkaiseminen ja heidän auttaminen
  • Asiakkaiden kontaktoiminen, mm. tyytyväisyyskyselyiden merkeissä

Etsimämme henkilö on:

  • Tehtävään soveltuva tutkinto
  • Työkokemusta asiakaspalvelusta
  • Rohkeutta, asiakaspalveluhenkisyyttä ja tuloshakuisuutta
  • Hyvä suomen ja englannin kielen taito, muu kielitaito kuten arabia, venäjä ja viro katsotaan eduksi

Eduksi katsotaan myös aikaisempi kokemus contact center -ympäristöstä

Muuta tietoa
Aloitus: mahdollisimman pian

Työmäärä: 2-3 päivää viikossa. Kuun vaihteet ovat kiireisiä, joten silloin toivomme joustavuutta.

Kesto: 6 kuukautta

Sijainti: Helsinki, Käpylä

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Saton puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Sato tarjoaa asiakkailleen vuokrakoteja palvelulla. Yritys rakennuttaa, ostaa ja korjaa kaupunkikoteja, joissa asiakkaiden on turvallista, huoletonta ja mukavaa elää ja olla. Sato omistaa lähes 26 000 asuntoa. Saton palvelulupaus on ’Koti kuten haluat’, ja Asiakas ensin -palvelumalli ohjaa kaikkea toimintaa.

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Tallink Silja oy pyrkii saamaan laivoillensa Itämeren parhaan miehistön. Tällä hetkellä etsimme uusia työkavereita Silja Serenaden ja Baltic Princessin ravintolaosastolle.

Arvostamme ravintola-alan koulutusta ja – kokemusta, sekä kiinnostusta alaan. Merimiehiltä vaaditaan hyviä tiimityötaitoja ja joustavuutta. Olemme ylpeitä laivojemme hyvästä työilmapiiristä ja sellaisena haluamme sen pitää myös jatkossa.

Tällä hetkellä etsimme uusia työntekijöitä ravintoloidemme sijaispankkiin, mutta keikkatöinä alkava ura laivalla voi hyvinkin johtaa jossain vaiheessa pidempiin työsopimuksiin ja mahdollisesti myös vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Tarjoilijana pääasiallinen tehtäväsi on antaa parasta palvelua asiakkaillemme. Hyvän ruoka- ja viinituntemuksesi avulla tarjoat asiakkaillemme palvelua, joka ylittää heidän odotuksensa. Aktiivinen myyntityö on sinulle ominaista.

Tarjoilijana vastaat osaltasi ravintolaosaston (à la carte, buffet, muut ruokaravintolat, kokous- ja saunaosasto, Spice Ice tai baarit) asiakkaiden viihtyvyydestä ja tyytyväisyydestä, varmistaen aina ystävällisen, ammattitaitoisen ja sujuvan palvelun.

Arvostat erinomaista asiakaspalvelua ja haluat keksiä keinoja yllättää asiakkaat positiivisesti ja mahdollisuuksien mukaan tuoda heille sitä jotain pientä ”ekstraa”, mikä saa heidät palaamaan meille aina uudelleen. Teet työtäsi iloisella ammattiylpeydellä.

Arvostamme ravintola-alan koulutusta ja vahvaa kokemusta ja osaamista alalta.

Hommat hoituvat sinulta sujuvasti ainakin suomeksi ja englanniksi. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tallink Siljan arvot näkyvät päivittäisessä työssäsi. Annat panoksesi hyvän ja välittömän työilmapiirin luomiseen ja olet ystävällinen ja avulias kolleega.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Jätä hakemus meille viimeistään 30.9.2019, mutta paikat täytetään sitä mukaan kuin sopivia henkilöitä löytyy, joten jätä hakemus oheisella hakulomakkeella mahdollisimman pian ja sinuun ollaan yhteydessä mikäli sinut kutsutaan haastatteluun.

Jos keikkatyöntekijän/sijaisen työsuhde jossain kohtaa vakinaistetaan, edellytetään vakinaiseen tehtävään valitulta hyväksyttyä laivaväenlääkärintarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Kokkeja, kylmäköitä ja keittiön talousapulaisia laivojemme sijaispankkiin

Tallink Silja oy pyrkii saamaan laivoillensa Itämeren parhaan miehistön. Tällä hetkellä etsimme uusia työkavereita Silja Serenaden ja Baltic Princessin keittiöosastolle.

Arvostamme keittiöalan koulutusta ja – kokemusta, sekä kiinnostusta alaan. Merimiehiltä vaaditaan hyviä tiimityötaitoja ja joustavuutta. Olemme ylpeitä laivojemme hyvästä työilmapiiristä ja sellaisena haluamme sen pitää myös jatkossa.

Tällä hetkellä etsimme uusia työntekijöitä keittiöidemme sijaispankkiin, mutta keikkatöinä alkava ura laivalla voi hyvinkin johtaa jossain vaiheessa pidempiin työsopimukseen ja mahdollisesti myös vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Jätä hakemus meille viimeistään 30.9.2019, mutta paikat täytetään sitä mukaan kuin sopivia henkilöitä löytyy, joten jätä hakemus internetsivujemme kautta mahdollisimman pian ja sinuun ollaan yhteydessä mikäli sinut kutsutaan haastatteluun. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse tulleita hakemuksia.

Jos keikkatyöntekijän/sijaisen työsuhde jossain kohtaa vakinaistetaan, edellytetään vakinaiseen tehtävään valitulta hyväksyttyä laivaväenlääkärintarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Företag:
Music & Media / Musiikki & Media
Arbetsbeskrivning:

Music & Media 2019 team is looking for two music enthusiasts to join the team for Music & Media's 30th anniversary edition! 

We're seeking two full-time trainees who would like to work in a position that is the best connected to the domestic, as well as the international music industry. 

Communication trainee 
- Main task: Assisting Elif Tähtinen with collecting the seminar & speaker information for Music & Media's communication channels and keeping them updated. 
- Side tasks: Helping out with speaker communications, social media, blog posts & proof reading print materials, when needed. 
- Event tasks: Joining forces with the communication team in the event, making sure the delegates are well informed.

- Good English & Finnish writing and speaking skills are a must, Swedish skills are always a plus!

Production trainee
- Main task: Assisting the Fiona Jokivuolle with the Music & Media event coordination.
- Side tasks: Helping out with Gala production as well as Volunteer coordination when needed. 
- Event tasks: Supporting Fiona throughout the event days.

 

We would hope the candidates would be 

- ready to meet and work with new people 

- able to work under time pressure 

- have good self management skills 

- solution & detail oriented and

- empathic.

The positions are available now, the application will remain open until we meet the right candidates. We hope the candidates can start latest in August 12th and the traineeship will last until October 11th. The team is based in Helsinki, in our Kamppi office, and our internal communication language is English. The traineeships are unpaid and we encourage our student candidates to seek support from their schools. 

If you're interested in either positions, do send your questions & CV & cover letter applications in English to elif.tahtinen@musiikkimedia.fi

More on Music & Media 

30 years of nothing but music

Music & Media is Finland's leading music industry gathering, serving the industry with the know-how, tools and connections for three consecutive decades. It is a celebration of the great year behind, highlighting of the new talent, and preparing ground for the years ahead.

2 day long Music & Media program present renowned keynote speakers, inspiring workshops and networking. In the evenings, new and great music will be found at the Lost in Music festival. The highest point of Music & Media is the Industry Awards Gala, where we celebrate the distinguished achievements in our community.

Music & Media takes place on October 3-4, 2019 at Tampere Hall. 

www.musiikkimedia.fi

www.lostinmusic.fi

Företag:
AXA Partners
Arbetsbeskrivning:

We are looking for two Danish speaking Claims Associates for our client company AXA Partners. Your tasks will concentrate on claims handling and customer service in a sometimes fast-paced environment. You will be working with an international team in Helsinki. If you got interested, keep on reading – you might be the one we are looking for!

About the role
Your main duties are claims handling and assisting and advising customers in questions regarding claims and services. You will be working with an international team that provides customer service and claims handling for customers in Denmark.

You are offered
- An interesting task in the insurance industry
- International working environment
- Opportunities to develop
- Great teammates

Job duties
- Claims handling and tasks related to it (compensation decisions, document management, contacting relevant stakeholders for further clarification, payments)
- Customer service via phone and email

We are looking for
- Fluency in Danish and English
- Suitable educational background
- Previous work experience in office work or customer service

As a person you are:
- Service-minded
- Independent
- Proactive
- Flexible

Other information
Start: According to agreement
Work extent: Permanent
Location: Helsinki

Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from AXA Partners that all questions regarding the position is handled by Academic Work (krs02@academicwork.fi).
Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase. You can apply for the job here: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/danish-speaking-claims-as...

Client information
Read more about AXA Partners here: https://fi.clp.partners.axa/!

Företag:
Förebyggande rusmedelsarbete EHYT r.f.
Arbetsbeskrivning:

Vi Söker utbildare i Spelfostran till grundskolor

Känner du till den digitala spelvärlden? Förebyggande rusmedelarbete EHYT anställer nya spelfostrare för arbete i grundskolor

Har du erfarenhet av att arbeta med barn och unga? Känner du till den digitala spelvärlden som dina egna fickor? Nu söker vi efter nya svenskspråkiga utbildare för att dra lektioner i Spelkunskap inom de svenskspråkiga grundskolorna i åk 1.-9. Utbildarna skolas även till att dra föräldrakvällar under samma tema samt skola skolornas personal. Den svenskspråkiga verksamheten i spelfostran startar ordentligt under hösten 2019 och vi har stort behov av svenskspråkiga spelfostrare. Kom med i vår verksamhet!

Nu söker vi svenskspråkiga/tvåspråkiga utbildare runt om i Finland.

Spelkunskap-lektionerna stärker elevernas kunskaper och färdigheter kring digitalt spelande. Under lektionerna diskuteras balansen mellan digitalt spelande och resten av livet och eleverna lär sig även om för- och nackdelar förknippat med spelandet. På föräldramötet och personalskolningar diskuteras vikten av fostrarnas insats i spelfostran såväl i skolan som hemma, samt den roll digitalt spelande har i barns och ungdomars liv.  

Alla spelar inte och lektionerna är byggda på ett sätt som ger alla elever möjligheten att medverka i diskussionerna. Från och med åk 5 ingår diskussioner om sociala medier i undervisningen.

Av utbildarna i Spelkunskap förväntar vi oss: 

  • erfarenhet av att jobba med barn och ungdomar 
  • erfarenhet av att undervisa eller utbilda/leda grupper
  • egna spelerfarenheter, goda kunskaper inom digitalt spelande och sociala median
  • sociala färdigheter och förmåga att fungera även i krävande gruppsituationer 
  • möjlighet att arbeta vardagar mellan kl. 8-15 samt enligt behov kvällstid (föräldrakvällar)
  • beredskap att resa till olika skolor

Som fördel ser vi: 

  • kännedom av skolvärlden 
  • möjlighet till bil underlättar arbetet som utbildare (inget krav)

Jobbet passar bra studerande eller personer med en flexibel tidtabell, dvs. kan jobba både dag- och kvällstid. Utbildaren skall också vara beredda att resa runt till skolor och därmed kan arbetsdagarna ibland bli långa. Rese- och övernattningskostnader ersätts och dagstraktament betalas enligt skatteförvaltningens årliga beslut om dagstraktament och kilometerersättningar.

Spelfostran i ett nötskal
Spelfostran är som fostran i allmänhet.  Att vara intresserad, lyssna på ungdomarnas tankar och behov och stöda hen så att hen skall kunna göra goda val i sitt liv.  Detta är viktigt även i förebyggande av spelskador. Den digitala spelvärlden är ännu rätt okänd för många vuxna. Via föräldrakvällar och personalmöten kan vi tillföra nyttig information om spelvärlden, motiven för spelandet och minska hotbilder, som lätt förknippas hemma med spelandet. De unga har oftast nytta av att reflektera kring språkbruk, känslor, tids- och livshantering, åldersgränser och det man lär sig via spel. Det är viktigt att spelande förblir en positiv och rolig hobby för.

Läs mer om spelfostran:  Pelitaito.fi (på finska)

För att du skall kunna arbeta som Utbildare hos EHYT förutsätts att du har möjligheten att delta i en 2-dagars utbildarskolning. Utbildningen ordnas i Helsingfors to – fr 19.9.-20.9.2019. I grundutbildningen ingår lektioner i Spelkunskap, föräldrakvällar samt personalskolningar. Det är möjligt att vidareskola sig för att kunna utbilda professionella.

Vi ersätter resekostnader och erbjuder även övernattning vid behov. Fortbildning ordnas under åretsgång fortgående och vi stöder skolarbetet och ger rätta redskap enligt behov. 

Arbetet är i form av korttidsjobb. Mängden jobb varierar under skolåret och jobberbjudanden kan komma på kort varsel. För lektionerna betalas arvode 20€/45 min. lektion (oftast 5 lektioner/skoldag), föräldrakvällarna 100€/90 min., personalutbildningar 50€/50 min.

De personer som väljs till utbildare kommer att jobba med minderåriga och skall därmed uppvisa ett straffregisterutdrag enligt 6 § 2 mom. i straffregisterlagen (505/2002). 

Blev du intresserad? Fyll i din ansökan senast den 1.9.2019. Kom ihåg att tillägga din CV! 

Ansökningsblanketten: Fyll i ansökan

EHYT rf är en rökfri arbetsplats. 

Information och kontakt på svenska:
Utbildningsplanerare Annukka Såltin, annukka.saltin(a)ehyt.fi, tel. 050 435 4248
 

Information och kontakt på finska:

Utbildningsplanerare Aino Harvola, aino.harvola(at)ehyt.fi, tel. 050 345 9449

Sidor

Prenumerera på Kultur