Skip to content Skip to navigation

Kultur

Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

                                                                                                                                                

HEI SINÄ OPISKELIJA –

KIINNOSTAAKO HENKILÖKOHTAISEN AVUSTAJAN TYÖ?

Rekrytoimme jatkuvasti avustajia erityisesti Helsinkiin ja Espooseen!

 

Elämäsi Adato Oy on vuonna 2012 perustettu suomalainen perheyritys, joka on erikoistunut henkilökohtaisen avun järjestämiseen. Etsimme kasvavaan joukkoomme jatkuvasti uusia työntekijöitä, jotka haluavat olla mukana luomassa parempaa ja turvallisempaa arkea asiakkaillemme. Meillä voit työskennellä asiakkaan vakituisena avustajana ja/tai keikkatyöläisenä. Myös kesätyöntekijöille on tarvetta.

 

Henkilökohtaisena avustajana työskentely on monipuolista ja antoisaa. Avustajan tehtäviin kuuluu vammaisen tai pitkäaikaissairaan asiakkaan avustamista päivittäisissä toimissa asiakkaan kotona ja/tai kodin ulkopuolella. Työn sisältö ja työaika määräytyy asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toiveiden mukaan. Työhön voi kuulua esimerkiksi kotitöitä ja asiakkaan avustamista itsestä huolehtimisen taidoissa ja asiointikäynneillä sekä harrastuksissa ja työhön tai opiskeluun osallistumisessa. Työ sopii sinulle, jos olet luotettava ja tunnollinen ja koet ihmisten auttamisen itsellesi luontevaksi. Arvostamme myös oma-aloitteisuutta ja joustavuutta. Henkilökohtaisen avustajan työhön ei ole koulutusvaatimuksia, mutta avustajan on oltava vähintään 18- vuotias.

 

Henkilökohtaisena avustajana pidämme sinusta hyvää huolta ja arvostamme työtäsi. Työsuhde-etuna tarjoamme kaikille työntekijöillemme mm. vapaa-ajan vakuutuksen.

 

Kiinnostuitko? Laita hakemuksesi ja ansioluettelosi meille jo tänään: info@elamasi.com Lisätietoja työstä antavat mielellään myös Anna ja Elina:

 

Anna Lindén-Holmsten                                                Elina Soinio
Palvelukoordinaattori                                                    Palveluohjaaja
041 7266 980                                                                 041 7486 899
anna.linden@elamasi.com                                            elina.soinio@elamasi.com

Jobbtitel:
Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

HEJ DU SOM STUDERAR INOM SOCIAL- OCH HÄLSOVÅRDSBRANSCHEN

VILL DU HA VÄRDEFULL ERFARENHET INFÖR DITT KOMMANDE YRKE?

 

Vi söker personliga assistenter till huvudstadsregionen!

 

Elämäsi Adato Oy är ett finskt företag grundat 2012, som är specialiserat inom personlig assistans. Vi söker kontinuerligt nya medarbetare till vårt växande team, som vill vara med och skapa en bättre och tryggare vardag åt våra kunder. Hos oss kan du jobba som kundens ordinarieassistent och/ eller som vikarie. Vi har också behov av sommarjobbare.

Att arbeta som en personlig assistent är mångsidigt och givande. Till assistentuppgifterna hör att hjälpa den handikappade eller långtidssjuka kunden med vardagliga sysslor i hemmet eller/ och utanför hemmet. Arbetsuppgifterna och arbetstiden utformas enligt kundens behov och önskemål. Till arbetsuppgifterna hör t.ex. hemsysslor, ärenden, kundens hjälp till självhjälp, samt hobbyer och hjälp med studier eller arbete. Arbetet passar dig som är tillförlitlig och samvetsgrann och som känner att hjälpa andra människor är en självklarhet. Vi uppskattar också att du är självgående och flexibel. Personlig assistent jobbet har inget utbildningskrav, men assistenten måste vara myndig för att få jobba som personlig assistent.

 

Som personlig assistent tar vi väl hand om dig och uppskattar ditt jobb. Som arbetsförmån erbjuder vi bl.a. fritidsförsäkring till alla våra assistenter!

 

Blev du intresserad? Skicka in din ansökan och ditt cv till oss redan idag: info@elamasi.com. Mer information angående arbetet ger Anna:

 

Anna Lindén-Holmsten                                               
Servicekoordinator                                                       
041 7266 980                                                                
anna.linden@elamasi.com

 

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary of the Village Women Support program in Tanzania

We can tailor your work picture as follows:

·        Advocacy of women about their rights
·         Social media visibility of women rights for the Tanzanian public in common.
·        Development of the skills of the women
·        Typical target group is underaged mothers that are many
·        Vocation training for women
·        Small entrepreneurship skills
 
Mostly our programs are focused on vulnerable women as teen mothers. 

Social media tasks include the development of new advocacy platforms and content https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051

our Facebook pages have some 50k+ followers being a great platform for visibility, advocacy, and marketing tasks. 

You can also join our NGO network programs as Tanzania Ending Child Marriage (TECMS) https://web.facebook.com/tanzaniaEndingChildMarriageNetwork/ 
 
This program is ongoing and you can participate at any time for any term. To book you in we need your tentative arrival and departure dates that we can then adjust with the final flight info.
 
We pay USD 100 per month fee/stipend as 2 times the Tanzania national minimum wage. It is not a lot but when we wood with developing country terms it is still good pocket money for daily expenses.
 
The project is located at the beautiful and peaceful Madale village at Dar es Salaam Region some 30km from the city center.
Umoja Road, Block 2Q
Madale Village
P.O. Box 23333 Dar es Salaam
Tanzania
Madale GPS is -6.672045, 39.144231 and 6.40'19.4"S - 39"08"39.2"E
 
The Student Compound at Madale village provides low-cost accommodation of USD 175 per week bed and breakfast and dinner. The program does not include any fees. You also need airport pick up USD 60 and Airport drop off USD 60.
 
Internship immigration permit is a business VISA, USD 250, available without documentation at Dar es Salaam airport immigration. If you stay longer than 3 months we need to process you Class C Student Permit being USD 250 plus processing cost USD 30 (prints and deliveries).
 
Benefits include low-cost volunteer position safaris and tours to National parks as Serengeti, N’gorongoro, and others as well as Mt. Kilimanjaro climbs. Also, your relatives and friends can enjoy this benefit while you are in Tanzania.

Contact us for more details at info@artintanzania.orgor visit us at www.artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania.

bit.ly/womengroupsvolunteer

Web: www.artintanzania.org
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary
Get hands-on experience through international opportunities in film production, television and documentary filmmaking! Art in Tanzania is accepting applications for ongoing work in local television and movies, as well as international documentaries and music videos. 

Details
Our interns work daily on new film productions. We need skilled interns as well as product managers to work and train with our Tanzanian team. Work includes: 

• Scriptwriting
• Directing
• Cinema-photography
• Production Assistance
• Lighting Personnel
• Sound personnel
• Editing personnel
• Social media professionals
• Makeup Personnel and Other Essential Film Staff

https://youtu.be/lUR4v8Axwf0 - Volunteer’s Wage Documentary

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

The Tanzanian movie sector is a fast-growing industry. The industry is fighting to compete with such industries as Nollywood in Nigeria. Our productions screen throughout Africa, through satellite channels. Interns will work on a production team with individuals from all backgrounds and skill levels.

Our Filmmaking program is guided by Mrs. Yuster Nyakachara and a team of Tanzanian professionals.
Interns work in teams of international students and volunteer professionals. Please contact us for information on customized and personalized programming. Arts in Tanzania's internships, facilities and operations are also accessible for those with disabilities. 

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

Paid internships include a local minimum wage/stipend of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses.
You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at low cost.
To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.orgor visit us at www.artintanzania.orgor SKYPE with us at infoartintanzania.
 
Web: www.artintanzania.org
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary
Art in Tanzania is running safari and tour operations in Tanzania as part of NGO fundraising. Interns develop guiding, tour development, and marketing of tours and safaris.

Details
Art in Tanzania looks for to differentiate in safari and tour business offering sustainable travel options. Commonly safaris are performed by tour agents located in the western world who sell the safaris but only part of the money then actually comes to Tanzania to support the economy. Typically, villages around famous National Parks are the poorest of poor. Art in Tanzania tour income comes in full to Tanzania and it is used to support the Tanzanian economy and profits used for community development activities.

Art in Tanzania tour operations includes National Parks and game reserves as Serengeti, N’gorongoro, Lake Manyara, Selous, Mikumi, and Ruaha. We also take tourists to Mt Kilimanjaro as well as to the Zanzibar Islands.

Participants assist in guiding tasks, to develop daily programs, in customer service and in marketing. Marketing is much as social media-based but we also develop networking to get us visible for our target groups around the world.

This is an ongoing program so you can start at any time. The program also includes hostelry activities and duties in the volunteer compounds including kitchen, canteen and bar operations.

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

The working hours are 6-8 hours per day from Monday to Friday. Interns are working in a team of international and Tanzanian multi-professional intern teams. 

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

The program is tutored by Mr. Kari Korhonen having some 20 years’ experience of the National parks and other tour programs in Tanzania.

Paid internships include a local minimum wage/stipend of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. 

Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week. 24-hour general assistance is free.  

You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at low cost.

https://youtu.be/uaNk_fl4AA0  - Morogoro Uluguru Mountain Trek
https://youtu.be/NdEt4uj1SWU  - Coral Island Day
https://youtu.be/UtaysoosbUY  - Bagamoyo Bicycle Trip
https://youtu.be/jFcMGCaX7Uc  - Hippo Pool Serengeti

Contact us for more details at info@artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania. Whatsup +255767777773 and telephone +358449828137. We also perform personal pre-program planning and orientation in Helsinki, Finland. This job includes tasks that can be performed in Finland as well.

Web: www.artintanzania.org
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Trainers House Oyj
Arbetsbeskrivning:

MITEN VIET ITSEÄSI ETEENPÄIN SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma, missä sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus saada myös ulkomaan työkokemusta. Työskentelet täysipäiväisesti markkinoijana sekä suomalaisissa että kansainvälisissä asiakasprojekteissa. Lisäksi valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Kyseiselle polulle pääset muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella:

 

  • Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa ja teet muuta B2B-asiakastyötä puhelimitse.
  • Sisäinen yrittäjyys. Haluat vakuuttaa ja vaikuttaa.
  • Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.
  • Valmius tehdä töitä täysipäiväisesti Espanjan Torreviejassa vähintään kolmen kuukauden verran.

 

Me tarjoamme sinulle:

 

  • Tunnetun ja arvostetun brändin, joka avaa ovia.
  • Arvokasta business-to-business -työkokemusta.
  • Suomen parasta valmennusta.
  • Henkilökohtaista tukea.
  • Intohimoisen, menestystä ja nälkää hengittävän työyhteisön.
  • Mahdollisuuden suorittaa työharjoittelun palkallisesti ulkomailla.
  • Turvallisen mahdollisuuden ulkomaan työkokemukseen. Me pidämme sinusta huolta.

 

Markkinoijana työskentelet Espanjan Torreviejan toimistollamme. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Käytät työskentelykielenäsi sujuvasti suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

Työ- ja valmennusohjelma kestää vuoden verran, mutta sitä ei tarvitse suorittaa kokonaan Espanjassa. Tarjoamme joustavan mahdollisuuden tehdä töitä vähintään kolme kuukautta Espanjassa ja loput valmennusohjelmasta voit suorittaa Suomen toimistoillamme, jos näin itse haluat.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Viimeinen hakupäivä on 28.4.2019. Kutsumme haastatteluun mahdollisesti jo hakuaikana ja allekirjoitamme sopimukset sopivien tyyppien osuessa kohdalle.

 

Martta Saarinen

Rekrytointivastaava

espanja@trainershouse.fi

 

Katso lisää osoitteesta http://www.trainershouse.fi/growth-academy/ ja Facebookista

facebook.com/TrainersHouseGrowthAcademy

 

Trainers’ House on vuodesta 1990 kasvattanut satoja yritysmaailman ammattilaisia. Usein meistä todetaan, että Trainers’ House on liikemaailman käytännön korkeakoulu.

Företag:
Trainers House Oyj
Arbetsbeskrivning:

MITEN SINÄ KEHITÄT ITSEÄSI SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma. Työskentelet opintojen ohella markkinoijana mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa ja valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat jo opintojen aikana tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Vuoden mittaiselle polullesi pääset eteenpäin muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella.

 

•Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa suomalaisissa sekä kielitaidon mukaan mahdollisesti kansainvälisissä asiakkuuksissa.

•Sisäinen yrittäjyys. Omaat halun vakuuttaa ja vaikuttaa.

•Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.

 

Me tarjoamme sinulle

 

•Tunnetun ja arvostetun brändin, joka avaa ovia

• Arvokasta Business-to-Business työkokemusta

• Suomen parasta valmennusta

• Henkilökohtaista tukea

• Intohimoisen, menestystä ja nälkää hengittävän työyhteisön

• Mahdollisuuden suorittaa työharjoittelusi palkallisesti

 

Markkinoijana työskentelet pääkonttorillamme Salmisaaressa. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Työtä voit tehdä osa-aikaisesti, vähintään 16h viikossa, kello 08.00 – 17.00 välillä kiinteällä tuntipalkalla. Käytät sujuvasti työskentelykielenä suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Viimeinen hakupäivä on 28.4.2019. Kutsumme haastatteluun mahdollisesti jo hakuaikana ja allekirjoitamme työsopimukset välittömästi hyvien tyyppien sattuessa kohdalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

 

Vilma-Juulia Pitkänen

Recruiting Coordinator

rekry@trainershouse.fi

 

Katso lisää osoitteesta http://www.trainershouse.fi/growth-academy/ ja Facebookista

facebook.com/TrainersHouseGrowthAcademy

 

Trainers’ House on vuodesta 1990 kasvattanut satoja yritysmaailman ammattilaisia. Usein meistä todetaan, että Trainers’ House on liikemaailman käytännön korkeakoulu.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Merkityksellinen työ, mielenkiintoisia asiakkuuksia, monipuoliset työsuhde-edut ja ainutlaatuisen upea työyhteisö – rekrytointikonsulttinamme saat kaiken tämän ja vieläkin enemmän! Jos olet valmis ottamaan vastuuta, omaat tervettä myyntihenkisyyttä ja etsit merkityksellistä työtä, jossa oma panoksesi näkyy suoraan tilipussissasi, olet oikeassa paikassa.

 

TYÖNKUVA

 

”Rekrytointi Academic Workilla on asiantuntevaa, tuloshakuista ja nopeatempoista. Päivä sisältää lukemattomia neuvotteluja niin asiakkaiden, kandidaattien kuin kollegoidenkin kanssa. Työhön tarjotaan kattava perehdytys, mutta vastuuta annetaan paljon ja opittuja asioita pääsee heti soveltamaan käytäntöön.”, näin työtään kuvailee Espoossa työskentelevä Aki Laulainen.

 

Academic work on henkilöstöpalvelualan yritys, mikä tarkoittaa, että ratkomme asiakasyritystemme resursointihaasteita rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalveluidemme voimalla. Asiakkaidemme joukosta löytyy laaja kirjo eri alojen yrityksiä.

 

Rekrytointikonsulttinamme olet avainasemassa, sillä sinä olet linkki asiakkaan ja nuoren ammattilaisen välillä. Luot uria uran alkuvaiheen korkeakoulutetuille nuorille ammattilaisille etsimällä ja yhdistämällä parhaan mahdollisen tekijän asiakasyrityksemme tarpeisiin.

Työtehtäviisi kuuluvat:

  • Rekrytointi: Vastuullasi on rekrytointiprosessin toteuttaminen alusta loppuun saakka. Luot vaatimusprofiilin yhteistyössä asiakkaan kanssa, seulot hakijoita, haastattelet ja esittelet potentiaalisimmat hakijat asiakkaalle. Työskentelet eri rekrytointien parissa IT:stä tekniikkaan, talouteen, markkinointiin ja myyntiin. Suunnittelet ja toteutat itse omat rekrytointiprosessisi.
  • Asiakassuhteet: Olet yhteyshenkilö asiakasyrityksen ja Academic Workin välillä. Kehität yhdessä Account Managereidemme kanssa asiakassuhteita, ja kasvatat yhteistyötä asiakasyritysten kanssa uudelle tasolle. Viikoittaiset asiakastapaamiset kuuluvat olennaisena osana työnkuvaasi, minkä takia myyntihenkisyydestäsi on suuresti apua.
  • Henkilöstövastuu ja johtaminen: Toimit vuokratyösuhteessa toimivien työntekijöiden hallinnollisena esimiehenä huolehtien mm. työsopimukseen ja palkkahallintoon liittyvistä asioista, sekä vastaat suhteen kehittymisestä säännöllisten tapaamisten avulla.

 

Mitä tarjoamme sinulle ?  

  • Palkitseva palkkamalli: tarjoamme alan keskimääräistä palkkausta paremman ansiotason. Hyvin tehty työ heijastuu suoraan tilipussiisi .
  • Erinomaiset uramahdollisuudet: kovan kasvumme ansiosta tarjoamme hyvät mahdollisuudet edetä esimerkiksi esimiesrooliin.
  • Kattava perehdytys ja jatkuva tuki kehittymiselle. Jokainen rekrytointikonsulttimme on mukana Career Steps -ohjelmassa, jota kautta varmistamme rekrytoijiemme ammatillisen kehittymisen sekä osaamisen palkitsemisen.
  • Monipuoliset henkilöstöedut: tarjoamme muun muassa ylimääräisen palkallisen lisälomaviikon vuosittain, wellness-keskuksen maksutta käyttöösi, lounas- ja virike-edun sekä erilaisia tapahtumia ja konferenssimatkoja upeiden kollegoidesi kanssa.
  • Ainutlaatuisen upea työkulttuuri ja sitoutuneet työkaverit: arvomme Show Heart, Share Energy ja Beat Yesterday näkyvät kaikessa tekemisessämme päivittäin. Toisistamme huolehtiminen, huumori ja kunnianhimo ovat menestyksemme kulmakiviä.
  • Selkeät tavoitteet ja mittarit omalle tekemisellesi.
  • Merkityksellinen työ: sinun työsi tuo töitä nuorille ammattilaisille, mistä kielii 3000 allekirjoitettua työsopimusta vuonna 2018.

 

 

Vaatimukset

 

Rekrytointikonsulttina menestyminen edellyttää rohkeutta heittäytyä ja tarttua toimeen erilaisissa tilanteissa. Työ on ihmisläheistä niin asiakkaita kuin hakijoita kohtaan, minkä takia sosiaaliset taidot ovat elintärkeät loistaaksesi roolissa. Olemme tavoiteorientoitunut porukka ja tekemisellämme on aina suunta. Siksi toivomme, että kovat tavoitteet saavat motivaatiosi kohoamaan ja pusket pitkäjänteisesti kohti huipputuloksia.

Usean eri asiakkuuden ja rekrytointiprosessin samanaikainen hallinta vaatii järjestelmällistä työotetta. Jämäkkä ja ratkaisukeskeinen ote on suureksi avuksi vauhdikkaassa työympäristössämme.

 

Hakijalta odotamme:

 

  • Korkeakoulututkinto (tai olet valmistumassa viimeistään kesällä 2019)
  • Työkokemusta asiakaspalvelutyöstä. Eduksi katsotaan myös aiempi kokemus tavoitteellisesta myyntityöstä.
  • Erinomaiset kommunikaatiotaidot suomeksi ja englanniksi
  • B-ajokortti

 

Aloitus: Toukokuu 2019 tai elokuu 2019, sopimuksen mukaan

Työmäärä: Kokoaikainen, toimistotyöajat

Kesto: Vakituinen

Paikka: Espoo (Keilaranta)

Palkka: Pohja + provisio + bonukset

Yhteyshenkilö: Talent Acquisition Managerit Satu Nissinen ja Alina Kurppa

Julkaisupäivämäärä: 1.4.2019

 

Hakemaan pääset osoitteesta https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/rekrytointikonsultti-academic-workille/15024672. Merkitsethän hakemukseesi selkeästi, kumpi aloitusajankohta olisi sinulle sopiva. Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen
talentacquisitionhel@academicwork.fi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista.

 

Yrityskuvaus

 

Mikäli kaipaat työtä, joka haastaa sinua joka päivä sekä upeaa työyhteisöä, joka tukee ja innostaa sinua menestymään – me tarjoamme sinulle kodin. Academic Work on Home of The Young Professionals. Haluathan sinäkin osaksi menestystarinaamme?

Jobbtitel:
Företag:
Music Finland
Arbetsbeskrivning:

Music Finland etsii joukkoonsa työharjoittelijaa. Tarjoamme näköalapaikan suomalaiseen ja kansainväliseen musiikkibisnekseen sekä monipuolisen ja haastavan työympäristön.

Työharjoittelijan tehtäviin kuuluu mm. projektien tuotannossa avustaminen, viestinnälliset tehtävät, yhteydenpito suomalaiseen musiikkikenttään sekä yleiset toimistotyöt. Harjoittelija pystyy myös oma-aloitteisuudellaan muokkaamaan työtehtäviä kiinnostuksensa mukaisiksi.

Odotamme hakijalta:

  • ylioppilastutkintoa
  • erinomaista sekä suomen että englannin suullista ja kirjallista osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
  • Microsoft Office -ohjelmien hallintaa
  • soveltuvat korkeakouluopinnot ja aikaisempi kokemus musiikkialalta katsotaan eduksi.

Arvostamme tilanneälyä, sosiaalisia taitoja, järjestelmällisyyttä, kunnianhimoa sekä oma-aloitteista ja innostunutta asennetta työntekoon.

Työharjoittelun kesto on kuusi kuukautta. Harjoittelu alkaa 1.7.2019 ja päättyy 3.1.2020 toimipaikkana Helsinki. Harjoittelijan tulee ensisijaisesti hakea harjoittelutukea oppilaitokseltaan. Ellei muuta tukea ole saatavilla, Music Finland maksaa harjoittelijalle harjoittelupalkan.

Lähetä pdf-muotoinen hakemuksesi ansioluettelon kera 29.4.2019 mennessä osoitteeseen assistant@musicfinland.fi. Haastattelut järjestetään toukokuussa viikolla 20.

Lisätietoja antaa Riku Salomaa, riku.salomaa@musicfinland.fi.

Music Finland edistää suomalaisen musiikin elinvoimaisuutta ja kansainvälistymistä. www.musicfinland.fi

Företag:
Filmklanen
Arbetsbeskrivning:

Som klubbledare i huvudstadsregionen får du ett antal filmprojekt som du ansvarar för. Du besöker skolor och/eller daghem och förverkligar barnens fantasifulla filmidéer. Utöver besöken förutsätter jobbet en del planerings- och redigeringsarbete som sköts som distansarbete på egen hand samt. Arbetet är rörligt och under dagen är det vanligt att besöka 1-3 olika ställen. Det underlättar om du har egen bil men inte nödvändigt. Du kan välja när du arbetar men bör kunna binda dig vid de projekttider som slagits fast.

  • Anställningsform: Viss tid för perioden april-juni (fram till midsommar)
  • Möjlighet till fast anställning fr.o.m. augusti 2019
  • Tillträde: enligt överenskommelse i april
  • Ort: Huvudstadsregionen
  • Arbetsplats: Distansarbete och rörligt arbete i form av besök på skolor och daghem. Ingen fast adress. 
  • Arbetstid: Timanställd enligt projekt. Vanligen daghem kl. 9-11 och skolklubbar kl.12-16. Distansarbete däremellan.

Vi önskar av dig

  • god hand med barn
  • kan hantera videokameror och redigera video
  • erfarenhet av sociala medier

Läs mer på www.filmklanen.fi

 

Sidor

Prenumerera på Kultur