Skip to content Skip to navigation

Media

Företag:
Natur och Miljö rf
Arbetsbeskrivning:

Vi söker en webbredaktör för ett projekt som gäller tidningen Finlands Naturs webbsajt. Projektet skall slutföras före slutet av augusti 2019.

Webbsajten är byggd med Webbhuset Ab:s verktyg Digistoff.

Din uppgift är att överföra material (text, foton) om den finländska naturen och friluftsliv från den tryckta tidningens materialarkiv till webbsajten i ett format som definierats på förhand. Enkel bildbehandling (beskärning, filstorlek) och lätt redigering av texter behövs i vissa fall. Du skall också ange platsinformation (koordinater från webbtjänsten Karttapaikka.fi) och sökord för varje artikel. Materialet omfattar cirka 200 utfärdsmål i Svenskfinland.

Vi önskar att du har:

  • Ett journalistiskt grepp
  • Erfarenhet av att arbeta med AdobeCC-applikationer (MacOs)
  • Förmåga att arbeta självständigt och lösa problem

Arbetspunkten finns på Natur och Miljös kontor i centrum av Helsingfors. Vissa arbetsuppgifter kan utföras på distans. Vi bedömer att projektet kräver en arbetsinsats på 2 månader (á 7 t 20 min per dag). Arbetet utförs under kontorstid eller enligt överenskommelse. Projektet skall vara slutfört senast den sista augusti. Vi erbjuder FPA:s minimilön för högskolepraktikanter.

Mera information: chefredaktör Magnus Östman tfn 045 2700319.

Skicka in en fritt formulerad ansökan med CV genast, men senast den 12 maj, till verksamhetsledare Bernt Nordman, fornamn.efternamn@naturochmiljo.fi. Vi anställer den första lämpliga sökanden.

Företag:
Suomen Olympiakomitea ry
Arbetsbeskrivning:

Unelmien liikuntapäivä 10.5. on kaikenlaisen liikkumisen kokeilu- ja pop up -päivä, jonka aikana koko Suomi täytyy sadoista liikunnan tapahtumista. 

Etsimme 2-4 opiskelijaa dokumentoimaan Unelmien liikuntapäivän tapahtumia valokuvien ja videoiden muodossa omalla kalustollaan.

Tapahtumia on perjantaina 10.5. aamusta iltaan ja lukuisissa eri paikoissa, joten kuvaukset voidaan suunnitella opiskelijoiden aikataulujen ja sijainnin mukaan. Kuvia sekä videoklipeistä koostettava video julkaistaan Unelmien liikuntapäivän ja Olympiakomitean kanavissa.

Lähetä CV:si tai portfoliosi sekä palkkiotoiveesi mahdollisimman pian Lotta Heikkerille (lotta.heikkeri@olympiakomitea.fi). Kerro myös, monelta ja missä päin haluaisit dokumentoida tapahtumia (fokus pääkaupunkiseudulla, myös muut alueet otetaan huomioon), niin koostamme tiimin dokumentoimaan päivän tapahtumia. 

Taustaa: Kaikille avointa Unelmien liikuntapäivää vietetään jo neljättä kertaa. Viime vuonna päivän sadat tapahtumat liikuttivat sataatuhatta suomalaista. Kaikkien yhteistä liikkumisen juhlapäivää on toteuttamassa suuri joukko eri toimijoita yhdessä. Kokonaisuutta koordinoi ja tapahtumasivustoa ylläpitää Suomen Olympiakomitea. https://www.unelmienliikuntapaiva.fi/ 

***

We're looking for 2 to 4 students to take photos and video on various events at Unelmien liikuntapäivä on May 10th (own gear required). There will be events around the clock and in various locations, so the time and location of documentation can be worked around the selected students' preferences and schedules. 

Please send your portfolio and salary request to Lotta Heikkeri (lotta.heikkeri@olympiakomitea.fi) as soon as possible. Please let us know where and when you'd be interested in documenting events (main focus on capital region, other locations can also be considered). 

Read more :https://www.unelmienliikuntapaiva.fi/en/

Företag:
ACO Nordic
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Osa-aikainen / Vakituinen
Haettu tausta: Kaupallisen, viestinnän tai teknisen alan opinnot
Työaika: 1-2 pv/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian
Sijainti: Metsänneidonkuja 6, 02130 Espoo
Haku-DL: 1.5.2019

ACO Nordic tarjoaa joustavia ja ympäristöystävällisiä kokonaisratkaisuja veden keräämiseen, puhdistamiseen ja varastointiin sekä hallittuun poistoon. ACO on toiminut Skandinaviassa yli 30 vuoden ajan ja ACO Nordic Oy on ollut osa suomalaista rakentamista jo pitkän aikaa. Taustalla on perheyritys, jolle muutkin arvot kuin taloudellinen tuotto ovat tärkeitä. Tänä päivänä ACO tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman innovatiivisia, laadukkaita ja yhteensopivia rakennusalan tuotteita. ACO Nordic Oy on osa ACO Groupia, jonka päätoimipiste on Saksassa.

Etsimme osa-aikaista markkinointiassistenttia liittymään osaksi ACO Nordicin Suomen tiimiä. Toimenkuvasi muodostuu monipuolisista tuotetietoihin- ja markkinointimateriaaleihin liittyvistä tehtävistä. Pääset muun muassa avustamaan nettisivujemme ylläpidossa ja päivityksissä käyttäen TYPO3-sisällönhallintajärjestelmää ja tulet avustamaan myyntitiimiämme esimerkiksi myyntimateriaalien tuottamisessa. Toimit mainostoimiston kanssa yhteyshenkilönä mainosmateriaaleihin liittyvässä yhteistyössä. Lisäksi tuotetietojen päivittämisessä ja käännöstöissä riittää tehtävää. Aktiivisena tekijänä pääset halutessasi vaikuttamaan visuaaliseen ilmeeseemme ja tuottamaan mainosmateriaalia.

Tehtävä soveltuu hyvin esimerkiksi kaupallista, teknillistä tai viestinnän alaa opiskelevalle opiskelijalle opintojen oheen. Pääset erityisen hyvin tehtävässä alkuun, mikäli tuotat sujuvaa kirjallista ja visuaalista sisältöä ja tunnet yleisimpien kuvankäsittelyohjelmistojen perusteet. Eduksi luetaan, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja sisällönhallintajärjestelmistä.

Meillä pääset kerryttämään kokemusta monipuolisissa markkinointitehtävissä ja saat vastuuta hoitaa tehtäviä itseohjautuvasti. Pääset osaksi kansainvälistä konsernia, johon yhdistyvät pienen ja ketterän maaorganisaation edut. Taitotasosi ja kehittymiskäyräsi mukaan voit laajentaa vastuualueitasi markkinoinnin tehtävien parissa. Asiantuntevan tiimimme tuki on käytettävissäsi, joten pääset tehokkaasti oppimaan ja kehittymään tehtävissä. Alustavasti työaikasi on viikottain noin 1-2 päivää. Olemme valmiita myös joustamaan tilanteeseesi sopivalla tavalla, mikäli esimerkiksi kesäkuukausina työskentelet toisaalla täyspäiväisesti.

Hakijalta odotetaan:

- Soveltuvia opintoja esimerkiksi kaupalliselta tai teknilliseltä alalta
- Toimeentarttuvaa ja itseohjautuvaa työskentelyotetta
- Kokemusta tekstin- ja kuvankäsittelyohjelmien käytöstä
- Sujuvaa tekstin tuottamisen taitoa ja visuaalista silmää
- Suomen ja englannin sujuvaa osaamista

Lisäksi eduksi katsotaan:

- Aiempi kokemus vastaavanlaisista tehtävistä
- Kokemus sisällönhallintajärjestelmistä (esim. TYPO3, Wordpress tai Drupal)

Mikäli kiinnostuit markkinointiassistentin tehtävästä ACO Nordicilla, lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si viimeistään 1.5.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/aco-nordic-markkinointiassistentti-osa-aikainen.... Mainitsethan hakemusdokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän. Mikäli sinulla on liittää hakemukseesi portfolio-näytteitä tuottamastasi materiaalista, otamme mielellämme niitä vastaan.

Tähän tehtävään valittu henkilö työllistyy aTalent Recruitingin työntekijäksi ACO Nordicille.

ACO Nordicista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.aco-nordic.fi/koti/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 40 049 5946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

Företag:
Fortum Oyj / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Oletko valmis osallistumaan mielenkiintoiseen viestinnän projektiin? Löytyykö sinulta visuaalista silmää ja varmuutta kirjoittajana? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Viestintäassistentti!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Fortum Oyj:lle, kokoaikaista Viestintäassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään Studentworkin kautta Fortumille noin neljän kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen. Mahdollisuus jatkoon riippuu projektien etenemisestä.

Konserniviestinnän tiimissä tehtävänäsi on luoda sisältöä intranetiin ja tukea muita julkaisijoita uuden intranetin käyttöönoton yhteydessä. Etsimme sinua, jolla on tehtävään soveltuva tutkinto ja yli vuoden kokemus työskentelystä viestinnän, webin tai intranetin parissa. Sinulla on hyvä visuaalinen silmä ja olet varma kirjoittaja. Sinulla on myös kyky sopeutua uusiin viestintäalustoihin sekä medioihin ja pidät osaamisesi ajan tasalla.

Fortum Oyj on Suomen johtava puhtaan energian yhtiö, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja liittyen sähköön, lämpöön, jäähdytykseen ja resurssitehokkuuden parantamiseen.

Pääasialliset tehtävät

-Suomen ja englannin kielisen materiaalin siirtäminen, muokkaaminen ja luominen
-Eri yksiköiden edustajien tukeminen tekstinkäsittelyssä ja julkaisujärjestelmässä
-Kuvien pienkäsittely ja hallinta

Odotamme sinulta

-Näyttöjä viestinnän alan osaamisesta
-MS Office 365 Sharepoint-käyttökokemusta
-Proaktiivista ja ammattimaista työotetta
-Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle

-Mahdollisuuden päästä näkemään kehittyvää energia-alaa
-Kasvumahdollisuuksia viestinnän tehtävissä
-Mielenkiintoisen projektin
-Hyvän perehdytyksen
-Kannustavan työyhteisön tuen

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 1.5. mutta nopeus on valttia! Aloitus tehtävässä on heti soveltuvan henkilön löydyttyä toukokuun alussa 2019. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager Marjukka Laakso (marjukka.laakso@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Hae tehtävää täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=92693

Företag:
Academic Work / Wermundsen Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö seuraavia haasteita urallasi tai oletko vastavalmistunut asiakaspalvelusta innostunut henkilö? Onko sinulla lisäksi kielitaitoa sekä intoa työskennellä kansainvälisellä kentällä? Jos vastasit kyllä, voi tässä olla tehtävä juuri sinulle! Asiakasyrityksemme Wermundsen Oy etsii kokoaikaista asiakaspalvelijaa toimimaan monipuolisissa teknisen tukkukaupan asiakaspalvelutehtävissä. Jos kiinnostuit, lue lisää ja hae heti! Aloitamme haastattelut heti sopivien henkilöiden haettua paikkaa.

Kuvaus

Tarjoamme:

Tehtävä tarjoaa loistavan mahdollisuuden oppia uutta kansainvälisistä teknisen tukkukaupan asiakaspalvelutehtävistä. Nyt haussa olevassa tehtävässä oikea asenne on kokemusta tärkeämpää! Säännöllinen työsi on kokopäiväistä ja se sijoittuu toimistotyöaikoihin. Tämän lisäksi pääset työskentelemään osana pientä asiantuntevaa asiakaspalvelutiimiä ja oppimaan alan ammattilaisilta!

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

- Asiakaspalvelutehtävät puhelimitse ja sähköpostitse

- Tilausten vastaanottaminen ja vahvistaminen

- Myynnin tuen tehtävät, kuten tarjousten ja selvitysten teko

- Yleiset toimistotehtävät

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)

- Erinomaiset asiakaspalvelutaidot

- Tarkka, itsenäinen ja rohkea työote

- Sujuva Office -osaaminen

- Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä sekä toiminnanohjausjärjestelmistä (esim. ERP). Lisäksi työn kansainvälisen luonteen vuoksi muu kielitaito katsotaan eduksi.

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian

Kesto: Määräaikainen, 12kk, jonka jälkeen tavoitteena rekrytoituminen asiakasyritykseen

Työmäärä: Kokoaikainen 37,5h viikossa

Sijainti: Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Wermundsenin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen

Muuta tietoa

Wermundsen Oy on kansainvälinen tekniikan- ja elintarvikealan kauppakonserni. Wermundsen Oy myy, maahantuo ja valmistaa teknisiä komponentteja, vaakoja, kaupan alan laitteita ja tarvikkeita, elintarviketeollisuuden koneita sekä sähkö- ja automaatiokeskuksia.

Wermundsen-konserni koostuu kolmesta eri yrityksestä, joiden pääliikealueita ovat teknisten komponenttien maahantuonti ja myynti, kaupan ala ja elintarviketeollisuus sekä rakennus- ja raskasteollisuus. Kansainvälinen yritys kuuluu markkinajohtajiin jokaisella liikealueellaan ja panostaa asiakastyytyväisyyteen sekä tekniseen asiantuntemukseen.

Lue lisää: http://www.wermundsen.fi/

Företag:
Telinekataja Oy/Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Inspiroidutko innovoinnista ja vaihtelevista markkinoinnin tehtävistä? Löytyykö sinulta hyvät vuorovaikutustaidot ja intohimoa ideoida ja kehittää kasvavan yrityksen markkinointia? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Markkinointikoordinaattori!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme Telinekataja Oy:lle oma-aloitteista markkinoinnin osaajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Espooseen. Tehtävä on osa-aikainen ja tulet työllistymään Studentworkin kautta asiakkaallemme. Tehtävä alkaa joustavasti toukokuun aikana ja on toistaiseksi voimassa oleva. Työaika on keskimäärin 2-3 päivää viikossa, mutta toivomme tarvittaessa joustoa myös ajoittain enemmällekin työmäärälle.

Markkinointikoordinaattorin tehtävä tarjoaa loistavan tilaisuuden päästä kehittämään omaa osaamista markkinoinnin monipuolisessa tehtäväkentässä Pohjoismaiden suurimmassa teline- ja sääsuojausalaan erikoistuneessa yrityksessä. Markkinointikoordinaattorin positio sopii erinomaisesti markkinoinnin opiskelijalle, joka etsii haastavaa ja itsenäistä työtä luotettavan yrityksen parissa.

Telinekataja Oy rakentaa turvalliset ja tuottavat työolosuhteet rakennusalan ja teollisuuden kohteisiin yli 50 vuoden kokemuksella. Telinekataja Oy keskittyy laadukkaiden teline- ja sääsuojaratkaisujen vuokraukseen, myyntiin, suunnitteluun ja asentamiseen. Yritys palvelee asiakkaitaan valtakunnallisesti Suomessa, Virossa ja Venäjällä ja työllistää yhteensä noin 230 telinealan ammattilaista. Lisätietoja Telinekatajasta löydät täältä: https://telinekataja.fi/

Pääasialliset tehtävät

• Päivität markkinointimateriaaleja
• Koordinoit markkinoinnin monipuolisia tehtäviä
• Järjestät asiakastilaisuuksia ja pidät yhteyttä sidosryhmiin
• Kuvaat ja muokkaat materiaaleja markkinointikanaviin
• Hoidat sisällöntuotantoa ja julkaisuja esimerkiksi sosiaalisen median kanaviin

Odotamme sinulta

• Aikaisempaa relevanttia työkokemusta tai soveltuvia opintoja markkinoinnin parista
• Hyvää suullista ja kirjallista suomen sekä englannin kielen taitoa
• Proaktiivista työotetta ja motivaatiota itsenäiseen työhön
• Valmiutta tehdä lyhyitä sisällöntuotantoreissuja Suomessa
• Visuaalista silmää ja hyviä kirjoitustaitoja

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden

• Kehittää osaamistasi B2B markkinoinnissa
• Kehittää sisällöntuotannon taitojasi monipuolisissa tehtävissä
• Innovoida ja ottaa vastuuta laaja-alaisesti yrityksen markkinoinnista
• Kerryttää arvokasta työkokemusta itsenäisestä työskentelystä
• Liittyä kannustavaan ja ammattitaitoiseen työyhteisöön

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 29.4, mutta nopeus on valttia! Aloitus mielellään toukokuussa 2019. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Tiia Mäenpää +358504637212, tiia.maenpaa@studentwork.com. Tiia Mäenpään loman ajan (15.4-24.4) voit kysyä lisätietoja tehtävästä Christina Fagerstömiltä christina.fagerstrom@studentwork.com / 044 975 6151.

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Lue lisää tehtävästä: https://www.studentwork.fi/job?id=92461

Jobbtitel:
Företag:
Woodio
Arbetsbeskrivning:

Type: Full-time, Permanent
Work hours: Full-time
Starting date: Negotiable as soon as possible (May-June 2019)
Location: Eerikinkatu 3, 00100 Helsinki
Application deadline: Sunday 28th of April

Woodio Oy is a Finnish design and material company established in 2016. Woodio’s material is in the very core of the brand. The material is the world´s first 100% water resistant and cast mouldable ecological solid wood composite – a mix of wood and sustainable polymers. This new material enables new design solutions and offers new possibilities.

All Woodio products are designed and manufactured in Finland. Made of ecological local aspen. Fully recyclable. Perfectly expressing Scandinavian style, functionality and quality. We have a dynamic and growing team of professionals which is committed to take this innovation to global market.

Woodio is looking for a Marketing Designer to join their team! As a Marketing Designer you are responsible for Woodio’s marketing planning and execution together with Woodio’s sales team. You are in a key role in implementing Woodio’s marketing mix from sales perspectives. Your work includes for example marketing and sales material design and digital marketing including managing Woodio’s social media channels. We expect that you are able to create and update materials independently to some extent and utilize external resources when needed. As Woodio is heading towards international markets, organizing sales events and Woodio’s participation to design trade fairs are also part of your work.

We are looking for a proactive, organized and creative person who wants to be hands-on driving demand and awareness for Woodio’s brand and products. According to your skill set it is possible to discuss getting more responsibility on Woodio’s overall brand development and marketing management.

Woodio offers you:
-Exciting job opportunity in a growing material and design company and versatile marketing tasks
-Open and flexible working environment and support of a small cross functional team of experts as well as external partners
-Freedom to genuinely contribute to your own role and Woodio’s brand
-A new office space in Helsinki

What we expect from you:
-Experience in graphic/marketing design
-Understanding of strategic marketing based on relevant studies or work experience
-Ability to use basic design software e.g., Adobe InDesign, Photoshop etc.
-Creative mindset and motivation to support sales
-Fluent communication skills in Finnish and in English (written and spoken)

We appreciate:
-Eye for visual details and interest towards design and decoration
-Experience from international marketing and sales

In this position you will be employed directly to Woodio.
Sound like you? Please submit your application letter and CV in PDF-format by latest 28th of April here: https://apply.atalent.fi/woodio-oy-marketing-designer-4-2019. Please mention your salary request and possible starting date in your application documents. Please note that we are going through the applications already during the application period and might proceed in the process before the application deadline.

You can familiarize yourself with Woodio here: http://www.woodio.fi/. For more information about the recruitment process please contact aTalent’s Recruitment Manager Vilma Järvinen (+358 50 513 4740, vilma.jarvinen[at]atalent.fi).

Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

                                                                                                                                                

HEI SINÄ OPISKELIJA –

KIINNOSTAAKO HENKILÖKOHTAISEN AVUSTAJAN TYÖ?

Rekrytoimme jatkuvasti avustajia erityisesti Helsinkiin ja Espooseen!

 

Elämäsi Adato Oy on vuonna 2012 perustettu suomalainen perheyritys, joka on erikoistunut henkilökohtaisen avun järjestämiseen. Etsimme kasvavaan joukkoomme jatkuvasti uusia työntekijöitä, jotka haluavat olla mukana luomassa parempaa ja turvallisempaa arkea asiakkaillemme. Meillä voit työskennellä asiakkaan vakituisena avustajana ja/tai keikkatyöläisenä. Myös kesätyöntekijöille on tarvetta.

 

Henkilökohtaisena avustajana työskentely on monipuolista ja antoisaa. Avustajan tehtäviin kuuluu vammaisen tai pitkäaikaissairaan asiakkaan avustamista päivittäisissä toimissa asiakkaan kotona ja/tai kodin ulkopuolella. Työn sisältö ja työaika määräytyy asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toiveiden mukaan. Työhön voi kuulua esimerkiksi kotitöitä ja asiakkaan avustamista itsestä huolehtimisen taidoissa ja asiointikäynneillä sekä harrastuksissa ja työhön tai opiskeluun osallistumisessa. Työ sopii sinulle, jos olet luotettava ja tunnollinen ja koet ihmisten auttamisen itsellesi luontevaksi. Arvostamme myös oma-aloitteisuutta ja joustavuutta. Henkilökohtaisen avustajan työhön ei ole koulutusvaatimuksia, mutta avustajan on oltava vähintään 18- vuotias.

 

Henkilökohtaisena avustajana pidämme sinusta hyvää huolta ja arvostamme työtäsi. Työsuhde-etuna tarjoamme kaikille työntekijöillemme mm. vapaa-ajan vakuutuksen.

 

Kiinnostuitko? Laita hakemuksesi ja ansioluettelosi meille jo tänään: info@elamasi.com Lisätietoja työstä antavat mielellään myös Anna ja Elina:

 

Anna Lindén-Holmsten                                                Elina Soinio
Palvelukoordinaattori                                                    Palveluohjaaja
041 7266 980                                                                 041 7486 899
anna.linden@elamasi.com                                            elina.soinio@elamasi.com

Jobbtitel:
Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

HEJ DU SOM STUDERAR INOM SOCIAL- OCH HÄLSOVÅRDSBRANSCHEN

VILL DU HA VÄRDEFULL ERFARENHET INFÖR DITT KOMMANDE YRKE?

 

Vi söker personliga assistenter till huvudstadsregionen!

 

Elämäsi Adato Oy är ett finskt företag grundat 2012, som är specialiserat inom personlig assistans. Vi söker kontinuerligt nya medarbetare till vårt växande team, som vill vara med och skapa en bättre och tryggare vardag åt våra kunder. Hos oss kan du jobba som kundens ordinarieassistent och/ eller som vikarie. Vi har också behov av sommarjobbare.

Att arbeta som en personlig assistent är mångsidigt och givande. Till assistentuppgifterna hör att hjälpa den handikappade eller långtidssjuka kunden med vardagliga sysslor i hemmet eller/ och utanför hemmet. Arbetsuppgifterna och arbetstiden utformas enligt kundens behov och önskemål. Till arbetsuppgifterna hör t.ex. hemsysslor, ärenden, kundens hjälp till självhjälp, samt hobbyer och hjälp med studier eller arbete. Arbetet passar dig som är tillförlitlig och samvetsgrann och som känner att hjälpa andra människor är en självklarhet. Vi uppskattar också att du är självgående och flexibel. Personlig assistent jobbet har inget utbildningskrav, men assistenten måste vara myndig för att få jobba som personlig assistent.

 

Som personlig assistent tar vi väl hand om dig och uppskattar ditt jobb. Som arbetsförmån erbjuder vi bl.a. fritidsförsäkring till alla våra assistenter!

 

Blev du intresserad? Skicka in din ansökan och ditt cv till oss redan idag: info@elamasi.com. Mer information angående arbetet ger Anna:

 

Anna Lindén-Holmsten                                               
Servicekoordinator                                                       
041 7266 980                                                                
anna.linden@elamasi.com

 

Företag:
Qred Företagslån Ab
Arbetsbeskrivning:

About Qred 

Qred is a fast-growing international FinTech company focused on small business financing. Traditional lenders are slow and expensive. So, one country at a time, we plan on changing this. We’ve hired some of the most talented marketers that the world of digital marketing has to offer, and we’re eager to showcase their talent to the world - and that’s where you come in.

What you will do at Qred

As the Queen/King of content you will be a key player in promoting Qred message for Small Business owners in Finland. 

You will be responsible for creating and executing the content plan for the Finnish market. You will work closely with the sales team in Finland and with the marketing teams of other countries. Your role is to take the awareness of Qred brand to new levels in Finland and make it to a natural choice for all small business owners. 

We rival the old banks. And we need to act like rivals, so we would expect you to think outside the box and actively try new ideas. We encourage A/B testing and expect that you define and follow up metrics and goals.

Why You're a fit for Qred 🎯
Our coworkers are our most important asset and the foundation for our success. We are searching for passionate individuals that put the customer’s needs and experience at the center. We hope you:

  • Have proven skills in content creation, preferably in a similar role.
  • You have worked with digital marketing and have knowledge of relevant publishing platforms in Finland.
  • Are a creative but critical thinker that can craft messages for specific audiences.
  • Are able to prioritize your efforts and analyze their results.
  • Team player, but driven personality to get things done within agreed deadlines.
  • Native Finnish, Fluent in English. Swedish is beneficial.
  • Willing to learn, develop and grow with us! 

Why Qred's a fit for You 🎉

  • We are a diverse multi-disciplinary and international team of people who bring creativity, energy, and excellence to every situation.
  • We strive to be an innovative and technology-driven company with a focus on getting things done and know how to have fun while we do them.
  • We are still a young organization and growing fast. The right person can quickly make a significant impact on the evolution of our platform.
  • We have a fun start-up atmosphere in a scale-up environment with flat hierarchies where you’ll be expected and encouraged to contribute your ideas.
  • We have various social events like release parties, after works, team building activities and company trips.
  • We offer flexibility, actively support work-life balance and a health and wellness allowance.

If you have questions regarding this position, please feel free to reach out to Thomas (thomas@qred.com or +358401645771). You can easily fill in your application at https://jobs.qred.com/jobs/214233-queen-king-of-content-finland

Sidor

Prenumerera på Media