Skip to content Skip to navigation

Media

Företag:
Genero Oy
Arbetsbeskrivning:

Kiinnostaisiko sinua tulla tekemään digitaalista markkinointia opintojen ohella? Genero – Growth Marketing Co. on datapohjainen markkinointitoimisto ja täytämme tänä vuonna 10 vuotta.  Tiimiimme kuuluu yli 40 brändistrategian, digitaalisen strategian, konseptisuunnittelun, sisällön tuottamisen, web-kehityksen sekä growth hackingin ammattilaista. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Pietarsaaressa ja voitimme tämän vuoden Most Attractive Place to Work-kilpailun Pietarsaaren alueella. Asiakkaisiimme kuuluu haastaja-brändejä, joita autamme pääsemään huipulle, mutta myös jo laajalti tunnettuja ja vakiintuneita suomalaisia brändejä, kuten Herra Snellman, Fonecta ja Kokkikartano.

Uskomme Generolla, että pitämällä työntekijöistä huolta pidämme huolta myös asiakkaistamme. Luotamme henkilöstöömme ja pääperiaatteemme onkin Freedom under Responsibility. Jokainen saa tehdät omat päätökset ja suoriutua työstään haluamalla tavallaan, kunhan pystyy kantamaan siitä vastuuta. Olemme Great Place to Work® -sertifioitu.

Generon kovan kasvun myötä haemme Helsinkiin growth hacking traineeta, joka haluaa tulevaisuudessa olla yksi alansa huipuista. Opiskeletko markkinointia vai onko sinulla vain suunnaton halu työskennellä digitaalisen markkinoinnin parissa? Haluaisitko oppia kaiken alasta?

Matkasi Generolla alkaa SEO:n parissa ja näytämme sinulle salaisen reseptin, jolla lisätään orgaanista liikennettä asiakkaidemme verkkosivuille. Myöhemmin kokeneet growth hackerimme opettavat sinulle Google Ads:eista, sosiaalisen median markkinoinnista, CRO:sta, Google Analytics:ista, markkinoinnin automaatiosta ja monesta muusta osa-alueesta. Google spreadsheetista (excel) tulee uusi paras kaverisi ja olisi hyvä, jos työkalu on sinulle jo tuttu. Työhön sisältyy paljon datan analysointia, joten odotamme sinulta innostusta numeroiden pyörittelystä. Asiakkaiden liiketoiminnan kasvattaminen vaatii sinulta tuloshakuisuutta sekä analyyttista ajattelutapaa. 

Voit olla etsimämme henkilö, jos

  • Sinulla on jo jonkin verran kokemusta digitaalisesta markkinoinnista
  • Olet innokas oppimaan ja luet uutisia ja blogeja growth hackingista ja digitaalisesta markkinoinnista
  • Otat vastuuta työstäsi ja varmistat, että työt tulevat tehdyksi
  • Olet tiimityöskentelijä, joka kykenee myös itsenäiseen työskentelyyn

Suurena plussana pidämme (ei tosin välttämätöntä), jos 

  • Sinulla on sertifikaatteja Google Adsista, Google Analyticsista tai joltain muulta digitaalisen markkinoinnin osa-alueelta
  • Sinulla on omat verkkosivut tai olet työskennellyt sellaisen parissa aikaisemmin
  • Olet ollut mukana yritystoiminnassa

Tarjoamme sinulle

  • Mahdollisuuden oppia paljon uutta growth hackingista ja digitaalisesta markkinoinnista kokeneilta kollegoilta
  • Mahdollisuuden työskennellä tiiviisti eri tiimeissä designereiden, strategistien, copywritereiden, devaajien ja growth hackereiden kanssa, jolloin pääset näkemään ja ymmärtämään kokonaisvaltaisesti digitaalisen markkinnoinnin kentän
  • Oman mentorin oppimisen tueksi
  • Joustavat työajat, sillä pidämme koulunkäyntiä tärkeänä
  • 3-6 kuukauden palkallisen harjoittelun (3-5 työpäivää viikossa)
  • Vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, lounas- ja virike-edut, hierontaa työajalla, kuukausittaiset Genero gets better ja Genero gets together -tapahtumat, toimistopyörän käyttömahdollisuuden, maanantai-aamupalat ja monia muita etuja

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaisesti syksyllä. Poikkeuksellisesti kesälomien takia otamme hakijoihin yhteyttä vasta elokuun aikana. Mikäli innostuit tehtävänkuvauksesta ja Genero vaikuttaa hyvältä työpaikalta, niin lähetä ihmeessä hakemuksesi CV:n kera osoitteeseen careers@genero.fi 4.8.2019 mennessä.  Pilkahduksia Generon yrityskulttuurista löydät täältä https://www.instagram.com/generodigital/. Myös growth hackerimme lomailevat kesällä, joten lisäkysymysten suhteen lähetäthän sähköpostia ngoc@genero.fi ja pyrimme vastaamaan siihen mahdollisimman pian.

Företag:
Academicwork / Geobear oy
Arbetsbeskrivning:

Ruotsinkielinen sales support, Espoo / Tukholma

Etsimme asiakkaallemme myyntiprojektiin myynnin tukihenkilöä Espooseen tai Tukholmaan. Työskentelet sujuvasti ruotsiksi ja haluat kehittää omaa osaamistasi myynnin saralla. Tehtävä sopii hyvin myynnistä kiinnostuneelle henkilölle tai alan opiskelijalle!

Kuvaus

Tehtäväsi on vastata asiakkaiden yhteydenottopyyntöihin ja kartoittaa heidän tarpeensa. Luot koko tilaus ja toimitusprosessin kestävän suhteen asiakkaan kanssa ja pidät heidät ajan tasalla heidän tilauksensa etenemisen suhteen sekä vastaat tarvittaessa yhteydenottopyyntöihin. Koska asiakkaat ovat ruotsissa, tulet työskentelemään ruotsinkielellä.

Tarjoamme

- Mielenkiintoiset työtehtävät myynnin tukitehtävissä

- Arvokasta työkokemusta myynnin parista

- Kansainvälisen työympäristö ja työpaikan mielenkiintoisella toimialalla Academic

Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

- Yhteydenotot asiakkaisiin ja tarvekartoitus

- Tilauksien seuranta ja tietojen päivittäminen asiakkaalle

- Tilausten kirjaaminen ja hallinnointi järjestelmässä

Etsimällämme henkilöllä on

Puhut ja kirjoitat sujuvasti ruotsia ja pystyt kommunikoimaan myös englanniksi. Kokemus myynnistä ja asiakaspalvelusta katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä tehtävän kannalta.

Etsimämme henkilö on:

- Oma-aloitteinen

- Asiakaspalveluhenkinen

- Järjestelmällinen

Muuta tietoa

- Aloitus: Mahdollisimman pian

- Kesto: Noin kaksi kuukautta

- Sijainti: Espoo, Otaniemi tai Tukholma

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Geobear:in puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Geobear on maaperän painumaongelmia nopeasti ja häiriöttömästi ratkaiseva urakoitsija jonka tavoitteena on ylläpitää yhteiskunnan toiminnallisuutta – vuodenajasta riippumatta.

Företag:
AXA Partners
Arbetsbeskrivning:

We are looking for two Danish speaking Claims Associates for our client company AXA Partners. Your tasks will concentrate on claims handling and customer service in a sometimes fast-paced environment. You will be working with an international team in Helsinki. If you got interested, keep on reading – you might be the one we are looking for!

About the role
Your main duties are claims handling and assisting and advising customers in questions regarding claims and services. You will be working with an international team that provides customer service and claims handling for customers in Denmark.

You are offered
- An interesting task in the insurance industry
- International working environment
- Opportunities to develop
- Great teammates

Job duties
- Claims handling and tasks related to it (compensation decisions, document management, contacting relevant stakeholders for further clarification, payments)
- Customer service via phone and email

We are looking for
- Fluency in Danish and English
- Suitable educational background
- Previous work experience in office work or customer service

As a person you are:
- Service-minded
- Independent
- Proactive
- Flexible

Other information
Start: According to agreement
Work extent: Permanent
Location: Helsinki

Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from AXA Partners that all questions regarding the position is handled by Academic Work (krs02@academicwork.fi).
Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase. You can apply for the job here: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/danish-speaking-claims-as...

Client information
Read more about AXA Partners here: https://fi.clp.partners.axa/!

Företag:
AXA Partners
Arbetsbeskrivning:

We are looking for two Swedish speaking Claims Associates for our client company AXA Partners. Your tasks will concentrate on claims handling and customer service in a sometimes fast-paced environment. You will be working with an international team in Helsinki. If you got interested, keep on reading – you might be the one we are looking for!

About the role

Your main duties are claims handling and assisting and advising customers in questions regarding claims and services. You will be working with an international team that provides customer service and claims handling for customers in Sweden.

You are offered

- An interesting task in the insurance industry
- International working environment
- Opportunities to develop
- Great teammates

Job duties

- Claims handling and tasks related to it (compensation decisions, document management, contacting relevant stakeholders for further clarification, payments)
- Customer service via phone and email

We are looking for

- Fluency in Swedish and English
- Suitable educational background
- Previous work experience in office work or customer service

As a person you are:

- Service-minded
- Independent
- Proactive
- Flexible

Other information

- Start: According to agreement

- Work extent: 1 permanent and 1 temporary position (temporary 12 months, possibility to extension after that)

- Location: Helsinki

- Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from AXA Partners that all questions regarding the position is handled by Academic Work at krs02@academicwork.fi. Apply here: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/swedish-speaking-claims-a....

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase.

Client information

Read more about AXA Partners here: https://www.clpnet.com/customer/homefisv.

Företag:
Webhelp Oy/Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com

Koetko erinomaisen asiakaspalvelun tärkeäksi asiaksi? Haluaisitko päästä tekemään asiakaspalvelua toimistossa monikanavaisesti puhelinta, chattiä ja sähköpostia käyttäen? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme palveluneuvoja!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme Webhelpille neljää reipasta ja asiakaspalveluhenkistä palveluneuvojaa Alma Consumer-tiimiin Pasilan toimipisteeseen. Palveluneuvojat tekevät töitä joko asiakaspalvelussa tai jakelupäivystyksessä ja aloitus tehtävässä on 5.8.

Palveluneuvojan tehtävä on osa-aikainen (20-37,5h/vk) tai kokoaikainen ja työajat sijoittuvat pääsääntöisesti arkisin klo 6.30-17 välille, mutta myös viikonloppuvuoroja saattaa tulla. Chat-tiimissä vuoro voi kestää klo 20 asti. Vuorotoiveet otetaan Webhelpillä joustavasti huomioon! Jakelupäivystyksessä Palveluneuvojien työvuorot ovat aamupainotteisia ja työsuhde on määräaikainen vuoden 2019 loppuun asti. Asiakaspalvelussa Palveluneuvojien työvuorot ovat vaihtelevampia ja työsuhde on vakituinen. Tehtävissä työllistytään Webhelpille Studentworkin kautta. Kerrothan hakemustekstissäsi oletko kiinnostunut vakituisesta vai määräaikaisesta työsuhteesta sekä kiinnostaako sinua osa-aikainen vai kokoaikainen työsuhde.

Palveluneuvojana tehtävänäsi on palvella asiakkaita puhelimitse, chatin kautta ja sähköpostitse tarjoamalla asiakkaille onnistuneita asiakaspalvelukokemuksia. Asiakaspalvelussa vastaat kysymyksiin koskien lehtien tilauksia, laskutusta tai digipalveluita. Tehtäväsi on myös kartoittaa mahdollisia lisämyynnin paikkoja ja sen vuoksi myös myyntihenkisyys on tärkeää. Jakelupäivystyksessä hoidat lehtien tilauksiin liittyviä reklamaatioita ja otat vastaan asiakaspalautteita.

Pääasialliset tehtävät

• Asiakkaiden neuvominen lehtien tilauksiin liittyvissä kysymyksissä
• Lisämyyntipaikkojen kartoitus
• Asiakaspalvelu puhelinta, chattiä ja sähköpostia käyttäen
• Reklamaatiotilanteiden hoitaminen rauhallisella ja asiantuntevalla otteella

Odotamme sinulta

• Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
• Hyviä vuorovaikutustaitoja ja ulospäinsuuntautuneisuutta
• Myyntihenkisyyttä ja kehittymishaluista työotetta
• Näppäriä IT-taitoja
• Erinomaista suomen kielen taitoa

Tarjoamme sinulle (mahdollisuuden)

• Kannustavaan ja kehittävään työyhteisöön
• Kehittää osaamistasi asiakaspalvelun tehtävissä
• Hyvän kahden viikon perehdytyksen tehtäviisi
• Reilun, hauskan ja joustavan työympäristön
• Haasteita ja tunnustusta hyvästä työstä

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 30.7.2019, mutta nopeus on valttia! Huomioithan, ettemme voi vastaanottaa hakemuksia mailitse ja hoidamme asiakaskasyrityksen puolesta kaikki työpaikkaan liittyvät tiedustelut. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Tiia Mäenpää tiia.maenpaa@studentwork.com / +358504637212. Tiian loman ajan (12.7-12.8) lisätietoja antaa Christina Fagerström (christina.fagerstrom@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80 % on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Företag:
Fellow Finance Oy
Arbetsbeskrivning:

Fellow Finance on Suomalainen, Pohjoismaiden suurin joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu, jossa lainanantajat ja lainanhakijat kohtaavat toisensa turvallisesti. Lainamuotoisessa joukkorahoituksessa yritys hakee rahoituksen suurelta joukolta sijoittajia.

Haluatko päästä asiakaspalvelun ytimeen ja kehittämään myynnillisiä taitoja? Löytyykö sinulta luonnetta ratkoa haasteita, innostus myyntiin ja halu palvella asiakkaita parhaimmalla mahdollisella tavalla? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Myynnillinen asiakaspalvelija!

Etsimme sinua

Me Studentwokilla etsimme asiakkaallemme Fellow Finance Oy:lle neljää myynnillistä asiakaspalvelijaa. Tehtävässä tulet työllistymään suoraan vakituiseen työsuhteeseen Fellow Financelle. Työtä tehdään kokoaikaisessa työsuhteessa arkisin toimistoaukioloaikoina.

Tehtävässä soitat valmiiden lainahakemusten perään ja neuvottelet asiakkaan kanssa sopimuksen yksityiskohdista. Solmit asiakkaan kanssa lainasopimuksen sekä avustat asiakasta prosessin eteenpäin viemisessä. Tehtävässä menestyy vahvan myyntivietin omaava henkilö.

Fellow Finance on Suomalainen, Pohjoismaiden suurin joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu, jossa lainanantajat ja lainanhakijat kohtaavat toisensa turvallisesti. Lainamuotoisessa joukkorahoituksessa yritys hakee rahoituksen suurelta joukolta sijoittajia. Lisätietoja Fellow Financesta: https://www.fellowfinance.fi/

Pääasialliset tehtävät

• Kontaktoit lainahakemuksen jättäneitä asiakkaita
• Hoidat neuvottelut asiakkaiden kanssa
• Lainasopimusten sopiminen ja prosessin läpivienti
• Yleinen asiakaspalvelu

Odotamme sinulta:

• Vahvaa myyntiviettiä
• Halua tehdä myynnillistä asiakastyötä puhelimitse
• Reipasta asennetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
• Tarkkuutta ja matikkapäätä numeroiden kanssa työskentelyyn
• Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista

Tarjoamme sinulle:

• Mahdollisuuden kehittyä urasi alkuvaiheilla
• Kehittää myynnillisiä taitojasi
• Tilasuuden kerryttää arvokasta työkokemusta rahoitusalalta
• Kanustavan työyhteisön tuen
• Yrityskulttuurin, jossa ammattitaitoa kannustetaan
• Kiinteän pohjapalkan ja motivoivan provisiomallin

Voit olla urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi osaaja, tärkeintä meille on, että teet työsi hyvällä asenteella loppuun saakka. Sinulla on aktiivinen ote työskentelyyn ja tietenkin erinomaiset vuorovaikutustaidot. Fellow Finance lupaa sinulle kannustavan työilmapiirin, jossa työntekijää tuetaan omassa työssä onnistumiseen. Lisäksi pääset oppimaan rahoitusalasta ja myynnistä. Palkkaus perustuu pohjapalkkaan ja provisioon. Aloitus tehtävässä on joustavasti kesän aikana. Viimeinen hakupäivä on 31.7.2019.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä ja haluat päästä osaksi ammattilaisista koostuvaa tiimiä, lähetäthän hakemuksesi ansioluettelon kanssa mahdollisimman pian oheisen linkin kautta, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Lisätietoja työtehtävistä ja rekrytointiprosessista antaa Studentworkin Consultant Manager Tiia Mäenpää, puhelimitse tai sähköpostitse arkisin: puh. 050 463 7212 (tiia.maenpaa@studentwork.com)

Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Lisätietoja tehtävästä: https://www.studentwork.fi/job?id=95280

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme HRD-assistenttia Helsinkiin! Fazer Food Services tarjoaa juuri valmistuneelle tai pian valmistuvalle korkeakouluopiskelijalle ainutlaatuisen tilaisuuden aloittaa työuransa tunnetussa ja arvostetussa organisaatiossa. Tässä tehtävässä työskentelet monipuolisesti mm. koulutusten, tapahtumien, tiedonjakamisen ja järjestelmien parissa. Lue lisää ja hae tehtävään heti!

Kuvaus
"Olin kuullut jo ennakkoon, että täällä on pitkät työsuhteet ja tyytyväiset työntekijät. Ei se tyhjästä synny. Vastuun antaminen ja työntekijöitä kannustava ilmapiiri - nämä ovat itselleni tärkeitä"

-Juho Marjelund, trainee

Tarjoamme

  • Monipuolisen ja itsenäisen entry level-työtehtävän
  • Mahdollisuuden suunnata tuleva työurasi HR-alalle
  • Mielenkiintoisen ja arvostetun organisaation työympäristöksi
  • Koulutuksen tehtävääsi ja eri järjestelmien käyttöön

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

  • Erilaisten koulutusten ja tapahtumien järjestäminen
  • Tapahtumiin liittyvät hallinnolliset tehtävät
  • Viestinnälliset dokumentit ja kääntämistehtävät
  • Avustavat tehtävät erilaisissa HRD-projekteissa
  • Vuorovaikutus palvelutehtaiden ja ravintoloiden työntekijöiden kanssa

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Aiempaa työkokemusta toimistotehtävistä (esim. koordinaattorin tai assistentin tehtävistä)
  • Hyvä organisointi-, tiedonhaku- ja viestintäosaaminen
  • Itsenäinen, positiivinen ja rohkea persoona
  • Hyvä sopeutumiskyky muuttuviin olosuhteisiin
  • Sujuva suomen ja englannin kielitaito
  • Aiempi HRD-kokemus katsotaan eduksi.

Muuta tietoa
Aloitus: Elokuun alussa

Kesto: 3 kk, jatko mahdollinen

Sijainti: Laulukuja 6, 00421 Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Fazer Food Services työllistää lähes 6000 työntekijää ympäri Suomen. Fazer Food Servicesillä ihmiset ovat tärkeitä - niin asiakkaat kuin työntekijätkin. Tämä näkyy niin inspiroivassa työympäristössä, kollegoiden kanssa verkostoitumisessa ja palkitsemispaketeissa.

Företag:
Comfort Click
Arbetsbeskrivning:

Drömmer du om att få uppleva storstadslivet i London? Söker du efter en praktikplats som skulle komplettera dina studier?

Just nu letar Comfort Click efter en svenskspråkig praktikant på heltid till sitt kontor i East Croydon, London. Denna praktikplats kommer genom skolning och praktiskt arbete erbjuda insikt i hur marknadsföring går till i verkligheten!

Vad praktiken skulle gå ut på:
- Skapa och korrekturläsa text för hemsidor
- Skapa visuellt innehåll för olika medier
- Upprätthålla och skapa nya sociala relationer
- Planera och organisera kampanjer
- Email marknadsföring
- Sköta Google Analytics och Google Adwords
- Arbeta med social media och SEO

Vad Söker Vi:
- En driven och entusiastisk person med intresse för marknadsföring.
- Noggrann och organiserad person som kan hålla koll på flera uppgifter samtidigt
- Utmärkta skriv- och kommunikationsfärdigheter på svenska

Ansökan:
Skicka CV och ett personligt brev (båda på engelska) till emilia.laaksonen@comfortclick.co.uk snarast möjligast. Berätta gärna exakt datum då du kunde börja. Startdatum och praktikens längd går att diskutera!

Företag:
Aalto student group
Arbetsbeskrivning:

Hi all film students, I am looking for a production manager/coordinator to join our team in August and September for REPLAY - our MA graduation thriller at Aalto to be shot the first two weeks of September in Helsinki/Espoo area. We can not offer pay, but it should be an interesting project to work on for networking and getting experience; It is a very ambitious project, with a professional team and actors, (and great script). A plus if you speak Finnish in addition to English. (The film will be in Finnish, but with our international team our working language is English). Please get in touch with me to hear more :)

Main team:

Director: Petra Lumioksa 

DOP: Theofanis Kavvadas 

Production Designer: Lena Bennedsen 

Costume: Mimosa Kuusimäki 

Editor: Matias Auramo

Sound Design: Taneli Suoranta 

Script: Reeta Ruotsalainen 

Producer: Tone Andersen

Företag:
IBM Finland
Arbetsbeskrivning:

Your Role and Responsibilities

IBM is leading the development of Cognitive technologies and services, such as Watson, as well as other products services like Watson IoT and open development platform Bluemix. IBM Application Development and Management Innovation helps clients align information technology with business goals, drive technology strategy, and ensure adherence to IT standards and principles. We are currently looking for new talented trainees to join our group of consultants and to build skills in these areas.

As an IBM Trainee you will work with various technologies in real customer projects with real business critical systems. You will have your own area of responsibility where you will participate in design, implementation and problem solving with a team of other consultants. You will establish and maintain close working relationships with management, clients and fellow IBMers, locally and globally, while developing your technical, social and networking skills. As a result, you will be able to integrate into the team and participate in different project activities throughout your trainee period.

The trainee period is generally 6-12 months, but may be adjusted according to individual schedules. You should be max 1-2 years away from your planned graduation. The weekly working hours will be limited to 30 allowing you to finish your studies.

We are looking for candidates that will work well in client environments with a team of other specialists. You need to have excellent problem solving and communication skills, both in Finnish and English languages. You understand what cloud platform and cognitive solutions are, and you are ready to learn how they are part of IBM’s strategy.

If you are comfortable with Java or mobile development, or have some other technical skills in your back pocket, you might be a perfect fit for our developer track. Or you might find developing and maintaining systems and integrations using open source and commercial software most interesting? Or maybe your passion is in UI design or in software testing? Whatever it is, the most important thing for us is that you have the right attitude, are self-motivated and passionate to learn and develop. To succeed you also need to tolerate uncertainty and flourish in challenging situations.

When applying please include one sentence in your application / cover letter about why you are the best candidate for the Application Development Trainee position.

Interested? Apply here: https://ibm.biz/BdzZmF

Sidor

Prenumerera på Media