Skip to content Skip to navigation

Media

Företag:
Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
IT Hammer Solutions Oy on varsinais-suomalainen yritysten IT-palveluita tuottava yritys. Meillä keskitytään ongelmien ennalta ehkäisyyn, eikä pelkkään vikojen korjaamiseen. Näin pystymme takaamaan asiakkaillemme heidän liiketoimintansa katkeamattomuuden it-osa-alueella. Panostamme ajantasaiseen tietotaitoomme ja viemme kehityksen asiakaskentällemme.

Me Studentworkilla etsimme nyt asiakkaallemme IT Hammer Solutions Oy:lle omatoimista IT-asiantuntijaan kokopäiväiseen, 12 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen Turkuun. Tehtävässä työllistyt aluksi Studentworkin kautta, ja määräaikaisuuden jälkeen sinulla on mahdollisuus työllistyä suoraan IT Hammer Solutions Oy:lle.

Tehtävässä toimenkuva on monipuolinen ja pääset auttamaan asiakkaita IT-järjestelmiin ja –rautaan liittyvissä ongelmissa sekä järjestelmien asennuksessa.

Toivomme sinulta:
- Omatoimista ja itseohjautuvaa työotetta sekä hyviä asiakaspalvelutaitoja
- Olet kiinnostunut ja valmis työskentelemään tietoturva- ja pilvipalveluiden parissa
- Kokemusta perus ATK-raudan ylläpidosta (esimerkiksi reitittimet, palomuurit ym. toimistoinfra ovat tuttuja)
- Soveltuvaa taustaa joko opintojen tai harrastuneisuuden puolesta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Eduksi katsomme ruotsin kielen taidon.
- Ajokorttia

Tarjoamme sinulle hienon mahdollisuuden kehittää itsestäsi rautaisen ammattilaisen asiakasrajapinnassa!

Hakuohjeet:
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, niin lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoiveineen mahdollisimman pian alla olevan linkin kautta. Lisätietoja hausta antaa Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, puh. +358 50 401 0539.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
MPS Prewise / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko korkeakouluopiskelija, joka tarttuu helposti tehtävään kuin tehtävään? Löytyykö sinulta reipasta asennetta ja asiakaspalveluhenkisyyttä? Etsimme osa-aikaista projektikoordinaattoria monipuolisten työtehtävien pariin ja juuri sinä saatat olla etsimämme henkilö! Tämä tehtävä tarjoaa upean tilaisuuden päästä työskentelemään nuorekkaassa ja kehittyvässä työpaikassa alan ammattilaisten kanssa. Hae paikkaa mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua.

KUVAUS
Academic Work etsii osa-aikaista projektikoordinaattoria Helsinkiin!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina yrityksessä MPS Prewise.

TYÖTEHTÄVÄ
Tässä tehtävässä pääset työskentelemään projektikoordinaattorin laaja-alaisten tehtävien parissa. MPS Prewisellä työskentelee monipuolisen kokemuksen omaavia sisältötuotannon, teknologian, myynnin ja projektinjohtamisen ammattilaisia ja tässä tehtävässä tulet toimimaan heidän tukenaan erilaisissa tehtävissä. Työtehtäviisi kuuluu ensisijaisesti myyjien ja projektipäälliköiden tukeminen ja moninaiset koko tiimiä avustavat työtehtävät.

Tehtävä tarjoaa loistavan tilaisuuden päästä työskentelemään alan asiantuntijoiden kanssa ja pääset kerryttämään arvokasta työkokemusta.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimämme henkilö on korkeakouluopiskelija, esimerkiksi kaupalliselta puolelta. Sinulta löytyy jo jonkin verran työkokemusta, esimerkiksi kesätöistä. Eduksi katsomme, mikäli sinulla on kokemusta moninaisista tehtävistä, esimerkiksi projektinhallinnasta, myynnillisistä tehtävistä tai asiakaspalvelusta. Persoonaltasi olet aktiivinen ja reipas, jolta löytyy erinomaiset vuorovaikutustaidot. Tämän lisäksi tartut työhön oma-aloitteisesti ja uskallat viedä työtä eteenpäin itsenäisesti. Tehtävässä vaaditaan sujuva suullinen ja kirjallinen suomi ja englanti, sillä työtä tullaan tekemään molemmilla kielillä.

Etsimällämme henkilöllä on:

Korkeakoulututkinto (AMK/yliopisto)
Aiempaa työkokemusta
Reipas ja oma-aloitteinen työote
Hyvät MS Office -taidot
Sujuva suullinen ja kirjallinen suomi ja englanti
Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Syyskuussa 2018

Työmäärä: 15-20 tuntia viikossa

Kesto: 31.12.2018 asti

Paikka: Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 4.7.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

MUUTA TIETOA
MPS Prewise on asiantuntijakumppani muutoksen hallintaan sekä henkilöstölähtöiseen liiketoiminnan kehittämiseen. Yritys on nuorekas, kehittyvä ja haluttu työpaikka, he arvostavat henkilöstön korkeaa ammattitaitoa, asiantuntemusta sekä sitoutumista asiakastyöhön. Työpaikka sijaitsee Helsingin Meilahdessa, hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Företag:
Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa

We serve carrier, retail and enterprise customers across 70 countries, delivering one of every 23 devices sold worldwide. We operate at every stage of the device lifecycle providing integrated services that seamlessly link with our customers’ businesses. We help companies transform their business models and get closer to their customers by helping them provide a complete end-to-end service.

Me Studentworkillä etsimme innokasta ja asiakaspalveluhenkistä inside sales coordinatoria Brightstarille Vantaalle. Tehtäviisi kuuluu asiakkailta tulevien tilausten vastaanotto ja käsittely, hyvitysten tekeminen asiakkaille sekä asiakaspalvelu puhelimitse. Lisäksi autat myyjiä erilaisissa kampanjoissa kontaktoimalla olemassa olevia asiakkaita puhelimitse. Tarvittaessa autat myös muissa toimistotehtävissä.

Oletko match tähän tehtävään?
Olet asiakaspalveluhenkinen ja tartut rohkeasti puhelimeen. Työssäsi olet oma-aloitteinen ja aikaansaava. Omaat hyvät kommunikaatiotaidot ja uskallat rohkeasti kysyä apua, kun sitä tarvitset. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen, joten voit olla myös urasi alussa. Tärkeintä on aito into tehtävää kohtaan sekä halu oppia uutta.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Kykyä palvella asiakkaita sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
- Uusien järjestelmien nopeaa omaksumista, sekä MS Office ohjelmien hallintaa
- Aiempaa kokemusta toimistotehtävistä

Eduksi katsotaan:
- Aiempi kokemus puhelintyöstä sekä myynnin tukena toimimisesta

Aloitus tehtävässä on heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Tehtävässä tulet työllistymään Studentworkin kautta täysipäiväiseen, vuoden määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen. Tehtävä sisältää ajoittain matkustelua Ruotsiin. Tässä tehtävässä pääset kehittämään itseäsi ja sinulla on hyvät mahdollisuudet jatkoon määräaikaisuuden jälkeen.

Hakuohjeet
Mikäli tunnistit itsesi yllä olevasta kuvauksesta, lähetä CV ja hakemus alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian. Aloitamme hakijoiden läpikäynnin ja haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Wilma Vilen (wilma.vilen@studentwork.com, 0409402670).

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa

Rosendahl Nextrom on maailman johtava optisen kuidun ja kuitukaapeleiden valmistuslinjojen, tuotantoratkaisuiden ja palveluiden toimittaja. Yrityksellä on toimintaa Vantaalla Suomessa, Shanghaissa Kiinassa ja Atlantassa Yhdysvalloissa. Nykyään Rosendahl Nextrom on osa Knill Grouppea (Itävalta) ja sen liiketoiminta on kasvanut voimakkaasti.

Studentwork etsii Rosendahl Nextromille Sales and Marketing assistenttia monipuolisiin myynnin ja markkinoinnin tukitehtäviin Vantaalle.

Jaat olemassa olevaa sisältöä digitaalisiin kanaviin, sosiaaliseen mediaan ja lehtiin. Päivität nettisivuja ja ylläpidät niiden sisältöä. Luot mediasisältöä markkinointikoordinaattorin kanssa ja tuotat esitys- ja esitemateriaaleja tuotepäälliköiden kanssa. Osallistut sisällöntuotantoon myös PR-artikkeleiden ja lehdistötiedotteiden osalta. Pidät huolen siitä, että messuille on tarvittavat esitteet ja materiaalit. Tuet tuote- ja myyntipäälliköitä tapahtumien ja asiakasvierailujen suunnittelussa ja järjestämisessä. Lisäksi tehtäviisi kuuluu CRM-järjestelmässä asiakas- ja projektitietojen ylläpitoa.

Oletko etsimämme Sales and Marketing assistant?
Sinulla on korkeakoulututkinto, jossa olet suuntautunut markkinointiin. Olet omimillasi kansainvälisessä ympäristössä, jossa pääset työskentelemään eri sidosryhmien kanssa niin suomeksi kuin englanniksi. Erityisen tärkeää tässä roolissa on kyky tuottaa sisältöä englanniksi, joten sen tulee sujua sinulta luontevasti. Työntekijänä olet itseohjautuva ja toimeen tarttuva. Työkaverisi voivat aina luottaa siihen, että teet tehtävät laadukkaasti ja ajallaan. Uskallat myös tuoda uusia ideoita esille ja kysyä neuvoa aina kun sitä tarvitset.

Eduksi katsotaan:
- Kyky luoda ja käsitellä kuvia sekä videoita
- Digitaalisen markkinoinnin koulutukset ja opinnot

Hakuohjeet
Tehtävä alkaa elokuussa 2018. Työt alkavat 12kk vuokratyösuhteella Studentworkin kautta. Osaamisensa näyttävälle tekijälle on erittäin hyvät mahdollisuudet tehtävässä jatkamiseen.
Mikäli koet olevasi etsimämme henkilö, niin hae paikka alla olevan linkin kautta lähettämällä CV:si ja englanninkielinen hakemus meille. Aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Wilma Vilen, wilma.vilen@studentwork.com, 040 940 2670.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Bitfactor Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme Office & HR-assistenttia Helsingin keskustaan. Pääset meillä osaksi rentoa ja mukavaa tiimiä, jossa pääset huolehtimaan kotipesästämme ja tiimistämme ja pääset osaltasi luomaan parasta työpaikkaa!

KAIPAAMME SINULTA
Positiivista asennetta, kykyä tarttua toimeen itsenäisesti ja ennenkaikkea olet ihmisläheinen.

TEHTÄVÄT
Tehtäviisi kuuluu mm.
-luot positiivista ilmapiiriä ja henkeä kotipesäämme
-huolehdit ihmisistä
-toimistosta huolehtiminen
-vieraiden vastaanotto
-tapahtumien järjestäminen
-edistät oikeanlaista kulttuuria

TYÖN LUONNE
Noin 2 päivää viikossa.

HAKEMINEN
Jos kiinnostuit, hae tehtävää jo tänään, etenemme haussa nopealla aikataululla ja pyrimme tapaamaan soveltuvat henkilöt mahdollisimman pian!

Voit hakea tehtävään lähettämällä 1-3 minuutin mittaisen videohakemuksen (esim. vimeo tai youtube linkki) ja CV:n osoitteeseen rekry@bitfactor.fi

TIETOA MEISTÄ
Olemme 150 ihmisen ketterä digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Asetamme työntekijämme etusijalle kaikessa ja pyrimme rakentamaan Bitfactorista parasta työpaikkaa. Tiimimme koostuu ohjelmistokehittäjistä, data-analytiikan ammattilaisista sekä designereista, jotka kehittävät Suomen johtavia digitaalisia palveluita asiakkaillemme. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Företag:
Magisso
Arbetsbeskrivning:

Haemme kahta aktiivista myyjää Porin Asuntomessuille 6.7- 5.8.

Haluatko auttaa meitä maailmanvalloituksessamme? Magisso on palkittu ja kovassa kasvussa oleva suomalainen designyritys, jonka innovatiivisia tuotteita myydään ympäri maailman.
Asuntomessut, jonne vuosittain kokoontuu yli 100 000 kodeista ja sisustamisesta kiinnostunutta kävijää, kuuluu tärkeimpiin myyntitapahtumiimme Suomessa. Nyt haemmekin kahta myynninnälkäistä, tuloshakuista ja ahkeraa myyjää Porin Asuntomessuille messuosastollemme aikavälille 6.7.-5.8.2018.
Messumyyjien työtehtäviin kuuluu tuotteiden aktiivinen myynti ja tuotteiden esittely. Sovit tehtävään, mikäli olet luonteeltasi ulospäinsuuntautunut ja positiivinen, et pelkää tarttua toimeen ja nautit myynnin parissa työskentelystä. Eduksi katsomme, jos sinulla on jo kokemusta B2C- myynnistä.

Työhön annetaan perusteellinen brändi-ja tuotekoulutus, jonka jälkeen vastaat osastosta itsenäisesti kollegasi kanssa.

Palkkaus perustuu sekä kiinteään tuntipalkkaan että jokaisesta myydystä tuotteesta maksettavaan bonukseen. Paikat täytetään heti sopivien ehdokkaiden löydyttyä. Tarvittaessa järjestämme sinulle asunnon Porissa messujen ajaksi.
Jos kiinnostuit (tai tiedät jonkun, jota voisi kiinnostaa), lähetä hakemuksesi osoitteeseen kalle.bremer(at)magisso.com.
Tutustu meihin myös Instagramissa (www.instagram.com/magissofinland ja www.instagram.com/happypetproject ) LinkedInissä (https://www.linkedin.com/company/1739525/) ja Facebookissa (https://www.facebook.com/magisso).

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

 

International Sales Management Trainee Program open for applying!

Looking for an opportunity to start your professional career in international and fast growing company? This can be the perfect opportunity for you - we are starting a new International Sales Management Trainee Program in September 2018 in Helsinki, Stockholm, Berlin and Amsterdam. Both local and international aspects of work are included in this program.

Management Events continues global growth enabled by continuous investing to event concepts, business matchmaking technology and leadership development. We're seeking for the next future talents to step in and contribute to our unique story. Our International Family wants you!

ME Sales Management Trainee Program provides an extensive sales training and leads to a managerial role, with thorough leadership coaching. This is an exceptional opportunity for a career focused graduate! During the Trainee Program you will also have a chance to do an international 3-6months office exchange to one of our European locations.

Our Trainee Program consists of 3 modules:

  • Customer Delivery - working on an event one full cycle, 9 months. During this phase you are in touch with top CxO's and start to build your professional network. You will work with them from committing to the event to being on site for the most efficient working day we offer!
  • Then joining Pre-Sales or Customer Success team - close to the solution provider sales, for 3 months. Both teams work in interaction with our customers and sales teams. Learning the steps towards selling our business matchmaking concept through which solution providers will effectively find potential customers.
  • And continuing as a B2B Account Manager, after successfully getting your sales career started within 6-12 months, beginning your steps in Sales Management, taking bigger responsibilities and starting Management Events Leadership Academy.

During the program you will be fully equipped to successfully complete each step, once you have the determination and hunger for results. You will learn all aspects of our business and each trainee's journey through the program will be unique; taking into consideration experience, aspirations and progress during the program. Working across our different functions provides hands-on experience on all angles our business and prepares you towards sales management positions.

Our commitment to your development and success?

  • In the beginning of your employment a thorough 4-week onboarding to learn our products, processes and customers. This will equip to a successful start of your career with us!
  • Competitive salary with bonus structure tailored to each step on your career, and benefits such as additional leave, regular training, team reward trips, dinners, team activities and events.
  • ME Sales and Leadership Academy trainings throughout your career, including designing your personal career path with us. Twice a year group training in Helsinki HQ with colleagues from all over Europe!
  • Active everyday leadership and weekly feedback on your progress. Clear, concrete support on development areas and recognition on your successes.

Qualities to succeed in this exciting stepping stone to world of B2B events?

  • You are about to finish or recently finished Bachelor’s or Master's diploma; business administration, marketing, sales, leadership or alike
  • Results-driven mindset and ready to go after measurable goals; you will be part of a team with individual and team targets and rewards
  • Natural drive to interact in a highly positive manner with customers and colleagues
  • Ability to work independently and commit to set goals and targets with determination
  • Ambition to be a future B2B sales star, with passion on helping others to be successful as well
  • Some work experience from part-time employment, internship or a placement year
  • Excellent English skills & native skills in German, Dutch, Swedish or Finnish

At Management Events we bring together the visionary leaders of the world in our 150+ events every year. We operate across Europe, Asia and Middle-East and have 15 offices worldwide. Our story started in Finland in 1994 when our founder decided to help Finnish people to network effectively. Since then we have facilitated more than a million 1-2-1 business meetings in our invitation only events. The story continues with new, innovative business models to revolutionize the face-to-face media. Join us now!

Submit your application via this link >>  https://managementevents.com/jobs/ou6B7fw2/?s=FI_Arcada

For more information about the role, please contact Viivi Reinikainen, Talent Acquisition Team Manager viivi.reinikainen@managementevents.com

Företag:
Medaffcon
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Täysipäiväinen, määräaikainen
Toivottu tausta: Uran alkuvaihe – työelämässä
Toivottu aloitusajankohta: Elokuu 2018
Työpaikan sijainti: Tietäjäntie 2, Espoo
Haku-DL: 29.6.

Medaffcon Oy on vuonna 2009 perustettu tutkimus- ja asiantuntijapalveluyritys, joka palvelee lääketeollisuuden ja terveydenhuollon tarpeita. Yritys toimii näköalapaikalla yhdistäen terveydenhuollon ja teollisuuden sekä akatemian toimintaa, luoden uusia innovatiivisia palvelukokonaisuuksia mm. biopankki toiminnan kehittämisen saralla.

Medaffconin asiantuntijoiden laaja-alainen osaaminen sisältää mm. lääketieteellistä, terveystaloustieteellistä, farmaseuttista sekä luonnontieteellistä osaamista. Palveluiden skaalaan mahtuu mm. erilaisia terapia-alue kartoituksia, RWE-tutkimuksia, riskinjakomalleja, terveystaloudellista mallintamista, hinta- ja korvattavuuspalveluita sekä henkilöstöresursointia.

Tutkimus- ja asiantuntijapalveluyritys Medaffcon Oy etsii Markkinointipäällikön äitiysloman sijaista vastaamaan yrityksen markkinoinnista, viestinnästä sekä yrityskuvan ylläpidosta ja kehittämisestä kokonaisvaltaisesti. Tässä tehtävässä työtehtäväsi koostuvat sisällöntuotannosta, yrityksen nettisivujen ylläpidosta sekä sosiaalisen median kanavien hallinnasta. Lisäksi järjestät yrityksen sisäisiä sekä asiakkaille suunnattuja tilaisuuksia, laadit uutiskirjeitä, esitteitä sekä markkinointiaineistoa ja toimit yhteyshenkilönä eri yhteistyötahojen suuntaan. Tehtäväsi on myös analysoida eri markkinointitoimien tuloksellisuutta.

Markkinointipäällikön tehtävässä työskentelet läheisessä yhteistyössä erilaisten sidosryhmien sekä muiden medaffconilaisten kanssa, joten toivomme sinun nauttivan ryhmätyöstä ja omaavan erinomaiset sosiaaliset taidot.

Etsimämme henkilö on itsenäisellä ja oma-aloitteisella työskentelyotteella sekä erinomaisella kirjallisella ilmaisutaidolla varustettu tavoitteellinen osaaja, jolta ei puutu rohkeutta tuoda esille uusia kehitysideoita. Tarjoamme mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen, sekä vastuullisen ja kokonaisvaltaisen toimenkuvan. Vastavuoroisesti toivomme sinun olevan valmis sitoutumaan yritykseen ja sen toiminnan kehittämiseen.

Edellytämme sinulta:

• Kykyä kommunikoida sekä tuottaa kirjallista sisältöä sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
• Soveltuvaa koulutustaustaa esimerkiksi markkinoinnin ja viestinnän alalta
• Aiempaa työkokemusta markkinoinnin ja/tai viestinnän parista
• Kokemusta yrityksen digitaalisten markkinointikanavien sekä nettisivujen ylläpidosta

Erottaudut eduksesi, jos sinulla on:

• Käyttökokemusta julkaisu-, taitto- tai kuvankäsittelyohjelmien parista
• Osaamista palvelumuotoilusta ja/tai markkinoinnin automatisaatiosta
• Kokemusta videoiden tuottamisesta; kuvaaminen ja editointi

Medaffcon tarjoaa sinulle:

• Osaamistasi ja tavoitteitasi mukailevan roolin asiantuntevassa organisaatiossa
• Kattavan perehdytyksen sekä mukavan ja asiantuntevan tiimin tuen matalan hierarkian yrityksessä
• Vastuullisen ja haastavan toimenkuvan, jossa pääset kehittämään ja ylläpitämään Medaffconin yrityskuvaa
• Tilaisuuden työskennellä itsenäisesti ja itse vaikuttaa sekä vastata oman työsi tuloksista

Oletko etsimämme Markkinointipäällikkö? Mikäli vastasit kyllä, haethan pian! Lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.6.18 täältä: https://apply.atalent.fi/medaffcon-markkinointipaallikko-6-2018. Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä milloin pystyisit aloittamaan.

Medaffconiin voit tutustua osoitteessa: https://www.medaffcon.fi/. Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Recruitment Manager Cécil Fagerströmiltä (050 505 3170, cecil.fagerstrom[ät]atalent.fi).

Företag:
Babysits
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö kesätöitä tai haluatko muuten vaan tienata hieman taskurahaa? Babysitsiltä voit löytää töitä lasten parissa. Me olemme julkinen yhteisö, joka yhdistää vanhemmat ja lastenhoitajat eli toisin sanoen lastenhoidon tarjonnan ja kysynnän samassa paikassa. Alustamme toimintaperiaate on yksinkertainen. Rekisteröidy maksutta, tee profiilistasi yksityiskohtainen ja mielenkiintoinen ja sen jälkeen olet valmis ottamaan yhteyttä työntarjoajiin ja suunnittelemaan tapaamisia. Kommunikointi tapahtuu helposti ja turvallisesti viestipalvelumme välityksellä.

Me tarjoamme lastenhoitajille joustavuutta, vapautta ja mahdollisuuksia. Me emme ota provisiota, ja annamme sinulle vapaat kädet neuvotella vanhempien kanssa omista työtunneistasi ja palkastasi. Merkkijärjestelmämme avulla voit lisätä näkyvyyttäsi vanhemmille ja näin moninkertaistaa mahdollisuutesi työllistyä. Lyhyesti sanottuna, meidän alustallamme olet itse itsesi pomo.

Käy tutustumassa alustaamme osoitteessa www.babysits.fi, asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa kaikissa mahdollisissa kysymyksissä.

Företag:
Troot Network
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Vakituinen, kokoaikainen
Suositusvuosikurssi: Valmistunut – muutama vuosi työkokemusta
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Sijainti: Annankatu 15, 00120 HELSINKI
Haku-DL: 26.6.2018

Troot Network on YouTube-videoverkosto, joka tekee vaikuttajamarkkinointia sekä tarjoaa videomainontaa verkostonsa Tube-kanavissa. Lisäksi Troot Network tuottaa sisältösarjoja asiakkaan kanaviin. Palveluita yhdistellään ketterästi ja siksi kullekin asiakkaalle räätälöidään konsepti- ja toteutusajatuksen tavoitteiden mukaisesti. Trootin toimistot sijaitsevat Helsingissä ja Tukholmassa.

Troot Network ideoi ja toteuttaa yrityksille yksilöllisesti räätälöityjä sosiaalisen median kampanjoita tubettajien online-videosisältöihin perustuen. Teemoiltaan vaihtelevat tubettajat, kuten Justimus, Lakko, Sita Salminen, MariieVeronica ja Kapten Riley tuottavat poikkeuksetta laadukasta, persoonallista ja asennerikasta sisältöä. Troot satsaa täysillä merkitykselliseen sisältöön ja priimaan palveluun.

Etsimme Helsinkiin idearikasta ja aikaansaavaa Creative Sales Specialistia osaksi luovan myynnin tiimiämme. Tehtävänäsi on toimia aktiivisesti asiakasrajapinnassa ja räätälöidä yhdessä tubettajien kanssa vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoista kullekin asiakkaalle sopivia. Työsi on itsenäistä, avaat uusia asiakkuuksia ja olet aktiivisessa roolissa ideoiden kehittelyssä ja konseptoinnissa. Työsi pitää sisällään vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelua yhdessä tuottajatiimin sekä tubettajien kanssa.

Odotamme oma-aloitteista työskentelytapaa sekä hyviä vuorovaikutustaitoja asiakkaan, tubettajien ja muun tiimimme kanssa toimimiseen. Langat pysyvät käsissäsi, vaikka työviikkojen edetessä tulisi useita yllättäviä tilanteita eteen. Vaikka kykenetkin itsenäiseen työskentelyyn, on tukea saatavilla osaavilta kollegoiltasi. Olet jo kerryttänyt työkokemusta media-alalta tai markkinoinnin tehtävistä, jotta ymmärrät toimialaamme. Some-kanavat kiinnostavat sinua alustoina sekä erityisesti online-videot ja YouTube. Myös relevantti koulutus media- tai markkinointialalta on eduksesi.

Meillä Trootilla on hyvä meininki ja inspiroiva työyhteisö. Meillä on tärkeää, että suhtaudut ensisijaisesti intohimoisesti työtehtävääsi ja haluat todella olla mukana muuttamassa mediakenttää. Tuot uteliaisuutesi, osaamisesi ja ideasi osaksi nopeasti kasvavaa ja kansainvälistyvää toimintaamme.

Hakijalta odotamme:

• Relevanttia työkokemusta myynnistä tai markkinoinnista
• Digi-ymmärrystä. Kiinnostusta somekanaviin ja erityisesti YouTubeen
• Kiinnostusta sisältöihin. Luovaa ajattelutapaa ja idearikkautta
• Paloa myydä ja kehittyä vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijaksi
• Kykyä organisoida ja ottaa vastuuta omista tehtävistä
• Joustavuutta ja paineensietokykyä mukautua yllättäviin muutoksiin ja tilanteisiin
• Hyviä vuorovaikutustaitoja
• Suomen ja englannin sujuvaa kielitaitoa

Lisäksi eduksi katsomme:

• Sosiaalisen median käyttökokemuksen markkinoinnin työkaluna
• Relevantin koulutuksen yliopistosta tai ammattikorkeakoulusta
• Ruotsin kielitaidon
• Aikaisemman myyntikokemuksen
• Mediakentän tuntemuksen toimialana

Tarjoamme sinulle:

• Työnkuvan, jota ei joka päivä tule vastaan; pääset yhdistämään markkinoinnillisen idearikkautesi myyntidraiviisi tiiviissä vuorovaikutuksessa tubettajien kanssa
• Innostuneen, luovan ja avoimen työyhteisön, jossa suhtaudutaan intohimoisesti työhön
• Vastuuta ja mahdollisuuden johtaa omaa ajankäyttöäsi ja työntekoasi
• Kasvupaikan Suomen johtavan YouTube-videoverkoston luovan myynnin tiimissä

Mikäli kiinnostuit Creative Sales Specialistin tehtävästä, lähetä CV:si, hakemuskirjeesi, sekä opintosuoritteesi tai tutkintotodistuksesi viimeistään 26.6.2018 mennessä: https://apply.atalent.fi/troot-network-creative-sales-specialist-6-2018. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Toivomme, että lähetät tiedostot pdf-muodossa.

Huomioi, että tämä tehtävä täytetään mahdollisimman nopeasti sopivan työntekijän löydyttyä.

Käy tutustumassa Troot Networkiin osoitteessa https://troot.network/fi/. Lisätietoja tehtävästä, sekä hakuprosessista ja aikataulusta voit kysyä aTalent Recruitingin Recruitment Consultant Mikko Lahdelta (puh. 0400 495 946, mikko.lahti@atalent.fi).

* This job ad is in Finnish, because this particular job requires fluent Finnish language skills. *

Sidor

Prenumerera på Media