Skip to content Skip to navigation

Övriga

Företag:
Danske Bank A/S
Arbetsbeskrivning:

Oletko positiivinen tiimipelaaja ja haluat olla mukana luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia Danske Bankin yritysasiakkaille? Haluatko työskennellä hyvän työporukan kanssa, sekä saada vankan osaamisen yritysten tukemisesta? Etsikö työharjoittelupaikkaa esimerkiksi ammatti- tai ammattikorkeakouluopintoihisi liittyen?

Haemme Junior Operations Officer -työharjoittelijaksi asiakaspalveluhenkistä pankkiammattilaista, tai sellaiseksi haluavaa, tekemään yritysasiakkaiden pankkiasioinnista helppoa.

Tavoitteena erinomaiset asiakaskokemukset

Maksuliikepalvelut-tiimi on osa Customer care -yksikköä. Tarjoamme yritysasiakkaille ratkaisuja kaikissa maksuliikeasioissa, joten työ koostuu pääsääntöisesti asiakaspalvelutehtävistä, myynnistä sekä myynnin tukitehtävistä. Kartoitamme lisäksi asiakkaidemme sijoitus- ja rahoitustarpeita, pyrkien antamaan lisäarvoa asiakkaillemme jokaisessa kohtaamisessa. Olemme aktiivisia ja otamme usein yhteyttä asiakkaisiin proaktiivisesti. Asiakastyytyväisyys on aina ykköstavoitteemme. 
Haluamme antaa asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja laadukasta palvelua puheluiden, viestien ja chat-palvelun avulla. Tässä tehtävässä pääset nopeasti kehittymään ja oppimaan uutta, sekä hyödyntämään erinomaisia asiakaspalvelu- ja kommunikaatiotaitojasi. Tehtävä tarjoaa mielenkiintoisen ja nopeatempoisen työn. Tueksi saat innostuneet ja ammattitaitoiset työkaverit.

Tarjoamme sinulle

Olemme yksi Suomen suurimmista finanssialan työnantajista – meillä opit jatkuvasti uutta ja sinua kannustetaan kehittymään ja kehittämään osaamistasi koko ajan.  Tarjoamme sinulle huipputiimin ympärillesi, kattavan koulutuksen tehtävääsi sekä mahdollisuuden oppia paljon uutta. Meille on tärkeää, että toimimme suoraselkäisesti, niin asiakkaita kuin kollegoitamme arvostaen. Tarjoamme sinulle siis ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä dynaamiseen ja moderniin työympäristöön, missä keskitymme erinomaisiin asiakaskokemuksiin ja työntekijöiden kehittämiseen!

Toivomme sinulta

  • Aktiivisuutta ja joustavuutta
  • Oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä. Arvostamme erityisesti positiivista asennetta ja hyvää otetta tekemiseen
  • Halua työskennellä mielellään erilaisten ihmisten kanssa
  • Halun kehittää prosessejamme entistä paremmiksi
  • Tehokkuutta myös paineen alla ja että olet tarkka työsi laadusta
  • Käytät työssä päivittäin englantia. Ruotsin kielen taito katsotaan suureksi eduksi.

Kiinnostuitko? Hae tehtävään nyt. Käymme hakemuksia läpi ja aloitamme haastatteluita jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Oili Tikkanen 050 521 5946 (lomalla  12.8.-3.9) tai Marjo Leppälammi, 040 760 4525

Lähetä hakemus ja CV viimeistään 30.8.2019 tämän linkin kautta: https://www.danskebank.fi/fi-fi/tietoa-danske-bankista/Tyojaura/Tyopaika...

Danske Bank on pohjoismainen pankki, jolla on vahvat paikalliset juuret ja siltoja muualle maailmaan. Yli 145 vuoden ajan olemme auttaneet ihmisiä ja yrityksiä Pohjoismaissa toteuttamaan tavoitteensa. Danske Bankilla on yli 19 000 työntekijää 16 maassa ympäri maailmaa, ja he palvelevat 3,4 miljoonaa henkilö-, yritys- ja laitosasiakastamme. Pankkipalvelujen lisäksi tarjoamme myös henkivakuutuksia ja eläkepalveluita, kiinnelainoja, varainhoitoa sekä kiinteistö- ja leasingpalveluita.

Jobbtitel:
Företag:
Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa
Arbetsbeskrivning:

Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa on terveysalan ja sosiaali- ja terveysalan ammatillisen tutkinnon suorittaneiden tai kyseisten alojen ammatillista tutkintoa opiskelevien työttömyysturvaetuuksien hoitaja. Kassassa on jäseniä 128.000 ja työntekijöitä 22. Kassan toimisto sijaitsee Helsingissä, Itä-Pasilassa.

 

 

Haemme joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

 

ETUUSKÄSITTELIJÄÄ

 

Etuuskäsittelijän työtehtäviin kuuluvat työttömyyspäiväraha- ja vuorottelukorvaushakemusten käsittelyyn liittyvät tehtävät sekä asiakaspalvelutehtäviä.

 

Edellytämme soveltuvaa koulutusta, esim. liiketalouden amk-tutkintoa, sekä erittäin hyvää ruotsin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

 

Arvostamme erityisesti työkokemusta työttömyysetuuksien käsittelytyöstä tai työskentelystä TE-toimistossa. Valittavan henkilöiden aikaisemmasta kokemuksesta ja koulutuksesta riippuen työtehtäviin voi sisältyä myös muita tehtäviä.

 

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän ja kilpailukykyisen palkan sekä henkilöstöedut kassassa noudatettavan työehtosopimuksen mukaisesti. Meillä on mahdollista tehdä myös etätyötä.

 

Kassan käytössä on Digian Tytti-maksatusjärjestelmä sekä Aada-asianhallintajärjestelmä.

 

Lisätietoja tehtävästä antavat toimistopäällikkö Minna Rämö puh 050 567 7139 ja kassanjohtaja Markus Rantanen puh 050 557 8818. Vapaamuotoiset hakemukset pyydetään toimittamaan 23.8.2019 mennessä sähköpostiosoitteella minna.ramo@tehy.fi

 

Företag:
LähiTapiola
Arbetsbeskrivning:

Haemme joukkoomme korvausneuvojia kokoaikaisiksi sekä tuntityöntekijöiksi ajoneuvo- ja irtaimistokorvauksiin Tampereen ja Espoon toimipisteisiin. Tehtäväsi korvausneuvojana on huolehtia sekä suomeksi että ruotsiksi asiakkaidemme elämänturvasta sekä varmistaa asiakkaidemme tyytyväisyys huolehtimalla heidän vakuuttamisen palveluistaan ja tuomalla LähiTapiolan edistykselliset ratkaisut heidän käyttöönsä. Työsi korvausneuvojana on pääasiassa puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua ja korvausneuvontaa sekä suomeksi että ruotsiksi. Hoidat asiakasyhteydenottoja myös erilaisissa sähköisissä kanavissa sekä kartoitat asiakkaidemme elämäntilanteita ja tarpeita tarjotaksesi parasta kokonaisratkaisua. 
Puhelinpalvelumme on auki maantaista perjantaihin klo 08-19 sekä lauantaisin klo 09-17. Perehdytysjakson jälkeen työ painottuu iltoihin. 

Odotamme sinulta

  • Empaattista ja asiakaslähtöistä palveluasennetta
  • Kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn muuttuvassa ympäristössä
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisukykyä sekä suomeksi että ruotsiksi puhelimen ja verkon kautta tapahtuvaan asiointiin
  • Itseohjautuvaa ja tavoitteelista työskentelyotetta
  • Positiivista ja innostavaa asennetta 

           Aikaisempi kokemus korvauskäsittelystä katsotaan eduksi, mutta tärkeintä on halu oppia uutta.

Tarjoamme 

  • Haasteellisen ja monipuolisen tehtävän korvausneuvojatiimissämme
  • Mahdollisuuden kehittyä työssäsi ja laajentaa tehtävää tulevaisuudessa osaamistaustasi mukaan
  • Mahdollisuuden joustavaan työskentelytapaan itseohjautuvassa tiimissä
  • Loistavat työsuhde- ja henkilöstöedut
  • Ympärillesi erinomaisen työyhteisön, joka on valmis auttamaan sinua menestyäksesi tehtävässä parhaalla mahdollisella tavalla

Lisätietoja 

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, lisätietoja antavat 

Hae tehtävää täyttämällä oheinen hakulomake 8.9.2019 mennessä. Mainitsethan hakemuksessasi haetko koko- vai osa-aikaista työtä, ja milloin olisit valmis aloittamaan perehdytyksen tehtävään. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikkoja sopivien henkilöiden löydyttyä.

Tehtävään alustavasti valitun henkilön luottotiedot tarkastetaan. Ajoneuvokorvauskäsittelyyn sisältyy tehtäviä, jotka edellyttävät Trafin myöntämiä rekisteröintioikeuksia. Trafi tarkastaa valitun henkilön tiedot oikeusrekisterikeskuksesta (ORK).

 

Jobbtitel:
Företag:
Protrail Oy
Arbetsbeskrivning:

Työharjoittelijalle mukava ja monipuolinen harjoittelijapaikka!

ProTrail Oy on valtakunnallisesti toimiva, voimakkaasti kasvava tapahtumatoimisto. Olemme mukana monipuolisissa kuluttajakohtaamisissa. Tuotamme tapahtumia, olemme mukana messuilla ja teemme erilaisia lisämyyntitoimenpiteitä myymälöissä.

Tarjoamme mahdollisuutta olla mukana erittäin vauhdikkaassa ympäristössä, mahtavien tuotteiden ja asiakkaidemme parissa. Haemme nyt iloista, energistä, aktiivista ja uusia haasteita kaipaavaa harjoittelijaa. Pääset tutustumaan ohjeistuksien tekemiseen, kenttätyöntekijöiden ohjeistamiseen, logistiikkaan, raporttien työstämiseen asiakkaille ja kenttätoimenpiteisiin. 

Maksamme kenttäpäivistä palkkaa. Tervetuloa mukaan eloisaan tiimiin!

Kasvava toimintamme tuo myös mahdollisuuden harjoitteluajan jälkeiseen työpaikkaan! 

Laitathan harjoittelijahakemuksesi sekä CV:si pikaisesti osoitteeseen rekry@protrail.fi. Laita aiheeksi HARJOITTELIJA

Halutessasi lisätietoja laitathan mailia rekry@protrail.f

Jobbtitel:
Företag:
Nokia Technologies Oy
Arbetsbeskrivning:

Looking for

We at Studentwork are looking for Legal Trainee to our client Nokia Technologies. The role starts as soon as possible. This position is a part-time and 6 months fixed-term employment.

As a Legal Trainee you will be part of Nokia’s Trainee program at the technology team. We are looking for a candidate who has previous experience with working in a legal environment, a genuine interest in technology and an urge to learn more about the industry. Studies in the area of intellectual property rights are expected and software engineering or similar studies are appreciated but not mandatory.

The program currently spans over the areas of Law, Finance and Data Science/Economics. By default, the positions are part-time during the term and full-time during study breaks. The contract duration is 6 months.

The main responsibilities are

-working in the Licensing Operations team
-assisting Nokia professionals in various legal and contractual matters, such as non-disclosure agreements, different types of license agreements, consultancy agreements and open source software
-other similar tasks relating also to privacy compliance contract management and audit programs

We want from you

-Close to graduating or, as minimum, at least halfway through your studies, within Law, Finance or Data Science/ Economics/ Industrial Engineering and Management
-Strong and positive interpersonal skills and a proactive and diligent approach to accomplishing tasks
-Excellent communication skills
-Strong initiative, analytical skills and the ability to develop creative solutions
-Ability to maintain a high degree of confidentiality and tact
-Flexible attitude and fast learning skills
-Fluent spoken and written English

Nokia offers

-an excellent opportunity to develop your professional skills
-experience from a wide range of projects and tasks, in cooperation with our top-notch professionals
-international working environment
-supportive team who makes sure you have some fun along the way as well

Apply now!

If you think you are the perfect person to fill this position, please send your CV and application letter as soon as possible via link below! The last day to apply is 31.8.2019. If you have any questions about the position, feel free to contact Senior Consultant Manager Hanni Lehmusvirta (hanni.lehmusvirta@studentwork.com).

Apply here: https://www.studentwork.fi/job?id=101565

Företag:
Academic Work / Edenred Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Haemme kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille osa-aikaiseen tehtävään Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun. Emme edellytä sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta, sillä keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla! Työtehtävä on osa-aikainen (vähintään 7,5 h/kk) ja tarpeen mukaan töihin kutsuttava eli sopii joustavuutensa ansiosta erinomaisesti esimerkiksi opintojen ohelle.

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Asiakaslähtöinen ja energinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Osa-aikainen, tarpeen mukaan töihin kutsuttava (vähintään 7,5 h /kk)

Aloitus: 23.9.2019 alkaen

Kesto: 12kk

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae tehtävää kotisivujemme kautta osoitteessa https://jobs.academicwork.fi/annons/osaaikaisia-customer-care-specialist...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Företag:
Edenred Finland Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Etsimme nyt kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
- Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Kokoaikainen, työajat arkisin klo 8-17 välillä

Aloitus: 23.9.2019. alkaen

Kesto: 28.2.2020 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus keskustella jatkosta osa-aikaisena

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae paikkaa kotisivujemme kautta osoitteessa: https://jobs.academicwork.fi/annons/kokoaikaisia-customer-care-specialis...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Företag:
Finlands Svenska Skolungdomsförbund FSS rf
Arbetsbeskrivning:

Elevbladet EBL är Finlands Svenska Skolungdomsförbunds språkrör och ett kreativt magasin med både informativt och underhållande innehåll. Tidningens primära målgrupp är elever i grundskolans övre årskurser och studerande på andra stadiet. Elevbladet erbjuder en plattform för unga skribenter att få sina texter publicerade och utvecklas under handledning.

Elevbladet utkommer digitalt året om och till pappers två gånger per år. Tidningen distribueras till tusentals skolungdomar runt om i Svenskfinland och finansieras med stöd av Föreningen Konstsamfundet.

För att utveckla tidningens innehåll söker vi nu en chefredaktör. Som chefredaktör för Elevbladet

  • koordinerar du hela processen för att skapa tidningen från planering till genomförande och utvärdering,
  • handleder du tidningens skribenter och sparrar dem i att lyckas och utvecklas,
  • producerar du journalistiskt innehåll till både webben och den tryckta tidningen och skriver själv artiklar och kolumner,
  • samarbetar du med tidningens Art Director för att skapa en tilltalande och kvalitativ tryckt tidskrift två gånger per år.

Arbetet förutsätter utmärkta kunskaper i svenska och journalistisk erfarenhet. Ett pedagogiskt grepp och bra samarbetsförmåga är till fördel vid handledningen av tidningens skribenter. Vi uppskattar intresse i frågor som berör unga och utbildning.

Arbetet är en projektanställning för att utveckla Elevbladet från september 2019 till maj 2020. Som chefredaktör arbetar du flexibelt både på förbundets kansli i centrala Helsingfors och ute på fältet. Arbetstiden är i genomsnitt 20 timmar per månad och för arbetet betalas en månadslön på ungefär 280 euro. Utöver det erbjuder vi andra förmåner, fina kollegor och mysiga kontorsutrymmen i Ulrikasborg, Helsingfors.

Skicka in en fritt formulerad ansökan med CV och arbetsprov på en text du skrivit till förbundsordförande Emilie Jäntti (emilie.jantti@skolungdom.fi) senast 28.8.2019. Arbetsintervjuerna ordnas under vecka 36 på vårt kansli på Kaserngatan 1 (om platsen och tidpunkten inte fungerar med din vardag är vi flexibla för andra arrangemang).

Tilläggsinformation och svar på eventuella frågor får du av verksamhetsledare Malin Lindholm, telefonnummer 050 323 7418. 

Läs mer om Elevbladet »

Vi önskar att personer av olika ålder, bakgrund och kön söker jobb hos oss. Alla arbetssökande behandlas likvärdigt i enlighet med vår likabehandlingsplan.

Finlands Svenska Skolungdomsförbund är en partipolitiskt obunden intresseorganisation för elever i grundskolans övre årskurser och studerande på andra stadiet.

Företag:
Mtech
Arbetsbeskrivning:

Mikäli olet vastavalmistunut tai opintojasi viimeistelevä IT-ammattilainen, joka on jo päässyt kerryttämään alan kokemusta .NET-ohjelmoinnin parissa, olet mukava kaveri ja haluat jatkuvasti kehittää osaamistasi, tämä työ voi sopia juuri sinulle. Etsimme tällä hetkellä Mtech Digital Solutions Oy:lle Junior .NET-ohjelmoijaa kokoaikaiseen työsuhteeseen Vantaalle. Kiinnostuitko? Hae tehtävään heti, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön haettua tehtävää.

Kuvaus
Academic Work etsii kokoaikaista Junior .NET-ohjelmoijaa Vantaalle! Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina asiakasyrityksessämme.

Tarjoamme
- Mahdollisuuden kehittää käyttäjäystävällistä softaa maatalouden muuttuviin tarpeisiin moderneilla teknologioilla
- Nuorekkaan ja kannustavan työilmapiirin hyvillä etenemismahdollisuuksilla

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä
Positiossa pääset osallistumaan monipuolisesti omistaja-asiakkaiden sovelluskehitysprojekteihin. Tehtävä pitää sisällään niin kehitystyötä kuin vanhan softan ylläpitoa. Tulet työskentelemään osana ohjelmistotiimiä, johon kuuluu osaavien ohjelmoijien lisäksi myös testaajia ja suunnittelijoita. Käytössäsi on yrityksen puolesta kaikki modernin ohjelmistokehitykseen, projektitoimintaan ja ICT-ratkaisuihin tarvittavat tiedot ja välineet.

Etsimällämme henkilöllä on
- Soveltuva IT-alan koulutus (mieluiten korkeakoulu)
- .NET-osaamista vastaavista tehtävistä, esim. työharjoittelun kautta
- Perusteet C#-teknologiasta
- Työtä pelkäämätön, innokas ja kehittymishaluinen asenne
- Hyvä suomen ja englannin kielen taito

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on osaamista seuraavista teknologioista: Visual Studio, ASP.NET ja JavaScript. Erityisesti arvostamme osaamista AngularJS, Node, React frameworkeista, joten muistathan mainita näistä CV:ssäsi.

Lisääthän hakemukseesi myös portfoliosi ja/tai GitHub-linkkisi.

Muuta tietoa
Aloitus: Mahdollisimman pian

Kesto: 9 kuukautta, jatko todennäköinen

Sijainti: Vantaa

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Mtech Digital Solutions Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Lue lisää asiakasyrityksestämme Mtech Digital Solutions Oy:stä täältä.

Hae tästä: https://jobs.academicwork.fi/annons/junior-netohjelmoija-kokoaika-vantaa...

Företag:
Konecranes
Arbetsbeskrivning:

Etsimme priorisointikykyistä ja ulospäinsuuntautunutta koulutuskoordinaattoria Konecranesille. Jos sinua kiinnostaa haastavat työtehtävät kansainvälisessä ympäristössä ja pystyt pitämään langat käsissäsi koulutusten läpiviemiseksi, tämä tehtävä voi olla sinua varten. Jatka lukemista ja hae paikkaa jo tänään!

Kuvaus
Tässä työssä tehtävänäsi on suunnitella koulutuksia ja niiden materiaaleja käynnissä olevien projektien tarpeisiin sekä auttaa linjaorganisaatiossa olevia ihmisiä, jotta Konecranesin tuotteiden loppukäyttäjät saadaan koulutettua. Työskentelet tiiviisti projektipäälliköiden kanssa ja muokkaat asiantuntijoiden tekemistä materiaaleista kouluksiin sopivia paketteja. Lisäksi vedät koulutukset läpi aikataulussa ja pitää langat käsissäsi koulutusten ajan. Tässä tehtävässä pääset toimimaan useassa eri kansainvälisessä projektissa ja tehtävän kuvasi tulee vaihtelemaan hieman projektista riippuen. Projektit sijoittuvat sekä Suomeen että ulkomaille, joten tässä työssä pääset matkustelemaan niin Euroopassa kuin sen ulkopuolellakin.

Tarjoamme
- Mielenkiintoiset työtehtävät kansainvälisessä ympäristössä
- Itsenäisen ja vastuullisen roolin
- Mahdollisuuden kehittyä koulutusten suunnittelussa
- Mahdollisuuden etätyöhön

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä
- Koulutusten suunnittelu sekä koulutusmateriaalien kokoaminen
- Yhteydenpito ja viestintä projektipäälliköiden kanssa
- Koulutusten koordinointi ja läpi vieminen

Etsimällämme henkilöllä on
- Soveltuva koulutustausta (esim. kaupallinen tai pedagoginen koulutus)
- Ymmärrystä liiketoiminnan prosesseista
- Hyvät priorisointi- ja organisointitaidot
- Erinomaiset kommunikointi- ja viestintätaidot
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Valmius matkustella

Eduksi katsomme osaamisen toiminnanohjausjärjestelmistä (esim. Teamcenter/ SAP).

Etsimämme henkilö on:

- Ulospäinsuuntautunut
- Helposti lähestyttävä
- Järjestelmällinen

Muuta tietoa
Aloitus: Sopimuksen mukaan

Kesto: 12 kk

Sijainti: Hyvinkää ja/tai Espoo + matkustelua

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Konecranesin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Lue lisää asiakkaastamme Konecranesista

Hae tästä: https://jobs.academicwork.fi/annons/koulutuskoordinaattori-konecranesill...

Sidor

Prenumerera på Övriga