Skip to content Skip to navigation

Övriga

Företag:
Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Etsimme nyt asiakasyrityksellemme asiakaspalveluneuvojaa asiakaspalvelukeskukseen. Asiakkaamme on kansainvälinen, tulostuksen- ja dokumentinhallinnan palveluita ja ratkaisuja tarjoava yritys. Tässä tehtävässä muun muassa vastaanotat asiakkaiden tarvike- ja huoltotilauksia puhelimitse ja sähköpostitse sekä seuraat etähuoltojärjestelmän toimintaa. Työssäsi autat asiakkaita ongelmatilanteissa ja teet yhteistyötä yrityksen eri sidosryhmien kanssa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
• Ongelmanratkaisu- ja priorisointikykyä
• Selkeää ja kohteliasta puhelinkommunikointitaitoa
• Aidosti innokasta asennetta uuden oppimista kohtaan ja rautaista paineensietokykyä
• Eduksesi katsotaan kokemus teknisistä laitteista, järjestelmistä ja tietoverkoista

Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työtehtävä on kokoaikainen ja työajat ovat maanantaista perjantaihin klo 8.00-16.00. Tehtävään valittava henkilö työllistyy Studentworkin kautta asiakasyritykseen 12 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Espoossa.

Kuulostaisiko tämä sinun paikaltasi? Hae työpaikkaa oheisen linkin kautta https://bit.ly/2NOrbfm . Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveen kera mahdollisimman pian ja viimeistään 27.7.2018, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager, Katriina Karlsson, katriina.karlsson@studentwork.com.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.

Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Nissan Nordic Europe Oy
Arbetsbeskrivning:

Nissan Nordic Europe Oy is searching for energetic and committed candidates with the ability and drive to deliver first class performance and service for the entire Nordic and Baltic region. Nissan offers you a unique opportunity to be a part of an organization in an exciting and international working environment, with worldwide career opportunities. Join Us!

We are now looking for an active person to join our team as:

GENERAL AFFAIRS TRAINEE

This position is for a 6-month period and preferably to be completed as an internship to support studies. A small trainee compensation will be provided. The position is ideal for an undergraduate student.

Tasks and responsibilities:

In this position you work as a member of Nissan Nordic Europe’s General Affairs function which is part of Human Resources & General Affairs department. Your main duties are assisting in internal company car management. This includes insuring and registering company cars, managing car papers/documents for company car users, communicating with Nissan dealer, working with excel and creating reports. Your daily work will include email correspondence and general office tasks, checking invoices and creating purchase orders for General Affairs. You will also be assisting our employees with facility related matters, for instance, seating layout and taking care of office maintenance.

We are looking for:

You are currently an undergraduate student who is studying a suitable subject and wants to complete an internship in an international performance driven environment. You possess interest in problem solving and in administrative office tasks. You have excellent interpersonal skills as well as the ability to communicate well both verbally and in writing. We highly appreciate open-minded and hands-on approach to work. You are known for your self-initiative habit and your prioritizing skills, and you communicate fluently both in Finnish and in English. Good skills in MS Office (Excel, Word, PowerPoint) are considered as an asset. Driving license (B) is required in this position.

We offer you an interesting learning opportunity in our General Affairs team in a dynamic multinational environment.

The anticipated start date is 21st of August 2018, but is still negotiable.
Please apply through our Global Career Site by following this link: https://nissan.wd5.myworkdayjobs.com/nissanjobs/job/Espoo/General-Affair.... Please be quick, as we start interviewing suitable candidates immediately and the position will be filled as soon as the right candidate is found. However, submit your application latest on 29th of July 2018.

For more details please contact General Affairs Officer Laura Salo (+358 107 705 173) on date 17.7. – 19.7.2018 between 12:00 – 14:00 and on 23.7. between 12:00-14:00.

Nissan Nordic Europe is an import and marketing company operating for Nissan in Finland, Sweden, Norway, Denmark, Estonia, Latvia and Lithuania. The company employs around 185 professionals and the Headquarters is in Espoo, Finland.

Nissan has one of the most comprehensive European presences of any overseas manufacturer, employing over 17,000 people across locally-based design, research & development, manufacturing, logistics, and sales & marketing operations. Nissan’s product line includes award-winning crossovers, commercial vehicles, and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle. The company’s vision aims for zero emission and zero fatality future mobility. Nissan aspires to become the most desirable Asian brand in Europe.

Företag:
Finrail Oy / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Finrail Oy:n ydinpalveluita ovat rautateiden liikenteenohjaus, liikennesuunnittelu, käyttökeskustoiminta sekä junamatkustukseen liittyvät matkustajainformaatiopalvelut, joita käyttävät sadat tuhannet matkustajat päivittäin. Matkustajainformaatiota on matkustajille suunnattu tieto junaliikenteestä, sen aikatauluista ja mahdollisista häiriöistä rautatieasemilla. Etelä-Suomessa rautatieliikenteen matkustajainformaatiopalvelut tuotetaan Infokeskuksessa. Infokeskus palvelee matkustajia kaikkina vuorokaudenaikoina vuoden jokaisena päivänä ja vastaa n. 60 juna-aseman matkustajainformaatiopalvelusta. Infokeskus sijaitsee tällä hetkellä Itä-Pasilassa.

Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Finrail Oy:lle Infokeskuksen matkustajainformaatiotiimiin osa-aikaista työntekijää.

Tiimin ydintehtävänä on tuottaa matkustajien tarvitsemaa tietoa juna-asemien aikataulu- ja raidenäytöillä sekä asemakuulutuksin muuttuvissa liikennetilanteissa. Tiimin jäsenenä tuotat matkustajille tarpeellista palvelua: teet tekstitiedotteita näyttölaitteille, kuulutuksia ja päivität järjestelmien tietosisältöä vastaamaan muuttuvia liikennetilanteita sekä osallistut tarvittaessa järjestelmän ylläpitotehtäviin. Suuri osa työskentelystä tapahtuu yhdessä työparin kanssa.

Oletko sinä ”match” tähän tehtävään?
Työ matkustajainformaatiopalvelun parissa on vaativaa ja kahta samanlaista työpäivää ei ole. Muuttuvat liikennetilanteet edellyttävät kykyä pysyä valppaana ja taitoa siirtyä joustavasti tilanteesta toiseen ja priorisoida tehtäviä tilanteen mukaan. Muuttuvissa tilanteissa korostuu myös taito erottaa kussakin tilanteessa olennainen. Työn luonne edellyttää etenkin liikennehäiriötilanteissa epävarmuuden sietokykyä, itseohjautuvuutta ja aloitteellisuutta sekä taitoa soveltaa opittua ja rohkeutta tarttua toimeen.

Tehtävässä onnistumiseen tarvitaan roppakaupalla palveluhalukkuutta ja erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa, hyvää ruotsin- ja englanninkielen suullista ja kirjallista taitoa sekä soveltuvuutta päätetyöskentelyyn. Edellytämme valmiutta ja halukkuutta työskennellä aamu-, ilta- ja yövuoroissa sekä arkisin että viikonloppuisin.

Työtunteja tulee olemaan noin 50-70 tuntia / kolmeen viikkoon, mutta työtunteja on mahdollista sopia myös lähes kokoaikaisilla työtunneilla, mikäli henkilöllä on aikaisempaa vastaavaa työkokemusta. Infokeskus palvelee ympäri vuorokauden ja työajat painottuvat klo 06:00-22 välille, mutta työvuoroja saattaa osua myös klo 22:00-06:00 väliselle ajalle. Tehtävässä noudatetaan Rautatievirkamiesliiton työehtosopimusta ja palkkaus tehtävässä on 16,48€/h + lisät. Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Kuulostaisiko tämä sinun paikaltasi? Hae työpaikkaa oheisen linkin kautta. Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager, Katriina Karlsson, katriina.karlsson@studentwork.com.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä. Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Studentwork / T2H Rakennus Oy
Arbetsbeskrivning:

T2H:ssa rakennetaan Ihania Koteja pääkaupunkiseudulla ja Pirkanmaalla. Ihana Koti tarkoittaa avaraa ja valoisaa kotia, jonka suuriin ikkunoihin ja korkeisiin huoneisiin ihastuvat kaikki. T2H on perustajaurakoitsija, mikä tarkoittaa että yhtiö sekä hankkii tontin että suunnittelee, rakentaa ja markkinoi rakennuskohteen itse. T2H on kasvanut tasaisen vahvasti perustamisesta, vuodesta 2010, lähtien ja tällä hetkellä rakenteilla on noin 1000 asuntoa.

Haluatko olla ylpeä työsi jäljestä? Tahtoisitko päästä luomaan ihmisille Ihania Koteja, jotka kestävät aikaa? Haluaisitko päästä kasvamaan osana nuorekasta tiimiä ja nauttimaan kasvuyrityksen mahdollisuuksista?
T2H:lla sinulla on loistava mahdollisuus tuoda esille tuoreita näkemyksiäsi ja kehittää osaamistasi. Taitojesi karttuessa saat lisää vastuuta ja voit nousta lyhyessäkin ajassa projektipäälliköksi. T2H mahdollistaa tehtävien räätälöinnin osaamisesi ja kiinnostuksesi pohjalta.

Projekti-insinöörinä sinun on mahdollista olla mukana ohjaamassa arkkitehtisuunnittelua, sekä erikoisuunnittelua. Pääset hoitamaan rakennuslupa-asioita ja suunnittelemaan toteutuksen aikataulua sekä kustannuksia. Pääset osallistumaan oman Ihana Koti -hankkeesi asuntojen hinnoitteluun sekä kohde-esitteiden suunnitteluun. Lisäksi sinun on mahdollista saada vastuullesi myös kustannuslaskennan ja hankinnan tehtäviä. Tukenasi on ammattitaitoinen projektipäällikkö ja tehtävän tarkka sisältö räätälöidään juuri sinun kasvua ja kiinnostuksen kohteita tukevaksi.

Oletko etsimämme projekti-insinööri?
Olet vastavalmistunut tai valmistumassa oleva rakennuspuolen tai tuotantotalouden insinööri, kauppatieteiden maisteri tai muu vastaavan koulutuksen omaava, ja sinulla on halua päästä kehittymään ja kasvamaan.

Eduksi katsotaan:
• Aiempi kokemus työmaaympäristöstä
• Kokemus projektityöskentelystä

Tehtävässä työllistyt kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen suoraan T2H:lle. Aloitusajankohta on neuvoteltavissa ja T2H tarjoaa sinulle ärhäkän bonusmallin. Mikäli opintosi ovat vielä kesken, niin T2H:lla on mahdollista löytää mielenkiintoinen lopputyön aihe.

Hakuohjeet
Mikäli tunnistit itsesi yllä olevasta kuvauksesta, lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, viimeistään 5.8.2018. Linkki hakuun: https://www.studentwork.fi/ilmoitus/?jaid=1477. Aloitamme hakijoiden läpikäynnin ja haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Wilma Vilen (wilma.vilen@studentwork.com, 0409402670).

Företag:
Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
IT Hammer Solutions Oy on varsinais-suomalainen yritysten IT-palveluita tuottava yritys. Meillä keskitytään ongelmien ennalta ehkäisyyn, eikä pelkkään vikojen korjaamiseen. Näin pystymme takaamaan asiakkaillemme heidän liiketoimintansa katkeamattomuuden it-osa-alueella. Panostamme ajantasaiseen tietotaitoomme ja viemme kehityksen asiakaskentällemme.

Me Studentworkilla etsimme nyt asiakkaallemme IT Hammer Solutions Oy:lle omatoimista IT-asiantuntijaan kokopäiväiseen, 12 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen Turkuun. Tehtävässä työllistyt aluksi Studentworkin kautta, ja määräaikaisuuden jälkeen sinulla on mahdollisuus työllistyä suoraan IT Hammer Solutions Oy:lle.

Tehtävässä toimenkuva on monipuolinen ja pääset auttamaan asiakkaita IT-järjestelmiin ja –rautaan liittyvissä ongelmissa sekä järjestelmien asennuksessa.

Toivomme sinulta:
- Omatoimista ja itseohjautuvaa työotetta sekä hyviä asiakaspalvelutaitoja
- Olet kiinnostunut ja valmis työskentelemään tietoturva- ja pilvipalveluiden parissa
- Kokemusta perus ATK-raudan ylläpidosta (esimerkiksi reitittimet, palomuurit ym. toimistoinfra ovat tuttuja)
- Soveltuvaa taustaa joko opintojen tai harrastuneisuuden puolesta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Eduksi katsomme ruotsin kielen taidon.
- Ajokorttia

Tarjoamme sinulle hienon mahdollisuuden kehittää itsestäsi rautaisen ammattilaisen asiakasrajapinnassa!

Hakuohjeet:
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, niin lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoiveineen mahdollisimman pian alla olevan linkin kautta. Lisätietoja hausta antaa Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, puh. +358 50 401 0539.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
MPS Prewise / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko korkeakouluopiskelija, joka tarttuu helposti tehtävään kuin tehtävään? Löytyykö sinulta reipasta asennetta ja asiakaspalveluhenkisyyttä? Etsimme osa-aikaista projektikoordinaattoria monipuolisten työtehtävien pariin ja juuri sinä saatat olla etsimämme henkilö! Tämä tehtävä tarjoaa upean tilaisuuden päästä työskentelemään nuorekkaassa ja kehittyvässä työpaikassa alan ammattilaisten kanssa. Hae paikkaa mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua.

KUVAUS
Academic Work etsii osa-aikaista projektikoordinaattoria Helsinkiin!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina yrityksessä MPS Prewise.

TYÖTEHTÄVÄ
Tässä tehtävässä pääset työskentelemään projektikoordinaattorin laaja-alaisten tehtävien parissa. MPS Prewisellä työskentelee monipuolisen kokemuksen omaavia sisältötuotannon, teknologian, myynnin ja projektinjohtamisen ammattilaisia ja tässä tehtävässä tulet toimimaan heidän tukenaan erilaisissa tehtävissä. Työtehtäviisi kuuluu ensisijaisesti myyjien ja projektipäälliköiden tukeminen ja moninaiset koko tiimiä avustavat työtehtävät.

Tehtävä tarjoaa loistavan tilaisuuden päästä työskentelemään alan asiantuntijoiden kanssa ja pääset kerryttämään arvokasta työkokemusta.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimämme henkilö on korkeakouluopiskelija, esimerkiksi kaupalliselta puolelta. Sinulta löytyy jo jonkin verran työkokemusta, esimerkiksi kesätöistä. Eduksi katsomme, mikäli sinulla on kokemusta moninaisista tehtävistä, esimerkiksi projektinhallinnasta, myynnillisistä tehtävistä tai asiakaspalvelusta. Persoonaltasi olet aktiivinen ja reipas, jolta löytyy erinomaiset vuorovaikutustaidot. Tämän lisäksi tartut työhön oma-aloitteisesti ja uskallat viedä työtä eteenpäin itsenäisesti. Tehtävässä vaaditaan sujuva suullinen ja kirjallinen suomi ja englanti, sillä työtä tullaan tekemään molemmilla kielillä.

Etsimällämme henkilöllä on:

Korkeakoulututkinto (AMK/yliopisto)
Aiempaa työkokemusta
Reipas ja oma-aloitteinen työote
Hyvät MS Office -taidot
Sujuva suullinen ja kirjallinen suomi ja englanti
Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Syyskuussa 2018

Työmäärä: 15-20 tuntia viikossa

Kesto: 31.12.2018 asti

Paikka: Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 4.7.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

MUUTA TIETOA
MPS Prewise on asiantuntijakumppani muutoksen hallintaan sekä henkilöstölähtöiseen liiketoiminnan kehittämiseen. Yritys on nuorekas, kehittyvä ja haluttu työpaikka, he arvostavat henkilöstön korkeaa ammattitaitoa, asiantuntemusta sekä sitoutumista asiakastyöhön. Työpaikka sijaitsee Helsingin Meilahdessa, hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Företag:
Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa

We serve carrier, retail and enterprise customers across 70 countries, delivering one of every 23 devices sold worldwide. We operate at every stage of the device lifecycle providing integrated services that seamlessly link with our customers’ businesses. We help companies transform their business models and get closer to their customers by helping them provide a complete end-to-end service.

Me Studentworkillä etsimme innokasta ja asiakaspalveluhenkistä inside sales coordinatoria Brightstarille Vantaalle. Tehtäviisi kuuluu asiakkailta tulevien tilausten vastaanotto ja käsittely, hyvitysten tekeminen asiakkaille sekä asiakaspalvelu puhelimitse. Lisäksi autat myyjiä erilaisissa kampanjoissa kontaktoimalla olemassa olevia asiakkaita puhelimitse. Tarvittaessa autat myös muissa toimistotehtävissä.

Oletko match tähän tehtävään?
Olet asiakaspalveluhenkinen ja tartut rohkeasti puhelimeen. Työssäsi olet oma-aloitteinen ja aikaansaava. Omaat hyvät kommunikaatiotaidot ja uskallat rohkeasti kysyä apua, kun sitä tarvitset. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen, joten voit olla myös urasi alussa. Tärkeintä on aito into tehtävää kohtaan sekä halu oppia uutta.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Kykyä palvella asiakkaita sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
- Uusien järjestelmien nopeaa omaksumista, sekä MS Office ohjelmien hallintaa
- Aiempaa kokemusta toimistotehtävistä

Eduksi katsotaan:
- Aiempi kokemus puhelintyöstä sekä myynnin tukena toimimisesta

Aloitus tehtävässä on heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Tehtävässä tulet työllistymään Studentworkin kautta täysipäiväiseen, vuoden määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen. Tehtävä sisältää ajoittain matkustelua Ruotsiin. Tässä tehtävässä pääset kehittämään itseäsi ja sinulla on hyvät mahdollisuudet jatkoon määräaikaisuuden jälkeen.

Hakuohjeet
Mikäli tunnistit itsesi yllä olevasta kuvauksesta, lähetä CV ja hakemus alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian. Aloitamme hakijoiden läpikäynnin ja haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Wilma Vilen (wilma.vilen@studentwork.com, 0409402670).

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Studentwork / Pepron
Arbetsbeskrivning:

Oletko sinä ”match” tähän tehtävään?

Pepron on konsultointiyritys, joka tarjoaa uusia ja innovatiivisia tapoja käyttää pilvi- ja mobiilipalveluita helpottamaan yritysten jokapäiväistä liiketoimintaa. Kyseessä on oululainen yritys, joka kasvaa voimakkaasti. Pepronin tarjoamat ratkaisut ja työkalut rakennetaan asiakas- ja käyttäjänäkökulmasta täyttämään asiakasorganisaatioiden liiketoimintatarpeet. Pepronin palvelut rakentuvat liikkeenjohdonkonsultoinnista, ohjelmistokehityspalveluista sekä pilvi- ja mobiilijärjestelmien käyttöönotosta ja niihin liittyvien prosessien ylläpidosta.

Etsimme nyt asiakkaallemme Pepronille koodauksen tulevaisuuden huippuosaajaa kehittämään ja kasvattamaan ammattitaitoaan!

Tehtävässä pääset osallistumaan tilanteesta riippuen niin asiakasyritysten projektien kuin Pepronin sisäisen ohjelmistokehityksen eteenpäin viemiseen ja tukemiseen. Projekteja on hyvin monenlaisia ja sinulle tulevat projektit valikoituvat oman osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan. Työssä pääset käyttämään ongelmanratkaisutaitojasi. Tehtävässä valmiuksiesi mukaan pääset myös konsultoimaan ja olemaan yhteydessä suoraan asiakkaisiin. Työotteena korostuu oma-aloitteisuus kun käyt keskusteluja niin sisäisissä kehitysprojekteissa kuin asiakkaan kanssa keskustellessa. Tehtävän viikkotuntimäärä määräytyy hakijan tilanteen ja toiveen mukaan (kokoaikainen/osa-aikainen), joten tehtävä sopii myös opiskelijalle. Työtä on taitojen karttuessa mahdollisuus tehdä myös osittain etätyönä. Työ sijoittuu Ouluun.

Sinulta odotetaan jonkin ohjelmistokielen tuntemusta ja todellista innostusta alaan. Tästä syystä erityisesti harrastuneisuus ohjelmoinnin parissa on tässä haussa valttia. Pepron arvostaa myös hyviä matemaattisia taitoja. Asiakasrajapinnassa ja tiimityöskentelyssä hyvät vuorovaikutustaidot sekä sujuva englannin kielen osaaminen ovat välttämättömiä.

Mikäli haaveilet urasta ohjelmistokehityksen parissa, hae tehtävää ohessa olevasta linkistä mahdollisimman pian https://bit.ly/2lN95gY , sillä kutsumme hakijoita haastatteluun jo hakuajan puitteissa! Tehtävässä ei vaadita aiempaa työkokemusta ohjelmistokehityksen tehtävistä, joten se sopii erinomaisesti aloittelevalle ja oppimishaluiselle juniorkoodarille. Motivaatiosi ja palosi alaa kohtaan osoitat parhaiten, kun liitäthän hakemukseksi yhteyteen työnäytteen (esim. GitHub profiili, projekti tai muu näyte koodistasi) sekä kopion viimeisimmästä opintorekisteriotteesta.

Lisätietoja tehtävästä antaa (arkisin klo 9-15 välillä) Studentworkin Consultant Manager Anna-Leena Kontio puh. 040 940 2481 tai sähköpostitse anna-leena.kontio@studentwork.com.

Företag:
Studentwork Oy
Arbetsbeskrivning:

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Eltel on johtava pohjoiseurooppalainen teknisten palveluiden toimittaja infraverkkotoimialalla, joka palvelee yhteiskunnan kriittisiä infrastruktuuriverkkoja. Toiminta jakaantuu segmentteihin Power, Communication ja Other. Toiminta-alueina ovat Pohjoismaat, Puola ja Saksa. Eltel tarjoaa laajan valikoiman palveluita ulottuen suunnittelu-, rakentamis- ja ylläpitopalveluista aina kokonaisvaltaisiin projektitoimituksiin asti. Yhtiöllä on monipuolinen sopimuskanta sekä kasvava asiakaskunta suurten verkonomistajien joukossa. Eltelin palveluksessa työskentelee noin 8000 työntekijää ja konsernin liikevaihto oli 1,3 miljardia euroa vuonna 2017. Eltelin osake on ollut listattuna Nasdaq Tukholmassa vuodesta 2015 lähtien.

Haemme nyt asiakasyrityksellemme Eltelille kahta sopimuskäsittelijää maankäyttösopimusten käsittelyyn. Lähtökohtaisesti haemme työntekijää Tampereelle ja Vantaalle, mutta Maskussa työskentely Vantaan sijaan on myös mahdollista.

Työnkuvana on sopimuskäsittely, järjestelmäkirjaukset sekä muut avustavat tehtävät, ja tarkoituksena on toimia läheisessä yhteistyössä suunnittelijoiden kanssa. Työssä menestyminen ei edellytä aikaisempaa työkokemusta sopimuskäsittelijän työstä. Työpäiväsi ovat onnistuneita, kun hallitset erilaiset järjestelmät ja omaat hyvät IT-taidot. Luonteeltasi olet tunnollinen ja järjestelmällinen, ja opit nopeasti uusia asioita. Tehtävä sopii opintojaan viimeistelevälle korkeakouluopiskelijalle tai vastavalmistuneelle. Tämä tehtävä on hyvä ponnahduslauta vaativimpiin työtehtäviin, joissa pääset laajentamaan omaa ammattiosaamistasi.

Toivomme sinulta:
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa (AMK)
- Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja itseohjautuvuutta
- Hyviä IT-taitoja (MS Office)
- Suomen ja englannin kielen taitoa

Työsuhde on kokoaikainen ja kuuden kuukauden määräaikainen ja työllistyt tehtävään Studentworkin kautta. Aloitus tehtävässä on syyskuun alussa.

Hakuohjeet:
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laita hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera mahdollisimman pian alla olevan linkin kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, puh. 050 401 0539.

Meidän tarinamme
Studentworkin tarina sai alkunsa pienessä helsinkiläisessä opiskelija-asunnossa, kun kaksi kauppatieteiden opiskelijaa, Lucas ja Tomas, päättivät vuonna 2004 perustaa oman yrityksen. Tänä päivänä Studentwork on yksi Pohjoismaiden suurimmista nuoriin osaajiin erikoistuneista rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksistä.
Studentwork auttaa nuoria osaajia työllistymään ja yrityksiä löytämään parhaat ja tarpeeseen sopivimmat työntekijät. Henkilöstövuokrauspalvelun kautta asiakasyritys saa työntekijän pysyvästi, osa-aikaisesti, sesonkiin tai sijaisuuteen. Rekrytointipalvelun kautta yritykset puolestaan rekrytoivat nuoria osaajia pidempiin työsuhteisiin. Studentworkin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ja nuoria osaajia löytämään toisensa.

Företag:
Bitfactor Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme Office & HR-assistenttia Helsingin keskustaan. Pääset meillä osaksi rentoa ja mukavaa tiimiä, jossa pääset huolehtimaan kotipesästämme ja tiimistämme ja pääset osaltasi luomaan parasta työpaikkaa!

KAIPAAMME SINULTA
Positiivista asennetta, kykyä tarttua toimeen itsenäisesti ja ennenkaikkea olet ihmisläheinen.

TEHTÄVÄT
Tehtäviisi kuuluu mm.
-luot positiivista ilmapiiriä ja henkeä kotipesäämme
-huolehdit ihmisistä
-toimistosta huolehtiminen
-vieraiden vastaanotto
-tapahtumien järjestäminen
-edistät oikeanlaista kulttuuria

TYÖN LUONNE
Noin 2 päivää viikossa.

HAKEMINEN
Jos kiinnostuit, hae tehtävää jo tänään, etenemme haussa nopealla aikataululla ja pyrimme tapaamaan soveltuvat henkilöt mahdollisimman pian!

Voit hakea tehtävään lähettämällä 1-3 minuutin mittaisen videohakemuksen (esim. vimeo tai youtube linkki) ja CV:n osoitteeseen rekry@bitfactor.fi

TIETOA MEISTÄ
Olemme 150 ihmisen ketterä digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Asetamme työntekijämme etusijalle kaikessa ja pyrimme rakentamaan Bitfactorista parasta työpaikkaa. Tiimimme koostuu ohjelmistokehittäjistä, data-analytiikan ammattilaisista sekä designereista, jotka kehittävät Suomen johtavia digitaalisia palveluita asiakkaillemme. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Sidor

Prenumerera på Övriga