Skip to content Skip to navigation

Övriga

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö omaa huippuduuniasi esimerkiksi välivuoden ajaksi tai ponnahduslaudaksi tulevaisuuden haasteisiin? Gigantilla pääset työskentelemään osana energistä ja avointa työporukkaa. Pääset myös haastamaan itseäsi tavoitteellisessa ympäristössä osaavien esimiesten ja kollegoiden tukemana. Gigantti yrityksenä tarjoaa sinulle monipuoliset työtehtävät, joustavan työvuorosuunnittelun, innokkaat työkaverit sekä hyvät etenemismahdollisuudet yrityksen sisällä!

Kuvaus:
Asiakaspalveluneuvojana pääset osaksi tehokasta asiakaspalvelutiimiä, jossa työtehtävänäsi on ottaa vastaan asiakkaiden puheluita ja ratkaista heidän huoliaan liittyen esimerkiksi ostetun tuotteen tyytyväisyyteen, vaihdettuun tuotteeseen tai kuljetukseen. Pääset kartuttamaan kokemustasi monipuolisissa tehtävissä sekä vastaamaan asiakaskontakteista kokonaisvaltaisesti.

Gigantilla panostetaan työviihtyvyyteen ja se näkyy myös palautteessa, jota olemme saaneet nykyisiltä sekä entisiltä Gigantin työntekijöitä. Tässä muutamia kommentteja Giganttilaisilta:

” Työporukka keräsi pisteet tästä - kun on hyvä jengi ja reilu ilmapiiri, niin viihtyy, hyvin on viihdytty ja ikävä lähteä.”
”Erinomainen ja ystävällinen ilmapiiri sekä avoin kulttuuri. ”
” Työtehtävät ollut mielenkiintoisia, jotka oppi paremmin ajan kanssa.”
” Aivan huippu esimiestiimi täällä ja sille isot peukut.”

Tarjoamme:
- Viihtyisän ja avoimen työympäristön
- Hyvät kehittymismahdollisuudet organisaation sisällä
- Joustavan työvuorosuunnittelun
- Kattavan perehdytyksen työtehtäviin

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää sivuiltamme: https://www.academicwork.fi/tyonhakijoille/kokoaikatyo

Työtehtävä: 
- Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse sekä chat-palvelun kautta
- Asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkaisu
- Myyntitehtävät

Etsimällämme henkilöllä on:
- Iloinen, energinen ja ulospäinsuuntautunut persoona
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Asiakaspalveluhenkinen sekä myynnillinen työote

Muuta tietoa:
Aloitus:27.8.2019
Kesto: 29.2.2020
Sijainti: Helsinki
Työmäärä: 30h/vk
Työaika: klo 8-20 välillä (n. 6h/päivä), myös viikonloppuisin
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Gigantti Oy Ab:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen krs02@academicwork.fi.

Haun eteneminen:
17.6.19 Haku aukeaa ja lähetämme kutsun kaikille hakijoille henkilöarviointitestiin
1.7.2019 Aloitamme haastattelut Academic Workilla
14.8.2019 Haastattelut Gigantilla
27.8.2019 Aloitus & 2 viikon kokoaikainen perehdytysjakso

Lähetäthän hakemuksesi sisään jo tänään ja vinkkaa myös kaverille tästä mahdollisuudesta! Hakulinkin löydät osoitteesta: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/asiakaspalveluneuvoja-gig...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Asiakasyrityksemme Gigantti Oy Ab on Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä. Yrityksen palveluksessa työskentelee liki 1 000 henkilöä 40 myymälässä, yritysmyynnissä, Customer Care Centerissä sekä internetkaupassa.
 

Jobbtitel:
Företag:
Fortum Oyj / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Asuuko sisälläsi pieni salapoliisi ja selvitystyö back officen ympäristössä tuntuu mielenkiintoiselta? Löytyykö sinulta luonnetta ratkoa uusia haasteita ja tarkkuutta hommien hoitamiseen? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Service Specialist!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Fortum Oyj:lle, innokasta Service Specialistia määräaikaiseen työsuhteeseen vuoden loppuun asti Espooseen. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet työllistymään Studentworkin kautta asiakkaalle. Aloitus tehtävässä on kesän aikana.

Service Specialistin tehtävässä toimit projektipäällikön assistenttina selvittäen kaukolämmön liittymissopimuksiin liittyviä ongelmia ja tallentamaan tietoja järjestelmiin. Pääset vaikuttamaan työlläsi koko tiimin toimivuuteen ja eheään asiakaskokemukseen. Työ tarjoaa sinulle upean mahdollisuuden päästä kerryttämään kokemusta back officen -työtehtävistä suuressa organisaatiossa.

Fortum Oyj on Suomen johtava puhtaan energian yhtiö, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja liittyen sähköön, lämpöön, jäähdytykseen ja resurssitehokkuuden parantamiseen.

Pääasialliset tehtävät

-Liittymissopimusten selvitystyö
-Mahdollinen yhteydenpito asiakkaisiin
-Tärkeiden tietojen kirjaus tarkasti järjestelmiin
-Tuet työlläsi projektipäällikön ja koko tiimin työtä

Odotamme sinulta

-Kaupallista tai soveltuvaa koulutustaustaa
-IT- ja Excel-taitoja
-Hyvää suullista ja kirjallista englanninkielen taitoa
-Tarkkaa ja reipasta työotetta

Tarjoamme sinulle

-Mahdollisuuden kehittyä back officen selvitystehtävissä
-Mahdollisuuden saada arvokasta työkokemusta suuresta organisaatiosta
-Hyvän perehdytyksen
-Työyhteisön tuen

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 3.7., mutta nopeus on valttia! Aloitus on kesän 2019 aikana, viimeistään elokuussa. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager Marjukka Laakso (e. marjukka.laakso@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Hae tehtävää täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=98468

Företag:
Musti ja Mirri Oy
Arbetsbeskrivning:

Do you think there is nothing better in this planet than animals? Or do you get super excited every time you see a dog or a cat? If you answered yes, you are the Customer Service Advisor we are looking for!

We are looking for

We at Studentwork are looking for several Swedish speaking Customer Service Advisors for our client organization Musti ja Mirri Oy. The position is full-time and permanent employment at Musti ja Mirri. Employment will start as soon as the right person is found. Position is located at Vantaa, Tammisto.

As a Customer Service Advisor, you will help and answer customer’s question about Musti & Mirri products and services via phone, e-mail and chat. You will advise Nordic customers in their native language, so we hope you to have fluent Swedish and Finnish language skills. In this position you will also have various back office tasks such as handling product orders, deliveries, refunds and reclamations.

You are match for this position if you have paws-on attitude and excellent interpersonal skills. You also have a service-oriented attitude, desire to offer world class experience to your customers and passion to solve problems.

"We are here to make life of pets and pet owners easier, safer and more fun.” Musti Group is the largest pet specialty retailer in the Nordics. For us, more important than our size, is our vision to make life of pets and pet owners easier, safer and more fun. We have over 250 stores, of which are located in Finland, Sweden and Norway. We are proud of our customer service and blessed with excellent employee satisfaction. The combined sales of Musti Group is more than EUR 260 million (https://www.mustijamirri.fi/).

The main responsibilities are

-Helping and answering customer’s question about Musti & Mirri products and services via phone, e-mail and chat
-Various back office tasks such as handling product orders, deliveries, refunds and reclamations.

We want from you

-Fluent Swedish and Finnish language skills, and good English language skills
-Some experience in customer service
-Knowledge and experience about animals especially dogs and cats – or in the best scenario you share the love for pets!

We offer

-A diverse and an inspiring work in the rapidly growing and evolving business in one of the leading pet retail companies
-An enthusiastic, professional and animal loving community in the Nordics

Apply now!

If you think you are the perfect person to fill this position, please send your CV and application letter as soon as possible via link below! Note that we can’t take any applications via email and all contact regarding this position goes through Studentwork. The last day to apply is 7.7.2019 If you have any questions about the position, feel free to contact Consultant Manager Emmi Telanne (emmi.telanne@studentwork.com).

Our story

The story of Studentwork started in a small student apartment in Helsinki, when two students, Lucas and Tomas decided in 2004 to set up a company of their own. Today Studentwork is one of the largest recruitment and staffing agencies in the Nordic countries specialized in young talents.

Studentwork helps young talents in finding a great start for their careers and enterprises to find the best and most suitable employees. Through staffing services, a client company receives either a permanent, part-time or seasonal employee. Through recruitment, companies recruit young talents to longer contracts. Studentwork´s most important task is to help customers and young talents to find each other.

Apply now: https://www.studentwork.fi/job?id=98439

Företag:
The Digital Academy Internship
Arbetsbeskrivning:

Do you have an international and digital mindset? Are you a Swedish, Finnish, Danish or German native speaker who wants to kick start a Digital Marketing career? If that is a "YES", read on!

What is the Digital Academy?

The Digital Academy Internship is a collaborative internship program spearheaded by some of Denmark's finest tech companies: Lead Supply (Matchbanker, Fair-laan, etc.), BoligPortal (BostadsPortal & SoWohnt) and North Media Online, all of which are located in the IT hub of Aarhus, Denmark. The program offers position-specific hands-on execution with a combination of learning modules within key digital disciplines such as digital strategy & transformation, digital marketing toolbox, BI, UX & product development, personal productivity and much more…

Facts

You'll be assigned an internship in one of the companies matching your motivation and profile and take part in the Digital Academy along with other international interns.

  • Lead Supply is looking for Swedish, Finnish, Danish and German speakers.
  • BoligPortal is looking for Swedish speakers, and a Dane with passion for Paid marketing.

The internship will launch in the autumn semester, preferably August 12th or the September 2nd (but we're flexible) and ends on December 13th (again, we're flexible). You’ll be given a mix of theoretical and practical training and make use of it in practices.You’ll be assigned a supervisor and have individual development/coaching sessions to ensure your development throughout the program and hopefully beyond in life.

Learnings and tasks

Being a part of the Digital Marketing team in either Lead Supply or BoligPortal (BostadsPortal& SoWohnt), you will get hands-on experience with some of the key digital marketing disciplines such as;

  • Paid adverts, SEO & linkbuilding, content marketing & copywriting, marketing automation, SoMe etc.
  • Specific digital marketing tools such as Google Analytics, Ahrefs, WordPress and much more…

What the Digital Academy Internship Program offer

  • Learning modules, individual development sessions and social events across the companies.
  • Being part of a professional, fun and innovative environment.
  • Getting to know danish culture and working environment.
  • We work hard, but we play just as hard – expect awesome office parties and social gatherings with serious amounts of fun.
  • The internship is paid if you come from an university from abroad and we offer lunch, learning and a lot of social events.
    • You could look into different scholarships e.g. the Erasmus+ scholarship through your university.

The Digital Academy Internship Cadet

We’re looking for digital talents who want to develop themselves and our business’. We’re looking for cadets who;

  • are looking for an internship in the autumn semester of 2019, lasting for 4 months.
  • want to be better than their peers and pursue a digital career.
  • strive in a fast-paced and international environment.
  • have a go-getter attitude, and are not scared of trying out new things.

Info & Application

  • Application deadline: Now! We're having interviews on an ongoing basis.
  • Internship start: August 12th or September 02nd, but we're flexible.
  • Check out the life as a Digital Academy Cadet on our Instagram (the_digital_academy_internship), and find more information on our website digitalacademy.dk

Contact

For further information please reach out to the Digital Academy Team at: Info@digitalacademy.dk.

Meet some of the former interns in this video: Digital Academy Interns - Spring 2019

Företag:
Isolta Oy
Arbetsbeskrivning:

Tule mukaan tarinaan, joka muuttaa pienyrittäjien taloushallinnon!

Etsimme henkilöä palkalliseen, 3-6 kuukauden harjoittelujaksoon Isoltan asiakaspalveluun ja taloushallintoon.

Isolta tarjoaa Suomen (ja pian useiden muiden maiden) suosituimman laskutusohjelman mikroyrittäjille. Kasvamme vauhdilla ja siksi kaipaamme lisävoimia kompaktiin asiakaspalvelutiimiimme. Jos olet kiinnostunut:

  • Asiakaslähtöisestä toimintatavasta
  • Haastamaan markkinoiden olemassa olevat toimintamallit
  • Auttamaan yrittäjiä

Lue lisää ja lähetä meille hakemus!

Kuvaus työharjoittelun tehtävistä

Toimit työharjoittelun aikana asiakaspalvelu- ja taloushallintotiimissä. 

Työtehtäviä:

  • asiakaspalvelu ja käyttötuki puhelimitse, sähköpostilla ja chatissa
  • taloushallinnon tehtäviä (laskutus, reskontra)
  • asiakaspalautteen ja yhteydenottojen dokumentointi
  • tukiartikkelien kirjoittaminen

Etsimme sinua, joka:

  • ajattelee asiakaslähtöisesti ja on mintti asiakaspalvelija
  • haluaa oppia uutta
  • omaa ongelmanratkaisukykyä - tartut rohkeasti asioihin etkä pelkää pyytää apua
  • työskentelee mielellään tiiviissä tiimissä, mutta suoriutuu tehtävistä myös itsenäisesti
  • pystyy kommunikoimaan sujuvasti englanniksi ja suomeksi

Sinulla on tehtävässä hyötyä, mutta ei pakollista:

  • kokemusta asiakaspalvelutyöstä
  • kokemusta kevyestä taloushallinnosta, esim. Toiminimen- tai yhdistystoiminnan kautta
  • kokemusta yrittäjyydestä tai start-up:issa työskentelystä
  • ruotsin tai viron kielen taitoa sekä kirjallisesti että suullisesti

Me tarjoamme:

  • mahdollisuuden soveltaa osaamistasi jo heti ensimmäisestä päivästä lähtien
  • mahtavan 17 -henkilön tiimin ja työpaikan aivan Helsingin keskustassa
  • henkilökohtaisen tukihenkilön ja sparraajan koko harjoittelujaksolle
  • kannustavan ympäristön uuden oppimiseen ja monipuoliset kehitysmahdollisuudet
  • mahdollisuuden jatkaa meillä töissä harjoittelujakson jälkeen

Emme luonnollisesti odota, että osaisit kaikkea heti - päinvastoin: Halu oppia on meille kokemusta tärkeämpi. Älä siis epäröi laittaa meille hakemusta, jos yrityksemme ja alamme vaikuttaa sinulle mielenkiintoiselta.

Palkkaus ja työharjoittelun kesto:

Harjoittelujakso on palkallinen ja harjoittelun pituus on 3-6 kuukautta sopimuksen mukaan, aloitus kuitenkin mahdollisimman pian. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Harjoittelijatason kiinteä kuukausipalkka.

Näin haet paikkaa:

Lähetä meille vapaamuotoinen hakemus ja CV:si sähköpostitse osoitteeseen antero.lappalainen@isolta.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa: Antero Lappalainen antero.lappalainen@isolta.fi
Jos sinulla on kysymyksiä / haluat lisätietoa puhelimitse, laita Anterolle viestiä sähköpostilla niin sovitaan jutteluaika.

Voit tutustua meihin lisää osoitteessa www.isolta.fi 

Jobbtitel:
Företag:
Cyklos
Arbetsbeskrivning:

250 euro för en dags arbete? 
Cyklos söker statister till en filmning och plåtning av våra produkter i Helsingfors. Tid: En heldag någon gång mellan 2 - 6 september 2019. Arvode 250 euro. Flexibilitet gällande exakt dag efterfrågas då filmning bestäms av väder. Man eller kvinna, 20-35 år, boende i Helsingforstrakten. Finsk, engelsk eller svenskspråkig spelar ingen roll. Skicka ansökan till jon@cyklos.se

Här kan du se exempel på tidigare filmer som vi gjort med statister: https://www.youtube.com/channel/UCN0Ml1OAhkgWWLOpKdx750g

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Meillä pääset kasvattamaan myyntitiimiläisistäsi todellisia tähtiä. Tiimistäsi ei kunnianhimoa tai ahkeraa otetta puutu – sen takaamme. Etsimme esimiestä aktiiviseen B2B-myyntiin johtamaan omaa myyntitiimiään valmentavalla otteella ja vahvistamaan toimiston johtoryhmäämme. Lue, mitä haluamme sinulle tarjota ja hae osaksi menestystarinaamme!

Kuvaus

”Esimiehenä jeesaan ja tuen tiimiäni: autan myyntiuransa alkuvaiheessa olevia junnuja ja muovaan heistä huippumyyjiä sekä valmennan kokeneemmista konkareista yhä vahvempia osaajia. Toimiston johtoryhmässä annan oman panokseni Academic Workin kasvuun ja bisneksen kehittämiseen. Kaikki lähtee meidän loistavasta myyntiorganisaatiosta ja voittavasta kulttuurista.” -Timo Koiso-Kanttila, Sales Team Leader, Leader of the Year 2018.

Myynnin esimiehenä johdat Account Managerien tiimiä. Olet vastuussa tiimisi tuloksista, asiakkuuksien kasvattamisesta ja tiimiläistesi kehityksestä. Emme etsi hallinnollista esimiestä pyörittelemään papereita, vaan hands on -tekijää, jolla on aito halu tukea tiimiään ja sparrailla jokaista tiimiläistään yksilötasolla kohti B2B-myynnin huippua.

Työpäiväsi koostuu mm. kuukausittaisista 1:1-keskusteluista tiimiläistesi kanssa, asiakastapaamisista yhdessä tiimiläistesi kanssa, viikoittaisista tiimipalavereista sekä yhteistyöstä muiden esimiesten kanssa. Kuulut toimiston johtoryhmään, jossa vastaat omalla panoksellasi koko toimiston tuloksesta ja kehittämisestä. Vastuullasi on myös uusien tiimiläistesi rekrytointi yhteistyössä sisäisen rekrytointitiimimme kanssa.

Myynti Academic Workilla on aktiivista, tavoitteellista ja nopeatempoista. Account Managerimme vastaavat koko myyntiprosessista aina prospektoinnista buukkaamiseen, asiakastapaamisiin ja asiakassuhteiden kehittämiseen. Koska Account Managereidemme työnkuva on laaja ja rekrytoimme heitä potentiaali emmekä kokemus edellä, haluamme tarjota heille runsaasti tukea omalta tiimiesimieheltään. Voit lukea lisää Account Managerin roolista osoitteessa www.paikkaparhaalle.fi.

Työtehtävä

  • Päivittäinen esimiestyö – sekä ihmisten että tulosten ja suoritusten johtaminen
  • Yksittäisten myyjien koutsaaminen ja myyntitiimin kehittäminen
  • Academic Workin kulttuurin eläminen ja kehittäminen
  • Kuukausittaiset kehityskeskustelut tiimiläisten kanssa
  • Toimiston johtoryhmätyöskentely
  • Uusien Account Managereiden rekrytointi

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Motivoituneen ja osaavan myyntiorganisaation, jossa panostetaan myyjien kouluttamiseen ja kehittämiseen.
  • Nopeasti kasvavan ja eteenpäin katsovan yrityksen: lähes tuplasimme liikevaihtomme vuosina 2017 ja 2018, eikä vauhti ole hiipumassa.
  • Monipuoliset henkilöstöedut, kuten: ylimääräisen palkallisen lisälomaviikon vuosittain toimiston alakerrassa sijaitsevan wellness-keskuksen maksutta käyttöösi
  • Lounas- ja virike-edun
  • Erilaisia tapahtumia ja konferenssimatkoja upeiden kollegoidesi kanssa
  • Ainutlaatuisen upean työkulttuurin ja sitoutuneet työkaverit: arvomme Show Heart, Share Energy ja Beat Yesterday näkyvät kaikessa tekemisessämme päivittäin. Toisistamme huolehtiminen, huumori ja kunnianhimo ovat menestyksemme kulmakiviä.
  • Merkityksellinen työ: sinun työsi tuo töitä nuorille ammattilaisille, mistä kielii 3000 allekirjoitettua työsopimusta vuonna 2018.
  • Hyvät uramahdollisuudet: kovan kasvumme ansiosta tarjoamme hyvät mahdollisuudet edetä yrityksen sisällä niin Suomessa, kuin muissakin maissa.

Etsimällämme henkilöllä on

Esimiehenä menestyminen Academic Workilla edellyttää…

  • Motivaatiota ja kiinnostusta ihmisten johtamista kohtaan
  • Aitoa halua tukea muiden kehittymistä ja kasvamista B2B-myynnin parissa
  • Tulosorientoitunutta ja liiketoimintakeskeistä työskentelyotetta
  • Uskoa aktiiviseen myyntiin
  • Hyvää reflektointitaitoa, kykyä ottaa vastaan palautetta sekä halua kehittää itseään ja muita
  • Academic Workin arvojen ymmärtämistä ja niiden mukaan elämistä

HAKIJALTA ODOTAMME:

  • Näyttöä tavoitteellisesta B2B-myynnistä ja uusasiakashankinnasta
  • Korkeakoulututkintoa
  • Erinomaiset kommunikaatiotaidot suomeksi ja englanniksi
  • B-ajokortti

Katsomme eduksi aikaisemman työkokemuksen myynnin johtamisesta ja esimiestyöstä.

Aloitus: Sopimuksen mukaan syksyllä 2019

Työmäärä: Kokoaikainen, toimistotyöajat

Kesto: Vakituinen

Paikka: Keilaranta 4, Espoo

Palkka: Sopimuksen mukaan; pohjapalkka + bonus

Yhteyshenkilö: Head of Talent Acquisition Anna Alppinen

Julkaisupäivämäärä: 11.6.2019

Hakemaan pääset osoitteesta https://app.happo.com/external-application/Lq0eUXxpRPyhvLDD2nzGp. Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen talentacquisitionhel@academicwork.fi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista.

Yrityskuvaus

Mikäli kaipaat työtä, joka haastaa sinua joka päivä sekä upeaa työyhteisöä, joka tukee ja innostaa sinua menestymään – me tarjoamme sinulle kodin. Academic Work on Home of The Young Professionals. Haluatko osaksi menestystarinaamme?

Lue lisää: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/b2bmyynnin-esimies-academic-workille/15028392

Företag:
Trainers House Oyj
Arbetsbeskrivning:

MITEN SINÄ KEHITÄT ITSEÄSI SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma. Työskentelet opintojen ohella markkinoijana mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa ja valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

Growth Academy on sinua varten, joka haluat jo opintojen aikana tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Vuoden mittaiselle polullesi pääset eteenpäin muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella.

ODOTAMME SINULTA

•            Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa suomalaisissa sekä kielitaidon mukaan mahdollisesti kansainvälisissä asiakkuuksissa.

•            Kommunikaatiotaidot. Olet yhteydessä asiakkaisiin sekä tapaat heitä säännöllisesti.

•            Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.

 

TARJOAMME SINULLE

•            Joustavan työajan.

•            Vuoden mittaisen valmennusohjelman.

•            Kiinteän tuntipalkan.

•            Hyvät etenemismahdollisuudet.

•            Mahdollisuuden työskennellä ulkomailla.

 

TYÖTEHTÄVÄ

Markkinoijana työskentelet Helsingin toimistollamme Salmisaaressa meren rannalla. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Trainers’ House Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Työtä tehdään arkisin kello 08.00 – 17.00 välillä kiinteällä tuntipalkalla. Käytät sujuvasti työskentelykielenä suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

NÄIN EDETÄÄN!

Hae meille osoitteessa www.rekrytointi.trainershouse.fi. Hakuaikaa on sunnuntaihin 14.7. Kutsumme haastatteluun ja allekirjoitamme työsopimukset välittömästi hyvien tyyppien sattuessa kohdalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme asiakasyrityksellemme IT-osaajaa, jolla on hyvät ongelmanratkaisutaidot sekä can do -asenne. Tässä tehtävässä menestyy hyvillä koordinointi- ja organisointitaidoilla sekä tehokkaalla ja oma-aloitteisella työotteella. Mikäli kiinnostuit, lue lisää alta ja hae paikkaa jo tänään!

 

Kuvaus

Tässä tehtävässä työskentelet yhdessä tiimisi kanssa ICT-infrastruktuurin kehittämisessä. Tehtäviisi kuuluu muun muassa palvelun toimituksen sekä liiketoiminnan jatkuvuuden varmistaminen sekä tietotekniikkaan liittyvien toimintojen ja palveluiden hallinta. Asiakasyrityksemme tarjoaa mahdollisuuden päästä kehittymään IT-osaajaksi yhteisöllisessä ja ketterässä ympäristössä.

 

Tarjoamme

- Mahdollisuuden päästä mukaan jatkuvaan kehittämistyöhön

- Asiantuntevan työyhteisön, jolta saa tarvittaessa tukea

 

Työtehtävä

 -IT-infrastruktuurin johtaminen ja hallinta

- Yhteydenpito asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden ja sisäisten tiimien välillä

- Toimittajien integrointi palveluun

- Käyttäjätuen varmistaminen

- Oman vastuualueen taloudellisen tilanteen seuraaminen

 

Etsimällämme henkilöllä on

Etsimällämme henkilöllä on hyvät sosiaaliset taidot ja hän tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Ideaalihakijamme osaa työskennellä sekä tiimissä että itsenäisesti. Lisäksi hänellä on kiinnostusta ja uteliaisuutta uutta teknologiaa kohtaan sekä tarkka työskentelyote. Tehtävässä menestyäkseen henkilöllä tulee olla kokemusta IT-alalta vähintään kahden vuoden ajalta.

 

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva koulutustausta

- Kokemusta IT-tehtävistä, esimerkiksi service desk -tehtävistä ja verkko- ja järjestelmänhallinnasta

- Hyvät Microsoft Office-taidot

- Sujuva kirjoitettu sekä puhuttu suomen ja englannin kielitaito

 

Eduksi katsotaan osaaminen Microsoft Azure -järjestelmästä.

 

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian, sopimuksen mukaan

Kesto: Vakituinen

Sijainti: Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen krn01@academicwork.fi.

 

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen. Hae tehtävää täältä: https://jobs.academicwork.fi/annons/itteknikko-konesalipalveluihin-helsinkiin/15028405.

 

Yrityskuvaus

Asiakasyrityksemme on kansainvälinen yritys, jonka toimitilat sijaitsevat erinomaisten kulkuyhteyksien varrella Helsingissä, noin 20 minuutin matkan päässä keskustasta.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Our client company Suomen Sijoitustutkimus Oy is looking for a motivated Front -End Developer to code in internal development projects. If you have proactive and self-reliant attitude and have knowledge and/or experience in JavaScript and React, apply now! We are offering a chance to be a part of a skilled team, variable and interesting projects and great working environment. Suomen Sijoitustutkimus is in the center of Helsinki, Vuorikatu and they can’t wait to start the journey with you!

Kuvaus

As a Front-End Developer you will work on various internal development projects including IT infrastructural projects and different cloud integration projects.

You are offered

-Various tasks on internal development projects

-Professional IT team and possibility to influence on projects and solutions

-Possibility to develop and improve also as Full-Stack Developer

As consultant at Academic Work you are offered a great opportunity to grow as a professional, extend your network and establish valuable contacts for the future.

Työtehtävä

-Internal development projects

-Attending to Cloud transformation

Etsimällämme henkilöllä on

-React- and JavaScript experience

-Fluent English language skills

-Interest towards coding and willingness to learn new things

-Excellent teamwork skills

Other information

Start: Negotiable, for example August- September

Work extent: 12 month, with the possibility to recruit to the client company

Location: Helsinki

Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from Suomen Sijoitustukimus Oy that all questions regarding the position is handled by Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase.

Yrityskuvaus

Suomen Sijoitustutkimus Oy

 

Apply here: 

https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/frontend-developer-javascript-react-for-suomen-sijoitustutkimus-oy/15028365

Sidor

Prenumerera på Övriga