Skip to content Skip to navigation

Sociala området

Jobbtitel:
Företag:
Helsinki ruotsinkielinen leikkipuistotoiminta
Arbetsbeskrivning:

Vi söker en svenskspråkig socialhandledare till ett vikariat Helsingfors stads svenskspråkiga lekparksverksamhet. Socialhandledaren jobbar självständigt med sina uppgifter, vart ingår planering, genomförande samt utvärderingav den öppna verksamheten för småbarnfamiljer. Verksamheten ordnas på östra området i Lekparken Illern, Lekparken Iso-Antti och på södra området i Lekparken Loru. Till arbetsuppgifterna ingår även ordnandet av babyfamiljsverksamhet.

Arbetet börjar senast 1.6.2019 men det är möjligt att börja redan den 2.5.2019.

Vi förväntar oss av sökande bra muntliga och skriftliga kunskaper i svenska samt bra kunskaper i finska. Arbetet är självständigt och kräver goda professionella kunskaper i samarbeta  och växelvärkan samt förmågan att leda olika grpper. Arbetsuppgifterna kräver förmågan ochfärdigheten att möta familjer och barn i olika livssituationer, att känna igen familjers olika behov samt stöda föräldraskapet.

Företag:
Academic Work / Wermundsen Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö seuraavia haasteita urallasi tai oletko vastavalmistunut asiakaspalvelusta innostunut henkilö? Onko sinulla lisäksi kielitaitoa sekä intoa työskennellä kansainvälisellä kentällä? Jos vastasit kyllä, voi tässä olla tehtävä juuri sinulle! Asiakasyrityksemme Wermundsen Oy etsii kokoaikaista asiakaspalvelijaa toimimaan monipuolisissa teknisen tukkukaupan asiakaspalvelutehtävissä. Jos kiinnostuit, lue lisää ja hae heti! Aloitamme haastattelut heti sopivien henkilöiden haettua paikkaa.

Kuvaus

Tarjoamme:

Tehtävä tarjoaa loistavan mahdollisuuden oppia uutta kansainvälisistä teknisen tukkukaupan asiakaspalvelutehtävistä. Nyt haussa olevassa tehtävässä oikea asenne on kokemusta tärkeämpää! Säännöllinen työsi on kokopäiväistä ja se sijoittuu toimistotyöaikoihin. Tämän lisäksi pääset työskentelemään osana pientä asiantuntevaa asiakaspalvelutiimiä ja oppimaan alan ammattilaisilta!

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

- Asiakaspalvelutehtävät puhelimitse ja sähköpostitse

- Tilausten vastaanottaminen ja vahvistaminen

- Myynnin tuen tehtävät, kuten tarjousten ja selvitysten teko

- Yleiset toimistotehtävät

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)

- Erinomaiset asiakaspalvelutaidot

- Tarkka, itsenäinen ja rohkea työote

- Sujuva Office -osaaminen

- Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Eduksi katsotaan myös, jos sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä sekä toiminnanohjausjärjestelmistä (esim. ERP). Lisäksi työn kansainvälisen luonteen vuoksi muu kielitaito katsotaan eduksi.

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian

Kesto: Määräaikainen, 12kk, jonka jälkeen tavoitteena rekrytoituminen asiakasyritykseen

Työmäärä: Kokoaikainen 37,5h viikossa

Sijainti: Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Wermundsenin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen

Muuta tietoa

Wermundsen Oy on kansainvälinen tekniikan- ja elintarvikealan kauppakonserni. Wermundsen Oy myy, maahantuo ja valmistaa teknisiä komponentteja, vaakoja, kaupan alan laitteita ja tarvikkeita, elintarviketeollisuuden koneita sekä sähkö- ja automaatiokeskuksia.

Wermundsen-konserni koostuu kolmesta eri yrityksestä, joiden pääliikealueita ovat teknisten komponenttien maahantuonti ja myynti, kaupan ala ja elintarviketeollisuus sekä rakennus- ja raskasteollisuus. Kansainvälinen yritys kuuluu markkinajohtajiin jokaisella liikealueellaan ja panostaa asiakastyytyväisyyteen sekä tekniseen asiantuntemukseen.

Lue lisää: http://www.wermundsen.fi/

Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

                                                                                                                                                

HEI SINÄ OPISKELIJA –

KIINNOSTAAKO HENKILÖKOHTAISEN AVUSTAJAN TYÖ?

Rekrytoimme jatkuvasti avustajia erityisesti Helsinkiin ja Espooseen!

 

Elämäsi Adato Oy on vuonna 2012 perustettu suomalainen perheyritys, joka on erikoistunut henkilökohtaisen avun järjestämiseen. Etsimme kasvavaan joukkoomme jatkuvasti uusia työntekijöitä, jotka haluavat olla mukana luomassa parempaa ja turvallisempaa arkea asiakkaillemme. Meillä voit työskennellä asiakkaan vakituisena avustajana ja/tai keikkatyöläisenä. Myös kesätyöntekijöille on tarvetta.

 

Henkilökohtaisena avustajana työskentely on monipuolista ja antoisaa. Avustajan tehtäviin kuuluu vammaisen tai pitkäaikaissairaan asiakkaan avustamista päivittäisissä toimissa asiakkaan kotona ja/tai kodin ulkopuolella. Työn sisältö ja työaika määräytyy asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toiveiden mukaan. Työhön voi kuulua esimerkiksi kotitöitä ja asiakkaan avustamista itsestä huolehtimisen taidoissa ja asiointikäynneillä sekä harrastuksissa ja työhön tai opiskeluun osallistumisessa. Työ sopii sinulle, jos olet luotettava ja tunnollinen ja koet ihmisten auttamisen itsellesi luontevaksi. Arvostamme myös oma-aloitteisuutta ja joustavuutta. Henkilökohtaisen avustajan työhön ei ole koulutusvaatimuksia, mutta avustajan on oltava vähintään 18- vuotias.

 

Henkilökohtaisena avustajana pidämme sinusta hyvää huolta ja arvostamme työtäsi. Työsuhde-etuna tarjoamme kaikille työntekijöillemme mm. vapaa-ajan vakuutuksen.

 

Kiinnostuitko? Laita hakemuksesi ja ansioluettelosi meille jo tänään: info@elamasi.com Lisätietoja työstä antavat mielellään myös Anna ja Elina:

 

Anna Lindén-Holmsten                                                Elina Soinio
Palvelukoordinaattori                                                    Palveluohjaaja
041 7266 980                                                                 041 7486 899
anna.linden@elamasi.com                                            elina.soinio@elamasi.com

Jobbtitel:
Företag:
Elämäsi Adato
Arbetsbeskrivning:

HEJ DU SOM STUDERAR INOM SOCIAL- OCH HÄLSOVÅRDSBRANSCHEN

VILL DU HA VÄRDEFULL ERFARENHET INFÖR DITT KOMMANDE YRKE?

 

Vi söker personliga assistenter till huvudstadsregionen!

 

Elämäsi Adato Oy är ett finskt företag grundat 2012, som är specialiserat inom personlig assistans. Vi söker kontinuerligt nya medarbetare till vårt växande team, som vill vara med och skapa en bättre och tryggare vardag åt våra kunder. Hos oss kan du jobba som kundens ordinarieassistent och/ eller som vikarie. Vi har också behov av sommarjobbare.

Att arbeta som en personlig assistent är mångsidigt och givande. Till assistentuppgifterna hör att hjälpa den handikappade eller långtidssjuka kunden med vardagliga sysslor i hemmet eller/ och utanför hemmet. Arbetsuppgifterna och arbetstiden utformas enligt kundens behov och önskemål. Till arbetsuppgifterna hör t.ex. hemsysslor, ärenden, kundens hjälp till självhjälp, samt hobbyer och hjälp med studier eller arbete. Arbetet passar dig som är tillförlitlig och samvetsgrann och som känner att hjälpa andra människor är en självklarhet. Vi uppskattar också att du är självgående och flexibel. Personlig assistent jobbet har inget utbildningskrav, men assistenten måste vara myndig för att få jobba som personlig assistent.

 

Som personlig assistent tar vi väl hand om dig och uppskattar ditt jobb. Som arbetsförmån erbjuder vi bl.a. fritidsförsäkring till alla våra assistenter!

 

Blev du intresserad? Skicka in din ansökan och ditt cv till oss redan idag: info@elamasi.com. Mer information angående arbetet ger Anna:

 

Anna Lindén-Holmsten                                               
Servicekoordinator                                                       
041 7266 980                                                                
anna.linden@elamasi.com

 

Företag:
Qred Företagslån Ab
Arbetsbeskrivning:

About Qred 

Qred is a fast-growing international FinTech company focused on small business financing. Traditional lenders are slow and expensive. So, one country at a time, we plan on changing this. We’ve hired some of the most talented marketers that the world of digital marketing has to offer, and we’re eager to showcase their talent to the world - and that’s where you come in.

What you will do at Qred

As the Queen/King of content you will be a key player in promoting Qred message for Small Business owners in Finland. 

You will be responsible for creating and executing the content plan for the Finnish market. You will work closely with the sales team in Finland and with the marketing teams of other countries. Your role is to take the awareness of Qred brand to new levels in Finland and make it to a natural choice for all small business owners. 

We rival the old banks. And we need to act like rivals, so we would expect you to think outside the box and actively try new ideas. We encourage A/B testing and expect that you define and follow up metrics and goals.

Why You're a fit for Qred 🎯
Our coworkers are our most important asset and the foundation for our success. We are searching for passionate individuals that put the customer’s needs and experience at the center. We hope you:

  • Have proven skills in content creation, preferably in a similar role.
  • You have worked with digital marketing and have knowledge of relevant publishing platforms in Finland.
  • Are a creative but critical thinker that can craft messages for specific audiences.
  • Are able to prioritize your efforts and analyze their results.
  • Team player, but driven personality to get things done within agreed deadlines.
  • Native Finnish, Fluent in English. Swedish is beneficial.
  • Willing to learn, develop and grow with us! 

Why Qred's a fit for You 🎉

  • We are a diverse multi-disciplinary and international team of people who bring creativity, energy, and excellence to every situation.
  • We strive to be an innovative and technology-driven company with a focus on getting things done and know how to have fun while we do them.
  • We are still a young organization and growing fast. The right person can quickly make a significant impact on the evolution of our platform.
  • We have a fun start-up atmosphere in a scale-up environment with flat hierarchies where you’ll be expected and encouraged to contribute your ideas.
  • We have various social events like release parties, after works, team building activities and company trips.
  • We offer flexibility, actively support work-life balance and a health and wellness allowance.

If you have questions regarding this position, please feel free to reach out to Thomas (thomas@qred.com or +358401645771). You can easily fill in your application at https://jobs.qred.com/jobs/214233-queen-king-of-content-finland

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary of the Village Women Support program in Tanzania

We can tailor your work picture as follows:

·        Advocacy of women about their rights
·         Social media visibility of women rights for the Tanzanian public in common.
·        Development of the skills of the women
·        Typical target group is underaged mothers that are many
·        Vocation training for women
·        Small entrepreneurship skills
 
Mostly our programs are focused on vulnerable women as teen mothers. 

Social media tasks include the development of new advocacy platforms and content https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051

our Facebook pages have some 50k+ followers being a great platform for visibility, advocacy, and marketing tasks. 

You can also join our NGO network programs as Tanzania Ending Child Marriage (TECMS) https://web.facebook.com/tanzaniaEndingChildMarriageNetwork/ 
 
This program is ongoing and you can participate at any time for any term. To book you in we need your tentative arrival and departure dates that we can then adjust with the final flight info.
 
We pay USD 100 per month fee/stipend as 2 times the Tanzania national minimum wage. It is not a lot but when we wood with developing country terms it is still good pocket money for daily expenses.
 
The project is located at the beautiful and peaceful Madale village at Dar es Salaam Region some 30km from the city center.
Umoja Road, Block 2Q
Madale Village
P.O. Box 23333 Dar es Salaam
Tanzania
Madale GPS is -6.672045, 39.144231 and 6.40'19.4"S - 39"08"39.2"E
 
The Student Compound at Madale village provides low-cost accommodation of USD 175 per week bed and breakfast and dinner. The program does not include any fees. You also need airport pick up USD 60 and Airport drop off USD 60.
 
Internship immigration permit is a business VISA, USD 250, available without documentation at Dar es Salaam airport immigration. If you stay longer than 3 months we need to process you Class C Student Permit being USD 250 plus processing cost USD 30 (prints and deliveries).
 
Benefits include low-cost volunteer position safaris and tours to National parks as Serengeti, N’gorongoro, and others as well as Mt. Kilimanjaro climbs. Also, your relatives and friends can enjoy this benefit while you are in Tanzania.

Contact us for more details at info@artintanzania.orgor visit us at www.artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania.

bit.ly/womengroupsvolunteer

Web: www.artintanzania.org
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:
Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary
Art in Tanzania is partnering a consortium of NGOs and private sector actors to evaluate and produce solutions to the combination of climate change and human rights in rural Africa.

Details
Some 75% of Tanzanian people live in rural areas and their livelihood, based on agricultural income, will be hardly affected by climate change.

The vulnerable groups as women youth and people living with disabilities are most affected. This program is a multi-professional student approach to evaluate what is happening, future scenarios and develop model solutions.

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.
Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

Interns work 6-8 hours per day from Monday to Friday.

Your internship will be supervised by team leaders.

Contact us for more details at info@artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania. Whatsup +255767777773 and telephone +358449828137. We also perform personal pre-program planning and orientation in Helsinki, Finland. 

Web: www.artintanzania.org
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Art in Tanzania
Arbetsbeskrivning:

Summary

Human Rights program include working with Tanzanian human rights professionals focusing on Children, Women, Disabled rights but also focusing on sexual rights with limitations. Research focus can be included.

Details

Art in Tanzania maintains compliance with The Children’s Agenda Tanzania program that includes Children and Women Rights focus. We also have Art in Tanzania Rights team including our team members, private Tanzanian people as lawyers and other rights oriented citizens and participating interns and volunteers.

Practical work is advocacy, seminars, teaching, and visibility. Rights issues are always sensitive matters and teamwork and networking are important. The Children’s Agenda program was developed by a team of NGOs including UNICEF, Save the Children and others and it is chaired by the Ministry of Community Work Gender and Children. 

We are using our Social Media pages for advocacy work and our Facebook pages have more than 50K followers.

Presently we are developing online and mobile platforms to reach children in rural Tanzania as the Rolling Stories https://rollingstories.com/showRoller.php?raw=1519131326051 

We are looking to hire multi-professional students and interns to support our work. We tailor posts according to the participant's focus and interests and skills.

We provide in-country orientation and training and academic tutoring for the program.

Interns work in teams of international students and volunteer professionals. We encourage innovation in the program approach. Work hours are 6-8 hours per day, Monday thru Friday. The Children's Agenda is an ongoing program, and we can adjust start dates.

Paid internships include a local minimum wage of $100 USD per month. We also offer stipends depending on the terms of the internship and regulations of your home university. 

Starting and end dates are flexible and can accommodate other travel arrangements in Tanzania. International flights, Student permit, accommodation, and meals are personal costs. 

We also offer participants with disabilities personal assistants and drivers at additional expenses; $30 USD per week.

You and your visiting friends can enjoy sustainable tourism, safaris, and local tour options at a low cost.

To book you in and to open your personal account we need your tentative arrival and departure dates.

Contact us for more details at info@artintanzania.org or SKYPE with us at infoartintanzania. Whatsup +255767777773 and telephone +358449828137. We also perform personal pre-program planning and orientation in Helsinki, Finland. 

Web: www.artintanzania.org
Application: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs/application-interns
Terms: http://www.artintanzania.org/en/about/jobs
Facebook page: https://www.facebook.com/artintanzania
Blog: http://www.volunteer-africa-blog.org
Twitter: https://www.twitter.com/artintanzania
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/art-in-tanzania
Pinterest: https://www.pinterest.com/artintanzania
Instagram: https://www.instagram.com/artintanzania/
YouTube: https://www.youtube.com/artintanzania

Företag:
Trainers House Oyj
Arbetsbeskrivning:

MITEN VIET ITSEÄSI ETEENPÄIN SEURAAVAN VUODEN AIKANA?

 

Trainers’ House Growth Academy on vuoden mittainen työ- ja valmennusohjelma, missä sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus saada myös ulkomaan työkokemusta. Työskentelet täysipäiväisesti markkinoijana sekä suomalaisissa että kansainvälisissä asiakasprojekteissa. Lisäksi valmentaudut säännöllisesti Jari Sarasvuon ja muiden Trainers’ Housen huippukonsulttien johdolla.

 

Growth Academy on sinua varten, joka haluat tutustua liike-elämään, moderniin työelämään ja kehittää itsestäsi bisnesmaailman moniottelijan. Kyseiselle polulle pääset muutamalla meille tärkeällä ominaisuudella:

 

  • Halu neuvotella. Asiakkaamme ovat kaiken ydin. Markkinoijana sovit tapaamisia korkeimman yritysjohdon kanssa ja teet muuta B2B-asiakastyötä puhelimitse.
  • Sisäinen yrittäjyys. Haluat vakuuttaa ja vaikuttaa.
  • Kaupallinen ajattelutapa. Työssäsi markkinoijana lunastat asiakaslupauksiamme ja pidät huolen, että tiimisi pysyy tavoitteessaan.
  • Valmius tehdä töitä täysipäiväisesti Espanjan Torreviejassa vähintään kolmen kuukauden verran.

 

Me tarjoamme sinulle:

 

  • Tunnetun ja arvostetun brändin, joka avaa ovia.
  • Arvokasta business-to-business -työkokemusta.
  • Suomen parasta valmennusta.
  • Henkilökohtaista tukea.
  • Intohimoisen, menestystä ja nälkää hengittävän työyhteisön.
  • Mahdollisuuden suorittaa työharjoittelun palkallisesti ulkomailla.
  • Turvallisen mahdollisuuden ulkomaan työkokemukseen. Me pidämme sinusta huolta.

 

Markkinoijana työskentelet Espanjan Torreviejan toimistollamme. Työsuhde solmitaan määräaikaiseksi ja suoritettuaan Growth Academyn, moni on jäänyt luomaan meille pidempääkin uraa. Käytät työskentelykielenäsi sujuvasti suomea, muut kielet katsotaan eduksesi.

 

Työ- ja valmennusohjelma kestää vuoden verran, mutta sitä ei tarvitse suorittaa kokonaan Espanjassa. Tarjoamme joustavan mahdollisuuden tehdä töitä vähintään kolme kuukautta Espanjassa ja loput valmennusohjelmasta voit suorittaa Suomen toimistoillamme, jos näin itse haluat.

 

NÄIN EDETÄÄN!

 

Viimeinen hakupäivä on 28.4.2019. Kutsumme haastatteluun mahdollisesti jo hakuaikana ja allekirjoitamme sopimukset sopivien tyyppien osuessa kohdalle.

 

Martta Saarinen

Rekrytointivastaava

espanja@trainershouse.fi

 

Katso lisää osoitteesta http://www.trainershouse.fi/growth-academy/ ja Facebookista

facebook.com/TrainersHouseGrowthAcademy

 

Trainers’ House on vuodesta 1990 kasvattanut satoja yritysmaailman ammattilaisia. Usein meistä todetaan, että Trainers’ House on liikemaailman käytännön korkeakoulu.

Sidor

Prenumerera på Sociala området