Skip to content Skip to navigation

Turism

Företag:
Securitas Events Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme Messukeskukseen Securitaksen tiimiin reippaita ja oma-aloitteisia tapahtuma-avustajia 9.-11.1.2019 järjestettävään Lääkäri 2019-tapahtumaan.

Helsingin Messukeskus on Suomen suurin ja monipuolisin tapahtumapaikka, jossa järjestetään vuosittain kymmeniä messuja ja tuhansia kokouksia. Työympäristönä Messukeskus on kansainvälinen ja monipuolinen. Securitaksen asiakaspalveluhenkilöstön tehtävänä on tarjota jokaiselle tapahtumakävijälle turvallinen ympäristö ja laadukas asiakaspalvelukokemus.

Tapahtuma-avustajana toimit esimerkiksi aulaohjaajana tai lava-avustajana.

Aulaohjaajana olet asiakkaan ensimmäinen kontakti hänen saapuessaan Messukeskukseen - olet siis hyvän ensivaikutelman ammattilainen. Opastat asiakkaita sisääntulossa ja ohjeistat heitä mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Lava-avustajana toimit messujen aikana ohjelmalavalla host-tehtävissä. Otat vastaan esiintyjät ja avustat heitä esimerkiksi esitysmateriaalin yhteensopivuuden ja tekniikan kanssa. Lisäksi vastaat lavasi aikataulun sujuvuudesta sekä mahdollisesti juonnat esiintyjiä ohjelmalavalle.

Palkkaus 10,90e /h (sis. 9% lomakovaus) ja 100% pyhäkorvaus.

Jos kiinnostuksesi heräsi, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen messukeskus@securitas.fi kirjoita viestin aiheeksi HAKEMUS LÄÄKÄRI 2019 ja kerro meille miksi olisit loistava tapahtuma-avustaja!

Psst.. Mikäli nämä päivämäärät eivät sovi kalenteriisi, mutta olisit kiinnostunut työskentelemään Messukeskuksessa muissa tapahtumissa, tai kokouksissa lähetä meille avoin hakemus osoitteeseen messukeskus@securitas.fi ja kirjoita viestin aiheeksi AVOIN HAKEMUS.

 

Terveisin, 
Susanna Alen
Service Supervisor

Messukeskus, Expo and Convention Centre Helsinki

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Tallink Silja Oy is looking for committed customer service professionals to our vessels for the upcoming summer period.

We are looking for native level Japanese speaking attendants to Tallink Silja vessels Silja Serenade and Silja Symphony (Helsinki – Stockholm) for the upcoming summer period from the end of May until the end of September 2019.

Duties include;

- representing Tallink Silja

- sharing knowledge of Tallink Silja and it’s services

- supporting positive Tallink Silja’s image

- increase onboard sales

- preparation for check-in & check-in for groups at the terminal

- taking care of clients on board

- making texts and translations on ships’ and terminals’ request

- depending on language skills, duties may include also other services and tasks

The attendants work approximately eight days in a row on board the ship and then have eight days off.

This is an exciting and challenging role for resilient, flexible, creative professionals with an unrelenting commitment to customer satisfaction.

If you are a native level speaker of Japanese and speak in addition to that at least fluent English and have experience of previous customer service work, you are welcome to apply by filling in an application form with your CV by 28th of February 2019 through our web page: https://tallink.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=1648 . Knowledge of Finnish and/or Swedish will be considered an asset.

Jobbtitel:
Företag:
Suunto Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko mahdollisesti juuri valmistumassa tai valmistunut ja etsit työpaikkaa, jossa pääset kasvamaan projektinhallinnan parissa? Etsimme sinua, joka lähtee rohkeasti ja tarkasti avustamaan markkinointia erilaisissa projekteissa. Odotamme sinulta ennen kaikkea oikeaa asennetta ja persoonaa. Lue lisää, ja hae heti - aloitamme haastattelut heti potentiaalisten henkilöiden löydyttyä!

Kuvaus

Academic Work etsii kokoaikaista projektiassistenttia Vantaalle!
Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin työllistyt Academic Workille, mutta työskentelet konsulttina Suunto Oy:llä.

Työtehtävä

Aloitat työsi markkinointimateriaalien parissa. Työnkuvaasi kuuluu mm. Suunnon uutiskirjeiden tekeminen eri maihin, erilaista materiaalien päivitystä, tuotteiden luomista järjestelmiin, sähköpostikyselyihin vastaaminen ja tapahtumissa ja messuilla tukeminen ja avustaminen. Tuet markkinointia, mutta tässä tehtävässä menestyminen vaatii enemmänkin projektikoordinointikykyä.

Olet myös osa Product Information Management -projektia, jossa itse operatiivinen työ alkaa keväällä. Tässä projektissa syötät Suunnon tuotteiden tietoja järjestelmiin ja teet sen kautta yhteistyötä eri osastojen kanssa. Tämä projekti vaatii erityisesti tarkkuutta.

Tehtävä sopii sinulle, joka haluat oppia erilaisista tiimeistä dynaamisessa ja nopeatempoisessa organisaatiossa. Sinulla on myös mahdollisuus käyttää osa työajastasi itsesi kehitykseen. Suunnolla on välitön ilmapiiri ja voit tulla töihin vaikka koirasi kanssa, jos haluat!

Etsimämme henkilö on

Tässä tehtävässä menestyminen vaatii ennen kaikkea oikeaa persoonaa ja asennetta. Etsimme sinua, joka astut ovesta sisään hymyssä suin ja luot ympärillesi lämpimän ilmapiirin. Tartut omatoimisesti tehtäviin ja viet ne itsenäisesti eteenpäin, vaikka saattaisikin tulla ongelmia vastaan. Näet kokonaiskuvan ja sinulla on yrittäjähenkinen asenne. On erittäin tärkeää, että olet se henkilö, joka vie aina projektit päätökseen ja teet työsi tarkasti ja huolellisesti. Et kuitenkaan jää jumittamaan, vaan pystyt etenemään nopeasti vähällä tiedolla ja pystyt huolehtimaan monista asioista samanaikaisesti. Olet yhteyksissä eri tahoihin ja ymmärrät, miten tärkeää palveluhenkisyys on. Lisäksi puhut sujuvasti sekä suomea että englantia. 

Eduksi katsomme, jos olet koordinoinut projekteja aikaisemmin ja osaat pitää langat käsissäsi. Jos olet ollut erilaisten järjestelmien parissa ja/tai työskennellyt cross-functional-tiimeissä, kerro siitä meille!

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: 37,5 h/vko

Kesto: 6 kk

Paikka: Tammiston kauppatie 7A, 01510 Vantaa

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 5.12.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin - olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

Lisätietoa hakuprosessista

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa "ladattavat tiedostot". Voit hakea työpaikkaa painamalla "Hae työpaikkaa!" työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

Muuta tietoa
Suunto sai alkunsa vuonna 1936, kun suomalainen suunnistaja ja insinööri Tuomas Vohlonen keksi nestetäytteisen kompassin massatuotantomenetelmän. Siitä lähtien Suunto on ollut alan innovatiivinen edelläkävijä ja yksi maailman johtavista urheilijoiden ja seikkailijoiden käyttämien urheilukellojen, sukellustietokoneiden ja urheiluinstrumenttien suunnittelijoista ja valmistajista. Aina korkeimmilta vuorita syvimpiin meriin Suunnon laitteita käyttävät urheilijat ja seikkailijat kaikkialla maailmassa.

Suunnon pääkonttori ja tuotantolaitos ovat Vantaalla. Yrityksellä on yli 400 työntekijää eri puolilla maailmaa, ja Suunto-tuotteita myydään yli sadassa maassa. Yhtiö on Amer Sports Corporationin tytäryhtiö, kuten sisaryhtiönsä Salomon, Arc'teryx, Atomic, Wilson, Precor ja Mavic.

 

Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?

Edda van der Ende tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa hel02@academicwork.fi. Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: 15018017

Företag:
Revoltti Experience
Arbetsbeskrivning:

Me olemme palvelleet satoja brändejä, yrityksiä, yksityishenkilöitä ja yhteisöjä sekä toteuttaneet elämyksiä ja luoneet villeimmistä ideoista menestyksiä jo vuodesta 2006. Intohimomme on säväyttäminen ja vaikuttaminen promootioiden, räätälöityjen tapahtumien ja omien tapahtumakonseptiemme kautta. Emme monista, vaan rakennamme uniikkeja ratkaisuja aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Toimistomme sijaitsee Helsingin Punavuoressa, mutta toimintamme kattaa koko Suomen. 

Tutustu tarkemmin yritykseemme www.revoltti.fi sekä sosiaalisessa mediassa https://www.instagram.com/revoltti/ sekä https://www.facebook.com/Revoltti/ 

Haemme tiimimme vahvistukseksi työharjoittelijaa sekä tapahtumien, asiakaspalvelun, myynnin että markkinoinnin saralle. Parhaiten työ sopii esimerkiksi liiketalouden, markkinoinnin tai kulttuurituotannon opiskelijalle tai vastavalmistuneelle, joka hakee kannuksiaan työelämässä.  

Harjoittelu alkaa tammikuun alussa ja kestää noin 5 kuukautta. 

Sinä:  

Olet vikkelä, asiakaspalveluhenkinen, itsenäinen ja myyntityöstä kiinnostunut tyyppi. Olet oma-aloitteinen ja haasteita pelkäämätön ulospäin suuntautunut persoona. Hallitset perus Office-ohjelmat, kuvankäsittelyohjelmien tuntemus ei ole pakollista, mutta toivottavaa. Some-osaaminen on hyvä olla hallussa ja arvostamme omaa aktiivisuuttasi sosiaalisessa mediassa. Puhelin on sinulle tuttu työväline ja voit myös tarvittaessa hypätä auton rattiin. Aiempi kokemus promootio- ja tapahtuma-alalta on ehdoton plussa, mutta ei välttämättä edellytys. 

Työtehtäviisi voi kuulua mm. 

-Erilaiset selvitystyöt 

-Logistiikka 

-Tapahtumien suunnittelussa avustaminen 

-Tapahtumien somistus 

-Asiakaspalvelu ja myyntityö 

-Juoksevien asioiden hoito 

-Tapahtumien ja kampanjoiden katumarkkinointi 

Työharjoittelusta saat erinomaista kokemusta ja näköalapaikan elämyksellisen markkinoinnin maailmaan ja arvokasta osaamista ja näkemystä tulevaisuuden varalle. Mentoroimme ja autamme harjoittelijoitamme kehittymään kuunnellen heidän toiveitaan ja mielenkiinnon kohteitaan. Meillä pääset syventämään ammattitaitoasi, haastamaan itsesi ja oppimaan alan kokeneilta ammattilaisilta. 

Laita vapaamuotoinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi pikimmiten osoitteeseen irina@revoltti.fi, sillä täytämme harjoittelupaikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Företag:
Suomi-Amerikka Yhdistysten Liitto SAM
Arbetsbeskrivning:

Palkallinen kesätyö USA:ssa 2019

Hei, sinä 21-26 -vuotias ammattikorkeakoulu-, korkeakoulu- tai yliopisto-opiskelija! Haaveiletko kesätyöstä Yhdysvalloissa?

Vuodesta 1997 järjestetyn Work & Travel-ohjelman kautta on lähtenyt Yhdysvaltoihin kesätöihin jo yli 1000 suomalaisnuorta. Kauttamme järjestyy palkallinen kesätyöpaikka ja mahdollisuus tutustua amerikkalaiseen kulttuuriin 50 suomalaiselle korkeakouluopiskelijalle.

Voit tehdä Yhdysvalloissa noin 3 kuukautta töitä ja halutessasi matkustella töiden päätettyä kuukauden ajan. SAM järjestää työpaikat ja viisumiasiat, amerikkalainen työnantaja/viisumisponsori majoituksen. Työpaikat ovat asiakaspalvelutehtäviä Wisconsin Dellsissä (WI) ja Ocean Cityssä (MD). Viisumi tulee kansainvälisen Work & Travel -ohjelman kautta viisumisponsori ASSE International, Inc./ASPIRE Worldwide, LLC.tukemana.

Kesän 2019 työpaikkojen hakuaika päättyy 31.1.2019. Lisätietoja: http://samsuomi.fi/kesatyo-yhdysvalloissa/  ja Kirsi Rutonen, kirsi.rutonen@samsuomi.fi

Företag:
Barona Katowice
Arbetsbeskrivning:

Planerar du en internationell start på din karriär? Eller vill du utöka din utlandserfarenhet? Vill du få mer utmaningar i arbetet eller mervärde för ditt CV? Få ett lyft i karriären utomlands - kom och jobba med vårt IT-support team i Katowice i Polen!

Nu söker vi en Service Desk Agent till vårt Service center i Katowice, Polen. På kontaktcentret i hjärtat av Europa är du välkomnad av ett glatt team, och dina kommande arbetsuppgifter kommer att vara IT- stöduppgifter via telefon och chatt, e-post eller via andra digitala kanaler.

Eftersom du i ditt kommande arbete i huvudsak arbetar på svenska är goda muntliga och skriftliga färdigheter i svenska ett krav. Eftersom du i ditt nya arbete bor och verkar utomlands, är goda kunskaper i engelska en merit. Arbetet utförs i skiften: morgon, kväll eller natt.

För vem?

Du kan vara nyexaminerad, eller en expert som letar efter nytt jobb och som drömmer om nya utmaningar. Vare sig om du är självlärd inom IT-området eller utbildad så söker vi dig. Du behöver inte nödvändigtvis vara ett färdigt proffs, du lär dig via arbetet och vi stöttar dig från början.

Det är lätt att åka till Katowice! Vi hjälper dig med de praktiska arrangemangen och du kan åka iväg enkelt. Du välkomnas av ett sammansvetsat team som håller ihop både på jobbet och på fritiden.

Sök nu!

Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum tveka inte att skicka oss din ansökan!

Det viktigaste är att du är kundorienterad, gillar problemlösning och trivs i IT-branschen.

Vi tar gärna emot din ansökan oavsett om du har gedigen erfarenhet av IT uppgifter, har arbetat med internationella uppgifter, är ung men begåvad, eller om du vill åka utomlands för första gången!

Varför Katowice?

Livet i Katowice är mer än endast arbete. Stadens mångsidiga möjligheter till varierande fritidssysselsättningar erbjuder dig upplevelser och nya bekanta. Din lön garanterar dig även en bra levnadsstandard och det är enkelt och förmånligt att resa inom Polen och via Krakow till Europa.

Våra nuvarande arbetare anser att det bästa med Katowice är:

Livskvaliteten

Arbetsgemenskapen

Läget - staden och människorna

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

Our second International Sales Management Trainee Program open for applying!

Looking for an opportunity to start your professional career in international and fast growing company? This can be the perfect opportunity for you - we are starting a new International Sales Management Trainee Program in March 2019 in Helsinki, Stockholm, and Amsterdam. Both local and international aspects of work are included in this program.

Management Events continues global growth enabled by continuous development of event concepts, business matchmaking technology and leadership. We're seeking for the next future talents to step in and contribute to our unique story. Our International Family wants you!

ME Sales Management Trainee Program provides an extensive sales training and leads to a managerial role, with thorough leadership coaching. This is an exceptional opportunity for a career focused graduate! During the Trainee Program you will also have a chance to do an international 3-6 months office exchange to one of our European locations.

Our Trainee Program consists of 3 modules:

  • Customer Delivery - working on an event one full cycle, 9 months. During this phase you are in touch with top CxO's mainly over the phone and start to build your professional network. You will work with them from committing to the event to being on site for the most efficient working day we offer!
  • Then joining Customer Success team - close to the solution provider sales, for 3 months. Both teams work in interaction with our customers and sales teams. Learning the steps towards selling our business matchmaking concept through which solution providers will effectively find potential customers.
  • And continuing as a B2B Account Manager, after successfully getting your sales career started within 6-12 months, beginning your steps in Sales Management, taking bigger responsibilities and starting Management Events Leadership Academy.

During the program you will be fully equipped to successfully complete each step, once you have the determination and hunger for results. You will learn all aspects of our business and each trainee's journey through the program will be unique; taking into consideration experience, aspirations and progress during the program. Working across our different functions provides hands-on experience on all angles our business and prepares you towards sales management positions.

Our commitment to your development and success? 

  • In the beginning of your employment a thorough 4-week on-boarding to learn our products, processes and customers. This will equip to a successful start of your career with us!
  • Competitive salary with bonus structure tailored to each step on your career, and benefits such as additional leave, regular training, team reward trips, dinners, team activities and events.
  • ME Sales and Leadership Academy trainings throughout your career, including designing your personal career path with us. Twice a year group training in Helsinki HQ with colleagues from all over Europe!
  • Active everyday leadership and weekly feedback on your progress. Clear, concrete support on development areas and recognition on your successes.

Qualities to succeed in this exciting stepping stone to world of B2B events?

  • You are about to finish or recently finished Bachelor’s or Master's diploma; business administration, marketing, sales, leadership or alike
  • Results-driven mind-set and ready to go after measurable goals; you will be part of a team with individual and team targets and rewards
  • Natural drive to interact in a highly positive manner with customers and colleagues, over the phone and face-to-face
  • Ability to work independently and commit to set goals and targets with determination
  • Ambition to be a future B2B sales star, with passion on helping others to be successful as well
  • Some work experience from part-time employment, internship or a placement year
  • Excellent English skills & native skills in Dutch, Swedish or Finnish

At Management Events we bring together the visionary leaders of the world in our 150+ events every year. We operate across Europe, Asia and Middle-East and have 15 offices worldwide. Our story started in Finland in 1994 when our founder decided to help Finnish people to network effectively. Since then we have facilitated more than a million 1-2-1 business meetings in our invitation only events. The story continues with new, innovative business models to revolutionize the face-to-face media. Join us now!

Click here to apply!

See some of our latest event after movies across Europe: Metropolis event in Amsterdam; AI & Robotics event in Helsinki and Executive IT event in Berlin.

For more information about the role, please contact Rico Habraken, Talent Acquisition Specialist at rico.habraken@managementevents.com

 

Företag:
Strömma Finland Oy Ab
Arbetsbeskrivning:

Etsimme osa-aikaisia Sales Expert / lipunmyyjiä kiertoajelutoimintaamme. Helsinki Panorama Sightseeing tarjoaa helpon ja hauskan tavan tutustua Helsingin nähtävyyksiin bussilla. Työvuorot ovat lyhyitä (2-4 tuntia/vuoro) ja vuorot painoittuvat viikonloppuihin (aamupäiviin). Tehtävä sopii mainiosti esim. opiskelijalle. Mahdollisuus halutessa jatkaa tehtävässä kesätyöntekijänä.

Työtehtävät
Tehtäviisi kuuluu kiertoajeluiden lipunmyynti ja asiakaspalvelu puistossa sekä bussissa. Työvuorojen pituudet vaihtelevat (talvikaudella 2-4 h), töitä pääsääntöisesti viikonloppuisin. Työskentely tapahtuu ulko- ja sisätiloissa.

Sales Expertiltä edellytämme

  • positiivista myyntihenkisyyttä ja tehokkuutta kiiretilanteissa
  • asiakaspalvelukokemusta sekä iloista ja reipasta asennetta
  • kykyä toimia ja ratkoa ongelmia itsenäisesti, mutta nautit myös me-hengestä ja sen ylläpitämisestä
  • paineensietokykyä, aktiivisuutta, joustavuutta ja tarkkuutta
  • kielitaitoa (vähintään suomi ja englanti, muu kielitaito eduksi)
     

Sales Expertille tarjoamme

  • työpaikan luotettavassa, kansainvälisessä matkailualan konsernissa
  • mukavan työilmapiirin ja mahtavat työkaverit
  • mahdollisuuden työskennellä koti- ja ulkomaalaisten matkailijoiden parissa sekä käyttää omaa kielitaitoa
  • kattavan perehdytyksen tuleviin työtehtäviin

 
Hakuohjeet

 
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen martina.antas@stromma.fi viimeistään 6.12.2018. Paikat täytetään heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

Lisätietoja antaa Martina Antas (myynti- ja asiakaspalvelupäällikkö), martina.antas@stromma.fi

Hakemuksesi tulisi sisältää myös seuraavat tiedot:

  • kielitaito
  • palkkatoiveesi (€/tunti)
Företag:
Studentwork/equensWorldline
Arbetsbeskrivning:

equensWorldline is one of the leading and most innovative payment service providers in Europe. As experts in financial processing and software licensing we provide services to fulfill all needs of the dynamic European payments market. We process billions of payments, POS and ATM transactions per year. Obviously, all those transactions must be processed seamlessly, securely and efficiently. And that’s what we do. Being a central pillar of the wider Worldline Group, it’s our ambition to support our clients in keeping up with the rapidly shifting market demands. A challenging job, as the payments market – and therefore also our organization – is subject to continuous change. And you can contribute to achieving this goal!

Tehtävä, johon etsimme osaajaa
Studentwork etsii asiakkaalleen equensWorldlinelle useita henkilöitä Customer Services Agent -positioon Helsinkiin. Voit olla urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi osaaja – tärkeintä meille on, että teet työtä suurella intohimolla! Tarjolla on kokoaikaisia ja osa-aikaisia tehtäviä sekä vakituisia että määräaikaisia positioita. Aloitukset tehtävässä on marraskuussa 2018 sekä alkuvuonna 2019. Rekrytointi on kuitenkin jo alkanut, joten laitathan hakemuksesi tulemaan mahdollisimman pian.

Tehtävänkuva muodostuu asiakaspalvelutehtävistä call center -työympäristössä. Työskentelet pankkien korttipalveluiden asiakaspalvelutehtävien parissa. Asiakaspalvelu on monikanavaista ja palvelet asiakkaita sekä suullisesti että kirjallisesti. Toivomme sinun motivoituvan asiakkaiden laadukkaasta palvelemisesta – et tyydy keskinkertaiseen palveluun, vaan haluat ylittää asiakkaiden odotukset. EquensWorldlinen palvelu on avoinna 24/7, eli töitä tehdään kolmessa eri vuorossa. Toivomme sinulta joustavuutta työvuorojen suhteen. Etsimme useita henkilöitä kolmivuoro-tiimiin, mutta muutamia paikkoja on avoinna myös kaksivuoro-tiimeissä. Kerrothan hakemuksessasi käytettävyydestäsi!

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• Palveluhenkisyyttä – Omaat kyvyn ja halun kohdata asiakkaan eli kuunnella häntä ja auttaa häntä löytämään vastauksen kysymykseensä.
• Tiimityöskentelytaitoja – Olet empaattinen ja tuet kollegoitasi pyyteettömästi.
• Luotettavuutta – Olet sanojesi mittainen ja uskallat tuoda omia mielipiteitäsi esille rohkeasti.
• Kommunikaatiotaitoa – Olet proaktiivinen ja kommunikoit sujuvasti sekä suullisesti että kirjallisesti suomen, englannin ja ruotsin kielellä. Englanti on yrityksen työkieli.
• Intohimoa – Omaat optimistisen luonteen etkä pelkää muutoksia.

Aiempi kokemus (puhelin-)asiakaspalvelutehtävistä on eduksesi, mutta perehdytämme sinut tehtävään huolellisesti. Tervetuloa oppimaan rahoitusalan ammattilaiseksi!

Hae täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=68719

Valitulle henkilölle tullaan tekemään turvaselvitys.

equensWorldline tarjoaa sinulle mukavan tiimin ja mielenkiintoisen työn kasvavassa kansainvälisessä yrityksessä. Mikäli kiinnostuit tehtävästä, hae työpaikkaa suoraan alla olevan linkin kautta. Toimithan mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Marjukka Laakso (puh. 0505732425).

Företag:
CheapSleep Helsinki - United Investments Oy
Arbetsbeskrivning:

CheapSleep Hostel is currently offering internship opportunities at our hostel, in the position of reception.

 

As a reception intern, you will represent CheapSleep to our international and domestic guests. Your key role is to spread out our core value to our guests by showing great care, making them feel safe and well-treated during their stay in Helsinki.

 

Working environment in CheapSleep hostel is full of fun. We offer a flat hierarchy with a great chance to learn many interpersonal skills such as problem-solving, decision making, working under pressure and so on. We are an international team of young professionals working together for common mission to create the best hostel in Finland.

 

At CheapSleep hostel we believe in creating a welcoming and affordable accommodation for both domestic and international travellers. We are proud of being sincerely caring and friendly to our guests coming to Helsinki from all over the world and from a variety of diverse backgrounds. This is reflected in our staff as much as our guests.

 

What will I be doing?

 

As a Receptionist, you would be responsible for checking in and checking out guests in the hostel’s continuing effort to deliver outstanding guest service. Specifically, you would be responsible for performing the following tasks to the highest standards:

 

  • Checking in and checking out guests.
  • Respond to guest inquiries in time with friendly and efficient manner.
  • Provide directions for guests.
  • Ensure product knowledge of the hostel.
  • Assist fellow team members and other departments to maintain efficient system and positive working relationship.

 

Opportunities:

 

  • A chance to learn while having fun in an international working environment of workmates and customers from all over the world.
  • Develop greatly your customer-orientation mindset, a crucial characteristic which is demanded in any kind of business nowadays.
  • Learn to properly use property management software, channel managers, electronic lock systems and much, much more. All these knowledge are essential to gain while working in hotels and we use the same or similar software as many big chains.
  • Improving interpersonal skills: time management, working under pressure, communication skill, problem solving skills, etc with professional coaches - our CEOs and managers.
  • A reference letter for your future job from our CEO and positive feedbacks from customers and colleagues.
  • Free and comfortable accommodation in Vallila, close to the center of Helsinki, including furniture, sheets, electricity, fast wifi, washing machine, equipped bathroom and kitchen.
  • Free Helsinki/regional travel card.
  • Monthly staff evening to socialize with co-workers, with food and drink provided.
  • 300 EUR scholarship per month

 

If you are:

 

  • Good at English (Finnish and Russian is a plus)
  • A friendly, proactive and responsible student

 

Send your C.V to: stella.dinh@cheapsleep.fi and join greatest team of Helsinki. You can also learn more about us at http://www.cheapsleep.fi

 

CheapSleep Hostel tarjoaa tällä hetkellä mahdollisuuden harjoittelun suorittamiseen hostellimme vastaanotossa.

 

Vastaanoton harjoittelijana edustat CheapSleep hostellia meidän kansainvälisille ja kotimaisille vieraille. Ensisijainen tehtäväsi on edustaa tärkeintä arvoamme vieraille, mikä on erinomainen huolenpito vieraita kohtaan, sekä heidän olonsa turvalliseksi ja hyvin kohdelluksi tekeminen.

 

Työympäristö CheapSleep hostellissa on todella mukava. Meillä on tasainen hierarkia täynnä mahdollisuuksia oppia ihmissuhteisiin liittyviä taitoja, kuten ongelmanratkontaa, päätöksentekoa, paineen alla työskentelyä, jne. Olemme ryhmä nuoria kansainvälisiä ammattilaisia tavoitteenamme luoda koko Suomen paras hostelli.

 

CheapSleep hostellissa pyrimme tarjoamaan ystävällisen ja kustannustehokkaan majoituspalvelun kansainvälisille ja kotimaisille vieraille. Olemme ylpeitä siitä, että pidämme huolta vieraista, jotka tulevat Helsinkiin ympäri maailmaa erilaisista lähtökohdista. Tämä näkyy niin meidän henkilökunnassa, kuin myös vieraissa.

 

Mitkä ovat tehtäväni?

 

Vastaanottovirkailijana olet vastuussa vieraiden sisään- ja uloskirjaamisesta hostellin pyrkiessä erinomaisiin asiakaspalvelukokemuksiin. Erityisesti seuraavat tehtävät tulevat olemaan erittäin tärkeitä työssäsi vastaanottovirkailijana.

 

·         Vieraiden sisään- ja uloskirjaaminen

·         Vastaaminen vieraiden kysymyksiin nopeasti ja tehokkaasti.

·         Opastuksen tarjoaminen vieraille

·         Tiedon jakaminen hostellimme tuotteista.

·         Muiden ryhmän jäsenten ja työntekijöiden auttaminen tehokkaan systeemin ja hyvän työyhteisön ylläpitämiseksi.

 

Mahdollisuudet:

 

·         Mahdollisuus oppia kansainvälisessä ympäristössä työkavereiden ja asiakkaiden ollessa eri puolilta maailmaa.

·         Asiakaslähtöisen ajattelutavan kehittäminen. Merkittävä taito, jota vaaditaan nykyään työelämässä, minne ikinä menetkin.

·         Opit käyttämään hallintajärjestelmiä, varauskanavia, elektronisten avaimien järjestelmiä ja paljon, paljon lisää. Kaikki tämä on tärkeää hotellialalla ja käytämme samoja, tai samankaltaisia järjestelmiä, mitä monet suuret ketjut käyttävät.

·         Ihmissuhdetaitojen kehittäminen: ajan käyttö, paineen alla työskentely, viestintätaidot, ongelmanratkaisutaidot, jne. Kaikki ammattilaisten, eli toimiston väkemme opastuksessa.

·         Viitekirje tulevaa työtäsi varten toimitusjohtajaltamme.

·         Ilmainen ja mukava majoitus Vallilassa, lähellä Helsingin keskustaa, kalusteineen, lakanoineen, sähköineen, pesukoneineen, nopealla wifillä ja varustelluilla keittiöllä ja kylpyhuoneella.

·         Ilmainen Helsingin sisäinen matkakortti.

·         Kuukausittainen henkilökunnan ilta, jossa voit keskustella työkavereiden kanssa ilmaisen ruoan ja juoman kera.

 

Jos olet:

 

·         Hyvä englannin kielessä

·         Ystävällinen, ennakoiva ja vastuuntuntoinen opiskelija

 

Lähetä CV:si sähköpostilla osoitteeseen: stella.dinh@cheapsleep.fi ja liity koko Helsingin mahtavimpaan ryhmään. Voit lukea meistä lisää osoitteessa:  http://www.cheapsleep.fi

 

Sidor

Prenumerera på Turism