Skip to content Skip to navigation

Turism

Företag:
Posti
Arbetsbeskrivning:

Posti palkkaa joulusesonkiin yli 3 000 jouluntekijää ympäri Suomea. Jouluntekijöitä tarvitaan muun muassa pakettien ja joulutervehdysten lajitteluun, jakeluun ja kuljetukseen sekä Postin palvelupisteisiin ja asiakaspalveluun. Sesonkityössä edellytetään pääsääntöisesti 18 vuoden ikää ja suomen kielen osaamista. Sesonkityö on suosittua etenkin opiskelijoiden keskuudessa, sillä työvuoroissa on valinnanvaraa. Pääsääntöisesti työsuhteet sijoittuvat marras-joulukuulle. Posti on monelle nuorelle ensimmäinen työpaikka ja joulutyö perinne, johon palataan vuosittain.

Postin avoimet joulutyöpaikat

Företag:
CheapSleep Helsinki - United Investments Oy
Arbetsbeskrivning:

CheapSleep Hostel is currently offering internship opportunities at our hostel, in the position of reception.

 

As a reception intern, you will represent CheapSleep to our international and domestic guests. Your key role is to spread out our core value to our guests by showing great care, making them feel safe and well-treated during their stay in Helsinki.

 

Working environment in CheapSleep hostel is full of fun. We offer a flat hierarchy with a great chance to learn many interpersonal skills such as problem-solving, decision making, working under pressure and so on. We are an international team of young professionals working together for common mission to create the best hostel in Finland.

 

At CheapSleep hostel we believe in creating a welcoming and affordable accommodation for both domestic and international travellers. We are proud of being sincerely caring and friendly to our guests coming to Helsinki from all over the world and from a variety of diverse backgrounds. This is reflected in our staff as much as our guests.

 

What will I be doing?

 

As a Receptionist, you would be responsible for checking in and checking out guests in the hostel’s continuing effort to deliver outstanding guest service. Specifically, you would be responsible for performing the following tasks to the highest standards:

 

  • Checking in and checking out guests.
  • Respond to guest inquiries in time with friendly and efficient manner.
  • Provide directions for guests.
  • Ensure product knowledge of the hostel.
  • Assist fellow team members and other departments to maintain efficient system and positive working relationship.

 

Opportunities:

 

  • A chance to learn while having fun in an international working environment of workmates and customers from all over the world.
  • Develop greatly your customer-orientation mindset, a crucial characteristic which is demanded in any kind of business nowadays.
  • Learn to properly use property management software, channel managers, electronic lock systems and much, much more. All these knowledge are essential to gain while working in hotels and we use the same or similar software as many big chains.
  • Improving interpersonal skills: time management, working under pressure, communication skill, problem solving skills, etc with professional coaches - our CEOs and managers.
  • A reference letter for your future job from our CEO and positive feedbacks from customers and colleagues.
  • Free and comfortable accommodation in Vallila, close to the center of Helsinki, including furniture, sheets, electricity, fast wifi, washing machine, equipped bathroom and kitchen.
  • Free Helsinki/regional travel card.
  • Monthly staff evening to socialize with co-workers, with food and drink provided.
  • 300 EUR scholarship per month

 

If you are:

 

  • Good at English (Finnish and Russian is a plus)
  • A friendly, proactive and responsible student

 

Send your C.V to: stella.dinh@cheapsleep.fi and join greatest team of Helsinki. You can also learn more about us at http://www.cheapsleep.fi

 

CheapSleep Hostel tarjoaa tällä hetkellä mahdollisuuden harjoittelun suorittamiseen hostellimme vastaanotossa.

 

Vastaanoton harjoittelijana edustat CheapSleep hostellia meidän kansainvälisille ja kotimaisille vieraille. Ensisijainen tehtäväsi on edustaa tärkeintä arvoamme vieraille, mikä on erinomainen huolenpito vieraita kohtaan, sekä heidän olonsa turvalliseksi ja hyvin kohdelluksi tekeminen.

 

Työympäristö CheapSleep hostellissa on todella mukava. Meillä on tasainen hierarkia täynnä mahdollisuuksia oppia ihmissuhteisiin liittyviä taitoja, kuten ongelmanratkontaa, päätöksentekoa, paineen alla työskentelyä, jne. Olemme ryhmä nuoria kansainvälisiä ammattilaisia tavoitteenamme luoda koko Suomen paras hostelli.

 

CheapSleep hostellissa pyrimme tarjoamaan ystävällisen ja kustannustehokkaan majoituspalvelun kansainvälisille ja kotimaisille vieraille. Olemme ylpeitä siitä, että pidämme huolta vieraista, jotka tulevat Helsinkiin ympäri maailmaa erilaisista lähtökohdista. Tämä näkyy niin meidän henkilökunnassa, kuin myös vieraissa.

 

Mitkä ovat tehtäväni?

 

Vastaanottovirkailijana olet vastuussa vieraiden sisään- ja uloskirjaamisesta hostellin pyrkiessä erinomaisiin asiakaspalvelukokemuksiin. Erityisesti seuraavat tehtävät tulevat olemaan erittäin tärkeitä työssäsi vastaanottovirkailijana.

 

·         Vieraiden sisään- ja uloskirjaaminen

·         Vastaaminen vieraiden kysymyksiin nopeasti ja tehokkaasti.

·         Opastuksen tarjoaminen vieraille

·         Tiedon jakaminen hostellimme tuotteista.

·         Muiden ryhmän jäsenten ja työntekijöiden auttaminen tehokkaan systeemin ja hyvän työyhteisön ylläpitämiseksi.

 

Mahdollisuudet:

 

·         Mahdollisuus oppia kansainvälisessä ympäristössä työkavereiden ja asiakkaiden ollessa eri puolilta maailmaa.

·         Asiakaslähtöisen ajattelutavan kehittäminen. Merkittävä taito, jota vaaditaan nykyään työelämässä, minne ikinä menetkin.

·         Opit käyttämään hallintajärjestelmiä, varauskanavia, elektronisten avaimien järjestelmiä ja paljon, paljon lisää. Kaikki tämä on tärkeää hotellialalla ja käytämme samoja, tai samankaltaisia järjestelmiä, mitä monet suuret ketjut käyttävät.

·         Ihmissuhdetaitojen kehittäminen: ajan käyttö, paineen alla työskentely, viestintätaidot, ongelmanratkaisutaidot, jne. Kaikki ammattilaisten, eli toimiston väkemme opastuksessa.

·         Viitekirje tulevaa työtäsi varten toimitusjohtajaltamme.

·         Ilmainen ja mukava majoitus Vallilassa, lähellä Helsingin keskustaa, kalusteineen, lakanoineen, sähköineen, pesukoneineen, nopealla wifillä ja varustelluilla keittiöllä ja kylpyhuoneella.

·         Ilmainen Helsingin sisäinen matkakortti.

·         Kuukausittainen henkilökunnan ilta, jossa voit keskustella työkavereiden kanssa ilmaisen ruoan ja juoman kera.

 

Jos olet:

 

·         Hyvä englannin kielessä

·         Ystävällinen, ennakoiva ja vastuuntuntoinen opiskelija

 

Lähetä CV:si sähköpostilla osoitteeseen: stella.dinh@cheapsleep.fi ja liity koko Helsingin mahtavimpaan ryhmään. Voit lukea meistä lisää osoitteessa:  http://www.cheapsleep.fi

 

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

 

Team Manager, Customer Success, Helsinki

Management Events creates marketplaces for top level executives and vendors within IT and business consulting to exchange ideas and start business relationships. With 130+ events annually in Europe, Asia and the Middle East we are a market leader in B2B networking services. Our 300 employees take care of every step on the way to a successful event: From curating relevant content to executing world class customer experience.

We are proud of our energetic and positive culture centered around four core values: Passion for Customers, Clarity & Responsibility, Embracing the New and Winning together.

We are now looking for a Team Manager for Customer Success Managers.

As Team Manager Customer Success you will lead international team of Customer Success Managers and perform part of the team as an individual contributor. Our Customer Success Managers are the voice of the customers within our company. They strive daily to answer one simple question: How can we create value for our customers? Customer Success function is the main point of contact for our customers after the initial sale. The goal is to maximize the value our customer can gather from participating in our high quality invitation-only events. The CSM function is a part of our sales organization and we see every customer interaction as an opportunity to retain customers and increase sales. 

Key responsibilities 

  • Leading the Finnish team by creating high engagement to reach the goals
  • Creating an energizing atmosphere and motivation within the team
  • Cooperating closely with other functions

We are looking for a colleague with… 

  • 2 years of experience of relevant work experience within CSM, account management or other customer facing role in B2B environment.
  • Previous experience in leadership and accountability of team's success.
  • Genuine "can-do" attitude and superb customer service skills on the phone and face-to-face
  • Bachelor's degree in relevant field
  • Fluent Finnish and English language skills

Why choose a career at Management Events? 

  • We are international - Our events take place in 10 European countries, and we are currently expanding to Asia and the Middle East. You get to work with international colleagues on a daily basis.
  • We invest in people - After an extensive on-boarding process run by experienced trainers, we provide you with continuous training and self-development opportunities, for example in our Sales Academy.
  • We love our teams - Our employees enjoy spending time together during our Sportsday's, Friday bar's and during our team breakfasts and lunches. Our bi-annual trainings bring the whole company together in our headquarters in Helsinki.

Get a better idea of what it is like to work for Management Events by watching this video.

Does this position sound like the right challenge for you? Send us your application right now. We want to get to know you!

If you have further questions about the position, please contact: donna.apilado@managementevents.com

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

Management Events is an innovative growth company that connects decision makers and solution providers together around the world at high quality business events. Our mission is to enable our customers to maximize the benefits from our services as a lead generation company. Our teams in Europe and Asia share our core values: Passion for Customers, Clarity & Responsibility, Embrace the New and Winning together.

Are you an energetic person who's passion is to create excellent customer experiences? We are now looking for a Customer Success Manager to work with our Finnish market!

In this role, you are the main point of contact for our customers after the initial sale. Your main task is to coach our solution provider clients participating in our high quality invitation-only events. The role is sales driven, since CSM-function is an extension of our sales organization with main purpose to retain customers. Customer Success Managers are the voice of the customers within Management Events. In your role, you look at every customer interaction as an opportunity to help generate sales. A happy customer is a recurring customer!

Key responsibilities:

  • Cooperate closely with the sales department to increase customer lifetime value (cross-selling, up-selling, portfolio sales)
  • Build personalized relationships with customers through various channels (F2F, Social Media, Event Execution, phone and email)
  • Coach and motivate our customers to use our online tool
  • Communicate our event concept to customers, and illustrate the value created by using our services

 We are looking for a colleague with...

  • Genuine "can-do" attitude and superb customer service skills on the phone and face-to-face
  • Couple of years of relevant work experience within sales, account management or other customer facing role 
  • Excellent time management and problem solving skills 
  • The ability to see the bigger picture as well as the smaller details at all times
  • Previous experience in B2B-field is a great advantage!
  • Fluent Finnish and English language skills

 Why choose a career at Management Events?

  • Be part of the culture where we enjoy spending time together and working together towards our targets. Experience our culture yourself by checking this video!
  • Get to work with a unique and rewarded business concept and join our growth story with plenty of opportunities. We are currently in 10+ countries around Europe and Asia.
  • We offer a well-organized On-Boarding process run by our experienced trainers at the start of your employment. We also provide you with continuous training and self-development opportunities on your ME career path.
  • We grow, and so can you: Our operation has achieved constant growth over the last years, giving our employees the opportunity to take on additional responsibilities fast and to become leaders.

Do you have the passion for exceeding expectations in customer service? Challenge yourself!

If you have further questions about the position, please contact:
Donna Apilado, Talent Acquisition Specialist: donna.apilado@managementevents.com

Get to know us in Facebook!

 

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

Team Manager, Customer Success, Helsinki

Management Events creates marketplaces for top level executives and vendors within IT and business consulting to exchange ideas and start business relationships. With 130+ events annually in Europe, Asia and the Middle East we are a market leader in B2B networking services. Our 300 employees take care of every step on the way to a successful event: From curating relevant content to executing world class customer experience.

We are proud of our energetic and positive culture centered around four core values: Passion for Customers, Clarity & Responsibility, Embracing the New and Winning together.

We are now looking for a Team Manager for Customer Success Managers.

As Team Manager Customer Success you will lead international team of Customer Success Managers and perform part of the team as an individual contributor. Our Customer Success Managers are the voice of the customers within our company. They strive daily to answer one simple question: How can we create value for our customers? Customer Success function is the main point of contact for our customers after the initial sale. The goal is to maximize the value our customer can gather from participating in our high quality invitation-only events. The CSM function is a part of our sales organization and we see every customer interaction as an opportunity to retain customers and increase sales.

Key responsibilities

- Leading the Finnish team by creating high engagement to reach the goals
- Creating an energizing atmosphere and motivation within the team
- Cooperating closely with other functions

We are looking for a colleague with…

- 2 years of experience of relevant work experience within CSM, account management or other customer facing role in B2B environment.
- Previous experience in leadership and accountability of team's success.
- Genuine "can-do" attitude and superb customer service skills on the phone and face-to-face
- Bachelor's degree in relevant field
- Fluent Finnish and English language skills

Why choose a career at Management Events?

- We are international - Our events take place in 10 European countries, and we are currently expanding to Asia and the Middle East. You get to work with international colleagues on a daily basis.
- We invest in people - After an extensive on-boarding process run by experienced trainers, we provide you with continuous training and self-development opportunities, for example in our Sales Academy.
- We love our teams - Our employees enjoy spending time together during our Sportsday's, Friday bar's and during our team breakfasts and lunches. Our bi-annual trainings bring the whole company together in our headquarters in Helsinki.

Get a better idea of what it is like to work for Management Events by watching this video. https://www.facebook.com/managementevents/videos/1778324278847303/

Does this position sound like the right challenge for you? Send us your application right now. We want to get to know you!

If you have further questions about the position, please contact: donna.apilado@managementevents.com

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

Management Events is an innovative growth company that connects decision makers and solution providers together around the world at high quality business events. Our mission is to enable our customers to maximize the benefits from our services as a lead generation company. Our teams in Europe and Asia share our core values: Passion for Customers, Clarity & Responsibility, Embrace the New and Winning together.

Are you an energetic person who's passion is to create excellent customer experiences? We are now looking for a Customer Success Manager to work with our Finnish market!

In this role, you are the main point of contact for our customers after the initial sale. Your main task is to coach our solution provider clients participating in our high quality invitation-only events. The role is sales driven, since CSM-function is an extension of our sales organization with main purpose to retain customers. Customer Success Managers are the voice of the customers within Management Events. In your role, you look at every customer interaction as an opportunity to help generate sales. A happy customer is a recurring customer!

Key responsibilities:

- Cooperate closely with the sales department to increase customer lifetime value (cross-selling, up-selling, portfolio sales)
- Build personalized relationships with customers through various channels (F2F, Social Media, Event Execution, phone and email)
- Coach and motivate our customers to use our online tool
- Communicate our event concept to customers, and illustrate the value created by using our services

We are looking for a colleague with...

- Genuine "can-do" attitude and superb customer service skills on the phone and face-to-face
- Couple of years of relevant work experience within sales, account management or other customer facing role
- Excellent time management and problem solving skills
- The ability to see the bigger picture as well as the smaller details at all times
- Previous experience in B2B-field is a great advantage!
- Fluent Finnish and English language skills

Why choose a career at Management Events?

- Be part of the culture where we enjoy spending time together and working together towards our targets. Experience our culture yourself by checking this video! https://www.youtube.com/watch?v=XQgjqw8eEWI
- Get to work with a unique and rewarded business concept and join our growth story with plenty of opportunities. We are currently in 10+ countries around Europe and Asia.
- We offer a well-organized On-Boarding process run by our experienced trainers at the start of your employment. We also provide you with continuous training and self-development opportunities on your ME career path.
- We grow, and so can you: Our operation has achieved constant growth over the last years, giving our employees the opportunity to take on additional responsibilities fast and to become leaders.

Do you have the passion for exceeding expectations in customer service? Challenge yourself!

If you have further questions about the position, please contact:
Donna Apilado, Talent Acquisition Specialist: donna.apilado@managementevents.com

Get to know us in Facebook!
https://www.facebook.com/managementevents

Företag:
JCDecaux / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko kiinnostunut digistä? Ulkomainonnan eturivissä seisova JCDecaux tarjoaa nyt tilaisuuden työskennellä dynaamisten mainoskampanjoiden parissa ja päästä näkemään lähietäisyydeltä mikä digitalisaation rooli on mainonnassa vuonna 2018. Digitrafikoijana vastaanotat asiakkaiden aineistoja ja palvelet heitä teknisissä kysymyksissä aineistoon liittyen. Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi saman tien!

KUVAUS
Academic Work etsii osa-aikaista asiakaspalvelijaa /digitrafikoijaa Helsinkiin!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina JCDecaux Finlandilla.

TYÖTEHTÄVÄT
Digitrafikoijana työskentelet asiakaspalvelijana digimainosten parissa. Vastuullasi on digitaalisen aineiston vastaanottaminen asiakkaalta ja sen toimivuuden varmistaminen muun muassa värien ja resoluution osalta. Mikäli ongelmia ilmenee, selvittelet niitä yhdessä asiakkaan kanssa. Tehtäviisi kuuluu myös näyttöjen ajastaminen ja varauskalentereiden hallinnointia.

Työtehtäviisi kuuluu:

- Digitaalisen aineiston vastaanottaminen ja niiden testaus
- Asiakastyö
- Näyttöjen ajastaminen
- Varauskalentereiden hallinnointia

Tehtävä on luonteeltaan rutiininomainen, mutta kampanjat, joiden parissa toimitaan sitäkin vaihtelevampia ja innovatiivisempia.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Tämä on työ, joka opitaan käytännössä. Sinulla tulee olla aiempaa työkokemusta, mutta juuri tältä alalta ei ole välttämätöntä. Toimit JCDecauxin omien järjestelmien parissa, joten emme odota sinulta kokemusta mistään tietystä ohjelmistosta. Yleiset tietotekniset taidot on kuitenkin oltava hyvällä tasolla ja sinulla on oltava valmiudet omaksua uutta nopeasti ja tehokkaasti. Myös looginen päättelykyky on tarpeen tässä työssä. Odotamme sinulta myös vastuullisuutta sekä kykyä pitkäjänteiseen työskentelyyn rutiinitehtävissä. Koska tehtävä sisältää asiakastyötä, tulisi sinun olla luonteeltasi palvelualtis ja rohkea vuorovaikuttaja. Työskentely edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Jonkin verran aiempaa työkokemusta
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja looginen päättelykyky
- Kyky oppia nopeasti
- Vastuullinen ja pitkäjänteinen työote
- Hyvät vuorovaikutustaidot ja asiakaspalveluhenkisyyttä
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Mahdollisimman pian syyskuun aikana

Työmäärä: 22,5-37,5 tuntia/viikko

Kesto: 6kk aloituksesta, jatko mahdollinen

Paikka: Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 12.09.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

INFOA ASIAKKAASTA
JCDecaux toimii yli 75 maassa ja työllistämme yli 13 000 ihmistä ympäri maailmaa. Olemme maailman johtava ulkomainosyhtiö kadunkalusteissa, lentokenttämainonnassa sekä liikennevälinemainonnassa. Ulkomainonta kehittyy tällä hetkellä kovaa vauhtia datan ja digitaalisten työkalujen tuodessa uusia kasvun mahdollisuuksia. 

JCDecaux jatkaa edelläkävijänä ja markkinajohtajana ulkomainontatoimialan kehittämistä - muun muassa datan, ohjelmallisen ostamisen ja digitalisaation mukanaan tuomat mahdollisuudet ovat avanneet meille merkittäviä uusia kasvu-uria. Jotta saamme hyödynnettyä nämä mahdollisuudet mahdollisimman hyvin, olemme perustaneet kaupalliseen toimintoon markkinointitiimiin uusia rooleja, joihin haemme nyt tekijöitä.

Jobbtitel:
Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Loistava ensivaikutelma takaa tunnelman, joka kantaa pitkälle. Siksi aulapalvelumme arvoa ei voi tarpeeksi korostaa! Etsimme joukkoomme asiakaspalvelun arvon tuntevaa Head of Receptionia vastaamaan toimistojemme aulatilojen ensiluokkaisen palvelun kehittämisestä. Rooli on ihmisläheinen, vastuullinen ja mahdollisuuksia täynnä. Jos työ ennennäkemättömän upean kulttuurin keskellä kiinnostaa, tutustu rooliin ja hae!

KUVAUS

Koko Academic Workin lävistää välittävä, kunnianhimoinen ja humoristinen ilmapiiri, josta huokuu sekä kasvun nälkä että toisistamme huolehtiminen. Arvomme: Beat Yesterday, Share Energy ja Show Heart ovat läsnä kaikessa, mitä teemme ja miten huomioimme toisemme päivittäin.

Olemme laadukkaasti ja intohimolla palveleva nuoriin ammattilaisiin erikoistunut henkilöstövuokraus- ja rekrytointiyritys. Kasvumme on päätähuimaavaa ja tavoitteemme on vuoteen 2022 mennessä nostaa liikevaihtomme sataan miljoonaan euroon. Suunta on oikea, sillä viime vuonna liikevaihtomme kasvoi upeat 54 % ja nykyään meitä on Suomessa jo yli 170 työntekijää.

TYÖTEHTÄVÄ

Aulamme on jokaisen työnhakijan, yhteistyökumppanin ja asiakkaan ensikosketus Academic Workiin, ja tästä syystä vaalimme palvelun laatua. Iloinen aulamme piristää myös jokaisen sisäisen työntekijämme päivää ja auttaa kiperissä tilanteissa.

Receptionist-tiimimme koostuu motivoituneista, energisistä ja Academic Workille ominaisella Beat Yesterday -asenteella varustetuista tiimipelaajista, jotka palvelevat sidosryhmiämme aktiivisesti ja suurella sydämellä joka päivä. Aulamme asiakastyytyväisyys onkin ollut huippuluokkaa vuodesta toiseen, mistä olemme erittäin ylpeitä.

Rooliisi ei lähtökohtaisesti kuulu aulassa työskentelyä vaan vastaat aulapalvelustamme ja siihen liittyvistä prosesseista kokonaisuutena. Head of Receptionin roolissa pääset parantamaan palvelumme laatua entisestään kehittämällä aulan olemassa olevia toimintatapoja, sekä luomalla uusia. Työlläsi huolehdit, että aulatiimimme ajankäyttö on järkevää, prosessit toimivat sujuvasti ja asiakastyytyväisyys pysyy huipussaan niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Työtehtäviisi lukeutuvat muun muassa:

  • Aulan prosessien ja toimintatapojen kehittäminen
  • Prosessien ja ohjeiden päivittäminen intranettiin sekä niiden hyödyntämisen varmentaminen
  • Uusien toimintatapojen luominen aulapalvelun kehittämiseksi yhteistyössä Suomen johtoryhmän ja muiden maiden toimistojen kanssa
  • Toimiston ostojen suunnittelu ja kilpailutus

Lisäksi Head of Reception toimii aulatiimiemme esimiehenä noin kevääseen 2019 saakka, jolloin tarkoituksenamme on rekrytoida molemmille toimistoille Reception Managerit vastaamaan esimiestyöstä ja toimistokohtaisista asioista.

Työssäsi raportoit Suomen operaatioiden johtajalle. Positio on konsernissamme jo tuttu mutta Suomen organisaatiossa uusi, mikä mahdollistaa roolin muokkaamisen ja kehittämisen.

TARJOAMME

  • Paikan voimakkaasti kasvavassa yrityksessä
  • Kannustavan ja energisen työyhteisön, jossa arvot näkyvät jokapäiväisessä arjessa
  • Vastuullisen roolin, jossa voit vaikuttaa oman työsi sisältöön ja kehittämiseen
  • Monipuoliset henkilöstöedut, kuten viikon ylimääräisen palkallisen loman

Emme mikromanageeraa, vaan annamme ansaitusti vastuuta ja tuemme tarvittaessa matkan varrella. Palautetta jaetaan avoimesti, usein ja molempiin suuntiin, sillä kokemuksemme kertoo, että se on avain niin kehittymisen kuin viihtyvyydenkin kannalta.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Olet etsimämme henkilö, mikäli laadukas asiakaspalvelukokemus on sinulle sydämen asia ja palat halusta kehittää sitä. Työskentelytapasi on sekä järjestelmällinen että tehokas ja toimit luontevasti roolissa, jossa pääset luomaan omat rutiinisi. Sinulla on itsenäinen ja oma-aloitteinen ote työhön, ja tuot esiin mielipiteesi ja kehitysideasi. Otat mielelläsi vastuuta isoista kokonaisuuksista ja työn tuloksellisuus on sinulle tärkeää. Ymmärrät yksityiskohtien merkityksen, mutta osaat myös yhdistää palapelin palaset yhdeksi onnistuneeksi kokonaisuudeksi.

Tämän lisäksi sinulla on:

  • Vähintään kahden vuoden kokemus aktiivisesta aulavastaavan työstä
  • Kokemusta prosessien tai toimintatapojen uudistamisesta tai kehittämisestä, sekä niiden jalkauttamisesta käytäntöön joko aulavastaavan työstä tai muualta
  • Erittäin sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen (kirjallinen ja suullinen)

Katsomme eduksi työkokemuksen vaativasta asiakaspalvelutyöstä sekä korkeakoulututkinnon.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä!

Aloitus: Marraskuussa 2018 tai sopimuksen mukaan aikaisemmin

Työmäärä: Kokoaikaisen tunnit toimistotyöaikoihin

Kesto: Vakituinen

Paikka: Ruoholahdenkatu 23, Helsinki (ja Keilaranta 5, Espoo)

Palkka: Sopimuksen mukaan, kuukausipalkka

Julkaisupäivämäärä: 9.10.2018

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Otamme yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:eesi tai hakemukseesi. Hakemaan pääset tästä. Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen

talentacquisitionhel@academicwork.fi.

Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

MUUTA TIETOA

Me olemme energinen porukka, jolla riittää kunnianhimoa! Haluamme jatkuvasti kehittyä ja olla aina entistä parempia. Mikäli kaipaat työtä, joka haastaa sinua joka päivä sekä upeaa työyhteisöä, joka tukee ja innostaa sinua menestymään – me tarjoamme sinulle kodin. Academic Work on Home of The Young Professionals. Tutustu meihin lisää kotisivuiltamme kohdasta meistä. Sivulta löydät työntekijäesittelyjä, lisätietoja yrityksemme arvoista sekä kuvia ja videoita.

 

HAE TÄÄLTÄ: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/head-of-reception-academi...

Jobbtitel:
Företag:
Euroclear Finland Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko asiakaspalveluhenkinen? Nautitko päästessäsi auttamaan asiakkaita ja antamaan vastauksia heidän kysymyksiinsä? Etsimme nyt kolmea reipasta ja ystävällistä osa-aikaista asiakaspalvelijaa Euroclear Finland Oy:lle. Tässä tehtävässä pääset työskentelemään asiakasrajapinnassa puhelimitse asiakkaiden kanssa. Lue tehtävästä lisää ja hae heti, koska aloitus tulee olemaan jo viikolla 43 ja haastattelut aloitetaan heti sopivien henkilöiden haettua paikkaa.

KUVAUS
Academic Work etsii kolmea osa-aikaista asiakaspalvelijaa Helsinkiin!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Euroclear Finland Oy:llä.

TYÖTEHTÄVÄ
Työtehtäväsi keskittyvät Euroclear Finland Oy:n asiakaspalveluun puhelimitse. Toimenkuvaasi kuuluu asiakkaiden palveleminen puhelimitse päivittäin reippaalla asenteella. Tyypillisiä työtehtäviä ovat asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen, joihin vastauksien löytäminen on tehty helpoksi ja tarpeen tullen voit aina kysyä apua. Pystyt työskentelemään 20-37,5 tuntia viikossa eli noin 3-5 päivänä. Tehtävässä vaaditaan jonkin verran joustoa työpäivien suhteen ja varsinkin alussa on tärkeää työskennellä enemmän, jotta pääset perehtymään työhösi kunnolla.

Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden työskennellä asiakaspalvelussa, hyvässä työilmapiirissä.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Ideaalihakijamme voi olla opiskelija tai jo valmistunut. Tehtävään haetaan asenne, eikä koulutus edellä. Toivomme myös jotain aikaisempaa työkokemusta, esimerkiksi asiakaspalvelun parista. Pidät toistoista ja rutiininomaisesta työskentelystä asiakaspalvelussa. Persoonaltasi olet reipas ja ystävällinen sekä omaat hyvät käytöstavat ja pitkäjänteisen otteen työhösi. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen on myös toivottavaa ja se katsotaan suureksi eduksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva koulutus

- Aiempaa työkokemusta

- Kiinnostusta rutiininomaiseen työskentelyyn

- Reipas ja ystävällinen persoona

- Hyvät käytöstavat ja pitkäjänteinen ote työhön

- Sujuva suomen ja englannin kielitaito

Ruotsin kielen osaaminen on myös toivottavaa ja se katsotaan suureksi eduksi.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Viikolla 43

Työmäärä: Osa-aika, 20-37,5h/vko

Kesto: 31.5.2019 asti

Paikka: Helsinki

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 9.10.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin - olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa "ladattavat tiedostot". Voit hakea työpaikkaa painamalla "Hae työpaikkaa!" työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

MUUTA TIETOA
Euroclear Finland Oy on rahoitusmarkkinoiden keskiössä toimiva yritys, jonka tehokkaat järjestelmät ja prosessit takaavat arvopaperien turvallisen säilytyksen ja parhaan mahdollisen sijoittajansuojan. Heidän palveluihinsa kuuluvat ajantasaiset digitaaliset osakerekisterit ja muut palvelut asiakkaille ajasta ja paikasta riippumatta. Euroclear Finland Oy:n toiminnan ydin on arvo-osuusjärjestelmä. Se on kansallisten rahoitusmarkkinoiden perusrakenne, joka yhdistää arvopaperien liikkeeseenlaskijat ja omistajat. Järjestelmän julkista luotettavuutta nauttivassa säilytyksessä on yli 5 000 arvopaperilajia, ja säilytysten arvo on noin 300 miljardia euroa. Omistajien arvopaperiomistukset puolestaan ovat järjestelmään kuuluvilla arvo-osuustileillä, joita on jo 1,4 miljoonaa.

Jobbtitel:
Företag:
Quandoo / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Tunnetko poltetta kaupantekoa ja asiakkaiden kanssa työskentelemistä kohtaan? Otatko tilanteet haltuun, sytyt innovaatioista ja otat mielelläsi vastuuta? Etsimme nyt B2B-myynnistä kiinnostunutta yrittäjähenkistä persoonaa Quandoolle Turkuun. Mikäli tunnistit itsesi, jatka lukemista ja lähetä hakemuksesi jo tänään! Etenemme haussa heti sopivan henkilön haettua paikkaa!

KUVAUS

​Academic Work etsii kokoaikaista Sales Manageria Turkuun!

​Toimeksianto on osa rekrytointiyhteistyötämme, jolloin tulet työllistymään suoraan Quandoolle. Tämän rekrytoinnin hakuprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksen puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen hel02@academicwork.fi.

TYÖTEHTÄVÄ

Sales Managerin työpäivä on vauhdikas eikä kahta samanlaista päivää ole. Vastuullasi on koko myyntiprosessin hoitaminen prospektoinnista ja uusasiakashankinnasta omien asiakkuuksien kehittämiseen. Vastaat tuloksestasi myynnin team leadille. Myyt Quandoon palvelua ravintoloille tavoitteena pitkäaikainen digikumppanuus. Toimit yrityksen kasvona Turun seudulla, tavoitteenasi vallata kaupunki aktiivisella työotteellasi. Tässä työssä tulokset puhuvat puolestaan. Koska Quandoolla ei ole toimistoa Turussa, tulet tekemään osan työstäsi kotoa käsin. Tapaamisiin menet autolla ja tähän tarvitset ajokortin ja oman auton.

Työtehtäviisi kuuluu:

- Quandoon palvelun myynti ravintoloille

- Prospektointi, kylmäsoitot sekä asiakastapaamiset

- Quandoon brändäys Turun seudulla

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden liittyä nuorekkaaseen ja innovatiiviseen työympäristöön uuden teknologian pariin. Tehtävässä saat vapauden luoda oman aikataulusi, vastuuta ja mahdollisuuden hyviin ansioihin. Quandoolla on hyvä tekemisen meininki ja myynnillinen ilmapiiri.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Voit olla urapolkusi alkutaipaleella tai omata jo enemmän kokemusta myynnin maailmasta. Näyttöjä B2B-myynnistä sinulla tulee kuitenkin olla aiemman työkokemuksen muodossa. Pääasia on, että sinulla on poltetta kaupantekoon ja haluat työskennellä asiakkaiden kanssa. Tämän lisäksi teknologian ja innovaation tulee olla lähellä sydäntäsi. Ymmärrät että myyntityö vaatii aktiivista ja positiivista otetta, toisaalta myynnin parissa koet hienoja onnistumisia sekä voit vaikuttaa suoraan omalla työlläsi omiin ansioihisi. Menestyäksesi sinun tulee olla työssäsi kehittymishaluinen, vastuuntuntoinen ja itsenäinen. Sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito ovat vaatimuksena ja sinulla tulee olla B-ajokortti sekä oma auto.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Aiempaa kokemusta B2B-myynnistä

- Aktiivista ja positiivista otetta sekä kovaa draivia

- Halua myydä, nälkää tehdä kauppaa

- Kiinnostusta teknologiaa ja innovaatiota kohtaan

- B-ajokortti ja oma auto

- Sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito, ruotsi katsotaan eduksi

Työkokemus ravintola-alalta on isoksi eduksi. Kiinnostus alaa kohtaan on vaatimus.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Heti oikean henkilön löydyttyä

Työmäärä: Kokoaika

Kesto: Vakituinen

Paikka: Turun seudun alue

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 25.9.2018

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel02@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme

https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

MUUTA TIETOA

Quandoo, maailmanlaajuisesti nopeimmin kasvava ravintoloiden varausjärjestelmä, yhdistää ruokailijat parhaisiin ravintoloihin ympäri maailmaa älykkäällä järjestelmällä, joka mukautuu käyttäjän mukaan. Quandoo tarjoaa ruokailijoille kätevän tavan löytää uusia ravintoloita, varata pöytiä verkossa, vastaanottaa ainutlaatuisia tarjouksia ja alennuksia sekä mahdollisuuden jakaa arvio koko kokemuksesta jälkeenpäin. Vuonna 2012 perustettu Quandoon online-yhteisö koostuu nykyään jo yli 50 miljoonasta vakituisesta ravintolavieraasta, joille ravintolan varaaminen käy nopeasti ja helposti ja ravintolassa käyminen on sujuvampaa ja hauskempaa. Paikallisista lempipaikoista Michelin-ravintoloihin, tee pöytävaraus tänään verkossa.

Sidor

Prenumerera på Turism