Skip to content Skip to navigation

Turism

Företag:
Academic Work / Edenred Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Haemme kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille osa-aikaiseen tehtävään Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun. Emme edellytä sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta, sillä keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla! Työtehtävä on osa-aikainen (vähintään 7,5 h/kk) ja tarpeen mukaan töihin kutsuttava eli sopii joustavuutensa ansiosta erinomaisesti esimerkiksi opintojen ohelle.

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Asiakaslähtöinen ja energinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Osa-aikainen, tarpeen mukaan töihin kutsuttava (vähintään 7,5 h /kk)

Aloitus: 23.9.2019 alkaen

Kesto: 12kk

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae tehtävää kotisivujemme kautta osoitteessa https://jobs.academicwork.fi/annons/osaaikaisia-customer-care-specialist...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Företag:
Edenred Finland Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

”Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien.”, Meri – Customer Care Specialist, Edenred

Kuvaus
Etsimme nyt kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin – tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!

Tarjoamme

- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C – ja B2B-asiakaspalvelusta
- Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- Kattavan perehdytyksen tehtävään
- Joustavat työajat

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

- Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
- Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
- Asiakkaiden neuvonta ja opastus
- Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Etsimällämme henkilöllä on:

- Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
- Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
- Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
- Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen

Työntekijänä olet:

- Iloinen ja ulospäinsuuntautunut

- Palveluhenkinen

- Ratkaisukeskeinen

- Joustava

Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa

Työaika: Kokoaikainen, työajat arkisin klo 8-17 välillä

Aloitus: 23.9.2019. alkaen

Kesto: 28.2.2020 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus keskustella jatkosta osa-aikaisena

Sijainti: Vallila, Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Hae paikkaa kotisivujemme kautta osoitteessa: https://jobs.academicwork.fi/annons/kokoaikaisia-customer-care-specialis...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.

Företag:
Finlands Svenska Skolungdomsförbund FSS rf
Arbetsbeskrivning:

Elevbladet EBL är Finlands Svenska Skolungdomsförbunds språkrör och ett kreativt magasin med både informativt och underhållande innehåll. Tidningens primära målgrupp är elever i grundskolans övre årskurser och studerande på andra stadiet. Elevbladet erbjuder en plattform för unga skribenter att få sina texter publicerade och utvecklas under handledning.

Elevbladet utkommer digitalt året om och till pappers två gånger per år. Tidningen distribueras till tusentals skolungdomar runt om i Svenskfinland och finansieras med stöd av Föreningen Konstsamfundet.

För att utveckla tidningens innehåll söker vi nu en chefredaktör. Som chefredaktör för Elevbladet

  • koordinerar du hela processen för att skapa tidningen från planering till genomförande och utvärdering,
  • handleder du tidningens skribenter och sparrar dem i att lyckas och utvecklas,
  • producerar du journalistiskt innehåll till både webben och den tryckta tidningen och skriver själv artiklar och kolumner,
  • samarbetar du med tidningens Art Director för att skapa en tilltalande och kvalitativ tryckt tidskrift två gånger per år.

Arbetet förutsätter utmärkta kunskaper i svenska och journalistisk erfarenhet. Ett pedagogiskt grepp och bra samarbetsförmåga är till fördel vid handledningen av tidningens skribenter. Vi uppskattar intresse i frågor som berör unga och utbildning.

Arbetet är en projektanställning för att utveckla Elevbladet från september 2019 till maj 2020. Som chefredaktör arbetar du flexibelt både på förbundets kansli i centrala Helsingfors och ute på fältet. Arbetstiden är i genomsnitt 20 timmar per månad och för arbetet betalas en månadslön på ungefär 280 euro. Utöver det erbjuder vi andra förmåner, fina kollegor och mysiga kontorsutrymmen i Ulrikasborg, Helsingfors.

Skicka in en fritt formulerad ansökan med CV och arbetsprov på en text du skrivit till förbundsordförande Emilie Jäntti (emilie.jantti@skolungdom.fi) senast 28.8.2019. Arbetsintervjuerna ordnas under vecka 36 på vårt kansli på Kaserngatan 1 (om platsen och tidpunkten inte fungerar med din vardag är vi flexibla för andra arrangemang).

Tilläggsinformation och svar på eventuella frågor får du av verksamhetsledare Malin Lindholm, telefonnummer 050 323 7418. 

Läs mer om Elevbladet »

Vi önskar att personer av olika ålder, bakgrund och kön söker jobb hos oss. Alla arbetssökande behandlas likvärdigt i enlighet med vår likabehandlingsplan.

Finlands Svenska Skolungdomsförbund är en partipolitiskt obunden intresseorganisation för elever i grundskolans övre årskurser och studerande på andra stadiet.

Företag:
CheapSleep Helsinki - United Investments Oy
Arbetsbeskrivning:

As one of our team member, you will represent CheapSleep to our international and domestic guests. Your key role is to spread out our core value to our guests by showing great care, making them feel safe and well-treated during their stay in Helsinki.

Working environment in CheapSleep hostel is full of fun. We offer a flat hierarchy with a great chance to learn many interpersonal skills such as problem-solving, decision making, working under pressure and so on. We are an international team of young professionals working together. We will create the best hostel in Finland. At CheapSleep hostel we believe in creating a welcoming and affordable accommodation for both domestic and international travellers. We are proud of being sincerely caring and friendly to our guests coming to Helsinki from all over the world and from a variety of diverse backgrounds. This is reflected in our staff as much as our guests.

What will I be doing? As a Receptionist, you would be responsible for checking in and checking out guests in the hostel’s continuing effort to deliver outstanding guest service. Specifically, you would be responsible for performing the following tasks to the highest standards:

- Checking in and checking out guests.

- Respond to guest inquiries and in a timely, friendly and efficient manner.

- Provide directions for guests.

- Ensure product knowledge of the hostel.

- Assist fellow team members and other departments wherever necessary to maintain positive working relationship

Opportunities:

- A chance to learn and have fun in an international working environment of workmates and customers from all over the world.

- Developing greatly your customer-orientation, a crucial characteristic which is demanded in any kind of business.

- Learn to properly use property management software, channel managers, electronic lock systems and much, much more. All these are essential to gaining work in hotels and we use the same or similar software as many big chains.

- Improving interpersonal skills: time management, working under pressure, communication skill, problem solving skills, etc.

- A reference letter for your future job from our CEO.

- Free and comfortable accommodation in Vallila, close to the center of Helsinki, including furniture, sheets, wifi, washing machine and equipped bathroom.

- Free travel card for all travel inside Helsinki.

- Monthly staff evening to socialize with co-workers, with food and drink provided.

- Possibilities to gain working experience in other departments (event, breakfast, bar, etc) if you are interested.

Our expectation:

You are a student and will acquire academic credits for the internship.

- You have a first-aid card or a certificate of adequate knowledge and experience with first-aid.

- You speak fluently English and want to have deep training in hotel administration and customer service.

Starting date: As soon as you can. 

Send your C.V to stella.dinh@cheapsleep.fi and join the greatest team of Helsinki. You can also learn more about us at www.cheapsleep.fi

Företag:
Academic Work / Sato
Arbetsbeskrivning:

Etsimme SATOn asiakaspalveluun kielitaitoista, reipasta ja ratkaisukeskeistä palveluasiantuntijaa, jolla on tiimityöskentelytaidot hallussa. Jos olet kerryttänyt jo aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja olet kiinnostunut työskentelemään kiinteistöalalla, saatat olla etsimämme henkilö. Lue tehtävästä lisää alta ja lähetä hakemuksesi jo tänään!

Kuvaus
Tarjoamme

  • Rennon ja huumorintajuisen työilmapiirin
  • Monipuolisen tehtävänkuvan, jossa pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaiseksi
  • Mahdollisuuden kerryttää kokemusta tuloshakuisesta asiakaspalvelusta opintojen ohella

Saat tehtävään kattavan perehdytyksen. SATOlla työskentelee jo useampi Academic Workin tyytyväinen konsultti ja asiakaspalveluosaston kasvaessa tarjoamme mahdollisuuden jälleen yhdelle uudelle ammattilaiselle! Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä
Työtehtäväsi on hoitaa asiakaspalvelua suomeksi ja englanniksi niin puhelimitse, sähköpostitse kuin Facebookin ja Chat-kanavan kautta. Satolle asiakas tulee aina ensin, joten positiivinen, ratkaisukeskeinen sekä ihmisläheinen työskentelyote ovat tärkeitä. Tulet myös kontaktoimaan SATOn asiakkaita mm. asiakastyytyväisyyskyselyiden merkeissä, joten rohkeus tarttua puhelimeen ja kyky luoda luonteva dialogi ovat tärkeitä taitoja. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa ja haastavissa asiakaspalvelutehtävissä. Saton työkulttuurissa työntekijöitä arvostetaan ja huumoria riittää. Työskentely on tuloshakuista, kaikkien mahdollisuutta menestyä tuetaan jatkuvasti.

  • Asiakkaiden haasteiden ratkaiseminen ja heidän auttaminen
  • Asiakkaiden kontaktoiminen, mm. tyytyväisyyskyselyiden merkeissä

Etsimämme henkilö on:

  • Tehtävään soveltuva tutkinto
  • Työkokemusta asiakaspalvelusta
  • Rohkeutta, asiakaspalveluhenkisyyttä ja tuloshakuisuutta
  • Hyvä suomen ja englannin kielen taito, muu kielitaito kuten arabia, venäjä ja viro katsotaan eduksi

Eduksi katsotaan myös aikaisempi kokemus contact center -ympäristöstä

Muuta tietoa
Aloitus: mahdollisimman pian

Työmäärä: 2-3 päivää viikossa. Kuun vaihteet ovat kiireisiä, joten silloin toivomme joustavuutta.

Kesto: 6 kuukautta

Sijainti: Helsinki, Käpylä

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Saton puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Sato tarjoaa asiakkailleen vuokrakoteja palvelulla. Yritys rakennuttaa, ostaa ja korjaa kaupunkikoteja, joissa asiakkaiden on turvallista, huoletonta ja mukavaa elää ja olla. Sato omistaa lähes 26 000 asuntoa. Saton palvelulupaus on ’Koti kuten haluat’, ja Asiakas ensin -palvelumalli ohjaa kaikkea toimintaa.

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Tallink Silja oy pyrkii saamaan laivoillensa Itämeren parhaan miehistön. Tällä hetkellä etsimme uusia työkavereita Silja Serenaden ja Baltic Princessin ravintolaosastolle.

Arvostamme ravintola-alan koulutusta ja – kokemusta, sekä kiinnostusta alaan. Merimiehiltä vaaditaan hyviä tiimityötaitoja ja joustavuutta. Olemme ylpeitä laivojemme hyvästä työilmapiiristä ja sellaisena haluamme sen pitää myös jatkossa.

Tällä hetkellä etsimme uusia työntekijöitä ravintoloidemme sijaispankkiin, mutta keikkatöinä alkava ura laivalla voi hyvinkin johtaa jossain vaiheessa pidempiin työsopimuksiin ja mahdollisesti myös vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Tarjoilijana pääasiallinen tehtäväsi on antaa parasta palvelua asiakkaillemme. Hyvän ruoka- ja viinituntemuksesi avulla tarjoat asiakkaillemme palvelua, joka ylittää heidän odotuksensa. Aktiivinen myyntityö on sinulle ominaista.

Tarjoilijana vastaat osaltasi ravintolaosaston (à la carte, buffet, muut ruokaravintolat, kokous- ja saunaosasto, Spice Ice tai baarit) asiakkaiden viihtyvyydestä ja tyytyväisyydestä, varmistaen aina ystävällisen, ammattitaitoisen ja sujuvan palvelun.

Arvostat erinomaista asiakaspalvelua ja haluat keksiä keinoja yllättää asiakkaat positiivisesti ja mahdollisuuksien mukaan tuoda heille sitä jotain pientä ”ekstraa”, mikä saa heidät palaamaan meille aina uudelleen. Teet työtäsi iloisella ammattiylpeydellä.

Arvostamme ravintola-alan koulutusta ja vahvaa kokemusta ja osaamista alalta.

Hommat hoituvat sinulta sujuvasti ainakin suomeksi ja englanniksi. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tallink Siljan arvot näkyvät päivittäisessä työssäsi. Annat panoksesi hyvän ja välittömän työilmapiirin luomiseen ja olet ystävällinen ja avulias kolleega.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Jätä hakemus meille viimeistään 30.9.2019, mutta paikat täytetään sitä mukaan kuin sopivia henkilöitä löytyy, joten jätä hakemus oheisella hakulomakkeella mahdollisimman pian ja sinuun ollaan yhteydessä mikäli sinut kutsutaan haastatteluun.

Jos keikkatyöntekijän/sijaisen työsuhde jossain kohtaa vakinaistetaan, edellytetään vakinaiseen tehtävään valitulta hyväksyttyä laivaväenlääkärintarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Företag:
Tallink Silja Oy
Arbetsbeskrivning:

Kokkeja, kylmäköitä ja keittiön talousapulaisia laivojemme sijaispankkiin

Tallink Silja oy pyrkii saamaan laivoillensa Itämeren parhaan miehistön. Tällä hetkellä etsimme uusia työkavereita Silja Serenaden ja Baltic Princessin keittiöosastolle.

Arvostamme keittiöalan koulutusta ja – kokemusta, sekä kiinnostusta alaan. Merimiehiltä vaaditaan hyviä tiimityötaitoja ja joustavuutta. Olemme ylpeitä laivojemme hyvästä työilmapiiristä ja sellaisena haluamme sen pitää myös jatkossa.

Tällä hetkellä etsimme uusia työntekijöitä keittiöidemme sijaispankkiin, mutta keikkatöinä alkava ura laivalla voi hyvinkin johtaa jossain vaiheessa pidempiin työsopimukseen ja mahdollisesti myös vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme sinulle:

- rennon, kansainvälisen ja innostavan työilmapiirin

- mahdollisuuden monipuoliseen ammatilliseen kehittymiseen

- vaihtelevat työtehtävät

- loistavan työyhteisön

- kattavan työterveyshuollon

- hyvät työsuhde-edut

- kilpailukykyisen palkan

Jätä hakemus meille viimeistään 30.9.2019, mutta paikat täytetään sitä mukaan kuin sopivia henkilöitä löytyy, joten jätä hakemus internetsivujemme kautta mahdollisimman pian ja sinuun ollaan yhteydessä mikäli sinut kutsutaan haastatteluun. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse tulleita hakemuksia.

Jos keikkatyöntekijän/sijaisen työsuhde jossain kohtaa vakinaistetaan, edellytetään vakinaiseen tehtävään valitulta hyväksyttyä laivaväenlääkärintarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Kiinnostaako sinua vuorovaikutteinen työ tehtävässä, missä yhdistykset ovat asiakkaitasi? Consilia Solutions AB tarjoaa yhdistyksille sujuvia liiketoimintaprosesseja helpottaakseen yhdistysten hallinnollisia tehtäviä, kuten laskutusta ja jäsenrekisterin ylläpitoa. Etsimme nyt äitiysloman sijaisuuteen henkilöä työskentelemään Membra-järjestelmän käyttäjätuen, markkinointiviestinnän sekä erilaisten sisäisten kehitysprojektien tehtäviin. Mikäli olet ruotsin kielen taitoinen oma-aloitteinen työntekijä ja koet asiakkaiden auttamisen olevan sinulle luontaista, voit olla etsimämme henkilö! Lue tarkemmin tehtävästä alta ja hae siihen jo tänään!

Kuvaus

Tässä tehtävässä avustat yhdistyksiä heidän Membra-järjestelmään liittyvissä ongelmissa. Käyttäjätuen tehtävien lisäksi pääset mukaan myynnin ja markkinoinnin tukitehtäviin sekä erilaisiin sisäisiin järjestelmäprojekteihin. Vaikka toimitkin asiakkaiden järjestelmän käyttäjätukena, ei sinulta edellytetä IT-taustaa, vaan etenkin sujuvia vuorovaikutustaitoja ja halukkuutta oppia! Järjestelmä on ottanut vaikutteita MS NAV:sta, joten mahdollinen kokemuksesi MS NAV-toiminnanohjausjärjestelmästä tukee sinua tässä tehtävässä.

Tarjoamme

-Mahdollisuuden työskennellä erinomaisessa asiakasrajapinnassa, jossa asiakkaiden kanssa kommunikointi ei tunnu työltä!

-Viihtyisän työyhteisön jossa nautitaan yhdessäolosta

-Hyvät työsuhde-edut sekä joustavat työajat

Työtehtävä

-Membra-järjestelmän käyttäjätuki yhdistyksille

-Sisäiset kehitysprojektit

-Markkinointiviestinnän ja myynnin tukitehtävät

Etsimämme henkilö on:

-Jo asiakasrajapinnasta työkokemusta kerryttänyt henkilö

-Sujuvasti ruotsia puhuva

-Oma-aloitteinen ja rohkea

Eduksi lasketaan mikäli sinulla on kokemusta ja/tai ymmärrystä kirjanpidosta tai laskutuksesta. Myös ymmärrys toiminnanohjausjärjestelmistä ja mahdollinen kokemuksesi niissä tukemisesta nähdään hyödyksi.

Muuta tietoa

Aloitus: Syksyllä 2019

Kesto: Äitiysloman sijaisuus

Sijainti: Espoo

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Consilia Solutions AB:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Consilia Solutions AB. Consilian toiminta on painottunut neljään alueeseen: Toiminnanohjausjärjestelmät, Pankki ja tietoturva, Jäsenrekisteri sekä E-palvelut ja tunnistaminen. Consilia toimii Ahvenanmaalla sekä Espoossa.

Företag:
Ellare Oy
Arbetsbeskrivning:

Oletko digitaalisen liiketoiminnan, sähköisen markkinoinnin, viestinnän ja matkailun osaaja tai osaajaksi valmistuva? Onko sinulla jo kokemusta myyntitehtävistä ja innostaako tuloksen tekeminen sinua? Ellare Oy edustaa Euroopan suurinta luontomatkailualustaa ja outdoors-pohjaisia digitaalisia palveluita tarjoavaa OutdoorActivea (www.outdooractive.com) ja tuottaa itse matkailun asiantuntijapalveluita. Asiakkaita ovat ensisijaisesti Pohjoismaiset matkailukeskukset ja -yritykset sekä erilaiset liikunta- ja ympäristötoimijat.  Haemme kasvavaan joukkoomme digitaalisen liiketoiminnan osaajaa tai osaajaksi valmistuvaa monikielisiin sisällöntuotanto- ja myyntitehtäviin. Edellytämme:

* digitaaliset toimintaympäristöt ovat sinulle tuttuja ja rajapinnat, verkkokaupparatkaisut, varausjärjestelmät, ohjelmistot eivät aiheuta sinulle paniikkireaktioita vaan päinvastoin

* sinulla on näyttöjä sisällöntuotannosta eri kanaviin  

* kansainvälinen toimintaympäristö innostaa sinua ja työskentelet sujuvasti ruotsiksi ja englanniksi ja vähintään ymmärrät suomea vaikket sitä sujuvasti kirjoittaisikaan. Saksa ja venäjä ovat bonusta.

* myynti ja myynnin kehittäminen on se sinun juttusi ja teet sitä tavoitteellisesti

Työ sopii jo valmistuneelle tai valmistuvalle digitaalisen liiketoiminnan ja/tai matkailun opiskelijoille.  Meitä on jo kokenut joukko ja haemme joukkoomme työn mukana kehittyvää ja kasvavaa osaajaa, joka tuo meille mukanaan tuoretta osaamista ja kenties kokonaan uusia ajatuksia. Työ edellyttää matkustamista.  Asemapaikasta voidaan sopia erikseen, yritys toimii tällä hetkellä Helsingistä käsin.  Palkkaus sopimuksen mukaan. 

Jos koet työn omaksesi, ota yhteyttä pirjo.rasanen@ellare.fi, puh. 040 737 8650. Parhaiten toimii siten, että laitat hakemuksen lyhyen CV:n kera perustellen miksi juuri sinä sopisit tähän tehtävään ja soitat perään.  Otsikoi hakemuksesi "Digitaalisen liiketoiminnan osaaja" . Työ alkaa kunhan löydämme sopivan henkilön

Företag:
Spain Internship
Arbetsbeskrivning:

Our collaborator is a high quality Hotel Resort in Lanzarote, in the Canary Island, Spain. It has been awarded by Trip advisor and it is known as one of the best hotels in Lanzarote. They are customer oriented, therefore customer care and relations are really important for them. Their staff is fun and diligent, making the stay of the customers the best possible.

Positions

BAR AND RESTAURANT
- Serving customers (breakfast, lunch and dinner)
- Preparing drinks and the dining room
- Bar service (the hotel offers an all-inclusive service) so also responsible for the beverage service, both day and night during the hotel opening hours.
- To prepare tables before the opening of the restaurant and check the cleanliness of them.
- To accompany the guests to their table and ensure that they consistently lack nothing
- To prepare and serve beverages
- To collect the glasses and keep the area neat and tidy
- To prepare the room, clean and maintain clean: preparation of tables, dishwashing, stocking refrigerators, coffee makers, machine washing glasses

Requirements:
- Minimum 3 months stay
- Liability and health insurance

Internship hours:
40 hrs / week (split internship schedule)

Conditions:
- 300€ per month
- Accommodation + meals provided

Sidor

Prenumerera på Turism