Skip to content Skip to navigation

Turism

Företag:
Bitfactor Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme Office & HR-assistenttia Helsingin keskustaan. Pääset meillä osaksi rentoa ja mukavaa tiimiä, jossa pääset huolehtimaan kotipesästämme ja tiimistämme ja pääset osaltasi luomaan parasta työpaikkaa!

KAIPAAMME SINULTA
Positiivista asennetta, kykyä tarttua toimeen itsenäisesti ja ennenkaikkea olet ihmisläheinen.

TEHTÄVÄT
Tehtäviisi kuuluu mm.
-luot positiivista ilmapiiriä ja henkeä kotipesäämme
-huolehdit ihmisistä
-toimistosta huolehtiminen
-vieraiden vastaanotto
-tapahtumien järjestäminen
-edistät oikeanlaista kulttuuria

TYÖN LUONNE
Noin 2 päivää viikossa.

HAKEMINEN
Jos kiinnostuit, hae tehtävää jo tänään, etenemme haussa nopealla aikataululla ja pyrimme tapaamaan soveltuvat henkilöt mahdollisimman pian!

Voit hakea tehtävään lähettämällä 1-3 minuutin mittaisen videohakemuksen (esim. vimeo tai youtube linkki) ja CV:n osoitteeseen rekry@bitfactor.fi

TIETOA MEISTÄ
Olemme 150 ihmisen ketterä digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Asetamme työntekijämme etusijalle kaikessa ja pyrimme rakentamaan Bitfactorista parasta työpaikkaa. Tiimimme koostuu ohjelmistokehittäjistä, data-analytiikan ammattilaisista sekä designereista, jotka kehittävät Suomen johtavia digitaalisia palveluita asiakkaillemme. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko asiakaspalvelusta nauttiva kaupallisen alan tekijä, joka etsii mahdollisuutta työskennellä kansainvälisessä yrityksessä? Etsimme nyt Service Sales Coordinatoria kansainvälisesti toimivan Marioff Corporationin tiimiin. Mikäli sinulla pysyy homma hanskassa tiukkojenkin aikataulujen painaessa päälle ja olet luonteeltasi ratkaisukeskeinen tiimipelaaja, lue lisää ja hae jo tänään!

KUVAUS
Academic Work etsii kokoaikaista Service Sales Coordinatoria Marioff Corporation Oy:lle Vantaalle!

Toimeksianto on osa henkilöstövuokraustamme, jolloin tulet työllistymään Academic Workille, mutta työskentelemään konsulttina Marioffilla.

TYÖTEHTÄVÄ
Pääsääntöisesti koordinoit maailmanlaajuisesti asiakkailta tulevia huoltotilauksia. Selvität oikean miehityksen, varaat heille lennot ja huolehdit tarvittavien osien tai materiaalien toimituksista. Laadit myös tarvittavat dokumentit asiakkaalle. Huollon jälkeen koordinoit syntyneet kulut ja huolehdit laskutuksesta asiakkaan suuntaan. Työ vaatii jatkuvaa kommunikointia niin oman tiimin, asiakkaiden että huolto-osaston kanssa. Olet ajoittain myös proaktiivisesti yhteydessä vanhoihin asiakkaisiin mahdollisten huoltotarpeiden kartoittamiseksi.

Tarjoamme paikan kasvavassa ja kehittyvässä organisaatiossa sekä osana monikulttuurista ympäristöä. Laivateollisuus on tällä hetkellä kovassa nosteessa ja keskisuuressa yrityksessä pääset osaksi eri alojen projekteja niin Suomen tasolla kuin kansainvälisestikin.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. kaupallinen, matkailu tai logistiikka) ja vähintään vuoden työkokemus asiakaspalvelusta tai vastaavista koordinointia vaativista tehtävistä. Nopeasti muuttuvien tilanteiden keskellä tärkeintä on kyky omaksua uutta ja työskennellä paineen alla. Käsittelette tiimin kanssa useita huoltotilauksia samanaikaisesti, joten priorisointikyky sekä yhteistyötaidot ovat äärimmäisen tärkeitä tehokkuuden varmistamiseksi. Moniin tilanteisiin ei ole olemassa valmiita ratkaisuja, joten ratkaisukeskeinen asenne sekä itsenäinen asioiden eteenpäin vieminen korostuvat tässä roolissa. Marioffin virallinen työkieli on englanti, joten vaadimme suomen lisäksi sujuvaa englantia niin suullisesti kuin kirjallisestikin.

Etsimällämme henkilöllä on:

- Tehtävään soveltuva koulutus (esim. kaupallinen, matkailu tai logistiikka)
- Kokemusta asiakaspalvelusta
- Hyvät priorisointitaidot sekä paineensietokyky
- Hyvät yhteistyötaidot
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito (kirjallinen ja suullinen

Eduksi katsotaan, jos sinulla on aikaisempaa kokemusta meriteollisuudesta sekä kansainvälisestä B2B-ilmapiiristä. Katsomme eduksi myös muut kielitaidot (erityisesti espanja, italia ja ranska) sekä osaamisen ERP tai CRM-työkaluista.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!

Aloitus: Sopimuksen mukaan

Työmäärä: Kokoaika

Kesto: 6kk, jatko todennäköinen

Paikka: Vantaa

Palkka: Sopimuksen mukaan

Julkaisupäivämäärä: 27.6.2018

Virallisena työnantajana Academic Work huolehtii työnantajan lakisääteisistä velvollisuuksista kuten palkanmaksusta, työterveyshuollosta ja vakuutuksista. Meille on tärkeää, että voit hyvin ja viihdyt työssäsi, joten konsulttipäällikkösi pitää sinuun säännöllisesti yhteyttä sekä pyrkii omalta osaltaan edesauttamaan urapolkusi kehittymistä. Academic Work on Hyvä työpaikka -auktorisoitu vastuullinen henkilöstöpalveluyritys ja meillä viihdytään tyytyväisyystutkimusten perusteella todella hyvin – olemme tästä erittäin ylpeitä. Me haluamme auttaa sinua menestymään ja teemme kunnianhimoisesti töitä sen eteen joka päivä!

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta! Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Voit hakea työpaikkaa painamalla ”Hae työpaikkaa!” työpaikkailmoituksen alta.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen hel01@academicwork.fi. Muistathan mainita työpaikkakohtaisen ID-numeron viestissäsi. Huomioithan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja saatamme kontaktoida uusia hakijoita nopeallakin aikataululla, mikä tarkoittaa, että ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen viimeistä hakupäivää. Suosittelemme siis hakemaan paikkaa niin pian kuin mahdollista. Ilmoituksen poistuttua sivuiltamme hakuprosessi on jo päättynyt tai olemme vastaanottaneet useampia potentiaalisia hakemuksia paikkaan ja näin ollen edenneet hakuprosessissa. Tarkempaa tietoa hakuprosessista löydät sivuiltamme https://www.academicwork.fi/rekrytointiprosessi

Academic Work on Home of the Young Professionals. Olemme erikoistuneet työllistämään opiskelijoita, vastavalmistuneita ja uransa alkuvaiheessa olevia ammattilaisia. Voit työskennellä meidän kauttamme vuokrattuna konsulttina asiakastoimeksiannossa tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme rekrytointiyhteistyömme kautta. Lue lisää osoitteessa www.academicwork.fi.

MUUTA TIETOA
Marioff is a global leader and innovator of the water mist fire protection technology. We design, develop and maintain HI-FOG® water mist fire protection solutions that enhance safety in buildings, industrial applications and at sea, all over the world. There are over 350 motivated professionals working at Marioff. Our head office and factory are in Finland, we have subsidiaries in Italy and UK, and service customers globally together with our certified partners. Marioff is a part of UTC Climate, Controls & Security, a unit of United Technologies Corp., a leading provider to the aerospace and building systems industries worldwide.

Företag:
Magisso
Arbetsbeskrivning:

Haemme kahta aktiivista myyjää Porin Asuntomessuille 6.7- 5.8.

Haluatko auttaa meitä maailmanvalloituksessamme? Magisso on palkittu ja kovassa kasvussa oleva suomalainen designyritys, jonka innovatiivisia tuotteita myydään ympäri maailman.
Asuntomessut, jonne vuosittain kokoontuu yli 100 000 kodeista ja sisustamisesta kiinnostunutta kävijää, kuuluu tärkeimpiin myyntitapahtumiimme Suomessa. Nyt haemmekin kahta myynninnälkäistä, tuloshakuista ja ahkeraa myyjää Porin Asuntomessuille messuosastollemme aikavälille 6.7.-5.8.2018.
Messumyyjien työtehtäviin kuuluu tuotteiden aktiivinen myynti ja tuotteiden esittely. Sovit tehtävään, mikäli olet luonteeltasi ulospäinsuuntautunut ja positiivinen, et pelkää tarttua toimeen ja nautit myynnin parissa työskentelystä. Eduksi katsomme, jos sinulla on jo kokemusta B2C- myynnistä.

Työhön annetaan perusteellinen brändi-ja tuotekoulutus, jonka jälkeen vastaat osastosta itsenäisesti kollegasi kanssa.

Palkkaus perustuu sekä kiinteään tuntipalkkaan että jokaisesta myydystä tuotteesta maksettavaan bonukseen. Paikat täytetään heti sopivien ehdokkaiden löydyttyä. Tarvittaessa järjestämme sinulle asunnon Porissa messujen ajaksi.
Jos kiinnostuit (tai tiedät jonkun, jota voisi kiinnostaa), lähetä hakemuksesi osoitteeseen kalle.bremer(at)magisso.com.
Tutustu meihin myös Instagramissa (www.instagram.com/magissofinland ja www.instagram.com/happypetproject ) LinkedInissä (https://www.linkedin.com/company/1739525/) ja Facebookissa (https://www.facebook.com/magisso).

Företag:
Management Events
Arbetsbeskrivning:

 

International Sales Management Trainee Program open for applying!

Looking for an opportunity to start your professional career in international and fast growing company? This can be the perfect opportunity for you - we are starting a new International Sales Management Trainee Program in September 2018 in Helsinki, Stockholm, Berlin and Amsterdam. Both local and international aspects of work are included in this program.

Management Events continues global growth enabled by continuous investing to event concepts, business matchmaking technology and leadership development. We're seeking for the next future talents to step in and contribute to our unique story. Our International Family wants you!

ME Sales Management Trainee Program provides an extensive sales training and leads to a managerial role, with thorough leadership coaching. This is an exceptional opportunity for a career focused graduate! During the Trainee Program you will also have a chance to do an international 3-6months office exchange to one of our European locations.

Our Trainee Program consists of 3 modules:

  • Customer Delivery - working on an event one full cycle, 9 months. During this phase you are in touch with top CxO's and start to build your professional network. You will work with them from committing to the event to being on site for the most efficient working day we offer!
  • Then joining Pre-Sales or Customer Success team - close to the solution provider sales, for 3 months. Both teams work in interaction with our customers and sales teams. Learning the steps towards selling our business matchmaking concept through which solution providers will effectively find potential customers.
  • And continuing as a B2B Account Manager, after successfully getting your sales career started within 6-12 months, beginning your steps in Sales Management, taking bigger responsibilities and starting Management Events Leadership Academy.

During the program you will be fully equipped to successfully complete each step, once you have the determination and hunger for results. You will learn all aspects of our business and each trainee's journey through the program will be unique; taking into consideration experience, aspirations and progress during the program. Working across our different functions provides hands-on experience on all angles our business and prepares you towards sales management positions.

Our commitment to your development and success?

  • In the beginning of your employment a thorough 4-week onboarding to learn our products, processes and customers. This will equip to a successful start of your career with us!
  • Competitive salary with bonus structure tailored to each step on your career, and benefits such as additional leave, regular training, team reward trips, dinners, team activities and events.
  • ME Sales and Leadership Academy trainings throughout your career, including designing your personal career path with us. Twice a year group training in Helsinki HQ with colleagues from all over Europe!
  • Active everyday leadership and weekly feedback on your progress. Clear, concrete support on development areas and recognition on your successes.

Qualities to succeed in this exciting stepping stone to world of B2B events?

  • You are about to finish or recently finished Bachelor’s or Master's diploma; business administration, marketing, sales, leadership or alike
  • Results-driven mindset and ready to go after measurable goals; you will be part of a team with individual and team targets and rewards
  • Natural drive to interact in a highly positive manner with customers and colleagues
  • Ability to work independently and commit to set goals and targets with determination
  • Ambition to be a future B2B sales star, with passion on helping others to be successful as well
  • Some work experience from part-time employment, internship or a placement year
  • Excellent English skills & native skills in German, Dutch, Swedish or Finnish

At Management Events we bring together the visionary leaders of the world in our 150+ events every year. We operate across Europe, Asia and Middle-East and have 15 offices worldwide. Our story started in Finland in 1994 when our founder decided to help Finnish people to network effectively. Since then we have facilitated more than a million 1-2-1 business meetings in our invitation only events. The story continues with new, innovative business models to revolutionize the face-to-face media. Join us now!

Submit your application via this link >>  https://managementevents.com/jobs/ou6B7fw2/?s=FI_Arcada

For more information about the role, please contact Viivi Reinikainen, Talent Acquisition Team Manager viivi.reinikainen@managementevents.com

Företag:
Babysits
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö kesätöitä tai haluatko muuten vaan tienata hieman taskurahaa? Babysitsiltä voit löytää töitä lasten parissa. Me olemme julkinen yhteisö, joka yhdistää vanhemmat ja lastenhoitajat eli toisin sanoen lastenhoidon tarjonnan ja kysynnän samassa paikassa. Alustamme toimintaperiaate on yksinkertainen. Rekisteröidy maksutta, tee profiilistasi yksityiskohtainen ja mielenkiintoinen ja sen jälkeen olet valmis ottamaan yhteyttä työntarjoajiin ja suunnittelemaan tapaamisia. Kommunikointi tapahtuu helposti ja turvallisesti viestipalvelumme välityksellä.

Me tarjoamme lastenhoitajille joustavuutta, vapautta ja mahdollisuuksia. Me emme ota provisiota, ja annamme sinulle vapaat kädet neuvotella vanhempien kanssa omista työtunneistasi ja palkastasi. Merkkijärjestelmämme avulla voit lisätä näkyvyyttäsi vanhemmille ja näin moninkertaistaa mahdollisuutesi työllistyä. Lyhyesti sanottuna, meidän alustallamme olet itse itsesi pomo.

Käy tutustumassa alustaamme osoitteessa www.babysits.fi, asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa kaikissa mahdollisissa kysymyksissä.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Oletko energinen ja oma-aloitteinen korkeakouluopiskelija, joka nauttii vastuun saamisesta sekä haasteista? Motivoivatko sinua tavoitteet ja hyvät etenemismahdollisuudet joihin voit itse vaikuttaa? Kasvun ansiosta haemme uusia Junior Rekrytoijia kasvamaan rekrytoinnin ammattilaisiksi osaksi kunnianhimoista ja vauhdikasta tiimiämme. Tehtävään haetaan asenne, ei CV edellä, joten aikaisempaa kokemusta et tarvitse. Työskentelet Rekrytointipäälliköidemme assistenttina ja pääset tekemään merkityksellistä ja vaihtelevaa työtä nuorten ammattilaisten työllistämisen parissa!

KUVAUS

”En ollut suunnitellut työskenteleväni rekrytoinnin parissa, mutta työnhaun tullessa ajankohtaiseksi törmäsin Academic Workin avoinna olleeseen työpaikkailmoitukseen. Työpaikkailmoituksesta huokui energia sekä tuloshakuisuus ja vakuutuin siitä, että viihtyisin tämän tyylisessä yrityksessä. Junior rekrytoija tukee minua kaikissa prosessin osa-alueissa alkaen ilmoituksen kirjoituksesta aina haastatteluihin ja kandidaattien esittelyihin asti. Yhteistyö on tiivistä ja siinä pääsee näkemään läheltä millaista rekrytointipäällikön työ on!” –Aki Laulainen, Rekrytointipäällikkö

Academic Workilla rekrytointi on myynnillistä, nopeatempoista ja vauhdikasta! Haastamme Junior rekrytoijiamme ensimmäisestä päivästä lähtien ja työtehtävä edellyttää heittäytymiskykyä, joustavuutta ja aktiivista työotetta. Jokaiselle Junior rekrytoijalle luodaan oma Training Program, jossa on 4 eri tasoa. Voit itse vaikuttaa etenemiseesi tasolta toiselle, ja saat vastuuta ja haastavampia tehtäviä kykyjesi mukaan. Työtehtävien vastuullisuus ja itsenäisyys nousee mitä korkeammalle tasolle etenet ja tämä kaikki näkyy myös palkassasi. Tehtävästä on hyvät etenemismahdollisuudet esimerkiksi kokoaikaisen Rekrytointipäällikön tehtävään.

TYÖTEHTÄVÄT

Junior rekrytoijana työskentelet rekrytointipäällikköjemme tukena. Tehtävässä pääset osallistumaan laajasti hakuprosessin eri vaiheisiin ja otat itsenäistä vastuuta tehtävistäsi. Työtehtäviisi kuuluu työpaikkailmoitusten kirjoittamista ja julkaisemista sekä potentiaalisten hakijoiden etsimistä eri hakukanaviamme käyttäen. Lisäksi työnkuvaasi kuuluu työpaikkahakemusten läpikäyminen, hakijoiden puhelinhaastatteleminen ja hakijoiden kutsuminen jatkohaastatteluihin. Työsi sisältää myös tärkeitä hallinnollisia tehtäviä, kuten palkkahallintoa ja työtodistusten tekoa. Taitojesi kehittyessä pääset vastuullisempiin tehtäviin, kuten henkilökohtaisten haastatteluiden tekemiseen sekä asiakasrajapinnassa toimimiseen.

Odotamme, että pystyt sitoutumaan työskentelyyn toimistotyöaikoihin 2-3 päivää viikossa, tehden vähintään kahta kokonaista työpäivää. Erityisesti kuunvaihteet ja puolivälit ovat kiireisiä palkkahallinnollisista syistä, joten edellytämme mahdollisuutta työskennellä näihin aikoihin.

Täältä voit lukea lisää tehtävästä https://www.academicwork.fi/blogi/miten-minusta-tuli-junior-rekrytoija

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Etsimällämme henkilöllä on erittäin hyvät vuorovaikutustaidot, korkeat tavoitteet sekä halu menestyä. Työskentelet tehokkaasti sekä järjestelmällisesti tarttuen aina ripeästi toimeen. Työskentelet mielelläsi niin itsenäisesti kuin tiimissäkin sekä sinulla on positiivinen ja energinen työote. Lisäksi arvostamme vastuuntuntoista sekä joustavaa asennetta ja myyntihenkisyyttä.

Tämän lisäksi:

  • Olet kiinnostunut rekrytointialasta ja mahdollisesti myös myynnistä
  • Olet alku- tai keskivaiheen korkeakouluopiskelija
  • Pystyt työskentelemään joustavasti toimistotyöaikoihin
  • Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia
  • Kokemus esimerkiksi IT-alalta tai tekniikan alalta sekä toimisto-, asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä katsotaan eduksi

Tulemme ottamaan yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:een tai hakemukseesi.

Hae tehtävää vielä tänään, sillä etenemme haastatteluihin heti sopivien kandidaattien haettua paikkaa!

Aloitus: Alkusyksystä 2018

Työmäärä: Vähintään 60h/kk, ma – pe, aikavälillä klo 8 – 18

Kesto: Vakituinen

Paikka: Helsinki & Espoo

Palkka: Tuntipalkka

Julkaisupäivämäärä: 7.6.2018

LISÄTIETOA HAKUPROSESSISTA

Voit hakea tehtävään ainoastaan kotisivujemme kautta. Mikäli rekisteröidyt uutena hakijana sivuillemme, liitäthän CV:si mukaan hakemukseesi erillisenä tiedostona kohdassa ”ladattavat tiedostot”. Hakemuksen lähettämisen jälkeen tulemme lähettämään valituille hakijoille kutsun videohaastatteluun, joten muistathan seurata sähköpostiasi.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä hakuprosessiin liittyen, voit lähettää sähköpostia tai yhteydenottopyynnön hakijapalveluumme osoitteeseen talentacquisitionhel@academicwork.fi. Huomaathan, että emme ota sähköpostilla vastaan hakemuksia.

INFOA ASIAKKAASTA

Me olemme energinen porukka, jolla riittää kunnianhimoa! Haluamme jatkuvasti kehittyä ja olla aina entistä parempia. Mikäli kaipaat työtä, joka haastaa sinua joka päivä sekä upeaa työyhteisöä, joka tukee ja innostaa sinua menestymään – me tarjoamme sinulle kodin. Academic Work on Home of The Young Professionals. Tutustu meihin lisää kotisivuiltamme kohdasta ura meillä. Sivulta löydät työntekijäesittelyjä, lisätietoja yrityksemme arvoista sekä kuvia ja videoita.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Wanted: Etsimme energisiä, tavoitteellisia ja asiakasrajapinnassa viihtyviä rekrytoijia Academic Workin riveihin. Olitpa vasta valmistumassa oleva tulevaisuuden huippu tai jo rekrytoinnin parissa työskennellyt ammattilainen – meillä on paikka sinulle. Haluatko olla mukana rekrytoimassa parhaita tulevaisuuden osaajia asiakasyrityksillemme? Lähetä hakemuksesi jo tänään!

KUVAUS

”Rekrytointi Academic Workilla on asiantuntevaa, tuloshakuista ja nopeatempoista. Samanlaisia päiviä ei tule vastaan ja kalenteri elää jatkuvasti. Päivä sisältää lukemattomia neuvotteluja niin asiakkaiden, kandidaattien kuin kollegoidenkin kanssa. Työhön tarjotaan kattava perehdytys, mutta vastuuta annetaan paljon ja opittuja asioita pääsee heti soveltamaan käytäntöön.”, näin työtään kuvailee Espoossa työskentelevä Aki Laulainen.

TYÖTEHTÄVÄT

Työtehtäviisi kuuluvat:

  • Rekrytointi: Vastuullasi on rekrytointiprosessin toteuttaminen alusta loppuun saakka, lähtien vaatimusprofiilin luomisesta yhteistyössä asiakkaan kanssa, hakijoiden seulontaan, haastatteluihin ja hakijoiden esittelyyn asiakkaalle. Työskentelet eri rekrytointien parissa IT:stä tekniikkaan, talouteen ja markkinointiin. Suunnittelet ja toteutat itse omat rekrytointiprosessisi.
  • Asiakassuhteet: Kehität yhdessä Account Managerin kanssa asiakassuhteita, ja kasvatatte yhteistyötä uudelle tasolle. Käyt viikoittain asiakastapaamisissa ja pyrit jatkuvasti kasvattamaan omaa asiakasportfoliotasi, esimerkiksi lisämyynnin avulla.
  • Henkilöstövastuu ja johtaminen: Toimit rekrytoitujen konsulttien hallinnollisena esimiehenä ja huolehdit suhteen kehittämisestä toistuvien keskustelujen, tapaamisten ja hallinnollisten tehtävien hoitamisen kautta.

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

Rekrytoijana menestyminen edellyttää rohkeutta heittäytyä tilanteisiin sekä aitoa kiinnostusta ihmisiin ja halua luoda sekä ylläpitää hyviä suhteita asiakkaisiin, työnhakijoihin, konsultteihin ja kollegoihin. Olet etsimämme henkilö mikäli motivoidut kovista tavoitteista ja työssäsi sinua ajaa eteenpäin halu saavuttaa hyviä tuloksia. Olet kilpailuhenkinen, myös leikkimielessä, ja kannustat mielelläsi muita onnistumaan. Nautit vastuun saamisesta, ja työskentelet tehokkaasti sekä järjestelmällisesti tavoitteiden saavuttamiseksi. Työskentelet mielelläsi niin itsenäisesti kun tiimissäkin, ja tartut työhön positiivisella ja energisellä asenteella.

Hakijalta odotamme:

  • Korkeakoulututkinto (tai olet opintojen lopussa, juuri valmistumassa)
  • Työkokemusta asiakaspalvelutyöstä ja asiakaskontakteista, eduksi katsotaan aiempi kokemus tavoitteellisesta myyntityöstä
  • Erinomaiset kommunikaatiotaidot suomeksi ja englanniksi
  • Sinulla on B-ajokortti

Tulemme ottamaan yhteyttä haussa etenevien henkilöiden suosittelijoihin hakuprosessin aikana. Lisääthän suosittelijoidesi selkeät yhteystiedot jo hakuvaiheessa CV:seesi tai hakemukseesi.

Aloitus: Elokuussa 2018

Työmäärä: Kokoaikainen, toimistotyöajat

Kesto: Vakituinen

Paikka: Helsinki (Ruoholahdenkatu 22) tai Espoo (Keilaranta 5)

Palkka: Pohja + provisio + bonukset

Yhteyshenkilö: Talent Acquisition Managerit Alina Kurppa (Helsinki) ja Anna Alppinen (Espoo)

Julkaisupäivämäärä: 8.5.2018

INFOA ASIAKKAASTA

Me olemme energinen porukka, jolla riittää kunnianhimoa! Haluamme jatkuvasti kehittyä ja olla aina entistä parempia. Mikäli kaipaat työtä, joka haastaa sinua joka päivä sekä upeaa työyhteisöä, joka tukee ja innostaa sinua menestymään – me tarjoamme sinulle kodin. Academic Work on Home of The Young Professionals. Tutustu meihin lisää kotisivuiltamme kohdasta meistä. Sivulta löydät työntekijäesittelyjä, lisätietoja yrityksemme arvoista sekä kuvia ja videoita.

Jobbtitel:
Företag:
Cafe svenskis Ab
Arbetsbeskrivning:

Hej,

Vi söker heltids och delstid cafe arbetare till Cafe Artist och Svenskis paus cafe

Är du energisk, glad, utåtriktad och klarar av stressiga situationer, då är det dig vi söker!

Jobbtitel:
Företag:
Cafe svenskis Ab
Arbetsbeskrivning:

Hej,

Vi söker både ansvars personer/cafe chef, heltids anställda och extra arbetare till vårt cafe i Svenska teatern.

Är du energisk, glad, hanterar stressiga situationer så då är det dig vi söker.

Minimi krav är svenskaspråket och all erfarenhet ser vi som ett plus.

Kom och joina vårt glada team!

 

Företag:
A.S.Helsingö Oy Ab
Arbetsbeskrivning:

A.S.Helsingö är ett finländskt designföretag som säljer personliga kök, garderober och skänkar med IKEA-stommar i en alldeles ny och förmånligare prisklass. Vår affärsmodell betonar flerakanalstänk med stark närvaro online. Produkterna beställs via nätbutiken som stöds av fysiska showrooms. 

Vill du bli en del av en växande startup och applicera det du lär dig i skolan på något relevant? Vi söker just nu efter en praktikant som är driven, nyfiken och genuint intresserad av hur det är att få ett mindre företag att växa och expandera. 

Du kokar inte bara kaffe utan arbetar med mångsidiga arbetsuppgifter som primärt relaterar till försäljning. Du jobbar med administrativa arbetsuppgifter, hantering av ordrar och beställning av varor i nära samarbete med vårt team. Dessutom är du involverad i uppgifter relaterade till näthandel och digital marknadsföring. Du jobbar på vårt kontor i centrala Helsingfors.

VI SÖKER DIG SOM:
• arbetar självständigt och tar ansvar
• har studerat minst 2 år 
• är självgående och proaktiv
• lätt, snabbt och passande kan uttrycka dig i text och tal
• gillar att kommunicera och se resultat

Bekanta dig med A.S. Helsingö: https://www.helsingo.com
Instagram: https://www.instagram.com/a.s.helsingo/
Facebook: https://www.facebook.com/A.S.Helsingo/

Sidor

Prenumerera på Turism