Skip to content Skip to navigation

Finland

Jobbtitel:
Företag:
CGI Oy / Studentwork
Arbetsbeskrivning:

Oletko innokas auttamaan loppukäyttäjiä heidän IT-ongelmissa? Löytyykö sinulta excel-osaamista ja intoa saada vastuuta omasta työskentelystä? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme (Junior) myynitpäällikkö!

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, CGI Oy:lle , vastuuntuntoista IT-tukihenkilöä 6 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet Studentworkin kautta asiakkaalle.

It-tukihenkilön tehtävässä toimit loppukäyttäjien tukena heidän IT-ongelmissa palvellen heitä pääsääntöisesti sähköpostin välityksellä. Tässä työssä pääset aidosti ratkaisemaan ongelmia ja auttamaan ihmisiä heidän IT-teknisten ongelmien parissa. Työ tarjoaa sinulle upean mahdollisuuden kerryttää lisää kokemusta käyttövaltuushallintaan liittyvässä IT-tuessa ison organisaation tukemana.

CGI tarjoaa palveluja IT:n ja liiketoimintaprosessien kehittämisen tueksi. Luomme mahdollisuuksia tulokselliseen toimintaan kaikille sidosryhmillemme. CGI:n palveluksessa on 73 000 asiantuntijaa sadoissa toimipisteissä Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueilla. CGI:lle on tärkeää, että asiakkaidemme parissa työskentelee asiantunteva, tyytyväinen ja motivoitunut henkilöstö. CGI on aidosti globaali yritys, jolla on toimintaa 40 maassa.

Pääasialliset tehtävät

-Vastaat itsenäisesti loppukäyttäjätuesta
-Olet yhteydessä asiakkaisiin
-Selvität eteen tulleita IT-ongelmia
-Ratkaiset ongelmia ja siten tuet muiden toimintaa

Odotamme sinulta

-Aikaisempaa kokemusta Service desk -ympäristöstä
-Excel- ja järjestelmäosaamista
-Eduksi katsomme käyttövaltuushallinnan tuntemuksen
-Itsenäistä työotetta ja asiakaspalveluasennetta

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden

-Kehittyä IT-tuessa
-Saada vastuuta
-Kehittää kommunikointitaitojasi
-Kansainvälisen yrityksen tuen

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 8.7.2019 , mutta nopeus on valttia! Aloitus mielellään loppukesän 2019 aikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager Marjukka Laakso (e. marjukka.laakso@studentwork.com).

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Hae tehtävää täältä: https://www.studentwork.fi/job?id=98691

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsitkö omaa huippuduuniasi esimerkiksi välivuoden ajaksi tai ponnahduslaudaksi tulevaisuuden haasteisiin? Gigantilla pääset työskentelemään osana energistä ja avointa työporukkaa. Pääset myös haastamaan itseäsi tavoitteellisessa ympäristössä osaavien esimiesten ja kollegoiden tukemana. Gigantti yrityksenä tarjoaa sinulle monipuoliset työtehtävät, joustavan työvuorosuunnittelun, innokkaat työkaverit sekä hyvät etenemismahdollisuudet yrityksen sisällä!

Kuvaus:
Asiakaspalveluneuvojana pääset osaksi tehokasta asiakaspalvelutiimiä, jossa työtehtävänäsi on ottaa vastaan asiakkaiden puheluita ja ratkaista heidän huoliaan liittyen esimerkiksi ostetun tuotteen tyytyväisyyteen, vaihdettuun tuotteeseen tai kuljetukseen. Pääset kartuttamaan kokemustasi monipuolisissa tehtävissä sekä vastaamaan asiakaskontakteista kokonaisvaltaisesti.

Gigantilla panostetaan työviihtyvyyteen ja se näkyy myös palautteessa, jota olemme saaneet nykyisiltä sekä entisiltä Gigantin työntekijöitä. Tässä muutamia kommentteja Giganttilaisilta:

” Työporukka keräsi pisteet tästä - kun on hyvä jengi ja reilu ilmapiiri, niin viihtyy, hyvin on viihdytty ja ikävä lähteä.”
”Erinomainen ja ystävällinen ilmapiiri sekä avoin kulttuuri. ”
” Työtehtävät ollut mielenkiintoisia, jotka oppi paremmin ajan kanssa.”
” Aivan huippu esimiestiimi täällä ja sille isot peukut.”

Tarjoamme:
- Viihtyisän ja avoimen työympäristön
- Hyvät kehittymismahdollisuudet organisaation sisällä
- Joustavan työvuorosuunnittelun
- Kattavan perehdytyksen työtehtäviin

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää sivuiltamme: https://www.academicwork.fi/tyonhakijoille/kokoaikatyo

Työtehtävä: 
- Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse sekä chat-palvelun kautta
- Asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkaisu
- Myyntitehtävät

Etsimällämme henkilöllä on:
- Iloinen, energinen ja ulospäinsuuntautunut persoona
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Asiakaspalveluhenkinen sekä myynnillinen työote

Muuta tietoa:
Aloitus:27.8.2019
Kesto: 29.2.2020
Sijainti: Helsinki
Työmäärä: 30h/vk
Työaika: klo 8-20 välillä (n. 6h/päivä), myös viikonloppuisin
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Gigantti Oy Ab:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen krs02@academicwork.fi.

Haun eteneminen:
17.6.19 Haku aukeaa ja lähetämme kutsun kaikille hakijoille henkilöarviointitestiin
1.7.2019 Aloitamme haastattelut Academic Workilla
14.8.2019 Haastattelut Gigantilla
27.8.2019 Aloitus & 2 viikon kokoaikainen perehdytysjakso

Lähetäthän hakemuksesi sisään jo tänään ja vinkkaa myös kaverille tästä mahdollisuudesta! Hakulinkin löydät osoitteesta: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/asiakaspalveluneuvoja-gig...

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Asiakasyrityksemme Gigantti Oy Ab on Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä. Yrityksen palveluksessa työskentelee liki 1 000 henkilöä 40 myymälässä, yritysmyynnissä, Customer Care Centerissä sekä internetkaupassa.
 

Jobbtitel:
Företag:
Amino / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

We are currently looking for a QA-Engineer to work for our client Amino, which is a global leader in media and entertainment technology solutions and also an IPTV pioneer. If you have experience of Python and some Test Automation, and want to work in the center of Helsinki, apply now!

About the role

You are offered

- An excellent location in the center of Helsinki
- The possibility to develop and improve your own knowledge
- An international environment with a relaxed atmosphere

As a consultant at Academic Work you are offered a great opportunity to grow as a professional, extend your network and establish valuable contacts for the future.

Job duties

- Test Automation (API)
- Back end testing
- Monthly Manual Testing of applications

We are looking for

- A relevant educational background
- Python programming skills
- Experience of Test Automation (API)
- Familiarity with Manual Testing
- Fluent skills in English

It is seen as an advantage if you have some experience of Robot Framework, Jenkins and/or Gatling/Jmeter.

Other information

Start: As soon as possible

Work extent: Full-time

Employment period: 12 months

Location: Helsinki (Kamppi)

Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from Amino that all questions regarding the position is handled by Academic Work at krs03@academicwork.fi.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase

Client information

Amino is a global leader in media and entertainment technology solutions and an IPTV pioneer, working with over 250 operators in 100-plus countries. Drawing on more than 20 years’ experience delivering IP/cloud innovation, Amino enables operators to meet the challenges they face as broadcast TV and online video moves to an all-IP future with managed over-the-top (OTT) offerings. We are expert in software, hardware and cloud implementation – able to deploy our own leading-edge technologies and integrate these with third-party and ‘upcycled’ legacy systems. At the forefront of the evolution of TV Everywhere, Amino helps operators to provide the features and functionality modern consumers are looking for in a multiscreen, multi-device entertainment world.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Would you be the PCM Engineer to join our client’s development team? This position offers a great opportunity to build up your professional skill set working with innovative new technology and an experienced team within the elevator industry. If you desire a chance to work with varying and challenging tasks and have a background in mechanical engineering or material technology, be sure to read more

About the role

You are offered

 

  • An opportunity to gain valuable work experience in a global company
  • A great work environment in a team of professionals
  • Interesting and varied tasks that will grow with you

As a consultant at Academic Work you are offered a great opportunity to grow as a professional, extend your network and establish valuable contacts for the future.

Job duties

  • Change management process implementation and coordination in mechanics research and development unit
  • Change validation and quality assurance
  • Product data management
  • Communication with stakeholders

Depending on your competence and interests, the tasks may also be extended to:

  • Creating and editing technical drawings and designing prototype components with Creo
  • Design, execution and documentation of internal product development tasks

We are looking for
Apply for this position if you have:

  • Suitable educational background (e.g. Mechanical Engineering or Material Technology)
  • Understanding of production methods, processes and mechanical quality standards
  • Some knowledge of construction materials
  • Fluency in written and spoken English, Finnish is seen as an advantage

As a person you are:

  • Systematic and organized
  • Self-reliant
  • Solutions-oriented
  • Cooperative

Previous experience in similar tasks, understanding of composite materials, and experience with SAP and Creo are seen as an advantage.

Other information
Start: In July

Work extent: Until 31.12.2019, continuation possible

Location: Hyvinkää

Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from our client company that all questions regarding the position is handled by Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase.

Client information
Our client is one of the leading companies in their industry. They offer whole solutions from production and shipping to maintenance and modernization services to their customers and engaging job opportunities and supporting environment to their employees.

Företag:
S-Pankki
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Täyspäiväinen, Määräaikainen noin 2 kk
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Työaika: 38 h/viikko
Toivottu aloituspäivämäärä: Heinäkuun alku (vk 28)
Sijainti: Fleminginkatu 34, 00510 Helsinki (Ässäkeskus)
Haku-DL: 30.6.2019 - Huomioithan, että etenemme haussa jo hakuajalla.

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle, joille haluamme tarjota ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele. S-Pankki on jo seitsemän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Etsimme S-Pankin taloushallinnon tiimiin Taloushallinnon assistenttia kesän ajaksi Ässäkeskukseen Helsinkiin! Tässä roolissa avustat tiimiä erilaisissa taloushallinnon tehtävissä. Työtehtäviisi kuuluu mm. osto- ja myyntireskontran hoitoa sekä avustavia kirjanpidon tehtäviä ja täsmäytyksiä. Käytät työssäsi eri järjestelmiä ja työkaluja, kuten SAP:ia, Basware IP:tä ja Exceliä. Työnkuvaa on mahdollista jonkin verran muokata osaamisesi mukaan.

Toivomme, että olet opinnoissasi suuntautunut taloushallintoon tai muuhun relevanttiin alaan ja kartuttanut jotain taloushallinnon kokemusta esimerkiksi kesätöiden kautta. Työotteeltasi olet tarkka ja täsmällinen, etkä vierasta rutiineja. Autat mielelläsi muita ja tartut oma-aloitteisesti toimeen.

Tehtävä tarjoaa hyvän tilaisuuden uransa alussa olevalle tai jo kokeneemmalle taloushallinnon osaajalle päästä työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Tiiviissä seitsemän hengen tiimissä apu on tarvittaessa lähellä ja pääset oppimaan osaavilta kollegoiltasi. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian heinäkuun alkupuolella. Tehtävä on määräaikainen kesätyö kestoltaan noin 2 kuukautta.

Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen tehtävän ja mahdollisuuden kehittää taloushallinnon osaamistasi
- Tilaisuuden kerryttää merkityksellistä työkokemusta Suomen vastuullisimmaksi valitussa pankissa
- Osaavan tiimin tuen, jossa apu on lähellä

Hakijalta odotamme:
- Soveltuvia kaupallisia opintoja (esim. laskentatoimi)
- Kokemusta jostakin taloushallinnon avustavista tehtävistä (esim. kesätöiden kautta)
- Tarkkaa ja oma-aloitteista työotetta
- Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsomme:
- Aiemman kokemuksen reskontran hoidosta ja kirjanpidon avustavista tehtävistä
- Osaamisen SAP ja Basware IP -järjestelmistä

Oletko sinä etsimämme Taloushallinnon assistentti S-Pankin tiimiin? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään su 30.6. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/s-pankki-taloushallinnon-assistentti-6-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten kandidaattien kanssa jo hakuajalla.

S-Pankista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa 26.6. saakka aTalent Recruitingin Rekrytointipäällikkö Vilma Järvinen (050 513 4740, vilma.jarvinen[ät]atalent.fi) ja 27.-28.6. Rekrytointipäällikkö Mia Paatsalo (050 468 0610, mia.paatsalo[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi S-Pankille.

Företag:
Admicom Oyj
Arbetsbeskrivning:

Finance & Accounting services Trainee: Assistera i kundtjänsten av den ekonomiska förvaltningen

Admicom är en finsk Saas-framgångshistoria:  Tietoviikkos TIVI-företag 2018 och Helsingfors First Norths mest framgångsrika listade företag 2018. Bolaget är en pionjär vad gäller utvecklingen av affärssystem för små och medelstora företag på bygg-, VVS- och industrins branscher. Bolaget har växt nästan +40% varje år under de senaste sju åren och har nu ungefär 130 anställda.

Admicom har väckt stort internationellt intresse och den har ofta jämförts med den svenska Saas-framgångshistorien Fortnox. Nu håller Admicom på att granska internationaliseringen och ska nu grunda en ny organisation för det. Bolaget erbjuder nu praktikplatser speciellt för svenskspråkiga framtida experter i teamen i Vanda/Jyväskylä. 

Det är fråga om en betald 6–12 månaders praktik (deltid eller heltid) på kontoret i Vanda och målet är att fortsätta från praktiken till en fast anställning i Finland eller i Norden. Vad vi förväntar oss av våra praktikanter är: 

-    Inledande utbildning eller studier, t.ex. företagsekonomi, tradenom.

-    Vilja att utveckla sig till proffs på affärssystem och ekonomisk automation.

-    Förmåga att tillgodogöra informationssystem och uppfatta processer.

-    Intresse för att betjäna små och medelstora företag i Finland och i andra nordiska länder.

Vi erbjuder en unik chans att vara med och bli en viktig del i internationaliseringshistorien av den finska Saas-framgångaren. Praktiken börjar i september eller flexibelt under 2019. Ansökan med CV och löneanspråk ska skickas till adressen rekrytoinnit@admicom.fi.

Kontakta oss på adressen rekrytoinnit@admicom.fi om du vill ha ytterligare information om praktiken.

Företag:
Academic Work
Arbetsbeskrivning:

Etsimme myynnin kasvusta syttyvää Digital Marketing Developeria, jolla on asenne kohdallaan! Tässä tehtävässä sinulla on loistavat urakehitysmahdollisuudet ja pääset toteuttamaan digitaalisen markkinoinnin strategioita tiiviissä yhteistyössä markkinointipäällikön kanssa etsien jatkuvasti kehitysmahdollisuuksia. Mikäli olet tavoitteellinen digimarkkinoinnin generalisti ja sinulta löytyy jo aiempaa kokemusta markkinoinnin parista hae paikkaa jo tänään!

Kuvaus

Tarjoamme

  • Ison talon monipuoliset uramahdollisuudet
  • Mahdollisuuden kehittyä markkinoinnin ammattilaiseksi
  • Markkinoinnin monipuolisia tehtäviä

Työtehtävä

  • Markkinointipäällikön oikeana kätenä toimiminen
  • Tapahtumien ja webinaarien järjestäminen
  • Markkinoinnin automaatiot
  • Sivuston liikenteen analysointi ja vierailijapolkujen kehittäminen
  • Verkkosivujen uusiminen
  • Hakusanamainonta (SEO)
  • CRM:n kehittäminen
  • Sosiaalisen median ylläpito ja mainonta (LinkedIn, Twitter ja Instagram)

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva koulutustausta markkinoinnista (AMK/KTM)
  • Vähintään vuoden kokemus digimarkkinoinnista, markkinointiautomaatiosta ja sisällön tuottamisesta
  • Aktiivinen työote ja aikaansaava persoona
  • Sujuva suomen ja englannin kielitaito
  • Kokemusta Dynamics 365:sta ja ClickDimentonista

Lisäksi katsomme eduksi, mikäli sinulla on jo olemassa olevaa sisällöntuottonäyttöä esimerkiksi blogikirjoitusten, artikkeleiden tai verkkosivujen kautta. Voit laittaa näytteet hakemuksen liitteeksi.

Muuta tietoa

  • Aloitus: Elo-syyskuun vaihteessa.
  • Kesto: 12 kk, jatko mahdollinen
  • Palkka: Sopimuksen mukaan
  • Työmäärä: Kokoaikainen
  • Sijainti: Keilaniemi, Espoo
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon sekä ICT -ja ohjelmistoratkaisuihin ja ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa. Vuosittaisen henkilöstökyselyiden tulokset osoittavat, että Accounterin henkilöstö pitää työympäristöään helposti lähestyttävänä ja avoimena. Lisäksi kyselyn tulokset osoittivat, että Accounter on työpaikka, missä ihmiset voivat olla omia itsejään ja jossa kaikkia kohdellaan oikeudenmukaisesti – asemasta​​ tai taustasta riippumatta.

Lue lisää täältä:

https://www.accountor.com/fi/finland/accountor-tyonantajana

Jobbtitel:
Företag:
Admicom Oyj
Arbetsbeskrivning:

B2B Sales Trainee: Assistera i B2B lösningsförsäljningens uppgifter

Admicom är en finsk Saas-framgångshistoria:  Tietoviikkos TIVI-företag 2018 och Helsingfors First Norths mest framgångsrika listade företag 2018. Bolaget är en pionjär vad gäller utvecklingen av affärssystem för små och medelstora företag på bygg-, VVS- och industrins branscher. Bolaget har växt nästan +40% varje år under de senaste sju åren och har nu ungefär 130 anställda.

Admicom har väckt stort internationellt intresse och den har ofta jämförts med den svenska Saas-framgångshistorien Fortnox. Nu håller Admicom på att granska internationaliseringen och ska nu grunda en ny organisation för det. Bolaget erbjuder nu praktikplatser speciellt för svenskspråkiga framtida experter i teamen i Vanda/Jyväskylä. 

Det är fråga om en betald 6–12 månaders praktik (deltid eller heltid) på kontoret i Vanda och målet är att fortsätta från praktiken till en fast anställning i Finland eller i Norden. Vad vi förväntar oss av våra praktikanter är: 

-    Inledande utbildning eller studier, t.ex. företagsekonomi, tradenom.

-    Vilja att utveckla sig till proffs på affärssystem och ekonomisk automation.

-    Förmåga att tillgodogöra informationssystem och uppfatta processer.

-    Intresse för att betjäna små och medelstora företag i Finland och i andra nordiska länder.

Vi erbjuder en unik chans att vara med och bli en viktig del i internationaliseringshistorien av den finska Saas-framgångaren. Praktiken börjar i september eller flexibelt under 2019. Ansökan med CV och löneanspråk ska skickas till adressen rekrytoinnit@admicom.fi.

Kontakta oss på adressen rekrytoinnit@admicom.fi om du vill ha ytterligare information om praktiken.

Företag:
Admicom Oyj
Arbetsbeskrivning:

ERP-consulting Trainee: Deltagning i programmens driftsättningsprojekt

Admicom är en finsk Saas-framgångshistoria:  Tietoviikkos TIVI-företag 2018 och Helsingfors First Norths mest framgångsrika listade företag 2018. Bolaget är en pionjär vad gäller utvecklingen av affärssystem för små och medelstora företag på bygg-, VVS- och industrins branscher. Bolaget har växt nästan +40% varje år under de senaste sju åren och har nu ungefär 130 anställda.

Admicom har väckt stort internationellt intresse och den har ofta jämförts med den svenska Saas-framgångshistorien Fortnox. Nu håller Admicom på att granska internationaliseringen och ska nu grunda en ny organisation för det. Bolaget erbjuder nu praktikplatser speciellt för svenskspråkiga framtida experter i teamen i Vanda/Jyväskylä. 

Det är fråga om en betald 6–12 månaders praktik (deltid eller heltid) på kontoret i Vanda och målet är att fortsätta från praktiken till en fast anställning i Finland eller i Norden. Vad vi förväntar oss av våra praktikanter är: 

-    Inledande utbildning eller studier, t.ex. företagsekonomi, tradenom.

-    Vilja att utveckla sig till proffs på affärssystem och ekonomisk automation.

-    Förmåga att tillgodogöra informationssystem och uppfatta processer.

-    Intresse för att betjäna små och medelstora företag i Finland och i andra nordiska länder.

Vi erbjuder en unik chans att vara med och bli en viktig del i internationaliseringshistorien av den finska Saas-framgångaren. Praktiken börjar i september eller flexibelt under 2019. Ansökan med CV och löneanspråk ska skickas till adressen rekrytoinnit@admicom.fi.

Kontakta oss på adressen rekrytoinnit@admicom.fi om du vill ha ytterligare information om praktiken.

Jobbtitel:
Företag:
Uudenmaan Lämpötekniikka
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Määräaikainen, hyvälle tekijälle jatkoa kesän jälkeen
Haettu tausta: opiskelija - valmistunut
Työaika: Osa- tai kokoaikainen
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian
Sijainti: Sinikellonkuja 5, 01300 Vantaa
Haku-DL: To 4.7.2019

Marraskuussa 1997 kaupparekisteriin kirjattiin yritys, joka oli erikoistunut kiinteistöjen LVI-tekniikkaan. Yritys sai nimekseen Uudenmaan Lämpötekniikka Oy. Sen tehtävänä oli tarjota laadukkaita taloteknisiä palveluja taloyhtiöille, liikekiinteistöihin ja muihin isompiin kohteisiin. Tavoite oli palvella asiakkaita yksilöllisesti ja parhaalla mahdollisella ammattitaidolla.
Nyt 20 vuotta myöhemmin meidät tunnetaan – asiakkaidemme sanoin – hyvästä laadusta ja helposta asioinnista. Ympärillemme on muodostunut vahva yhteistyöverkosto alan taitavimpien toimijoiden kesken.
Kasvusta huolimatta tehtävämme ei ole juurikaan muuttunut vuosien saatossa: toteutamme laadukkaita ja kokonaisvaltaisia saneerauspuolen taloteknisiä urakoita. Palvelumme kattaa talotekniikan palvelut korjausrakentamisesta jatkuvaan LVI-huoltoon.

ULT-yhtiöt etsii tiimiinsä kehittymishaluista LVI-työnjohtajaa pääkaupunkiseudun saneerauskohteisiin. Toimenkuvaasi sisältyy monipuolisia työnjohdollisia tehtäviä työmailla sekä ULT:n toimistolla. Toimit linkkinä asennustiimin, LVI-suunnittelijoiden, isännöitsijöiden, asukkaiden sekä LVI-valvojien välillä ja työmaalla tärkein tehtäväsi on varmistaa asentajien työn sujuvuus. Pidät huolen siitä, että avaimet ovat hallussa ja piirustukset valmiina, kun projektit starttaavat. Toimit siis tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa, työskennellen alkuun kokeneemman asiantuntijan rinnalla. Toimistolla toimenkuvaasi kuuluu asiakasviestintään sekä muuhun projektinhallintaan - ja aikataulutukseen liittyvät tehtävät. Osaamisesi ja mielenkiintosi mukaan tehtäviisi voi kuulua myös mm. laskujen sekä tuntikorttien tarkastus ja hyväksyntä.

Etsimällämme henkilöllä on LVI- tekniikan korkeakoulutausta (vähintään 2. vuosikurssi) sekä intoa hypätä mukaan ULT:n rempseään ja osaavaan työyhteisöön. Olet joustava ja ulospäinsuuntautunut osaaja, joka ei karta asiakastyötä. Työmaat sijaitsevat ympäri pk-seutua, joten tarvitset tehtävässä B-ajokortin.

Hakijalta odotetaan:
- LVI-tekniikan korkeakouluopintoja (vähintään 2. vuosikurssi)
- Perinteisten toimistotyökalujen hallintaa (esim. Ms Office)
- Joustavaa asennetta sekä vahvoja vuorovaikutustaitoja
- B-ajokorttia sekä halukkuutta oman auton hankintaan

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Työkokemusta työmaalta (esimerkiksi LVI-asentajan tehtävistä)

ULT:lla uskotaan siihen, että vakaa talous ja sitoutunut henkilöstö takaavat asiakkaille luotettavan palvelun. Siksi ULT:lla henkilöstön tyytyväisyys on asiakkaiden tyytyväisyyden rinnalla kaikki kaikessa. Työyhteisö koostuu hurtista huumorista ja ammattitaidosta: työtä tehdään intohimoisesti, mutta pilke silmäkulmassa. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja työ on sovittavissa elämäntilanteesi (esim. opiskeluiden) mukaan. Tehtävä on aluksi määräaikainen kesän loppuun, mutta oikealle osaajalle on töitä tarjolla myös kesän jälkeen. Asenteesi ratkaisee!

Mikäli tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään to 4.7.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/uudenmaan-lampotekniikka-oy-lvi-tyonjohtaja-6-2019 . Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Uudenmaan Lämpötekniikka Oy:sta voit lukea lisää osoitteessa: https://www.ult.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Milla Saari (puh. +358 50 524 1998, milla.saari[ät]atalent.fi). Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse tai tekstiviestitse.

Alla olevasta videosta pääset tutustumaan ULT:n toimintaan:

https://youtu.be/VDlmoy-FKQs

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme ULT:n palvelukseen.

Sidor

Prenumerera på Finland