Skip to content Skip to navigation

Finland

Företag:
Lejos Oy / Rekryhaku Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

Oletko sinä Lejos Oy:n seuraava Logistiikkapäällikkö?

Haluatko toimia vastuullisessa ja keskeisessä logistiikan esimiesroolissa osana kansainvälisiä merkkituotteita maahantuovaa modernia, kotimaista yritystä, jonka juuret ulottuvat aina toiminnan alkamiseen, vuoteen 1921 asti.

Haemme Lejokselle Espoon Keilaniemeen ahkeraa ja oikean asenteen omaavaa logistiikkapäällikköä vastaamaan tavarankuljetusten toimivuudesta ja tehokkuudesta. Työtehtävässäsi toimit logistiikkaosaston esimiehenä osallistuen itse operatiiviseen toimintaan aktiivisesti. Raportoit tehtävässä toimitusjohtajalle.

Työtehtäviisi kuuluu mm.

kysynnänennustaminen, ostaminen ja muut vastuualueisiin liittyvät päivittäiset tehtävät
päämiesyhteistyö logistiikan osalta
yhteistyön kehittäminen ja ylläpitäminen sisäisten sidosryhmien kanssa
tiimin osaamisen, toimintatapojen ja toiminnan tehokkuuden jatkuva kehittäminen
strategian luominen ja jalkauttaminen omassa tiimissä
vastuu toimitusvarmuudesta, varaston palvelutasosta, logistiikan kustannus- ja toiminnallisesta tehokkuudesta tavarankuljetusten toimivuudesta ja tehokkuudesta sekä niiden seurannasta
vastuu varastoyhteistyöstä ulkoistuskumppanien kanssa
vastuualuetta koskevien ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä
logistiikan toiminnan analysointi ja avainlukujen raportointi
Edellytämme sinulta aikaisempaa kokemusta logistiikan tai varastonhallinnan tehtävistä, tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, sujuvaa englannin kielen taitoa (suullinen ja kirjallinen) suomen kielen taidon lisäksi sekä itseohjautuvaa ja oma-aloitteista asennetta työtä kohtaan. Toivomme sinulta myös aikaisempaa esimieskokemusta.

Lisäksi toimit työtehtävässä pääkäyttäjänä Relex –kysynnänennustamis- ja varastonhallintajärjestelmän parissa, joten tuntemus kyseisestä järjestelmästä katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle:

vakituisen työn alallaan tunnetun, arvostetun ja kasvavan perheyrityksen palveluksessa
mielenkiintoisen ja haastavan tehtävänkuvan
hyvät työvälineet sekä kilpailukykyisen palkkauksen
erinomaisen mukavat työkaverin ja työyhteisön
mahdollisen kehittyä ja kasvaa ammatillisesti.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 29.9.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Logistiikkapäällikkö” varustettuna. Lisätietoa tehtävästä antaa Rekryhaku Finlandin Henrik Haukanhovi puh. 040 413 4909 torstaina 19.9. klo 10-11, tiistaina 24.9. klo 9-10 tai perjantaina 26.9. klo 11-12.

Lejos on jo vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejos seuraa tarkasti maailman ruokatrendejä ja pitää asiakkaansa ajan tasalla alan kehityssuunnista. Päämiehiä on ympäri maailmaa, yli 10 eri maassa.

Lejoksella on pitkä historia ja perheyrityksen vankat perinteet, joista se on ylpeä. Lejos panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin sekä viihtyvyyteen, ja on tämän johdosta ansioitunut yhtenä Suomen parhaista työpaikoista jo kolmena peräkkäisenä vuonna (Great Place to Work, 2017, 2018 ja 2019). Lisätietoa: https://www.lejos.fi

Jobbtitel:
Företag:
Evertaste Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme joukkoomme Vantaalle Sinua, tuotannon työnjohtaja (Supervisor)!

Haluatko työskennellä tuotannon työnjohtajan toimenkuvassa yhdessä Suomen suurimmista take away- ja lentocatering-tuotteita tuottavista yrityksistä?

Etsimme elintarviketuotannon työnjohtajaa vuorotyöhön Vantaalle. Työssä toimit vastuullisessa esimiesroolissa Evertaste Oy:n tuotannossa vastaten mm. työn suunnittelusta, aikataulusta, laadusta, seurannasta ja raportoinnista sekä operatiivisesta johtamisesta. Alussa sinut perehdytetään kattavasti tuotteisiin ja tuotannon eri osa-alueisiin.

Työtehtävissä työnjohtajana saat laittaa itsesi koville hektisessä tehdasympäristössä ja ratkoa erilaisia ongelmia. Pääset johtamaan suurta joukkoa ja toimimaan yhdessä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Tehtävänäsi on olla vastuussa operatiivisesta toiminnasta muiden työnjohtajien kanssa. Vastuualueita on mm. työasemien suunnittelu ja aikataulutus, työntekijä tarpeiden resurssointi päiväkohtaisesti sekä seuranta ja raportointi laatunäkökulmasta.

Osallistut myös erilaisiin kehityshankkeisiin. Alaisia vuorossa sinulla on 14-35 työntekijää riippuen päivästä ja vuorosta.

Toivomme sinulta:

paineensieto- ja organisointikykyä sekä rohkeutta puuttua poikkeamiin
elintarvikealan koulutusta ja työkokemusta (esim. esimiesasemassa olemista tai linjavastuuta)
IT ja SAP osaamista
hygieniapassia
suomen- sekä englannin kielen taitoa
Tehtävässä menestyminen vaatii aktiivista ja rohkeaa asennetta sekä ennen kaikkea ryhmätyöskentelytaitoja. Toimit yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Kyseessä on määräaikainen toimenkuva (äitiyslomasijaisuus).

Kiinnostuitko? Jätä hakemus sekä ansioluettelo palkkatoivomuksineen 30.9.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Työnjohtaja”. Lisätietoa tehtävästä antaa Rekryhaku Finlandin suorahakukonsultti Henrik Haukanhovi, puh 040 413 4909 parhaiten seuraavina ajankohtina: torstaina 19.9. klo 11-12, tiistaina 24.9. klo 10-11 tai perjantaina 26.9. klo 12-13.

Evertaste Oy on yksi suurimmista take away – ja lentocatering-tuotteita tuottavista yrityksistä maassamme. Ydinliiketoimintaamme ovat take away – ja valmisruokatuotteiden valmistaminen kahviloiden, ravintoloiden ja kaupan tarpeisiin. Yrityksemme toimitilat sijaitsevat Vantaan Virkamiehen kylässä, lentokentän läheisyydessä.

Olemme valmistaneet korkealaatuisia take away -tuotteita Suomessa jo vuodesta 1972 lähtien, ja tänään olemme osa maailman johtavaa on-board tuotteita ja palveluita tarjoavaa LSG Groupia. Lentocatering-palveluiden ohella LSG Group valmistaa tuotteita vähittäismyyntiin sekä tarjoaa lennonaikaisia viihdepalveluita, onboard-tarvikkeita sekä logistisia palveluita, konsultointia ja lounge-palveluita. Omistautuminen ruoanvalmistukselle ja kokemus logistiikasta ovat laajentaneet yrityksen toimintaympäristöä maailmanlaajuisesti junien ateriapalveluihin sekä valmisruokamarkkinoille. www.lsg-group.com

Tuotekehityksessä panostamme uusiin trendeihin ja pakkausvaihtoehtoihin. Osaamisemme ulottuu myös erikoisruokavalioihin ja etnisiin keittiöihin. Osana maailmanlaajuista emoyhtiötä meillä on uusia ideoita tuotekehitykseen ja kansainvälinen yhteistyöverkosto.

Tuotteidemme turvallisuus sekä ympäristöstä huolehtiminen ovat meille tärkeitä asioita. Tarkan omavalvonnan ohella noudatamme lentoliikenteen vaativia laatu- ja turvallisuusstandardeja ja työmme on sertifioitu FSSC 22 000 laatusertifikaatilla. Lue lisää yrityksemme arvoista ja vastuullisuudesta. Lisätietoa https://www.godeli.fi/evertaste-oy/

Företag:
LänsiAuto Oy
Arbetsbeskrivning:

Olemme avaamassa Herttoniemen uusitun toimistomme yhteyteen Call Centeriä ja etsimme nyt myynnin tueksi innokasta ja toimeen tarttuvaa Call Center-työntekijää.

Call Centerin Outbound-työntekijänä olet avainasemassa asiakaskontakteissamme ja teet aktiivista yhteistyötä automyynnin sekä huollon ammattilaisten kanssa. Työssä avautuu mahdollisuus päästä keskeiseen rooliin yhtiön asiakaspalvelutoiminnoissa puhelintyön kautta.

Outbound-työntekijänä keskeisimpiin työtehtäviisi kuuluu:

  • Aktiivinen yhteydenpito olemassa oleviin asiakkaisiin sekä uusasiakashankinta erilaisia kanavia hyödyntäen
  • Myynti- ja huoltoliidien hankkiminen puhelintyön kautta sekä koordinointi eteenpäin
  • Markkinointiaktiviteettien tukeminen

Tehtävä sopii myös esim. opiskelijalle, koska työtä on tarvittaessa mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti.

Odotamme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta tai soveltuvia esim. kaupallisia opintoja
  • kokemusta myynti- ja/tai asiakaspalvelutehtävistä; kokemus puhelintyöstä on iso etu
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa niin suullisesti kuin kirjallisesti

Arvostamme myynnillistä ja tehokasta otetta työn tekemisessä, asiakaslähtöisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä innokkuutta tulokselliseen asiakaspalvelutyöhön. Autotietämys ja kokemus autoalalta katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätön – riittää, että olet kiinnostunut autojen parissa työskentelemisestä ja haluat oppia niistä lisää.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn dynaamisessa yrityskulttuurissa, kasvavan ja kannattavan konsernin palveluksessa. Tehtävässä työskentelet pääkonttorillamme Herttoniemestä, minne kesällä valmistui täysin uudistuneet ja modernit työtilat konsernipalveluissamme työskenteleville noin 60 henkilölle. Saat mahdollisuuden työskennellä ja kehittyä rautaisista alan ammattilaisista koostuvan työyhteisön kanssa.  Palkkaus muodostuu kiinteästä pohjapalkasta ja suoritukseen perustuvasta provisiosta.

Lisätietoa tehtävästä antaa mahdollinen uusi esimiehesi Aulikki Hahl, puh. 040 570 7087, tiistaina 17.9. klo 14-15 ja perjantaina 20.9. klo 14-15.

Kiinnostuitko? Hae jättämällä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.9.2019. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti, sillä tehtävä täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä!

Företag:
Neste Oyj
Arbetsbeskrivning:

Etsimme nyt asiakkaallemme Neste Engineering Solutionsille suunnitteluinsinööriä kokoaikaiseen työsuhteeseen Porvooseen! Oletko taustaltasi AMK-insinööri tai DI ja kiinnostunut prosessiautomaatiosta ja suunnittelutehtävistä? Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus päästä oppimaan ja kehittymään alasi ammattilaisena. Jos kiinnostuit, lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut nopealla aikataululla.

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää https://www2.academicwork.fi/tyonhakijoille/kokoaikatyo.

Työtehtäviisi kuuluu automaatiosuunnittelua, suunnittelukokouksiin osallistumista sekä yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa. Tulet osallistumaan asiakasprojekteihin aluksi kokeneempien suunnittelijoiden rinnalla, jotta pääset oppimaan ja kehittymään tehtävässä. Työssä käytetään pääsääntöisesti AutoCAD:ia sekä tietokantapohjaisia suunnittelujärjestelmiä.

​Voit olla etsimämme henkilö, jos sinulla on tehtävään soveltuva tekninen koulutus (olet AMK-insinööri tai DI) ja olet suuntautunut opinnoissasi automaatioon, prosessipuoleen tai instrumentointiin. Aiempi työkokemus teollisuudesta, esimerkiksi kemian- tai prosessiteollisuuden puolelta, katsotaan eduksi. Eduksi katsotaan myös automaatiojärjestelmien ja – logiikan tuntemus sekä aiempi kokemus automaatioinstrumentoinnista tai kunnossapito-/operaattoritehtävistä. Lisäksi sinulla on oikea asenne sekä kyky ja into oppia uutta. Persoonana olet yhteistyökykyinen ja vuorovaikutustaitoinen.

Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta ja kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian!

Aloitus: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian

Kesto: 12 kuukautta, jatkosta voi olla mahdollista neuvotella

Sijainti: Kilpilahti, Porvoo

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen. Kaikki paikkaa koskevat tiedustelut suoraan Academic Workille osoitteeseen krn01@academicwork.fi.

Yrityskuvaus:
Neste Engineering Solutions on suunnittelutoimisto, joka työllistää yli 1 000 suunnitteluosaajaa ja alihankkijaa, jotka ovat avainasemassa Nesteen investointi- ja kehityshankkeissa. Neste Engineering Solutionsilla on maailman kärkiosaamista erityisesti öljynjalostus- ja bioteknologian alueilta. Öljynjalostajien lisäksi Neste Engineering Solutionsin asiakkaita ovat kaasu-, petrokemian ja kemianteollisuuden sekä biotekniikan alan yritykset maailmanlaajuisesti.

Företag:
Studentwork Group Oy
Arbetsbeskrivning:

”We believe in graduates – they inspire companies to become better”. Me studentworkiläiset olemme työelämän agentteja, jotka auttavat nuoria osaajia, opiskelijoita ja vastavalmistuneita löytämään oman alansa ensimmäiset asiantuntijatehtävät ja sitä kautta luomaan merkityksellisiä työuria. Me uskomme uransa alkutaipaleella olevien osaajien potentiaaliin sekä tuoreimpaan substanssiosaamiseen ja osaamme sanoittaa ne tavalla, jolla uusia urapolkuja syntyy vuosittain tuhansia! 

Sales Team Manager – oletko sinä meidän uusi myynnin tiiminvetäjä!

Etsimme intohimoisesti myynti- ja esimiestyöhön suuntautuvaa Sales Team Manageria Helsingin myyntitiimiin. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen. Tehtävässä aloitus on mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Sales Team Managerina ensisijaisena tehtävänäsi on toimia lähiesimiehenä Account Managereillemme vastaten tiimisi päivittäisestä tekemisestä, ammatillisesta kehittymisestä sekä tulostavoitteisiin pääsemisestä. Olet aidosti myyjiemme tukena ja omalla esimerkilläsi johdat sekä valmennat tiimisi seuraavalle tasolle saaden heidät loistamaan omassa roolissaan. Esimiesvastuun lisäksi tehtävänäsi on Studentworkin palveluiden aktiivinen ja tulostavoitteellinen myynti uusille ja jo olemassa oleville asiakkaillemme kasvutavoitteidemme mukaisesti luoden maan parhaita asiakaskokemuksia jokaisessa kohtaamisessasi.

Työ on vaativaa ja samalla erittäin palkitsevaa. Tässä tehtävässä todellakin pääset tuomaan oman asiantuntijuutesi esille myynnin kehittämistyössä sekä hyödyntämään moderneja myynnin työkaluja arjessasi. 

Työssäsi Sales Team Managerina 
- Toimit lähiesimiehenä tiimillesi ja johdat tiimiäsi esimerkillä kohti strategian mukaisesti asetettuja tavoitteita 
- Lähivalmennat tiimisi seuraavalle tasolle niin tunnelman, päivittäisen tekemisen, ammatillisen kehittymisen kuin lukujenkin valossa
- Vastaat tiimiläistesi tulostavoitteista ja tuet näihin pääsemisessä
- Vastaat omasta asiakaskoristasi ja sen rakentamisesta sekä kehittämisestä aktiivisen myyntityön kautta

Etsimällämme Sales Team Managerilla on
- Kokemusta esimiestyöstä ja B2B-ratkaisumyynnistä, toimialaymmärrys henkilöstöpalvelualalta nähdään suurena etuna
- Tulosnälkää ja kykyä kantaa vastuuta omasta sekä tiimin tuloksesta
- Kiinnostus toimialaa kohtaan sekä kasvuyritykseen sopiva mindset – draivia, innovatiivisuutta, sekä kykyä elää muutoksessa
- Halu elää arvojemme mukaisesti

Me tarjoamme sinulle
Me lupaamme, että meillä pääset mukaan sellaiselle matkalle, että vastaavaa saa etsiä jonkun aikaa. Jos meiltä kysytään, niin meillä parhaat asiat ovat ihmisemme ja kulttuurimme, joka kulminoituu arvoihimme: Take Responsibility, Always Deliver, Be Creative ja Share Fun. Lyhyesti tämä tarkoittaa, ettäme ihan tosissamme kannustamme kollegoita, kannamme yhdessä vastuun ja teemme luvatut asiat, pidämme kaverista ja yrityksestä huolta ja tietystijuhlimme onnistumisia asian ansaitsemalla tavalla. Näiden lisäksi olemme kannattavasti kasvava yritys, jossa tehdään valtakunnallisestikin todella merkityksellistä työtä. Meillä pääset vaikuttamaan yrityksen toiminnan kehittämiseen ja jokaisella studentworkilaisellä on mahdollisuus tavoitella myös Partner-nimitystä. Mainittakoon vielä se, että vaikka teemmekin töitä tosissaan, on meille todella tärkeää, että koti- ja työelämä kulkevat balanssissa. Lupaamme myös, että palkitsemismallimme on yksi alan kannustavimmista!

Hae tehtävään heti!
Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti! Viimeinen hakupäivä on 29.9.2019. Nopeus on kuitenkin valttia, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Huomioithan, ettemme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse. Jos sinulla herää kysymyksiä tehtävään liittyen, voit olla yhteydessä Talent Acquisition Manager Emmi Manneriin +358 40 358 4527.

Lisätietoja Studentworkista

Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Företag:
SOS International Oy / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

SOS International auttaa asiakkaita, kun heidän ajoneuvonsa vaurioituu Suomessa tai ulkomailla sekä heidän sairastuessaan tai kohdatessaan muita akuutteja ongelmia matkustaessa. Etsimmekin nyt heille kahta osa-aikaista Assistance Coordinaattoria auttamaan ja ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia.

Työtehtävä

Tehtäviisi kuuluu ajoneuvo- ja liikennevahinkoihin liittyvien korvauspäätösten laatiminen ja korvausten maksaminen, korvaustoimintaan liittyvän asiakirjaliikenteen hoitaminen, yhteistyö muiden sidosryhmien kanssa sekä puhelinpalvelu ja sähköpostiliikenteen hoitaminen. Puhelinpalvelu on auki 24h, joten töitä voi olla myös iltaisin, viikonloppuisin, öisin ja pyhinä.

Etsimällämme henkilöllä on

- Taito rauhoittaa ihmisiä, jotka ovat stressaavissa tilanteissa
- Hyvä paineensieto- ja ongelmanratkaisukyky
- Hyvät organisointitaidot ja kyky tehdä päätöksiä
- Iloinen, asiakaspalveluhenkinen ja joustava asenne
- Sujuva suomen ja ruotsin kielen taito. Muiden kielten osaaminen katsotaan eduksi.

Työ tarjoaa sinulle

- Kiinnostavan ja haastavan työn, jossa jokainen työpäivä on erilainen
- Mukavan työympäristön Vallilan konttorilla sekä hauskan työporukan
- Monipuolisen työnkuvan ja joustavuutta työaikoihin
- Hyvän tuen ja perehdytyksen tehtävään

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa! Hae paikkaa täältä: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/ruotsinkielinen-assistanc...

Muuta tietoa

- Aloitus: mahdollisimman pian
- Työmäärä: osa-aikainen
- Kesto: 12kk jatkomahdollisuudella
- Paikka: Helsinki, Vallila
- Palkka: ICT-alan TES: in mukaan

Kysymykset työtehtävästä tai rekrytointiprosessista pyydetään lähettämään Academic Workille krs02@academicwork.fi.

Företag:
Rekryhaku Finland Oy
Arbetsbeskrivning:

Etsimme sinua tiimiimme Helsinkiin, uusi Rekrytointikonsultti!

Etsimme tiimiimme energistä ja asiakaslähtöistä Rekrytointikonsulttia toteuttamaan rekrytointi- ja suorahakutoimeksiantoja. Vastaat osaltasi rekrytointitoimeksiantojen menestyksellisestä ja laadukkaasta toteutuksesta tuomalla vahvan panoksesi projektien tehokkaaseen läpivientiin.

Tehtävässä vastaat kokonaisvaltaisesti rekrytointi- ja suorahakutoimeksiannoista; työpaikkailmoitusten laatiminen, henkilöhaastattelut ja henkilövalinta. Olet mukana toimeksiantajayrityksen rekrytointitarvetta määrittelevissä keskusteluissa sekä eri toimeksiantoihin liittyen potentiaalisten kandidaattien kontaktoinnissa arvioiden kandidaattien sopivuutta tehtävään. Huolehdit projektien aikataulutuksesta, raportoinnista ja dokumentaatiosta. Työtehtävä koostuu myös aktiivisesta uusasiakashankinnasta sekä asiakassuhteiden ylläpitämisestä.

Tehtävä edellyttää hyvää suullista ja kirjallista kommunikointitaitoja sekä suomen kielen lisäksi englannin kielen erinomaista osaamista (muu kielitaito katsotaan eduksi). Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. ylempi korkeakoulututkinto) ja aikaisempaa työkokemusta henkilöstöpalveluista esimerkiksi muiden asiantuntijapalveluiden parista tai liiketoiminnan saralta. Edellytämme, että olet suorittanut cut-e sertifioinnin.

Tehtävässä menestyminen vaatii aktiivisuutta, sitoutumista ja uteliaisuutta. Olet kiinnostunut ihmisistä ja näet henkilövalinnan merkityksen tärkeyden asiakasyritystemme liiketoiminnassa. Toimit tehokkaasti sekä taidokkaasti priorisoiden vaativia asiakasprojekteja. Olet esiintymiskykyinen, joustava sekä itseohjautuva.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen toimenkuvan sekä mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen nuorekkaassa henkilöstöpalvelualan yrityksessä, joka on keskittynyt vaativiin suorahaku- ja rekrytointitoimeksiantoihin asiantuntija- ja avainhenkilötasolla. Työpaikka sijaitsee juuri remontoidussa viihtyisissä toimitiloissa keskellä vilkkainta Helsingin Kamppia. Meitä kuvaa parhaiten ”tekemisen meininki” ja palkitsemme sinua myös menestyksestä.

Toimenkuvassa pääset näkemään laaja-alaisesti yritysmaailmaa jatkuvasti kehittäen omaa osaamistasi henkilöstöpalvelualan ammattilaisena. Työsuhteesi alkaa yrityksen palvelukonseptiin tutustumalla, jonka jälkeen työ on vastuullista sekä itsenäistä, mutta tiimiltä saat tukea aina sitä tarvitessasi.

Mikäli mielenkiintosi kohtaa haettavaan tehtävään ja yritykseen, lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 13.10.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Rekrytointikonsultti”. Lisätietoa tehtävästä antaa Henrik Haukanhovi, puh. 040 413 4909 27.10. klo 10-12, 4.10. klo 10-12 tai 11.10. klo 10-11.

Rekryhaku Finland Oy on rekrytointiin- ja suorahakuun erikoistunut laadukas, kustannustehokas ja nykyaikainen yritys. Avustamme eri toimialoilla olevia asiakkaita löytämään tehtävään ja työympäristöön parhaiten soveltuvimmat henkilöt. Toimimme sitoutuneesti ja ammattitaitoisesti huolehtien rekrytointipalvelun korkeasta laadusta ja asiakaskokemuksesta niin asiakkaan kuin työnhakijan suuntaan. Toimintamme aloitimme vuonna 2016 ja olemme saaneet erinomaista palautetta niin toimeksiantajilta kuin työnhakijoilta.

Företag:
Lejos Oy
Arbetsbeskrivning:

Oletko sinä Lejos Oy:n seuraava Logistiikkapäällikkö?

Haluatko toimia vastuullisessa ja keskeisessä logistiikan esimiesroolissa osana kansainvälisiä merkkituotteita maahantuovaa modernia, kotimaista yritystä, jonka juuret ulottuvat aina toiminnan alkamiseen, vuoteen 1921 asti.

Haemme Lejokselle Espoon Keilaniemeen ahkeraa ja oikean asenteen omaavaa logistiikkapäällikköä vastaamaan tavarankuljetusten toimivuudesta ja tehokkuudesta. Työtehtävässäsi toimit logistiikkaosaston esimiehenä osallistuen itse operatiiviseen toimintaan aktiivisesti. Raportoit tehtävässä toimitusjohtajalle.

Työtehtäviisi kuuluu mm.

*kysynnänennustaminen, ostaminen ja muut vastuualueisiin liittyvät päivittäiset tehtävät
*päämiesyhteistyö logistiikan osalta
*yhteistyön kehittäminen ja ylläpitäminen sisäisten sidosryhmien kanssa
*tiimin osaamisen, toimintatapojen ja toiminnan tehokkuuden jatkuva kehittäminen
*strategian luominen ja jalkauttaminen omassa tiimissä
*vastuu toimitusvarmuudesta, varaston palvelutasosta, logistiikan kustannus- ja toiminnallisesta tehokkuudesta tavarankuljetusten toimivuudesta ja tehokkuudesta sekä niiden seurannasta
*vastuu varastoyhteistyöstä ulkoistuskumppanien kanssa
*vastuualuetta koskevien ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä
*logistiikan toiminnan analysointi ja avainlukujen raportointi

Edellytämme sinulta aikaisempaa kokemusta logistiikan tai varastonhallinnan tehtävistä, tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, sujuvaa englannin kielen taitoa (suullinen ja kirjallinen) suomen kielen taidon lisäksi sekä itseohjautuvaa ja oma-aloitteista asennetta työtä kohtaan. Toivomme sinulta myös aikaisempaa esimieskokemusta.

Lisäksi toimit työtehtävässä pääkäyttäjänä Relex –kysynnänennustamis- ja varastonhallintajärjestelmän parissa, joten tuntemus kyseisestä järjestelmästä katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle:

*vakituisen työn alallaan tunnetun, arvostetun ja kasvavan perheyrityksen palveluksessa
*mielenkiintoisen ja haastavan tehtävänkuvan
*hyvät työvälineet sekä kilpailukykyisen palkkauksen
*erinomaisen mukavat työkaverin ja työyhteisön
*mahdollisen kehittyä ja kasvaa ammatillisesti.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 29.9.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@rekryhaku.fi otsikolla ”Logistiikkapäällikkö” varustettuna. Lisätietoa tehtävästä antaa Rekryhaku Finlandin Henrik Haukanhovi puh. 040 413 4909 torstaina 19.9. klo 10-11, tiistaina 24.9. klo 9-10 tai perjantaina 26.9. klo 11-12.

Lejos on jo vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejos seuraa tarkasti maailman ruokatrendejä ja pitää asiakkaansa ajan tasalla alan kehityssuunnista. Päämiehiä on ympäri maailmaa, yli 10 eri maassa.

Lejoksella on pitkä historia ja perheyrityksen vankat perinteet, joista se on ylpeä. Lejos panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin sekä viihtyvyyteen, ja on tämän johdosta ansioitunut yhtenä Suomen parhaista työpaikoista jo kolmena peräkkäisenä vuonna (Great Place to Work, 2017, 2018 ja 2019). Lisätietoa: https://www.lejos.fi

Företag:
AXA Partners / Academic Work
Arbetsbeskrivning:

We are looking for two Danish speaking Claims Associates for our client company AXA Partners. Your tasks will concentrate on claims handling and customer service in a sometimes fast-paced environment. You will be working with an international team in Helsinki. If you got interested, keep on reading – you might be the one we are looking for!

About the role

Your main duties are claims handling and assisting and advising customers in questions regarding claims and services. You will be working with an international team that provides customer service and claims handling for customers in Denmark.

You are offered
- An interesting task in the insurance industry
- International working environment
- opportunities to develop
- Great teammates

Job duties

- Claims handling and tasks related to it (compensation decisions, document management, contacting relevant stakeholders for further clarification, payments)
- Customer service via phone and email

We are looking for...

- Fluency in Danish and English
- Suitable educational background
- Previous work experience in office work or customer service

As a person you are:
- Service-minded
- Independent
- Proactive
- Flexible

Other information
- Start: According to agreement

- Work extent: Permanent

- Location: Helsinki

- Contact information: This recruitment process is conducted by Academic Work. It is a request from AXA Partners that all questions regarding the position is handled by Academic Work. You can apply here: https://jobs.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/danish-speaking-claims-as...

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase.

Företag:
Winpos
Arbetsbeskrivning:

Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Sijainti: Kornetintie 6, 00380 Helsinki
Haku-DL: 29.9.2019

Winpos Oy on toiminut Suomessa vuodesta 1997. Yrityksen toimipaikat sijaitsevat Vaasassa ja Helsingissä. Olemme osa Winpos Group konsernia, joka kuuluu pohjoismaiden johtaviin kassajärjestelmätoimittajiin. Winpos Groupin pääkonttori sijaitsee Uumajassa, Ruotsissa. Konsernilla on Suomen lisäksi toimipaikat myös Tukholmassa (SE), Oslossa (NO), Rönnessä (DK), Hampurissa (GER), Kosicessa (SVK), Lontoossa (UK), Leedsissä (UK) ja Fort Lauderdalessa (US).

Winpos Group työllistää yli 60 kokenutta ja omistautunutta asiantuntijaa, joista yli 30 työskentelee Suomessa. Tarjoamme kokonaisvaltaisia ja edistyksellisiä kassajärjestelmäratkaisuja, jotka perustuvat itse kehitettyihin ohjelmistoihin. Olemme jo toimittaneet ohjelmistolisenssejä noin 15 000 kassapäätteelle yhdeksään eri maahan. Asiakkaamme edustavat eri toimialoja, kuten vähittäiskauppa-, ravintola-, areena-, huvipuisto- ja risteilyalaa. Missiomme on auttaa asiakkaitamme menestykseen luotettavien, innovatiivisten ja kustannustehokkaiden kassajärjestelmien avulla.

Winpos etsii nyt Helsingin tiimiinsä aktiivista B2B-myyntipäällikköä. Tehtävässä liityt tiiviiseen myyntitiimiin vastaamaan Winposin kassajärjestelmäratkaisujen myynnistä prosessin alusta aina palveluiden toimitukseen ja laskutukseen saakka. Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluvat muun muassa uusasiakashankinta sekä jo olemassa olevien asiakkuuksien hoito, myyntitapaamiset ja tarjouksien laatiminen.

Etsimällämme henkilöllä on jo kokemusta yrityksille tai kuluttajille suuntautuvasta myynnistä, jonka myötä kehittymispolkusi kohti itsenäistä myyntityötä on nopea. Sinun ei tarvitse olla vielä kokenut myynnin asiantuntija, vaan ennen kaikkea odotamme sinulta innokasta, positiivista ja aktiivista asennetta sekä aitoa kiinnostusta tehtäviä kohtaan. Tulet myös saamaan asiantuntevaa tukea kehittymisesi varmistamiseksi. Kattavan perehdytyksemme myötä saat vastuullesi pienempiä asiakkuuksia ja ajan myötä sinun on mahdollista saada lisää vastuuta ja siirtyä vastaamaan myös Winposin suurasiakkuuksista.

Winposin myyntitiimi on tiivis, kokenut ja hyvällä joukkuhengellä varustettu porukka, jossa jokainen saa vapaat kädet työskennellä omatoimisesti ja kehittyä ammatillisesti. Tarjoamme sinulle hyvän perehdytyksen, jonka osana mentorinasi toimii Winposin kokeneempi myyjä. Lisäksi tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkkauksen, joka perustuu kattavaan pohjapalkkaan ja tuloksen mukaan määräytyvään provisioon, noin 75-25 % suhteella. Winposilla on toimipaikkoja Suomen lisäksi ympäri maailmaa, joka mahdollistaa myös kansainvälisiin tehtäviin siirtymiseen.

Hakijalta odotetaan:
- Aiempaa työkokemusta myynnistä
- Halua kehittyä myyjänä ja sitoutua Winposiin pitkäjänteisesti
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Ajokorttia

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kaupallisen alan koulutus
- Kokemus B2B-myynnistä
- Ruotsin kielen osaaminen

Tunnistitko itsesi tästä kuvauksesta? Lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si viimeistään 29.9.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/winpos-b2b-myyntipaallikko-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloituspäivän.

Winposista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.winpos.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 40 049 5946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Winposin työntekijäksi.

Sidor

Prenumerera på Finland